Hirdetés
- Ma megérkeznek az alternatív alkalmazásboltok az iPadekre is
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A Galaxy S23-ra is megjött a friss Galaxy AI csomag
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bánj finoman a Pixel 9 Pro Folddal!
- VoLTE/VoWiFi
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Esélyes, hogy PS5-re is megjelenik a Warhammer 40,000: Darktide
gp Hivatalos bejelentést még nem kaptunk, azonban a tajvani korhatár-besorolás oldalára már kikerült az új változat.
-
Rendereken és fotókon a Huawei Watch GT 5 széria
ma Ugyan csak csütörtökön mutatkoznak be Barcelonában a Huawei új, hordható eszközei, de természetesen kiszivárgott minden érdemi tudnivaló.
-
Katonai chipeket gyárthat az Intel
it 3,5 milliárd dollárnyi juttatást nyert el az Intel, amely katonai chipeket gyárthat az USA-nak.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Az adategyeztetés után a korlátlan hétvégi beszélgetés, hogyan értendő?
Egy szám hívása egyszer azon a hétvégén vagy többször is lehetséges? -
Nikaré
őstag
válasz szalai112 #86567 üzenetére
Kicsit késve tudtam olvasni a fórumot mostanában.
Azért reagálok erre az írásra"Korlátlan nyári adatforgalom
Új vagy meglévő Mobil L vagy Mobil XL hang díjcsomag előfizetők 2017.06.01. – 2017.08.31.
A promóció időszakában a Mobil L, illetve a Mobil XL hang díjcsomagra 24 hónapos határozott idejű szerződést kötő/vagy azzal már rendelkező előfizetők számára elérhető az ajánlat.
A promóció időszakában kötött előfizetői szerződések esetén automatikusan, azt promóció indulását megelőzően kötött előfizetői szerződések esetén pedig az előfizető a Telekom Applikáción történő megrendelését követően tudja igénybe venni.
A mobil adatmennyiség korlátlansága kizárólag belföldi adatforgalmazásra vonatkozik"Ezt a Telekom Applikáción történő megrendelést nem találom az applikációban.
-
-
Nikaré
őstag
válasz szalai112 #87481 üzenetére
Nem vagy egyedül ezzel, nekem is kell még olvasgatnom és jó, hogy ki lehet beszélni, olvasni mert nem csak a mi érdekünk.
Amúgy tényleg szégyen az, hogy hoznak egy nemzetközi/eu-s szabályt, de itthon nem képesek egyszerűen átadni a számlafizetőknek. Akár az átlátható csomagokban vagy az erről szóló aszf-ben.
Csak a trükközés a nyakatekert félreértelmezhető leírásokkal találkozunk.
Büntetném azt aki leírja, azt aki jóváhagyja azt is aki alkalmazza!!! -
Nikaré
őstag
válasz tomy86 #87431 üzenetére
Én ezt nem értem.
Adat egyeztetés volt, jött is sms az ingyenes hétvégéről, de most belépve akár a honlapon akár az applikáción keresztül még mindig nincs az én nevemen a kártya.
Nem fiókon keresztül (mert nincs) hanem belépési azonosító a tel szám a jelszó az az ötjegyű ami létre lett hozva.
Szóval belépek honlapon, majd az adategyeztetésre és simán dobja, hogy sms küldése és semmi érvényesség a beléptetett adott számra.
Ez most mi? Majd egyszer átírják a nevemre? -
Nikaré
őstag
Családban kettő SIM kártyát regisztráltam ráadásul kétszer az elmúlt hónapokban és írtam át más névre (korában írtam, hogy az egyik kártyát már 2016-ban átírattam cégről magán névre ami még mindig cég néven van ) erre kiderül, hogy egyik kártya sincs átírva, webes és mobilos felületen is még mindig más nevén van. Eddig még nem lettek lekapcsolva!
Mire számíthatok szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz MK VII #89632 üzenetére
"Komolyan ebben az országban már nem tudják, hogy jó dolgukban mit csináljanak... Törvénykeznek agyba főbe, de átgondolni smafu..."
Át van ez gondolva, ebben biztos lehetsz. Ez egy olyan négyszög amiben az állambácsi a szolgáltatók a médiahatóság és mi fogyasztók szerepelünk.
Ki van számolva ki mekkora szeletet hasít a tortából, de a tortát mi fizetjük! A szerviz díjjal együtt![ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Mi lehet a gond? A következő sms válasz érkezett a 1414 -ről +napinet igény után a 3 GB 3 napra - dominósoknak promó érvényesítéshez:
"Tisztelt Ügyfelünk! A szolgáltatást egy ezt kizáró másik szolgáltatás miatt nem tudjuk bekapcsolni."
Táv segítséget kellene nyújtani egy szöszinek Dominó Alap díjcsomagban van. Nincs a kezeim között.
Mármint a telefon.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz Nikaré #90806 üzenetére
A 1430 sem tud segíteni.
Én is felhívtam, az a válasz, hogy sokan nem tudják a dominósok közül aktiválni a 3 GB promóciót, de nem kaptak mailban erre megoldást. Nekem csak azt ismételgette, hogy, hogyan kell lépkedni a Telekom app-ban és nem kell a 1414-re sms-t küldeni.(#90798) rushty Eddig jutottam ügyintézésben, jelenleg úgy néz ki, van akinél kapásból megy.
[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz Vangelis #90976 üzenetére
Biztos pénz volt valakiknek.
Ingyen nem készítenek (még ilyen béna) reklám koppintást sem.
Viccnek, poénnak rossz volt. Inkább lejáratják magukat, nem tudom komolyan venni , de még mosolyogni sem tudok. Szánalmas.
E helyett dolgoznának azon, hogy ne vándoroljanak el másik szolgáltatóhoz az előfizetők! Mondjuk nagyon nem hat meg a szerencsétlenkedésük van más lehetőség, nem kötelező hozzájuk vinni a pénzt. -
Nikaré
őstag
válasz enginev3.0 #91147 üzenetére
Nagy poén lenne de elvenné a komolyságát az ajánlatainak ami utána következne.
Amúgy kíváncsi vagyok azok ellenére ami az előzetes beszélgetéskor elhangzott, tényleg tud e normális ajánlatot tenni? -
Nikaré
őstag
válasz enginev3.0 #91149 üzenetére
Nem akartam szőrszálhasogató lenni, de ez a mondat illetve visszakérdezés nekem is feltűnt.
Sőt ahogy kezdted írásodat első gondolatom az volt, hogy valami átverős próbálkozás lesz, de majd meglátjuk mit virít. -
Nikaré
őstag
Nem emlékszem, hogy olvastam volna hozzászólásokban ezért kérdezem.
Függetlenítéssel kapcsolatban, végig mentem a leírás alapján az automata szöveg végig vezetett, minden okés volt, erre most kapom az sms-t, hogy
"Tisztelt ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a megadott IMEI szám: xxxxxxxxxxxxxx
nem található a rendszerünkben.
Kérjük ismételje meg a 15 számjegyű IMEI megadását a
1414 ügyfélszolgálati hívószámon a feloldás érdekében"Az tény, hogy szakszervizben alaplap cserés volt a készülék, de ilyenkor most mi van?
Az IMEI szám jól lett megadva. -
Nikaré
őstag
válasz thomas77 #91849 üzenetére
Na akkor írom mi történt eddig, tárcsázóba beütöttem a megfelelő kódot és
a Hálózatzár menüpontba belépésnél, PIN kódot kér, ami azt jelenti, hogy függő a készülék,
méghozzá T függő.
Ilyenkor mit lehet tenni
Miért küldeném el újból az IMEI számot, ha jót küldtem elsőre is? -
Nikaré
őstag
válasz norberto_th #91877 üzenetére
Nem valószínű mert, ha a szolgáltató adja ki akkor elméletileg ezt rögzíteniük kell.
-
Nikaré
őstag
válasz Soulfly842 #91880 üzenetére
Oké köszi, türelem van és várok.
Csak azt nem értem igy, hogy kerülhet fel a hálózatra, ha nincs hozzá regisztrálva? -
Nikaré
őstag
válasz kovakovi77 #91886 üzenetére
Olvass vissza 8-10 hozzászólást!
-
Nikaré
őstag
válasz szabogabor10 #92040 üzenetére
Elhibázott üzletpolitika, a fogyasztói igények (figyelmen kívűl hagyása) semmibe vétele és kartell gyanús csomagok megjelenése.
-
Nikaré
őstag
válasz Indian74 #92046 üzenetére
A linket azért küldted, hogy átláthatóbb legyen az elmúlt év, hónapok változásai?
A szerződéskötési / hosszabbítási szándékomat nem az ASZF ezer oldalas bő lére engedett szövegkörnyezete határozza meg, hanem az amikor látom mennyi Ft lesz a havi számlám.
Amúgy köszönöm a linket.Az meg igen bosszantó, hogy (sajnos kénytelenek vagyunk néha külföldi példákat hozni pedig nem szerencsés tudom) amikor azt látjuk környező országokban, mennyire "más" az árképzés per szolgáltatás.
Ezen utolsó bekezdésem nem vita indító csak leírtam mit gondolok.(#92047) Indian74
Ugye![ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz Ice&Lime #92062 üzenetére
Tisztán nem tudom. Másként sem nagyon, de az az érzésem, hogy nehezen lehessen követni.
Minden apró változtatás maga után von még több rá épülő jogi csavart, ami a szolgáltatás feltételeiről, milyenségéről szól és ezek után lehet húzni az árat. Ha megkérdeznél egy T szakembert akkor talán kapnál egy megnyugtató vagy idegesítő választ. -
Nikaré
őstag
válasz gallus #93163 üzenetére
Srácok!
Mielőtt összekeverednének a dolgok. Függetlenítésnél csak az aktuális IMEI számot kell és szabad megadni. ( a régit minek??? )
Tehát , ha csere készülék vagy alaplap cserés volt akkor csak úgy lehetséges a függetlenítés, ha megkapják az új aktuális IMEI számot. Bemondásra vagy sms formában ez nem fog működni.
Be kell menni személyesen a cserét igazoló papírral, amiről rögzítik az új számot. Ez után lesz valamennyi 1- 2 hét átfutási idő, utana érdemes csak elkezdeni a 1414 felé ismét a kérelmet.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
válasz Nikaré #93164 üzenetére
Előzményhez következmény.
Röviden, akiknél alaplap csere volt és új IMEI lett az nem kapta meg a jó függetlenítő kódot.
Ügyfélszolgálathoz személyesen befáradva ott rögzítve az új majd várunk egy max kettő hetet és ismét a 1414 felé elküldeni az aktuális IMEI -t.
Én ezt tettem, kb másfél hét után elküldtem, erre 4 nap múlva érkezett az sms.
Ami történt, kicseréltem a SIM kártyát egy másik szolgáltatóéra, a megfelelő PIN kód beírása után feldobta az ablakot ahová a az SMS -ben kapott kódot beírtam, engedélyeztem. Elfogadta Újra indult és voálá kész is a függetlenítés. Tehát működik ez a módszer! -
Nikaré
őstag
Minap nem kicsit meglepődtem!
Ismerősöm variált az új dual sim-es telefonjával.
Bekapcsoláskor az egyik sim pin kódját háromszor rosszul írta be, ez aután ami szokott lenni, le is tiltotta.
1430 tárcsáz, elmondja mi a problem, ok ügyfélszolgálatos - rendben 500Ft elfogadja?
Válasz - mi van, ha nem?
Akkor nem adom ki az új pin kódot!
Meglepett ez a pénzért kódot
Ez csak nekem újdonság és felháborító???
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Eladó Ubiquiti Unifi Cloud Key (UC-CK) Gen1, 2db!
- Eladó Ubiquiti US-8 hálózati eszköz, 2db!
- P1 Gen4 16" QHD+ IPS i7-11800H RTX A2000 32GB 512GB NVMe SSD ujjlolv IR kam gar
- Asus Rog Strix gamer laptop ryzen 7 4800H // 32 GB RAM /// 1.5 TB SSD // 3050 Ti // Számla+Garancia
- iPhone 11 Pro max rose gold kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen