- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Milyen okostelefont vegyek?
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Körvonalazódnak az S26 Edge kamerarészletei
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha Magentámban van 2 előfizetés ami bent van a családi mobil opcióban és később bekerül egy 3. szám is akkor az automatikusan bekerül szintén a családi mobil opcióba vagy kérni kell, hogy tegyék bele?
-
-
Fr3eWar
őstag
Sziasztok!
Lenne két kérdésem.
Jelenleg 4 ből 3 előfizetésem NEXT S / NEXT S ATK-s, plusz 2-3 éve kaptam mindre -1500 forint kedvezményt egy kedves random Pesti ügyintéző hölgy miatt (meg talán a ~10éves hűség miatt). Ezek számlánként random tételtek, pl Távközlési korrekció 09.01, meg Speciális kedvezmény néven futnak.
A kérdésem, hogy ha nem csinálok semmit akkor is egy idő után kiraknak a NEXT S ATK-ból mivel megszűnt csomag (hűség már csak az egyikre van a 3-ból arra is csak 2019 január első hetére).A másik, ha szeretnék díjcsomagot váltani pl MOBIL L és 1/3 gigás netekre, akkor ha bemegyek személyesen megmaradhat ez a számlánkénti 1500 kedvezmény? (ha nem akkor maradok kussban amíg így megy megy a dolog
)
Köszi!
-
kchris78
veterán
Eeees majdnem sikerult
! Elorendelnem egy Xr-t... Aztan az uccso pillanatban mondta az ugyintezo hogy KKV-s flottara sajnos nem lehet
. Na majd jovoheten!
-
válasz
#77646080 #102092 üzenetére
Ez engem nem különösebben szokott érdekelni, ez alapján dolgoztam én már néhány felhasználó szerint a Telekomnál, Samsungnál, Huaweinél és még lehetne sorolni, de a fizetést csak nem utalták egyiktől sem, sőt, én fizettem, mert csak előfizetője vagy vásárlója voltam mindegyiknek, más közöm nincs hozzájuk.
Ahogy eddig is tettem, a későbbiekben is mindig leírom majd a pozitív és a negatív tapasztalatokat is, az azok kapcsán születő néhány szélsőséges véleményt meg teszem fel a többi mellé a polcra... -
#77646080
törölt tag
-
válasz
Kbali #102089 üzenetére
Többségében azok ragadnak billentyűzetet valamilyen formában, akiknek problémája van és megoldást szeretne rá találni, tanácsot kérni, vagy csak kiírni szándékozik magából a dühét, ezért jellemzően több a topikokban a negatívum, mint a pozitívum, azt sokkal kevesebben írják le külön, ha minden rendben megy.
-
Kbali
nagyúr
Minden nap átfutom a topikot és látom a sok negatív dolgot a Telekomról. Félve futottam neki egy otthoni csomagra hosszabbított hűséggel mobilkészülék vásárlásnak + külön folyamatban egy Domino Fix SIM-nek. Mindkét esetben a Telekom által leírtak szerint ment az ügymenet (mindkettőt neten rendeltem, a fiókomba bejelentkezve). A telefon rendelése után 1 nappal hívtak adategyeztetésre, majd rá 3 napra jött a készülék. A SIM-et bolti átvétellel kértem, rendben jöttek az értesítők, a megjelölt időpontban 3 perc várakozás után vihettem a kártyát.
A Dominon csont nélkül alkalmazásból be tudtam kapcsolni a Most opciót, 50 mega netet, ezekről is azonnal jött az SMS.
Szóval nekem pozitív az összhatás (mindezt úgy, hogy kb. 1997 óta vagyok T ügyfél - hol több, hol kevesebb előfizetett szolgáltatással - és eddig sem számlázásban sem egyéb ügyintézésben nagyobb baki nem történt). -
KZP
őstag
válasz
.Fabricius. #102083 üzenetére
Bocs, csak azt felejtettem el odaírni, hogy akkor ingyenes az HBO Go, ha a "rendes" HBO is elő van fizetve.
(Ha viszont nincs, akkor valóban külön éri meg csak előfizetni a Go-ra, mert a T oldalán még valóban 1000 Ft-tal drágább az előfizetési díja.)
Ja, és Magenta1 ügyfeleknek ugyanúgy ingyenes az HBO Go, mint a TV Go.
-
anadroid
senior tag
A Telekomos HBO GO opcióhoz:
Az HBO GO 1000 Ft-tal olcsóbb, ha közvetlenül rendeled meg az HBO-tól. Szeptemberben vitték le az árát.
Ingyen próbahónappal indul.
-
Cs1csó
titán
válasz
blueye #102049 üzenetére
Bocsi nem tudom melyik bolt saját és melyik partner, egy általános megfigyelésemet osztottam meg, van itt aki meg is erősített, röviden a partner cégek még profitorientáltabbak mint az saját bolt és ami nem jó nekik az próbálják nehezíteni stb. néznek rád boci szemekkel és mondják jajj én ezt nem tudom menj a nagy boltba szívjanak veled azok. Persze attól még egy SIM-et értékesíthetnének itt egy általános tapasztalatot osztottam meg.
-
válasz
Bornie127 #102076 üzenetére
A Mobil Domino ászf-ben is írják a kapcsolódó opciók elérhetőségét ([link]), így szerintem igen, net viszont biztosan szükséges:
Rendeld meg az HBO GO opciót és élvezd az HBO GO színes kínálatát már Telekom otthoni-, mobilinternet vagy mobilinternetet is tartalmazó mobil díjcsomag mellé.
Az HBO GO szolgáltatás és mobilapplikáció használatához megfelelő internetkapcsolat szükséges.
A filmek megtekintése adatforgalmat generál.
[link]
Megnéztem közben az alkalmazásban is, amelyik Dimono előfizetésnél van megfelelő aktív mobilinternet, ott felkínálja az opciót, de ahol csak Fix díjcsomag van és semmi mobilinternet, azoknál nem. -
-
NY_A
őstag
Szép estét.
Rendeltem egy új készüléket előfizetés hosszabbítással. Vettem hozzá egy alap biztosítást 2300 forintért. Az a kérdésem, hogy én ezt később ha úgy ítélem meg, hogy bármilyen okból kifolyólag nincs rá szükségem, akkor felmondhatom?
-
Bornie127
aktív tag
Azt nem tudod esetleg, hogy a flottásoknak is be lehet kapcsolni ezt az opciót? Régebben (kb fél év) tutira felkínálta, ugyanis akkor fizettem elő közvetlen az hbo-nál, most online felületen nem kínálja fel. Egy másik előfizuhoz, ami net&roll, ahhoz engedné.
Hívtam az üf. - ot, de a második ügyintéző sem értette, hogy mit szeretnék, pedig csak azt kérdeztem, hogy igénybe tudom-e venni a jelenlegi csomagomhoz, mert online nem megy. -
4Grider
félisten
válasz
lacka111 #102068 üzenetére
Gondolom visszaállították az előtte lévő állapotot, így megfeleltek a jogszabálynak. Fel is hívták a figyelmedet, hogy megint hosszabbíthatsz. Ha nem felel meg az online rendszer által számolt előleg összege, hívd az ügyfélszolgálatot, vagy menj be egy ügyfélszolgálati pontra.
-
lacka111
csendes tag
válasz
4Grider #102067 üzenetére
Semmi ilyen dolog nincs leírva az elállással kapcsolatban. Vissza kell állítani az előtte lévő állapotot szolgáltatásnál. Nem ír sehol szankciót vagy bármiféle hátrányt ha érvényesítem az elállás jogát. Így a feltevésed logikus lehetne de erről nem tesz sehol említést.
-
-
lacka111
csendes tag
Sziasztok. Egy olyan problémával szembesültem, hogy rendeltem egy telefont (Iphone xs) hűséghosszabbítással részletre. Sajnos nem jött be a készülék îgy éltem a 14 napos elállással. Most újra látom, hogy vehetek telefont hűséghosszabbításra. De most a másik készüléknél már előleget kér (ami a telefon árának a kedvezmény nélküli összege). Ezelőtt másfél évvel is simán részletre hoztam és semmit nem kellett előlegezni. Mi lehet ennek az oka?
-
válasz
Soulfly842 #102064 üzenetére
Akkor pláne érdekes, hogy a Telekom üzlet (nem Partner, hanem volt nagy T-Pont) illetékesétől kapott e-mail esetén a címben ott a partner szó, állítólag azért, mert nem közvetlenül a Telekomnak dolgoznak.
-
Soulfly842
addikt
Pedig igenis látnod kell
A T-pont maga, mint elnevezés szűnt meg véglegesen. a t-pont elnevezést ahogy a t-mobile-t, vagy a T-home-ot is kinevezték és stratégiai okok miatt lett: Telekom üzlet, Telekom Partner üzlet, Telekom Mobil, Telekom Otthoni szolgáltatás...
Ezeknél nincs semmilyen kft, stb a háttérben. Ha a telekom oldalán megnézed az üzletkeresőt, akkor ott is látható, hogy minden Telekom Partner üzlethez az üzemeltető partnercég neve is feltüntetésre került.
ÜzletkeresőTelekom saját üzleteknél értelemszerűen ilyen partnercég nem szerepel.
___
alpenwetter,
A kisker listaár szerint szívesen odaadják de ott cirka 30%-val odaadják...
A kedvezményezett ár alapjában véve szolgáltatással vehető igénybe. De ehhez nem kell hűségidő.
Vagy domino kártyával, vagy meglévő előfizetésre hűségidő nélkül (ún. k-30 -as ár szerint, ami gyakorlatban a listaárnak felel meg) tudják értékesíteni.
annak az esélye, hogy tényleg nem volt domino kártyájuk ~5%
Inkább erre fókuszálnék, hogy adják el domino csomaggal, ha nincs előfizetésed. Ha van, akkor hívják fel a háttércsoportot, hogy technikailag K-30-as kedvezménnyel hogyan tudják a meglévő előfizetésre rögzíteni.
Az akciós listaár tényleg csak weben, vagy így vehető igénybe.... vagy domino kártya... Ebben nem volt torzítás. De a helyedben nem vacakolnék elmennék inkább egy telekom üzletbe a partner helyett.
-
8
senior tag
válasz
Black_Raven #102059 üzenetére
Ma felhívtam, 30 napos panaszt vettek fel…
(#102060) btudos
Soroksári auchan üzletsor(#102061) Zeki
Holnap beírok a panaszkönyvbe, úgyis arra járok(#102062) KubanitoS
Nem ugráltattak, önszorgalomból mentem be mert egyébként nem volt kitérő, külön ezért nem mentem volna oda. Ha nem megyek be, akkor a rendelés folyamata a következőképpen nézett volna ki:
- megrendelem azonnali átvétellel
- megkapom a rendelés visszaigazolást azzal, hogy “visszahívásra vár”
- majd 15 nap múlva újabb értesítés, hogy törölve, nem vette átÉrdekes tapasztalat 1) a rendeléses rendszerüket nem képesek normálisan kitesztelni 2) hozzáállás az ügyfélhez 3) másoknak esetleg hasznos lehet, hogy az azonnali átvételes rendelés ilyen vakvágányra futhat
-
8
senior tag
Október elsején rendeltem egy eszközt telekom weboldalon azonnali átvétellel, listaáron. Még aznap bementem az üzletbe, nem tudnak a rendelésemről. Van raktáron belőle (online rendeléssel akartam megvenni a 14 napos elállás miatt, de végülis személyesen is megvettem volna), de sem listaáron, sem domino kártyával nem adják oda, csak új előfizetéssel.
Október 5. péntek: weboldal szerint visszahívásra vár, telefonos ügyfélszolgálat szerint szállítás alatt van és várjak, kapok majd értesítést ha átvehetem (mégegyszer: azonnali átvétellel rendeltem), személyesen bemenve az üzletben nem tudnak a rendelésemről
Október 10. szerda: ugyanez
Október 15 hétfő: ugyanez
Október 16 kedd: jön az értesítő, hogy megrendelés törölve, "nem vette át"
Nem az először fordul elő ilyesmi. Most 4x voltam bent személyesen érdeklődni, egyszer sem sikerült átvennem, sem a rendelésem, sem készletről offline vásárlással.
Semmi speciális cucc, folyamatosan van belőle most is a webshopban, több üzletben is azonnali átvétellel. -
válasz
Soulfly842 #102056 üzenetére
Nem látok már olyan T-Pontot, ami nem ilyen meg olyan vállalkozás lenne.
Ilyen Telekom Kft., olyan Telekom Kft., vagy akár Telekom nélkül bármilyen Kft., de nem Magyar Telekom Nyrt.
Régebben még furcsa volt, amikor egy nagy üzletközpontban lévő nagy T-Pont illetékestől jött az e-mail és abban a címben is benne volt, hogy .partner, de egy ideje semmin sem csodálkozom. -
Soulfly842
addikt
De van. Telekom saját üzlet, ill. telekom partner üzlet (külsős partner cégek).
A partner üzlet szeret tényleg mazsolázni... de igazából a híváslista kérésen kívül gyakorlatilag mindent meg kell tudniuk csinálni..
Ha rajtuk múlna, akkor a díjmentes kártyacserét is kiváltanák fizetős kártyavágásra
-
mj1974
csendes tag
Sziasztok!
Az app-ban látható 10MB-os Oda-vissza egyenlegről van valakinek infója? Semmi leírást nem találtam róla, a 4GB-os Maraton-om már több napja leszaladt, de a netem folyamatos, a 10MB-os csík stabilan "kitart".Üdv.
-
válasz
blueye #102049 üzenetére
Tudtommal nincs már saját, de attól függetlenül is megkülönböztethető a Telekom üzlet és a Partner.
Bornie127: Szia, Konkrétan ennél nem látom, hogy külön írnák, de szerintem - hasonlóan a tematikus opciókhoz - féltörthavi, tehát a bekapcsolás hónapjában időarányos, kikapcsoláskor pedig teljes hónapot kell fizetni.
Mivel adott opcióra épül, így szerintem nem változik annak a fordulónapja. -
berbatov2
senior tag
Meglévő havidíjas hűség nélküli díjcsomagot szeretnék flottára váltani. Valóban 4500 Ft-ba kerül?
-
Bornie127
aktív tag
Sziasztok!
Hbo Go opciónál, ha most megrendelem, akkor egész hónapot számláznak?
Fordulónap az előfizetéssel fog menni, vagy mostantól? -
gabor9991
addikt
válasz
Cs1csó #102044 üzenetére
Ügyfélszolgálatként működnek, köthetsz náluk mindenféle szerződést.
Ezt megelőzően, még évekkel ezelőtt akkora királyok voltak, hogy javításra leadtam egy telefont náluk, kértek egy számot amin hívhatnak amikor elkészült, meg akartam adni egy 70-es számot, de kiröhögtek, hogy adjak rendes 30-as elérhetőséget, ők vodás számot nem hívnak fel
Itt a környéken sokaknak vannak velük kapcsolatban ilyen legendás történetei.Sajnos. -
Cs1csó
titán
válasz
gabor9991 #102042 üzenetére
Nem védeni akarom őket de érdemes megkülönböztetni a TELEKOM saját boltját azoktól amik csak nem is tudom mi a jó szó erre egyfajta frenchise rendszerben gyakorlatilag magánvállalkozások és külön szerződésük van a Telekommal (úgy tudom ez a rendszer van most is). Alap, hogy bonyolultabb ügyekkel nem foglalkoznak vagy nem is foglalkozhatnak plusz kimazsolázzák maguknak azokat a dolgokat amikkel jól lehet keresni az olyasmivel ami csak púp lenne a hákon egyszerűen nem is foglalkoznak.
-
válasz
Soulfly842 #102036 üzenetére
Egy iOS appnál is vannak kérdések, hogy mihez kér hozzáférést.
-
A korlátlan net csomag mellé igénybe vehető a duonet szolgáltatás?
Közben megtaláltam: nem -
Ateszpapa
addikt
válasz
Soulfly842 #102036 üzenetére
Igaz is, ott az van amit diktálnak.
-
boxfan
tag
válasz
Soulfly842 #102036 üzenetére
Phuuu....Ez nagyon durva...
-
Cs1csó
titán
válasz
pvt.peter #102034 üzenetére
Nem az előfizetést kell megújítani, hanem az esetleges külön opciókat pl.: Domino MOST 9- 19 Ft-os percdíj, 300 perc 7 napig stb.
DE ezeket nem tudod:
- 1777-es számon elintézni
- boltban
- webes felületen sem biztos ( ez nem tiszta)CSAK a LEGFRISSEBB 5-ös vagy annál újabb Android rendszeren futó Telekom appban. ( IOS-el is van gond ha jól olvasom és win phone nem támogatott ha jól tudom ezt is)
Mivel nekem 3 buta telefonon kell varázsolnom ezért a megoldás: Bluestacks android emulátor telepítése PC-re és azon keresztül megoldani.
-
pvt.peter
őstag
válasz
herdsman12 #102024 üzenetére
Értem, köszi a választ.
Másik kérdés: tényleg majd csak Telekom appból lehet megújítani havonta a feltöltős előfizetéseket?
Mi a helyzet azokkal akiknek régi készülékük van? Nekik be kell menni havonta Telekom üzletbe? -
boxfan
tag
Hetek óta megy a Telekom tv-n a Spíler2,mikor lesz végre benne a Tvgo-ba is???Százezrek várják...
-
blueye
veterán
válasz
4Grider #102030 üzenetére
Termeszetesen online vettem volna, bolti atvetellel. Egyszeruen nem hittem el hogy szerdat adja meg legkorabbi atvetelnek a rendszer, ezert mentem be (ugyis arra volt dolgom).
Nem tartani egy 20g-os cuccot, ami nem kerul extra befektetesbe (raadasul tudtommal a MOM Park sajat bolt, nem viszontelado) egyszeruen butasag. -
n@p@lm
őstag
Telekom alkalmazás hol mutatja a Dominos kártya rendelkezésre állásának idejét?
-
4Grider
félisten
válasz
blueye #102029 üzenetére
Manapság már mindenki online veszi, mert úgy duplán megéri, mint boltban venni (online fele annyiba kerül). A boltok pedig azért nem rendelnek, mert az előző mondat okán kevesen keresik náluk. Ráadásul annyira alacsony rajta a jutalék, hogy nem igazán éri meg vele foglalkozni.
-
blueye
veterán
válasz
dptrsk #102026 üzenetére
Ertem en h volt mar ilyen, de ez egy vicc. Alapvetoen szolgaltatast arulnak amihez (meg) szukseg van SIMre. Kicsi, konnyu tarolni, ugyis eladjak hamar es nem keszleteznek? Ha "hirtelen" elfogy (nem veszik eszre h keves van...) nem tudnak BPn kiszallitani egy "adagot"?
Az elado teljesen meg volt dobbenve h en meg vagyok dobbenve.Mindegy atsetaltam a szomszedos boltba (telenor) es vettem egyet, ott is van elofizetesem, 2 perc alatt a kezemben volt, ugyanugy 2 digitalis alairas es fizetes utan.
-
blueye
veterán
Budapest, MOM Park, 2018. Szükségem lett volna egy Domino kártyára. Nincs. Szerdán lesz. Ez mostanában így normális?
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Android 4.4.2 -re rálehet vhogyan varázsolni a Telekom appot?
-
#77646080
törölt tag
válasz
GeneraL_XTX #102016 üzenetére
Én tavaly kerültem ilyen helyzetbe. Az egyeztetés lehetőségének utolsó napján, 22 óra körül szólt a csemetém, hogy talán ideje lenne negcsinálni a Dominóján.
Persze, a neten nem boldogultam, ahogy most te sem. Felhívtam őket, a kései óra miatt várni sem kellett, ~1 perc alatt rögzítette a kisasszony.
-
zsoltzsolt
addikt
válasz
GeneraL_XTX #102016 üzenetére
Előfordulhat,hogy azt csak személyesen lehet. De majd egy illetékes kijavít.
-
GeneraL_XTX
veterán
sziasztok!
telekomnál az online felületen lehet valahol a személyi igazolványszámot változtatni? azóta, hogy utoljára rendeltem lejárt, kaptam újat és most nem enged hosszabbítani
-
#77646080
törölt tag
válasz
janaman01 #102012 üzenetére
Annak IS lehet értelme, lásd a te esetedet. Nekem viszont elég, ha a várakoztatott, majd letett hívás bekerül a listába és látom az értesítősávon. Van, akinek az is kell, hogy 5-30 mp terszőleges időn belül a kicsengett, de nem felvett hívásról értesüljön üzenetben.
Amint Kali írta, ez VoLTE esetén nem müködik. Ha eddig jó volt és most nem, akkor ellenőrizd, nincs-e aktív VoLTE szolgáltatásod.
-
válasz
janaman01 #102009 üzenetére
A 30 másodperc - illetve állítható adott tartományon belül az intervallum - eredetileg nem is erre lett kitalálva, hanem arra, hogy ha x másodperc kicsengésig nem fogadod a hívást, akkor utána átirányítja azt a hangpostára.
Ha a hívásvárakoztatás aktív, akkor nem jelez foglaltat, hanem egyfajta sípoló hanggal tudatja a hívó félnek, hogy várakoztatva van. -
válasz
janaman01 #102007 üzenetére
Szia,
Maga a hívásértesítő szolgáltatás aktív az előfizetésen?
A 30 másodperc arra vonatkozik, hogy ha addig nem válaszolsz, akkor utána lépjen életbe az átirányítás.
Ha VoLTE hívásról van szó, akkor a várakoztatott hívásról nem kapsz értesítő SMS-t, olyankor csak a többi opciónál működik. -
janaman01
addikt
Sziasztok. Be van állitva hogyha foglalt vagyok , vagy nem elerhető akkor kapjak sms t ugye a nem fogadott hivasról. Az átirányitasi szám ugye +36 30 9876543. Ennek ellenére nem kapok sms t. Az ellenerörző kóddal is stimmel *#61# viszont ott valami 30 nasodpercet ir ami eleve hülyeseg mert ha foglaltat jelez valakinél amikor engem hiv akkor csak pittyeg neki.
-
Zeki
nagyúr
válasz
Maist #102001 üzenetére
Mégis mit gondoltál?????
Le van írva.7 nap, 300 perc.
Ha lejárt 7 nap, bambi. Ha lejárt a 300perc, bambi.
Pont az a lényege, hogy ne valami állandó dolognak vedd, mert has nem beszéled le, akkor az nekik biznisz.
Ahogy ha a havidíjas 1 giga netet nem forgalmazod le, akkor bukta, következő hónapban újra 1 giga van.
Nagyon nem biznisz a Telekomnak, hogy heti 600Ft-okért 300 percet beszélhess. Ha az lenne, adhatná havi díjasként is. Itt pont az a lényeg, hogy sokan nem tudják 100% kihasználni és bukta. -
Maist
senior tag
válasz
Cs1csó #101999 üzenetére
Én egy percet nem szoktam beszélni szerencsére. Párom használta volna, bár még nem elég hatékonyan, mert maradt neki több, mint 3 óra lebeszélhetőség, mielőtt letelt a 7 nap. Természetesen egyértelmű szándékosságot látok mögötte, nehogy már folyamatosan, megszakítás nélkül tudd használni a szolgáltatást. 2018-ban biztosan nem lehet ezt megoldani, amit írtam, hogy letelik az ideje, akkor kikapcsolják, és utána netalán vissza tudná a felhasználó ezt kapcsolni. Persze az is irreális elvárás lenne egy egyszerű kártyás előfizető esetén, hogy akkor a megrendelés lejáratának napján, a 7. napon tartson ki a szolgáltatás 23:59-ig, akkor kapcsolódjon ki, és mondjuk 0:01-kor be tudjam újra kapcsolni, ami a 7. napon szintén tartana 23:59-ig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Béta iOS-t használók topikja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nintendo Switch
- Tőzsde és gazdaság
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- AI-séf főz a dubaji étteremben
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad L590 / Intel CORE i5 / 8gb ram / 256gb SSD / FHD kijelző / Windows 11
- Lenovo Yoga 370 szép állapotú 24 hónap jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2290, 92% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2289, 90% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2288
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Natural Titanium - Újszerű karcmentes állapotban! 100% akku! Gyári garis!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest