Hirdetés
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz pvt.peter #93861 üzenetére
Szia,
A legfájdalommentesebben úgy, hogy kivárod a hűség lejártát.
Esetedben még a kötbér kifizetése sem igazán jó megoldás, mert az fájó összegű is lehetne (bár ez nézőpont kérdése), de az összegre kérdezz rá, aztán eldöntöd, hogy megéri úgy, vagy nem.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pvt.peter #93877 üzenetére
Pedig ha a kötbért hajlandó vagy kifizetni, akkor megoldható a számhordozás - úgy minősül, mint amikor megszünteted hűség alatt az előfizetést -, még ha ezt a szolgáltatók nem is preferálják, pláne az nem, ahonnan lelépni készülsz.
Oceane: Szia, Hozz létre Telekom fiókot (Link), add hozzá az előfizetéseket, utána az alkalmazásba azzal a fiókos regisztrációval lépj be, úgy ott fog szerepelni minden előfizetés.
r3dsnake: Működik már.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz pvt.peter #93879 üzenetére
Nem is minden ügyintéző tud a lehetőségről, egy hozzáértőbbet kell kifogni.
Üzletben is mondanak néha olyan butaságokat, hogy csak úgy füstöl, de szerencsére akadnak hozzáértő és korrekt ügyintézők is, ezért érdemes több illetékesnél, akár helyen is rákérdezni.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
4Grider
nagyúr
válasz pvt.peter #93879 üzenetére
A Telekom a hatályos jogszabályok szerint kizárólag az alábbi okok miatt utasíthatja el a hordozást:
Az előfizető nem beazonosítható a szerződésen szereplő adatok alapján (az ügyféladatok nem egyeznek),
vagy az előfizetőnek a Telekomnál több, mint 30 napja lejárt számlatartozása van.Ennyi. Tehát a hűség alatt lévő előfizetésed is hordozhatod, az elhordozással kapcsolatban nem kell semmit kérdezned a Telekomnál, azt az új szolgáltatónál kezdeményezed. Ami viszont fontos: Hűségszerződés felmondásakor a kötbér, az igénybe vett készülékkedvezmény és tarifakedvezmény - akár együtt is - kiszámlázható. Mindenképp kérdezz rá, a pontos összegre, ez ui. akkora szokott lenni, hogy NE érje meg a hűségszerződést felbontani!
-
pvt.peter
őstag
válasz pvt.peter #93882 üzenetére
Közben a mai nap megtudtam szabadulni a hűségidőmtől ~5700Ft kötbér ellenében
Természetesen ez sem ment egyszerűen. Az ügyintéző már az elejétől kezdve flegma volt, azt mondta, hogy ezt nem is itt kellene intéznem, hanem majd az új szolgáltatónak fogják automatikusan kiküldeni a kötbér számlát. Természetesen jobb szerettem volna személyesen intézni, nehogy vmi "baki" csússzon a rendszerbe, aztán meg rohangálnom kelljen a pénzemért.
Ez után azt a tájékoztatást kaptam, hogy ez bizony 12000 jó magyar forintba fog kerülni ezt már akkor sem tudtunk tisztázni, hogy hogyan is jött ki, ugyanis a teljes kedvezmény amit kaptam 2 évre (2019.01.24 -ig) mindössze 11500Ft volt.
Elmondott minden varázs csiribiri számomra ismeretlen szót, kifejezést (reaktív ügyfélmegtartó akció volt a kedvencem ) de mégsem jött ki a reális összeg.
A sok halandzsa után átváltottam flegmába, értsd: szó szerint mondtam neki, hogy itt senkit nem érdekel az általa elmondott vélemény és elgondolás ugyanis a szerződésbe fekete fehéren le van írva, hogy csak azon hónapok után kell kifizetnem 500Ft -t amelyekben a kedvezményt igénybe vettem.
Ez után pár másodperc szünet, majd "akkor én most telefonálok egyet" kijelentés hangzott el.
6-7 perc "kőkemény" matekozás után kijött a fentebb említett 5700Ft -os összeg...
Tehát nekem volt igazam.Mi ebből a tanulság?
Mindig résen kell lenni, hisz ott húzzák le az embert ahol épp nem veszi észre.
Persze nem azt mondom, hogy a többi szolgáltató jobb lenne, sajnos van a többihez is szerencsémMondjuk az érdekes, hogy szűk 1,5 nap alatt kétszer akartak átb*szni a Telemókusok.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
legenda
válasz pvt.peter #93930 üzenetére
Nem szolgáltató, hanem ügyintéző függvénye, mindegyik szolgáltatónál vannak jobbak és rosszabbak, így részint szerencse kérdése is - még ha ez így nem is normális dolog -, de az a biztos, ha képben van az ügyfél és hárítani tudja a nem korrekt ügyintéző butaságát.
Bezzeg a régi szép időkben, nem volt olyan kérdés, amivel megfoghattam volna az ügyintézők bármelyikét is, komolyabb műszaki kérdésben is segítettek, volt, hogy 35 perces telefonálást nyomtunk le, de addig nem nyugodott, amíg meg nem oldotta a problémát, pedig nem a sokadik szintű kiemelt műszakis volt.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Hegyirabló
veterán
válasz pvt.peter #94256 üzenetére
Hát igen, most már ha megveszem függetlenül sem kell sokkal többet fizetnem, sőt, nulla százalékos hitelek meg mindig vannak, ha épp részletre vágyok. Az biztos, hogy többet így nem veszek telefont, ha nem tudom kifizetni egyben, inkább elvegetálok valami gyengébb készülékkel, amíg nem lesz valahol 0%-os hitel.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Puretrak Valor egér, USA vásárlás, csak kipróbálva volt 1 év jótállással.
-
pvt.peter
őstag
válasz pvt.peter #94320 üzenetére
Hát ez vicces volt.
Azt válaszolták e-mailben, hogy kérvényt kell írnom, aláírni majd beszkennelve visszaküldeni és akkor majd elküldik elektronikusan a számlá(ka)t.
Tettem egy próbát telefonon, hogy esetlegesen ne kelljen szkennelgetnem.
Az ügyintéző azt mondta, hogy 1500Ft/db -ért tudja csak elküldeni nekem a számlákat postai úton.
A magyarázat erre az volt, hogy sok munkaidőbe telik előkeresni ezeket az adatokat...
Komolyan nem értem ezt a sületlen bandát.
Egy elektronikus rendszerben hogyan tarthat sokáig előkeresni az adatokat? Épp ezért elektronikus, nem?Aztán felhívtam egy másik ügyintézőt ő pedig megerősítette az e-mailben leírtakat.
Marad tehát a kérelem küldözgetés e-mailen keresztülEz egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
Cs1csó
félisten
válasz pvt.peter #102034 üzenetére
Nem az előfizetést kell megújítani, hanem az esetleges külön opciókat pl.: Domino MOST 9- 19 Ft-os percdíj, 300 perc 7 napig stb.
DE ezeket nem tudod:
- 1777-es számon elintézni
- boltban
- webes felületen sem biztos ( ez nem tiszta)CSAK a LEGFRISSEBB 5-ös vagy annál újabb Android rendszeren futó Telekom appban. ( IOS-el is van gond ha jól olvasom és win phone nem támogatott ha jól tudom ezt is)
Mivel nekem 3 buta telefonon kell varázsolnom ezért a megoldás: Bluestacks android emulátor telepítése PC-re és azon keresztül megoldani.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen