Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Engwe L20 Boost - ha kell egy kis energia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Ez az iOS 19 várható rendszerkövetelménye
- Elérhető az iOS 18.4, vele pedig megérkezett az Apple Intelligence is
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
nagyúr
Ezt a meccset egyértelműen én nyertem meg a csapatnak. 5 kill, 14 földi, 5 assist és egy zóna foglalás. Legalább a kaszált 153 ezer SL-t most méltó jutalomnak érzem
-
Urna
tag
válasz
ledgeri #17019 üzenetére
Nem kell velem egyetérteni.. de sok nem ment át abból amit irtam, Wr-ről pl nem is beszéltem. Fejlődésről inkább szólt szerintem amit megfogalmaztam.
Mondom, játsz azzal amivel szeretnél, amivel csak élvezed a játékot.
De ezzel a hozzáállással szerintem sehova nem fogsz fejlődni. Nem a járművek tekintetében, mert ott valameddig ez is elvisz, képességben. -
ledgeri
nagyúr
válasz
KROK640 #17018 üzenetére
A régi bombázós léttel nem volt maradandó kapcsolatom, akkor nem voltam aktív, így nincs mihez visszavágynom.
#17017 Urna Az nem segítségnyújtás, hogy elvárod, hogy értsek veled eggyet abban, hogy:
-"minek bombázózni?"
-ha eljut egy olyan szintre egy meccs, hogy te már kilépnél, akkor nekem is kéne...
-leírod hogy azért éltem túl mert ők nem csináltak valamit ami valahogy működik... de, jaj milyen vagyok, hogy én viszont kipróbáltam valamit, amiről én nem tudtam, hogy mennyire, és egyáltalán igen-e, aminke következtében A:az én egyik célom teljesült, B:az egyik övéjük meg nem.
A winrate-ezősdi már rég nem érdekel, nem egy olyan MMOs meccsem volt ahol meccs-xp-top vagyok, nem is csak csapat, de a csapat behalt, vagy 10%-nyi vagy kevesebb idő alatt valahogy elfogy az ellen, és én kb el sem értem az első objektívet, pedig adott karakter/jármű max sebességgel haladok...így meg nem sokat érek vele, vagy más, ha nekem mutogatja. Míg mondjuk egy állás-független, alapból hátrányos helyzet béli mini-küzdelemben, szituációban szivesen részt veszek, mert tanulhatok belőle, lásd replay-végjáték (első felhőelérés utáni rész).(Az autopályás hasonlatod akkor lenne igaz, ha én követelném, hogy Ground és Naval játékban legyen már startkor kikérhető a nuke... ehhez most picit túllőtt volt
)
-
KROK640
nagyúr
válasz
ledgeri #17015 üzenetére
Nem az a bajom, hogy bomberrel keresni kéne a fightert, vagy bármi más hasonló baromság. Egyszerűen az a bajom, hogy lő egyet a fighter és a bomber szanaszét robban vagy egyből kihal a pilóta, miután a golyó hátulról bement, 2-5 fő személyzeten átment, meg repült bent 10 métert. Hogy 1-2 találat olyan mintha az önmegsemmisítőt megnyomná a pilóta.
Régen ez úgy működött, hogy a gépek azért bírták a szitává lövést, és pl a B17, B24 vonalon ezt konkrétan tudom, hogy a realitás is volt.
A játékban betoltam egyes gépeket (pl DO217E2) egy 2-3-4-es fighter raj közé, 1-2 leesett mire kilőttek."Az megint más dolog, hogy miért is jó, hogy van ticket rendszer, ÉS time-limit, ÉS egyből-vége-működés, ha a mások oldalon elfogy az ellen." - na ez azon ritka része a játéknak, amivel szerintem a világon semmi baj nincs.
Sőt, aki kilőtt arra a koponya kirakása is jó, hiszen így könnyebb a szemet-szemért achit lehozni. -
KROK640
nagyúr
válasz
Francia91 #17012 üzenetére
"Csodálatosan nerfelték az egész bombázós ágat" - persze. Azt is megmondom mikortól : Az 1.71-es Viva la france patch volt az ami szertendő széjjel nerfelte az egész bombázós ágat. Azóta néha nagy lassan erősítenek rajta picit, de a 1.69-es (2017 május) szintet még távolról sem sikerült elérni újra. nem tudom, hogy kinek az ötlete volt, hogy dobjuk ki a bomber ágat a játékból gyakorlatilag, de nem örülök neki.
A képek amiket linkeltél nagyon nem maiaik, még a lekerekítősdi előttről. Akkoriban nézett így ki a játék, amikor elkezdtem (2015 január).
Érdekes, hogy a játék az elmúlt 10 évben nagyon sok szempontból hátrafelé haladt -
ledgeri
nagyúr
válasz
KROK640 #17010 üzenetére
Egy bombázónak sosem kell keresnie egy fightert, interceptort, hogy lelője azt, vagy csak próbálja, míg az a másik egyik irányból másodlagos feladat, míg másik másik oldalról kb erre lett tervezve, emellett a bombázó meg azért meg tudhatja védeni magát. Kb mintha egy kapusnál néznéd a rugott gólok számát, és vonnád felelősségre, hogy miért alacsonyabb mint a többieké (de nem biztos, hogy 0 lesz egy szezonban...)
Az megint más dolog, hogy miért is jó, hogy van ticket rendszer, ÉS time-limit, ÉS egyből-vége-működés, ha a mások oldalon elfogy az ellen.
A fentinek az összesége, hogy ha a csapatom lehalt, és van még 2-3 ellen gép, még van esélyem akár nyerni is, ha a szitú úgy hozza, szóval csak azért kilépnem, mert "nagy eséllyel nem nyerek" még nem egyértelműen helyes.A másik meg: egy játékmódban ahol senki sem lát valakit, aki messzebb van x távnál, az a mechanizmus, hogy van 2 mód, hogy azért mégis, picit visszás. De ez ugyanaz, mint a koponya rárakása arra, aki kilőtt (mert a bosszú édes?), vagy a tank, hajó részben kibombázni repülővel azt aki azonos járműkategóriában kilőtt, de vissza pl nem fog tudni lőni téged repcsibben.... (hogy azt, hogy akkor a légi cél nem látszik HUDdal támogatva, de akkor viszont a felszíniek auto-pingeltek a fentinek mennyire unfair szitu, ne is említsem részleteiben).
#17013 Urna
Te képes voltál homokozóban végigpróbálni az összes szitut ami eléd került élesben, élesben való elédkerülése előtt? Vagy másképp: sosem próbáltál ki valami élesben, ami előtte eszedbe sem jutott?
Ezen felül az "add fel, mert a másik oldalnak ettől akkor jobb" gondolat az egész játékot ásná alá ha pár lépéssel tovább megyünk.... -
wednesday
őstag
A PvP bomber ebben a formában életképtelen csak, ahol 3 csirkeólat kell kidobni, amire egy vadászbombázó is alkalmas (sőt, sokkal alkalmasabb).
Ha lenne 1db erős gyárkomplexum, amire 15-25 tonna bombát kéne elszórni, az már önmagában változtatna a játékmeneten. A bombázók 1 közös cél felé repülnének, akár egymást is támogatva (sőt a vadászok is őket védenék), hogy leszórják a terhüket. Itt a csapattársaid valóban társaid lehetnek, nem pedig az ellenfeleid.
És nem az lenne, hogy stipi-stopi balról a másodikat én fogom bombázni, aki meg megpróbál rárepülni, azt még le is lövöm agyatlan gameplay menne.
-
Urna
tag
válasz
ledgeri #17009 üzenetére
Én nem akarok ebbe belemenni sokkal jobban mert láthatóan itt már "ízésről vitatkozunk".
Pár dologra válaszolok, meg szeretnék rávilágítani pár másikra, mert nekem úgy tünt, segítséget kértél.
Rb-ben van spotting, mindig volt és mindig lesz is (még ha .. nos nem is a legjobb maradjunk ennyiben).
Ugyaníg vannak objective-ek, feladatok amivel az adott meccset lehet eldönteni, ebből van PvP és PvE is egyaránt. Playerek, AI földik, bázisok, vagy ha olyan van akkor foglaló zónák. Ezek védelme/támadása/foglalása nyeri meg, vagy veszti el a meccset minden játékmódban (bónusz a nuke ha tankozol).
Egyetértek azzal hogy hasznos megtudnod a géped adottságait bármilyen gép is legyen, sőt! Erre viszont van külön dedikálva egy homokozó, a tesztrepülés. Külön magasságú airspawn-t is meg tudsz választani mostmár, de ha nem lenne elég akkor a külön localhostos kliens is van ezeknek a további babrálására:
ZoltanSultan videójaA többi már off topic szerintem.
A az hogy te mit játszol az szíved joga, de szeritnem aki nem azt csinálja ami a "cél" egy meccsben az nem hasznos nekem mint csapattárs és rabolja az időmet mint ellenség. Nem harcol senkivel, semmivel, nem haland semelyik cél felé.. erre ott a custom mission / testdrive. Emiatt szerintem a lenti replayben te mivel semmi hasznosat nem csináltál, te voltál csak, aki az időt húztad, ők leszálltak, rearmoltak és mentek utánnad, ha a földiket lőtték volna az is egy feladatuk lehetett volna, meg az is ha bázist bombáznak.
Nekem sem a következő meccs a fontos egyből, de ha nem tudok hasznosat csinálni, ha nem tudom megnyerni a meccset (bár ez elég szubjektív hogy ki melyik meccsen érzi, hogy még meg tudja nyerni), akkor nem rabolom senki idejét. Vagy hasznosan veszek részt egy meccsen vagy sehogy. Ha funolni szeretnénk a barátaimmal arra ott a Custom, ha egyedül akkor a UserMission fül.
Szerintem az alapvető PvE vs PvP játékosbázis különbségek is jól jelzik hogy az összes bomber, de különösen azok, amik nem rendelkeznek offenzív fegyverekkel azok nem életképesek egyik játékmódban sem. Régen túl OP-k voltak (mind az AI gunner mind a túlélés szempontjából) most meg átestek a túloldalára és senki se játsza őket, mert le lettek nerfelve. Nincs helye a PvP lobbiban, leginkább egy heli pve szerű gamemód illene nekik szerintemPróbálok segíteni de .. szerintem ezt a bomberes témát nem lehet "jobban csinálni" , vagy fejlődni benne/ tőle. Maxium effektívebben lehet, mint ahogy legutóbb tetted, de érdemben nem lesz jobb szerintem semmi.
-
Francia91
veterán
válasz
KROK640 #17011 üzenetére
A-20G-vel, B-25-össel és B-17-essel anno marhajó szimulátor és Reál meccseket mentem, sok esetben a lövészekkel szedtem 5-6 killeket (átültem a helyükre).
5 éve biztosan hanyagolom a témát, az első széllökettől meghalnak a lövészeim, semmit sem érnek....Mire átülnék a helyükre, már nem élnek, és anno maguktól is gyújtottak ki ellenséges gépeket (egy legénységi helyen vagy 5 géphez Expert képesítésük van), most meg semmi
Csodálatosan nerfelték az egész bombázós ágat, pedig élvezetes Reál mecseket lehetett menni. Szimulátormeccsekről nem is beszélve
Csak pár korábbi meccsem a régi szép időkből:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link] -
KROK640
nagyúr
1.71-re a bombereket úgy legyengítették a játékban, hogy 1-2 találattól esnek szét, még aza B17 is, ami híres volt arról, hogy milyen iszonyúan rommá lőve is haza tudott térni. Vagy 2 évig full időhúzás volt bomberrel repülni, mert el se érted a célt. Aztán lassan, lassan ABben patchenként elkezdték erősíteni őket, már most kb 2/3-ánál járnak annak amit 1.69-ben kibírtak (2017 májusa), de RBben még tényleg time waste. A Canberra BI6-ot húzom az angoloknál RBben már vagy 2 éve. Tíz meccsből 7-8-ban oldani sem tudok, mert egyetlen lövés és pont a gép önmegsemmisítő gombját találja el, amitől azonnal felrobban a gép. Vagy ha nem, akkor a full 5-ös pilótát lövik ki hátulról.
-
KROK640
nagyúr
válasz
ledgeri #17009 üzenetére
Az RB nagyon ellett cseszve, nem véletlen, hogy egy ideje visszatértem 90+ %-ban az AB-ra, mert ott legalább arra számítok amit kapok. Az RB meg ... 5 percig repülök, hogy 3mp alatt vége legyen. Full time waste lett.
"Vicces egyébként az a szemlélet is, hogy ha valaki az egyik adott, választható dolog szerint játszik akkor az a másik idejét vesztegeti, míg a másik aki ugyanúgy cselekszik az nem... emellett meg, egy beépített kb-cheat használata az skill..." ---- ezt baromi jó lenne ha kifejtenéd sokkal alaposabban.
-
ledgeri
nagyúr
Ma megtörtént amit írtál...,de messze voltam, így nem ért el hozzám (ha egyáltalán akkor keresett), lepörgött az 5 perce emberkénknek.... "realistic" battle... egyre rosszabb!
Egy repülős játékban nem hasznos, ha megtudom, hogy mekkora az alap elérhető magasága egy gépnek, hogyan viselkedik ott és miként használható ki a felhőzet, mindezt élesben... ennél fontosabb lenne a mielőbbi következő meccs, csak hogy legyen? Érdekes.
Vicces egyébként az a szemlélet is, hogy ha valaki az egyik adott, választható dolog szerint játszik akkor az a másik idejét vesztegeti, míg a másik aki ugyanúgy cselekszik az nem... emellett meg, egy beépített kb-cheat használata az skill...
-
Urna
tag
válasz
ledgeri #17007 üzenetére
Azért kaptak volna ki simán (ha van eszük
)
- mert a B-17 szétesik a 2. svak vagy mg 151 találattól
- igen árkádosan feljelöl 35km-en belül az a két order
Így: [Swarci videója]Ha a jövőben még magasabbra mennél esetleg a tubrók fokozata és a befecskendezett üzemanyag mennyiség is segíthet HA állítható az adott gépen.
Én nem építenék erre amúgy hogy sok meccsen bejön, rutinosabb Air rb játékosok amint kellően felemelkedtek nyomják rád majd a fenti két ordert, de persze lehet próbálkozni.A végét nem igazán értem .. magadtól nem rabolod persze ..de mi értelme bent lenni egy ilyen meccsben ha hasznosan nem töltöd az időd? Vesztésre álltok, nincs több bombád, nincs melletted vadász (vagy igazából bárki) aki segítene a többi gép ellen. Akik elől amúgy futsz és bujkálsz.
Számomra ennek nem lenne értelme .. én vagy harcolni szoktam vagy hazamegyek és akkor J a reptéren, go next. -
ledgeri
nagyúr
Miért kaptak volna ki "simán" akkor?
A két fighter landolt, mert ők úgy gondolták, majd kezdtek el mászni, és mire felértek pozícióba letelt a játékidő, azért is mert annyira magasan voltam amennyire tudtam+ elvesztettek a felhőben 2*...
Miben módosított volna az egészen bármelyik aktiválása? (Időt tol ki? Direkben, arcade-osan kijelöl végtelen távról?)A miért játszattam én így-re a válasz az, hogy mert azzal a géppel sosme voltam még olyan magasan, olyan felhőzetben, szóval aktuálisan annak a próbája volt, hogy milyen magasra tudok menni, és el tudok-e bújni (és ahhoz kell ellen is...). Az, hogy mostmár tudom hogy hasonló helyzetre kellene a radi beállítás, meg hogy a felhőzetet lehet ennyire taktikusan használni bármikor (radarig), az nekem már nem írja "magamtól rabolt időnek" a végösszeget...
-
Urna
tag
válasz
ledgeri #17005 üzenetére
Megnéztem .. nem tudom én kiugrottam volna a bombák eldobálása után (ha vissza a bázisra nem mész ) ez így a tök felesleges időrablás definíciója szerintem, mindkét fél idejét rabolod, vesztésre álltok és nem az objective amire mész.
Fighterek amúgy simán lekaptak volna ha benyomnak egy Blind hunt vagy avenger ordert, de 15p után ha egyedüli enemy vagy, akkor a map is jelöli hogy melyik cellában tartózkodsz.
Szeretnék konstruktívat, de nem jut eszembe semmi se a sokásos dolgokon kívül (bombereknek semmmi helye a játékban, minek játszanak bombert az emberek, mit lehet ezen "jól" csinálni ha full pwe.. )
MEC-et beállíthatod sokat tud dobni a teljesítményen rb-ben de itt nem látom mit tudott volna változtatni.Nem akarok nagyon negatív lenni, csak pont a választ nem hiszem hogy meg lehet adni a kérdésedre itt.
-
ledgeri
nagyúr
Ezért megutáltak név ugyanaz, de mit kéne tennem...?! (ha valaki megnézné végjáték... bomber felhőbe bújva, és játékot épp túlélve [szegény fighternek nem volt mire céloznia])
Egyébként csak azért nem tudtam feljebb menni, mert még a radiátor meg a másik babrálható babrálása nincs beállítva, és nem volt teljesítményem... De tetszett, ha nem is a legszebb játék. -
laskr99
addikt
válasz
tboy72 #17000 üzenetére
m41qn ezt kell beírnod, hogyha belépsz.
Igazából türelemjáték, a nagyoknál én mindig melóba menet szoktam játszani és úgy szépen megvan.
Ha droidod van a régi appjukat is át tudom küldeni, az kicsit bugos már újabb droidon(pl a napi láda nyitása után nem tudsz visszalépni, be kell zárni az appot)
-
laskr99
addikt
válasz
KROK640 #16996 üzenetére
Olyan mint a freecash és társai. Tapjoyon keresztül le kell töltened appokat játszani/x szintig eljutni és akkor megkapod érte a GE-t.
Én alapból az ilyen KOA és társai játékokra megyek rá, mert pl 25ös szintért ad 1200 GE-t, 30ért megint, előtte meg kb 900 a kissebb szinteken. Nekem el van mentve a régi app is, úgy 2 appban tudom csinálni, a régi appban 18000GE amit szereztem, az új appban eddig 2500 körül.Ha esetleg kipróbálnád(az új play storeban fent van) akkor szólj, mert adok egy kódot, mert ha valaki beírja, akkor ha szerez x GE-t annak ha jól emlékszem 10%-át én is megkapom.
-
laskr99
addikt
válasz
KROK640 #16994 üzenetére
Mivel megvan a p59a, az előző repcsis(nem az f5a) event alatt 4.0->9.0 lett a vége úgy, hogy még a lenyithato cuccok is ki vannak fejlesztve, megvéve, de azokból kimaxolva csak az f9f lenyithato alja, f86-ok, f3h, f104 van kihúzva maxra, meg ugye topnak az f4c.
Ha lesz F4S akció akkor az eventes gjn-ből megveszem azt, meg még a free GE app miatt van 3k GE-m szóval R13-as Mig21 is jönni fog. De lehet addigra mire az akciós lesz meglesz 2 csomagra a gjn.
-
KROK640
nagyúr
"Na, meggyütt a új peccs". 2.45.0.6. lett a játék verzió száma. Valami Hornettes izé ... (Hornet's sting)
Ennek megfelelő Hornettek jöttek mindenhová, más érdemleges új jármű nem is került beleSajnos a második VH-s részt már jó ideje hanyagolják
egyértelműen tolódik a játék abba za irányba, hogy egy modern repülőkkel játszó pénznyelde akar lenni (eleve míg oda eljutsz, másrészt ott olyan költségek vannak, hogy úgyis minimum prém kell).
Az első örömteli dolog, hogy mostmár van ray tracing támogatás, bár ezzel együtt elvileg újabb gépigény emelkedést sikerült elkönyvelni. Három tankos pályát is "újra rajzoltak" a gépigény itt is nőtt.
A második örömteli viszont az az Item reyecle és Create items. Ez gyakorlatilag így néz ki :
képLényegébe véve kis változtatásokkal egy kb 8 éves ötletemet valósították meg : "eladhatóak" a fel nem használt parancsok, backupok, boosterek. A reyecle esetén esetén "kidobásra" kerül, némi szerény SL javadalmazásért cserébe. A Create item izgalmasabb, itt két fölöslegesnek gondolt cuccból lehet kreálni egy
harmadik fölöslege...hasznosabb itemet. Én két parancsból csináltam, egyetlen csak német oldalon felhasználható backupot. Nagyon bentebb nem vagyok, de el lehet majd játszani ezzel is, a mellékelt képen látszik, hogy bőven van miből. (pár parancsot azért megtartok de a javarésze el lesz transzformálva valamilyen módon) -
KROK640
nagyúr
válasz
wednesday #16990 üzenetére
Igen, ebben az esetben ő, bár pokoli nehéz volt megfogni a gépet, hogy ne essek le.
Ugyanebben a meccsben egy másik hátulról alulról jött belém szándékosan, ott sajnos nekem is tört a hajtómű, akkor léptem ki. Csak azt már nem volt kedvem kivárni a replayben még odaérünk.
De sajnos mostanában rengeteg ilyen van. ABben szerencsére egymást hiába lövitek nem sérültök (egy újabb pont amiért ABzek, ugyanis amiket írtál azzal RBben én is találkoztam!) de amint látom a sok kreatív majom akkor is megoldja.
Már leírtam 2017-ben, de azóta is tartom : ez a játék megtanít arra, hogy a csapattársaidat jobban gyűlöld mint az ellenfelet.De látom, akkor groundon se sokkal jobb a helyzet.
-
wednesday
őstag
válasz
KROK640 #16989 üzenetére
Úgy nézem legalább ő húzta a rövidebbet egy légcsavar leállással. Én is jártam már így. Sőt nem is törekedett ütközésre (hiszen az elszámolás szerint az nem TK). Hanem egyszerűen darabokra lőtt a másik bombázó a védelmi géppuskákkal már a kezdésnél.
Ground RB-be is megy néha az érthetetlen TK. Egyes légvédelmek megkergülnek és a csapattársakat lövik. Volt, hogy bombázóval mentem vissza és szembejött egy csapattárs, hogy ő is leszálljon. Erre valamiért szitává lőtt.
-
KROK640
nagyúr
War Thunder - Dumb Allies - Tu2sz
Nagyon sokadik eset, hogy olyan társakat kapok akik szándékosan leütköznek a meccs elején vagy közben. Valami nagyon elromlott -
Urna
tag
Szóval .. szoktam én menni egész szép köröket itt az orosz 6.0-ban 10-15 killek voltak már többször, főleg mióta a tiger ost/west/ ostwind 2 pakkot betették.
De nem tudom mikor lőttem utoljára 20 felett. Tegnap sikerült 20 + egy repcsi. Nagyon nagyon szeretem a stabis Shermant, hiába van a lineupban a kv 220 ami egy notóriusan OP cucc, főleg ha sose látta az enemy még, sokszor nem azzal éledek, hanem a Shermannal.
Replay link ha valaki megnézné:
Erre
20-ból az elején 4 a su-100-al, abból egy dupla lövés volt, direkt bevártam hogy egy vonalba legyenek. Aztán Tu-2, amivel bőven lett volna még potenciál, de nem láttam hogy jött AA.. szintén 4 kill volt. A nyolcadik után beültem a Shermanba és hát megállás nélkül jöttek a killek, nem volt egyik se túl bonyolult, igazából ami nagyon nagyot segített az a tetején lévő 12,7-es. Ez mind a két lvkv-t, meg a wirbel /ostwindek ellen egy hatalmas segítség akkor ha épp tölt vagy ha nincs is cső, illetve az air kill is emiatt volt. Valami 3400 sp volt a vége, nyilván nem volt lehetőség nuke-ra.
Volt valami általános sl meg rp szorzók voltak benne.. 20-30 valami ilyen de ... nem lényeges igazából. Ha valaki keres egy jó és olcsó prémiumot, májusban vagy novemberben féláron nagyon ajánlom. -
Urna
tag
-
ledgeri
nagyúr
Van valahol olyan frissen tartott összesítés, ahol nem főnemzetek, hanem alnemzetek szerint vannak összeszedve a járművek?
-
ledgeri
nagyúr
Melyiket ezek közül? (ritka-achi potenciál miatt a holland felé hajlok)
-
KROK640
nagyúr
válasz
laskr99 #16977 üzenetére
Én már olyan szinten esélytelen vagyok, hogy az eventet nem is csinálom ...
A battlepassal próbálkozok, de újabban már a T3-as is lehozhatatlan. Ma is ... nyerjek 6 meccset. Aha, 12 meccsből kettőt sikerült. Nincs többre türelmem, így jártak.
Neked viszont gratula, vagy egy másik WTvel játszol, vagy nagyon ügyes/szerencsés vagy
-
laskr99
addikt
Én ilyeneket tolok mostanság:
-
KROK640
nagyúr
Emberfeletti küzdelemmel igyekeztem megtartani a gépet, de sajnos a föld túl közel volt
Sajnos a legszomorúbb ebben, hogy újabban, - főleg ha az adott meccsen belül kellene valami kiemelkedő eredményt elérni - egész gyakran történnek ilyen "furcsaságok".
-
KROK640
nagyúr
válasz
ledgeri #16972 üzenetére
Na, most szembesültél azzal a problémával amivel anno én.
A megoldás AB-ben az, hogy diveolsz (nem ész nélkül, csak két pont között a legrövidebb egyenes elven, becélzod a bázist és WEPelsz), és imádkozol, hogy te oldj elsőre, ami nem is feltétlenül szükséges, mert AB-ben csak nagyon kevés bomber képes egy oldásból kiszedni egy bázist, így valamennyit akkor is szerzel ha nem te oldasz először. Még annyit szoktam variálni, hogy az ilyen rázuhanó versenybe magam elé engedek vagy hagyok egy gyorsabbat, mert sok esetben az ellenséges vadászok egyből rábuknak akár 3-4-en is, és vele vannak elfoglalva addig tudok oldani. Illetve ha mindegy mit szedsz ki, akkor lehet a map félreeső részén emelkedni is (unalmas, és sokszor úgyis lesz egy vadász akinek megéri felküzdenie magát oda ahol te vagy, és úgyis elér, olyan nincs, hogy nem) és ha hatalmas szerencséd van, akkor a repteret meglehet szórni pár körrel, de előre szólok ez csak 100 meccsből egyszer fog összejönni.
Most elmondom miért nem működik ez RB-ben : ha nem is esel szét a rárepüléstől (ezt azért ki lehet bekkelni, ha két pont között a legrövidebb az egyenes módon süllyedsz, ahogy AB-ben is kell) számos más probléma akad : A bázisok lényegesen gyengébbek mint AB-ben, egy repülőgép akár négy bázist is ki tud bombázni egyetlen bombateherrel, így elméletileg akár egyetlen bomber is kiszedheti az összes célpontot. Sőt, olyan vadászrepcsik is mint pl a AU-1 Corsair, ami lentebbről és előrébbről kezd, ráadásul gyorsabb is, bombaterhe révén pedig akár két bázist is ki tud kapni. De ilyen a wyvern is, ha ezekből 2-3-nál több van egy meccsben, akkor nyugodtan ki is léphetsz, babér nem fog teremni.
Mindemellett RBben megfigyeléseim szerint sokkal több bomber szokott lenni mint egy AB meccsben, szóval sokkal kevesebb célpont HP-re sokkal több bomber van. Bár sokáig tartotta magát az, hogy RBben magasabb az átlag intelligencia, mostanság sűrűn találkoztam olyannal is, hogyha a másik látja, hogy hamarabb szeded ki a bázist vagy kiszedted előtte akkor egyszerűen a lövészeivel lelő vagy megpróbál leütközni, igen, a saját társad! No meg ha oldottál nem töltődik újra a bomba, ezért haza kell repülni, ami megint 10 perc semmit tevés, de az esetek 50%-ban hazaút 75%-ánál úgyis elkap valaki, tehát fölöslegesen töltöttél a játékban még hosszú perceket. Ha mégis sikerül az utántöltés és nem kapnak le felszállás közben, akkor megint hosszas semmit tevés következik ...Véleményem szerint úgy lehetne ezt az egészet jobbá tenni, hogy :
1. Kidolgozni valamilyen bonus rendszert ami miatt 1-2-3 vadásznak megérné a bombereket kísérni, és bevállalni a "semmit tevést". Gondolok itt olyasmikre mint pl ha egy bomber szövetséges X méteres körzetében lősz le egy támadó gépet akkor tripla jutalom jár érte vagy valami ...
2. Erősebbé tenni a bombereket HP (hit point) ügyileg
3. Különösen RB-be erősebbé tenni a célpontokat, hogy többen is oldhassanak, vagy ami még jobb lenne, ha sokkal több célpont lenne. Mondjuk nem 4 bázis, hanem 12db.
És ezeket a játékbeli változtatásokat nem vagy-vagy alapon tenni, hanem mindet kombinálva, egyszerre. -
ledgeri
nagyúr
Hogyan kéne bombázózni megtanulni??
Ha egyenesen megyek szétszednek, ha group-ban megyek, a az előttem lévőek bombája hamarabb leér, mert véletlen elém spawnol és gyorsabb is...... Ha szélre megyek vagy 10 percig nem csinálok semmit, vagy megpróbálom ezt és a másik oldalon eldől a meccs, vagy hamarabb a mi bombázandó-bázisunk fölé ér az engem ott kilövő jet, mint én. Tök mindegy, hogy arcade vagy realism...
280-nal emelkedni próbálni 7-800 km/h-s jetek mellett picit unfair...
Az izraeli ég így picit nehezen lendíthető be.... de a többi is "bomber-fejlesztés"hátráltatott... -
csongi
veterán
Csak nálam van az a jelenség, hogy a lánctalpon fordulással ellentétes irányba a torony nem forog?
-
laskr99
addikt
Na a Free GE appból eddig sikerült 18000GE-t a másikon meg 2500 GE-t összeszedni
Első az már jó ideje használom, az utódja meg már fél hónap alatt összejött a 2500GE.
-
Urna
tag
Mivel a legutóbbi Bp-t nem vettem meg mert toronymagasan a legrosszabb gépek voltak benne, nem tettem ki a szokásos booster-elégetős meccset.
Szerencsére a héten a napi-bejelentkezős láda viszont adott 3 nagyobb boostert, amit két egymás utánni meccsen el is használtam. Az első nagyon egyszerű volt, igazából az az egy halál is figyelmetlenségemen ment el, meg hogy kicsit vérszemet kaptam a spawnjukhoz közeledve. A második már sokkal izzadósabbra sikerült, de megérte.
200% Rp:
300%Rp, 200Sl:
Bónusz levezető 215-ös T-34 -el, ezzel megvan minden jármű kínában 11.0-ig: -
BerserkGuts
addikt
válasz
KROK640 #16967 üzenetére
Próbáld tesztelni árkádban amikor látod a távolságot mert szerintem neki távolabbról jönnek a lövedékek pl:neki 1000méter neked meg 800 a hatótáv és hiába kezdtétek egyszerre ha őt el se érik a lövedékek szóval ő már elfordult 850-nél de lőtt egy sorozatot előbb 1000-ről te neked meg csak 800-on belülről volna esélyed.
A 800méter meg a fegyver összetartás maxja de attól még a vízben vagy földön nem kéne eltűnnie a lövedéknek és vannak eltérések pl: jeteknél BR 12-13 van aminek 1200+ méter hatótávja van de BR6-nál is találni nagy hatótávolságú ágyúkat a gagyik meg 800ig se mennek el. Ez a gusztustalan hazudozás ebben a játékban mert valójában 3-4km-ig halálos és ilyen bádoglemezes szar repülőket simán szétszednek.
Én ezt vettem észre nem is próbálok szembe sorozni a jobb ágyú ellen inkább kitáncolok el se talál és ha majd 800-on belül vagyok esetleg megpróbálom de inkább lefogom fordulni (általában jobb géppel megyek ami jobban fordul)
De az is lehet ha mind a ketten egyforma géppel vagytok szóval egyforma ágyúval de teljesen az kell hozzá hogy ugyan az gép legyen még nemzeten belül is mert ott is van eltérés.
pl: amcsi prémium splitfireMK IX Ennél észre vettem hogy igen a szerver lagg miatt lehet valakinek előnye. De lehet látni tankoknál is hogy repül ugrál valaki vagy az én gépem miatt vagy az övé ami laggol de nem találja a játékost ilyenkor ki se írja pedig packet loss van.
De a fákat oszlopokat kerítéseket is érdemes egy apró sorozattal tesztelni mert ott is észre venni hogy helo szia eltűnt a lövedék most épp nincs szerencséd.Na meg a játék elején a vissza számolás már ott laggol
stopperrel megnézed teljesen más időzónába került a játék:
1 kicsi késés és jön a 2 aztán kompenzáció rohadt gyors 3 lesz belőle és így tovább.... -
KROK640
nagyúr
válasz
BerserkGuts #16966 üzenetére
Ugyanolyan messze vagyunk, mivel szembe száguldunk egymással. Előbb kezdek el tüzelni, ok, hatótávon kívül, de mivel folyamatosan tüzelek abban a pillanatban is, amikor beérünk a hatótávba (pl 800 méter). Ekkor ő is tüzet nyit (vagy előbb, de a lényeg, hogy érezhetően később mint én) leenged egy sorozatot, majd egy laza mozdulattal elfordul, így már az első lövedékem sem találja el, de abban a pillanatban én megkapom a lövései nagyrészét, és általában túl sem élem.
Egyszerűen hihetetlen számomra, hogy 10 játékosból öt ennyire profi, hogy sokkal kevesebb idő alatt ő teljesen ki is fordul, mint amennyi időm nekem lenne és amire esélyem sincs.
De még önmagába véve ezt még hajlamos is lennék kimagyarázni valahogy, de mint írtam rengeteg jel szokott arra utalni, ha egy meccsben meg vagy b*szva, ez csak az egyik.Egyébként nem kell 2500 méterre menni, már 1200 is elég. Még fentről lefelé se éred el a puha földi célt sem. A nagyobb kaliberű lőszerek hamarabb letérnek a pályáról és "leesnek" hatástalanul, ha találnak viszont nagyobbat ütnek.
Hova tovább mostanában visszatértek az oldás után eltűnő bombák is, amik utoljára 2015-ben voltak probléma. -
BerserkGuts
addikt
válasz
KROK640 #16965 üzenetére
Tesztben próbáltad hogy mennyi a lövedék max útja
Szóval a vízben elég jól látni hogy van amelyik repcsinek max 800méter
(ettől mocskosabb amikor a tanknak 300-ra van korlátozva vagy a légvédelemnek 600-ra)Felmész magasra kb 2500méter megszóród és voálá abrakadabra eltünteti a lövedékeidet xD sose lesz 2000méter lő-táv útközben a gazsi ellopta
Minden gépnek más a lő-távjaés nem csak a kaliberben ágyúban vannak eltérések hanem gépenként is más.
Főleg jó kis előnyt élveznek a prémium gépecskék pl: Do 335 B-2, Wyvern S4 -
KROK640
nagyúr
válasz
csongi #16964 üzenetére
Nekem újabban az a "kedvencem" mikor valakivel szemtől szembe repülünk egymásnak, és elkezdek lőni rá, majd 2-3mp múlva (határozottan később) ő is tüzet nyit rám, aztán egy laza mozdulattal kifordul a lövedékeim elől, én pedig telibe bekapom az összeset amit ő lőtt. Hiába van 2-3 mp előnyöm ő ki tud fordulni a lövéseim elől, én nem az övé elől. Ez is egyiek szokott lenni azon jeleknek amikor "na most jó pár meccset b*szhatsz" állapot van.
-
csongi
veterán
válasz
wednesday #16963 üzenetére
Sok killt nem kaptam meg, egyszerűen nem írta be. felderítési assistből még többet.
A kedvencem, mikor pilótát lövöm ki, és utána oldja bombát.Azt a távcsőben végig nézem.
A másik, mikor a gép szerkezete sérül, a gép irányt vált, de gond nélkül precízen bedobja a célterületre.
Sosem tudtam ilyet csinálni. -
wednesday
őstag
Hát ilyet se láttam még.
Jött egy AD2-es gép bombával én meg olasz Leopard légvédelemmel lőttem. Eltaláltam a bombáját mikor ÉPPEN kioldotta (úgy lassítottam vissza). Kb 10 centit esett. És ez nem számít killnek, egy nagy semmi. Az értékelés szerint önmagát robbantotta fel (összetörte a repülőt), mert a gépet nem érte találat.
-
csongi
veterán
válasz
Kolbi_30 #16958 üzenetére
9.3 tol felfele kezdodik a copas. A letjatszott koroknel 80% vereseg. Az enemy Fullon premium vasakkal.
S38 s25 T80 meg egyebek.
A kazettas Orosz tankot kiloni egy szenvdes. Az oldalan levo gumi lap tobbet ved, mint egy tololap az Mk2 elejen..
Talaj feltolasa, csak ket tolasig van modellezve, utana semmi foldet nem mozgat meg. A feltolt mellveden a lovedek siman atmegy, nulla ereke van.
A kazetta eltalalasa csak grafikai effekt. A pancel vedelme nem gyengul azon a ponton. Ugyan oda megy a masodik, es a kazetta ismet ott van. Javitas nincs a ket loves kozott
A terep derormitas tovabbra is fos.
A lathatosagi szogek gyalazatosak.
A premium ororszok elkepeszto szogeket latnak es lonek be. Pedig a legszarabbak koze tartozik.
Az alacsony epitesnek hatalmas hatranya a szuk tuzelesi szog.
Ez itt nem erevenyesul.
A pnceleok valoshoz kozeli vedelme sincs elen.
Egy MTTD pancel atutesi vastagsaga 700mm felett.
Ehhez kepest fosos 400 atutessel szet csapjak.
Szamos modellezesi hibat jeleztem, pont senkit nem erdekelt a gajninnal.
Laposabb szobe kisebb ellenallasa van a pancelnak, mint meredekebb becsapodosnal
Szarra vannak huzva az Oroszok iszonyat mennyisegu premiumit adtak el orosz agon. Mire is szamitottunk? -
KROK640
nagyúr
válasz
Francia91 #16957 üzenetére
Teljesen mást tapasztalatam veled szemben.
RB : kimegyek, felszállok 5-6 percig repülök, semmi nem történik, már kínomban a telefont nyomkodom. Aztán látom az ellenfelet 1-2 perc vadul koncentrálás mi lesz ha ideér, utána szó szerint 3 másodpercen belül eldől a csata, vagy kilőttek és vége, vagy megyek tovább. Make me nervous wreck.
Ezzel szemben AB-ben kidob 2 percen belül ott az ellenséges repcsihullám, akikkel simán lehet fordulóharcozni anélkül, hogy eltörne a géped, mivel jobban is bírják, ezért sok esetben a csaták is hosszabbak. Amatőr dolog azt hinni, hogy a gépek között nincs különbség, nagyon is van. talán nem olyan éles mint RB-ben, de nagyon is van különbség. Jah és ha kilőnek nem az van, hogy keresel másik meccset percekig, felszállsz, percekig repülsz, hanem csak kihozod a következő gépet és megy is tovább a móka. Arról nem is beszélve, hogy egyszerre több személyzetet és gépet fejlesztesz azonos meccsen belül. Sőt, időarányosabb gyorsabb is a fejlődés, hiába kap az ember látszatra több LB-t egy-egy RB meccs után, ezt már régen levezettem, hogy azonos idő alatt több LB zsákolható be ABben. Már ha a fejlődés is fontos.
Időről időre ki szoktam menni RB-zni is, mert kombináltan játszok, de számomra egyértelműen az AB az élhetőbb. -
Brekkk
senior tag
válasz
BerserkGuts #16959 üzenetére
Egyre sz.rabb a játék.
Az US vonal játszatatlan. Orosz tank kilövése 3-4 direkt találat esetén se.
X800T-vel APFSD-vel lőve a PZH2000-et a lőszerkészletnél, vagy 100 lövést bekapott mire hajlandó volt felrobbanni. Rosszabb esetben még ellől is simán megy tovább.
Ruszki tanknak 90%-ban 1 lövés elég, hogy kilőjön.
2 db 500 fontos bomba 1 méterre az orosz tanktól leejtve, még sebzést sem okozott.
Szóval jöhetnek itt a skill-el a nagy.ofájúak.
Nem véletlen, hogy lassan csak orosz és német játékos van.
A kedvencem a Német, orosz, svéd együtt. -
Kolbi_30
őstag
br 12, 80% jatszhatatlan..a sok kinai meg orosz nevu jatekos 80%ban csitel..akkora médiumok mint 100 masik..a sok mig meg su repulo 13-15 kilometerrol raketazik..AA val lehetetlen barmit csinalni..helikopterek a legkisebb gond..azokat ha eszreveszed lehet olni. Lehet megint csinaltak valamit a pancelzatokkal..ma Realisticben 3x lottem hull keresztbe ugyan azt a harckocsit egymas utam DM53 lovedekkel..(T80UK)volt..tornyot motort loadert feketere vertem..legenyseg nem serult..ami mar onmagaban vicc volt..siman ment tovabb es persze o igy is tudott loni..
-
Francia91
veterán
válasz
KROK640 #16955 üzenetére
Valahogy sosem tudtam megszeretni az AB-t, nincsenek 5-6 percig vérremenő csaták és fordulóharcozás az ellenséggel, majdnem minden gép egyformán fordul és gyorsul, csak a tűzerő számít AB-ben.....
Reálban gyönyörűen ki tudom használni a gépek egyedi jellemzőit (Fw 190 pl zuhanóharc modor, Spitfire emelkedés + fordulékonyság)Ez pl egy marha élvezetes meccsem volt, és egyedül hoztam le.
Ez egy nagyon élvezetes 1 vs 1 volt
Ez szintén egy olyan, amilyet Arcade-ban sosem tudtam volna művelni, mert ott nem sok különbség van a gépek fizikája közt -
laskr99
addikt
Nekem ma egymás után adta az agyhalott 10 éveseket a játék. 2 match is volt egymás után, ahol direkt a felszálláskor már a földbe akartak nyomni, csak a másodiknál már résen voltam, hogy az idióta ne tudjon belökni, erre lelőtt
Mindkettőnek ment a report, és megírtam nekik nem szép stílusban, hogy remélem a szarházi fejüket permabannolják majd és mehetnek a rohadvány szüleiknek sírni
-
KROK640
nagyúr
válasz
BerserkGuts #16951 üzenetére
Igen, ez meg a másik. Mondjuk itt abból indulnak ki, hogy a 15 emberből nem mindenki bomberrel jön ki. De ennek ellenére pl lehetne valami jelzés, hogy a másik már oldott (hiába nem láttad) biztos, hogy ígyis oldani akarsz bombát?* vagy amit javasoltam, és létezik is, hogy egyes bázisok "visszanőnek". RBben az a rossz, hogy minden bázis megpusztul pár száz kg bombától, így egyetlen bomber is ki tud szedni négyet. Aztán négy célpontra vagytok 6-7-8-an és máris pár embernek rossz meccse lesz
* mert legtöbbször mi van? Süllyedek, rohanok előre, figyelek. Sehol senki. Oldok, gyanúsan hamar eltűnik alattam a bázis, majd látom a statba, hogy valamelyik csapattárs kiszedte, én már csak a semmire dobtam ki a bombáit, persze mikor oldottam még volt célpont. BTW ma az egyik meccsben erről az egyik társunk is ragelet elvileg két bázist is kiszedtünk így alóla. Ígyis csak egy fél bázis jutott nekem is.
-
KROK640
nagyúr
válasz
BerserkGuts #16949 üzenetére
Pontosan, Míg a Forza Horizon sorozatban tengernyi jutalmat kapsz és "köszönjük, hogy itt vagy" érzésem van, addig itt meg az, hogy "ha nem fizetsz akkor csak áldozati bárány lehetsz" mentalitás van. Ez nagyon nem jó. És akkor közben napi 1-2 alkalommal a pofámba tolja, hogy "lejárt a prémiumod, megkéne hosszabítani". NEM, nem kéne. 2023-ban lejárt, és úgyis maradt. Kb 2018-tól folyamatosan volt prémem, de a változtatott apróságok és háttérszabályok miatt már nem volt megoldható a ki grindeolása. BTW akkor abba is hagytam a eveneteket is, mert egyre lehetetlenebbek lettek.
Most ugyanez a BP-vel. Lehozni egy T2-T3 párost (amit mindennap le kellene) kb 3-4 órára van szükség. Ha szerencséd van 1-2 is elég, de az igen ritka. Értem én, hogy azt szeretnék, hogy 3-4 órát ott üljek, de ha ezt nem szivatással hanem jutalmakkal érnék el, egy sokkal jobb játék lenne. Ma is nem tudom hány meccs volt, ahol éreztem, hogy csak azért vagyok ott, hogy valaki kilőhessen. Egyik "kedvencem" mikor szemtől szembe megyünk egymással tüzet nyitunk, ő egyből pilótát lő, én a sokkal hosszabb sorozatommal el sem találom. Másik hasonló, de még idegesítőbb, mikor ugyanez a szemtől szemben, és mikor elengedek egy sorozatot, ő simán kifordul a lövedékeim elől, így el sem találom, ő meg szétlő az ugyanakkor elengedett sorozattal.Egyébként nem is tudom miért érdekel ez az egész, a repülőim 90%-át évente max 1-2× szer használom általában megvannak jól bevált presetek, meg 1-2 fejlesztős, de mostanában azokkal sem játszik, mert egyrészt stock géppel még rosszabb a helyzet, másrészt sok nemzetnél már 7-8-9BR+ -os és azt az érát ki nem állhatom.
Csak mondjuk jó lenne úgy leülni játszani, hogy 10 év majdnem mindennapnyi játék után nem érzem azt, hogy semmit sem jelent az eltöltött idő, pont ugyanúgy csak free frag vagyok mint az első délután mikor elkezdtem játszani ... sőt, még jobban. -
KROK640
nagyúr
Ahogy elnézem a WT tényleg mindent megtesz azért, hogy véletlenül se legyen kedvem a BP-ket csinálni.
T2 : vadásszal csináljak 3 kill-t. Ez megvolt egy meccs alatt.
Majd AB-ről RB-re kapcsoltam mivel votl pár boosterem amit ott akartam ellőni (ott is ugyanez van, minél nagyobb booster annál inkább semmit sem fogsz elérni).
Jött 10 meccs és a T3-as feladat amiben az volt a cél hogy legyen két assistom. A 10 meccs alatt 6 critet lőttem, egyből kill lett, a másik ötből meg SEMMI. Tehát 5db delikvens a meccs végéig sem esett le vagy visszatért és megjavította magát. De mind?
BTW ha már itt tartunk ez a 10 RB most ismét rávilágított arra, hogy miért nem fogok jó ideig RBzni megint : Bombernél megy hogy mindenki a legközelebbi bázisra akar lecsapni, ami nem is csoda, mert annál messzebbire nem jut e. Különben 5+ percig repülsz (ebből 2 percben már tűkön ülve lesed az ellenfelet) majd az esetek felében jön egy 5mp-nél rövidebb csata és már vége is a meccsnek. A végén pedig 6+ perces csatában szereztél negyed annyi LB-t meg SL-t amennyit ABben kaptál volna.
Ezután visszaváltottam AB-re, ahol atz volt a feladat, hogy kétszer legyen légi fölény, vagyis mennydörgő, stb. A mennydörgőt választottam, német 5.7-el két csatából meg si volt a kettő, bár az első nagyon izgalamas volt mert volt egy ellenséges majom aki mindig eggyel lemaradva, meg néha 2-3-al elém teleportálva rajtam volt kilpőtt földiek tekintetében de az utolsó pillanatban én nyertem. A második meccsben is lett volna egy iylen de szerencsére lelőttem idejekorán a két földiek ellen hatékonygépét így 12 földije volt mikor nekem 18, és feladta.
Végre megvolt az első T3-as érem, és jöhetett az első kalapos feladat, ami 78 földi csatarepülővel(egyik kedvencem)
-
BerserkGuts
addikt
válasz
KROK640 #16948 üzenetére
csak free fragnek vagyok betéve.
Igen ez egy nagyon rossz szokásuk ettől megy el sok játékosnak a kedve a játékuktól.BP számomra mindig lehetetlen feladat volt túl sok mindent kell csinálni és túl sok időbe telne.
Az eventes járműveket mostanában sikerül megszerezni az is valami
-
KROK640
nagyúr
Az előző battle passt végül 45/1-es szinten zártam, úgy, hogy nem is igazán csináltam.
Most egy repülő van az 51-es szinten, gondoltam sutba dobom a korábbi megállapításomat, hogy nem szabad csinálni a BP-t, és esetleg mégis adok neki még egy esélyt, és csinálom ezt a battle pass-t. Nos, ez egy igen nagy hiba volt, legalábbis eddigi tapasztalataim szerint.T2 : szedjek ki csapásmérő repülővel 3 földi unitot. Erre már két meccs kellett.
T3 : nyerjek 6 meccset. 12 meccset játszottam eddig, ebből kettőt sikerült megnyerni
Kihívás : csináljak 150 kill-t. Ebből sikerült úgy 20-at összehozni, hogy közben kb 100 assistot (amire semmi szükség nem volt) is összehoztam, mert minden szarra csak assistot kaptam.Jah, és ment a szokásos, mindenkit leütköznek, lelőnek előlem, kiugrik a gépből stb, mentalitás, amikor percekig repkedek a pályán úgy, hogy a világon semmit sem csinálok, aztán puff egyetlen lövéssel kilőnek. Amikor a sokadik meccsben az utolsó háromban vagyok ha megfeszülök is ... Láthatóan csak free fragnek vagyok betéve.
A játék mintha detektálná, hogy próbálom a nyomorult BP-t csinálni, azért sem a nekem kedvező dolgok történnek!
De ez nem sima pech... kizárt dolog, hogy ebbe nincs belenyúlva mesterségesen!Szóval igen ... köszi Gajin, már az első nap eszembe juttattad, hogy miért nem csinálok BP-t, és ugyanezen ok miatt nem csinálok jó rég óta egyetlen evenetet sem. Nem is fogok.
-
KROK640
nagyúr
Jól van WT, részeg vagy :
-
csongi
veterán
aszt hiszem látható, mikor a játék szívatni fog.
tipikus jele, mikor egy külső tárgy mellett elhaladsz, és elég messze vagy tőle, hozzá sem érsz, de kidöntöd, megakadsz. Ekkor a láthatósági arányod megnőtt. A játékos szemszögéből ez nem látszik, de minden külső szemlélő részére jobban észervehető vagy, Nem is kevéssel, 10% is simán benne van.
Mikor átmegyek egy oszlopon, villanykarón meg ilyenen és nem történik változás konkrétan Ghost üzembe vagyok.
Legtöbbször a stockos jármű fejlesztésénél érvényesül. A két legfontosabb modificationál. Lánc és lőszer. Azt rohadt nehezen adja meg. Free módba. -
KROK640
nagyúr
Na, ez egy eléggé jó meccs volt :
-
ledgeri
nagyúr
Na mondom megnézem a G-Lynx-et (heli) mentem egy kör arcade assault-ot... Ok mindenki kilőtt mindent... Mondom ki kéne próbálni RB-ben is... de kell egy tank. Na berakatam egy Tetrarch I-et (br1.rank1,reserve), már csak meme miatt.
Elindul a menet, egyszer csak hallom "air", megjelent egy heli ikonja. Odafordulok, ott van teliben. Rálövök, hibáz, tölt... Rálövök, áttétel telibe, zuhan, kill. Egy MI-28A-volt. Rank VI, BR 10+.
Ingame-replay fájl amin látszik a sérülése. (a váz sérülése csak a fegyverkezelést befolyásolja, a repülési képességet nem!
-
Urna
tag
válasz
ledgeri #16940 üzenetére
Warbondshopból én a mi24P-t vettem ki amikor még volt heli PvP, ott szerettem volna vele skippelni az ágat legalább a Bo-105-ökig.. nos egy stabil 3 órás testdrive-ra adott pont annyit mint egy TT-s.
Emellett amikor a BP-s jutalmat lehet tesztvezetni akkor az se adott bónuszt (legutóbb a Churchill Crock).
Illetve, amikor CC-knek adnak tesztre prémium járműveket akkor azok se adnak annyi xp-t és sl-t.
Ettől még a Murmansk effektív fejleszt, csak nem prém bónusszal, hanem úgy mintha egy TT-s járműnyi szorzója lenne. -
ledgeri
nagyúr
(Bár mondjuk a "nem ad prémium bónuszt" kétségbe vonnám, mert a Murmansk teszt, hiába nem volt az enyém, jól felhúzta az ágat 6 óra játék alatt 0-ról... de rég volt már, mikor alacsony hajóknak nekiültem, szóval ez inkább érzés! [meg lehet, hogy csak a rank béli szorzók szorzók, dijjak különbsége ekkora...!)
-
Urna
tag
válasz
ledgeri #16938 üzenetére
A tesztvezetések nem adnak bele abba a számlálóba amire neked kell, az csak birtokolt járműveket számol.
Emellett megjegyzem hogy nem ad prémium bónuszt sem meg, tehát sl és rp szorzókat nem kapod meg a meccs végén, olyan eredményeket kapsz mintha egy techtrees géppel mentél volna.
Neked meg kell venni legyen az akár techtree, akár goldos / pakkos prém, akár squadron jármű, ahhoz hogy az adott rakban lévő számlálót növeld. Ez nem mindig az összes tierben lévő jármű egyébként, csak a kisebb TT-kben szokott ilyen rossz arány lenni. -
KROK640
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #16936 üzenetére
Akkor neked még régebbi, nekem 2015 január 2.
Nekem is egyre inkább a low BR tetszik, főleg 7-8-9BR-ben játszva látom meg a szépen az alacsony BRen. Manapság nem is játszok 6BR felett. Én csak ABben (néha RBben) repülök. Évente egyszer rápróbálok a tankra, 8-10 meccs után megállapítom, hogy nagyon nem nekem való, és repülök tovább.
Hajót még ennél is ritkábban próbálom, konkrétan kékvizi meccset szerintem még nem is mentem. -
válasz
KROK640 #16935 üzenetére
2013 márciusi a regisztrációm dátuma.
low Br tetszik nekem inkább mind tankoknál mind repülőknél. (BR5-6 ig max de inkább 1-2-3 körül játszom)
Régen repülőknél BF110 C4 és Do-k jöttek be aztán Me410 széria szóval a nehezebb kategóriák. Ez fölé nem mentem, nem is érdekelt. Persze ez régen volt, lehet sok minden változott. Nem gridelek, csak néha játszom egy egy menetet.
Földieknél meg nagyrészt minden ami autocanon, minden ami AA. -
KROK640
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #16934 üzenetére
Igen, nagyon durván megtömték tartalommal. Tegnap volt 10 éve, hogy War Thunderezni kezdtem.
2017-ben a 1.69 "Regia Aeronautica" volt az az update amit a legjobban vártam, és sokáig az utolsó is, ami tényleg jobbá is tette a játékot.
Ugyanabban az évben a 1.75 "La Résistance" elhozta a franciákat is, mivel őket nem említetted újnak feltételezem, hogy 2017 októberében még játszottál. A hajók 2018 októberében jöttek, akkor ezekszerint már nem játszottál.
A svédek 2019 decemberében jöttek a 1.95 "Northern Wind"-el.A helikopterek mai naig nem érintenek, sőt, sajnos már a legtöbb update egyáltalán nem hoz nekem újat, lévén elkezdték BR 10+, 11+ -ra pakolgatni a járműveket, én meg a legtöbb fán olyan 8-9-es BRnél tartok (és már onnan kb lehetetlen tovább jutni).
Nekem egyébként 10 éve napi játék mellett is vannak bőven fel nem oldott dolgok.
Közben a gépigény is növekedett, de a grafika is szebb lett, mondjuk nekem RTX3060 12GB + I5 10400F mellett movien is 60FPS-re lockolva tökéletesen megy. Ez meg ma már tekinthető egy átlagos PC-nek. -
Felraktam újra. 2017-ben játszottam utoljára bár sok évig előtte nyomtam.
Csak nézek mennyi minden lett, hajók, helikopterek...svédek stb... magyar tankok is... az kemény.
A korábban feloldott ágak is tele vannak fel nem oldott dolgokkal.
Van mint kipróbálni. -
ledgeri
nagyúr
A Battlepass warbond-shop-ban elérhető, meg általánosságban lévő teszt járművek (x ideig próbélahtó) próbája feloldja a "legyen X tankod" féle megkötéseket? Pl Izraeli tank-ág kezdést?
Meg mondjuk furi, hogy meg kell venni egy Rank
összes(adott valamilyen számú, csak hajóknál ez mindet jelenti) járművét, hogy a következő rank-ot fejleszthesd... Ennek nem sok értelme van, mert úgy is ha meg akarod venni, az előzőnek is me kell lenni. -
Brekkk
senior tag
Egyre jobb a játék.
Már másodszor fordul elő, hogy a T55 AMD1-et 5 alkalommal találom telibe TOW rakétával és meg sem karcolja. Irány mindegy, hogy szemből vagy oldalról.
Nem sebesíti semennyire -
ledgeri
nagyúr
válasz
Kotomicuki #16923 üzenetére
Hajózz pár kört!
-
Kolbi_30
őstag
válasz
Kotomicuki #16923 üzenetére
En 12 ben játszom. Ha nem lőnek agyon mindennel spawn utan. Es barmit tudok csinálni akkor mar plusszos a kor esetleg mínuszos de par 100 minusz..
-
wednesday
őstag
válasz
Kotomicuki #16923 üzenetére
Prémium nélkül nehéz. Nézd meg a javítási költségeket 6.7-7.7-be a legtöbb járműnek drágább a javítása, mint 11.7-be.
És az a durva, hogy ez pár éves állapotokhoz képest nagyságrenddel olcsóbbak lettek a javítási költségek. Nem akarok hülyeséget mondani, de most egy B-29 (már ha játszana ilyet valaki, mert sztem semmi értelme..) most 7-8 ezer, de régen 2019-2020- ez 40k volt.
-
Kotomicuki
senior tag
F2P, AB földi, 6.7
A viszonylag friss, franciska sorommal 1 kill-re és 1 ass.-ra nem kapok annyit, hogy a 2 db, kilőtt, még messze nem teljesen kifejlesztett tankom javítási költségét visszahozza...
...és most még nem is szemétkedett a script.
Mi van, amikor még ennyit sem enged?!Ezek szerint jobb, ha nem merészkedek följebb 6.0-nál, mert a "játék" gazdasági oldala se nagyon szeretné azt.
-
csongi
veterán
Hogyan lehet az ORION dronnal célozni és tüzelin?
Amit ír instrukciót azzal nem csinál semmit.
Tudtok ebben segíteni?
Köszi! -
csongi
veterán
Desert warrior. 148 csatába léptem be. 50% nál tartok a fejlesztésbe.
169 alkalommal lőttek ki. 48 tankot lőttem ki én.
A spawnről 10 métert teszek meg, az enemy 400-500-at.
Prémium hada ellenünk. Ha én vagyok prém csapatba, ellenséget nem látok-. -
csongi
veterán
válasz
wednesday #16914 üzenetére
A platós fosoknak nincs törése modellezve.
Egy Prémium jármű egy stock technikához képest 2+br előnye van.
Az orosz 2s38 DB4 és egyéb prémek brutálisan vannak ferdítve.
Ezeket képtelenség kilőni. Oldalba kap rakétát lövést, fekete az egész beltér nulla legénység, elfordul füstgránát, ismét találatot kap egy harmadik féltől, és csak megrongálva lesz a felderített célpont.
8,3 felett brutálisan torzul a játék, az új prémekkel és újy csít rendszerrel még szarabb lett mint volt.
A Su repülőgépekről ne is beszéljünk. Desert warriror szeg lepattan a gépről. -
wednesday
őstag
Azért önmagában a prémium jármű nem jelent semmit. Annyi a nagy előnye, hogy nem sújtja a stock szindróma és nincs alkatrész grind. Ez önmagában lehet előny, főleg repülőknél. Mert a stock jármű szerintem -1 br a szintjéhez képest.
De a lényeg a lényeg, hogy a most vásárolt PRÉMIUM TIger II-vel rálőttem egy 2.3-as Zis-30-as kis lövegre. A gránát telibe kapta a lövegpajzsot..és lepattant..nem átment, hanem pattant. A lövegpajzs 5mm vastag.
Szerintem a gránát nehezebb, mint a felépítmény, vagy mindenesetre akkora a mozgási energiája becsapódáskor, hogy fel kellett volna repülnie annak a kis szarnak.
-
ledgeri
nagyúr
Nekem meg az a napi kedvenc, hogy kb 15 hógömbből 7 "10 meccsre 20% bónusz XP"....
#16910 KROK640 replaye milyen?
-
Kotomicuki
senior tag
A 40 kritikus találathoz, fél-egy éve még elég volt 1-1,5 órácska (ha éppen adta, akkor kevesebb is), most fél délután nem elég hozzá... (és sajna még időlimites is ráadásul: napi feladat, így holnap már nem lehet folytatni, mer' újat kapok - igen, az utolsó 4 darabot nem akarja már egy órája odaadni...)
Ezek játszanak is a saját "játékukkal", vagy csak az általuk megtolt influencereik videóit nézik?!
-
Brekkk
senior tag
válasz
Kolbi_30 #16909 üzenetére
Egyre inkább nevetséges a játék.
Orosz tankokat 4-6 közvetlen találattal lehet csak kilőni.
Simán túlélnek 2 db 500 Fontos bombatalálatot 2 méterről.
Talán a lánctalp sebződik, de ennyi.
USA 8.0-ás tankok úgy hullanak mint a legyek. Ha véletlen 1 lövéstől nem halna meg, akkor 90%, hogy a löveg sérül, vagy a tűzrendszer. Tehát úgyis halott vagy.
Mehetnék 8.0-ban M22-vel is. Nemigen lenne differencia.
Semmi realisztika nincs a játékban. A 8.0 repülés kész vicc. Gepard és VEAK 40 ellen mész 50-es évek technológiájával. Esélytelen
Mivel lassan mindenki német v orosz ágat játszik, már előfordul, hogy az ellenfél csak német vagy csak orosz egységekből áll. Vicces. -
KROK640
nagyúr
válasz
KROK640 #16908 üzenetére
Ja, igen... azt is kifelejtettem, hogy gyanúsan gyakran történik az ABben, hogy amikor a második kör bomba oldhatóságát várod, és valaki rád áll, akkor kerülgeted a lövedékeket, majd mindig (!) mikor már 0mp van a következő bomba oldásig BUMM bekapsz egy instant halálos lövést. Nem előtte, nem utána, hanem pont akkor.
Ma még azt is megcsinálta a kedves játék, hogy mennydörgő akartam lenni (pusztísd el a legtöbb földi unitot te a meccsben) akkor pár földi kilövése után (persze két társam megint nagyon hajtott rá szintén) akkor váratlanul különös módon a föld mágnesként magához rántott és a gépem balra szárnnyal előre belezuhant a mellettem lévő sziklafalba ami kb 2-3 repülőnyi távolságra volt tőlem. majd a következő gépemet, pedig 2-3 földi után a talaj váratlan mágnesessége kapta el és csapta földhöz. Mindkét esetben a játék oldalt azt mutatta, hogy "olyan balfasz voltál hogy a földbe csapódtál". Én meg láttam amit láttam. Ki is léptem.
Szarjon sünt amelyik ezeket a ganéságokat belerakta, de hogy itt a meccsekbe bele van nyúlva az 101%, mert ilyen véletlenek, ráadásul rendszeresen, nincsennek.Ennek egyébként az lesz a vége, hogy lassan semmilyen célom sem lesz a játékban, és semmit sem akarok majd elérni.
-
Kolbi_30
őstag
Nagyon szar lett..vannak meccsek, amikor mindeggy mivel megyek, mivel mit lovok, oldalrol szembol hatulrol..minden lepattan, vagy sebzes nelkul atszalad az ellenfelen.
Mostanaban ez volt jellemzo. De neha a forditottja is elofordul..es ja nagyon sok meccs van, ahol kezdes utan kb 1 perccel mar 6 tank lovi a spawnunkat 10 meterrol..Cheater is egyre tobb van...ez egy szarfos jatek ahogy van -
KROK640
nagyúr
válasz
Kotomicuki #16907 üzenetére
"nem is kérem a beszabályzást, hadd játsszak úgy, ahogy tudok" - én is ezt szeretném, szerintem az esetek 90%-ában sokkal jobban járnék! Bő 1 hét múlva ilyenkor pont 10 éve lesz, hogy szinte mindennap játszok, úgyhogy gondolom már lenne olyan rutinom, (meg olyan személyzetem és gép fejlettségem), hogy a szembejövő játékosok 99%-át lenyomnám lazán. Ehhez képest, úgy megy 10 év után is ahogy a játéknak épp kedve van, hogy szerinte én hogy megyek ...
"Ne akarjon sorozatban akár nyolcadjára sem ugyanarra a map-ra és ugyanarra a játékmódra betenni..., nem hiába léptem ki onnan már elsőre sem!" - na ez a másik ... Ezt nekem is előszeretettel csinálja, van olyan, hogy emiatt 3-4-5 nemzeten is crew lock van egyszerre, de akkor sem kapcsol a játék. Azaz pont hogy már az elején kapcsol azért történik ez.
"túlságosan "figyelembe veszi" a script az aktuálisan elérendő feladatokat" - így van. Pontosan emiatt, hogy azért is akadályoz és rosszat dob be, és "belenyúl" a játékba, nem csináltam 2016-2017 az eventeket, pedig időm és gépem is lett volna rá. Aztán a haverok meggyőztek, de már lassan egy éve megint nem csinálom. E miatt. Az is durván vágó, mikor X db kill kell, akkor egymás után jöttek az assistok, mikor X db assist kell, akkor mikor még rámegyek is véletlenül ötből négy - pont akkor - láss csodát, kill lesz ...
Egyébként jó ideje tervezem ezt összeszedni, és leírni a hivatalos angol fórumon, angolul, hátha mások is tapasztalják ezt, és lesz valamiféle nyomás a fejlesztőkön.Örülök, hogy más is látja ezt, mert anno a klántársaim kis része is észrevette ezt a nagyrésze meg csak üldözési mániásnak titulált, pedig már akkor is én rendelkeztem messze a legnagyobb tapasztalattal (legtöbb lejátszott idővel) a játékban.
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
KROK640 #16906 üzenetére
De én nem kértem és nem is kérem a beszabályzást, hadd játsszak úgy, ahogy tudok!
Ne legyen az egyik csatában 90%-ban kill-es a lövedékem a másikban meg csak 10%-os... (túl feltűnő a két állapot közötti különbség; nem kell az ILYEN "kompenzáció", csak játszani akarnék, mindig azonos feltételekkel)
Ha már kilövet a P2W-ekkel, akkor legalább az azonnali javítás költségét vágja már hozzám, ne kelljen azt is nekem állni... (ugyanis, ha nincs eredmény, mer' akkor éppen nem engedi a sebzést, akkor a végén zseton és pénz sem lesz..., én meg ki fogok lépni az ilyen csatából, mer' fölöslegesen nem akarom a javítási számlámon tovább növelni a mínuszt, aztán siránkozzanak csak, hogy a fél csapat kilép)
Ne akarjon sorozatban akár nyolcadjára sem ugyanarra a map-ra és ugyanarra a játékmódra betenni..., nem hiába léptem ki onnan már elsőre sem!
Valóban, túlságosan "figyelembe veszi" a script az aktuálisan elérendő feladatokat, vagy a megszerezhető jármű, vagy modul "közelségét" és ilyen esetekben, gyakran extra szemét módon dobálja az azok megszerzését lehetetlenné tévő dolgokat. (addig minden simán ment a libikókán, de akkor, hirtelen csak lefele..., "érdekes")
Sz'al, volna még min csiszolni!
Ellenpélda továbbra is a MWO: ott is van P2W, de messze nem ilyen, játékgyilkos mértékben és végig a játékra lehet koncentrálni és azt élvezni, mert nem szarozik a MM manipulálásával, meg a föntebb felsorolt, legalja MMO-s szarságokkal. -
KROK640
nagyúr
válasz
Kotomicuki #16905 üzenetére
Persze, én ezt már évek óta szajkózom. De nem is annyira csak a szuperprémes tagok miatt :
pl a boosterek nagy hazugságok, minél nagyobb a booster annál szarabb meccsed lesz, és annál valószínűbb, hogy veszíteni is fogsz.
Azt kell megérteni, hogy a game mindig ugyanoda tol, vagyis minden meccsnek kb ugyanannyi LB-t és SL-t kell hoznia közép és hosszútávon, lehet ugyan 1-1 kiugró meccsed de akkor a következőkben megfizetsz érte és gyenge körök jönnek. vagy ha van egy boostered, akkor meg kell akadályozni a kiugróan jó meccset, és ezért fogsz az utolsó helyen veszíteni, vagy ha véletlenül még sem, akkor az utána következő meccsekben kegyetlen megtorlásra számíthatsz a játéktól.De a BPnél vagy az eventnél meg pláne az a cél, hogyha nem fizetsz, akkor kockásra üld a valagadat : ha bázist kell kiszórni, akkor X db olyan meccset is bedob ahol esélyed sincs. Simán kapok 7-8 bázis birtoklást egymás után, ahol nincs is kibombázandó ellenséges bázis, csak reptér.
Tegnap előtt mi volt a feladat? Csatarepülővel szedjek ki 28 földit. Mit gondolsz hány frontline-t adott be? egyet sem. Ellenben lehetett 0-1-2-essével dominaton-ben szedegetni, akkor konkrétan 14(!) csatán keresztül.
Elkezdesz egy feladatot, az elején kicsit megszalad, hogy azt mondd : ha már eddig eljutottam lehozom. Utána kegyetlenül lelassul az egész, amikor számosságra a felénél jársz, időben még csak a 20%-nál, majd mikor már teljesen üvegre tesz, akkor jön egy meccs ahol bőségesen túl is lősz a célon (pl kell 2 kill de csinálsz 9-et a meccs végéig)Néha az az érzésem, hogy az egész meccs "le van játszva", ha fejreállok se nyerek, mindenkit épp akkor lőnek ki/ütköznek le, amikor lőtávolba érek, bomba oldás után eltűnik a bázis alólam, hopp valaki valahonnét előbb oldott, de ugyanez földieknél is. Vannak meccsek ahol úgy érzem. én csak mozizok, aztán időnkéánt meg one-hitel lekapnak.
Ugyanakkor ma volt két pozitív példa is, két frontline egymás után, az egyikben 4500+ ponttal, a másikban is 3500+-al. Igaz, hogy vesztettünk, de hát semmi sem tökéletes, legalább lejött a T2 kötvény feladat is.
-
Kotomicuki
senior tag
Bizonyos, hogy script-vezérelt az egész kóceráj!
Nemrég tértem vissza és akkor még nem ment a zevent - n+1. T-72&tsai - , így bedobált értékelhető csatákba is - néha győztünk, de legtöbbször volt sikerélmény... (F2P, AB föld)De amióta bejött a játsszál éjjel-nappal, azóta csak eledelnek dobál be a MM: már a meginduláskor látszik, hogy az egész csapat erre lett szelektálva - megindulás iránya és sebessége - , alig van bokros járgány és szinte mindenki fejlesztés alatt van még, mert álcafestése sincs a legtöbbnek...
...bezzeg az ellenfélnél!
Csili-vili prémjárművek, parkerdőnek álcázva, amiken a prémfestést sem hagyja megkarcolni a lövedékemnek, de azok viszont egyből kilőnek - vagy csak azért nem elsőre, mert a közben feltűnő társának adta a script a pontot, mivel a fizetőképes keresletet mindenképpen ki kell elégíteni... - és pár perc alatt, egymást is taposva a pontokért, bezúzzák a csapatot.Ez még mindig az MMO-k legalja!
-
KROK640
nagyúr
Na, azt hiszem most engedtem el a battlepass kezét :
Már tegnap is felb*szott, hogy a 28 földit csatarepülővel, 14(!) meccsben sikerült kiszednem, mert a reptérbirtoklás volt beakadva, meg a légi fölény. Mintha direkt nézné, hogy mi a lehető legrosszabb neked a feladatod végrehajtásához, a 14 meccsben pl 0db frontline volt. Ahogy meglett a 28 földi, rögtön jött egy frontline.Na de amit ma vettem észre az mindent vitt : A HE177A3-at, átették BP 51-es szintről 75-re, és 51-esre valami érdektelen hajó került (Murmansk, ami orosz haj, és két amerikai jelzésű amerikai hidroplán van rajta). Sőt, így a tesztvezetés is a hajóra vonatkozik már, nem a repülőre.
Vagyis a HE177A3-hoz, most több mint kétszer annyit kellene játszanom (mivel a kihívásokból már semmit sem tudok megcsinálni, ugyanis nincs hozzá járművem) mindössze 29 nap alatt, mint amennyit az elmúlt 64 nap alatt sikerült. Kösz, nem ... -
ledgeri
nagyúr
válasz
KROK640 #16894 üzenetére
Te is a lényeget...
Egyébként ja, az első fele magáért a többit csak azért mert V-ig van vagy 8 utána meg gépenként ad egyet vagy 2-őt, és meg akartam nézni, hogy mikor nő, és mennyivel, és most viszatörölgetni szintlépésenként nem éri meg.
De az első fele is azért, mert annyira nem érdekel a repcsis rész, hogy csak air assaultban húztam az ágat addig, ott meg bombázóket nem lehet vinni de ki lettek húzva, de most presetelgesssek megint, mikor bombázóznék? Nem, az ott maradt, elfér. De pl hajóhúzósdi tetején, ahol lassan haladgatok, ott az alap első slot 5 helyén rotálgatom a hajókat (blue, meg costal) mindig a lefrissebbet húzva, a backup(előző) meg majd kikopik (maradék modulok meglesznek idővel), ha 3-4* kilőnek csatánként.De mondjuk ez is csak idén esettle, hogy létezik, és működik... Pedig van fiókom már 10 éve...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Seasonic Focus GX 850W - dobozos - hibátlan - eladó!
- Hibátlan - INTEL Core i5-8500T 6mag 6szál max. 3.5GHz LGA1151v2 CPU processzor + gyári hűtő
- Hibátlan - RETRO - ASUS P5B - Intel Core 2 Duo E8400 (2mag) - 3GB DDR2 800MHz dual channel
- Szép Dell Latitude 7320 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -70% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD LTE
- Hibátlan - RETRO - Gigabyte 965P-DS3 - Intel Core 2 Duo E7400 (2mag) - 3GB DDR2 800MHz dual channel
- 2025.09.20-ig Gyártói Garanciával - Gigabyte AORUS GeForce RTX 3060 Ti ELITE 8GB
- Turbózd fel a hálózatod: új 4x, 5x és 8x2,5G ethernet switchek (POE is), kiegészítők
- ZTE MC888A 5G + router LTE Cat19 Sim kártyás WiFi6 hotspot modem - FÜGGETLEN
- Ps4 dobozos v2 kamera eladó
- Sony Inzone M9 monitor makulátlan állapotban AKCIÓSAN eladó!!
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
- Csere-Beszámítás! KFA2 One Click OC RTX 4080 16GB GDDR6X Videokártya!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest