- Realme GT 2 - aláírjuk
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Körvonalazódnak az S26 Edge kamerarészletei
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- One mobilszolgáltatások
- A HMD visszalép az USA piacáról
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz
freeknight #98098 üzenetére
Nem szántam lenézőnek, de sokszor kellett ugyanazt elmondanom, leírnom ahhoz, hogy figyelembe vedd
S pusztán emiatt adtam nyomatékot a dolgoknak. Nem jellemző az rám. Én is vehetném sértőnek, hogy ignoráltad a mondandóm egy részét annak ellenére, hogy a tényeket írtam, de nem teszem. Szóval béke
Augusztustól hamarabb meg lenne egyébként. Legfeljebb 30 napon belül ki kell vizsgálniuk.
-
freeknight
őstag
válasz
Soulfly842 #98084 üzenetére
Félreértesz, részemről ez nem annyira fontos, persze kényelmesebb lett volna, ha megmarad a régi számom, de nem életbevágó. Május végével megszűnik a szerződésem, ha nem tartok igényt a nevemre átíratásra, addig meg úgyse bírálják el a kérvényemet, szóval ez engem nem érint.
A lényeg, hogy akár hétfőn már mehetek is intézni az új számokat Telenorhoz.
A lenéző stílusodat meg kikérem magamnak, szerintem te se úgy születtél, hogy minden szolgáltatónak ismered a belső szabályzatát, én csak azokra (az egymásnak ellentmondó) információkra tudtam hagyatkozni, amivel megismertettek engem. -
#73820095
törölt tag
válasz
Soulfly842 #98096 üzenetére
Ahha.. Kösz.
De válogatós... a fene az ízlésit neki... -
Soulfly842
addikt
válasz
#73820095 #98094 üzenetére
PNG nem támogatott formátum fórumon, töltsd le és felöltéskor válaszd ki a konvertálást legközelebb JPG-vé. Szerintem ott a gond
10-15 éves kártyánál működhet, de ált. 3g és hálózati/internet internet hibák is felmerülhetnek és gyorsabban merülhet a telefon is (a folyamatos pásztázás/hálózatkeresés miatt). Célszerű majd egy kártyacsere.
-
#73820095
törölt tag
válasz
zsoltzsolt #98093 üzenetére
Eredetileg magának a képnek kéne elvileg megjelennie a szöveg alatt.
-
#73820095
törölt tag
Mi ez a baromság már megint??? Most már ezentúl minden belépésnél ezzel fog zaklatni a tré??? Mert h nem fogom megadni, h üzletileg zaklasson, a fb-hoz meg mi köze lenne? De a számot meg végképp nem értem: ott van neki az egész kupac, amiket ebben a fiókban kezelek...
@soulfly842: Attól függetlenül, h 10-15éves a sim?
-
válasz
enginev3.0 #98087 üzenetére
Nekem mutatja rendesen azon előfizetéseinél, ahol még hűség ketyeg.
-
enginev3.0
félisten
Van valami baj a weboldallal? Mert azt írja az előfizetéseimre hogy nincs hűségidőm
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Ispán_Péter #98085 üzenetére
Valami adatcsomag kell, hogy használni tudd.
Akár napinet, akár technikai net, a lényeg, hogy legyen csomag, ami az adathálózathoz biztosít hozzáférést. -
Ispán_Péter
csendes tag
válasz
dptrsk #98077 üzenetére
Nincs feltöltési bónusz net. 1500 Ft-tal van töltögetve fél évente, csak gyűlik a kártyán a pénz, havi 1-2 hívás van megeresztve róla 9 Ft-ért.
Csak tudnám akkor, hogy miért írják ezt:
"Fontos számunkra, hogy Domino kártyásként megtapasztald a korlátlanság élményét, ezért 2018. május 26-27-én a Telekom minden Domino előfizetőjének belföldön, korlátlan és díjmentes mobilinternetezést biztosít."Nekem a mindenbe az is beletartozik, akinek nincs jelenleg mobilnete. Tavaly is volt valami ilyesmi akciójuk, akkor a napinetet lehetett aktiválni (ingyen).
-
Soulfly842
addikt
válasz
freeknight #98065 üzenetére
Ahhoz képest, hogy bizonyos dolgokat vadul mantrázol nem akarod meghallani a valós segítőkészséget és nem a lényeges kérdéseket teszed fel magadnak, hanem csak azt, hogy miért így működik
"Egyébként maradhatnék a flottában, édesapám munkahelyén azt mondták, hogy még új szerződést is köthetnék, ők odaadják az ehhez szükséges papírokat. Csak nyilván ez új szerződéskötést jelent, ismét 2 év rabláncot."
Ez egy nagyon jó kérdés lett volna, ha felteszed és nem tényszerűen leírod, elkönyveled. Átírással, ha van nálad igazolás a flottához, akkor NEM, nem jár újabb két év hűségidővel... Azt viszed tovább... Változatlanul
"Engem csak az bánt, hogy valahogy egy haláleset és egy makulátlan, évtizedes tartozmásmentes kapcsolat után több rugalmasságot vártam volna. Persze a "szabály az szabály"."
Erre is válaszoltam, már többször is. Nem tudok többet tenni, de megtette ezt dptrsk is. Méltányosságból alanyi jogon segítenek, rugalmasan, ha az előfizető kéri (akár a helyszínen is pl.), de ez az eset speciális sajnos az elhalálozás miatt. Itt már egy harmadik fél kéri ezt (akinek a kapcsolódó szerződésekkel nincs múltja a cégnél, s elhunyt ügyfél szerződésén minden helyszíni módosítás TILOS - érthető okokból), ezért van szükség speciálisan kérelemre.
Alapban a két lehetőség a megszüntetés és a hűségidővel együtt történő átírás. Ettől el lehet térni, csak be kell adnod egy erre vonatkozó kérvényt. Ezek szerint te ezt ignoráltad, mert nem akarsz pár percet ráfordítani? Vagy nem akarsz ~2-3 hetet várni a válaszra? (miközben már több csatornán kokettáltál ügyfélszolgálatosokkal). Ha nem kell igazán a számod, akkor persze, le lehet írni sokadszor is ugyanazt sértettségből, anélkül, hogy ténylegesen megoldást keresnénk, s ezt követően meg is lehet szüntetni a számot. De már két sokkal jobb megoldás is előtérbe került (ismételve magam: átírás és ha kiadják az igazolást akkor maradhat a flotta; méltányossági kérelem a körülményekre való tekintettel)
Segítek.. itt csatolhatod is a scannelt halottit és le is írhatod, hogy miről van szó:
"Most már csak ezt a 4500 ft-ot nem értem, valószínű, hogy nem csak kitalálta az ügyintéző hölgy."
Annál egyértelműbben nem tudom leírni, mint ahogy tettem többször is. Hülyeséget mondott.. De te továbbra is írod. A tényszerűen leírt válasznál nem tudok többet tenni
-
Nordik
őstag
Állítólag ezen a hétvégén a dominosok ingyen netezhetnek. Van erről másnak is biztos információja?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Ispán_Péter #98076 üzenetére
Ha a feltöltési bónusz netet fel tudod használni, akkor igen.
Ha azt se tudod felhasználni, akkor nem, mert nincs semmilyen alap net szolgáltatásod. -
Lackooo84
nagyúr
Ezt a díjcsomagban foglalt "80 PERC VAGY SMS BELFÖLDI ALAPDÍJAS IRÁNYBA BELFÖLDÖN ÉS AZ EU-BAN"-t hogy kell értelmezni?? Mert nekem olyan szépen vonogatja le az sms-ek árát, mint a kisangyal...
-
válasz
Thunderzolee #98070 üzenetére
"De szerintem ez ki is van nekik adva"
Nem feltétlenül, legalábbis én személyesen előfizetésről váltáskor nem kaptam információt erről, csak otthon derült ki, hogy a régi jelszavam nem működik (illetve, hogy már nem titkos a tel.számom, de ez más téma)...és a weboldalon, a belépés körüli súgóban olvastam, hogy hol kell jelszót csinálnom magamnak.
-
Na, már megy.
Működött az appban is.
Igen, átgörgetve már látom, h sms-t lehet kérni a webes felületen.
Az app ezt nem ajánlotta fel, csak simán kérte a jelszót, ami nekem ugye nem volt. Ha oda is betennék, h akinek nincs jelszava, az sms-ben kap egyet, akkor problem - solved lett volna egyből.Ti. egyszeri felhasználóként nem gondoltam volna, h a webes felületen másképp lenne, oda be se néztem. Meg eléggé életszerűtlennek tartom, h valaki vesz egy ilyen kártyát, aztán nekiáll keresgetni, h hogyan kell jelszót igényelni.. :/
Fxszért nem tudta az ügyintéző csaj mondani, h majd ha hazaérek, a weben úgyis hozzá kell a regisztrációmhoz adni a számot, akkor ott kapok hozzá egy jelszót, amivel az appban használni tudom majd.Nem ért volna váratlanul ez az egész.
De szerintem ez ki is van nekik adva, h aki náluk vesz kártyát, annak elmondják, csak mivel én online rendeltem, így elmulasztotta ezeket elmondani.
Persze a szokásos marketing rizsát nem felejtette el megkérdezni, h akarok-e egy új csillivilli telefont (túlárazva)? A kezemben volt egy Cat S60-as, tudhatná, h akinek ilyen van, az nem véletlenül használ ilyen készüléket, biztos nem tud olyan telefont ajánlani ami hasonló tudású.. ergo felesleges megkérdeznie.Köszi a segítséget.
Hát így indult a kapcsolatom a Telekommal.. Azé' végre egy szolgáltató, ahol nem vész el hó végén a megmaradt mobilnet keret. Ez azért vigasztal. -
zoltan6
addikt
válasz
Thunderzolee #98067 üzenetére
Az appba a telekom fiókod jelszavát kell beírni,webes felületen tudsz előfizetést hozzáadni,nem kell semmiféle 1777,beírod a telefonszámot,kapsz egy smst,azzal továbblépsz.utána ha belépsz az appba,már ott lesz a kártyád.
(#98069) dptrsk lehet,nekem ott még sose sikerült,meg a nagymonitort legalább látom szemüveg nélkül
-
Köszi, megtaláltam közben itt a fórumban a keresővel a 1777-et.
De szánalmasnak tartom ezt a Telekom féle hozzáállást.
Mi lenne, ha nem lennék kreatív? Minden szxrért be kellene mennem egy T-Home irodába, h segítsenek? Nem kellett volna mondjuk az ügyintézőnek ezt a számba rágnia, amikor átvettem a kártyát? Ha már nem lehet automatikusan a kártya mellé csomagolni egy tájékoztatót, vagy akár egy jelszót.Mennyit kell várnom vajon, h aktiválódjon?
Mert az appba hiába írom be a jelszót, (jelenleg még) nem érvényes... -
zoltan6
addikt
válasz
Thunderzolee #98060 üzenetére
webes felületen
[link]
beirod a számot,azt hiszem küld egy sms-t a telóra,de ebbe most nem vagyok biztos. -
freeknight
őstag
válasz
Soulfly842 #98058 üzenetére
Egyébként maradhatnék a flottában, édesapám munkahelyén azt mondták, hogy még új szerződést is köthetnék, ők odaadják az ehhez szükséges papírokat. Csak nyilván ez új szerződéskötést jelent, ismét 2 év rabláncot.
Én csak azért lépnék, mert a mostani munkahelyemen meg még ehhez képest is jobb feltételek vannak, és ott még hűséget se kell vállalni. Nálam a számhordozás volt a kardinális kérdés, és ezt a jelenlegi díjcsomagban maradást még bevállaltam volna novemberig. De úgy már nem, ha átraknak egy pofátlanul drága lakossági díjcsomagba. Akkor egyszerű a válasz, megszüntetek jövőhéten mindent, és vállalom az új számmal való kellemetlenségeket.
Engem csak az bánt, hogy valahogy egy haláleset és egy makulátlan, évtizedes tartozmásmentes kapcsolat után több rugalmasságot vártam volna. Persze a "szabály az szabály".
Most már csak ezt a 4500 ft-ot nem értem, valószínű, hogy nem csak kitalálta az ügyintéző hölgy.
Az addig tiszta, hogy ezt csak személyesen lehet intézni, ezt ő is elmondta a telefonban is. De mindegy, ennyi idegeskedést amúgy tényleg nem ér. -
Bferibörs
addikt
válasz
Thunderzolee #98060 üzenetére
-
tsteve
senior tag
válasz
Thunderzolee #98060 üzenetére
generálj hozzá jelszót... pl. telekom oldalon vagy a 1777-en
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Thunderzolee #98060 üzenetére
önkiszolgáló ügyfélszolgálaton tudsz beállítani domino jelszót
-
Zeki
nagyúr
válasz
Thunderzolee #98060 üzenetére
weben adod hozzá. Kapsz sms-ben valami jelszót. Asszem.
-
Üdv!
Domino Fix kártyához tartozó számot hogy kell hozzáadni a mobil androidos apphoz?
Vagy én ezt nem értem, nem előfizetéses a szám, így nincs hozzá olyan jelszavam, amit a szerződéskötéskor adtam volna meg az ügyintézőnek, így ezt nem is tudom megadni.
Hogy kell a dominós számomat az alkalmazáshoz hozzáadni?
-
vpanangin
senior tag
Korlátlan net a hétvégén a Dominósoknak:
https://www.napi.hu/tech/bejelentest_tett_a_magyar_telekom_minden_domino-ugyfelet_erint.663068.html
-
Soulfly842
addikt
válasz
freeknight #98054 üzenetére
"Most már csak az a kérdés, hogy ügyfelszolgálat szerint egy számonkénti,4500 ft-os díj megfizetésével eltekintenek a kötbértől, és hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, 3 lehetőség van: csak kötbérrel van számhordozás, szerződés és számok azonnali megszüntetése, vagy megvárom míg letelik a hűség, egy másik díjcsomagban, mint amire édesapám alapvetően megkötötte a szerződést. De ez utóbbi nekem nagyon-nagyon furcsa, szerintem ez így nem igazán jogszerű."
Mondom mégegyszer... többszörösen hülyeséget mondtak.
1, elhunyt ügyfélkezelést Call Center nem csinál, emiatt is mondhattak többszörösen hülyeséget
2, Elhalálozás esetén nincs 4500 Ft-os átírási díj. Ezesetben 0 Ft.
3, Kötbér attól függetlenül ugyanúgy marad, ez ügyben is hülyeséget mondtak... Átírást sem kezelnek alapesetben (bár úgy tudom most pilot jeleggel elindult az átírás lehetősége, de csak és kizárólagosan abban az esetben csinálhatják meg, ha otthoni és mobil összeregisztrálásával együtt jár az átírás (korábban nem volt még összeregisztrálva és mindkét előfizető a vonalban van)).Szummázva. Felejtsd el amit ott mondtak. Add be a kérelmet és várj
Más lehetőséged nincs. Max. Addig, ha bemennél egy üzletbe akkor a már lejárt hűségidejűeket célszerű addig is rendezni (átírás, ill. számhordozás).
"A lényeg annyi, hogy apámnak egy flottás díjcsomagjában volt benne az egész család. A díjcsomagoktól most tekintsünk el, a történet szempontjából nem is olyan nagyon fontos, a lényeg, hogy számhordozádsal szeretnénk menni más szolgáltatóhoz A telekomnál pedig azt mondták, ha nem szüntetjük meg az előfizut, akkor megy a nevemre a fennmaradó hűséggel együtt, ugyanakkor köteles vagyok átmenni egy lakossági díjcsomagba. De én ezt nem értem, ha a hűséget viszem tovább, akkor milyen jogon szüntetnék meg a hűségben vállalt díjcsomagot? De ahogy nézem ebben ti is egyetértetek."
Akkor csak jól értettem.
A speciális flottára nem te voltál jogosult, hanem az elhalálozott. A flottába való belépéskor bevitte az ehhez szükséges igazolásokat, aláírta a nyilatkozatot. Így értelemszerű, hogy csak ő lehet jogosult, ez nem átírható (akkor mindenki flottás lenne ebben az országban
)
Ő nem a flottára írt alá hűségidőt, hanem a szerződésre... a kettőt ne keverjük össze!(#98055) rétisün
Én úgy tudom, hogy szolgáltató elvileg nem másolhatja le, hasonlóképpen kell eljárni vele, mint a személyivel (azt pl. csak kaszinóban volna szabad asszem), csak a kapcsolódó adatokat iktathatja róla (a központi
rendszerek úgy is visszaigazolják az elhalálozás tényét a lemondás folyamatában).Bár.. a közmű szolgáltatókra lehet más szabályok játszanak? Ebben nem vagyok biztos
(#98051) thomas77
Ez már elvileg megváltozott és a webshop folyamat már vizsgálja a meglévő domino kártyák számát. Így plusz időt nem vesz igénybe.
-
rfszabi
tag
És aki előszeretettel bevásárolt Domino kártyákból a 10 GB miatt, nekik korlátlan net lesz hétvégén.
-
rétisün
veterán
válasz
Soulfly842 #98053 üzenetére
"Bár hivatalosan a halotti anyakönyvi kivonat nem másolható,"
de minden hivatalban a másolatot csatolják az ügyintézés során, az eredetit meg mindig visszaadják.
-
freeknight
őstag
válasz
Soulfly842 #98053 üzenetére
A lényeg annyi, hogy apámnak egy flottás díjcsomagjában volt benne az egész család. A díjcsomagoktól most tekintsünk el, a történet szempontjából nem is olyan nagyon fontos, a lényeg, hogy számhordozádsal szeretnénk menni más szolgáltatóhoz A telekomnál pedig azt mondták, ha nem szüntetjük meg az előfizut, akkor megy a nevemre a fennmaradó hűséggel együtt, ugyanakkor köteles vagyok átmenni egy lakossági díjcsomagba. De én ezt nem értem, ha a hűséget viszem tovább, akkor milyen jogon szüntetnék meg a hűségben vállalt díjcsomagot? De ahogy nézem ebben ti is egyetértetek.
Most már csak az a kérdés, hogy ügyfelszolgálat szerint egy számonkénti,4500 ft-os díj megfizetésével eltekintenek a kötbértől, és hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, 3 lehetőség van: csak kötbérrel van számhordozás, szerződés és számok azonnali megszüntetése, vagy megvárom míg letelik a hűség, egy másik díjcsomagban, mint amire édesapám alapvetően megkötötte a szerződést. De ez utóbbi nekem nagyon-nagyon furcsa, szerintem ez így nem igazán jogszerű.
Tudom hogy bonyolult a sztori, és egyre inkább az az érzésem, hogy az lesz a legegyszerűbb, ha elengedem a jelenlegi számokat. Ez szerintem mindenkinek elég kellemetlen lenne, szóval nem értem, miért nem lehet ezt elintézni.
-
Soulfly842
addikt
válasz
freeknight #98050 üzenetére
Kicsit elcsúszott akkor a dolog
Szimpla ügyintéző nem írhat felül kötbért. Szerintem téves tájékoztatást kaptál/nem nézték meg rendesen. A kötbér terhelése így automatikus lenne a számhordozás teljesülése után (NMHH-s szabályzások alapján hűség ellenére is megtörténik a számhordozás és a kötbér terhelés automatikus).
Ezért lett leírva, hogy célszerű írni egy kérelmet a telekomnak. Igaz, hogy legfeljebb 30 nap lehet a kivizsgálási idő, de ott jóváhagyhatják. Bár hivatalosan a halotti anyakönyvi kivonat nem másolható, de te mint erről nem sejtő ügyfél nyugodtan hozzácsatolhatod - bajod nem lesz belőle, s könnyebben jóváhagyják kötbérmentesen, ha a szükséges igazolás is megtörténik.
Ezt a más díjcsomagot akkor viszont nem értem. Mi a pontos díjcsomag megnevezés? Első olvasatra tényleg egy kicsit felületes voltam most - tőlem szokatlan módon - azt hittem flotta miatt... Más esetben nem igazán lenne indokolt a váltás... Otthoni szolgáltatás is volt neki, vagy társkártyás csomagban van?
Lehet azért mondták, mert ha "kiveszed mellőle" a többi csomagot, akkor nem kapja meg a társkártya kedvezményeket?
-
freeknight
őstag
Köszönöm szépen mindenkinek a segítségét
!
Nos, nálam a számhordozási igényem bonyolítja a dolgokat meg. Addig tiszta sor, hogy az előfizető halálával megszűnik a szerződés, ezt fel is ajánlották az üzletben is, csak én lehetőség szerint ragaszkodnék a számokhoz is.
Viszont jól gondoltam én is, ha viszem tovább novemberig az előfizetést, akkor nekik is az eredeti feltételek mellett kellene szolgáltatni. Illetve megnéztem édesapám szerződését, nincs benne olyan kitétel, hogy ők mozgathatnának engem másik díjcsomagba.Soulfly842: neked külön is válaszolnék. Nem mondtam ilyet, hogy drágák a telekom szolgáltatásai, én azt mondtam, hogy a lakossági díjcsomagok jelentősen drágábbak a flottás csomagoknál, ez viszont általános igazság. Az már más kérdés, hogy a számomra elérhető flottás lehetőségek közül a telenor díjcsomagja a legjobb feltételű. Lehet, hogy vannak még ennél is jobbak, csak azok számomra nem elérhetőek.
Én elégedett vagyok a telekommal, nem szidom őket, csak nem értem, miért nem lehet egy westeles idők óta hűséges előfizetőnek ennyi engedményt tenni, hogy elvigye a számát.Most már csak az a kérdés, hogy a telefonos ügyintéző említett egy ilyen lehetőséget, hogy ilyen esetben ők eltekintek a hűségidőtől, ha számonként egy 4500 ft-os összeget fizetek, akkor ennek befizetése után hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, a telefonos ügyfélszolgálat szerint viszont van. Nekem ez lenne a legjobb megoldás. A kötbér is megoldás, de az nálam 70k+fentmaradó 5 havi díj, annyit már nem ér meg, inkább akkor megszüntetem a szerződést és elengedem a számokat.
-
thomas77
senior tag
válasz
CoolBoy323 #98047 üzenetére
Én tegnap rendeltem kártyát. Kiváncsi vagyok, hogy jut-e még a 10 GB-ból...
-
#37812992
törölt tag
10 Gb megjelent az app-ban , végre!
-
Soulfly842
addikt
Bocsi a dupláért, valamiért új hsz lett a vége szerkesztés helyett
Nem neked szól
(#98036) freeknight
"Na, itt már többszörösen vakartam a fejem. A hűség nem szűnik meg édesapám halálával, de a díjcsomag igen? Őket nem köti azért valami minimális hűség?"
Flottás díjcsomagra értelemszerűen az előfizető volt jogosult sajna
A díjcsomagba való belépéskor maga az előfizető nyilatkozik írásban, hogy tudomásul veszi, hogy ha a díjcsomagra nem jogosult, akkor átválthatják központilag más díjcsomagra, ill. - ha lehetősége van rá (értelemszerűen itt nincs) - akkor ő maga tartozik bejelentési kötelezettséggel.
Milyen szolgáltatóról van szó? Van olyan szolgáltatók, ahol utólag 'rálehet hordozni' a hívószámot az előfizetésre (erre célszerű rákérdezni). Azt mondod, hogy flottás szám, tehát gondolom, hogy az alap havidíj itt alacsony lenne csak a kiegészítő szolgáltatások/internet/forgalom megnyomja a számlát. Annak a lehetőségét kellene megvizsgálni, hogy nem lenne-e egyszerűbb a másik szolgáltatónál kötni egy előfizetést (ha 'ráhordozható a szám') és ott csak az alapokat fizetni.
Abba, hogy általános univerzális igazságként taglalod, hogy a telekom szolgáltatásai drágák abba ne menjünk bele. Flottája válogatja. Garantáltan tudnék mondani olyan flottát, ami fényévekkel jobb, mint a tiéd
Igen Telekomost.
Maradjunk annyiban, hogy ebben az esetben olcsóbb flottába lenne lehetőséged menni, mint ez és eszerint tegyük a kijelentéseket is
-
Soulfly842
addikt
Nem tudatlan az ügyintéző. Közel nem erről van szó. Bonyolultabb ettől a helyzet.
"A halál az annyira durva vis major, hogy nyilván bambi a szerződésnek úgy ahogy van, hiszen maga a szerződött nem él. Szerintem nem rakhatnak át addig más csomagba sem, mert az a szerződés úgy megszűnt létezni, a másik fél halálával. Nincs hűség sem másik csomagba rakással, mert akivel ŐK szerződtek, az nem él. És az a szerződés csak azokkal a feltételekkel élt."
Nem a hűség szüntethető meg, hanem a szerződés, s ez nem is automatikus, hanem a közeli hozzátartozó eljárását/bejelentését követően történik. Ez minden esetben a szerződés felmondásával, megszüntetésével jár.
Az átírásra van lehetőség, de igen, ilyen az új elő-, számlafizető átvállalja a hűségidőt is, hiszen az átírásnak ez feltétele.
Nem azért célszerű írni levelet, mert ott jobban értenek hozzá, hanem azért mert ott a kivizsgálás során dönthetnek úgy, hogy méltányosságból kezelik a helyzetet és a kötbér törlést is jóváhagyják.
Nem kell azt a papírt, se nyomkodni az orra elé, hanem ha látja, hogy pozitívan elbírálták ő is örülni fog annak, hogy korrektebbül eljárhat.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
freeknight #98036 üzenetére
Hivatalosan két lehetőséged van
- Saját nevedre veszed az előfizetést és a kötelezettségeit, hűség lejárta után átviszed a számodat, ahova szeretnéd.
-Az előfizetésre nem tartasz igényt, felmondod a szerződést. Ezzel a telefonszám megszűnik.Nem hivatalosan írhatsz levelet és méltányosságból kérheted a hűségtől való eltekintést, s a szám elhordozását.
-
Zeki
nagyúr
válasz
freeknight #98036 üzenetére
Tudatlan az ügyintéző. Ennyi.
A halál az annyira durva vis major, hogy nyilván bambi a szerződésnek úgy ahogy van, hiszen maga a szerződött nem él. Szerintem nem rakhatnak át addig más csomagba sem, mert az a szerződés úgy megszűnt létezni, a másik fél halálával. Nincs hűség sem másik csomagba rakással, mert akivel ŐK szerződtek, az nem él. És az a szerződés csak azokkal a feltételekkel élt.
Írj levelet ez ügyben a Telekomnak. Aztán nyomd a csaj orra elé a választ. -
thomas77
senior tag
válasz
freeknight #98036 üzenetére
A boltokban sok esetben nem állnak a helyzet magaslatán.
Lehet, hogy érdemes lenne kilépni a flottából, kifizetni a kötbért arra az egy kártyára és utána egyszerűen hordozható a szám.
Megpróbálhatnád a webes ügyfélszolgálatot is. Ott leítod, mi a probléma és ők jobban körbejárják a témát, mint az üzletben. Ráadásul írásos nyoma is lesz az ügynek. -
rétisün
veterán
válasz
freeknight #98036 üzenetére
amikor a húgom meghalt, és le akartam mondani az előfizetős telefonját, a halotti bizonyítvány elég volt hozzá. azt mondjuk nem tudom, volt-e hűsége rá, vagy sem, de egy percig nem akadékoskodtak.
-
freeknight
őstag
Sziasztok!
Picit hossú leszek, de annyi féle-fajta tájékoztatást kaptam a Telekomtól, hogy hihetetlen, hátha történt már itt valakivel ilyesmi, és meg tudná velem osztani a tapasztalatait.
Röviden: számlatulajdonos halála utáni számhordozásról lenne szó.
Bővebben kifejtve:
Édesapám elhunyt tavaly márciusban, és szűkebb családunknak rajta keresztül volt munkahelyi flottás kártyánk, de már 6-8 éve, én se gondolkodtam a váltáson, mert tényleg nagyon jó áron volt.
Viszont így mennünk kell. A probléma ott kezdődik, hogy nem enyhén találom drágának a Telekom lakossági szolgáltatásait, főleg, mikor az én céges flottámban 5300 ft-ért full ingyen lehet beszélni, szinte korlátlan nettel.
A következő probléma, hogy a cégem flottája a Telenornál van, így ott kell hagyni a Telekomot (egyébként eddig semmi bajom velük, de hülye lennék ugyanazért a szolgáltatásért kártyánként 3x-os árat fizetni). Persze ez a szolgáltatónak azonnali piros lámpát gyújt a fejében, főleg, mikor 4, majdnem egy évtizede tűpontosan fizető ügyfél elvesztéséről van szó.Szóval szépen bemegyek a telekomba személyesen, gondolom, ennek semmi akadálya. Sajnos a hölgy közli velem, hogy mivel novemberig van hűségem az egyik számra, ezért álmodni se merjek a szerződés felmondásáról. Azért kicsit furának találtam, mivel mégiscsak elhalálozott a szerződés aláírója, miért kellene nekem tovább fizetni egy szolgáltatást? De mivel apám munkahelyi flottája is elég jó árban van, ezért mondom semmi baj, akkor novemberig fizetjük tovább a számlákat, mint eddig, aztán majd megyünk.
A hölgy közli, hogy olyan nincs, édesapám meghalt, nem lehetünk a flottában tovább, lakossági díjcsomagra kell váltani.Na, itt már többszörösen vakartam a fejem. A hűség nem szűnik meg édesapám halálával, de a díjcsomag igen? Őket nem köti azért valami minimális hűség?
Most nem tudom mit tegyek, elvileg a számok megszüntetésére azonnal van lehetőségem és mehetek, csak a probláma, hogy nekem kell a számom, van céges telefonom is, de sok ügyfél még vállalkozó koromból ismer és a magánszámomat tudja, előfordult már, hogy évek után kerestek meg, ezeket az ügyfeleket és lehetőségeket nem szeretném elveszteni.
Nincs mód arra, hogy valahogyan továbbvigyem a számokat? A telefonos üfsz-t felhívva ők azt mondták, hogy elviekben ilyen esetben van valami számonkénti 4500 ft-os díj, amiért cserébe lehet váltani, de a bolt szerint ilyen nem létezik. Mi lehet az igazság?
Segítségeteket köszönöm!
-
Cilindrik
aktív tag
Sziasztok
Tegnap vettem egy duonet sim-et. Működik rendesen, viszont sehol nem látok (web/T app) róla semmit, hogy nekem lenne ilyenem. Hívószámát ha van ilyen nem találtam hogy hozzáadjam a fiókomhoz.
Hol kellene valamit látnom róla? -
válasz
Thunderzolee #98025 üzenetére
Csomó telekom üzletet nem ajánl fel a rendszer, nagyobbakat sem sajnos. Én is jártam már így.
-
cris78
őstag
válasz
Thunderzolee #98025 üzenetére
Én is a Csepel plázában lévő T üzletbe akartam rendelni (idáig mindig oda rendeltem mindent) és nekem sem ajánlotta fel.
-
zoltan6
addikt
válasz
Thunderzolee #98025 üzenetére
GLS ingyen kihozza 1-2 nap alatt,vagy ha nem akarod várni a futárt pick-pack pont van már minden utcasarkon
-
Komolyan létezik, h Esztergomban nincs Telekom üzlet, ahol át tudnám venni a sim kártyát?
Hát de wazz van itt Telekom üzlet, voltam már benn, most nem jó a rendszerük, vagy mi van, az előfizető lakcíme ahol van, azt figyeli egy bot, és ha üzletben való átvételt kérek, akkor azt nem adja be direkt?
Vagy hogy van ez? -
-
gabor9991
addikt
válasz
Thunderzolee #98022 üzenetére
Igen, online, kapsz egy új simet egy új számmal.Ha elhasználtad az adatkeretet és a perceket eldobhatod, ha nem kell.
Számhordozás itt nem játszik, ha jól tudom. -
Üdv!
Rendelnék online egy Domino fix sim kártyát (a +10GB miatt online kell megrendelni).
Ezt nem lehet számhordozással csinálni, ha jól olvastam, ugye?
A számhordozáshoz be kell menni személyesen (is), de ezt a kedvezményt csak akor adják, ha online rendelem meg. -
Soulfly842
addikt
válasz
Matthisa #97983 üzenetére
1, A párod közeli hozzátartozója-e annak, akinek a nevére lett vásárolva a készülék? (aki a szerződő fél a biztosítítónál)
2, A kutya egyes családokban szintén közeli hozzátartozónak nevezhető, de vajh' a biztosító is így kezeli-e?Harmadik fél általi tudatos készülékrongálás miatt (ha a kutya így gondolkodott) tehettek feljelentést, hátha a biztosító elfogadja
Nem véletlenül írták, hogy elsőnek nézd át a biztosító papírjait - kicsit sarkítva erre akartam felhívni a figyelmet.
-
#73820095
törölt tag
válasz
#08205312 #98017 üzenetére
Jaja, épp megfordult a fejemben, h jól jönne egy, mert rendszeresen megfordulok egy helyen, ahol csak nekik van térerejük, de még egy kártyára költeni a meglévők mellé, mikor azokat is inkább csökkenteném, nem akarózott, de így megoldva, h elérhető legyek ott is, aztán majd kitalálom, h megtartom-e, de jó szám, érdemes
Ott se lehet sokkal több az éves min feltöltés.
Apropó, az mitől van, h egy csomó helyen, pince/mélygarázs/stb, csak nekik van térerejük, a trének nem?
-
-
gabor9991
addikt
válasz
#73820095 #98010 üzenetére
Eléggé off ez itt
Szóval, ha telefonnal együtt ballagsz be a fürdőszobába és úgy engedsz a kádba vizet, de véletlenül megcsúszol vagy csak úgy kiesik a kezedből és vízbe/mosdóba/wc-be esik akkor gondatlan voltál, mert tudnod kellene, hogy a fürdőszobában előfordulhat ilyen baleset, de te bevitted oda a telefonod, így nem tettél meg mindent a baleset megelőzése érdekében
Esetemben azért volt más a helyzet, mert ugyan én is bevittem a fürdőbe a telefont, de én azt mondtam, hogy már folyamatban lévő hívás közben mentem be a fürdőbe kezemben a telefonnal, mivel hallottam a gyerekeimet rosszalkodni, így kénytelen voltam bemenni rendet tenni, de a kipancsolt vízen megcsúsztam, és kiesett a kezemből a telefon, bele a kádba.
Ezt így hihetőnek gondolták és kaptam kárszámot."(#98011) Milyen storyt adjak be?"
Fogalmam sincs...valami hihetőt
-
bkca
tag
Üdv!
Holnap lesz 2 hete, hogy aktiváltattam egy Domino Quick SIM-et. Kérdeztem az ügyfelestől, aki az aktiválást végezte, hogy kb. mikor érkezne meg a postai levél a szóbeli szerződéskötést megerősítő kóddal. Azt mondta, hogy már nincs ilyen kódküldés. Tényleg megszűnt? Csak mert a honlapon továbbra is írják: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/2648/hova_kell_beirnom_a_domino_quick_kartya_vasarlasa_utan_kapott_adategyezteto_kodot_ Mondjuk eddig tényleg nem kaptam levelet a Telekomtól.
Még valami: eddig egyetlen mobilelőfizum volt, egy 20-as szám, amit pontosan 10 éve a Telekomhoz hordoztam, azóta folyamatosan ott volt/van Domino csomagban. Ezen 2016. dec. óta aktív volt a Most opció. Az új Dominómmal jól pofára estem, mert sajnos nem olvastam március 31-én és ápr. 1-én ezt a fórumot (meg a Telekom honlapot se), így csak most májusban tudtam meg, hogy lezárták a Most opciót. Az új, 30-as számot azért vettem, mert a 20-ast visszavinném a Telenorhoz. Reménytelen, hogy az új Dominómon nagy kegyesen aktiválják a Most opciót (mintegy „átvigyék” a régi előfizetésemről az újra)?
-
gabor9991
addikt
válasz
lugosi #97993 üzenetére
Telefonom beleesett a fürdőkádba a bejelentéskor válaszolnom kellett néhány kérdésre, hogy a balesetet meg lehetett-e volna előzni.
Nem offolnám itt a topikot a részletekkel a lényeg az, nem mindegy mit válaszol a kérdésekre vagy milyen sztorit ad elő azzal kapcsolatban, hogy mi történt. -
válasz
bozsokiandra #98000 üzenetére
Szia,
Már nem rendelhető, de az nem zárja ki teljesen, hogy üzletben akad még valahol, azt viszont csak úgy lehet biztosra kideríteni, hogy személyesen megkérdezed, ahol csak tudod, bár kicsi az esélye, hogy szerencsével járj.
1 év hűséggel nincs akkora kedvezmény, a te szempontodból sokkal kedvezőtlenebb úgy a konstrukció, több készüléket is megnéztem most, 1 évre is van kedvezmény, de nagyon minimális. -
-
rétisün
veterán
válasz
bozsokiandra #98000 üzenetére
-
Watto1991
senior tag
válasz
bozsokiandra #98000 üzenetére
1 évre nincs kedvezmény.
Az A3 2017 egy jó ideje kifutott az üzletekben is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Xbox Ultimate előfizetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest