- Mobil flották
- Huawei Watch Ultimate - dizájnultimátum
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Magisk
- Yettel topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sopruk
senior tag
Szerdánként a Domino day. Szerda 8:00 órától csütörtök reggel 8:00 óráig kapcsolható be 24 órára egy GB internet egy napra vagy korlátlan szociál média vagy 100 perc ingyen beszélgetés hálózaton belül.
Továbbá ott van a fesztivál adatbővítő amivel 3gb ot kapsz három napra. A nyári hónapokban lehet aktiválni 30 naponként.
Mindkettőt a Telekom alkalmazásban lehet aktiválni... -
#77646080
törölt tag
Valóban nem lehetséges. Nekem is mindössze egy alkalommal derült ki, hogy éppen hol tartok: amikor 15 másodperc beszélgetés maradt hátra, arról kaptam hangos értesítést, az éppen aktuális hívás során. Ennyi, semmi több opció. Arra elegendő, hogy el tudj köszönni a másik féltől...
-
8
senior tag
Október elsején rendeltem egy eszközt telekom weboldalon azonnali átvétellel, listaáron. Még aznap bementem az üzletbe, nem tudnak a rendelésemről. Van raktáron belőle (online rendeléssel akartam megvenni a 14 napos elállás miatt, de végülis személyesen is megvettem volna), de sem listaáron, sem domino kártyával nem adják oda, csak új előfizetéssel.
Október 5. péntek: weboldal szerint visszahívásra vár, telefonos ügyfélszolgálat szerint szállítás alatt van és várjak, kapok majd értesítést ha átvehetem (mégegyszer: azonnali átvétellel rendeltem), személyesen bemenve az üzletben nem tudnak a rendelésemről
Október 10. szerda: ugyanez
Október 15 hétfő: ugyanez
Október 16 kedd: jön az értesítő, hogy megrendelés törölve, "nem vette át"
Nem az először fordul elő ilyesmi. Most 4x voltam bent személyesen érdeklődni, egyszer sem sikerült átvennem, sem a rendelésem, sem készletről offline vásárlással.
Semmi speciális cucc, folyamatosan van belőle most is a webshopban, több üzletben is azonnali átvétellel. -
Nem kellett volna mindhárom izzót visszaküldened
Kösz, hogy most szólsz.
A három különböző ügyintéző által írt emailben sajnos egyértelműen leírták, hogy ezt kell tennem. Emiatt problémáztam én a dolgon, ahogy fogalmaztál imént. Szerinted hasamra ütve kitaláltam, hogy az egészet vissza kell küldenem?
Ez nem is klasszikus elállás lett volna, hanem konkrétan egy termék nem a megrendelt volt, E27 és E14 foglalat közötti különbséget még én is meg tudtam állapítani. Mindhárom ízzót lefotóztam, hogy lássák nem beszélek félre, mégis azt mondták, amit írtam.
Quasi ugyanez lenne, ha egy terméknél az elállás állna fenn. Persze lehet, hogy boltja válogatja.
-
#73820095
törölt tag
Határozott idejű röghözkötés... Különben jön a bünti.
Újabb finomságai az appnak:
Telón az 50 mega 7 napra érvényes, gépen 29-re.
Telón létezik a 3 giga, gépen nem.
Telón átállítom a sorrendet, gépen nemcsak, h nem lehet, de már nem is áll át a teló után sem.És még rengeteg egyéb bug az elmúlt percekben...
-
Dicker
őstag
Sajnos igaz.
Bezárták a nagy irodát, a hozzáértő személyek elmentek, helyette egy lyukban van két, vagy három csaj, akiket nem rég vettek fel. Abból egy olyan szinten van, hogy megkérdezed tőle mit tud mondani a magentáról, rávágja, hogy szereti azt a színt.
Régen meg volt profi szervizes, korrekt üzletkötő, és kapcsolattartó is egy helyen.Köszönöm a válaszokat!
Ha cégre írom át a maradék két számot is, akkor ott milyen díjcsomagokat lehet elérni? Vagy ezt nem lehet megtudni?
-
SLYM
veterán
Köszi, ez szuper! Érdekes ez a szolgáltató:
"1. Küldje a kiválasztott internet csomag kódját díjmentes SMS-ben a +36 30 440 84 00 számra!"
Egy 30-as számra küldjek SMS-t, mikor ők a telekom? Vagy ezt nem értem. Akár a meglévő telekomos domino fix díjcsomagom mellé is rendelhetek innen netcsomagot?
-
anadroid
senior tag
De azzal is nagy baj van. A mobilparkoláshoz rögzített rendszám megváltoztatását hogy a hernyóba értelmezheti új szolgáltatás megrendelésének? Az egyetlen közös az "új" szó. Ez így vastagon hamis pozitív. Ha a kb. 75%-a biztosan felismerhető, azt szabad jó találatnak elfogadni. Új rendszám =/= új rendelés. Ha nincs találat, akkor nem azt kell elgagyogni, hogy új szolgáltatást akar-e megrendelni (persze ez lehet, hogy súlyozva lett a marketingyenélők által), hanem azt, hogy nem értem, vagy nincs ilyen lehetőség. Ezek után kikötöttem egy ügyintézőnél, aki a műszaki segélyt (hibabejelentőt) kapcsolta. Szóval a szellemi színvonal az AI és a HI oldalon kb. azonos. Már 15 évvel ezelőtt is (magyar nyelvre) 37-39% körüli találati pontosság volt a beszédfelismerésben. Azóta ennyit sikerült visszafejlődni? Másrészt ún. trigramokra kell figyelni, egymást követő szóhármasokra, nem egyes szavakra. (A CeBIT-en kb. 20 éve a következő német mondattal próbáltuk összezavarni a PC-n a beszédfelismerést (a Dragon Dictate-őssel): "Wenn Fliegen hinter Fliegen fliegen, fliegen Fliegen Fliegen nach." (Kb: Ha legyek legyek mögött repülnek, (akkor) repülnek a legyek a legyek után.) Ezt helyes kis- és nagybetűvel kellett a programnak leírnia. fliegen = repülni, illetve repül tsz-a, Fliegen = légy tsz-a.) [Gépi nyelvészet OFF]. Mondom OFF, nem UFF, akkor füstjeleket használnék.
-
anadroid
senior tag
Megtanulni? Egy frászt. A telekomnak kellene megtanulnia, hogy ha valamit egyszer már kitaláltak és jól megcsináltak, akkor azt rosszabbul nem szabad. Borzalmas beszédszintetizátora van, és a beszédfelismerése csapnivaló. Érdekes módon a Swype+Dragon kiválóan ért magyarul (ezért a Dragon rész a felelős). Méretes emaileket szoktam diktálni neki. A központozást be kell mondani (zárójel, zárójel bezárva, vessző, pont, új sor stb.). Miért nem lehetett onnan megvenni a készet? Beszédszintetizátor meg több mint egy évtizede van ennél a Szörnyellánál (nem csak Vanda, de öveg is...) sokkal jobb, akár PC-re is. Szóval ihatnak meszes teát spanyolul (elmész tea).
-
-
Írta, hogy milyen díjcsomagja van, többen és többször is leírtuk korábban is - akkor még Telekomos illetékes is -, hogy annál mennyi a vállalt minimum - ezt olvasná el a szerződésében, más kapcsolódó nincs -, meg azt is, hogy az új díjcsomagoknál miként kell számolni, így nyitott kérdés nincs.
Vagy akar olyat is hallani az ügyfélszolgálatostól, amit itt majd esetleg kijavítunk, mert nem úgy van?(Nem szívesen poénkodnék ilyesmivel, ha nem történt volna meg többször is...)
-
Akkor nem értem a problémát, mert x idejű hűség és x Ft vállalt minimum költési szint van aláírva, a hűséget csak a havi díjas hűség felmondásával lehetne ilyen tekintetben megszegni, a vállalt minimum költési szin alá lépésre meg előzetesen figyelmeztet az oldal, de azt magától is tudja az előfizető, szóval ezek miatt nincs itt mit telefonálgatni.
-
8
senior tag
Június 12-én tettem panaszt, hogy az 5-én online vásárolt SIM kártyára nem írták jóvá a 60 napig felhasználható 10GB ajándék adatforgalmat.
27-én kaptam 3221225472 byte + 3221225472 byte + 3221225472 byte + 1073741824 byte feltöltést.
Korrekten precízek és milyen kedvesek, hogy byteban adják meg!Ugyanaznap kaptam egy emailt, hogy postai úton válaszolnak. Július 3-án érkezett a postai levél:
Az egyenlegemben azóta sem jelent meg a kapott adatforgalom, ha használok adatot az az eredeti 1GB-ból megy, tehát hiába a jóváírás, nem tudom használni. Ez azért problémás, mert az 1GB 1 évig érvényes, a 10GB meg elvileg 60 napig.
Az ügyfélszolgálat látja a 10GB-ot de nem tudja megmondani, hogy pontosan meddig használhatom fel, érvényességet nem látnak hozzá, és fogalmuk sincs, hogy miért nem látszódik nálam, illetve miért nem a 10GB-ból megy először az adat, ahogy az akcióban működnie kéne.
Az ügyfélszolgálatot akárhányszor keresem, minden ügyintéző mást és mást mond, sokszor teljesen fals infókat (pl hogy az 1GB 30 napig érvényes...).Összefoglaló: Tehát a panaszbejelentésem eredményeképpen közel egy hónap múlva megkaptam az erdetileg akcióban járó adatot, de használni továbbra sem tudom, az egyenlegemen nem látom.
30 napos írásbeli panaszbejelentéssel élhetek, hogy kivizsgálják a fentieket.
-
-
kchris78
veterán
ez annyira tipikusan T-s válasz... mint anno matáv/azelőtti hivatali ügyintézők... ÁSZFben webshop rendelési időpont van, ő meg aktiválásról beszél... szerintem mikor kitalálták ezt az akciót a lejárati határidőpontba (hogy akkor mi történik majd) egyáltalán nem gondolt bele...
-
4Grider
félisten
Itt az lesz a gond, hogy rendeléskor az akció vége utáni időpontot jelöltél be szállításra, így az lett a teljesítés (legkorábbi) időpontja.
Persze nem érdemlik meg hogy védjem őket, ha egyszer az akciórészletezőben olyan dátumot (aktiválási) írnak határidőnek, amire a megrendelőnek nem igazán van ráhatása. -
nyikszi
őstag
Pontosan, még azt se tudta megmondani, hogy ki töltötte fel! Tiszta röhej
Mindegy, írok neki, hogy hívja fel az ÜFSZ-t, én adok neki nyilatkozatot, hogy levonhatják arról az egyenleget. Mivel a vásárlás nálam semmire nem lehetőség. Láttam a ticketportal.hu-t, hurrá van mozi, ja csak fekvő és persze majd 4000 az ára. Még egy gyerek előadás sincs ami beleférne az 1500-ba.
Staker!
-
rétisün
veterán
az ügyfélszolgálatos telefonról.
felhívtam másik számról, kiderült hogy a kb. 2 hónapja elvégzett adtaegyeztetés mégsem volt olyan sikeres, plusz online nem tudom elintézni, mert nem fogad el valami adatot, ami nem egyezik a nyilvántartásukkal.
telefonon nincs türelmem sz***kodni ezzel, úgyis járok arra, elintézem személyesen. -
#73820095
törölt tag
Ha egy tétel, akkor együtt kell visszaadni, akkor is, ha egyébként 2 tételben is lehetett volna rendelni.
Az egyetlen lehetőséged, h közvetlenül megkeresed a webboltot, és elmondod, h mi a helyzet, és akkor lehet, h úgy dönt a kereskedő, h ezt a vásárlást sztornózza, és új számlát állít ki a "fél" tételre, és nem kell visszaküldened. De erre nem kötelezhető, és vele kell megbeszélned. Ebben ő fog dönteni, itt felesleges ezen rágódni. Őt kérdezd. Legfeljebb nemet mond, és megveszed külön.
Mondjuk, nem értem, miért egy tételben vetted, ha külön is lehetett volna, 2 tételben. Olcsóbb volt együtt? Akkor nyilván a kedvezmény bukva a módosítással.Ja, és nem árt az ilyenekkel igyekezni, mert egy csomó webbolt be fog zárni az új adatkezelési feltételek miatt. Igen sokba fog ez kerülni, és nem mki fogja tudni kifizetni. A kisebbek bele fognak bukni, uúgy, mint anno, mikor az új pénztárgépeken sokan elvéreztek.
-
Zeki
nagyúr
-
Soulfly842
addikt
-
Ez a felmondás inkább a külön és/vagy hűséggel megkötött előfizetéseknél mérvadó.
Készülékkel együtt rendelt előfizetésnél, a havi díjas előfizetést is simán megszüntetik elállás esetén - a számlát persze rendezni kell, ha adott ideig használva volt -, vagy ha a hűség hosszabbítva lett, azt törlik.
A Domino kapcsán nem olvastam még senkitől, hogy elálláskor mi a helyzet, ha az X Ft ellenében adott keret leforgalmazásra kerül, ezért írtam a korábbiakat. -
Az elállás a szerződés megkötése előtti állapot visszaállítását jelenti, tehát hivatalosan mindent vissza kell adni - már amikre él az elállás -, ha pedig valami a szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenést szenvedett, akkor azzal felelősséggel tartozik a vásárló a vállalkozás irányába.
Nem tudom, hogy miként abszolválja a Telekom a fentieket, de legrosszabb esetben kiszámlázza a Domino SIM kártyát és megtartod. -
akkor mi van, ha elhasználtam a kártyáról az alapból járó 40 percet, 500MB netet és 5db smst? (nem töltöttem rá pénzt) Követelheti-e rajtam ennek költségét a szolgáltató ilyen elállás esetén?
Nos, ha nem követeli rajtad a szolgáltató a lebeszélt 40 percet és a felhasznált 500 MB netet, akkor feltétlenül tedd majd itt közzé, mert akkor ez lenne az évszázad üzlete nekünk
-
Soulfly842
addikt
Az összes, a Telekom rendszerén keresztül vásárolt sim kártya (nem quickes), automatikusan aktiválásra kerül! Ezeknek a névre történő regisztráció eleve automatikusan lezajlik (nem az a kérdés, hogy milyen egyedi statátuszban van, hanem, hogy mennyi lehet maximálisan a neveden).
Deaktiválással értelemszerűen csökken a kártyák száma is...
Minek neked ennyi?
Mit spekulálsz velük?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Xiaomi Redmi Note 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest