Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Maist

    senior tag

    Ez a 600 perc 7 napra szolgáltatás nem biztos, hogy nagyon jó lesz így, ebben a formában. Letelt az egy hét a csomag megrendelése után, amit kb. ebben az időpontban rendeltem meg egy hete. Persze a szolgáltatás aktívnak mutatkozik, de az egyenlege már 0 perc. Kikapcsolni sehogy sem lehet, sem új, sem régebbi Telekom app használatával, így persze újra bekapcsolni sem. Akinek be van kapcsolva, most így szólnom kellett, egyelőre ne telefonáljon azzal a tudattal, mintha még meglenne ez a szolgáltatása. Miért nem tud ez kikapcsolt állapotba kerülni azonnal, mikor elfogynak a percek, és ezáltal újra megrendelhetővé válni? Hátha valaki nem figyeli annyira, és lebeszéli az egyenlegét abban a tudatban, hogy még aktív a szolgáltatás? :(((

Új hozzászólás Aktív témák