- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Körvonalazódnak az S26 Edge kamerarészletei
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz
szabogabor10 #64090 üzenetére
Amíg nem törlik el a rooming díjakat, vagy nincs a csomagban bármely EU ország T-halozataba X ingyen perc nem sokra megyünk vele.
Egyébként osztrákoknál nincs Telekom adó... se...(de ezt a témát itt zárjuk is le
)
-
válasz
-Solt- #64098 üzenetére
az apple is javíttat már bizonyos esetekben, de ezt most a biztosító szervizpartnere fogja intézni, a gyártóétól némileg eltérő szabályok alapján.
a leírtaknál többet és konkrétabbat senki sem nagyon fog tudni mondani neked, mert mindig külön esete válogatja a készülék típusa és a hiba függvényében, hogy érdemes nekik javítani vagy sem, utóbbi esetben milyenre tudnak cserélni (újra vagy felújítottra), ennek alapján pedig az ügyintézés intervalluma is változó. -
-Solt-
veterán
Üdv Urak!
Betört a iPhone 5S készülékem képernyője, van rá biztosítás, így a Telekom elviszi a készüléket és...
A kérdésem az, járt már esetleg így valaki? Mi történik? Cserélik a készüléket, vagy javítják, illetve mennyi időt vesz ez igénybe a gyakorlatban?
-
válasz
metaksza #64092 üzenetére
elvileg minden ilyesmi szerepel a rendszerben, de bepróbálkozhatsz, hátha átcsúszik egy másik szervizesnél.
AxBattler; szia, amíg a készülékhez tartozó hűséges szerződés köt, addig problémázhatnának rajta, de nem különösebben foglalkoznak vele.
lugosi; igen, nyáron pláne lehet jelentősége, ha nyaral...stb. az ember és nő az átlaghoz/megszokotthoz képest az adatforgalom.
-
Köszi. Ez jó hír. Azt hittem van benne egy olyan csavar, hogy kisebb a sávszél, mert a turbo 3gb pl egy százassal drágább, mintha megrendelném azt a netcsomagot, ami havi szinten ad +3 gigát. Azt hittem, hogy a flexibilitásért cserébe a sávszéllel kell "fizetni", de így nem, és ez jó, mert így az adatbővítőt szerintem rendszeresen aktiválni fogom. Főleg most nyáron.
-
válasz
szabogabor10 #64077 üzenetére
Értem, köszi!
És tiltja valami a Telekom üzletszabályzatában, hogy az előfizetéses készüléket továbbértékesítsem?
-
válasz
dedike #64084 üzenetére
Az osztrák T-Mobile-nál olyan opció van, hogy 2 éves hűségvállalás mellett ha legalább 1 évig havi 5 eurót fizetsz (első fél évig ingyen van), 1 év után már vehetsz új, és megint kiemelném, hogy független telefont, mégpedig új előfizetőknek szóló kedvezményes (na nem a Magyarországon kedvezményesnek csúfolt) áron. Nem rossz ajánlat, és a telekomot ismerve tuti nem ilyen lesz náluk...
Azt már meg sem említem, hogy náluk mennyiért milyen összetételű dijcsomagokra lehet előfizetni... -
válasz
metaksza #64087 üzenetére
amennyiben a nokia szerviz ragaszkodik az állításához, úgy végszükség esetén bevizsgáltatható a készülék megfelelő független szakszervizzel, ha pedig utóbbi megállapítja, hogy nem azon okból keletkezett a hiba, amit a nokia szervize a "garis" javítás elutasításának okaként megjelölt, akkor lehet menni feljebb, akár"pereskedni" is.
van esélyed, de tudnod kell, hogy a független szakszervizes bevizsgálás költségét neked kell állnod első körben, de ha te kerülsz ki nyertesen az ügyből, akkor azt is besöpörheted, ahogy minden más kapcsolódó kiadást is.
a készülék korát azért kérdeztem, hogy az első éves kötelező jótállás ketyeg még, vagy már a második 12 hónapos kiegészítő/korlátozott jótállás. -
metaksza
tag
-
válasz
lugosi #64085 üzenetére
A Turbo eseti adatopciók 150/50 Mbit/s le- és feltöltési sebesség értékkel, bármilyen típusú adatforgalomra felhasználhatóak.
forrás: link
metaksza szia, mennyi idős a készülék?
az a "gond", hogy a telekom továbbítja a készülékeket a gyártói/szerződéses szervizbe és ott döntenek, hogy kijavítás, kicserélés vagy adott esetben elutasítás, de bizonyos esetekben érdemes futni néhány kört, ha nekik kell bizonyítani, miszerint az említett sérülés okozta a hibát. -
válasz
szabogabor10 #64070 üzenetére
Rosszabb nem igazán lehet, így hát reménykedjünk....
-
-
Frenky25
tag
válasz
szabogabor10 #64077 üzenetére
Köszi a választ!
-
metaksza
tag
Sziasztok. Nem tudom, hogy jó helyen járok-e, de leírnám a problémámat, hátha tud valaki segíteni.
Van egy Lumia 925 készülékem, ami rövid időn belül másodjára került szervizbe. Az első alkalommal nem volt térerő, akkor azt megoldották. Egy héttel később pedig abszolút be sem kapcsolt, így újra elküldtem. Most érkezett meg, de nem csináltak vele semmit, a munkalapon pedig az áll, hogy "A készülék mechanikai sérülés miatt garanciában nem javítható." Mivel garanciás, így kötelesek megjavítani nem? Ezen kívül a töltőmet is elegánsan lenyúlták.Köszi előre is a segítséget!
Szerk: Szerviz megjegyzésben az áll, hogy fizikai sérülés van a telefonon, amit csak térítéssel lehet megjavítani. Ebben az esetben gondolom buktam, igaz?
-
-
Frenky25
tag
A korlátlan böngészés és e-mail opcióban, ha laptopra rádugom a telefont és így használom, akkor lekapcsolhatnak a hálózatról. Ezt látja a Telekom?
-
Üdv!
Nemrég vettem előfizetés hosszabbítással egy telefont T-nél, még nem használtam, de időközben megjelent egy új modell a kínálatban, ami jobban tetszik.
Ki tudom cseréltetni, és kell-e valami büntit fizetnem, vagy csak a készülékek közötti árdiffi a mérvadó?
-
válasz
xlife11 #64071 üzenetére
szia,
lehetséges, de van persze néhány kitétel, például adott díjcsomagra nem volt aláírva hűség, vagy igen, de az már lejárt, amennyiben az egyik nem igaz, úgy csak meghatározott (ár)kategóriában megengedett a módosítás.
fontos még, hogy az előfizetésre már nincs hűség, illetve a 24 hónapból 21 már letelt - ez arany vagy platina kiemeltség esetén, annak hiányában csak az utolsó 30 napban lehetséges hűséget hosszabbítani a meglévő előfizetésre és úgy telefont vásárolni. -
xlife11
senior tag
válasz
Soulfly842 #64069 üzenetére
Tarifát szeretnék váltani, számot nem. Ez így nem lehetséges?
-
válasz
Soulfly842 #64069 üzenetére
Remélem nem olyan lesz, mint a Telenoré.
-
Soulfly842
addikt
válasz
xlife11 #64068 üzenetére
Miért nem rendeled a mostanival? Számcserét is szeretnél?
Ha nem, akkor ott van, hogy minőségi készülékcsere. Bejelentkezve a számoddal a meglévőre tudsz vásárolni.
Az ügyfeleknek elmondható Publikus információról általánosságban:
"A Telekom hamarosan egy merőben újszerű megoldást kínál majd a lakossági és üzleti ügyfeleinek arra az estre, hogy mindig a legújabb csúcskategóriás telefonnal élvezhessék a Telekom 4G hálózatát"
Szubjektív vélemény (és találgatás): kb 2-3 hét múlva körvonalazhatódhat mindez.
-
xlife11
senior tag
Üdv!
Remélem nem off... Ha bejelentkezek a fiókomba a webshopban, és új előfizetéssel rendelek telefont, akkor a jelenlegi előfizetésem továbbra is megmarad? Majd ha megjött a telefon a kártyával mondjam le a mostanit?
-
válasz
#38464487 #64062 üzenetére
szia,
a telefon típusának a függvénye, némelyiknél adott a lehetőség különböző szervizes kódokkal, de az a biztos, ha kipróbálod több szolgáltató sim kártyájával, illetve ha nem hivatalos úton lett függetlenítve, akkor még az sem garancia, mert néha elég a rendszer teljes újrahúzása és már vissza is állt a hálózati korlátos állapot.
313313; itt; link
Mercutio_; nem figyel majd ott.
a bővítők tekintetében is az a jó, hogy a hóközi bekapcsoláskor tört havi a számlázás (csak az aktív napokra, arányosan számláznak), de annak ellenére a teljes adatkeretet megadják a fordulónapig. -
Mercutio_
félisten
Move S-ben lévő 200MB-t ha leforgalmazon mondjuk 1 hét alatt, aztán az ajánlott csomagra váltok (amiben csak 30MB van alapból) a nethasználatot időarányosan túlforgalmazásnak veszik, vagy "benyelik"? (Igaz nincs túlforgalmazási díj, csak lassítás, de nem örülnék neki, ha az új csomg első számláján ott figyelne 150MB ára
)
-
313313
addikt
Kecskeméten megint nincs GSM hálózat illetve LTE, minimális 3G csak... A héten már másodjára... Kedd-Szerdán minimum 24 óráig fennállt ez a helyzet...
Szerk.: nem lehet valahol online hibát bejelenteni? Nincs lehetőségem betelefonálni, csak este 9 után
-
#38464487
törölt tag
Sziasztok!
Androidon hogy tudom megnézni,hogy független e a telefon ?
-
Mr. Teddy
őstag
Ezt a spotifyos music opciót szabadon ki-be kapcsolgathatom majd nem? Gondolok arra, hogy most nyáron júli-aug bekapcs, utána max decemberben visszakapcsolom. Most azt nem tudom, hogy a törthónapok játszanak-e itt.
-
Gerzsi
tag
telekom 500mb spotify előzités mennyire idő zenehallgatásra elegendő?
-
#TOTTI
őstag
PUK kódot csak személyesen tudok megérdeklődni? Mert a családban egy Domino kártyán elment a PIN és nincs meg a miniSIM kerete.
-
polonic
félisten
válasz
szabogabor10 #64046 üzenetére
Telenorról nem tudom, hogy ő mit tervez.
Nem a telenornál vagyok, nem is a vodánál. -
jöhetnének, ha már emelkedtek az adatcsomagok/bővítők árai...
cris78; abban a módozatban szerintem nem/sem, de próbálj ránézni a fiókba történő belépést követően, hogy mit kínál fel, vagy ír ki.
Mercutio_; a lezárást követően még maradhatott benne, aki úgy akarta - csak arra váltani nem lehetett már azt követően -, de a kivezetéskor teljesen megszűnik létezni a díjcsomag, aki pedig abban van, az vagy vált maga, vagy pedig automatikusan átkerül másmilyen (aktív) díjcsomagba.
a move s díjcsomagban alapban van 200 MB adatforgalom 3490 ft ellenében, de ha az adatforgalom az elsődleges és az nagyobb adatkeret a lényeg, akkor elég a move xs 1990 ft ellenében, bár abban csak 30 MB adatkeret van alapban, de mivel tartalmaz benne foglalt adatmennyiséget, ezért az olcsóbb árazású bővítők aktiválhatók mellé; netplusz arany és platina 200 MB (ha legalább arany kiemeltségű az előfizetésed) 590 ft-ért, ha nem vagy arany, akkor netplusz s 200 MB 690 ft, netplusz m 500 MB 1190 ft, netplusz l 1 GB 1590 ft, netplusz xl 3 GB 2590 ft, vagy netplusz xxl 5 GB 3290 ft.Prien; jöhetnének, csak győzzük kivárni...
-
-
-
ezen hónap elején kiállított számlákon olvasható;
3. 2015. augusztus 31-tõl kivezetjük a következõ, korábbanmár lezárásra került havidíjas hang- és mobilinternet díjcsomagokat, opciókat, SMS csomagokat és kedvezményeket, amelyek a továbbiakban nem vehetõk igénybe: Az érintett elõfizetõket a változásról külön is tájékoztatjuk. (Havidíjas díjszabás 2/B Melléklet 1.1.3., 1.1.4., 1.1.6., 1.1.8., 1.2.1., 1.2.2., 1.2.3., 1.4., 1.5., 1.6. pont)
Hang díjcsomagok: EcoMix, Fun Aranytárskártya, Relax Aranytárskártya 50, Relax Aranytárskártya 125, Relax Aranytárskártya 250, Relax Aranytárskártya 500, Relax 100, Relax 250, Relax 500, Relax 1000, MédiaMánia XS, MédiaMánia S, MédiaMániaM, MédiaMánia L, MédiaMánia XL; Mobilinternet díjcsomagok és opciók: Relaxnet M ((külön SIM kártyán nyújtott, Relaxnet L (külön SIM kártyán nyújtott), Relaxnet XL (külön SIM kártyán nyújtott), Ikon Net 2GB, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet L, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet XL, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS+, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll L, Net&Roll 4G mobilinternet díjcsomag, GPRS Net, GPRS Net Plusz, GPRS WAP Plusz, Net&Roll 1 GB - LTE opció, Relaxnet M, Relaxnet L, Relaxnet XL; SMS Te+Én kedvezmény; SMS csomag 25, SMS csomag 80, SMS csomag 200;
Nemzetközi perc-csomagok: Relax 100-hoz és Aranytárskártya Relax 50-hez kérhetõ, Relax 250-hez és Aranytárskártya Relax 125-höz kérhetõ, Relax 500-hoz és Aranytárskártya
Relax 250-hez kérhető, Relax 1000-hez és Aranytárskártya Relax 500-hoz kérhető.közben szerkesztetted, de ha úgy vezetnek ki valamit, hogy még hűség van rá valakinek, akkor adott ár(sáv)nál drágábbat nem erőltet(het)nek a későbbiekben sem, amíg tart a hűség.
-
cris78
őstag
Lejárt az atk net&roll xs husegem. Felhivom a 1430-at, hogy hozhatok e el valamit részletre. Azt mondja, NEM! Mondom mikor ezt kötöttem akkor is részletre hoztam el. Vagy ha bemegyek mint új ügyfél, akkor egyből hozzám vágnak bármit részletre? Hogy van ez?
-
polonic
félisten
Meg van az első élő volte hívásom.
-
#76385920
törölt tag
Harmadjára próbálok rendelni készüléket+előfizut és harmadjára vág ki jóváhagyáskor...
Nem tudom mi a megmeredt pömpölőnek hívjek ezt webshopnak, ha rendelni nem lehet...
-
Breki
veterán
Hellosztok
Most hívtak a Telekomtól, hogy a Mediamania XS csomagom augusztus 31-től megszűnik.
És hogy mit ajánlhat helyette.
Jól értelmezem, hogy bár elsők között telefonáltam, hogy nem kérek az áremelésből amit rögzítettek is, ha díjcsomagot kell váltanom akkor azt már drágábban kapom mint azok akiknek ugyanilyen díjcsomagjuk volt mikor nyilatkoztak erről?
-
Bdanyy
addikt
Na újabb 1 és háromnegyedora ugyintezes után végre történt valami.
Kerhettem hogy boxoljanak továbbra a HTC vel ki tudja meddig, cserébe a cserélt alkatreszekre hosszabbodott volna a garancia, és kerhettem hogy küldjék vissza a kinti szervizbol a telefont, ők pedig adjanak nekem a központi T-s raktárból/szervizbol egy újat, de garancia nélkül. Mivel már elegem van az egész ugyintezesbol, utóbbit választottam, ha az sem jó, akkor eladom és veszek egy másikat... Mondjuk kíváncsi vagyok honnan lesz M7 még nekik.
-
válasz
Bdanyy #64025 üzenetére
más miatt nem kellene foglalkozni a szerviznek adott intervallummal, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, nekik adtad le javításra a készüléket, velük fogod "leboxolni" a problémát is, nem pedig a szervizzel.
a szerviz javít vagy csereigazolást állít ki, a többi a te és a szolgáltató dolga.
a jogszabály úgy fogalmaz, hogy tulajdonságai, adottságai tekintetében azonosat vagy köteles elfogadni cserébe, márpedig megnézném én azt az eltérő típust, aminél nem tudnék néhány mérvadó eltérést mondani, a levásárlás fogalmát pedig nem ismeri a jog, szóval ha nem is könnyen, de megoldható az elállás, ha a szolgáltató nem is szereti azt... -
Bdanyy
addikt
Szia!
Köszi szépen a választ. A szerviz szerintem nem azon gorcsol, hogy a gari lejárta után érkezett be, hanem azon, hogy három hét kellett, mire a T-től hozzájuk eljutott a telefon, én pedig náluk azzal is indokoltam a csereigenyt, hogy alig volt az utóbbi időben nálam a készülék. Gyakorlatilag kb 4-5 hét a szervizelesekbol azzal telt osszesen, hogy tényleg a T-nél volt a telefon, nem a htcnel. Én mondjuk nem ragaszkodom a cserehez, ha nem tudnak ugyanilyet adni, mert akkor a tokoktol kezdve az autós tartoig egy rakás kiegészítőm használhatatlan lesz (illetve jó ha negyedaron eladható). De valahogy tényleg szeretném már, hogy megoldódjon a helyzet
-
válasz
AeSDé Team #64022 üzenetére
adott tekintetben csak jó, ha átveszi a készüléket, mellékli/pótolja a hiányzó papírt és továbbítja, bár így nem lesz olyan gyors az ügymenet, mint amikor te magad viszed oda direktben, de legalább nem fog problémázni a szerviz a jótállási jegy/számla hiánya miatt., illetve ha igen, akkor tudsz mire hivatkozni.
az általam korábban linkelt leírás és a gyakorlati tapasztalat - ebben a témában is olvashatsz néhányat - alapján nem szeretik átvenni az egy év elteltével, de persze akadnak kivételek, mint a példa is mutatja. -
válasz
Daffni2 #64017 üzenetére
Bocs, de nem tehetek arról, hogy összességében elégedett vagyok a Telekom hálóval. Nyilván vannak lyukas helyek, de ahol én mozgok, tökéletes az LTE.
Mondjuk Fonyódon közvetlenül a parton nem épp tökéletes a lefedettség, de LTE lévén alacsonyabb jelszintnél is gyors a net.És kérlek tartózkodj máskor a gunyoros írásoktól...
-
AeSDé Team
őstag
Ma voltam bent kérdezősködni és a nő azt állította hogy hiába telt már le az 1 év teljes körű garanciám, hozzam be a papírokat és ő be tudja venni így is. Még azt is mondta hogy kedden meg csütörtökön postáznak szóval előtte való nap célszerű beadnom.
Ha most a két dolgot összerakom, tehát ők pótolják a számlám és a nő beveszi akkor talán megoldható így?Online fiókokat néztem, ott nincs. Vagy csak én vagyok béna, a dokumentumoknál egy darab volt és az nem az.
-
válasz
Bdanyy #64019 üzenetére
szia,
ezzel kezdeném, sok hasznos infó olvasható itt; link
megnézed a készülékhez kapott jótállási jegyet, azon 1 év kötelező jótállás lesz - amit a fenti linken is említett jogszabály határoz meg -, illetve ahhoz a gyártó további 12 hónap kiegészítő/korlátozott jótállást ad, de amint a leírásban is olvasható, utóbbinál már sok olyan feltétel nem biztosított, ami az első éves kötelező jótállási intervallumban még igen.
a szavatosság 2 év, de az már más tészta, a jótállást mondják garanciának, ami adott esetben egy év teljes körű és további 12 hónap korlátozott a gyártó által, addicionálisan.
nem lett volna szabad ilyen sokáig húzni a dolgot, nem feltétlenül kell négy garis ügyintézésig nyújtani, pláne ha egyszerre több hiba is adott volt korábban, hanem már a harmadik után a kicseréléses igényt írni a jegyzőkönyvre.
annyi a kanyar, hogy alapesetben a gyártói/szerződéses szerviz kell, hogy kiállítsa a csereutalványt, ami alapján a szolgáltató eszközli a kicserélést vagy esetlegesen az elállást.
igaz, a jogszabály minden félnek biztosít némi mozgásteret az ügyintézés módja tekintetében, a szerviz mondhatja azt bizonyos esetekben, hogy a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent a készülék kicserélése, ezért ő a javítást preferálja, te meg erőltetheted, hogy a sok garis ügyintézés miatt sok kellemetlenség ért, rengeteg időt és energiát fektettél a javíttatások ügyintézésébe, összességében sokat volt távol tőled az említett okok miatt a készülék...stb.
azon is múlik persze a dolog, hogy mennyire vagy kitartó, valamint milyen részletességgel és szakszerűen van megfogalmazva az igényed, illetve a panaszod.
abba tudsz még esetleg kapaszkodni, hogy amikor utoljára leadtad a készüléket garis ügyintézésre, akkor még volt rajta jótállás - ha már csak a kiegészítő/korlátozott is -, az nem a te bajod, hogy onnantól mennyi idő kellett a (külföldi) szervizbe érkezésig, viszont azt sem értem, hogy szerviz miért görcsöl ezen, ha a papíron az szerepel, hogy te időben leadtad.
elsődlegesen a szolgáltatóval állsz szerződésben a készülék kapcsán, próbálkozz egy írásos panasszal, veszíteni nem sokat tudsz, hátha...AeSDé Team; szia, a belépés megoldott részedről a kapcsolódó fiókba, ott a dokumentumoknál nézted a számlát és a jótállási jegyet?
a számlát tudják pótolni neked személyesen és az is megfelel a garis ügyintézéshez, ha minden kötél szakad.
annyi a kanyar, hogy az egy éves kötelező jótállás leteltével jellemzően küldenek direktben a gyártói/szerződéses szervizbe, ahhoz viszont kelleni fog a megfelelő papír. -
AeSDé Team
őstag
Sziasztok!
Telekomnál gariztatni szeretném ~1,5 éves mobilomat, viszont minden amit itthon találtam az a doboz, a tartozékok, a SIM kártya csomagolása és egy utánvételi papírka a GLS-től. Se számla, se garancialevél. A telefont 2013-ban karácsonyi akció keretében rendeltem meg Domino 5 sim kártyával együtt a T-mobilos webshop használatával.
Kérdésem az lenne hogy ha beviszem ezeket a cuccokat + saját magamat tudom igazolni, akkor a címem és nevem alapján vissza tudják keresni a rendszerben a hiányzó dokumentumokat, vagy buktam a garanciát amíg meg nem találom őket valahol a lakásban? -
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
T-Mobileos HTC One-om szervízelésével kapcsolatban fordulok hozzátok tanácsért.
Kicsit hosszú lesz, de igyekszem minden részletet leírniBiztos van benne pontatlanság, nehéz mindent felidézni, sok órám ment ezzel már az utóbbi hónapokban el.
2013 június 19.-én érkezett meg a webshopból rendelt készülékem, jópár pixelhibával. Mivel elállni nem akartam (egy hétig volt egy extra 20%-os HTC akció náluk, kicsúsztam volna belőle, újra ugyanezt a típust vettem volna), így a 3 napon belüli készülékcserét választottam, összesen azt hiszem 3-szor, mire a negyedik készülék végre pixelhibamentes volt. Kb 1 évig hibátlanul működött a telefon, leszámítva a kamerát, de mivel azt ritkán használom, így több mint egy évig nem foglalkoztam vele.
1. garanciális ügyintézés
2014 nyarán rászántam magam a gariztatásra, 11 napon belül elkészült a kamera és hangszórócsere (utóbbi recsegése, halksága akadályozta már a telefonálást is)
2. garanciális ügyintézés
Idén áprilisban tönkrement rajta az akku, és az usb port (Élmény androidos készüléket, amin root nélkül nincsen normális backup lementegetni wifin úgy, hogy tudod, amint lemerül, bukod róla az adataid), továbbá a hangszórók megint rosszak voltak, egyre többször panaszkodtak a mikrofonomra is.
Ismét 11 napig volt szervízben a készülék. Alaplapot illetve hangszórót cseréltek, kaptam új usb kábelt, az akkuhoz viszont nem nyúltak, 20% körül egyből kikapcsolt (előtte még az előző alaplappal volt hogy már 50%-nál is kikapcsolt, gondolom egy reset után azzal is 20%-ig birta volna). Bónusz: Szervízből visszatérve nem világított már a back és home gombom.3. garanciális ügyintézés
Az akku és a gombok háttérvilágítása miatt újra leadtam szervízbe a telefont, ezúttal 18 nap után kaptam vissza. Cserélték az akkut, hátlapot, hangszórókat, illetve a kijelzőt is. Az új kijelző viszont újra pixelhibás
(először 1 pöttyöt láttam csak, nem foglalkoztam vele, majd utána már 2 vagy 3 db-ot is. 4.7"-on 1920x1080-as felbontás mellett gondolom nem 2-3 pixel hibás csak, ha szabad szemmel is látható).
4. garanciális ügyintézés
Május 28.-án újra leadtam a készüléket (ráírták a munkalapra, hogy hol látszódik a hiba, illetve hogy a szervizes is tapasztalta), de előtte egyeztettem a HTC ügyfélszolgálatával is, hogy az újonnan kicserélt alkatrésszel van problémám, plusz április óta már kb 1 hónapot nélkülöztem a készüléket. Ha jól emlékszem, már ekkor felajánlották a telefon cseréjét a visszatérő hibák miatt.
Ferob kiderítette időközben, hogy csak fwfrissítés történt, ne vegyem át ha megérkezik, küldjem vissza újra. Felhívtam a HTC-t, mondták hogy nem tapasztalták a hibát (mivel lehet, hogy rossz hibaleírás jutott el hozzájuk, és a gombokkal kapcsolatos problémát ellenőrizték megint) és csak néhány napot volt kint náluk a telefon, már rég visszaküldték, és amikor visszaérkezik a T-hez, ne vegyem át, küldessem újra ki.
A pár napos szervízben töltött idő ellenére mégis csak június 29.-én, több mint egy hónap után kaptam az smst, hogy mehetek a telóért. Mivel tényleg csak firmwarefrissítés történt, kértem küldjék újra vissza. HTC ügyfélszolgálatát újra felhívtam, mondták hogy amint kiérkezik újra megnézik, hogy hibahatáron belül van-e a problémám, és ha tényleg rossz, akkor kicserélik a készüléket.Most hétfőn derült ki, mikor a HTC-től kerestek, hogy az T-től pontosan 3 hét után ért ki a csehországi szervízbe a telefonom, emiatt a Fogyasztóvédelmi Hatósággal való beszélgetésük alapján ebben az esetben a minőségi kifogásra a forgalmazónak kell megoldást kínálnia, azaz kérjek egy ugyanilyen, vagy újabb készüléket a T-Mobiletől, vagy kérjem vissza a vásárlás összegét.
Anno június közepén írtam már a T-Mobile weboldalán egy panaszt (június 29 előtt, akkorra még nem érkezett vissza a készülék), már ott megemlítettem hogy kicserélhetnék a telefonom, ha ~14 év után nem akarnak elveszíteni az előfizetőik táborából. Azt a választ kaptam postán, hogy elengednek 8k-t a júniusi számlámból, ha nem elégedek ezzel meg, forduljak a felügyeleti szervükhöz
Gyakorlatilag május 28 óta nincsen nálam egyhuzamban a telefon, június 19 óta már garanciám sincsen rá, legalábbis a T-Pont szervíz szerint HTC-re 1 év garancia és 1 év szavatosság vonatkozik, a szervizelés idejével így a második évben már nem tolódik ki a garanciaidő (HTC ügyfélszolgálata szerint ez nem így van, 2 év garancia van a telefonjaikra, és rugalmasan kezelik a helyzetet, cserélt alaplapra, kijelzőre ha jól rémlik plusz 3 vagy 6 hó garancia vonatkozik a csere idejétől számítva)
Most itt tartok, időm még nem volt visszamenni oda, ahol leadtam a telefont, nem tudom, hogy hova tovább...
Köszi előre is, ha bármi tippetek van, hogy folytassam.
-
budaörs tekintetében 17:00-ig rendelkezem infóval, akkor onnan hívott a párom és nem volt kapcsolódó probléma, felcsút viszont teljesen passz.
vidaila; bármikor és bármennyit befizethetsz a fennmaradó részletek tekintetében, akár az egészet egyszerre, de csak egy töredékét is lehet és akkor addig nem kell törleszteni, amíg a befizetett összeg fedezi a részleteket.
-
vidaila
senior tag
Ha veszek egy telót kamatmentes részletre, előfizuval együtt , 3-4 hónap múlva lehet egy összegben rendezni a hátralévő részleteit a telefonnak??
-
Def26
félisten
Üdv. Térerő gondom van. "Nincs szolgáltatás" illetve csak 2g van pár percre. Másnál is van ez a probléma? Üszf nem veszi fel.
-
-
az alap az lenne, hogy az 1800 és 2600 MHz 150 Mbps, a 800 MHz pedig a fele körül, de a blokkok összevonhatósága, illetve a két t-s 800 MHz háló összeolvadása okán pozitív irányban változhat a sebesség, nem ritka a duplázás.
más kérdés, hogy a fővárosban több helyen is 300 Mbps lte+ van például az 1800 és a 2600 MHz összevonásával, szóval szinte bármi lehetséges. -
Prien
addikt
800 Mhz 4G-n mekkora az elérhető maximális letöltési sebesség a szolgáltatóknál, ezt tudja valaki?
-
válasz
313313 #64000 üzenetére
vannak problémás területek, ezt senki sem vitatja, de a balaton környékén például már tavaly nyáron is elég jó lte lefedettség volt, még az akkori térképen nem jelzett helyeken is sokszor lte hálón lógott a telefonom.
annyira azért nem siralmas a helyzet, mint néhány szélsőséges ember azt vázolja.
lehet persze panaszkodni, meg a maximumot várni, de az egyik szolgáltatónál sem most lesz...r3dsnake; kőszeget nem sorolnám a nagyobb városok közé, de ott is 2600 MHz lte háló van, ahogy sok más helyen a határ mentén.
-
r3dsnake
nagyúr
Egy zeneszámot lehetetlen végighallgatni mobilnetről az általam említett vonalakon. És támogatja a telefonom a 800mhz-es LTE-t (a 2600-at nem, de az csak nagyvárosokban mérvadó úgyis). Puszta közepén hatalmas kimaradások vannak, néha még egy messenger üzenet elküldése is kínlódás. De Pápa-Győr útvonalon is ezt tapasztalta egy ismerősöm, szintén LTE-s telefonnal, valamint a Balaton - Szeged távon három különböző LTE-s telón tapasztaltuk ugyanezt. De itt Szeged környéki falukban is gyakran ütközök EDGE-be, vagy a teljes szolgáltatás hiányába. Néhol még telefonálni sem lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Új szintre emelte a fényűzés fogalmát az ASUS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Nintendo Switch
- iPhone topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Amazon Kindle
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Asus ROG Strix G15 G512LW - 15.6" FullHD 240Hz - i7-10750H - 16GB - 512GB SSD - Win11 - RTX 2070 8GB
- Gyári Apple tokok iPhone 12-13-14-15-16pm
- AKCIÓ! GAMER PC: Új i5-14400F (10mag/16szál) +Új RTX 5060 Ti +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Lenovo ThinkPad L590 / Intel CORE i5 / 8gb ram / 256gb SSD / FHD kijelző / Windows 11
- Lenovo Yoga 370 szép állapotú 24 hónap jótállás
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Eladó karcmentes állapotban levő Xiaomi Redmi 12C 3/64GB fekete / 12 hónap jótállással!
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z390 i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest