Hirdetés
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple Watch
Hirdetés
-
IFA 2024: A Timekettle új fordítógépe már közel van ahhoz, amire várunk
ma Ezek a hordozható fordítógépek évről-évre sokat fejlődnek, most a Timekettle mutatta meg, hogy hol tart az iparág.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Már játszható a nyílt béta teszt
gp Ahogy megszokhattuk a próbaváltozat a core többjátékos módba enged betekintést minden platformon.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
-
atillaahun
veterán
válasz 313313 #20718 üzenetére
Én ma Miskolcon délután 2 körül próbáltam hívni egyet, de visszhangzott, meg szaggatott is rendesen, nem nagyon találkoztam még ilyennel. Bár nekem ezt 3G-n játszotta. Délben viszont rendbe volt a hívás.
Fogalmam sincs igazából, én első körben azt hittem a telefonon szarakszik valami, mert a WiFi is be-be kakált.[ Szerkesztve ]
-
Foose
addikt
válasz 313313 #21126 üzenetére
Hát ez elég szomorú. Amiatt váltottam szolgáltatót,mert nagyon régóta voltam Telenoros. Gondoltam a T-nél már azért komolyabb a minőség,és bár percdíjban 2ft-al drágább a mostani csomagom,(mint a telenoros volt) azt hittem jól járok vele. Főleg hogy 2 hónapig csak 90ft. Lehet érdemesebb lenne akkor netre a telenoros karimat használni?? Francba,ezt jól megszívtam...
vgyuri Meg van még a telenoros karim,nem akarok másikat. De akkor a telenoros nettel jobban járok,mert ugyanannyi az ára,és a forgalom is,csak nem tud lassítani. Na most akkor melyikről mondjam le a netet?[ Szerkesztve ]
Lehet ismersz régebbről,Nrg néven :) Mostanában SirDannyL
-
-
bajusz15
senior tag
válasz 313313 #21337 üzenetére
1700Ft valóban jó + nettel + 3 számért ingyér, de 70es hívni nem.
Igen én is valami TG Value telefon megoldásra gondoltam. Vagy a Domino 5, ahol 560 időszaki díjat megspórolnám, mert nem vagyok telefonálgatós, mint említettem, 70-80% telefonálás vodás irányba zajlik ( vodához pedig nem megyek )
KösziSt3ven Nem szeretnék, pontosabban mindegy, csak nekem pl nem érné meg a havi 3200as mozaik sem, mert 2 havonta telefonálok annyit..
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz 313313 #21480 üzenetére
Új fejlemény ha csak 3g hálózatot használok, semmi baj. Néztet akku statisztikát, egész de hálózatot keresett 2g-n.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
1430
senior tag
válasz 313313 #22641 üzenetére
Az "ALAPNET" kulcsszó csak a túlforgalmazási díjas díjcsomagoknál működik (pl. MédiaMánia). A Mozaikhoz (és más, adatforgalmi díj mentes díjcsomagokhoz) csak ügyintéző tudja visszaállítani az alapcsomagot. Szóval telefonálj be.
Zolar
Ez csak akkor működik (azonnal), ha legalább arany szintű a Domino szám.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
St3ven
addikt
válasz 313313 #27909 üzenetére
Az a baja, hogy asztalon fekve vagy éppen a zsebemben néha gondol egyet, és újraindul.
Vagy legutóbb hívás közben, amikor éppen kihangosítóra akartam tenni a beszélgetést.A telefon nincs rootolva, gyári rom van rajta, semmi tuning, és csak a Play-ről leszedett 8 darab megbízható app van feltelepítve. Próbálkoztam már a gyári adatok visszaállításával és szakszervizben szoftverfrissítéssel is.
Ritkábban ugyan, de bejövő hívás esetén is jelentkezik egy furcsa dolog; csak csörög a telefon, és a zárképernyőt mutatja, amit nem lehet feloldani, így még azt sem látni, ki hív. A telefon semmilyen érintésre nem reagál.
Aztán - amikor még mindig rezeg és a zárképernyőt mutatja - a kikapcsoló gombot hosszan nyomva behozom a kikapcsoló menüt, ott nyomok egy vissza gombot, erre visszatér a főképernyőre, ahol valami "phone alkalmazás leállt" szöveg fogad, leokézom, majd nyomhatom be a pin kódot, azaz teljesen eldobja a hálózatot...
Az az igazán kellemetlen, hogy azt sem tudom meg, ki keresett, ugyanis nem kerül bele a híváslistába, miközben a hívott félnek úgy jelzi, hogy kicsörgött, de nem vettem fel.
[ Szerkesztve ]
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz 313313 #27911 üzenetére
Egy S40-es érintőképernyős Nokiában semmi gond nincs vele.
Vagy még jobb, ha a következő újraindulás után, le se adom a szervizbe, hanem kérek egy SIM cserét. Úgysem csinálnának mást, mint megint (most már harmadszor) ráhúznák ugyanazt a szoftvert.
Bár úgy hallottam, ezek az újabb SIM kártyák nem olyan jók, többet fogyasztanak vagy valami hasonló.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
kengyel
nagyúr
válasz 313313 #28602 üzenetére
Pesten lakom ,és 100%-os szokott lenni a térerőm. A készüléket GSM hálózaton használom, még azt sem mondhatom hogy keresget, vagy ugrik a hálózatom. Valószínű hogy be kell mennem, és majd ott eldöntik mi legyen Csak azt nem igazán szeretném ,ha még rosszabb készüléket kapnék vissza a végén. Amibe már egyszer belenyúlnak, már nem lesz olyan mint a gyári .
(#28603) pietrasko Pontosan ma délelőtt azt tettem ,amit te most leírtál. Neked is volt hasonló hiba ?
Ha valakinek jelentkezett ilyen ,írja már meg hogy orvosolták ha bevitte a szolgáltatóhoz.
[ Szerkesztve ]
kengyel
-
legenda
válasz 313313 #30195 üzenetére
szia,
ilyen a mesében sincs, hogy csak az tud(na) infóval szolgálni, aki korábban átvette a készüléket, viszont most nyaral, ezért jelenleg nincs további infó...
valóban csak törekedni kell a jogi szabályozás szerint a 15 napra, de az nem jelenti azt, hogy különösebb indok nélkül üljenek rajta dupla, tripla...stb intervallumot, szóvá kell ezt tenni - pláne ilyen ügyintézés mellett, hogy más illetékes nem tud/akar róla infóval szolgálni -, végszükség esetén írásos megkeresés, esetleg vásárlók könyve.
amikor visszakapjátok, akkor alapos tesztelés, ha esetleg negyedjére is leadásra kerülne azonos hibával, akkor a jegyzőkönybe azt kell írni, hogy cserét kértek, mivel a sokadik javítás sem oldotta meg adott hibát, ezért abban már nem bíztok! -
legenda
válasz 313313 #30197 üzenetére
amennyiben holnap sem adnak érdemi infót - pláne ilyen hivatkozással, hogy nyaral az az illetékes, aki anno átvette a telefont garis ügyintézésre -, én e-mail útján is megkeresném a szolgáltatót, és kérnék tájékoztatást, annak nyoma van, végszükség esetén másolban kapná a felügyeleti szerv is adott levelet, illetve rögzíteném a hosszas és problémás ügyintézést a vásárlók könyvébe, persze teljes részletességgel, a nevetséges lapsszolással a nyaraló kollégára vonatkozóan...stb.
[ Szerkesztve ]
-
cris78
őstag
-
erdoke
titán
válasz 313313 #30231 üzenetére
Tehát ha autót vesz valaki, és nem tudja, hogy az üzemanyag és a szervizelés költség a járgány árán felül értendő, akkor logikus, hogy az egészet egybe számoljuk?
Te magad írod, hogy "meglévő előfizetéshez/kártyához vennék a telefont". Ők eddig nem fizették ki a havidíjat, most fognak szembesülni vele, hogy nem ingyen lehet telefonálni és mobilnetezni?
Azért, mert vannak lámák, nem feltétlenül kell mindenkit hülyének nézni... Aki a szükségesnél nagyobb díjcsomagra ír alá 2 évet, az pedig meg is érdemli.Szerk: Mutass már egyetlen embert, aki aláírt 2 évet, és utána egy percet se telefonált, tehát 100 %-ban bukta a 24 hónap előfizetést. Mert ha 1:1-ben hozzácsapod a telefon árához, az pontosan ezt jelenti.
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz 313313 #30231 üzenetére
Hát persze, az is tök evidens, hogy egy dominós vesz egy előfizetéssel egy telefont, és a dominóját használja, az előfizetést meg hagyja nem lebeszélve, csak úgy, feleslegesen. Valóban kifejezetten tipikus helyzet. (Biztos van 1 ilyen lüke az országban, őt ki kell tüntetni valami citrom díjjal.)
Szerintem bárki számára egyértelmű, hogy ha havidíjas konstrukcióban vesz telefont, akkor a havidíjas csomagnak havidíja van. Ami az előfizetés, tehát a szolgáltatás havidíja, ami a szolgáltatásra használható el és nem a készülék ára. Ezt szerintem ennél érthetőbben nem lehet leírni, ha bárki is úgy gondolja, hogy az előfizetés díja a telefon ára, akkor azt innentől mélységesen sajnálom.Ha mégis vannak ilyenek, akkor nekik bónusz kérdés, hogy ha csak simán egy előfizetésre fizetnek elő, és nem vesznek készüléket, akkor a havidíjat minek az ellenértékeként fizetik ki? A nem létező készülékért?
Vagy ha vagy vesznek készüléket, de nem részletre, akkor a havidíjat szintén a telefonért fizetik, ugye?Sajnos ez az irracionális gondolkodás szerintem sose fog kikopni a fórumozók fejéből.
Mellesleg a probléma másik része abban áll, hogy előfizetésre sincs pénzük, nem hogy telefonra, de azért olyan készülék kell, amin bár le kell tiltani az adatforgalmat, meg beszélni nem nagyon lesz pénze, hogy ne szívja az egyenleget, de villantani azért lehet vele. Azaz 2 év alatt kicsönget 100-200 ezret a telefonért, amivel menő lesz, meg lehet vele kütyüzni, csak épp telefonálni, meg netezni stb nem fog vele, mert arra nem lesz pénze. Lehet hogy nem is baj hogy az ilyen gondolkodású embereket nem tudom megérteni. Kocsit is biztos azért vesznek, hogy ott álljon a ház előtt, mert szépen mutat. Bár menni már nem tudnak vele.
-
-
-
-
313313
addikt
válasz 313313 #30336 üzenetére
Visszakönyörögtük a telefont, bent a helyi ténél tesztelték, csak a bibi az volt, hogy a hibát sim kártyával hozta, ők meg anélkül tesztelték majd 3 hétig... Nyomkodta mind a 3 szervizes, de mégse tudott róla csak 1, és még neki állt feljebb, hogy mi kértük, hogy teszteljék.
Sony ismét adott papírt, hogy a telefon teljesen tökéletes, fél nap alatt még nem hozta a hibát...
Mivel közöltük, hogy már 33. napja ülnek rajta, egyből meglett a készülék, és jóváírtak 1 havi számlát...
Majd írok még fejleményekről, a teszteléstől nem javul meg egy készülék...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
cris78
őstag
válasz 313313 #30465 üzenetére
Pénteken én is bevittem a minit. Van egy új szoftver ami orvosolja a hibát. Mondta az emberke. Erre ráraktak a GB-t.Sebaj, itthon számítógép vísít, hogy van frissítés. Tehát hivatalosan adta ki a T az ICS-et.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
legenda
válasz 313313 #30607 üzenetére
azonos feltételekkel kell összehasonlítani, másként semmi értelme!
ezzel az erővel akkor összevetem a bolti garis és 0% áfás árat, a szolgáltató egyik hűséges és kedvező előfizetéses árával, hiszen nekem a hűség és az előfizetés nem probléma, hiszen használni szándékozom még sok - sok éven át adott előfizetést, adott vagy jobb díjcsomagban!
ugye, hogy ugye?
normális esetben fontos a jó gari és a megfelelő számla!
a bolti kontra szolgáltatós (ami ugye gyártói) gari összehasonlítása már ég és föld, és innentől kár is ragozni a dolgot...
vannak ffüggetlen készülékek, amik rendes áfás számlával és magyar nyelvű gyártói jótállási jegy melléklettel beszerezhetők a szolgáltatósnál jobb áron, de arányában nem sok ilyen típus adott.djculture; amit te leírtál, azt nem tartom elfogadható állításnak, arra egy szót sem reagáltam, amit Mr. Teddy írt.
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz 313313 #30614 üzenetére
a vásárláskor spórol 5 - 10 vagy akár 20 e ft különbözetet a bolti gari miatt, aztán egy esetleges olyan meghibásodáskor - például az amoled kijelző beégése - amit gyártói gariban cserélnek, de boltiban jellemzően nem, a dupláját ráfizeti. amennyiben hibátlanul működik a telefon a gari lejártáig, úgy szerencséje van, ellenkező esetben meg vagy lenyeli a hibát, vagy pedig többet bukik rajta, mint amennyit a vásárláskor nyert.
van néhány gsm üzlet, ahol aránylag korrekt a garis ügyintézés, de ezeket nagyítóval kell keresni, nem ez a jellemző, számtalan ellenpéldát találni ezen fórum sok telefonos témájában is.
az csak érintőlegesen említem meg, hogy sok gsm üzlet például gyártói gari esetén sem tud magyar nyelvű gyártói jótállási jegyet adni, mivel kintről hozták be a készüléket, és bár lehet vinni gyártói szervizbe a készüléket, de például a samsung esetén így bukott a prémium garancia, ami bizony sok előnnyel jár, olcsóbb telefonoknál díjmentes garis futár, a drágábbaknál pedig házhoz díjmentesen kivonuló szervizes!
nem mondom, hogy mindenki a szolgáltatónál vásároljon, ha nem akar - ahogy sokan hívják/írják - rabláncot, akkor vegyen függetlent, de erősen javasolt a gyártói gari, ellenkező esetben többe kerülhet a leves, mint a hús, ha becsúszik egy olyan jellegű meghibásodás!
a számlás problémára is sok példát lehetne írni, mondjuk amikor emiatt bukja valaki a telefon árát - vagy annak egy részét -, mert nem lehet javítani, és már cserélni sem tudják azonosra, így elállás lenne a dologból, visszatérítenék az árát, de hiányzó vagy problémás számla esetén bukó a dolog...szilard28; írtam, hogy találni olyan típusokat, de a fordítottja is sokszor igaz.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz 313313 #30872 üzenetére
Utána kell kérdezni de nekem azt mondták 14 nap-ot határoztak meg erre egy egy Európai Unió Tanácsi határozatban amit idén fogadtak el.. Az elállás jog is 14 napra bővült és a áru értékének a visszautalása is a távollevők között kötött szerződések esetében.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- 8TB külső HDD-k VERHETETLEN áron
- Eladó PC MSI GTX 1080 / Intel I5 9600KF / 32 GB RAM / 2TB tárhely
- Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Garanciával!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen