- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Újjáéled a Motorola Moto G100
- Android szakmai topik
- Milliókkal olcsóbb a Model Y Standard Magyarországon
- iPhone topik
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]Információk az ingyenes függetlenítéssel kapcsolatban: [link]
(Lakossági ügyfeleknek: 1414 - 3.6.# menüpont, Magenta 1 előfizetőknek 6.#)Arra megkérnék mindenkit, hogy a függetlenítési folyamat megkezdése előtt akár egy idegen SIM kártyával, akár szoftveresen ellenőrizzétek, hogy valóban hálózatfüggő-e a készülék! Ezzel a magatok és a Telekom munkáját is megkönnyítitek.
Elérhetőségek és ügyintézési módok: Link
Üzletkereső: LinkHasznos videók:
DORO 1360 DS Black (Model: DFB-0120) bemutató videó
Akciók és újdonságok:
Aktuális akciók: Link
Vásárlással kapcsolatos tudnivalók:
Készülékvásárlás GYIK: Link
Szükséges dokumentumok: Link
Szállítási és fizetési feltételek: Link
Rendelés követése: Link (Pick Pack Pontra és házhoz történő kiszállítás esetén)
Számhordozás: LinkDíjcsomagok:
Havidíjas díjcsomagok: Link
Domino díjcsomagok: LinkA lezárt és kivezetett díjcsomagok megtalálhatók az ÁSZF-hez kapcsolódó díjszabásoknál, amik szintén linkelésre kerülnek alább.
A Domino szolgáltatás átváltása havidíjas előfizetésre: Link
Készülékbiztosítás: Link
A részletes tájékoztató mellett, a kapcsolódó kiskereskedelmi árlista is megtalálható a leírásban.4G hang (VoLTE):
Infók: Link
Gyakori kérdések: LinkLényeges, hogy iPhone-ok esetében nem szükséges, hogy a Telekomtól származzon a készülék, független készülékeken is működik.
Mobilinternet:
Havidíjas előfizetők számára: Link
Domino előfizetőknek: Link
Eseti adatbővítés: Link
Sebesség: Link
Egységes internet szolgáltatás-leíró táblázat: Link
Telekom Wi-Fi Fon: LinkA lezárt és kivezetett opciók és díjcsomagok megtalálhatók az ÁSZF-hez kapcsolódó díjszabásoknál, amik szintén linkelésre kerülnek alább.
GSM, 3G, HSPA és 4G/LTE lefedettségek:
Lefedettség: Link
Általános és jogi tudnivalók:
Általános szerződési feltételek, díjszabások és kapcsolódó mellékletek: Link
Adatvédelemmel kapcsolatos dokumentumok:
[link]Segítség kérdés és probléma esetén:
Gyakori kérdések: Link
Garanciális feltételek: Link
A SIM kártya - méretben eltérőre történő - cseréje: Link
Hűség-/Kapcsolat program: [link]Fórum és közösség:
Telekom fórum: Link
Facebook: Link
Twitter: Link
YouTube: Link
Instagram: LinkGyakran ismételt kérdések:
Az összes díjcsomagban engedélyezett a VoIP?
Igen, egy EU-s rendelet alapján a szolgáltatók már nem tilthatják a VoIP-t.
Aktiváltam a mobiltelefonomban használt havidíjas/Domino díjcsomag mellé az egyik NetPlusz mobilinternet díjcsomagot, a honlapon azt láttam, hogy x Ft, de több lett kiszámlázva/levonva az egyenlegből!?!?
Havidíjas és Domino díjcsomagok esetén is kéretik figyelembe venni a választható Még több netre van szükséged? és a Nincs még net a díjcsomagodban? opciókat, előbbi (olcsóbb) kategória akkor érvényes, ha a használt díjcsomag - amihez aktiválva lett az adatcsomag - alapban tartalmaz benne foglalt adatforgalmat és annak bővítésére van szükség, utóbbi (drágább) pedig külön adatcsomag azon díjcsomagokhoz, amik nem tartalmaznak alapban benne foglalt adatmennyiséget.
Aktiváltam a mobiltelefonomban használt havidíjas/Domino díjcsomag mellé az egyik NetPlusz mobilinternet bővítő opciót, de a későbbiekben nem volt már rá szükségem és lemondtam/kikapcsoltam, azóta viszont nem működik a mobilinternet, nincs adatkapcsolat, pedig a használt díjcsomagban alapban is van meghatározott adatmennyiség, ami miatt funkcionálnia kellene!?!?
A bővítő opció bekapcsolásakor az lesz az alapértelmezett adatcsomag, így annak kikapcsoláskor/lemondásakor teljesen lekapcsolja a rendszer az adatkapcsolatot, ami okán a használt díjcsomagban alapban adott adatkeret újraaktiválására van szükség - erre a díjszabásban is felhívják a figyelmet! -, amit két módon lehet eszközölni:
- a mobiltelefonon; *111# -> (1) Továbblépés -> (2) Szolgáltatások és biztonság -> (2) Mobilinternet, Mobil TV és Zene -> (1) Mobilinternet -> (1) Csomagok napi használatra -> (6) (LTE) Alap Net szolgáltatás
Bizonyos esetekben lehetnek eltérések az elérési útban, de az a lényeg, hogy az "(LTE) Alap Net szolgáltatás" pontot kell keresni és aktiválni!- telefonos ügyintéző segítségével visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, ez a 1430-as telefonszámon tehető meg
Megnéztem az aktuális egyenlegemet a My T-Mobile felületen, szerintem nem stimmel az ott kiírt összeg!?!?
Egyrészt nettó összeg kerül kiírásra, másrészt - ahogy azt az egyenleg után zárójelben meg is jegyzik - a kedvezmények levonása nélkül értendő - ehhez egy magyarázó leírás az illetékes részéről; Link -, végül pedig kéretik figyelembe venni a linkelt leírásban taglaltakat annak tekintetében is, hogy a hónap elején nem frissül azonnal az egyenleg.
Megjelent a hónap elején a befizetendő számla összege a My Telekom fiókban és a Telekom alkalmazásban, de magát a számlát nem tudom megnézni/letölteni!?!?
A számla végösszege az előző havi zárást követően megjelenik a fent írt felületeken, de a megtekinthető/letölthető számla(kép) csak néhány nappal később kerül feltöltésre.
Melyik LTE frekvenciákat használja a Telekom?
Vidéken általában a 800 MHz-et (band 20), városokban az 1800 MHz-et (band 3), néhány határmenti területen pedig a 2600 MHz-et (band 7). Ha új készüléket tervezel vásárolni, és a teljes lefedettségi területen szeretnéd kihasználni az LTE előnyeit, ügyelj arra, hogy mindhárom frekvenciával kompatibilis legyen.
Használtam vettem egy készüléket, meghibásodott, és a szerviz nem tudja javítani, így csereutalványt kaptam. El tudom végezni a készülék cseréjét?
Nem, mindenképpen kelleni fog hozzá az eredeti tulajdonos, aki a Telekomnál vette a készüléket.
Hogyan tudom beváltani a csereutalványomat?
Csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az xy készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).Lehetőség szerint hivatalos Telekom üzletben intézkedj, ne partnerüzletben. A hivatalos üzletek listája megtalálható az üzletkeresőben.
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Nintendo Switch 2
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sorozatok
- Google Pixel topik
- Parfüm topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2927, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Új Asus 16 Vivobook WUXGA IPS Nano Ryzen5 7430U 4.3Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással