Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Flip6 - színt lép
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- A legvékonyabb címére hajt az Infinix?
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
A legvékonyabb címére hajt az Infinix?
ma Állítólag 6 milliméternél vékonyabb készülékházzal rendelkező telefonon dolgozik az Infinix.
-
A könyvtárból sem fognak minket kidobni, ha az ASUS új egerével ténykedünk
ph A halkított kapcsolókkal szerelt, kábelmentes termék három színben választható, és igen hosszú üzemidőt ígér.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
válasz dptrsk #83785 üzenetére
Szerencsére lementettem a képet még 2 hete, akkor nézegettem a csomagváltást surf-ről FIX-re és akkor még kiírta a +1GB-t.. itt a kép róla:
de most meg már nem:
Mit jelent a mobilnet: választható? Mármint választhatok mellé marathont, ezt akarták ide írni?[ Szerkesztve ]
-
Beca1990
senior tag
hogyan lehet követni már a csomagokat a GLS-nél?
eddig egy 6-os kellett a rendelés elé és lehetett követni...GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
Cilindrik
aktív tag
-
madle
őstag
Üdv,
kaptam a Telekomtól egy levelet, hogy xxxx tel. számon, amin én mint előfizető szerepelek felhasználót rögzítettek 30 napos türelmi idővel, és ha ez nekem nem tetszik jelezzem. Viszont a telefon számot szerintem már ősidőkben vehettem és nem is emlékszem rá, szóval ezer százalék, hogy nem használom, ebben az esetben semmi egyéb teendőm nincs?
-
namenlos
tag
A Netplusz csomagok másnak is eltűntek az alkalmazásból? Tegnap még megvoltak..
-
radio100jozs
őstag
Működik még a telefonszám, vagy sem? Ha működik, akkor te használod, vagy sem? Ha nem te használod, de működik, akkor miért ne kéne csinálni valamit, ha közben most a nevedre regisztrálták be? Vagy akkor az így jó neked, hogy nem te használod, és még is a neveden fut ez a kártya?
-
Watto1991
senior tag
válasz radio100jozs #83871 üzenetére
Valaki használja a nevén lévő kártyát, aminek elindítota az átírását saját nevére. Jól van ez így. Így az ajándékba adott kártyák a felhasználók nevére kerülnek.
-
namenlos
tag
válasz jozsi968 #83869 üzenetére
Ez érdekes.. Én már csak a weboldalon keresztül belépve látom, és attól tartok, hogy onnan is leszedik hónap vége előtt, hogy majd személyesen mehessek be.Ugyanis a lezárás előtt tervezek nagyba felváltani, addig meg még pont kitart az adatnégyszerezőm, szóval nem éri meg korábban.
-
veterán
Valaki elindította a névre írási procedúrát, mert használja a kártyát és szeretné, ha a nevén lenne (mert egyrészt csak akkor tud különböző szolgáltatásokat intézni a Telekom honlapján, másrészt meg június 30-a után nem tudja majd használni, ha nem vette a nevére).
Neked semmi teendőd sincs, ne válaszolj a levélre. Ha letelik a 30 nap, akkor lekerül a nevedről a kártya és a valódi használójának a nevére kerül.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
k-adi
nagyúr
Mostanában akármikor megyek fel este a telekom oldalára, mindig karbantartás van ez rendszeres vagy most pont kifogtam egy ilyen időszakot?
-
KZP
őstag
Leírom tanulságul a tegnapi díjcsomag váltási procedúrámat az utókor számára.
Egy folyószámlán belül van több előfizetésem, van otthoni szolgáltatásunk is, meg ezáltal Magenta1 is.
Az egyik előfizetésem, amit én használok, Sportoló (Partner3) flotta díjcsomag volt, amire Fradi szurkolói kártya bemutatásával lehetett szerződni.
A legutóbbi számlán viszont úgy látszott, hogy a korlátlan TV GO opció csak a többi előfizetésen él.
Gondoltam, felhívom a Telekom-ot, hogy az én díjcsomagomon is lehet-e aktiválni, vagy, ha nem, akkor váltok díjcsomagot.Az első telefonhívásom 23 percig tartott. Kiderült, hogy a korlátlan TV GO ezen a flottás előfizetésen nem fog menni. Utána kiderítette az ügyintéző, hogy tudok majd váltani díjcsomagot. (Először az volt az állás, hogy nem, utána pedig már az, hogy bármilyen díjcsomagot tudok majd választani.) Mondta, hogy ne neten csináljam, hanem telefonon, vagy személyesen. Próbáltam időpontot foglalni a Telekom alkalmazásban, de láttam, hogy a személyes díjcsomag módosítás díja 2000 Ft...
Második hívásom már csak 22 percig tartott, mire a kevésbé hozzáértő (de segítőkész) ügyfélszolgálatos hölgyet sikerült meggyőznöm, hogy korábban már kiderítette a kollégája, hogy lehetséges a váltás. Át is lett váltva a flottás csomagom egy új díjcsomagra. Rákérdeztem a 25%-os kedvezményre és a TV GO opcióra is. Mondta, hogy persze, mindkettő be lett állítva. Aha, persze...
Harmadszor ismét felhívtam őket, mert nem akartam a hazafelé úton lefogyasztani az 1 giga adatmennyiségemet, ha mégsem működne még a TV GO. Itt 7 percig tartott a beszélgetés, a kedves hölgy azt mondta, hogy nem látja sem a 25%-os, sem pedig a TV GO-s beállítást, mert előtte össze kell rendelni ezt az előfizut is az otthoni szolgáltatásokkal a Magenta1 miatt... Tehát az előző kollegina ezt nem tette meg. Abban maradtunk, hogy kb. 1 óra az átfutási ideje a rendszeren ennek a két beállításnak. Direkt rákérdeztem, hogy akkor 2 óra múlva, ha elindítom a TV GO-t, akkor már nem fogja fogyasztani az adatomat? Igenlő választ kaptam. Később már látszott is a fiókomba belépve, hogy valóban 25%-kal kevesebb lett a havidíj. De a TV GO beállításában még mindig nem voltam biztos. (Az tök gáz, hogy ezt sehol sem látni, csak utólag a számlán...)
Kb. 3 órával később, gondoltam, ha ma már úgyis annyit társalogtunk, rákérdezek még hazaindulás előtt a TV GO-ra. 13 perces beszélgetés volt. Az ügyintéző nem látta, hogy be lenne állítva az opció. Mondta, hogy próbáljam ki, fogyasztja-e az adatkeretemet, kérdeztem, hogy mégis hogyan? Ő is mondta az 1 órás várakozást, mondtam, hogy 3 órával azelőtt is ezt mondták.
Most megint fel fogom őket hívni, hátha valami csoda történt az éjszaka... Ez nagyon gáz, hogy ezek a dolgok nem automatikusak, hanem az ügyfélnek kell cseszegetni őket, hogy ugyan már, állítsák be azokat a dolgokat, amiket be kell. És még ilyenkor sem sikerül... Szóval vannak még hiányosságok a rendszerben.
-
gianone
őstag
Az elmúlt hónapokban kis túlzással többet beszéltem velük, mint a rokonaimmal. Semmi nem megy flottul, és rettentő sok a hozzá nem értő ügyfélszolgálatos. Megtanultam, hogyha nem akarják megcsinálni, amit szeretnék, akkor el kell köszönni, és felhívni egy másikat. Még a személyes se jó megoldás, mert ugyanez a helyzet, és kétszer sorba állni bosszantóbb. Legidegesítőbb az egészben, mikor valamire azt mondják, hogy megoldották, és mikor jön a számla, akkor látod, hogy nem. Utána újra telefonálni, elintézni, ellenőrizni majd a számlán megint. 3 hónap alatt 9 (!) jóváírásom volt, mert bármit, amit elrontanak, nem tudják visszacsinálni, csak levonni a következő számlából.
Csak néhány példa.
Téves késedelmes fizetési felszólítás rendelés törlése miatt. Utána ezt megoldom, jóváírják az összeget, de következő számlán az eljárás díja azért ott van. A rendelés utáni pontokat is számlajóváírásban adták vissza, vagyis nem adták, csak mikor szóltam.Kártyacserét korábban ügyvédes meghatalmazással csináltam, majd most kivittem volna vele előfizetést Dominóba, de elhagyták a dokumentumot. Megreklamáltam, de következő munkanapon bevittem a másodpéldányt, átírattam (ami másodszorra sikerült, mert első ügyintéző szerint ezzel sem lehet, a második sima meghatalmazással is megcsinálta volna). A reklamációmat elutasították, azzal, hogy vigyem be a papírt (amit már előtte megtettem). Visszaírtam, hogy már bevittem, és felnyomom őket a hatóságnál, ha nem vizsgálják ki normálisan. Kaptam 5000 jóváírást.
Az új díjcsomagra váltásomat a harmadik ügyintéző csinálta meg. Az egyik szerint csak kötbéresen lehetne, a másik a Dominó-bevitel kedvezményt nem akarta jóváírni. Mondjuk az első napon azonnal váltottam, de ez nem mentség.
Így telik velük az idő.Nokia 1610i Huawei Nova
-
Bferibörs
addikt
válasz gianone #83881 üzenetére
szerintem is sokkal megbízhatóbb az indián füstjel használata mint a tkom ügyf.szolgálatán intézni valamit ( akár tpont akár telefon), és ez nálam jó 10 éve így van és semmi nem változik , semmit nem tudtam egy telefonhívással elintézni eddig
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Pro,Galaxy S23 ultra, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
KZP
őstag
válasz gianone #83881 üzenetére
Beszéltem velük megint, most megint egy új dolgot tudtam meg: a Magenta1-es ügyfelekről csinálnak valami listát, ha összegyűlt x darab, akkor egyszerre történik a TV GO beállítás is, napokon belül. Kérdésemre, hogy mégis, honnan fogom megtudni, hogy már megtörtént-e az aktiválás, azt a választ kaptam, hogy fogok róla sms-t kapni. De szerintem ez csak lerázó duma volt, a többi előfizetésre sem jött soha ilyen sms, csak a számlából tudtam meg utólag, hogy aktív az adott opció...
Érdekes a beazonosításuk is, amikor felhívom őket: tegnap, az alső hívásnál csak a telefonszámot kellett bepötyögni. A második, harmadik, negyedik hívásnál már kérte utána a rendszer az 5 jegyű kódot is, ma meg megint csak a telefonszámot lehetett beírni, majd az ügyintéző hölgy kérdezte meg az adataimat.
-
Kali4
tag
Sziasztok!
Domino-hoz járó feltöltési bónusz nem használható fel, ha maratonon kívül nincs más net? -
madle
őstag
válasz Donki Hóte #83874 üzenetére
Köszi, így gondoltam én is!
-
Karcub
senior tag
(#83588)
Erre valaki valamit? -
#15490560
törölt tag
Sziasztok! Telekomnál akarnék venni online egy töltöt kapcsolat pontok levonásával, de a kosárba rakás után csak a kedvezménykupon hozzáadása menü jön ki, a pontbeváltás nem. Több ezer pontom van amúgy. Mi lehet a hiba?
-
#15490560
törölt tag
válasz radio100jozs #83888 üzenetére
Köszi, bemegyek akkor.
-
generaltoti2
tag
Nagyobb netcsomagra akartam váltani az appban. Nem jött össze. Idáig 1gigért fizettem 1500 körül most 2000 és az öt gigás opció 3500 körül volt. 4000 forintért 4 giga net?
-
k-adi
nagyúr
sziasztok,
ilyen 4g simet adnak T pontban is vagy csak online űrlap általi megigénylésre adnak?
ez:
[link]kedden írtam nekik de persze semmi választ nem kaptam.
+1 kérdés: ha online rendelem meg a telefont (csak készülékvásárlás) de üzleti átvétellel kérem (mert a futárjuk egy nagy szar) akkor elbukom a 14napos elállási lehetőséget? hogy van ez? tudja itt valaki?
-
St3ven
addikt
-
gianone
őstag
Ja, nem általános. Ha nem csinálsz épp semmit, akkor rendesen jön a havi számla. Viszont bármi "különleges"-t, akkor egyből gond van.
Amióta ez az online rendszerük, semmi nem működik rendesen. Még a belső rendszerük sem.
Az elmúlt 5 évben szinte semmi nem üzemszerű náluk. Pl. az eggyel ezelőtti telefonomnál, mikor bementünk Magentába, csomagot kellett váltani falsból a megrendeléshez, mert rossz árat mutatott online, és az ügyintéző is csak így tudta telefonon a jó árat előhozni. Majd utána visszaváltás. A még eggyel előtti vásárlásomnál meg a készülékkedvezményemet havidíj-jóváírásként kaptam meg, mert akkor sem működött az oldal. Szóval előfizetésenként egy-két évig tényleg nyugi van, aztán ha vásárolsz vagy váltasz, akkor sosem megy rendesen. És az utóbbi időben súlyosbítva van a helyzet az inkompetens ügyfelesekkel. A Telekom sosem volt olcsó, de a westeles időkben a legjobb ügyfélszolgálati rendszere és a legjobb törzsügyfeles kedvezményei voltak. Most még egy weboldalt sem képesek működtetni.[ Szerkesztve ]
Nokia 1610i Huawei Nova
-
Ralond
tag
Mindegyik díjcsomag esetén van értesítés, amikor elérem a szerződésben meghatározott havi keret 80 és 100%-át?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- HP Elite X2 G8 (A31PSE8) - ÚJ - 13,3" üzleti notebook/tablet - i5, Touch, 450nit, WWAN Mobilnet
- HP Envy x360 14-fc0156ng - ÚJ - 14" 2-in-1 notebook - Intel Core U5, 16GB, 512SSD, TOUCH
- Sony Xperia 5 III ELADÓ!!!
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Hohem iSteady M6 gimbal Kit
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen