- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BaLee
addikt
Valószínűleg, sőt akár még jobban is jelen lehet. C-HR-t úgy vettük át, hogy az értékesítő azt mondta vegyünk egy akksi töltőt a lidl-ben és néha dugjuk rá. Igaz, hogy ott már csak jóformán a központi zárat kezeli de a hibrid rendszer miatt nem olyan a visszatöltése mint egy benzines autónak, hogy folyamatosan tölti a generátor. Ha ritkán van használva a kocsi, rövid távokra és akár napokat áll sokszor akkor előbb utóbb le fog merülni.
-
viizo
tag
válasz pècsimunkás #22300 üzenetére
Igen, ezt a Corolla gyári kisakksiját a Toyota benézte pár évjáratnál, szerencsére nem drága tétel, de bosszantó ha minden előjel nélkül megpurcan. Maga a hibrid akku nem problémás, és az 10 évig amúgy is garis (érvényes hibridgarancia esetén).
@Imy: hybrid, benzines ugyanaz, a kisakkuról indít a hibrid is. (a hibrid akkunak csak a Corolla meghajtásában és pár egyéb dologban van szerepe, de alapból nem az indít).
[ Szerkesztve ]
-
peetie1
aktív tag
Az RSA finomhangolasi beállításainak hol kéne lenni? Cross manuál 513. oldal szerint a műszercsoport beállítások közt, de ott én csak a ki/be csúszkát látom. Jó lenne ha legalább a sebesség túllepes figyelmeztetést fel lehetne írni 10re, bár kikapcsolni se tart sokáig.
"Sebességtúllépés figyel-
meztetési szint
10 km/h (5 mph), 5 km/h (3 mph), 2
km/h (1 mph)" -
KubanitoS
veterán
Dec 15-én van a biztosítás forduló, tudja valaki, hogy meddig lehet biztosítót váltani?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
lsc
nagyúr
Igen. A hibridakksi és az elektromos meghajtómotor indítja a benzinest, ennyi. A kis akksi ahhoz kell hogy legyen közpnti zár , megmaradjon a rádiómemória, világítások és hasonló főleg "kényelmi" dolgokhoz. Ezért is tudja magát megadni ha ritkán használják az autót.
Az élet kegyetlen .
-
No.01
őstag
Ha akksi es Toyota akkor Made in Japan vagy esetleg made in USA.
Yosua vagy Optima.
En utobbit vettem mar 11 eve jol mukodik... (igaz anno 47e volt)peetie1:
Tavaly Augusztus utan ez az opcio mar nem letezik sajna...
Sot shortcut sincs egyelore... Igaz lehet kesobb sem lesz...[ Szerkesztve ]
-
den89
tag
válasz KubanitoS #22310 üzenetére
Legkésőbb 1 hónappal előtte kell jelezni/lemondani. Legalábbis ez szokott lenni a biztosító álláspontja, bármelyik biztosítónál vagyok éppen. Hogy mi történik, ha 1 hónapon belül jelzed? Az jó kérdés, gondolom visszajeleznek, hogy cseszheted, hogy le akarod mondani. Én spec már most lemondtam (dec 31-ig él a mostanim), és meg is kötöttem másnál január 1-től, és be is fizettem.
[ Szerkesztve ]
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
2006-os 1.0 benzines Yarisnál beérett a kuplungcsere, van esetleg ajánlott márka?<< Heimdal >>
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Egyre jobban tetszik a Lexus UX, még jobban az NX.
De napi használatra mennyire alkalmas egy ilyen hibrid?
Pl, reggel kb két km a lakóhelyünkön, aztán a következő település - ahol dolgozunk - 10km közút, majd újabb 3-4km lakott területen a "dolgozoig".
Ez tetezve azzal, hogy heti egy-ket alkalommal a nej ügyintéz a településen belül. Mondjuk 6-10km-t/alkalom. Jó pár megallassal. Posta, bank, bolt stb.
Aztán délután bevásárlás, és haza a reggeli módon.
Ez jó a hibridnek, vagy benzines autót keressek erre a célra?
Köszönöm -
No.01
őstag
Ha nem elektromos auto akkor a hybrid is jo lehet erre a felhasznalasra.
A normal benzinesnel vagy - ne adj Isten - dieselnel mindeketto sokkal jobb megoldas. -
herrká
senior tag
-
herrká
senior tag
válasz ncc1701 #22324 üzenetére
Igen, pár éve még jó is lett volna. De most már inkább crossover, suv, sav az elképzelés. Ja, és legyen már fiatalabb, mint a mostani 2016-os Volvonk.
Így 60+-osan kényelmesebb lenne be és kiszállni. Kicsi legyen, kettőnknek, plusz havonta egyszer kétszer unokaert menni, elég legyen.
Csak nehéz a döntés. :-) Az asszony nem akar kombit mert csúnya.
Nekem meg az is szempont, hogy tetsszen az autó külseje, belseje. Így oregen engem megvesz egy nagy digit kijelzős merci pl. A BMW két analóg órája hidegen hagy. A Toyota C-hr hátsó ajtajának ablakaert, arra koteleznem a tervezőt, hogy ott kelljen ülnie élete végéig..
Szóval kb 3-4 típus maradt fent a rostán, de már abból is estek ki, miután elkezdtem tájékozódni... Majdhogynem már csak az UX és NX maradt. Nem mondom, hogy ezek is hű de tetszenek, de szódával elmegy... És ha megbízhatóbb, valamint nem kell 200 ekm kornyeken milliókat ralocsolni mint egy X1, X3 vagy GLA, esetleg C osztályra, akkor legyen hát.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz herrká #22325 üzenetére
Mindannyian mások vagyunk, nálam ezek az emelt suvok élből kiesnek. Bár én még csak most leszek 50, egyelőre hajlik a derekam, nem okozott problémát haver z4-e sem. Hamár emelt batár, akkor ford raptor, toyota land cruiser, a platót is ki tudnám használni. Attól meg egyenesen forog a gyomrom, h teli van minden bazi érintőképernyővel, hát köszi, nem, izléses analóg órák tökéletesen megfelelnek, meg valami kissebb 7-8"-os egérmozi, kalap.
Viszont már nálam is szempont lett, h tetszen az autó kívül belül, meg lehessen pakolni, úgyhogy marad az insignia a kombi, ami mai napig telitalálat.Szóval a helyedben valami konnektoros hibridet keresnék, ami elmegy télen is annyit, amennyit írtál.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
így. Bár ez messze nem a hibrid legideálisabb felhasználása, de a turbódízelestől v sima benzinestől jobban illik a feladatra. Meg hát nem véletlenül van a nagyon kis viszkozitású, "híg" olaj sem ezeknél.
Én szívbaj nélkül választanék hibridet ilyen felhasználásra. Kár, hogy a Lexi "kicsinálta" a klasszik kompaktot és középkategóriás szedánt is (CT illetve IS sorozat)
[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz ncc1701 #22326 üzenetére
Teljesen így gondolkoztam én is abban az életkorban. :-)
Az Insignia mikor megjelent, a fél vesemet adtam volna érte. :-)
Inkább maradnék a benzin vagy ilyen lexusos hibrid vonalon. A melohelyen a góré elég rugalmatlan. Már a telefon töltést se veszi szívesen. Otthon meg csak 220-van. Nem szívesen dugdosnam konnektorba. Arról nem beszélve, hogy azért évente egyszer azért megyünk egy több száz, néha több ezer km-es kört, nyaralás ürügyén. Oda meg a diesel lenne jó. :-)[ Szerkesztve ]
-
őstag
Lehet hülye kérdés, de nanoe X klíma mellett van értelme az autós illatosítóknak vagy ezt is semlegesíti?
"Less but better" - Dieter Rams
-
ncc1701
veterán
válasz herrká #22328 üzenetére
Ez simán két autó feladata. Nálunk is így van, két kis szaladgálós benzines, muternál a fűtött pincében pihen a dízel insignia, de azzal nyáron simán megyünk tengerpart fele 1 hét alatt 2000km felett is.
A 230V-os félelmed alaptalan, simán tudsz beletölteni egy éjszaka 50-60km-t. Tök komolyan, nézz utána, rendesen ki kell építeni, ha meg felteszel egy normális töltőt, akkor a sima aljzatba sem kell dugdosni, nézz utána, ezek már működnek. -
honeker
őstag
Na meg találtam a tökéletes rugo közé valo légrugot 90x280 2bárig lehet fujni a kivánt magaságot 0,8 nál érte el 2019 utáni rav4 (L:/dl/upc/2024-11/12/253852_v2u4ujbojx5aclzg_img_2239.jpg)[kép](/L)[kép]
[ Szerkesztve ]
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
blueye
veterán
Használ már vki új Camryt, esetleg volt már tesztelni?
-
g0dl
addikt
válasz dragon1993 #22332 üzenetére
Hát a wunderbaum-ból nem folyik ki semmi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest