- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Körvonalazódnak az S26 Edge kamerarészletei
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- iPhone topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy86
addikt
válasz
HofiZoli #30096 üzenetére
Gondolom az a probléma, hogy az arany/platina szinthez ez is kell:
"az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta"
Nálad még pont nem telt el 8 hónap.
Tehát azért "kell" 0 pont, mert a szükséges pontjaid megvannak, de az előfizetésed nem elég régi (ami szintén feltétel). De lehet, hogy rosszul gondolom(#30099) erdoke: "a színvonal csökken" Ezzel egyetértek és az nem vigasz, hogy a többi se jobb ('96-ban a Westelnél kezdtem "mobilos pályafutásom").
-
erdoke
titán
válasz
Soulfly842 #30097 üzenetére
Szó sincs arról, hogy csak ezen probléma miatt látnánk úgy, hogy a színvonal csökken. Úgymond hab a tortán. Én 1998, az öcsém 1999 óta előfizető, mindkettőnknek több előfizetése van.
-
Gizmo94
veterán
válasz
dedike #30088 üzenetére
Persze, mindkét ténnyel tisztában voltunk, de akkor is. Sőt, még azzal is, ha nem használod a mobil tv-t, akkor a rendszer automatikusan kikapcsolja 30 nap múlva. Rögtön a szemünkre is vetették, hogy dehát ki is kapcsolta a rendszer, most újra aktiválni kell. Ez kissé öngól volt, a magabiztossága le is hervadt az ügyintézőnek, mikor közöltem, hogy nyilván nem használta szerencsétlen ügyfelük 63 napja, mert nem volt min, lévén a telefon a vállalt 15 nap helyett náluk ücsörgött a szervizben, azon a cserekészüléken meg amit adtak, igencsak nehéz lett volna, mivel ez "technikai okok miatt" elmaradt.. Vicc volt az egész, egy real kabaré, idegesítő, egyben szánalmas..
-
Soulfly842
addikt
A kártyacserék, új kártya aktiválások 24 órás határidővel fordulnak át, de a hiba megoldása már közel van... Elvileg a felhalmozódó 'várakozó kártyacserék' hétfőig lefutnak és visszaállhat a rend. Hiba lenne szerintem ez alapján általánosítani sokak részéről. Ez egy egyszeri hiba volt és nem egy évek alatt előtérbe kerülő állandó jelenség.
-
HofiZoli
senior tag
Kedvezményjogosultság még nem arany
A következő szinthez szükséges Kapcsolat pontok száma 0
Utolsó havi Kapcsolat pontszám 115
Utolsó 6 hónap egyenlege 557Akkor ez? December óta vagyok előfizető
Nem egyértelmű dolog ez..
Igazából semmit nem szeretnék a pontokkal, csak mint érdekesség mutatom..(353845PpartnerA díjcsomag)
-
1430
senior tag
válasz
sarkanyolo2 #30092 üzenetére
Majdnem. Igazából amit írsz, az rendben van, de nem válasz Monolith kérdésére.
Bár a pontgyűjtés egyetlen szabály mentén zajlik, a pontok összegzése két módon történik. Addig gondolom mindenki érti, hogy minden hónapban gyűjt pontokat. Nevezzük ezt most "technikai" pontszámnak. Ezt mindenki gyűjti, az is, aki nincs még arany vagy platina szinten.
Ezekből a havi technikai pontokból az utolsó 6 havit mindig összeadja a rendszer, így jön ki a 6 havi pontszám. Az új pontok kikalkulálása és ezáltal a 6 havi pontok újraszámolása minden hónap 10. napja körül van. Talán nem nehéz belátni, hogy ha bejön egy új hónap pontszáma, a féléves mozgóátlag miatt kiesik egy régebbi (immár 7.) hónap pontszáma.
Mivel mostanra a júliusi vizsgálat is lefutott, megvannak a júniusi forgalom és számla alapján gyűjtött pontok, ez jelenleg az 1. havi. Innen visszaszámolva megállapítható, hogy most a januári forgalom és számlaösszeg (amit februárban kalkulált ki a rendszer) az utolsó, azaz a 6. hónap, aminek az eredménye benne van abban a 331 pontban, amit Monolith-nál összegzett a rendszer. Bár ez csak 9 pontra van attól a 340 pontos határtól, ami az arany szinthez szükséges, valójában nem 9 pontot kell gyűjteni, hiszen ki fog esni a januári pontszám is. Tehát a rendszer annyira intelligens, hogy ehhez a 9 hiányzó ponthoz hozzáadja a januári (hamarosan kieső) pontokat, és ennek összege Monolith esetében 72 (ezek szerint a januári hónapra 61 pontot kapott). Vagyis ha Monolith a következő (augusztus 10. körüli) vizsgálaton csak 60 pontot kap, miközben 61-et veszít, a hathavi pontszáma 330-ra csökken, tehát még távolabb kerül az arany szinttől.
Monolith
Na most ha tényleg jó vagy matekból, akkor számold ki, hogy mit kell tenned ahhoz júliusban, hogy augusztus 10-én legalább 72 pontot adjon neked a rendszer.Egy kis segítség a pontgyűjtéshez. Mivel a honlap ezt nem igazán emeli ki (csak hivatkozik a szabályzatra), jelzem, hogy a fogadott hívásokba nem tartoznak bele a Telekom mobil irányából fogadott hívások, illetve a számlaösszegből nem veszik figyelembe a harmadik feles forgalmat (emeltdíjas, adományvonal, mobilvásárlás). A "legkönnyebben" a számlaforgalommal lehetsz hatással, vagyis ha 60 pontot alapból össze tudsz hozni, akkor nettó 1000 Ft-tal emeld a kimenő forgalmad (ez lehet szolgáltatás, pl. adatcsomag is), és kapsz +20 pontot.
Ha augusztus 10-én összejön a legalább 340 hathavi pontszám*, akkor szeptember 1-től lépsz arany szintre. Ha ez megtörténik, a későbbi vizsgálatokon kapott technikai pontszámot beváltható pont formájában is megkapod, ezekre a pontokra vonatkozik a 24 hónapos elévülési szabály, amiről sarkanyolo2 is írt.
Ami a részletfizetést illeti, az előrehozott készülékváltás (21/24 hónap hűség esetén) minimum arany szinthez kötött, és ilyenkor részletfizetés is lehetséges. Egyéb esetben, tehát ha nincs (letelt) a hűség (vagy kevesebb, mint 30 nap van hátra), akkor arany szint nélkül is lehet készüléket venni, de WebShop-on (10% kedvezményért) csak egy összegben, és egy arany szintű ügyfélhez képest pár ezer Ft-tal drágábban.
*Abba már nem megyek bele, hogy ez volt az első vizsgálat, mikor ténylegesen 340 pont kellett az arany szinthez, mivel ennek most már nincs jelentősége (tavaly még 360 pont volt a határ, ami 6 hónapon át fokozatosan csökkent le).
-
erdoke
titán
válasz
Monolith #30091 üzenetére
Elképzelhető, hogy olyan lezárt díjcsomagban vagy, amire már nem lehet hűséget vállalni, pl. MédiaMánia.
Boltban adhatnak részletfizetést helyi elbírálás alapján. Értelemszerűen erre a webshopban viszont nincs lehetőség, ezért a megbízhatóságot valamennyire igazoló "fényes" kártyához kötik.
-
Monolith
tag
Nos kedves fórumozók!
Adott a kérdés mikor leszek én arany szintű ha perpillanat van 331 pontom utolsó 6 hónapra és havonta 60 pontot gyűjtök be, és 72-re van szükségem a honlap szerint. Nem mintha ilyen rettenet rossz lennék matekból, de az ügyfélszolgálatos állította hogy jövő hónapban az leszek, merthogy 340 a határ. Hol az igazság?
Mondjuk egy ideje figyelem a számlálót, és az sem világos, hogy van az hogy egyik hónapban 80 kell még következőben meg 130.
Az egész persze nem érdekelne, ha nem vágynék új telefonra.
Ha már itt vagyok azért megírom mennyire nagyon jó a webshop: ha kiválasztom szépen magamnak, hogy meglévő havidíjas előfizumra nyűgözzön már le visszautasíthatatlan ajánlatokkal, és úgy döntök hogy megnézném mennyire járok jól ha tarifára is hűséget vállalok, olyat ír hogy nincs a keresésnek megfelelő elem.
A másik: hűséges előfizetőként tényleg csak, akkor adnak részletre telefont, ha már ilyen fémes minősítéssel bírok? -
djculture
félisten
válasz
szabonagyur #30089 üzenetére
Simán ott volt akkor a honlapon...
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Furi a kérdésem de múltkor láttam egyik topikba belinkelve egy akciót amit nem hozott ki a t-mobile honlap akciók menüpontja. Az ilyen akciókat hogy találja meg valaki? Az akció amire gondolok 2 hete volt szerda este 11-től vagy éjféltől, night shopping néven futott.
-
gaben1117
senior tag
Sziasztok!
Adott egy T-mobilos telefon. Hogyan lehet leellenőrizni, hogy milyen konstrukcióban lett véve? (domino vagy előfizu, esetleg részletre)
Megvan a jótállási jegye, imei szám minden.
Előre is köszönöm!!
-
Gizmo94
veterán
válasz
djculture #30024 üzenetére
& kali: Köszönöm a választ mindkettőtöknek. Ma leutaztam és elmentünk azért a szartért, ez volt a maximum segítség, amit tudtam nyújtani a rokonnak. A T- Békéscsabán egy vicc volt, inkább nem is részletezném. Ami a lényeg: a telefonon konkrétan 63 nap alatt elvégzett javítások: szoftverfrissítés..
Köszönjük.. A válasz: a 15 nap javítási határidő múlva lehetett volna jönni érte, ha küldtünk értesítést, ha nem.
Mondtam, ez egy vicc, a bp-i ügyfélszolgálat egyértelműen mondta, hogy ne menjen érte, míg nem kap sms-t.
Válasz: ők küldtek.. Mondtam igen? Csak az a baj, hogy nem kapta meg. Válasz: arról ők nem tehetnek.
A hab a tortán: a telefon hibája (nem működik a mobil tv, és fagy) ugyanúgy fennáll, mint két hónappal ezelőtt a javításra leadáskor.Erről ennyit. Nem tudtak vele csinálni semmit, mondtam, jó, most itt küldözgetnek egyik asztaltól a másikig két órája, adják ide azt a szar telefont, elegem van, kibaszom az első kukába, veszünk egy másikat, DE NEM ITT! A rokonomat meg 27-én letelő hűségét követően platina ide vagy oda, áthozom a vodás flottába ahol vagyok és ennyi volt a t-mobil. A telenor már leszerepelt nálam, de most a t is.. Azért köszi a segítséget mégegyszer mindkettőtöknek.
-
Classius
aktív tag
Nem fennakadások vannak. 1430 as számon előre fogad egy automatikus üzenet, amiben felsorolja a megyéket és városokat ahol jelenleg felujítási munkálatokat végeznek, meg hálózati biszem baszom dolgokat csinálnak, pontosan nem tudom már én sem. Ezért van most egy kicsit lelassulva a rendszer. Persze nem védeni akarom őket, csak most eltudom képzelni hogy levannak lassulva, több helyről hallottam ugyanezt az infót, most pedig az ügyfélszolgálaton is megerősítették.
-
Bagira01
veterán
Domino web modemes csomagot lehet micro simmel kérni?
-
erdoke
titán
válasz
BigBlackDog #30078 üzenetére
Hát igen, aki westelesként kezdte anno, valahogy folyamatos visszafejlődésként éli meg a történetet. Eltekintve persze a technológiai fejlődéstől.
Pl. ma már szinte semmit nem jelent a hűség, lehetsz 15 vagy több éve privát előfizető akár dupla platina kártyával, vagy mellé több arannyal, alig számít valamit. -
-
Classius
aktív tag
Na utánna sikerült érdeklődnöm a 1430as számon. Az van, hogy az egész rendszer most le van lassulva, aki a napokban végez díjcsomagváltást, sim kártya váltást, stb-t, annak nem lesz egyből átváltva, vagy legalábbis a többségnek. Azt mondta a csávó akivel beszéltem, hogy 24órán belül biztosan megtörténik az átváltás. Nekem jelen esetben sim kártya csere volt, a hölgy letiltotta a régit és aktiválta az újat az üzletben, ezért nem értettem miért nem találok az újjal szolgáltatót. Most pedig megnéztem a régi simemet és az még nincs letiltva, szóval papíron már levan, gyakorlatban nincs.
Érdekes. Mindenesetre várok mert nem tudok neki mit csinálni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Classius #30072 üzenetére
Nálam sincs még hálózatra csatlakozva, én tegnap vásároltam. Szintén aktiválva lett az ügyintéző szerint, csak mondta, hogy 1-2 óra kell még ahhoz, hogy használni is lehessen. Ma délelőtt már telefonon azt mondták, hogy szerelők szerint néhány 10 óra a hiba helyreállítása.
+1 -
-
Classius
aktív tag
Üdv!
Most lett új telefonom, amibe Micro Sim kell hogy kerüljön. A t-mobile üzletben lecseréltem a régi simemet egy micro sim kártyára. Hiába rakom be a készülékbe, nem talál hálózatot, vagyis megtalálja a T-mobile 2g és 3g-s hálozatát, de regisztrálni már nem enged. Esetleg valamit még állítanom kéne? Nagyon sürgős lenne. -
D5
aktív tag
Sikerült!
Köszönöm! -
D5
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy telót részletre a T-től.
Elektronikus számlázást kértem.
Megérkezett az első havi számla, de mivel előleget is kellett fizetnem, ezért az 0 Ft-os.
Viszont a teló részletét be kell fizetnem.
Már írtam a T-nek, de nem jött válasz, hogy én banki átutalással szeretném fizetni (ez is szerepel a számlán: Banki átutalás), de nem találok sehol folyószámla-számot, stb., ami ahhoz kellene, hogy átutalással teljesítsek.
Hol találom meg ezeket az infókat?
Vagy tudtok valamit erről, hogy ez lehetséges-e? -
válasz
Plasticbomb #30061 üzenetére
Francba, éreztem.
-
djculture
félisten
válasz
Plasticbomb #30059 üzenetére
Különben akkor kezdett minden kis porfészekben (nálunk is) elindulni a 3g miközben mióta t-mobile létezik csak gprs volt.
-
A fenébe, én is pont így érzem. Volt egy régi tmobil előfizetésem, az szépen, minden bug nélkül működött. A telenorral állati sok gondom volt, mert ezzel párhuzamosan náluk is volt előfizetésem. Állandóan megszakadó hívások, gyökér térerő, mobilnet háháhá, szóval áthoztam azokat is a tmobilhoz.
Azóta ott is megszakadnak folyamatosan a hívások, csomó hasonló bajom lett velük (mégmielőtt, új készülékek ofkorsz).
Én hoztam átkot a tmobilra?Vagy vettek fel a konkurenciától embereket? Jáj.
-
Plasticbomb
addikt
Olvasd el ezt, és talán megérted, miről magyarázunk kb 06-25ike óta:
http://prohardver.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/hsz_29979-29979.html
Más mobilnet szolgáltatókkal nincs tapasztalatom, nekünk itthon csak T-Mobile mobilnet van, mert anno megmondtam anyámnak, mikor kitalálta, hoyg neki mobilnet kell, akkor csak T-Mobile-tól vehet.
Akkor már másfél éve csak jó tapasztalataim voltak a T-Mobile szolgáltatásával, így azt preferáltam. Egy ideig volt páromnak Vodafone-os mobilenete mobil hotspot cucclival (Miután nem használta már, le is nyúltam tőle, hoyg ez neked Drágám már nem kell..), és nagyobb problémám azzal sem volt, csak magasabb volt a ping vele. (kb150-200 ms átlag) De ez kb két hónapig tartott, mert azóta megint T-Mobile-os vagyok.
-
Vigneau
félisten
LTE még csak kósza álom, amerre megfordulok. Viszont a ping ugrálásával eddig is együtt tudtam élni. De itt már arról van szó, hogy a hálózati statisztika szerint is mintha megszűnne a jel egy rövid időre, aztán vissza is jön - tehát nem kapcsol szét a modem, csak mintha rövid időre stand by-ba állna a stick. Viszont ennyi bőven elég a kliensnek, hogy leálljon. De az a muris, hogy lassan két éve használom, és csak június vége óta kínlódom vele, eddig valóban nem volt ilyen panaszom.
-
club1
veterán
válasz
Vigneau #30051 üzenetére
Mobilneten ritkán stabil a ping, hiszen elég sok változós a dolog. És a legstabilabb 3G-n (eddig) ennél a szolgáltatónál volt. Ha stabil pinget akarsz mobilnetet használva, a legbiztosabb az LTE használata (már ha van felétek).
A Digi mobilnetje mögött a Telenyomor hipergagyinetje van. Ez elég jó, amíg a Telenyomor cella közelében tudsz maradni. A közel nagyvárosban 50-200 métert, vidéki városokban 200-500 métert, nagyon vidéken 1-2 km-ert jelent. Az adott távolságokon túl is létezhet 3G, csak olyan, amilyen... -
válasz
Vigneau #30053 üzenetére
Ha bemész a Digihez, hogy mobilnetet szeretnél, azt mondják, ok felírták menj haza, mert várólista van a mobilstick-hez.
Amúgy ők a Telenor hálózatát használják. Nekem nincs problémám a Telekommal így ezt mondanám "legjobbnak". Máshol még nagyobb zűrök vannak.. -
Vigneau
félisten
válasz
pepe091 #30052 üzenetére
Nos, akkor mi lehetne jó alternatíva? Mert azt már nem tetted hozzá, és természetesen én sem kötöm magam minden áron a Digihez. Szívesen várnám a tanácsokat.
Természetesen mobilnet szolgáltatásról és nem mobiltelefonról beszélek. A telefonom marad honvédségi Mátrix még egy jó darabig. Messze még a nyugdíj...
-
Vigneau
félisten
válasz
Plasticbomb #30019 üzenetére
Más szolgáltatónál is jelentkezik ez a hiba, arról nem tudsz véletlenül? Kíváncsi lennék, melyik szolgáltató az, amelyik mobil vonalon a legjobb itthon, mert az októberi hűség lejártával akkor átdobbantanék oda. Talán a Digi lehetne jó alternatíva, mert nekik legalább nem kell határozott időre aláírni.
-
club1
veterán
válasz
BigBlackDog #30049 üzenetére
Úgy látom, telenyomorosodik ez a cég is. Utóbbi cégnél pl. az ÁSZF alapján 72 órájuk van a sim kártyák aktiválására, amit elég gyakran ki is használnak (a Telenyomor így köszönti az új előfizetőket, csak hogy tudják később mi vár rájuk). A Telekom tavaszi ügyviteli rendszer-váltása, a korábban hónapokig tartó internet-forgalom korlátlansága (gondolhatjátok, hogy nem direkt), a június óta tartó internet-zűrök és most az aktiválás: Tisztára deja vu érzés a Telenyomor után.
Azért merem remélni hogy a vezetőket, hálózattervezőket és projekt menedzsereket nem a Telenyomortól veszik fel a Telekomhoz, mert ha igen, itt a vég. -
válasz
BigBlackDog #30047 üzenetére
Ugye egy ki-be kapcsolást megejtettél azóta?
(#30049):
Az viszont elég gáz akkor....
-
GeoJoe
senior tag
válasz
BigBlackDog #30045 üzenetére
hali!
Sajnos gondok vannak, remélhetőleg éjszaka lefutnak
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Mai napon vásároltam T-nél új simet, új előfizetéssel. A vásárlásnál a hölgy közölte, hogy hálózati karbantartás miatt előfordulhat, hogy néhány óráig nem tudok beregisztrálni a hálózaton. Ez volt kb. 18.00. Ha még mindig nem tud hálózatra följelentkezni, az természetes? -
-
Ha EU - n belül roamingolok és előfizetek az 1 hetes roaming átalányra (250 megás) akkor a netmegosztás arról a telefonról fog működni?
-
-
kengyel
nagyúr
Sziasztok !
Szeretnék 4G hálózatra váltani, a következő alapokkal. Jelenleg MIX díjcsomagom van már legalább 3-éve. Hogy tudok erre 4G kapcsolatot rakatni ? Viszont van még rajta hűségidőm, több mint egy év.
-
djculture
félisten
Roamingosok jövőre fellélegezhetnek:
Jövőre minden, az Európai Unió területén működő mobilszolgáltatónak kötelező lenne egy az egész Unió területén egységes díjakat biztosító havidíjas díjcsomagot kínálnia - így képzeli el az európai szakpolitika a roamingdíjak teljes eltörléséhez vezető út első nagyobb mérföldkövét.
Az 56 oldalas dokumentum - melyet várhatóan ősszel terjeszt be az európai döntéshozók elé a politikus - egyik központi eleme a roamingdíjak eltörlése, vagyis az, hogy a nemzetközösség tagállamain belül minden előfizető az anyaország percdíjaival telefonálhasson, illetve forgalmazhasson adatot. -
Logeeen
senior tag
válasz
Plasticbomb #30019 üzenetére
Azt vettem ki a szavakból...
-
Zaja2
senior tag
Na,megvan a probléma forrása. A SIM kártya hibás. Kipróbáltuk egy másik készülékben,és ott sem csatizott fel a hálózatra,de a másik készülék simje fel csatizott az én készülékemen.
Tehát holnap mehetek be a szervízbe... Mennyi idő alatt cserélik ki a sim-et? -
munnergep
senior tag
válasz
Plasticbomb #30019 üzenetére
http://wotblitz.com/
Itt -
-
válasz
Gizmo94 #30020 üzenetére
szia,
a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet! -
djculture
félisten
válasz
Gizmo94 #30020 üzenetére
Nem kellett volna csak annyit mondani hogy akkor a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szerint legyen szíves megírni a jegyzőkönyvet. Ha nem teszi akkor területileg illetékes regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez elmész és bejelentést teszel hogy nem volt hajlandó jegyzőkönyvet készíteni az esetről. Rekord sebességgel szoktak intézkedni ilyen esetben. Ha felveszi a jegyzőkönyvet a panaszoddal akkor a békéltető testület a következő állomás az nem kerül semmibe és ott ajánlást fogalmaznak meg az ügyben amit ha tovább megy az ügy a bíróság is el szokott fogadni.
-
Zaja2
senior tag
Szevasztok!
Megjött a telefonom,és a sim kártyám a mai napon,de nem tudom,hogy hogyan kell regisztrálni a sim-et a hálózaton. Segítenétek? Semmilyen számot nem enged hívni.
-
raziel01
veterán
Most kaptam T-nél a régi számomhoz micro-sim-et, mert Xperia SP-be az való. Mikortól lesz aktív?
Még a régi kártya is működik. Pedig azt mondták az inaktív lesz. -
Gizmo94
veterán
Sziasztok!
Érdeklődnék t-s hozzáértőktől, hogy mi a teendő ilyen esetben, vagy mit lehet kezdeni a dolgokkal, mert ez igencsak a hülyének nézés tipikus esete.
Adott egy vidéken élő idősebb rokonom, akinek van egy Nokia E52-es telefonja, ami még szeptemberig garanciás a t-nél. Ez a telefon harmadjára döglött be a két év alatt, idén áprilisban. Kicsit problémásabb a javítás, mert a rokonom lakóhelyétől majdnem 50km-re Békéscsabán lehetett legközelebb leadni javításra a telefont, ami ugye nem kevés útiköltség alkalmilag. Ez megtörtént május 10.-én, amikor is átvették a granciajeggyel javításra, 15 nap határidővel. Cserekészüléket természetesen az aranykártyás ügyfelüknek (mediamánia xl és sok éves előfizetés) nem tudtak/akartak adni. Nem baj, 15 nap és lesz telefon megint.
Nem lett. Egy hónap múlva elunva a várakozást felhív ügyfélszolgálat, ahol közölték, hogy ha nem kapott sms-t, akkor nyilván nincs készen a telefon javítása, ennyi. És a 15 nap határidő? Hát sajnálják, ez van.
Természetesen a békéscsabai t-pont nem hívható, nincs száma, nincs mailcíme, semmi nincs, érdeklődni nem lehet, odamenni pedig oda-vissza 100 km., amire mondta is az ügyfélszolgálatos, hogy kár lenne, amíg nem jön sms, mert úgysem lesz ott a telefon.Eltelt a június is, sms sehol, telefon sem. Úgy másfél hónap múlva ismét telefon az ügyfélszolgálatra, hogy egyáltalán, lehet még telefon?? Válasz: biztosan, várni kell. Siránkozás: dehát 15 nap helyett már 45 is eltelt..
Válasz: Hát, sajnálják, nem tudnak mit mondani, ők onnan nem látják, segíteni nem tudnak. Cseretelefon, merthogy amúgy is harmadszor hibásodott meg, ráadásul el is tűnt?? Válasz: á, nem, az nem jár, mert túl van az egy éves garancián, ez már a második év végefelé tart, tehát csere szóba sem jöhet. Majd készen lesz egyszer, hogy mikor azt nem tudja, nem tehet semmit, sajnálja, visszhall.
Nos, a május 10.-én leadott 15 nap szervizelési határidős telefonra tegnap jött az sms, hogy átvehető..
A kérdésem az, hogy ilyen esetben ezzel az elképesztő patkánysággal lehet-e kezdeni valamit, érdemes-e jegyzőkönyvezni és fogyasztóvédelem, vagy a t-től valami kompenzáció, stb. vagy örülni kell, hogy egyáltalán meglett egyszer a telefon, kussolni kell, elmenni érte és átvenni, és birka módjára örülni,hogy egyáltalán visszakapta, nem nyúlták le.. Ami éktelen dühítő, hogy sehol még csak szóba sem nagyon álltak vele, teljes tehetetlenség és mérgelődés volt az egész. Részemről én nem hinném, hogy ezt meg lehet egy ügyféllel csinálni büntetlenül, csak azt nem tudom, mit lehet tenni ilyenkor..Ti mit tennétek ebben az esetben, mit javasoltok? Válaszokat köszönöm.
Gizmo
-
Vigneau
félisten
válasz
Plasticbomb #30015 üzenetére
Most esett csak le, hogy Te is WoT-ozol - bár igaz, írtál a kliensről korábban. De legalább átlátod és átérzed a gondom, mert Te is ugyanattól a hibajelenségtől szenvedsz.
Először egyébként azt hittem, hogy az XVM vagy a statmod a ludas. Utána meg a Leatrix-re gyanakodtam a ping miatt, aztán jöttél Te és erősítettél meg, ez bizony mobilnet hiba.
-
Plasticbomb
addikt
válasz
Vigneau #30014 üzenetére
Jaja, sajnos már ez sem segít nagyon. Én pluszban azt szoktam csinálni, hogy ha épp nem mozdulok, csak állok, teszem azt a 30 sec visszaszámlálás alatt is, nyomok egy újratöltést vagy köszönök hogy Hi all! 10 secre rá egy Good luck and have fun! szöveget, csak hogy legyen valamilyen mozgás a szerver felé, megpróbálván elkerülni a disconnectedet. Általában ez bejön, de van,a mikor ez sem megy. Ha a csatában folyton rongyolok, nem szokott előjönni, mert mindig van változás, amit jelent a szerver felé a kliens.
(Ne tudd meg, hoyg szoktam dühöngeni melóban, amikor ad 1 épp egy baromi jó körre van kilátás, de egyből jön egy vevő, valamint ez a vacak is szétkapcsol... Még szerencse, hogy ilyenkorra a vevő már el is húzott.)
-
Vigneau
félisten
válasz
Plasticbomb #29979 üzenetére
Kossuth Rádiót tegnap kipróbáltam, de még az is megállt 5 perc után. No, ez már valóban bosszantó...
-
vasii
senior tag
Hali, tudja valaki, hogy mennyi ido egy telefon fuggetlenitese a Tben?
Napokra ott kell hagyni, vagy esetleg megcsinálják helyben?
Dominos telefont ha veszek, arra télleg 25000Ft?
Viszont a garanciat nemerinti ugye?
Köszi -
club1
veterán
Ez egyre gázosabb. Ma hajnalban nem tudtam úgy átmenni a városon (M6->M3), hogy szinte minden sarkon ne szakadt volna meg az adatkapcsolatom. Direkt elindítottam online rádiót is (15 másodperc előtöltéssel), finoman szólva nem volt élmény hallgatni mit csinál. Remélem ez a 3G így nem fog állandósulni, mert pont emiatt hagytuk ott a Telenyomort. Náluk a tartalomszűrő rendszer okozza az időnkénti kieséseket, merem remélni hogy itt nem épp ezt vezetik be...
-
Deck
titán
Van a T-nél két előfizetésem amit rendesen fizetek. Aranykártyás is vagyok. Akkor kell előleget fizetnem? Ha vennél még egyet? Mivel, úgy olvastam, hogy arany és platina kártyásoknak nem kell.
-
motoflug
őstag
Kicsúsztam a szerkből.: Ha veszek egy dominos készüléket,de javításra szorul,akkor simán kicserélik,ha nem az én nevemen van,vagy kell adás-vételi?
-
gabo89
senior tag
Üdv.
Van egy Like díjcsomagom, amire rendeltem régebben egy Go!Net M csomagot. Ezt most mondtam le, de újra kéne aktíválni a netemet, az 50MB-os alapot. Ezt a "Net Start"-tal tegyem meg?
-
Beca1990
senior tag
Tegnap óta nem tudom befizetni a számlámat. ez az üzenet jön ki mindig:
ötlet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Dacia topic
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad L590 / Intel CORE i5 / 8gb ram / 256gb SSD / FHD kijelző / Windows 11
- Lenovo Yoga 370 szép állapotú 24 hónap jótállás
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2290, 92% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2289, 90% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2288
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra. I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest