- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
Rendelés dátuma: 2012.11.26. 00:42 óra
Az átvétel várható időpontja:
2012.12.04. délutántól
5 munkanapon keresztül
Amennyiben munkatársunk 2012.11.28. 12:00-ig fel tudja venni Önnel a kapcsolatot, és a szerződéskötéshez szükséges feltételek teljesülnek.9 nap, igen, trémobil...
-
Vangelis
nagyúr
régen nem volt fóliában (zacskóban) gondolom azért, hogy ne lehessen ellenőriozni, hogy bontott e vagy sem.
Nekem tegnap jött a Nokia L 800 as.. de nem tudom bontott volt e már.. inkább azt mondom, hogy vagy vagy.
De mondjuk nem látszott semmi rajta....
Régen nem tették ilyen zacskóba. Akkor jobb volt.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
kali
legenda
ezért jobb a futáros kiszállítás, mutatja, hogy gyártóilag lezárt matricás a doboz, és utána veszem át!
igaz, nem jellemző, hogy a webshop bontott dobozban küldené, de eddig üzletben is mindig bontatlant kaptam, vagy előttem bontották ki!
amennyiben bontott lenne a webshop kiszállításos, elállni a szerződéstől, még indokolni sem kell![ Szerkesztve ]
-
sz.balazs.95
veterán
de a pénzt persze azonnal levonta...
érdekesség: a *#111* nem működik, és a Telekom app (amit mellesleg b*sznak kiadni WP-re) azt írja, hogy „Nincs elérhető adatforgalom egyenleg”.
wtf?
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
1430
senior tag
Hívd fel a 30/9303030-at, s bár már nem a Házhozszállítási csoport fogja felvenni, de kérhetsz visszahívást holnapra, lehet így előbb hívnak, mintsem rád kerülne a sor. Addig is ha előfizetést is rendeltél, küld el a személyigazolvány és lakcímkártya + az egyéb okirat szkennelt / fényképezett másolatát a hazhozszallitas@telekom.hu-ra, hogy holnap emiatt ne kelljen újra felvenni veled a kapcsolatot és gyorsabban lemenjen a folyamat.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Akkor most milyen konstrukcióban rendeltél? Készülékváltás? Ha igen, akkor nem fognak hívni, és elvileg már át is adhatták szállításra a készüléket. Új előfizetéssel? Ha igen, akkor hívni fognak, de nem kell papírokat beküldeni, viszont kérheted az előbb említett számon a visszahívást, ezzel gyorsítva fel a folyamatot.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
zzola
félisten
Ma felhívott a házhoz szállítási csoport. Hétfőn rendeltem a készüléket Pécsi T pontba, ma közölték velem, hogy oda nem szállítják ki, mondjak másik átvételi pontot. Nem értem, ha most van a Pécsi T pontban olyan készülék, amit választottam, akkor miért nem lehet pl. már ma átvenni az üzletben a készüléket. Mi ebben a ráció, hogy kiszállítják külön nekem a készüléket egy Pick-Pack pontra? Ráadásul a webes rendelésnél lehet kérni azonnal átvételt T ponton, tehát nem értem, minek szórják a pénz feleslegesen?
-
kali
legenda
Amennyiben az a része jól működik a rendszernek, úgy igen, lefoglalásra kerül a rendelt termék.
Több ilyen státuszú rendelést vettem át az utóbbi időben és csak egyszer fogtam ki hozzá nem értő, illetve értetlenkedő ügyintézőt, de szerencsére átvette az ügyintézést a szomszédos pultnál a kolléganője és egy perc alatt megoldotta a problémát, más esetekben meg eleve olyanhoz kerültem, akik nem is csodálkoztak rajta, hanem véglegesítették a rendelést és kiadták a terméket. -
MadMancs
veterán
válasz zzola #115061 üzenetére
Nem jól olvastad. Egyik se automatikus.
1414 re küld a +4ghang szót a VoLTE hez, és a +wifihang szót a VoWifi hez. Bár dominónál nincs VoWifi szóval ez lényegtelen számodra.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
blackmajesty
aktív tag
válasz zzola #115352 üzenetére
Mert az nem is hang csomag, a neve mobilinternet... A legkisebb hang csomag az a Mobil S! Az, hogy lehet beszélni 35 Ft-ért a Mobilinternet csomaggal, az egy dolog, de ez nem számít hang csomagnak, mivel 0 perc lebeszélhetőséget tartalmaz. (ÁSZF nem is említi a hang csomagok között, de nem linkelem).
És ha megnézed, üzleti oldalon nincs is olyan lebeszélhetőség nélküli internet csomag, amivel lehetne beszélni. Szóval nem mondtam hülyeséget! -
dptrsk
Topikgazda
válasz zzola #115364 üzenetére
Ha már van egy Magenta1 csoportod, akkor nagy valószínűséggel ha a te nevedre kerül a a Dominoról havidíjasra váltó SIM is, akkor arra a folyóra kerül, ami a Magenta1-es folyó.
Ha most csinálsz Magenta1 csoportot, akkor mindenképp kell személyes beavatkozás az összerendelés miatt szerintem.Ha meg tudod rendelni online a magenta1-es csomagot, akkor rendeld meg, s utána telefonon érdeklődj, ha nem tudod megrendelni, akkor egyből telefonon érdeklődj
-
veterán
válasz zzola #115366 üzenetére
Ha jól emlékszem, úgy volt nálam, hogy a nevem alatt levő dominó kártyánál alapban a magentán kívül jelezte az új előfizut, majd egy egyeztetés után (-30% nem mindegy) átkerült.
Majd, írd le, hogy sikerült
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
btudos
veterán
válasz zzola #115752 üzenetére
Nem gyűjtögetni kell, de azért legalább addig, amíg megbizonyosodsz arról, hogy valóban élnek az új kártyák, célszerű megtartani a régieket.
Az előfizetés onnantól él, hogy a Domino kártyáról indítva kezdeményezed az aktiválást, addig a régi SIM és a Domino konstrukció él, attól függetlenül, hogy Telekom fiókban ott vannak-e vagy nem. Az üzletben is ezt fogják csinálni, csak ehhez egy-egy kártyacserét kell majd csinálni, hogy legyen miről beaktiválni az új, már kiküldött SIM-eket.
[ Szerkesztve ]
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
AnonymusX
senior tag
válasz zzola #115756 üzenetére
14 nap az elállás online rendelés esetén, ezért a 15 nap. Illetve, ha nem is érkezne meg, elég az idő a jelzésre (ugye ezért is nem küldik aktiválva, hisz ha esetleg eltűnne a kártya, akkor azzal valaki szép kis havidíjat hozhatna össze neked).
A kártyacsere pedig a Telekom rendszere miatt kell. Más az előfizetős és más a feltöltős SIM.
-
AnonymusX
senior tag
válasz zzola #115758 üzenetére
Ezek olyan folyamatok, amelyek be vannak égetve. Egy-egy eset kedvéért nem lehet csak úgy belenyúlni az automatikus folyamatba, ami nem igényel emberi beavatkozást, ha már el lett indítva.
Azért is kell az előfizető direkt közbenjárása, hogy ő maga tudja megejteni, amikor neki kényelmes, így elkerülve az előfizetői irritációt.
Persze lehetne más is a folyamat: pl. akkor aktiválódjon a SIM, amikor a futárszolgálat kézbesített állapotot jelez vissza a T-nek. Ekkor meg a futárszolgálat rendszerére hagyatkozna a T és nem mellesleg, lehet akkor vágná le a T a dominós SIM-et mikor épp beszélsz rajta.
Nem véletlenül lett kitalálva a rendszer úgy ahogy. Neked peched volt, mert az ügyintéző nem tájékoztatott pontosan a csere menetéről. Kíváncsi vagyok, mit mondott volna, ha közlöd vele, hogy ki akarod dobni a domino SIM-eket.
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz zzola #115771 üzenetére
Az ügyfélkódod lesz a gond akkor. Próbálj meg újat ügyezni a 1414-en azonosítás után, talán adnak. Én is most csináltam meg, Menü 3 2 1 ügyfélkód # pin # majd a szöveg után 1.
A pin kódot nyilván nem olvasod le rosszul, más nem nagyon lehet.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz zzola #115776 üzenetére
Nekem is 2 volt, uez a sztori, de elsőre róla nyúltam rá szerencsére. Ha rosszat próbáltam volna akkor dobta volna azt, amit írtál. A másik meg egy korábbi váltásom, szintén váltottunk kártyát üzletben, ott helyben egy perc múlva tudtam róla váltani.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...