Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Előrendelhető a legújabb Nothing Phone
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- IFA 2024: Gombnyomásra vált kijelzőmódot a TCL telefonja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
A cégek zöme már AI-t használ
it 200 millió heti szinten aktív felhasználója van már a ChatGPT-nek, miközben a 100 milliárd dollárosra értékelt OpenAI-ba az Apple és az NVIDIA is befektetne. Az OpenAI és az Anthropic aláírt az amerikai kormánnyal az AI-kutatás kapcsán, míg a Meta modelljeit bankok és tech cégek vezették be.
-
IFA 2024: A Timekettle új fordítógépe már közel van ahhoz, amire várunk
ma Ezek a hordozható fordítógépek évről-évre sokat fejlődnek, most a Timekettle mutatta meg, hogy hol tart az iparág.
-
IFA 2024: Vivobookok triójával készült az ASUS
ph Egy klasszikus és két 360 fokban kihajtható modell érkezik.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
addikt
Kedves hozzáértők (1430?). November 19-én jár le a hűségem. Mikortól lehetséges kedvezményes (értsd: részletfizetéses) készülékváltás legkorábban? Interneten rengeteg infó kering 1 és 3 hónap közötti válaszokkal. Ügyfélszolgálatot még nem hívtam, mivel egyelőre bármelyik is a helyes verzió, kívül vagyok a határon, de a tervezéshez viszont nem ártana tisztában lennem ezzel. Szóval 1, 2 netán 3 hónapon belül már lehetséges?
Előre is köszi! -
Keem1
addikt
válasz erdoke #47344 üzenetére
Arany. Nincs tartozás (mindig az aktuális havi számlám van, de határidőig mindet rendeztem eddig).
Zsolt_72: aha, szóval most mindentől függetlenül 1 hó akkor? Hát ez most rosszul esett. Minden ismerősöm eddig kb. 2 hónappal előtte már tudott váltani, egy cimborám talán úgy év elején.
Szerk: az sem hatja meg őket, hogy 2001-ben aktivált és azóta folyamatosan használt előfizetésről van szó? Ha valaki, hát én csak tudok valamit a hűségről
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Fentebb írták, hogy a Like S csomag LTE-képes. Itt viszont az áll, hogy max 7,2 Mbps sebesség áll rendelkezésre. Tehát LTE hálózat van, csak épp semmi értelme? Földműves emberek látásának elvételéről lehet szó? LTE, de mégse? Nem értem...
-
Keem1
addikt
válasz dptrsk #47570 üzenetére
Persze, ez így érthető, de a gyökkettő júzer számára akkor is parasztvakításnak fog tűnni, hogy "juhúú, LTE-s mobil, LTE-s díjcsomag", aztán ha mér egy sebességet, akkor meg csak pislog. Mert akkor így a Like S annyiból LTE-s csomag, hogy fel tud rá kapcsolódni, de sebességben viszont nem lesz különbség a 3G-hez képest.
Értem én ezt, nem is problémázok tovább rajta, csak olyan mint a Voip tiltás. Van egy szolgáltatás, amit használhatsz, csak épp a lényege marad el (mobilnet voip nélkül, LTE háló lassítva). Ez tényleg olyan magyaros. UK-ban élő ismerősöm 2 GB netet kap a szolgáltatójától, a skype-ot meg nem is számítják bele az adatcsomagba, az korlátlan. Szintúgy, mint a korlátlan duma és sms. Kb. 6000 Ft-nak megfelelő fontért.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Emberek, csak megerősítésképpen: aki emlékszik, nemrég kérdeztem, hogy a hűség lejárta előtt mennyivel lehet készüléket váltani. Arany/platina ügyfél esetén 3 hónappal. A kiszemelt cuccra mondtak is egy összeget, amit természetesen sokallok, közöltem az ügyintézővel, hogy nézzük ezt meg kedvezőbben, mert a konkurenciánál új előfizetéssel is sokkal olcsóbb. Jövő héten visszahívnak
Schizoka: szerintem nem véletlenül van ez így, hogy csak témánál tudsz ügyintézőt kérni, mert csoportosítva vannak az emberek, a múltkor rossz helyről kértem üi-t és közölte a csaj, hogy kapcsolja a kollégáját mert ő nem illetékes. De ez persze nem tuti, majd az okosabbak megerősítenek/cáfolnak.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Emberek, lehet az, hogy az ingyenesnek hirdetett első hónapban a T-Mobile a Music opcióra belépési díjat számol fel? Még nem jött meg a számlám, ám a vártnál épp kb. 1500 Ft-tal több a webes ügyfélszolgálaton kiírt fizetendő összeg. Ha igen, gondolom megreklamálom és le tudom szedetni. Rohadtul nem volt szó arról, hogy egy ingyenes próbaidőszakban egy fillért is fizessek. Csak most nézem a szolgáltatásoknál, hogy a Music opciónak nemcsak havidíja, de belépési díja is van.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz pepe091 #52750 üzenetére
Megjött a számla, amiből kiderült, nem ez, hanem a szintén most ingyenes korlátlan web&e-mail opció van a számlán. Fel is hívtam a 1430-at, a számlázáson az ügyintéző hölgy nagyon készséges volt, közölte, valóban tévesen van a számlán, ír egy számlareklamációt, ezt most fizessem be, de a következő számlából jóvá fogják írni, ne aggódjak. Közben legalább kétszer, de inkább háromszor elnézést kért, kedves volt, megköszönte a türelmem. Le a kalappal, a hangja alapján húszas éveiben járó hölgynek jár egy nagy piros pont, a munkáltatója érdekeit betartva maximálisan ügyfélbarát hozzáállást tanúsított, ritka az ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Hölgyek, urak! Adott egy folyószámlán és egy előfizető nevén két előfizetés, mindkettő hűségidővel. Kötbérmentesen lehetőség van újra külön bontani őket? Gondolom az előfizető személyén nem változtathatunk, de már azzal elégedett lennék, ha a két előfizetésről két külön csekk jönne, két külön lakcímre. Lehetséges?
Előre is kösziU.i.: igen, sajnos szakítás...
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz ForRedGlory #54831 üzenetére
Nekem még az ehavi számlával jött a novemberben aktivált korlátlan web opció, amit kiszámláztak. December elején 1430-on felrögzíttettem, és kb. 1,5 hét múlva jött az sms, hogy a következő számlából jóváírják az összeget. Akinek ilyen van, ne menjen be személyesen, ne emailezzen, telefonon kb. 3 perc volt az egész, forralt borral a kezemben, a karosszékemből.
-
Keem1
addikt
Sziasztok emberek!
Picit off a kérdésem, elnézést érte!
Ha ne adj' isten, Music díjcsomagra fizetnék elő, és haverral megfelezzük a díját és mindketten ugyanazzal az accounttal lépünk be a Spotify-ba, akkor szerintetek mindketten ugyanazokkal a feltételekkel használhatjuk a prémium előfizetést? Nyilván a plusz Spotify adatforgalmat csak én kapnám...Köszi előre is
-
Keem1
addikt
Hahó emberek!
Élő hűségidő alatt lehetőség van a szerződő előfizető módosítására? Természetesen a régi és a leendő fél jelenlétében. Sajnos az előf.szerződésben nem találtam sem annak tiltását, sem kifejezett megengedését. -
Keem1
addikt
Aha, úgy látom, nem csak nálam nincs Telekom hálózat. Gondoltam, rákeresek, hogy másnál is vacakol-e, de elég volt csak a legfrissebb posztokra nézni.
Szóval beállok én is a sorba: Bp. VI. ker., kb. 2 órája halott. Néha kiírja a telefon, hogy nuku szolgáltatás, máskor meg ad ugyan térerőt, de nincs semmi. A telefon szerint a hálózat típusa ismeretlen. 2G/3G/4G váltás sem javít semmit.Remélem, a fiúk hamar kijavítják, de addig is hátradőlök, nem kell melózni
-
Keem1
addikt
válasz zichie #69894 üzenetére
A hírekből és a hozzászólásokból kiindulva nem lokalizáltan van a hiba, így akik a Telekom hálózatára csatlakoznak, eltérő mértékben részesülnek a hibából. Ergo van akinek van, van akinek nincs hálózata. Szolgáltatótól (Telekom hálón persze), mobilhálózattól, készüléktől, országtól, nemtől, orrszőrmérettől és szexuális beállítottságtól függetlenül.
Magyarán biztosan van a roamingosok, MOL-osok, Blue-sok körében is olyan, akinek van, és olyan is, akinek nincs hálózata.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz ANDROID??? #69898 üzenetére
Ugyan már... Kár az embereknek kardjukba dőlni.
Én amúgy is melózok, nem kell telefonálgatni, bár a céges telefon vodás, az működik rendesen. Akinek telekomos a céges, az meg pihenhet legalább.
Kár, hogy ott tartunk, hogy az ember már nem bír ki pár órát/napot a mobilja nélkül. Én akkor is jól elvolnék, ha nem lenne net. A középiskolások reggelente a trolin csak lesnek, amikor előkapom az 500 oldalas Szilmarilokat, gondolom próbálják kitalálni, hogy miféle eszköz lehet a kezemben, mert ők még ilyet nem láttak.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
És speciel havonta 9 ezret fizetek a szolgáltatónak, de akkor se lennék dühös, ha egy hétig nem lenne net/telefon/egyik se. És nem azért, mert kőgazdag vagyok (talán a nagyon nagy átlag feletti fizetésem van, de közel sem keresek sokat), de ki tudom fizetni a számláka. Ember vagyok, más is az, hibázhatok én is, más is. Ha én elvárom mástól (vagy bízom benne), hogy ha hibázok, akkor emberséges, megértő legyek, úgy én is ugyanezt teszem másokkal szemben. És most független, hogy emberi hiba miatt nincs hálózat vagy sem, csak a példa kedvéért hoztam fel.
Most különben is melózok, ha otthon lennék, akkor se érdekelne, mert kinyitok egy jó könyvet vagy csinálok egy bögre forralt bort és kész. Túl vagyok azon a korszakomon, hogy minden miatt problémázzak. -
Keem1
addikt
válasz lugosi #69945 üzenetére
Értem én a problémádat, abszolút jogos is, és távol álljon tőlem, hogy okoskodjak, de hadd gondolkozzak picit hangosan, úgy mindenkinek, aki elolvassa (aki erre most nem vevő, kérjük, ugorjon a következő hsz-re).
Ez a szolgáltatótól függetlenül, máskor is előfordulhat, teszem azt, édesapád telefonja lemerül, a tiéd elveszik, stb. Tehát nem mindig fekete-fehér ez, számos eset áll fenn, amikor valaki nem tudja az ismerősét elérni, akár úgy, hogy csak két emberen áll a vásár, és nem országosan érintett. Ha Telekom hiba van, számodra tök mindegy, hogy 100.000 ember (köztük te) nem tud beszélni, vagy csak te és az ismerősöd, a lényeg, hogy te nem tudsz.
Most persze nagyobb a visszhangja, mivel nagy felhasználói számot érintett a dolog, de a világ nem áll meg tőle, és azért relatíve rövid ideig is tartott a kimaradás. És az elérhetetlenség tényleg bármikor, kb. bármilyen ok miatt felléphet. Ha lemerül az akku, magadat hibáztatod, ha ellopják a telefonod, akkor a tolvajt.A te posztod miatt merült fel a fenti gondolat, de ez kb. bárkire igaz lehet, még rám is, és ebbe nem tartozik bele hogy esetleg az említett okod miatt sürgős telefonálnivalód lenne, mert ugye ahogy írták, a segélyhívás azért kisebb eséllyel hiúsul meg (ha valaki odalép hozzám, hogy hívjam a 112-t, nincs az a telefonbeszélgetés, amit ne szakítanék meg ezért).
Az én ismerőseim is lázongtak facebookon, igyekeztem a közeli barátokat csitítani, hogy tök fölösleges a problémázás, mivel a gondot nem oldja meg. És senki nem a 112 sikertelen hívása miatt hőbörgött, az anyós felhívása munkaidőben pedig úgy érzem, halasztható kategória. -
Keem1
addikt
válasz dokee78 #70128 üzenetére
Ezt nyugodtan bontsd külön fejben is, mert a Telekomnál is külön van.
Beléphetsz:
- hagyományos módon, telszám + numerikus jelszó (web, mobilalkalmazás), egyedi előfizetőként, vagy folyószámlánként
- az új telekom fiókkal (ami email + szabadon választott pass), ebben az esetben a fiók alá vont előfizetéseket kezelheted úgy, hogy azokba külön-külön beléphetnél.Egyelőre a Telekom app csak az elsőt tudja. Nem fail, ez direkt van így, szerintem ha a második opció bejáratódott, az előfizetéses belépés akkor is megmarad majd mindig. Az a fail, hogy te megpróbálsz belépni a két megoldás kombinációjával (gmail fiókba gmail címmel és hotmail jelszóval nem fog menni).
Biztos, hogy előbb-utóbb a Telekom app is tudni fogja az e-mailes belépést.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Ha minden igaz, nálam a legfrissebb van fent, de csak telefonszám vagy MT azonosító, és a billentyűzet is a számbillentyűzet, betűt fizikailag nem tudok beírni.
Pedig jó lenne, ha már működne, anyám előfizetését is én menedzselem, és nem kéne ki-belépni, ha épp mobilon vagyok. Valaki megpróbálná androidos telefonon még? Remélem, nem csak nálam nem lehet e-maillel belépni. Kali, neked szifonod van, nem?
"valakinek mindenhová azonos jelszó van beállítva"
Nem hogy a fél világnak, hanem kb. 70%-nak[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz Mr.Csizmás #70255 üzenetére
Személyes ügyfélszolgálatot el kell felejteni. Én eddig velük csak szívtam. Pláne a Westendben. Ott izompacsirták és cicababák vannak, amíg vársz, jó stírölni a csajokat, de másra sajnos nem jók. Én már netcsomag ki-bekapcsolás miatt se megyek be oda, csakis kizárólag akkor, ha olyan teendőm van, ahol aláírni kell vagy fizikailag átvenni valamit. Minden mást próbálok neten és telefonon elintézni.
Szerintem hamarosan (vagy a távoli jövőben) a telkó cégeknél a személyes üszi elcsökevényesedik és megszűnik majd. Nem hatékony, drága és sokszor már felesleges is.
-
Keem1
addikt
Srácok, ha holnap (február 15-én) lemondok egy előfizetést (Next S), akkor a februári havidíjat részarányosan kell kifizetni, vagy az egész hónapot kiszámlázzák? Akár ez, akár az, helyben lemondáskor kell rendezni, vagy ugyanúgy a jövő hónapban?
Előre is köszi!
-
Keem1
addikt
válasz szabogabor10 #70761 üzenetére
Az elmúlt pár évben postán akkor jártam, ha egy ajánlott küldeménnyel a postás nem talált otthon.
Amúgy nem is értem, fiatalok közül is sokan csekkeznek. Pedig mennyivel egyszerűbb otthon bankkártyával elintézni egy kávé mellett. -
Keem1
addikt
válasz Soulfly842 #70835 üzenetére
Olyan szinten jó az időzítés (amellett, hogy ez most az S4 óta az első Samu ami tetszik), hogy közben ha jól számolok, már túl vagyok a 18 hónapon, ha még él az előrehozott készülékváltás, elvileg már cserélhetnék is.
Más kérdés, hogy szerintem most még nem fogok (hacsak nem érzek késztetést a VR szemüvegre).
-
Keem1
addikt
válasz zebede #71059 üzenetére
Megelőztek, és jobb hírekkel, ahogy látom
Figyelmetlen is voltam, nem láttam, hogy válaszként ment egy beszélgetésre, elnézést.Elvileg átutalással meg tudod oldani, a számla végén mindig ott van az utaláshoz szükséges infó az aktuális részlettel - ebben az esetben értelemszerűen a teljes, még fennmaradó összeget kell a megfelelő helyre írni.
Esetleg a 1430-cal megkonzultálhatod, hogy tuti legyen, de korábban valahol úgy láttam, hogy kifizetheted egyben a maradék törlesztőket.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Tudja valaki, hogy Netplusz M bekapcsolásakor kiszámlázzák-e egész hónapra, vagy csak részarányosan? Pár hónapja az 1 GB-os csomagot egész hónapra számlázták.
-
Keem1
addikt
válasz zsoltzsolt #71309 üzenetére
Nem! 2 év hűség kell.
"Az akció 2016. március 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2016. május 31-ig érvényes, új előfizetők és hűségidő hosszabbítás esetén, 2 év hűségidő vállalásával. A négyszeres havi adatmennyiség az első 2 hónapban jár."
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz szabogabor10 #71312 üzenetére
Igazad lesz Az akció alatt láttam a 2 évet, de belekattintva már ez van:
"A NetPlusz, Domino NetPlusz, Net&Roll és Társkártya Net&Roll akció 2016. március 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2016. május 31-ig érvényes. NetPlusz és Domino NetPlusz új előfizetés esetén, valamint csomagok közötti átváltáskor is érvényes. Net&Roll és Társkártya Net&Roll előfizetés esetén új előfizetők számára és hűségidő hosszabbítás esetén is érvényesül, de csak 2 év hűségidő vállalásával."
Szóval tényleg csak a net&roll-ra van hűségvállalás.
Működik, megrendeltem az M-et és még 2,1 GB felhasználható összesen
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Valamit én nézek rosszul, vagy a Telekomnál nincs már arany/platina ügyfeleknek 24 hós kamatmentes részlet, előleg nélkül? Most csak előleg + 19 havi részletet találok.
Kezd egyre kevésbé rugalmas lenni a Telekom, egyre kevésbé próbálja a régi ügyfeleit megtartani. Már-már elfogadtam, hogy semmiféle kedvezményt nem kap, csak a 24 havi kamatmentes részletet, de már kb. az is kezd kikopni. -
Keem1
addikt
Szerintetek ez még az új weboldal bugja, vagy szándékos kiszúrás a régi ügyfelekkel?
Feltételezem, hogy inkább az előbbi, de már a fene se lehet benne biztos. Arany szintű, meglévő előfizetésről beszélünk, nem pedig tegnap kötött szerződésről.
(ha nem látszódna jól a képen: új ügyfélként van kamatmentes részlet, meglévőként nincs, csak egyösszegű fizetés) -
Keem1
addikt
válasz Carline #72675 üzenetére
Sajnálatos. Én is ügyfelekkel dolgozom, nem mondom, hogy az új nem számít, természetesen számít, de sokkal nagyobb energiát fektetek a meglévő ügyfelek megtartásába. És ez a taktika immáron 6. éve bejönni látszik. Kétlem, hogy ezt egy nagy cégnél ne látnák, nem hiszem, hogy én találom fel a spanyolviaszt.
Ez az újakra is kihatással van, nem egyszer keresnek meg idegenek azzal, hogy ajánlottak engem. Van, aki a munkatársaimmal szóba se áll, pedig kiváló szakemberek. Ha engem ajánlanak, az új csakis engem akar. A bizalom fontos, egy ügyfél bizalmát eljátszani veszélyes dolog. A régi ügyfél nem felejt.[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
Köszi, hogy megnézted. Holnap beszélek velük telefonon. Továbbra is bízom abban, hogy csak technikai hiba, ez lenne az első eset, hogy egy hosszabbítani szándékozó ügyfél rosszabb feltételeket kap, mint egy új. Természetesen ilyen esetben nem lesz hosszabbítás.
Egyébként az én példám S7 edge volt, a tiédben az is benne van, szóval...Szerk: egy másik, családban lévő előfizuval is megnéztem, ott is van részletfizetés opció. A sajátomnál nincs. Fura. Semmilyen készüléknél sincs, se drága, se olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz solarix45 #72762 üzenetére
Nyilván nem mérvadó, de annak idején a T-s 3G hálózattal elég sokat szívtam, főleg vidéken. Előrelépést akkor tapasztaltam, mikor szinte mindenütt lett 4G. Véleményem szerint a 3G-t már nem is nagyon fogják fejleszteni, hanem a 4G-t. Több oka is van: ebben még van potenciál, folyamatosan emelik az elméleti sávszélt, a vodát kivéve mindegyik szolgáltatónak már jobb a lefedettsége a 4G-vel (amihez a 800 MHz jobb hullámterjedési tulajdonságai is hozzájönnek), a legtöbb készülék már 4G képes, és a T (talán) összes díjcsomagja 4G képes.
Szerintem ne várj érdemi javulást, hanem inkább állj át te is 4G-re, hidd el, megéri, akksi idő is észrevehetően jobb (ugyanazzal a készülékkel). És még jobb lesz, ha a VoLTE is elindul, elterjed.Hoppsz, most látom, hogy nem LTE-s a telefonod, írtad Nem szeretnél esetleg telefont cseréli?
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz bandi20 #72813 üzenetére
Na az királyság. Mi az, hogy idénre? Idén már nem lesz részletfizetés a weben? Megőrültek?
Én is akarok telefont venni, de ehhez menjek be akkor? És nem úgy van, hogy a webes ár csak weben érvényes?Az jutott az eszembe, hogy mivel ez az ő hibájuk, más módon kellene biztosítaniuk a webes feltételeket, pl. telefonon. Aki érintett és fel tudja hívni a 1430-at, megtenné, hogy ide is beírja a kapott választ? Olyan helyen vagyok most, hogy leghamarabb csak holnap délután - este tudnék rákérdezni.
[ Szerkesztve ]
-
Keem1
addikt
válasz cris78 #72876 üzenetére
Akkor adják az S7 edge-hez a VR szemüveget? Mondjuk, ha a webshop nem működik rendesen, akkor alternatív csatornán is illene biztosítani.
Jó, persze, azt nem tudom, hogy a dínó milyen telefont akar venni, lehet, ő olyat, ami ugyanazokkal a feltételekkel vehető üzletben is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI internet
- Peugeot, Citroën topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen