Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #93438 üzenetére
Nem a Telekom zárja le, hanem a gyártóval záratja le, mert eleve úgy rendeli, illetve rendelte a készüléket.
Aki a készüléket megvásárolja a szolgáltatótól, az direktben a szolgáltatóval áll szerződésben, így a hálózati zár feloldását is csak rajta keresztül intézheti, bárhol máshol jogsértő módon oldják fel azt. -
punky10
addikt
válasz Lackooo84 #94177 üzenetére
Amig nem kaptak észbe,és jóváhagyták a rendelést,azoknak kiküldték,de miután gyanússá válhatott a megnövekedett rendelésszám,kapcsoltak,és elkezdődött az időhúzás.Majd gondolom megszületett a döntés,akiknek nem hagyták jóvá,azokat érvénytelenítették.
/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0
-
4Grider
nagyúr
válasz Lackooo84 #94228 üzenetére
Természetesen az is előfordulhat, hogy volt egy olcsóbb beszerzésük, és amikor az elfogyott, akkor kezdték a visszautasítást. Megtehetik, mert nem köteles egyik kereskedő sem olcsóbban adni tovább az árut, hogy ha már kifogyott az olcsóbb beszerzésből. Ebben az esetben csak azt kell a GVH felé bizonyítaniuk, hogy rendelkeztek az akciós időszakra is megfelelő készlettel. Megfelelő mennyiségű az akciós készlet, ha az akciós időszakot megelőző azonos hosszúságú időszakban eladott darabszámot tudták biztosítani az akciós időszakban is.
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #94275 üzenetére
Több hete nem jól működik már a rendszer ilyen tekintetben, olyat is tapasztaltam legutóbb, hogy mást mutat a fiókban a rendelés státuszánál, mint amit e-mail útján kommunikál.
A futárszolgálatos nyomkövetés jobb jelenleg, már ha valaki úgy rendelt, hogy ott lekövethető, bár azzal kapcsolatban is olvasni olyat, miszerint nem történt meg a kiszállítás az általuk jelzett időpontban, de a csúszásuk más téma, az nem feltétlenül a rendszer kijelzéses hibája.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Lackooo84 #94275 üzenetére
azt az smst pedig azért kaptad, mivel a futár küld neked is sms-t ill emailt is arról a mozgásról, hogy ő a depoból az üzletbe viszi.... ezen én is csodálkoztam, de ez nem hiba, inkább annak mondanám, hogy összezavaró tényező sajnos
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #94816 üzenetére
Tölti, de nem biztos, hogy pont ugyanúgy, szabályozás és védelem tekintetében inkább bíznám olyan eszközre, amit a gyártó házon belül tesztelt és optimalizált.
Dicséretes, hogy mostanság már 3-án letölthető a tételes számla, régebben csak a végösszeg jelent meg ilyentájt és további egy hetet kellet várni a számlára.
-
Fifi
őstag
válasz Lackooo84 #94816 üzenetére
Pl. állítható, így fektetve és állítva is tudom rajta tartani a telefont. Esztétikus. Technikai paramétereit meg itt találod.
Hát meg ez eredeti csamcsung és csak ~4eFt-tal kerül többe most kuponnal, mint a Te trustod.
-
kali
legenda
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #94993 üzenetére
A megfelelő lepapírozás minden esetben alap, azt hittem, ezt nem kell külön leírnom.
Visszaolvasva találsz itt (illetve más témákban is) több olyan esetet, amikor volt ugyan készleten a termékből adott üzletben, de a csere helyett rábeszélték az elállásra, ezért írtam a korábbiakat.
Nem mondom, hogy az összes üzletben és/vagy minden ügyintéző ilyen, de nem ritka.#94995: Régebben ráérősek voltak a 30 napos határidővel, de mióta változtak a kapcsolódó jogszabályok, azóta nem húzzák annyira:
A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 15 napon belül visszatéríteni.
Forrás: Link
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz Lackooo84 #95027 üzenetére
Azért cserélték ki, mert sikerült olyan emberhez jutnom, aki elfogadta azt az információt, hogy a fülhallgatóra 1 év garancia van. Viszont most mind a kettő helyen elutasítottak azzal, hogy 6 hónap garancia van a fülhallgatóra. T-Pont (Mammut) pedig azt állítja, hogyha a hibás fülhallgató helyett adnak új fülhallgatót, mert nem javítható a fülhallgató, akkor az új fülhallgatóra nem kezdődik újra a garancia, hanem a régi fülhallgató garancia ideje folytatódik. A másik T-Pontban (WestEnd) ilyen információt nem mondtak. Viszont szerintem az 1 év garancia az új fülhallgatóra vonatkozik, mert nem a régi garancia ideje folytatódik, hanem ilyenkor újra kezdődik a garanciaidő.
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)
-
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #95029 üzenetére
Egyrészt nem utána van a szavatosság, hanem a jótállási és a szavatossági intervallum egyszerre indul (a vásárláskor/átvételkor), másrészt az egy év kötelező jótállás és annak újraindulása akkor lenne biztos, ha adott termék eladási ára 10.000 Ft felett lenne:
...
16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set
...Forrás: Link
A Telekomnál jelenleg a JBL T290 fülhallgató ára 9480 Ft.
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #95032 üzenetére
Nem mindegy, hogy az a 12 hónap jótállást vagy csak szavatosságot ad a Telekom, korábban a kötelező jótállás feltételeit idéztem be, mivel az a kedvezőbb a fogyasztó számára, illetve a köznyelv azt nevezi garanciának.
FLD1987: Azt rosszul mondták az említett T-pontban, hogy a termék kicserélésekor az előzőnek a garanciája fut tovább, mert olyankor a jótállás/szavatosság újraindul.
-
Soulfly842
addikt
válasz Lackooo84 #95040 üzenetére
A telekom nem termékszavatosságot ad a készülékekre pl., hanem az egy év teljeskörű jótálláson felül +egy évet a telefonra. Így két év jótállás van rá, fogalmilag nem klappolnak itt a dolgok. Egy Huawei telefonnál a gyártó ad - regisztráció esetén - kiegszítve három évre...
Tartozékokból -mivel ennek a kontextusában beszéltél erről - hirtelen a plantronics eszközök, ill. a Panasonic vezetékes telefonok jutnak eszembe, amire két év jótállás van. Fogalmilag kicsit össze vannak keverve a dolgok és én nem értelmezési gondokról beszélek, hanem tényekről.
De okafogyott ez a vita. Ne menjünk inkább bele
De mi itt jótállásról beszéltünk.
A (I)gyártót (/I)a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
Persze, el lehet küldeni a gyártónak, ha bizonyítottan a termék, mint olyan hibás...
[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
válasz Lackooo84 #95139 üzenetére
Akkor az ügyfél szempontjából tök felesleges és kártékony. Ez nem az első eset, hanem a tizensokadik. Még egyszer sem sikerült készletértesítő alapján vásárolnom.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
pit stop
addikt
válasz Lackooo84 #95349 üzenetére
Most hiába fotózom, meg videózom. Beletehettem volna én is egy vodás kártyát, miközben mutatja Telekomos betöltő képernyőt.
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy 3 tanú előtt nyitotta ki pont, így ha nem hiszik boltba tanusítom.
De vicces, hogy valakinek nem hiányzik saját másik hálózatos SIM-je; meg hol járt előtte.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Lackooo84 #95361 üzenetére
Konkrétan benne volt a készülékben, nem a dobozban - dobozban semmi se utalt a kalamajkára.
Esélyes lehet, amit kollégák mondanak itt fentebb, hogy így függetlenítették, de így is elég gáz. (Képernyőn elöl rajta gyári fólia stb. minden stimmelt amúgy)[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Lackooo84 #95363 üzenetére
Álljon itt emlèkkènt
Ma bementünk, első mondat után üzletvezetőnek átadták intèzèst, azonnal fèlrehívott ès sűrű elnézések közepette intèzte. X éve üzletvezető, de ilyet még sose látott/halott; nem tudja hogy lehet. (De munkatársának mondta, hogy ki ne dobja kártyát amit találtunk).
Hátulról hozatott újat, kiemelte, hogy úgy hozzák ki hogy záró matrica sèrtetlen. Munkatárs, aki kihozta hőbörgött, hogy mè ne nyithat má ki amíg kihozza meg amúgy is nem mindegy?!
Szóval boltvezető profin kezelte szitut, másikhoz még inkább ne kerülj.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Lackooo84 #95382 üzenetére
Ha ki akartam mozaikolni nem engedett ránagyítani. Nagyítva meg ezt találtam meg elsőre ami takar
Amúgy ha függetleníteni kéne kártyafüggőt - amit fentebb írtak - akkor vissza kéne küldeniük központba; ha 3 vagy 14 napon belüli visszaküldés szintén központba kéne küldeniük. Szóval vagy rossz kupacból hozott emberke, vagy valaki rápróbált privátba szvsz.
(#95383) Dave1984 Pontosabban: csak ők szívják meg
Ez olyan, mint az adóemelés, nem hárítják tovább - ja de, mégis.[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
EmberXY
addikt
válasz Lackooo84 #96866 üzenetére
Pedig a webes felületen a legegyszerűbb, telefonon keresztül megöregszel, mire kapcsolnak valakit.
Ha hibát nem írt ki, akkor nem kizárt, hogy a böngészővel van valami bibi, valamilyen tiltás, blokkolás megy, esetleg összeakadt valami (cookie, cache törlés sem árt).Up the Irons!
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #97020 üzenetére
Leginkább Chrome-ot használok én is, amivel most is tökéletesen működik nálam laptopon és mobilon is.
Ha több munkaállomáson is kipróbáltad és sehonnan sem tudsz belépni, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, jelezd a problémát, ha hozzáértő és alapos illetékest fogsz ki, akkor járulj hozzá, hogy ő is megpróbálja a te fiókodba a belépést, add meg a jelszavadat - később módosíthatod, ha gondolod -, ha neki sem fog menni, akkor továbbítja az illetékesek felé a hibát.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai