Hirdetés
- Google Pixel topik
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- iPhone topik
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Tecno Pova 6 Pro - buli reggelig
- Új gombot és SoC-t kapott az iPhone 16 és 16 Plus
- Apple Watch
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Összevonja gyorsítóarchitektúráit az AMD
ph Az RDNA és a CDNA után jön az UDNA! De miért?
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nem kapunk korai hozzáférést a kampányhoz
gp Visszatérünk a régi dolgokhoz, ezúttal egyszerre kapjuk meg az egyjátékos és multiplayer tartalmakat.
-
Lumia stílusban bukott le az Oppo Find X8
ma A dinamikus sziget után az iPhone 16 kameravezérlőjét is lemásolhatja.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz [P]laci #49132 üzenetére
A kartellezést szajkózza mindenki, minden iparág tekintetében, mert fogalma sincs róla, hogyan működik egy termék árazása. Elárulom: ott kezdődik, hogy megnézem, mennyiért adja a konkurencia. Ha nem akarok piacot szerezni, akkor nem megyek alá árban, mert minek mennék. Közgazdaságtani alapelv, hogy annyiért adom, amennyiért (még) megveszik a terméket - azaz, ha megveszik drágán, akkor csak az ügyfél két szép szeméért nem fogom olcsóbban adni.
-
Kbali
nagyúr
válasz [P]laci #49160 üzenetére
Azt is nézni kell, hogy mondjuk plusz 1 millió előfizető kiszolgálásához mekkora beruházás szükséges (infrastruktúra, humán, stb...), mennyi a tulajdonos profitelvárása, stb... (nem véletlenül küldenek el most a cégcsoportból több, mint 1000 embert) - és akkor már nem biztos, hogy annyival több profitot is ki lehet hozni.
-
Kbali
nagyúr
válasz djculture #50423 üzenetére
Jah. Az eredeti telekomadót is csak erre lehetett volna felhasználni. Csakhogy megy a nagy kalapba, emiatt nem véletlenül van kötelezettségszegési eljáras. Aminek a végén majd vissza kell fizetni a szolgáltatóknak a beszedett összegeket, igaz ebben az esetben különadó vethető ki
-
Kbali
nagyúr
válasz djculture #50879 üzenetére
Pontosítanék a fogyasztóvédelmi hatóság honlapja alapján:
"Az új PTK. a kellékszavatosság igényérvényesítési határidejének egész szabályozási rendjét átalakította. A határidők kapcsán az új PTK. legfontosabb rendelkezése, hogy megszüntette a jogvesztő határidőket, így a kellékszavatossági igények érvényesítésére kizárólag elévülési jellegű határidők vonatkoznak, melyek az elévülés nyugvásának szabályai szerint meghosszabbodnak, illetve megszakadás esetén újrakezdődnek. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy megszűnt a szavatossági jogok érvényesítésének (a régi Ptk. 308/A § (1) és (2) bekezdésében szabályozott) azon korlátja, miszerint fogyasztói szerződésben a teljesítést követő 3 éven túl (vagy az ennél hosszabb, jogszabályban meghatározott kötelező alkalmassági időn túl) már nem érvényesíthető szavatossági jog." - ez pont azt jelenti, hogy már nincs határidő, kvázi bármeddig lehet szavatossági igényt támasztani.Ugyanitt a 3 napos csereigényről: "A 2014. április 9-én, illetve azt követően kötött szerződések vonatkozásában a fogyasztóvédelmi hatóság már a 3 munkanapon belüli cserére irányuló kötelezettség teljesítését is vizsgálhatja a Korm. rendelet 7/B.§-a alapján.
Az új hatáskör okán felhívjuk a figyelmet a Legfelsőbb Bíróság (mai nevén Kúria) két ítéletére. Bár a hivatkozott ítéletek a régi Ptk., és a módosítás előtti Korm. rendelkezésire hivatkoznak, azonban a korábbi és az új szabályozás e tekintetben nem tér el egymástól, így az új szabályozással érintett vizsgálatok esetében is relevánsak.
A Legf. Bír. Kfv. III. 37.027/2007. számú ítéletében kimondta, hogy a Korm. rendelet 7. §-ának rendelkezése alapján érvényesített három munkanapon belüli csereigény esetén a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikk a forgalmazónál – előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni, az előzetes vizsgálatot igénylő kijavításra nem ad a jogszabály lehetőséget, ebből értelemszerűen következik a meghibásodott fogyasztási cikk azonnali kicserélésének kötelezettsége a forgalmazó részéről.
„Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.” (EBH2007. 1744)
A Legfelsőbb Bíróság ezen álláspontját későbbi Legf. Bír. Kfv. IV. 37.206/2007. számú ítéletében is fenntartotta, mikor kimondta, hogy a Korm. rendelet 7. §-a tehát kizárólag a Ptk. 306. §-ára hivatkozik, ezen rendelkezés pedig nem tartalmaz semmilyen olyan lehetőséget, miszerint az igény jogosságát a forgalmazó megvizsgálhatja, illetve ezen § prioritást, és kvázi megkülönböztetett elbánást biztosít az egyes, a Kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikk meghibásodása miatti, 3 munkanapon belüli csereigényt érvényesítők részére. (BH2008. 257)" - azaz nem tagadható meg, nem köthető bevizsgáláshoz.
-
Kbali
nagyúr
Anno nekem az ipdanél csinálta azt a Pólusos csaj, hogy visszastornózta a rendelést, majd megcsinálta újra, mintha eleve náluk vettem volna off-line. Persze 50 oldalt kellett neki nyomtatni, meg majdnem egy Minit adott a sima ipad helyett... Eddig legkorrektebb nekem a Duna Plázás Telekom üzlet volt.
Az on-line átvételes külön nyomógombnak meg én örülök a legjobban. -
Kbali
nagyúr
Valaki(k) nagyon akartak segíteni a Telekomnak. Itt a lehetőség, legalább majd tudjuk, kit kell fikázni
-
Kbali
nagyúr
válasz MaxxDamage #51762 üzenetére
Tartozékok, szolgáltatások ellenértéke, stb... A partner kedvezmények sem rosszak. Pl. Líra, állatkert
-
Kbali
nagyúr
válasz lord.lakli #51956 üzenetére
A teszteken pont az derült ki, hogy hiába kvázi szabvány az NFC, mégsem egységes a kezelése még Androidon belül sem. Egy tavalyi konferencián pont erre hozták példának, hogy valamelyik Samsung készülék egy frissítés után elvesztette az NFC képességét.
A SIM a titkosítás miatt kell - azon van megfelelő alkalmazás.[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
válasz lugosi #52707 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a legtöbb üzletet nem maga a T üzemelteti? A gombnyomogató hostessek meg sokszor értékesítenek is pl.: hitelkártyát és igazából nem a gombnyomogatás a feladatuk.
Mindenki másnak:
Szállítás: a webshop is akkor tudja a pontos státuszt, ha a szállító ezt berögzíti és elküldi. Pl.: szállítás alatt - átadták a futárnak, majd lesz vele valami - ha a futárcég nem frissíti a státuszt, honnan tudná azt a T??? Ne várj el olyat, ami nem teljesíthető, mert nem rajta múlik. Ugyanez, ha üzletben akarod átvenni - ha ott nem volt készleten, ugyanúgy a futár viszi oda. Ha volt, akkor meg az ott dolgozókon múlik, hogy nyitáskor mondjuk megnézik-e milyen rájuk vonatkozó rendelések voltak és félreteszik az adott készüléket, nehogy megvegyék előled. -
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen