- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha chaten vagy telefonon hosszabbítok még jelenleg futó 2 év hűséggel rendelkező előfizetést készülékvásárlással egybekötve (még a 22 hónap nem járt le, tehát a kötbérrel csökkentett kedvezmény jár csak), akkor jár mellé az extra online kedvezmény vagy csak a alap készülékkedvezmény? Esetleg rendelt már így valaki? Köszi!
-
Huroq
senior tag
Köszi a választ.
Igen módosítottam, de a világon nincs ilyen.
A futár nem kér személyit hisz nincs is rögzítve igazolványszám, de mivel édesanyám ment ki és nem egy férfi ezért nem adja oda. De ha egy random férfi magára hazudja, hogy én vagyok akkor oda adta volna. Nonszensz. Mindegy csak nagyon furcsa ez nekem. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha rendeltem egy fülhallgatót listaáron és nem vagyok otthon, komolyan csak én vehetem át?
Előfizetéssel megértem, de így? -
Huroq
senior tag
Nálunk a GLS futár rendes és korrekt, meg is van neki hálálva. Viszont annyiban védi magát, hogy átadás előtt felhív, hogy oda adhatja e a delikvensnek és kéri diktáljam be a személyim számát. Tudom, hogy az állásával játszik, de sokkal ügyfélbarátabb módszer.
-
Huroq
senior tag
Eddig erről nem tudtam, de lehet csak én vagyok tájékozatlan:
Januárban megrendeltem a rendszeres hívásrészletező szolgáltatást.
Feltűnt, hogy nem kapom meg a számlám mellé, ezért jeleztem nekik.
Először csak hülyének akartak nézni, mind telefonon mind chateten is, hogy biztos ott van csak én nem látom. Erre írtam egy panaszt nekik. Mint kiderűlt mivel nekem korlátlan csomagom van ezért nincs hívásrészletező, csak arról tudnak kimutatást készíteni ami nem tartozik bele a csomagba és díjköteles hívás. Most ez így hogy? -
Huroq
senior tag
válasz Tompika777 #113971 üzenetére
Most néztem és még él a korlátozás.
-
Huroq
senior tag
válasz zsoltzsolt #113894 üzenetére
Az otthoni előfizetéshez kapcsolódó rendelések nálam sosem jelentek meg ott, csak a mobilelőfizetéshez rendeltek.
-
Huroq
senior tag
válasz st3v3np3t3r #113045 üzenetére
Nem csak az app mutatja rosszul. Az online felület is hibás. Nálam pl. egyik hívószámomnál se mutatja a Magentát és a havidíjakat is Magenta nélküli áron mutatja.
-
Huroq
senior tag
Amennyiben tudatában van a vásárló, hogy hűségszerződéssel vette az eladó a készüléket és így mégis kell neki, akkor nem értem miért szeretnéd büntetni az eladót. Ugyan úgy ebben a helyzetben is a korrekt tájékoztatás a lényeg, senki nem tart fegyvert a vásárlónak a fejéhez, hogy márpedig meg kell így is vennie. Persze mindenki azt gondol amit szeretne és azt vásárol amit szeretne.
-
Huroq
senior tag
válasz #40993792 #112854 üzenetére
Hát szerintem ez nincs így. A készülék részletfizetés esetén is a te tulajdonod. Ez nem egy lízing ahol csak a használati jogot vásárlod meg, majd a részletek végén a te tulajdonodba kerül.
Egyetlen részt találtam a részletfizetési konstrukciónál:
"az Elõfizetõ ezen megállapodásból fakadó jogait és kötelezettségeit a Szolgáltató jóváhagyása nélkül harmadik személyre nem
ruházhatja át; a kedvezményesen vásárolt készülék a jelen megállapodásban megjelölt határozott ideig kizárólag a Szolgáltató
Elõfizetõi Kártyájával használható. A hálózati korlátozás feloldása a fent meghatározott idõ letelte után, kérhetõ a Szolgáltató
Ügyfélszolgálatán"Ebben sem a tulajdonjogot korlátozza, csak a készülékben használható SIM kártyát.
-
Huroq
senior tag
válasz MasterMark #112720 üzenetére
Nem tudom mennyire tekinthető onlinenak, de ha írsz egy szabad formátumú felmondást az adataiddal, kinyomtatod, aláírod, beszkenneled és elküldöd emailben az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre, akkor így is elfogadják.
-
Huroq
senior tag
válasz Dicker #112678 üzenetére
Magenta 1 -el kell rendelkezned, minimum 3 mobil előfizetés bevonásával. A 3 előfizetés nem lehet csak mobilnet előfizetés és nem lehet flottába bevont szám. Nem kötelező decemberi új előfizetés, elég ha díjcsomagot módosítasz online, akár ugyan arra is. A kedvezmény mértéke december 1 -től visszavonásig érvényes. Ha a 3 előfizetés egyike már korlátlan nettel rendelkezik, vagy akár az összes, akkor nem kell egy negyedik, érvényesül úgy is a kedvezmény. Egyébként szerintem le van írva minden a részletes tájékoztatóban.
-
Huroq
senior tag
válasz Tamás34 #111973 üzenetére
Mindenki rendelkezik egy vásárlási kerettel, ha ezt teljesen kimerítetted akkor az áru teljes vételárát bekéri mobil előlegként. Belefutottam már többször én is. Sajnos van, hogy a rendszer rosszul számol, mert valamilyen részletfizetéses termék beragad a háttér redszerben. Ezen maximum egy panasz levél tud segíteni, mert egyedi bírálat már üzletekben sincs. Mindenhol a központi rendszer által kalkulált előleget látják. Vagy elfogadod vagy máshol vásárolsz.
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
válasz enginev3.0 #111596 üzenetére
-
Huroq
senior tag
válasz enginev3.0 #110555 üzenetére
Olvastam valamelyik oldalon, hogy fellebbeztek ellene. Gondolom még nem jogerős.
-
Huroq
senior tag
válasz ubyegon2 #110014 üzenetére
Ebben sajnos vagy nem sajnos nem fogunk tudni egyet érteni, de szerintem nem is baj.
Ahogy korábban írtam megoldottam máshogy.Jó pár éve vagyok előfizető és "részletre" készülék vásárló, de az utóbbi 1 évben tapasztalt viselkedés szöges ellentétben van az eddigi ismert Telekommal, legalábbis a vásárlással kapcsolatosan. Azt is megértem, hogy a sok csaló miatt került ez is arra a sorsra amire, de egyrészről nyugodtan felfordulhat a sok "kijátszom a rendszert" jóska pista, más részről pedig lehetne ügyfélmúltra tekintettel lévő rendszer.
Itt én befejeztem ezt a témát, köszönöm az eszmefuttatást.
-
Huroq
senior tag
válasz ubyegon2 #110005 üzenetére
Én voltam aki a bank hitellel példálózott. Elfogadom az álláspontodat ez is egy a sok közül. Én személy szerint nem "vergődtem" volna korábban ha a rendszer konzisztens lenne. De nem erről van szó. A szent rendszer kénye kedve szerint állapít meg előleget. Egy csomószor hibásan. Nem hiszem, hogy egyiknap enged vásárolni részletre előleg nélkül aztán következő nap bekéri a készülék teljes vételárat harmadnap megint semmit. Teszteltem az ügyintézőket is. Tudom, hogy 2 év hűségem van az otthoni szolgáltatásaimra, de küldte a hibátlan rendszer, hogy már vásárolhatok új készüléket. Telefont ragadtam és megkérdeztem vásárolhatok e. A válasz igen volt, mondom de ugy tudom fut egy törlesztőm. Ő látja és vehetek. Mondom akkor legyen hát. Fél óra szerencsétlenkedés után kiderül mégsem mert fut készülék hűség. Mondom én mondtam előre. Nos ennyire jó ez a rendszer. Tudom ahogy írtad ő dönti el hisz joga van hozzá, de ennyi erővel egy random szám generátor is lehetne. És hogy reagáljak a kedves hozzám intézett válaszodra. Nem röhögtek ki egyik bankban sem, mert ott a logika mentén adnak hitelt nem egy random valamire. Logikus hitelbírálati rendszer van a legtöbb banknál, de ezt a részt hagyjuk is. Azért veszek részletre telefont és mást is, mert egy kedvezményes a készülék, kettő az ő pénzüket használom addig is. Nem kell túlgondolni ezt.
-
Huroq
senior tag
válasz poli27 #109988 üzenetére
A keret összegét én személyes ügyfélszolgálaton halottam egyetlen egyszer szamszerüsítve nálam. Soha többet nem tudták megmondani, se emailben se telefonon. Ez a nagy "hitelképesség vizsgálat" valami nagyon ködös dolog lehet semmi konkrétum nincs csak mellébeszélés. A Telekomos vásárlást megoldottam máshogy de az a vicces, hogy a bank adna több milkót, de ők nem adnak részletre egy fránya mobilt. Úgy megnézném mi van abba a hitelképesség vizsgálatban.
-
Huroq
senior tag
válasz norbertoth #109310 üzenetére
Én ezzel a válthatok -e / nem válthatok dolgot már rég elengedtem. Régen agyaltam rajta sokat. Most úgy vagyok vele, hogy ha a rendszerük engedi az online felületen, akkor váltok. Ha nem tetszik nekik majd szólnak, vagy ha bármilyen kötbért kiszámláznak, akkor megy a panasz. Természetesen képernyőképet mindíg csinálok mielőtt váltanék. A hibás rendszerükkel majd ők elszámolnak maguk. Úgy is annyira kötik az ebet a karóhoz a mobil előleg megállapításnál is, hogy milyen tökéletes meg automatikus a rendszer. Szerintük az tud mindent magától. Legyen így, áldásom rá.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz South Velen #109192 üzenetére
Ebben a pillanatban váltottam díjcsomagot és most már sikerült.
-
Huroq
senior tag
válasz South Velen #109187 üzenetére
Jeleztem nekik és a javítása folyamatban van.
-
Huroq
senior tag
2 küldönböző előfizetésnél váltottam díjcsomagot és annak ellenére, hogy kiírta sikeres a váltás, nem történt semmi. Bár nem meglepő.
-
Huroq
senior tag
válasz ubyegon2 #109080 üzenetére
A biztosítónak kell bizonyítania hogy nem úgy történt nem az ügyfélnek. Azért modntam a lépcsőt neki, mert nálunk van egy elég meredek beton lépcső. Ejtettem már le ott telefont és ha nem teljesen ilyenre, de burálisan be volt törve mindenhol. Ha határozottam adod elő a sztorit nem problémáztak rajta. Semmilyen fotót nem kérnek amúgy a telefonról, csak kikérdeznek, no meg a szervizben bevizsgálják. Elég sokszor fordult már elő velem, még soha sem utasítottak el.
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
válasz seger #108905 üzenetére
Én ezt az előleges dolgot már sok oldalról megjártam. Chaten, telefonon és személyesen is. A chaten és a T-Pontba javasolták a korábbi részletek teljes rendezését a pozitív kimenetelért. Én hallgattam rájuk biztos tudják mit beszélnek. Sajnos nem. Annyit hajtogatnak ezek után, hogy ők sem értik stb. stb. Hát akkor én még hogy nem értem... Teljesen elfogadnám a mobil előleget ha minden hónapba késve fizetnék, tehát rossz adós lennék, de nem erről van szó. Minden hónapba a számla kiállítás napján már fizetve is vannak a számlák. Furcsa üzletpolitika ez nekem.
-
Huroq
senior tag
Korábban említettem, hogy rendelnék készüléket meglévő előfizetésemhez.
Ez meg is történt hozzáadta a mobil előleget, majd a vissza igazoló emailben ez olvasható.
Az a szerencse, hogy egy összegű fizetést választottam, nem pedig részletet.
Igen tudom biztos csak elírás (mint annyi más helyen), ellenben ha ilyen dolgokra nincs oda figyelve benne, akkor megkérdőjelezhető mennyire szent és sérthetetlen a "rendszer" mobil előleg megállapításnál. Ez az egész csak azért foglalkoztat ennyire, mert az ő ajánlásukra fizettem be a korábbi 3 futó törlesztőm teljes összegét (280k), hogy akkor biztos nem számol fel majd a rendszer mobil előleget. Nem így lett, ugyan olyan magas összeget állapít meg mint előtte. Erre a válasz meg a rendszerre mutogatás, hogy az milyen jó és tévedhetetlen.
Úgy örülnék egy konzisztens rendszernek. -
Huroq
senior tag
Köszönöma segítséget.
Igen ma láttam, hogy felajánlotta a rendszer a hosszabbítás lehetőségét.
Sajnos megint belefutottam ebbe a csodás dologba, hogy 100+ ezer forintos mobil előleget kér be. Direkt jó pár nappal ezelőtt már befizettem az összes maradék törlesztőmet ami volt, gondolván erre majd, hogy biztos a rendszert ez zavarni fogja. Hát nem igazán érdekli, mert ugyan úgy egy rakat pénzt bekér még hűséghosszabbításnál is. Megvenném személyesen is a telefont, de a Mate 20 Pro -t néztem ki ami kifutó készülék és nem lehet tudni melyik boltban lenne elfekvőben egy. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha 2019.10.13 -án jár le a hűségem, akkor legkorábban 07.14 -én vehetek készüléket hűséghosszabbítással? Sajnos nem írja ki a rendszer, mert az iphone csere program miatt annyit ír csak, hogy csereljem le iphoneomat egy újra.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Cilindrik #108502 üzenetére
A mobil előleggel kapcsolatban én bő fél éve jártam meg a hadak útját. Nem tudták soha megmondani miért kér előleget a rendszer (természetesen rendszeresen időben fizetett számlák mellett, korábbi rendszerbe platina kiemeltséggel rendelkező szám mellé), mert ugye teljesen automata a megállapítás, beleszólni nem lehet. Ha nem szeretnél előleget fizetni akkor érdemes boltban vásárolni.
-
Huroq
senior tag
válasz Sanyaaa26 #108132 üzenetére
Sok egyéb szempont mellett, pont ezért választottam az új Mobil XL díjcsomagot, mert abban már benne van az is ha itthonról telefonálsz mondjuk Németországba.
"Hívások díjai, ha itthon vagy és egy EU-s országba telefonálsz vagy SMS-ezel:
Díjcsomagoddal korlátlanul hívhatod az EU-s országok alapdíjas mobil és vezetékes számait, pl. Németországban élő családtagod vagy ismerősöd ottani mobilszámát." -
Huroq
senior tag
válasz radio100jozs #107861 üzenetére
Ma megint beszéltem velük, szerintük semmilyen hiba nincs a számokkal be kell tudjak lépni. Lejátszottuk a végtelenségig ismételt másik böngésző, k*ki törlés, facebookal belépés, telefonszámmal belépés stb. metódust. Ezután azt ajánlották, hogy képernyőképekkel együtt küldjek nekik egy emailt. Tehát tegyek panaszt. Kiváló.
Egyébként már kiderítettem, hogy amikor a telefonok böngészése közben jelentkezek be akkor bejelentkezik, de ahogy bármi másra, tehát az "Áttekintés", "Számlák" menüpontra kattintok azonnal a hibaüzenettel kiléptet a rendszerből. Érdekes. -
Huroq
senior tag
válasz dptrsk #107856 üzenetére
Sajnos ahogy az utánam kommentelő kolléga úgy én is próbáltam hozzáadni újra, de azt írja már hozzá van adva. Ehhez a folyószámlához kapcsolódó további 2 előfizetéses hívószámhoz sem tudok belépni még SMS kóddal sem. Ma megint telefonálom nekik, mert szerintem sem normális.
U.i.:
Ebben a szent pillanatban beengedett a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz dptrsk #107854 üzenetére
A régebbi korlátlan+korlátlan -ról váltottam az újra, hogy igénybe tudjam venni a 2 db ingyenes MultiSIM -et, amit most így 1/1 Mbit -el tudok csak használni. Tengap 10 körül volt a módosítás, azóta ugyan az a szöveg megy "TECHNIKAI HIBA MIATT AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT JELENLEG NEM ÉRHETŐ EL". Nekem ez azért furcsa, mert nem az első eset, hogy díjcsomagot váltok és eddigiekben csak kiírta, hogy "díjcsomag váltás folyamatban". A kiírás ideje alatt semmit nem tudtam változtatni az előfizetéssel kapcsolatosan, de a többi számomat láttam és tudtam velük bármilyen ügyet intézni (számlát is tudtam befizetni, most ezt sem lehet). Egyébként a Telekom appból nem csak ez a szám tűnt el hanem az összes ehhez a folyószámlához kapcsolódó is.
-
Huroq
senior tag
Üdv! Érdeklődnék csak, hogy díjcsomag váltás után normális jelenség -e, hogy nem tudok belépni az online ügyfélszolgálatra? Ezt csak azért kérdezem, mert a telefonos ügyfélszolgálatos szerint igen. Azt közölte 72 óra múlva próbáljam meg. Ennyi idő alatt megy végbe a teljes folyamat. Ez így nonszensz. A legnagyob gondom ezzel, hogy a MultiSIM -eket nem tudom átállítani a nagyobb sebességre és ő sem tudta átállítani, csak online lehet. Még a Telekom appból is eltünt az előfizetés. Az ilyen dolgoktól hullik ki a maradék hajam is a Telekomnál. Vagy csak kifogtam egy inkompetens versenyzőt.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy ha T-Ponti átvétellel kértem egy mobilt és jött ma az üzenet, hogy 12 és 15 óra között kézbesíti a GLS oda, akkor mondjuk ma este 7-8 fele szerintetek azt én át tudom venni?
Köszi!
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha kb. 1 hete 1 év hűséghosszabbítást eszközöltem online felületen. Ilyenkor él esetleg a 14 napos elállas?
Köszi!
-
Huroq
senior tag
Sziasztok. Lehet esetleg tudni, hogy van e készleten bármelyik T-Pontban iPhone Xr?
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Most kaptam ajánlatot a biztosítótól, hogy mire cserélné a P9 Plus készülékemet, mert nem éri meg már a javítás. Előző telefonomra vigyáztam tehát semmi karc nem volt rajta, legalábbis a kijelzőjén semmiképp.
Most ezek a felajánlott készülékek újszerűek, vagy lehet hogy egy karcos kijelzőjű mobilt kapok?
Mert ugye olvastam, hogy nem feltétlen új készüléket küldenek.
Felmerült bennem a kérdés, hogy mi van akkor hogy ha egyiket sem fogadom el? Akkor ennyi és buktam mindent? Mert erről nem igazán olvastam semmit. -
Huroq
senior tag
Tegnap váltottam Magenta 1 -re. Elméletileg a megbeszéltek szerint minden maradt a régi csak be lett vonva az egyik mobil számom a csomagba. Ma néztem a feltöltött dokumentumokat és ezt a részletet találtam.
Most ezek szerint kiszámlázták az egyszeri kedvezményeket amit kaptam az otthoni szolgáltatásokhoz rendelt készülékekhez? Eset felhívom őket de ez elég furcsa.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
A készülékbiztosítással kapcsolatban tud esetleg valaki információval szolgálni?
Olvastam, hogy első körben javítják a készüléket amivel nincs is gond, de nem egy mai készülék (P9 Plus).
Ha esetleg nem tudják javítani és csere lenne belőle, akkor mi alapján ajánlanak fel készüléket? Az aktuális ára vagy a vásárláskori vételárat veszik figyelembe vagy teljesen más alapján? -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Tudjátok esetleg, hogy Telekom üzletben tartozékként a Huawei Watch 2 -őt hány havi részletre lehet kihozni?
Az Apple watchot régebben 22 havira kihoztam 10 helyett, de nem tudom ezt mennyire adják. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Dominóról előfizetésre váltásnál kérik a régi dominós SIM kártyát?
-
-
Huroq
senior tag
válasz Soulfly842 #91454 üzenetére
Ezzel a kötbérrel kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Ha a "Szerződés kiegészítés kötbér kikötéséről" dokumentumban az szerepel, hogy Eszköz listaár: 433400 Ft, illetve Eszköz kedvezményes vételára: 303380 Ft, akkor melyik alapján számolják a kötbért? Tehát ha elhoztam, mondjuk 150000 Ft -ért, akkor melyik összeg különbözetét kellene kifizetni? -
Huroq
senior tag
Ha már VoLTE, akkor az iPhone 8 -hoz be lehet kapcsoltatni? Vagy csak a 7 -hez?
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Sajnos nagyon ismerős ez a felettébb profi hozzáállás a rendelésekkel kapcsolatban.
Pénteken jóváhagyott rendelésemet ma tudtam volna átvenni a kijelölt T-Pontban (telefonos egyeztetés szerint), de ma mikor oda mentem természetesen se híre se hamva. Elkezdtek hebegni habogni, hogy ilyen olyan hiba miatt csak holnap lehet átvenni, de mi lett volna ha értesítenek? SMS/E-mail gondolom az ördögtől való.
Kész kabaré ami a házhoz szállítási csoportnál megy. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Múlt hét pénteken vissza igazoltak telefonon egy készülékvásárlást új előfizetéssel és azt mondták ma 2 órától átvehetem majd a rendelést a kiválasztott T-Pontban. A neten még az szerepel, hogy " Szállításra vár". Ennek van bármi lényege vagy nem kell vele foglalkozni és simán mehetek ma az üzletbe átvenni. Ha felhívom a házhoz szállítás csoportot, akkor tudnak erről tájékoztatni?
-
Huroq
senior tag
Ezen a linken: Havi díjas készülékbiztosítás
-
Huroq
senior tag
A Telekom miután bevezette a korlátlan netjét, írtam az NMHH-nak, hogy mennyire szabályos a sok korlátozás/megkötés a szerződésben. Elméletileg vizsgálatot indítottak a hálózatsemlegesség megszegése miatt és intézkednek a szolgáltatónál a törvényben előírtak betartatásával kapcsolatban. Elvileg a vizsgálat lezárta után tájékoztatnak a végeredményről.
-
Huroq
senior tag
Mondjuk ez a mobil előleg téma egész érdekes, mert pont ma beszéltem erről egy ügyintézővel telefonon ő pedig a háttér osztállyal, hogy nekem miért is kell a telefon teljes vételárát kifizetnem előlegként annak ellenére, hogy minden rendben van velem (ezt ők mondták, bár valóban minden időre van fizetve már jó pár éve), illetve platina kiemeltség is van. A rendszer az elején nekik kb. 30 ezret ír, de a véglegesítéskor pl. iPhone -nál már 300+ ezret. Nem tudnak vele mit csinálni mennyek üzletbe és kérjek üzletvezetői segítséget. Ennyi meg egy bambi, illetve sz*rjak sünt.
Ja és igen ő is megemlítette a sok r*hadt csalót, akik miatt szigorodott az egész.
Mondjuk ezzel értem én, hogy magukat védik, de a normális ügyfelet meg baszogatják.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Érdeklődnék, hogy most a Telekom -nál egyösszegű fizetésnél (iPhone 8) és beszéd+net korlátlan csomagnál, kérnek mobil előleget? Láttam, hogy részletnél alapból hozzá adja a kosárhoz.
Van jelenleg náluk több előfizetésem is. A régi rendszerben elérte a platina, illetve arany szintet is több telefonszám. Régen nem kértek, de most ebben az új rendszerben nem tudom mi a jellemző. -
Huroq
senior tag
Jól sejtem, hogy ha online nem tudok díjcsomagot váltani az állandó csodás karbantartás miatt, akkor is felszámítják az 1500 Ft -ot a telefonon kezdeményezett váltás miatt?
-
Huroq
senior tag
válasz tsteve #90714 üzenetére
Ehhez még megkérdezniük sem kellett senkit, mert kint van az oldalon feketén fehéren.
"A Net Korlátlan díjcsomag keretében a hálózat egységességének, a szolgáltatások biztonságának fenntartása érdekében a következő forgalomtípusok és használati módok esetében a mobilinternet szolgáltatás az adatdíjcsomag kínált sebességétől eltérő maximális sebeséggel használható, az alábbiak szerint: Peer-to-peer jellegű fájl megosztás és letöltés (különösen Bittorrent) illetve egyéb folyamatos, hálózati túlterhelést jelentő forgalomtípusok használata esetén a letöltési/feltöltési sebesség 2/0,2 Mbit/s. Virtuális magánhálózat (VPN) használata vagy egyéb titkosított csatornákon keresztül történő forgalmazás (pl. SSH) esetén 10/5 Mbit/s"
Mobilinternet díjcsomagok
(Az oldal legalján)* bocs megelőztek
(#90719) tsteve
Igazból nem neked szántam, mert tudom hogy jól írtad, inkább csak megerősítés végett a többieknek.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz -secret- #90145 üzenetére
"A Mobil díjcsomagokhoz igénybe vehető kiegészítő adatdíjcsomagok, illetve adatopciók: Net 400 MB, Net 1 GB, Net 4 GB, Net 10 GB, Net Korlátlan, Extra Net opciók és DuoNet opció. A DuoNet opció a díjszabásban foglaltak szerint igénybe vehető, de az opciót és a plusz egy SIM-kártyát külön szükséges megrendelni, személyesen az üzletekben. A DuoNet megosztás a Net Korlátlan opcióval nem vehető igénybe."
Sajnos a korlátlan netre nem vonatkozik a két sim kártyás történet.
-
Huroq
senior tag
Mai nap észrevettem, hogy aktiválták a VoLTE -t nekem is. 2 hete emailben kértem és most aktív lett. OnePlus 3T -vel hibátlanul működik.
-
Huroq
senior tag
"A legtöbb felhasználónk néhány gigabájt adatot forgalmaz havonta, ez a volumen akkor sem lenne érdemben több, ha korlátlannak nevezett csomagokat kínálnánk, ugyanakkor a nagyobb adatmennyiségre vágyók akár 30 gigás csomagot is választhatnak a jelenlegi portfóliónkból."
Tehát, akkor miért nem korlátlan? Ezek szerint bevétel kieséssel nem kell számolni, hisz a nagy többség nem forgalmazna többet, marketing tekintetében jól hangozna és lehet több ügyfél is átszerződne. Nem értem én ezt. Ja de mégis, hogy ordenáré kamu az egész. Mondjuk azt a fene nagy 30 GB -os szabadságot arany áron mérve választhatja csak az ügyfél.
-
Huroq
senior tag
válasz radio100jozs #83459 üzenetére
Hasonló az én megfigyelésem is.
OnePlus 3T -vel mindegy, hogy Buda vagy Pest mindenhol 4G+ mutat. Nagyon rég nem találkoztam 3G -vel csak hanghívásnál. -
Huroq
senior tag
válasz Aaron14 #81192 üzenetére
A legszerencsétlenebb esetben a 2 év hűség lejárata előtt töröd össze, akkor is 96k-t fizettél ki + önrész.
Ennyiért nem hiszem, hogy kapsz egy új flagship -et.
Szerintem megéri, legalábbis nekem biztosan az i7 mellett.
(Én az extra csomagot választottam.)[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
A kérdés csak azért merült fel, mert ajándék lenne, de valóban majd kiderül este.
Köszi még egyszer. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ha Pick Pack Pontra kértem a szállítást és a T honlapján a ma délután van megjelölve érkezésnek, de a Sprinteres nyomkövetés szerint holnap érkezik, akkor melyik a mérvadó? Esetleg van tapasztalat?
Köszi!
-
Huroq
senior tag
válasz Aaron14 #78965 üzenetére
Idén ugyan csak édesanyám előfizetésével, de az én nevemmel személyigazolvány számommal rendeltem egy fejhallgatót és bármit csinálhattam nem adták ki. Bár érdekes a Telekom eljárása, konkrétan nagyon sok üzletben csak felírják a személyigazolvány számodat és bárki átveheti még akkor is, ha azt online bankkártyával kifizetted és általában nem 1-2 ezer forintos termékről van szó.
(#78969) -secret-
Az online rendelést a mai világba ilyen vaskalapos szigorral kezelni elég elkeserítő. Bár ez csak az én véleményem.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha vettem csütörtökön egy mobilt online, személyes átvétellel, de ha szeretnék élni a 14 napos elállással és másikat szeretnék választani (i7 ről i7 plus -ra), akkor van bármilyen büntetés, hogy pl. legközelebb bekérnek mobilelőleget?
Köszi előre is.
-
Huroq
senior tag
Ma rendeltem telefont bolti átvétellel és természetesen ahova rendeltem bolt zárva van annak ellenére, hogy sehol sincs jelezve (ügyfélszolgálat is kérdően annyit felelt, hogy tényleg?). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy akkor most mi van. Olyan menüpont, hogy rendelés átvétel vagy bármi hasonló nincs. Kiválasztottam az általános ügyintézést, de sajnos itt egy olyan úriembert fogadta a hívást, aki azt se tudta, hogy hűséghosszabbítással kérem-e a készüléket vagy új hívószámmal. Felvilágosítottam, de a hebegés habogáson kívül nem sokra jutottunk a vége az lett, hogy nem kérhetem másik boltba, mert foglalás alatt van a készülék, pont. Komolyan mondom, hogy én ahányszor közelébe kerülök egy bolti átvételnek azonnal az inkompetenciával és a rugalmatlanság legfelsőbb szintjével találkozok. 2016 végén jó hogy nem a telefonos Mancika kapcsol a telefonközpontba ha valamit intézni szeretnék. Máshol miért tudják azt megoldani, hogy PayPallal kifizetek valamit és X üzletben át akarom venni a terméket, de meggondolom magam, akkor egy telefonhívás után simán kiadják Y üzletben is. Pedig a szent és sérthetetlen raktárkészletből ugyan úgy le volt foglalva. Ezt csak a borzalmas telefonos menürendszerre írtam na meg kicsit felhúztam magam.
-
Huroq
senior tag
A speedtest a korábbi mérések alapján állítja be az adatcsomag méretét. Ha az előtt egy gyorsabb internettel mértél sebességet, akkor ugyan azzal az adatcsomaggal fogja mérni a következőt is. Szerintem valami hasonló miatt lehetett, hogy az egyik több adatot használt mint a másik.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest