Hirdetés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Ma megérkeznek az alternatív alkalmazásboltok az iPadekre is
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- A Galaxy S23-ra is megjött a friss Galaxy AI csomag
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
Hirdetés
-
Ezúttal versenyeztette a cégeket a következő PlayStation kapcsán a Sony
ph A Reuters szerint az Intel versenyben is volt, de végül elbuktak az AMD-vel szemben.
-
Túl kicsi az X, hogy az EU megrendszabályozza?
it Jól értesült források szerint Elon Musk X platformja túl kicsi ahhoz, hogy az EU a DMA keretében fellépjen ellene.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Starfield: Shattered Space
gp A DLC a tervek szerint a hónap végén lesz elérhető PC-n és Xbox Series X/S-en.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz MK VII #68943 üzenetére
más készülékekben ha működik adott sim kártyával a mobilinternet, akkor a 225 lehet a probléma forrása.
külön az adatkapcsolat nincs esetleg tiltva rajta?
régebben lehetett sms-ben/gyorsbeállítóval - nem működik most az oldal -, sőt, anno még a nokia honlapján is egyszerűen ment - bár azt a symbian korszakban használtam utoljára -, most csak a vertu típusokra találok már hivatkozást.
esetleg rákérdezhetsz a 1430-on, hátha tudnak valami külön okosságot, mert forgalmazzák adott típust és abban előre konfigurálva van minden.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
tomy86
addikt
válasz MK VII #74729 üzenetére
Ajánld figyelmükbe a fogyasztóvédelem "Gyakori megtévesztések" oldalát.
A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
"A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "
Egyébként nem kell csodálkozni. Az utóbbi években az a csoda, ha kultúrált, tájékozott és segítőkész ügyintézővel találkozol a Telekom üzletekben. A 90-es években ezek legfeljebb takaríthattak volna a Westelnél.[ Szerkesztve ]
-
lócitrom
őstag
válasz MK VII #74808 üzenetére
és tényleg az a poén, hogy hülyének néznek, hisz miért kellene nekem újonnan igényt benyújtani, ha a megrendeléskor eleve így állítottam be... meg hát tényleg mi ez, hogy hirtelen láthatóvá válik és nem tudják ki a felelős ezért? aztán a fene tudja mióta volt így. eléggé gyakran ellenőrzöm, de nehogy már ezt kelljen fürkésznem. aztán egy ilyen buta levéllel letudják az egészet. Telenornál 11 év alatt ilyesmivel sem kellett foglalkoznom.
[ Szerkesztve ]
„the cake is a lie” - mi band 4 fordítás: https://bit.ly/miband4hu - mi band 5 fordítás: https://bit.ly/miband5hu - mi band 6 fordítás: https://bit.ly/miband6hu
-
-
313313
addikt
válasz MK VII #75018 üzenetére
Második évben miért indulna újra a garancia, bármi miatt? Mutass nekem jogszabályt, ami ez leírja.
Én mutattam tegnap Samsung garanciális feltételeit, ahol leírja, 2. Évben nem indít újra garanciát, erre mutattam a képet bizonyítéknak, hogy a Telekom nem hosszabít minden esetben. Azt én is tudom, hogy Nokiánál, a második évben cserélt készülékekre a gyártó 1 év garanciát vállal...
De nyilván minden gyártó más feltételeket szab a második évben.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
ANDROID???
addikt
válasz MK VII #75148 üzenetére
TMX biztosító Magyar mentalitás + rugalmatlanság
Mi a jó szájba ......ott anyu.....t nem tudnak normálisan intézni dolgokat, miért kell mindenért harcolni ami alapból jár sőt azért fizettél plusz költségért, hogy ne kelljen ilyen dolgokon sz@rakodni, utána meg kiszúrják a szemed egy elnézést kérünk kijelentéssel -
4Grider
nagyúr
válasz MK VII #75191 üzenetére
Összetöröd a készüléked. Onnantól kezdve nincs értelme garanciáról beszélni, akárki is fizeti a javítást (max. a kicserélt darabnál szervizgaranciáról). Az ui. nem rendeltetésszerű használat, hogy törik a készülék. Mert a garanciának (jótállásnak) is vannak feltételei.
-
ANDROID???
addikt
válasz MK VII #75252 üzenetére
Azért olyankor az elég rossz, ha az ügyfél épp autószerelő és a telekom dolgozóval ugyanezt megcsinálja a műhelyben, hogy sajnos ez nem fog kijönni 50-ből ez most 230 lesz ..csak ennek elég kicsi az esélye
A helyzet az, hogy nincs min csodálkozni, hogy miért tart itt az ország, ha sok helyen ez a hozzáállás az a furcsa, hogy ezt csak mi vesszük észre, a másik fél aki parasztul jár el nem veszi észre, akár Telekom akár más szolgáltató...
Milyen furcsa, hogy amikor pár éve kiskereztem (is) visszajáró vásárlóim voltak, az ugye azért van mert elégedetlenek?
[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
válasz MK VII #75250 üzenetére
Közben már megegyeztem a partnerrel, hogy beszámítják a Note 3 teljes vásárláskori árát és ráfizetek egy S7-re. De véglis az utalványt még nem adtam oda, tehát ez gondolom visszamondható.
Ma akkor elmegyek még egy T-pontba és visszakérem a pénzt. Kezd nagyon elegem lenni az egészből. Eddig akárhova bevittem, mindenhol megpróbáltak megvezetni és rengeteg időm, meg bosszúságom ráment.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz MK VII #75437 üzenetére
Igazából nekem nincs ekkora tapasztalatom ezekkel a készülékekkel, nagy részét az olvasottak alapján írtam.
Sonyból nekem Z3-am volt, nem volt bajom vele. Samsungból note 2, szintén nem volt gondom vele. Lg-t ismeretségi körből ismerem, de felületesen, nexusom se volt még és huzamosabb ideig látni se láttam. -
Beca1990
senior tag
válasz MK VII #75482 üzenetére
az érdekes hogy én nem vagyok aranykártyás mégis engedne 3 hónappal hamarabb hosszabbítani... viszont részletre már nem engedi...
az megint egy más kérdés hogy nekem 6 hónapja valamit szarul számolnak mert arany voltam mindig és többet is költök mint eddig...
GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
ANDROID???
addikt
válasz MK VII #75577 üzenetére
Ne idegeskedj, ez a TMX szerviz ügyködése, velem is ezt játszották, csak Alcatel készülékekkel.
(Először egy OT-995 járt hozzájuk vissza fél éven át szívattak, és elmentem a békéltetőhöz, akkor is még vacakolni akart velem a T miatt... Után a TMX hibátlannak minősített egy általuk összekarcolt és hibásan visszaküldött IDOL S készüléket, amit érdekes módon végül csereutalvánnyal oldottak meg, a Telekom ekkor felajánlott csereként egy IDOL 3-at, naná, hogy azt már kihagytam, hoztam helyette egy H. P8L. készüléket, szerencsére az rendeben van.)
Az a kellemetlen, hogy a Telekom a szervizre fog "mutogatni" a szerviz meg nem fogja hibásnak nyilvánítani a készüléket, vagy nincs szerencséd és nem jó szervizeshez kerül vagy épp nem produkálja a készülék a hibát, az tuti, hogy a szervizbe sok készülék kerül be, mármint sok fajta típus és márka, így a készülékekre kevesebb idő marad (bár azt nem értem, hogy mi a bánatért kell bevállalniuk ennyit, ha nem bírnak vele).
Valószínű, hogy most sem csereutalvány lesz a vége, de ne legyen igazam. Szóval a Békéltetőt keresd meg nyugodtan, de az is ahogy írtad hetekig fog húzódni.
A Huawei válasza is ez a nesze semmi..
Ja és ha nem esik nagyon ki a szerviz keresd fel személyesen, hogy mi a bánatot szívatnak, mert már unod..
(Az az érdekes, hogy az egyik alkalommal az Idol-S -t személyesen vettem át épp amikor közöltem az ügyfélszolgálatossal, hogy most hívja ki a szervizest, mert.. ugyanis tettek rá egy origi hátlapot ami végig volt vésve, láss csodát az ügyintéző hátravitte és 8-10 percen belül karcmentes hátlappal hozta vissza, igaz a készüléken még 2 órán belül mutatkoztak azok a hibák amivel leadtam..)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen