Hirdetés
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Yettel topik
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
félisten
válasz
betyarr
#120792
üzenetére
Valószínűleg szigorú vagyok magammal szemben is, mert ilyen esetben eszembe nem jutna hívogatni (zavarni) az általam tévesen megadott számot, elvégre hogy jövök én ahhoz, hogy másnak az én hibámból váratlan kiadást okozzak. Különbözőek vagyunk, tudd be ennek.
Viszont látva azt, hogy ez nem egyedi jelenség, a szolgáltatókat kötelezném az ilyen téves feltöltések fel nem használt részének visszatérítésére, természetesen némi fix adminisztrációs díj fejében. Mondjuk egy ilyen belenyúlás a rendszerbe néhány ezer Ft-ból megoldható (ugye első körben ellenőrizni kell az auth kóddal a bejelentés valóságtartalmát, ez után zárolni kell a feltöltött összeg megmaradt részét a számlázási rendszerben, majd regisztrálni a számlaszámot, amire vissza kell utalni az összeget, majd az utalást el kell végezni némi bankköltség fejében). Ezt ugye egy L1 ügyfélszolgálatos nem tudja mind megtenni, ezért nem egyszerű a dolog. -
clon
senior tag
válasz
betyarr
#116545
üzenetére
A cég eleget tesz azzal, hogy itt-ott feltünteti (meg az aszf-ben) esetleg a megrendeléskor oda van írva amit az eddigi free miatt sokan automatikusan fognak csinálni (nem olvasva a leírást) így "jön a profit" pár hónapig mire mindenki észreveszi.
A free mindig nagybetűvel hirdetve van és reklámozva a bármilyen díjra való átállás csak szolidan reklámmentesen (hisz a user úgysem szereti a reklámot). Sajnos ez így van minden szolgáltatónál pl. Telenor a 9/19 Ft-os percdíjas feltöltős csomagot megszünteti (2 éves csomag) , de a Classic 100-160Ft (nem tudom pontosan) az a 90' évektől megmarad (gondolom ez a cégnek jó a másik meg a usernek de az kit érdekel). -
thomas77
senior tag
-
-
-
válasz
betyarr
#107992
üzenetére
1414, Vandához nem szólsz, miután ő feladta a menüben néhány szám megnyomása (sajnos nem emlékszem rájuk) és azonosítás után eljuthatsz egy ügyintézőhöz, aki fél perc alatt megcsinálja.
OnePlus 7 Pro-n a VoWiFi nem lett aktív, csak a VoLTE, fentebb viszont olvastam, hogy egyes Samsungok mintha már támogatottak lennének. -
válasz
betyarr
#104241
üzenetére
Tegnap este is téma volt. Nálam ma is megvan még, másoknál nincs.
Én régi app-ot használok, az új appot használóknál megszünt. úgy néz ki
Lehet, hogy nálam is csak az app mutatja, de nem aktiválódna, viszont akinél nem is mutatja, ott egyértelmű a helyzet, ahogy írták is többen, 2018.dec. 31-ével kampeca neki......(#104240) zolikaDB

hajrá cívisváros! -
válasz
betyarr
#100429
üzenetére
Az alkalmazással nincs gondom mostanság, de a fiókba most sem lehet belépni, faragják és néha az az érzésem, hogy nem is kezdő informatikusok, hanem eddig ilyesmit nem látott gyakornokok ügyködnek rajta...
anadroid: Az lehet, de akkor is tablet, a Telekom meg szóról szára ezt írja az ászf-ben:
A Korlátlan Net díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólag mobiltelefon készülékbe helyezhető be.
Továbbá ott a másik korlátozás is, ami minden más esetben is igaz.
Kitalálták ezt rendesen, nem véletlenül nem igényelhető például DuoNet SIM sem a korlátlanhoz, pedig az is milyen jó lenne. -
8
senior tag
válasz
betyarr
#99152
üzenetére
A levéltitok miatt nem írhatom le nekem mit válaszoltak, de a lényeget kiemelve az volt az írásos válasz, hogy a dominó előfizetők közül csak a megújuló adatopciót használók igényelhetik az 50MB-ot.
A pozitív tapasztalatom a dologban, hogy gyorsan, 1 nap múlva reagáltak, thumbs up! -
Soulfly842
addikt
válasz
betyarr
#96805
üzenetére
Ott van az most is..

Semmi pánik - ha már így kint van hivataloan is - nem törlik, csakxlezárásra kerül. Újonnan nem lehet igényelni, de akiknek meg van maradhat.

(#96808) tsteve
Szerinted? Több évtized előnyük van hálózatépítésben és a frekvenciákban is van egy kevéske eltérés...
Továbbá elemző kutató cégek is a telekommunikációs multik. A digi mo. hagyott pár év előnyt h. elemezgessék más orszáfok hasonló piacait. Abban a pillnatban lesznek válaszok is. A kis egyszeri embernek, végfelhasználónak ez jó, élénkül a piac (Ne felejtsül el viszontvh. még most is hány százalékos lefedettsége van az anycégüknek saját hazájában) Hogy a piaccal mit tesz a szolgáltatók szemszögéből? Majd az idö eldönti.
-
válasz
betyarr
#94090
üzenetére
Próbáljátok meg más hálózati módban, ha például 3G-n van probléma, akkor 2G-n.
Én alapesetben 4G-n telefonálok, de kipróbáltam a többi módban is és itt nincs gond, de ettől persze bárhol máshol lehet.ElektrikusDE: Mindegyik szolgáltatónál kiharcolható, csak nem egyszerű.
-
embe
nagyúr
válasz
betyarr
#89284
üzenetére
Már a kínaiak is ráharaptak erre a dologra.
-
thomas77
senior tag
válasz
betyarr
#89284
üzenetére
3 féle minőséggel találkozhatsz:
1. Mezei GSM: 300 Hz to 3.4 kHz normál esetben ez a minőség, akár 2 különböző szolgáltató között is.
2. HD hang: 50 to 7 kHz. Két eszköz között 3G hálózat esetén hálózaton belül. A hívott fél nem lehet hordozott szám (a hívó lehet), különben nem jön létre a HD kapcsolat. A visszahordozott (korábban elvitt, de visszahozott) számok esetében is működik.
3. VoLTE: 20 Hz to 20 kHz. egyelőre csak hálózaton belül megy 2 olyan eszköz között, amik éppen elérik a VoLTE szolgáltatást.
A Telekom kérdésemre azt írta, hogy még idén tervezik bevezetni a dominósoknak is a VoLTE szolgáltatást.
-
radio100jozs
őstag
válasz
betyarr
#88864
üzenetére
Te beszéltél erről:
(#88854) vpanangin válasza betyarr (#88852) üzenetére ÚjVálaszPrivát2017-08-02 17:06:48
vpanangin (kvázi-tag)Én szombaton jöttem át Voda Tuti-ból Domino Fix-be (40 perc + 500 MB adat a kártyán) számhordozással és semmit nem kellett fizetnem.
(#88855) betyarr válasza vpanangin (#88854) üzenetére ÚjVálaszPrivát2017-08-02 17:10:14
betyarr (PH! addikt)hmm...pedig úgy rémlik,hogy a márkaváltás nem ingyenes.de akkor mégsem egyedi az esetem.
-
válasz
betyarr
#88838
üzenetére
Kb. azonnal, nekem kb. 10 perc volt, mire a Telekomos SIM talált hálózatot.
Hivatalosan, azthiszem 72 óra?
Bemész kifizeted a domino SIMet, elindul a folyamat, azonnal átkerülsz a blue rendszeréből a Telekom rendszerébe, ettől a pillanattöl él a Telekom 1 év rendelkezésre állása. -
válasz
betyarr
#88227
üzenetére
[link]azt írja június 13 frissítették.
Mivel nem gyakori kérés, nem biztos, hogy tisztában lesznek vele, de a belső szabályzatukban le van írva a menete.
A 990 forintot nem tudom megerősíteni/cáfolni.
ÁSZFben meg kell nézni, nem tudom, hogy benne van-e. -
válasz
betyarr
#84538
üzenetére
Munkáltatói csomag esetében többnyire jogosultságot kapsz egy adott csomag használatára.
A számlafizető a munkavállaló lesz, lehet számot hordozni, s mivel a munkavállaló nevén van, így szabadon rendelkezhet a telefonszámmal.Ha hiperszuper kedvezményes csomag, lehet, hogy a vállalat nevén marad a SIM, ebben az esetben a számhordozás megoldható, viszont ha elhagynátok a flottát céges engedély kell, hogy a szám megmaradjon.
Az a biztos, ha a céges kapcsolattartót kérdezitek meg a feltételekről.
-
user12
őstag
válasz
betyarr
#84538
üzenetére
Szia
Azt nem tudom megmondani, hogy most perpill, hogy megy, de anno, mikor én voltam ktv, akkor nálunk
1.) a SIM(ek) az igénylő nevére mentek
2.) lehetett számot hordozni
3.) ezt a munkáltatónál/szolgáltatónál kell megérdeklődni, de inkább nem, mint igen (én ahány flottában voltam eddig, nem lehetett belőle kihozni/tovább vinni a számot)Nem tudom a fenti pontok mennyiben függnek az adott hivatal/minisztérium/stb. és szolgáltató közti szerződés részleteitől, de esélyes, hogy abban vannak ezek a szabályok lefektetve.
-
-
Bferibörs
addikt
válasz
betyarr
#82190
üzenetére
Én vásároltam a Fix-et, online felületen látszik az 1 GB net, összesen 5 van mivel tettem hozzá 4 GB Maratont , alkalmazásban 4 GB jelenik csak meg.
Percsdíjaknám sehol nem jelenik meg a 80 perc nálam sem , sem alkalmazásban sem online felületen, csak a feltöltés összegét mutatja ami maradt a Maraton levonása után- 6000.- , 10 ezerrrel töltöttem fel. Kb. 3-5 percet beszéletm a kártyáról eddig összesen de sehol nem mutatja ezt a csökkenést- lehet az1777-en lehet csak lekérni. Ja és a bónusz cuccokat sem látom sehol sem - azt tuti le lehet kérdezni az 1777-en-. -
-
embe
nagyúr
válasz
betyarr
#81479
üzenetére
Felfognak telefonon hívni, a részletek megbeszélése miatt, hisz a számhordozás megigénylésekor nem volt olyan kérdés hogy havidíjas előfizetésre vagy prepaid csomagra hordoznám a számot. Így konkrét előfizetésről sem volt szó. Ha a telefonos egyeztetés során azt mondják, hogy nem lehet, akkor legfeljebb lemondom.
-
válasz
betyarr
#78483
üzenetére
A maraton nem technikai net mellé lett kitalálva, hanem netplusz mellé, ezért bármikor be tudják foltozni a rést a rendszerben. Ezért bátorság így használni, az a buktatója, hogy bármikor megszakadhat a neted, a legrosszabb helyzetben is, ha befoltozták a rést.
A maraton esetleg működhet napinet mellett, de kérdés mit tekintünk aktív állapotnak, amikor levonja adott napra a napinet díját, így aktív a 10MB, vagy amikor aktív a csomag. Így napinetet nem ajánlok maraton mellé.
A maraton arra jó, ha váltakozó a net használatod, akkor kiegyensúlyozd vele hosszú távon. Egyik hónapban elhasználsz 400-500 MB, másikban a 200MB is marad. Így nem kell a nagyobb csomagot megvenned, s nem veszik el, ha eseteg nem használnád el mindet.
-
Bazsee71
őstag
válasz
betyarr
#77712
üzenetére
Az szinte biztos. Nekem egy garanciális ügyintézés során a jótállás jegyemet vesztették el (használtan vettem a fényképezőgépet, nem tudtam pótoltatni), szerencsére lefotóztam leadás előtt, a szerviz pedig elfogadta, de a T magasról tett az egészre. Legutóbbi levelem kapcsán - amiben a sokadik himi-humizást megunva jeleztem, hogy felettestől várom a választ, de az összes mondatra, aminek a végén kérdőjel szerepel - már válaszra sem méltattak. Amikor eladtam a masinát, csak 15 ezret buktam nekik köszönhetően, mert ki vesz meg nyugodt szívvel egy olyan eszközt, amihez nincs jótállás jegy, de állítja, hogy a szerviz a fotót is elfogadja...

Szerk.:
erikviking: nincs, de üzletbe vidd vissza, és indoklás nélkül állj el a vásárlástól, más módon jön a mókuskerék. Nálunk egy frissen kicsomagolt készülék kijelzőjén éktelenkedett egy karc, az ügyfélszolgálatot felhívva pedig még a hölgy is azt javasolta, hogy ha nem akarjuk hetekig ügyezni, akkor csak simán vigyük vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3898, 100% Akkumulátor
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- 171 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Death Stranding Director s Cut
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



Én régi app-ot használok, az új appot használóknál megszünt. úgy néz ki



dptrsk

