- iPhone topik
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Redmi Buds 6 - ajándék fülesnek hallgasd a dalát
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
őstag
válasz
stickermajom #327904 üzenetére
Azért szidtad, mert nem tudtad beállítani. Én váltófülre tippeltem, szerinted az jó volt. Aztán mégis jó lett, amikor mérgedben belerúgtál.
-
zsamiatt
őstag
válasz
Hasaggymeg #327940 üzenetére
sajnos én a magam részéről azt tapasztalom ha nem viszek be fél óránként 25-30 CH-t egyszerűen eléhezem és megy fel a pulzusom. Nyilván nem az első órában de a másodiktól már kell. Nem értettem mitől száll el sikon is a pulzus 5-6 óra alatt. Aztán a MI tanácsolta és eddig bevált.
-
stickermajom
addikt
Megjött az Alis Odi occsó markolat próbára. [link] Kölyök szép lilát választott nekem.
Igazából egész jó ez, tapad a felülete, mint a fene. Bár a bilincs az nagyon nem fém, hanem sima műanyag. Cserébe viszont SpongeBob light weight sets, soft to the touch és hands not easily slipped. [kép] Ezek alapján szerintem nem lesz gond.
-
Jester01
veterán
válasz
zsocy #327939 üzenetére
Technikailag most lejön legalábbis a "sarokig" Velencére mivel az M7 sávbővítés miatt erre van terelve. Persze át lehet menni az északira ha valaki ragaszkodik hozzá (az építkezéstől függetlenül állítólag járható a híd, no meg ott van a közúti híd is).
Friczy: "ha Velencéig elértél, lehet lazítani" igen, én is ezért mondtam, hogy errefelé van lehetőség megpihenni és kalóriát pótolni
Mind a kettő Agárdon van éppen csak át kell menni a vasúton.
-
D0nci71
újonc
válasz
mauimagic #327859 üzenetére
Archer Components D1x 2021-ből. A vezérlője elég bumfordi, de a motor rögzitése jobban tetszik.
igy nem a váltófület terheli a súlya.
Nem igazán futott be, gondolom a 400 $ ára lehet az egyik oka. -
dom1n0
őstag
válasz
Hasaggymeg #327940 üzenetére
Definialnad a tempost?
-
python1
veterán
válasz
MC Pite #327933 üzenetére
Ja, azért is írtam, hogy szerintem sem teljesen így kellene, hogy legyen, nyílván ez a bicikli alkalmatlan ilyen bringázásokhoz, de egyébként már máskor is jártam így, hogy izomból kellett megoldanom, vitalitásom néha rottyon van.
Na majd, ha készen lesz a jobb bicikli betanulok. -
Friczy
senior tag
válasz
Jester01 #327936 üzenetére
Az lehet, de amíg a BuBán oda eljutsz, addig meg kell mászni néhány dombot. Ráadásul a BuBa az északi parton megy.
Ezeket megnézem, hogy mennyire esnek messze a tóparti úttól, nem árt begyűjteni potenciális pihenőket. Ha a Balatonra megyek, általában Pettenden szoktam megállni (úgy látom, most Muskátli vendéglő, régen mintha Pizza 7 lett volna), utána pedig közvetlenül Fehérvár előtt, Kisfaludon, de jól jön más lehetőség is (főleg, amikor meglepődve láttam, hogy a pettendi pizzéria nem működik). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #327900 üzenetére
Vagy 4 hónapig 180 grammos CH diétára kárhoztatott a diabetikus...nem óránként 60, hanem naponta összesen 180!...és akkor is mentem akár 3-5 órásokat is. Szét lehet csapatni magad 20 kilométeren is és le lehet tekerni a BUBA-n a Balatonra Pestről tempósan anélkül, hogy excelben terveznéd meg az előtte, utána és közben étkezést, ivást, kábé mintha mindenkit Tadejnak hívnának, vagy legalábbis valamelyik háromhetesre készülne.
Szerintem.
-
zsocy
őstag
válasz
Jester01 #327936 üzenetére
Az a chimichanga zseni cucc, de a Buba nem jön le a déli partra, tudod. Ő meg azt szeretné meghódítani.
Csápájev, szerintem a teljes Buba távon nem a kaja lesz a legnagyobb gond, hanem a segged, majdnem 140 km az sok, főleg annak aki nem szokott hozzá a távhoz. Az én komfortzónám pl. most valahol 70 km körül van, ehetek bármit ott eljön egy mélypont.
A szőlőcukor mondjuk szokott segíteni, amikor tudom hogy jönnek a dombok bedobok egyet, az mindig helyrerak. -
MC Pite
veterán
válasz
Jester01 #327936 üzenetére
Határozottan elutasítom a párhuzamot
vs 96%os földimogyorót tartalmazó krém, darabkákkal, nyami
.
Mogyoróvaj amit érdemes rákenni egy masszívabb wrapra (aldis, lidlis pl).Viccen kívül a tésztát nem tudom itt milyen, de lightosabbnak tűnik, de én a nutellás üreskalóriás geil édes izétől kivagyok amúgy is, tekeréskor meg szerintem meg sem enném, mert intenzív tekeréskor hazavágná a gyomromat.
Ha valakinek jól esik, egye, de nagy tekerésnél nem kockáztatnám.A cukorral és hasonlókkal úgy vagyok, mint a tüzelésnél...
Egy marék papírral be lehet gyújtani, hirtelen nagy lánggal ég...és hamar el is ég. Amivel hosszan lehet üzemeltetni a kazánt, az nem ilyen gyorsan bontható, hanem sokáig 'ég'.
-
Friczy
senior tag
válasz
python1 #327932 üzenetére
Igazából nem. A hatótáv is érdekes kérdés lett volna, meg az állandó töltögetés, de ez az út az időnkénti nehézségek ellenére is így volt jó. Persze segített, hogy minden meg volt szervezve, szállás, útvonal, autó, ami hozta a cuccot (és a megállásokra ott volt a kajával, itallal). Nekünk csak tekerni kellett. És akkor még csak 52 voltam
-
zsocy
őstag
válasz
SPeti1984 #327903 üzenetére
A guminak nincs teherbírása, a felninek van, és az egész bringának is, nem a külső fog felrobbanni ha 121 kg-val ráülsz egy 109 kg teherbírású gumira, hanem minden más.
Ha főleg város, néha kicsit rossz út, kavics vagy földút és a túrázás a cél, akkor szerintem a Schwalbe Marathon valamelyik változata jó lehet neked.
Ha kicsit több terepet akarsz, vagy montisabb kiállást akkor Schwalbe Smart Sam, esetleg Continental DoubleFighterHa befér a vázba akkor vedd meg a 2.25-öt, de a 2.1 is már elég ballonos lesz.
-
MC Pite
veterán
válasz
Jester01 #327925 üzenetére
Ha évente szakad a bowden, valami nagyon nem fasza, vagy sok tízezret mész. De ilyenkor cseréld korábban a bowdenezést, meg hát jóra, és figyelj a vonalvezetésre.
Váltóbowden emlékeim szerint a régi olcsó szarokon tekeredik, a normálisabb váltókon rég nem. Még a Courier váltóján is felfelé jön ki a bowden, igaz, kunkorral, de 8-9es rendszertől itthon mindegyik felfelé indul direktben.
python1: "emelkedőn nekem nem a könnyebb fokozatba kell kapcsolni, inkább nehezebbre, könnyebb fokozaton a sűrűbb tekeréstől jobban kifáradok"
Szerintem te is sejted, hogy ez itt nem fasza.
Ha nem is az 'ideális' 90es fordulatot tartja az ember (70 alá azért nem megyek amíg tudok) de itt izommal (magasabb fordulaton több a szünet, rövidebb amíg feszül az izom, nagyobb a véráramlás sebessége), ízülettel (nyomaték), mindennel kitolsz.
Megvan az izomzat és a kardióvaszkuláris rendszer terhelhetősége is - azaz ami hosszútávon nem megy nyomatékból, azt old meg fordulatból, dolgozzon a szíved is, az is szépen fejleszthető.
Nyilván a bringa is visszafoghat, de a helytelen beállítás és helytelen tekerés is sokat ront.Viszonyításnak több mugli ismerősöm ment magához képest nagyokat, mikor belőttük a bringájukat vagy béreltünk egy rendeset, és próbáltam hajcs...mentorálni hogyan tekerjenek (egy-egy nagyobb körnél; vakok között a félszemű alapon).
Szóval hogy adott fizikai teljesítő szinten a helytelen szokások és beállítások lefelezik, leharmadolják akár a megtehető távot. Egy jó bringa pedig ezt nyilván még jobban ki tudja tolni.
-
Friczy
senior tag
válasz
dom1n0 #327928 üzenetére
Nem a sebesség volt a lényeg, hanem hogy meglegyen. Szóval inkább a 10-hez volt közelebb, mint az 5-höz. Reggeli indulás (8-9 közt), délután érkezés (4-5 tájban). A távok azért változtak, a 160 az átlag volt, volt benne 120, de volt 200 is, persze más terepviszonyokkal. Ami inkább izgalmas volt, hogy kilenc nap egymás után. A szint elég vegyes volt, mindenesetre élmény volt, amikor a németországi hegyeken túljutottunk
-
MC Pite
veterán
válasz
Csápájev #327911 üzenetére
Ááá, kihagytam a kedvenc bringáskajámat, amit szigorúan gumileszedővel kenünk meg
Én vagy banánnal vagy lekvárral eszem a mogyoróvajas wrapot, ebből még 'szendót' is lehet vinni, akár a mezszebben vagy kis tasiban is elfér, teljes kiőrlésű vagy a high protines masszívabb tésztát változatot nagyon szívesen tolom ilyenkor.
-
python1
veterán
válasz
MC Pite #327920 üzenetére
Én most jelenleg 30km-t tudok izomból letólni a "kettyós" öszvéremmel, aztán összeomlok.
Ami viszont érdekes, másnál nem tudom, hogy hogy van, mivel a lábnapot soha nem hagyom ki, iszonyat erős a lábam, emelkedőn nekem nem a könnyebb fokozatba kell kapcsolni, inkább nehezebbre, könnyebb fokozaton a sűrűbb tekeréstől jobban kifáradok, vagy másnál ez, hogy történik?
Friczy
Ezt is osztom. -
Jester01
veterán
válasz
MC Pite #327915 üzenetére
Mint írtam ha le is törik szerintem a doboz nem sérül. De nem tudom milyen gyakori, tényleg országúti vagyok. A "gyári" tisztán elektromos váltáshoz képest szerintem előny, bár azt sem tudom ott mennyire lehet az alkatrészeket külön cserélni.
A beszakadt bowden kiszedése is néha tud probléma lenni (mondjuk minden második esetben sokat szívok a maradványok kipiszkálásával) de inkább arra akartam utalni, hogy bár ezzel a kütyüvel még mindig marad bowden de az csak egy nyúlfarknyi és nem ott szokott elszakadni.
Ha neked 2-3 évet megy a bowden az szuper. Mi meg itt szenvedünk mert állandóan elszakad (mondjuk évente).
Hátrányai nyilván vannak a villanyosnak is, ahogy írtad.
Friczy: nekem meg fék nem szakadt sose (és nem is ismerek senkit akinek igen). Mondjuk az vastagabb is és talán máshogy is van sodorva. A váltóbowden azon a csigakeréken tekeredik és valahogy szétfoszlik azért szakad. A féket ezzel szemben csak húzod.
-
Friczy
senior tag
válasz
Jester01 #327901 üzenetére
Váltóbowdenem még sose szakadt el. (fékbowden igen, az izgalmas). Zörögni sem szokott, nyúlás előfordul, azt néha utána kell állítani, pár hónap után már nem nyúlik tovább. Zörögni nem szokott. A koszolódás lehet probléma, de a gravelemen hat évig nem okozott gondot.
-
Friczy
senior tag
válasz
dom1n0 #327900 üzenetére
Pont egy Balaton-kerülésen beszélgettünk erről egy olyan sráccal, akinek komoly bringás múltja is volt. Ő azt mondta, hogy menet közben esélyed sincs, hogy mindent visszapótolj, ha előtte nem töltötted fel a raktárakat, akkor szinte mindegy.
Volt szerencsém tizenpárévvel ezelőtt egy hosszabb túrát tenni, kilenc nap, napi átlag 160 km, na ott az volt, hogy bőséges reggeli, tojás, kenyér/zsömle, stb, felvágott, esetleg némi lekvár reggelire, menet közben ami éppen jut (viszonylag sok cukorral), érdekes, megálláskor szinte mindenki elsősorban a coláért nyúlt (én is, pedig nem vagyok oda érte), vacsorára meg kissé nagyobb adag szinte bármi (pizzától kezdve a steakig).
Annyi plusz még volt, hogy a kulacsba Isostart kevertem a vízhez. De ennyivel végigment így is.
-
D0nci71
újonc
válasz
f_sanyee #327890 üzenetére
Az utolsó mondatod a lényeg, ha elfáradasz max megállsz valahol, egy kajálásra, sörre, pihire, de ha elbaszod a gyomrod valamivel amit még nem próbáltál ki, akkor ott a vége jókedvnek. Elötte napon is figyelni kell rá, hogy ne egyek olyat ami esetleg meghajt vagy csak ég töle a gyomrom éjjel, mert az alvás is fontos. Wc papir is mindig van nálam, de az elmult tizenpár évben nem volt rá szükségem.
-
dom1n0
őstag
válasz
Csápájev #327882 üzenetére
En igy vagnek neki:
Elozo este valami ch gazdag kaja, tesztas tokeletes.
Reggek rantotta 2-3 zsomlevel, vagy akar lekvaros zsomle hasznos lesz ha az edeset jobban szereted.
Menet kozben odafigyelnek, hogy az mar az elso oraban is egyek 1-2 muzlit, es ezt tartanam onnantol kezdve vegig, lekvaros zsomle itt is nagyon hasznos lehet
Ha meleg az ido, kozepe fele valamilyen elektrolutis itoka, pl. powerade
Es a lenyeg, hogy inkabb menj lassan az elejen!!, hogy maradjon energia a dombokra kesobb, es ha utana is meg erosnek erzed magad, el lehet kezdeni nyomni jobban, ha nem akkor marad a lassabb tempo maximum.Jo tekerest
-
MC Pite
veterán
válasz
mauimagic #327913 üzenetére
Túrázni (5-10 óra) a feti recept szerintem teljesen jó.
Ha normálisan baszatom, és intenzíven (az 3-5 órát megy, mondjuk Salz E táv, Ring-ek, ilyesmik) tekerek, akkor a zab és datolya szeletek mellé az utolsó 2 nagy emelkedő előtt megy egy-egy zselé / gyümölcspüré esetleg - még mielőtt érdemben csökkenne a harci kedv; mert onnan már nehéz/nem lehet visszahozni.
Általában a végére tartalékolok az erővel (most szombaton is), amikor 145-150+ az átlagpulzus 2-3 órát, addig elvagyok 2 zabszelettel, 1-2 fél banánnal meg izóval, de próbálok figyelni a testem jelzéseire, és van nálam magnézium stick meg gél ha szükséges lenne a powerupokra.Nem vagyok sportoló meg erős sem, de mikor néha nagyobbat, intenzívebbet mentem, ott azért kellett pakolni a zselét is, 7 órát 175km-en 154es átlagpulzussal fenntartani azért kellett a szénhidrát.
De volt hogy a Medvés körön 7 óra alatt Sports-tracker szerint kb 8000kcal lett elégetve - ami biztos, hogy 3 csippanásig mentem.Síkon egyszerűen lassultam szépen állóig, hiába akartam haladni. Ott kellett egy negyed óra pihi, hasitasiból csapraverni ami még maradt, utána szépen lightosba még a maradék tizenx km-t lehoztam. Ilyen az, amikor nem az én tempómban csapattuk, hanem a nálam erősebbekében, és hiába jeleztem hogy ez nekem valószínűleg sok lesz, azt mondták hogy hát milyen jól jövök, ne rinyáljak
Érdekes mennyien müzliszeleteztek: Én úgy érzem mindig, hogy üres puffasztott ragacsos(fruktóz?) izé, kalória meg jóság a (préselt) zabszeletkben van. De hát kinek mi jön be. Egy giant bar felér egy papírdoboz müzlivel nekem (amitől kb hányingerem ha ha intenzíven tolom mert zavar a túl cukros ragacs rajtuk egyes márkáknál.)
30g müzli a fiókban 102kcal, 45g oat bar 199, giant bar 384kcal, de érzésre nagyobbnak gondolnám a difit, vagy tovább tart, mert nem fruktóz adja ennek egy részét. -
Friczy
senior tag
válasz
Csápájev #327882 üzenetére
Előtte este kellemes adag bolognai spagetti (carbonara is jó, ha azt szereted
), reggel egy tojásrántotta, vigyél magaddal egy-két banánt, ez általánosságban mindenképpen jó. Én porokat ilyesmiket nem szoktam használni, egy időben iso-italokkal próbálkoztam, nem rossz, ha nem viszed túlzásba. Menet közbeni kajálásokra nálam elsősorban müzliszelet jött be, másodsorban a 7-days croissant (a lényeg az, hogy legyen benne szénhidrát, és hogy ne legyen túl tömény). Nekem a gélek, sűrítmények nem váltak be.
Bubát egy menetben nem próbáltam, de amúgy a 130 körüli távok nem vészesek, még a BuBa szintjével sem, ha már van alapod. Ha nincs, akkor még szerezz. -
python1
veterán
válasz
dom1n0 #327916 üzenetére
+1
Ezzel teljesen egyetértek!
Én tovább megyek, sokkal rövidebb idő alatt ürülnek a raktárak, mint sokan gondolnák, főleg ha az edzettségi, táplálkozási szokások nem erre vannak beállítva.
Nekem sajnos gyorsan ürülnek a raktáraim, ezért legalább 3-részre kell szednem ha nagyobbat edzek, közötte valami energiapótlást kell bevinnem, általában folyadékba keverve, szilárdat soha.
Ráadásul nekem kell pörgető is, hogy beinduljak. -
Friczy
senior tag
válasz
Hasaggymeg #327879 üzenetére
Ha így nézzük, 1 és 2 nálam még eleve nincs, viszont nekem az SPD fontosabb, mint az 1x12 (az csak egy bringámon van, a 2x11 két másikon, igazából nekem a 3x10 teljesen OK volt - persze aszfalton
)
-
dom1n0
őstag
válasz
mauimagic #327913 üzenetére
Erdekes tema ez, azert is irtam az elso valaszban, hogy nehez valaszt adni erre, ugy hogy nem ismered az egyen “fogyasztasat”.
Kb olyan, mintha azt mondanam neked, hogy egy tank benzinbol le lehet menni az olasz tengerpartra.
Le lehet, ha 60 literes a tankom, es csak 5.5-ot eszik a kocsim a palyan.
Neked meg 40 literes a tankod, es 8-at eszik.
En le fogok jutni? Le. Te is? Nem.
Itt is all ez szerintem, nem mindegy milyen zonaban mennyi ido alatt.
A buba asszem 130 kili 1100 koruli szinttel. Azon mar egy 25-os atlag is sokaknak halal szerintem, ergo 5 orat biztosan fog menni viszonylag magas zonakban, ahol rendesen fogy a CH, es meg a glikogen raktar se menti meg, mert az kiurul ha nincs potolva.
Ha csak 18-20 atlag, akkor mar el lehet karcolgatni also zonaba ahol tobbsegi zsir az uzemanysg es keves ch kell melle.
Es ez tok egyeni.mert lehet neki 16km/h az a zonaja mint nekem 26, Sebinek meg 30.
Szerk: a 2 ora amit irsz, nagyreszt tud menni glikogenraktarbol, ergo ha vmit viszel be, nem lesz megrogyas. Probald ki majd ugyanazt 4 orat mondjuk…
-
MC Pite
veterán
válasz
Jester01 #327901 üzenetére
Ami kiáll, az sérülékeny. Terepen gondolom nem szoktál menni, mert akkor tudnád hogy a kövek, ágak felpattannak - lapított küllőket is törtem többször, nem hogy ilyen kiálló dobozokat.
Nekem még nem szakadt el ott (de ha mégis az lenne, nem a világ kiszedni). A nagy súrlódás ellen igyekszek normális bowdent és házat használni, és valahogy megy rendesen, az ujjaim is bírják. Még az EF vátókarokkal és Acera váltóval is jól működött a Courier pl, még light terepen is (normális ház+bowdennel persze). Igen, koszolódik... 2-3 évente cserélem, addig remekül műxik.
Normális cucc nem igazán nyúlik, de egyet tekersz akkor rajta kifelé ha mégis nyúlt egy kicsit. Zörögni akár zöröghet is bowden, de általában ez is megoldható kint is, bent is (ha nem spóroltál le a huzatot róla).Szóval normális alkatrészek és minimális ránézés, karbantartással nekem a fentiek egyike sem okozott problémát.
Ami viszont szokott, mínuszokban a LiIon akksit a felét (se) bírják a névlegesnek. A fészerben a napon a 40+ fokot se szeretik, de télen sem szeretnék a környezeti hőt. Tekerés után lecsapatom a montit, vegyem ki az akkut és vigyem így be, mindig a vizes körülmények között vegyem ki?Ha valami kicsit is jobb a nekem fontos szempontok szerint, nem sajnálom rá a pénzt, plusz törődést. Most a ToughRoad Altus váltókarjai nem a legacélosabbak, de működik rendesen a váltás, a Sora meg az XT szett megint tök jó (azt hiszem Jagwire bowdenezés van mindegyiken, a Revoshiftes Contessán is, meg talán az X4-esnél is mintha az lenne). De amíg jól működik, nem szeretnék villanyost.
-
mauimagic
senior tag
válasz
dom1n0 #327909 üzenetére
Én 2-3 órát elvagyok fosnyélen, a Garmin szerint nem alibizgetés. ISO, müzliszelet, banán, amit adnak kombóval. Utolsó verseny pont 2 óra volt FTP 88%-án volt a NP, nem tudom egyáltalán ezt kell e nézni, de nem volt virágnézegetés. 1 frissítési pont volt, de épp meccselés ment, úgyhogy kimaradt, 2db müzliszelet meg 1.5 liter víz fogyott.
Egy (nekem) 4-5 órás hosszútávra nincs elég időm normálisan felkészülni, ott lehet kevés lenne ez, de az biztos, hogy ott sem zabálja mindenki a géleket...
Ez megint egy olyan dolog, amihez úgy állok, mint a bringa súlyához: a versenyen a résztvevők 95%-ának tökmindegy, úgysincs azon a szinten, ahol számítana.Más meg máshogy gondolja nyilván, különben becsődölnének a gélgyártók.
De valami top10%-os sporttárs is beírhatná, hogy szerinte mi a szitu ezzel...
Vagy van e valaki, aki vizes zsemle-mackósajtról áttért Scitech PowerTurbo Coffein Papayás gélre és javult 20 helyezést... -
dom1n0
őstag
válasz
mauimagic #327906 üzenetére
Tempo fuggo teljesen szerintem, es egyeni*
Nalam pl. 30km/h halado korul ha nem eszek olyan szenhidratot ami nem orak alatt szivodik fel, lefordulok a bicorol.
Lehet masnal ez 25, vagy 22 pl, van akinel meg 32.
Tura temponal jol mukodik a fenti zabszeletes szendvicsezgetes, ha valaki nyomja neki rendesen, oda keves. Szerintem. -
Jester01
veterán
Ha már bowdenes váltás... Giant TCR-be belső bowdenházat lehet valahol közelebb is kapni?
mauimagic: +1
-
SPeti1984
senior tag
válasz
Hasaggymeg #327795 üzenetére
Maga a gyártó oldala ez: https://whitebikes.com/
A kerékpár 2019 körüli. Úgy látom, hogy főleg az északi országokban forgalmazza a gyártó ezeket a kerékpárokat (Norvég, Svéd, Finn), lehet ezért nem annyira gyakori errefelé. -
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #327879 üzenetére
Épp múlt héten szidtam az anyját a bowdenes váltásnak 6030D-nek, és puffogtam hogy nekem AXS kell. Aztán belegondoltam, hogy az állandó hígfos sárban esve-kelve jó nekem az olcsó bicikli is.
-
SPeti1984
senior tag
-
MC Pite
veterán
pbors: Cues 6000 széria, 46/30 vagy 40/26, de abból is 00/10/20/30/40-es széria is van, át kell néznem.
Persze ha van jóféle csapágy a négyszögtengelyhez, ami elmegy 2-3000 km-t szinte montisan, az még jobb, de gyanítom ezek inkább alsópolcos cuccok...
Csápájev: Rántotta jó, 1-2 órával a ride előtt (sok helyen 3at írnak, de akkor hamar megéhezek ha verseny van, akár már a startban
). Zab (akár nagyobb, 70-90grammos) és gyümölcs szeleteket szoktam én is tol i, óránként legalább egyet ehetsz. Ha zseléd nincs, 1-2 gyümölcs püré mehet tartaléknak. Meg ha van az úton valami ami jól esne (hot dog, lángos, gyros) akkor egy kisebb adagot tolj be ha azt súgja a szervezeted
.
Izotóniást szoktam inni, ha nincs, radlert is vihetsz, kicsi vízzel hígítva, nekem jól szokott esni. (Gyümölcslétől könnyen büdös lesz a kulacs.)
Magnézium pótlás nem árt, ha van stick vihetsz is, ha nincs, akkor este, reggel, meg hazaérve egy szerintem. És nyújtás utána legalább otthon, legalább 10p: [link] -
Jester01
veterán
válasz
mauimagic #327859 üzenetére
Érdekes de már lecsúsztunk az legolcsóbb árról, innentől $149.
MC Pite: mi értelme? A teljesség igénye nélkül ezeket kiküszöböli:
- a bowden mindig a váltókarban szakad el
- a kormánytól a váltóig nagy a súrlódás
- koszolódik
- nyúlik
- zörögHa jól értem programozható a fokozatok száma és a kábelhúzás tehát átrakhatod másik bringára (vagy működik akkor is ha újítasz más kazettára). Mivel a motoregység csak egy zárt téglatest így feltételezem nem is sérülékeny vagyis ha a váltód valami balszerencse folytán le is törik elég azt cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Pencil 2.gen, Új, Dobozával 12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black Használt, újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest