- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Megvan a tizedik Redmi Note 12 is
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Magisk
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mit tudunk a Pitaka márkáról, és milyenek a kiegészítőik?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lm83
őstag
Sziasztok,
Próbálnám megcsinálni a dominos adategyeztetést, de csak nem jön meg az sms az elején a kóddal, van valami gond most ezzel kapcsolatban?
Köszi -
félisten
-
fil
őstag
Ma reggel meglepődve vettem észre, hogy a Digi mellett a Telekomnál is megjelent a VoWifi ikon. Dominós vagyok. Véletlen (a feleségem készülékén nem), ajándék az ünnepekre, vagy mostantól már a dominósoknak is aktiválják ezt a szolgáltatást.
-
addikt
Fejlemény a Domino egyenleg-visszafizetés ügyben Telekom->Digi számhordozás után:
December 16-án jeleztem a Telekom oldalán, hogy szeretném visszakérni a megszűnt Domino előfizetésem egyenlegét. Ma, 12 nap után visszautalták az egyenlegemet, nem akadékoskodtak, hogy csak lejárt egyenleg esetén fizetik vissza.
-
atosan
veterán
Üdv,
Foglaltam időpontot boltba. Nem kellene valami visszajelzést kapnom? Semmi nem érkezett.Maine coon
-
Masato
tag
Látom, hogy a Telekomnak is van egy pár bázisa B28-cal, ma délután meg is fogtam egyet-kettőt a városban. Ezek DSS módban mennek az 5G-vel lefedett területeken?
-
zeg74
aktív tag
Sziasztok
Az egyik előfizetésem 2021.01.07. lejár, és dominósként szeretném használni.
Ezt csak személyesen tudom intézni,vagy van lehetőség online ügyintézésre is?" kár érte, kiváló ügynök volt"
-
BLC
tag
válasz Lackooo84 #120277 üzenetére
Lackooo84
Lehet, nem egyértelműen fogalmaztam meg. DE igen arra gondolok amit Te írtál.
Azért a “margóra” megjegyezném, hogy egyes márkák (pl.:Apple) kinek üzletpolitikája és gyakorlata nincs összhangban a magyar szabályokkal és mint tudjuk nem Mi vagyunk a világ közepe nem tudom, hogy miként fogja ezt lereagálni. Itt gondolok arra, hogy a szolgáltató “benyeli” vagy kompenzál.
[ Szerkesztve ]
-
-
BLC
tag
válasz 4Grider #120270 üzenetére
4Grider és Kaba
Végig olvasva a rendeletet az egyik útnak az alábbi megoldást látom a szolgáltatók részéről:
12 hónap garancia és a termék árától függően szavatosság +1 vagy +2 év. Vagy van lehetőség kibővített garanciára váltani aminek plusz költsége lesz. ( lásd.: AppleCare)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kakuk.tamas #120266 üzenetére
azt írja aminek lennie kellene, hogy előfizetés esimmel, amit még nem aktiváltam.
a neten keresgélve másnak volt ilyen gondja külföldi tmobile esetében a pixelekkel, de úgy tűnik, hogy az EID és ICID ismeretében a szolgáltatói oldalon tudnának segíteni.nekik is megérné, mert kizárólag ezért váltottam előfizetésre, ha nem tudják megoldani, akkor élni fogok az elállás jogával és vesztenek egy előfizetőt.
it never gets easier, you just go faster
-
4Grider
nagyúr
A 151/2003 módosításával a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet foglalkozik, megtalálod a Magyar Közlöny keresőjében vagy https://net.jogtar.hu/-n is.
-
BLC
tag
Sziasztok!
Esetleg rendelkezik valaki a garancia és jótállással kapcsolatban korábban kiadott 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet 2021. január 1. napjától hatályos változásának vonatkozásában plusz információval?
A termék árától függően sávos jótállási idő (1-2-3 év)
A jótállás időtartama a termék árától függően sávos lett:
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.Telefonvásárlás előtt állok, és sajnos a diszpécserszolgálat, ügyfélszolgálat, “Vanda” nem rendelkezik információval.
A problémám és feltételezésem, hogy ezen rendelt hatálybalépését követően az árak pozitív elmozdulást azaz áremelkedést fognak generálni bizonyos esetekben.Ha van valakinek egyéb információja kérem ossza meg, mert egyelőre a szolgáltató részéről nincs elérhető publikus tájékoztatás.
[ Szerkesztve ]
-
kakuk.tamas
addikt
válasz redbiro #120262 üzenetére
Akkor nem tudom...
A Telekom fiókodban pontosan mit ír? Milyen kártyát ír az előfizi mellé?[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
balinlin
senior tag
válasz KubanitoS #120263 üzenetére
Nincsenek külön csomagok a T-nél amennyire tudom. Hang és adat csomagot is kell választani, de tehető routerbe, kis mifi-s szappantartóba is a sim.
Amivel olcsóbbá tehető az a multisim estleg, amivel együtt nem feltétlen rossz ajánlat.
Mobilnet esetén a hely nagyon fontos, ezért legjobb ha ismerős tud kölcsön adni próbára, vagy hűség nélkül, vagy online (14 nap elállás) kell venni. Nem rossz opció a kolléga által említett domino sem, ott 9990 30 napra a korlátlan net. -
ElektrikusDE
senior tag
válasz KubanitoS #120263 üzenetére
Szia!
Úgy látom ezt a szolgáltatást a Telekom (Magyarországon) már megszüntette! (szerencsére)A honlapján már nem találom...
Én viszont pont ezt használom Romániában. (Telekom.ro)
Ott két néven is létezik ilyen szolgáltatás az egyik kutya a másik eb...
Röviden: alkalmatlan a kívánt célra.
Hosszan: nem akarom magyarázni.
Még a Telekomos eladónő is megmondta hogy ADSL-lel jobban jártam volna.
Végső esetben:
Fogni kell egy dominó kártyát rá a korlátlan internetet bekapcsoltatni, és mehet a megosztás.
Egy gyengébb mobiltelefonnal vagy akár egy drágább akár 4G-s (sőt 5G-s is van már) routerrel.
Jobb nem lesz, de nem köt a hűség.
Jobban járnál a konkurenciánál, de ez Telekom topic...
De azért segítek: "HomeNet+ Extra" +Huawei B535 4G Router
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Ismerősömékhez mobilinternet lenne használva 4G-s routerrel "fő" internetként a házban, mivel nincs megfelelő vezetékes alternatíva.
Telekomnál pontosan mi a neve a szolgáltatásnak, vagy SIM kártyának, amely alkalmas erre a használatra? (Magyarán nincs 1db eszközhöz, movbilhoz kötve a kártya használata).
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
válasz kakuk.tamas #120260 üzenetére
direkt felhívtam az üfszt a telefonváltás előtt, aztán mondták hogy ez szabvány és működni fog.
2) fel kell hívni a domino ügyfélszolgálatot, ott a menüben kell kérni az előfizetés indítását. bemondta az automata hogy ezzel ki fogom ütni a fizikai dominos kártyát, de amint írtam fent is, az üfsz azt mondta, hogy ezt muszáj megcsinálni, hogy ezután működjön az esim aktiválás. természetesen előtte és utána is próbálkoztam, semmikor sem sikerült az aktiválás.
it never gets easier, you just go faster
-
veterán
válasz kakuk.tamas #120260 üzenetére
Akkor azért kérdezték tőlem is milyen eszközhöz kell? Jeleztem eSIM igényt, jött kérdés milyen eszköz, írtam, utána jött PDF QR kóddal.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kakuk.tamas
addikt
válasz redbiro #120243 üzenetére
Állj. Hivatalosan a telekom kizárólag az általa forgalmazott (vagy máshol vett, de típusazonos) eszköz esetén garantálja az e-sim működését.
2) ha dominóról váltasz előfizura, jön üzenet az átállásról, vagy a dominó kártyán megszűnik létezni a térerő (nem?!). Ez megtörtént, mielött próbálkoztál?
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
őstag
válasz MadMancs #120251 üzenetére
Madmancs: eredetileg úgy próbáltam, hogy élt a domino, de már akkor sem sikerült az aktiválás. az ÜFSZ akkor azt mondta, hogy ez azért van, mert az előfizetés még nem él és mindenképpen aktiválnom kell előtte. én meg elhittem, de ezek szerint ez nem feltétlenül így működik.
balinlin: nem tudok sajnos újat generálni a felületről, mert azt mutatja, hogy még az eredetit sem aktiváltam. és igen, ez a baj, hogy közel-távol nincs esim-es készülék a közelben, pedig ezzel legalább ki lehetne szűrni, hogy készülék, vagy telekom oldalon van a bibi.
az üfsz szerint minden oké, ennek mennie kellene. most kértek 3 nap gondolkodási időt, valószínűleg ők generálni fognak egy új simet, de kétlem hogy valami érdemi megoldás lenne a vége.
it never gets easier, you just go faster
-
veterán
válasz balinlin #120254 üzenetére
Köszi.
polonic, nem. Legalábbis S20+ 5G megkérdezte FR előtt hogy eSIM(ek) maradjanak vagy törlődjenek e. Az eSIM nem törlődik a default érték szóval szerintem Recovery ből indítva se törlődnek (ez csak tipp).Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
balinlin
senior tag
válasz redbiro #120250 üzenetére
A domino kártyáról aktiváltad az esimet, nem?
Ameddig ott hívás segítségével nem aktiválód az előfizetést addig a domino él.
Az is lehet h a sok próba után vhogy deaktiválódott az esim. Új generálásával próbálkoztál már?
Másik esim képes telefon nincs a közeledben, hogy azon is kipróbáld? -
veterán
válasz redbiro #120250 üzenetére
Pedig pont ott kellene hogy egyszerűbb legyen fizikainál dominóról fel kell hívni x számot és onnantól dominó off postpaid él.
Itt is úgy lenne logikus hogy eSIM telóra varázsol, majd ha ott van akkor dominóról x szám felhív, és onnantól postpaid él, nem így csináltad?Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
őstag
válasz Teaway #120247 üzenetére
igen, lehet hogy alapból így működik, ha az esim-re váltás előtt is előfizetésed volt, de nálam azért bonyolultabb eggyel, mert domino-ról mentem át előfizetésre így a dominos kártya megszűnt létezni amint aktiváltam az előfizetést.
sakk-matt.
it never gets easier, you just go faster
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Teaway #120247 üzenetére
Szerintem, amikor beolvasódik az eSIM profil, az egyenértékű azzal, mintha egy fizikai SIM-et cserélnél egy másikra.
Fizikai SIM csere esetén sem csak akkor kerül inaktiválásra a régi kártya, amikor beteszed a készülékbe.Fizikai SIM esetén is volt/van késleltetett aktiválás, pl. amikor a rendszer szerint neked normál SIMed volt, de nanoSIMes készüléket vettél, akkor postáztak neked egy SIMet, amit telefonon tudtál aktiváltatni. Lehet eSIM esetén is a QR beolvasásig aktív a régi SIM, de, amint beolvasod inaktiválódik a fizikai, mert elindult a csere folyamat, az csak egy n+1-edik lépés, hogy a készülékre kerül a profil(előtte érvényesítődik)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Teaway #120247 üzenetére
És ez így is van.
E-mailben kaptam meg PDF en QR kód (üzleti), de csak rá pár napra jutottam el addig hogy használatba vegyem. Addig fizikai sim tette a dolgát. Amint aktiváltam eSIM, fizikai off.
Bár lehet a mátrixban volt "hiba", vagy az üzleti mivolta miatt nem tudom. Lakossági eSIM em még nem voltKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
sacaboy
tag
válasz Winne #120227 üzenetére
Szia!
Igen, 37Ft/perc.
Hívás és SMS, ha egy EU-s országban vagy:
A 30 percet vagy SMS-t az EU-ban is felhasználhatod. Ezt követően a díj egységesen 37 Ft/perc és 25 Ft/SMS bármely magyar vagy EU-s hálózatba, alapdíjas irányba.Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3
-
őstag
sziasztok!
van egy pixel 4a 5G készülékem, telekom esim-mel szeretném használni, de nem sikerül az esim aktiválás, így most oda sikerült eljutni, hogy van egy MÁR nem működő fizikai sim-em és MÉG nem működő esim-em.
mivel külföldön vagyok, az sem opció hogy kérek egy új kártyát egy üzletben.
van esetleg valami csatorna vagy menüpont amivel egy műszaki emberhez lehet jutni az ügyfélszolgálaton?
(jó arc mindenki, próbálnak segíteni, de nem nagyon tudnak, csak elhajtanak azzal, hogy nem forgalmazott készülék.)
kösziit never gets easier, you just go faster
-
félisten
-
mylenovo
csendes tag
Sziasztok! Két kérdésem lenne.
1. A mobilos számhordozás folyamatát (feltöltőkártyás számot vinnék át a Telekomhoz) teljes egészében végig lehet vinni a 1414-es ügyfélszolgálati számon, vagy mindenképpen el kell látogatni egy Telekom üzletbe?
2. Azt jól értem, hogy a Maraton mobilnet bármeddig érvényes? Tehát, ha csak 2 év alatt használom fel az 5GB-t, akkor sem jár le?Előre is köszönöm!
-
Roxkex
senior tag
Hát egyszerre három embertől is kaptam választ - A karácsony szelleme ? -
Köszi mindenkinek ! Csak a Domino Fix, miért jobb mint a Domino 5 ? - Mondjuk amennyit Én telefonálok vagy netezek.
Nekem még mindig van a kb 1 éve vett (akkor még) 4gbos maraton netemből XD - Mondjuk azért volt sokszor ingyenes net is, szóval az persze rá segített erre a statra.Redmi Note 7 MIUI 12 Stable - Xiaomi.eu "Én nem akarok se iOS-t , se Androidot Én egy jó okostelefont akarok!"
-
-
Roxkex
senior tag
Sziasztok !
Egy igen egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok - de előtte Boldog karácsonyt !
Ha már XY néven van egy Domino kártya. (Talán Domino 5, legalábbis akkor még volt ilyen amikor az véve lett...) Akkor XY névre lehet még egy Domino kártyát venni ? (Most Domino Fix néven látok csak az oldalon.
Előre is köszi !
Sziasztok !Redmi Note 7 MIUI 12 Stable - Xiaomi.eu "Én nem akarok se iOS-t , se Androidot Én egy jó okostelefont akarok!"
-
#44932096
törölt tag
Ha már egyenleges kérdés, nekem is lenne egy.
Van egy kártyám, amire aktiváláskor kaptam 600 Ft-ot.
Ez a 600 Ft felhasználható az alábbiakra?
- autópálya matrica "200 Ft-os kényelmi díja"
- hívószámlekötési időből való kártya visszaktiválásának 300 Ft-os díjaKöszönöm
-
snooze
veterán
sziasztok!feltöltöskártyánál ha az egyenleglejárás elött feltöltök,akkor megmarad a teljes egyenleg?
GO Gunners!!!
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz malnabokor #120211 üzenetére
Füst nem jött a készülékből?
-
AnonymusX
senior tag
válasz malnabokor #120211 üzenetére
Itt is tapasztaltuk, úgyhogy valami központi gebasz lesz.
-
malnabokor
senior tag
Sziasztok!
Édesapám kb. 11 óra óta nem tudok sem hívást indítani, sem hívást fogadni. A készülékén nem változott semmit, viszont a hiba megjelenése óta többször újraindította. A térerő sem változott, ugyanott ül, ahol eddig, minden kollégájának mellette van térerő, és tud hívást indítani/fogadni (telekomosak szintén).
A száma eSIM megoldással MultiSIM szolgáltatással egy okosórán is aktív, ahonnan szintén nem tud hívást indítani és fogadni (az óra itthon maradt, leellenőriztem), így biztos vagyok benne, hogy nem készülék, vagy térerőhiba.A jelenség, hogy ha hívást indít, akkor egy-három másodperc után pittyeg egyet, és kilép a hívásból. Ha megpróbálom tárcsázni a számát a saját készülékemről, nálam is ugyanaz történik (csak pittyen egyet, és kilép a tárcsázó). Céges szám, a cég többi kollégájának nincs ilyen panasza.
Telekomnál van valami gond?
köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
4Grider
nagyúr
válasz Maist #120208 üzenetére
Szerintem nem off.
A frontend rendszerek egy cégnél ugyan jellemzően egy backendhez kapcsolódnak, de ritka az olyan, hogy az összes frontend döglik be egyszerre.
Magyarra fordítva: Attól hogy te nem látsz/tudsz menedzselni valamit, az ügyfélszolgálat még simán dolgozhat vele. -
Maist
senior tag
Csak amolyan off hozzászólás gyanánt, de tényleg az ünnepi készülődés jegyében, hogy ennyi év alatt, ennyi sok, sok, sok, sok milliárd forint bevételből nem sikerül már egy olyan on-line ügyfélszolgálati rendszert összehozni, ami már délben nem hal le teljesen? Semmit, sehol semmit nem lehet intézni, szükség lett volna idős rokonomnak egyenlegét megnézni, mert a bekapcsolt korlátlan beszéd ellenére 0 Ft egyenleges sms-eket kap, amit sajnos nem is lát rendesen elolvasni, meg hát idős kora miatt érteni sem érti (engem fel tudott hívni, pedig 0 egyenleggel elvileg nem tudott volna), de egyszerűen sehol, semmiféle csatornán nem tudom megnézni az egyenlegét, de hibaüzenetből kb. 10 félét sikerült kiírni Telekom alkalmazásban, és a Telekom weboldalon. Pedig abból a bevételből, ami tőlem ment nekik az elmúlt jópár évben, csak abból is sikerült volna venni már pár darab tisztességes szerver gépet. Kíváncsi lennék amúgy, hogy ha csak a külvilág felé is ez látszik a rendszerből, akkor ők is vajon honnan tudják pontosan, kinek-mennyi az egyenlege, mit, mikor, mennyit telefonált, netezett, stb.
-
-
balinlin
senior tag
válasz St3ven #120199 üzenetére
Azért nem olyan nehéz észrevenni: tudtam aktiválni az e-simet, van térerő, tudok hívni róla, oda jönnek az sms-ek.
Cserébe a Telenoros SIM is él, arról is tudok hívást indítani.
Szerk.: Látom szerkesztetted.
Hívást indítani igen. Fogadni még nem próbáltam, mert nehéz ilyenkor ismerőst találni, aki felhívna, de hamarosan rápróbálunk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest