- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Google Pixel topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Fotók, videók mobillal
- A Samsung bemutatta az Exynos 2500-at
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz
gianone #86488 üzenetére
Move M-ről?
De mindenképpen megéri
35-37Ft-os percdíj
~148 Perc
500 MB Internet.
Írta, hogy kevés az internet, ergo, itt már nagyobbat kérni nem tud csak eseti bővítőt igénybe venni, illetve, hogy külföldi forgalomra is szüksége lesz (ha nem módosít a csomagon (akár hűségidő nélkül, akkor csak Travel&Surf lesz ~5000 Ft-ért))
Internet eseti bővítő (700 Ft 200MB, 1GB 1990)
Ha havonta vesz egy 200MB-s internetet, hogy több internete lehessen gyakorlatilag már majdnem ugyanott van havidíjban. S akkor még csak 700 MB-ről beszélünk, s nem is EU képes a csomag.
Ez már önmagában elég.
4000 Ft.
80 perc+1GB internet.
További 68 percet, ha kiszámolunk (35*68=2380 Ft-val)
Ergo: 6380 Ft (bár itt feltételezzük azt, h. az utolsó percig percre pontosan le van beszélve a díjcsomaga - nagy valószínűséggel nem, de meg kell nézni egy számlát, s akkor annak a tükrében könnyebb lesz dönteni - nagy esélye van annak is, h. nincs teljes egészébe leforgalmazva a díjcsomag; ha túlbeszéli, akkor azért éri meg, mert ugyanott van havidíjban, ha nem beszéli túl minden hónapban, akkor azért éri meg, mert akkor is ugyanannyit fizet, ha nincs leforgalmazva a teljes havidíj)
1, hűség ugyanúgy nem kell
2, Egy szóval nem írt TK-s csomagot, pedig körültekintőnek tűnik a megfogalmazás mikéntjébenDe figyelj csak, ezt nem neked kell mérlegelni, ez nem egy váltási kényszer volt, hanem felvetés.
Utánaolvas az új díjcsomagoknak, mérlegel, ezt követően ő maga tud majd dönteni, hogy hogy lenne számára a legmegfelelőbb - Ezt nem neked kell eldönteni.
-
enginev3.0
félisten
válasz
gianone #86472 üzenetére
Nekem nem kell korlátlan beszélgetés, csak korlátlan net, ezért mondom, hogy ez így nem adja, hogy ez lesz az alap csomag. Remélem lesz variálható mint a mostaniak, csak benne lesz az az opció is, hogy 80perc beszélgetés + 400mb / 1gb / 10gb / 30gb / korlátlan internet
Persze a mostani árakat lenyomva, mert amit most elkérnek ezekért a netekért, az viccnek sem jó
Amúgy meg nem tudom elképzelni, hogy az "Alap" csomagnak feltüntetett tényleg alap lenne, mert ennél többet nem tudnának adni egy közép vagy felső csomagban, ha már itt is minden korlátlan és minden maxon van
A másik pedig hogy olyan ember sincs, aki egyszerre néz 130 csatornát, 1000mbiten netez, és korlátlanul beszél mobilon és vezetékes telefonon
Szóval ez a fentebb linkelt kép, vagy csomagnak nevezett dolog már most megbukott
-
válasz
gianone #86460 üzenetére
Kérdés, ki a piaca ennek a csomagnak (úgy, hogy nem tudom, mennyi az ára).
Egy olyan 2 fős háztartás, amiben mind a két fő olyan jövedelemmel rendelkezik, hogy nem probléma egy ekkora havi kiadás, ezt a munkahelyet stabilnak érzi vagy van tartaléka (hűség, 1 év), a két feltehetően jól képzett és magasra értékelt állást betöltő személy közül egyiknek sincs céges telefonja (ezért szükséges neki egy korlátlan magán előfizetés), továbbá relatíve mobilak a mindennapjaik, ezért szükséges a korlátlan mobilnet. Emellett otthon van ideje tv-t nézni és kihasználni a szabadidejében egy helyhez kötött gyors vezetékes internetet.
Szóval sok dolognak kell ebben összejönnie ahhoz, hogy ez betaláljon így, hogy összekötik minden mással. Szerintem ez így nagyon beszűkült piac. Én megkötném a korlátlan mobilnetes csomagjukat (vettem is egyet második telefonnak a telenornál), de ilyen sallangok nélkül, a többi része nem érdekel a szolgáltatásnak. És a plusz egy szám se.Sajnálom, ha nem fogják megérteni, hogy azért lett zseniális a telenor csomagja, mert semmi feleslegest nem tartalmazott, se hűséget, se a minimumon felüli beszédet (ami szerintem le se lesz forgalmazva 80%-ban), de hát nem is ártana a piacnak egy kis átrendeződés.
-
flegga92
senior tag
válasz
gianone #85868 üzenetére
Köszönöm a segítséget. Sikerült adategyeztetést végig vinni, majd kiderül, hogy átkerül e a nevemre. Mondjuk közben új számmal kötöttem a Telenornál, de úgyis dual simes telefonom van. Ha meg a T kijön hasonló csomaggal úgyis megyek vissza. Lakott területen kívüli 4g nem olyan jó, legalábbis amerre én járok (Békéscsaba - Mezőtúr) de ahol nincs ott H+ van full térerővel. Emlékeim szerint nem úgy van, hogy a két szolgáltató a B20 frekvenciát közösen használja?
-
-
#04441088
törölt tag
válasz
gianone #85870 üzenetére
Én meg még egyeztetni se tudok, azt a hibaüzenetet kapom folyton, hogy hibás számot adtam meg, hívjam az ügyfélszolgálatot. Viszont nekem kell az ingyenes hétvégi beszélgetés, és ahhoz neten kell megcsinálni. A számomat meg nem lehet rosszul megadni, hisz a 06 30 alapból ott van, csak a maradék számjegyek vannak beírva, azok is pontosan.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz
gianone #85792 üzenetére
Alig olcsóbbak a készülék pl. egy közepes csomagnál, hűséggel, mindennel (5-8K), mint az eredeti 100%-os ár. Azért ez régebben nem így volt. Ráadásul Dominósan, és a legkisebb csomagokkal drágában adja a telókat, mint az egyéb üzletek függetlenül havidíj, és hűség nélkül......
Valakinek nagyon elgurult a gyógyszere ott....... -
313313
addikt
válasz
gianone #85786 üzenetére
Csak levezettem adott készüléket mostani példával.
Valahogy nekem nem jön át, hogy szinte mindenki biztosítja a telefonjait (ész nélkül), aztán azt se tudja mennyibe is van neki x idő mulva. Az emberek 60-70 százaléka nem is tudja, hogy van önrész, azt hiszi csak a havidíj van és bármi van biztosító fizet.Az meg hogy most mennyibe kerül egy készülék előfizura, nem érdekes. Nyilvan vannak/lesznek jó ajánlatok, ami megéri adott esetben az embernek (tavaly összel P8 40k 2k-s előfizetésre...) pl.: Black Friday, karácsonyi kalendárium....
Kiváncsian várom keresnek-e majd "jó ajánlatokkal", 13-tól köthetnék újr 2 év hűséget...
-
goop
őstag
válasz
gianone #85696 üzenetére
stb amit akarsz még.
A minősége jobb a diginek, de nekem, a már említett dolgok többet érnek, + amennyit én tévézek, gyereknek meg a meséknél teljesen mindegy, hogy mekkora a bitráta.@wwenigma: Én a digitől béreltem boxokat, ami a felvett műsort kódolta, másik boxra rákötve a vinyót nem ment a felvett műsor. Amiről te beszélsz azt ki kell építeni, plusz pénzek, saját stb t vedd meg, had ne folytassam, itt meg készen kapod, és megy. Persze, minden boxon beállíthatsz bármit, visszanézhetsz bármit.
-
-
St3ven
addikt
válasz
gianone #85480 üzenetére
Nem egy szaros Dominóért, hanem még 15.000 ilyen adategyeztetés miatt, ami a szar rendszerük miatt nem került rögzítésre, és nem lenne jó, ha azokból is (csoportos) per lenne.
A bíró meg kábé nem is fogja érteni az egész ügyet, amit negyed óra alatt amúgy is le akart zavarni. Lelkiismeretesebb fajta bekér valami logot a rendszerhibáról, amiből a T-nek szerintem van bőven, még hamisítaniuk sem kell.
-
St3ven
addikt
válasz
gianone #85471 üzenetére
Bíró kérdésére alperes képviselője nyilatkozik: "A hétvégi ingyenes beszélgetési kedvezményről szóló SMS-értesítés rendszerhiba miatt került kiküldésre, így az semmiképpen nem köthető felperes állítólagos sikeres adategyeztetési folyamatához, ezért ügyfelem fenntartja azon nyilatkozatát, miszerint nem követett el szerződésszegést, és felperes jóváírási igényét továbbra is jogalap nélkülinek tekinti."
De nem akarok tovább lovagolni ezen.
-
St3ven
addikt
válasz
gianone #85464 üzenetére
Az nem arról szól, hogy sikeres volt az adategyeztetés. Jogi értelemben semmi köze hozzá.
(#85465) dptrsk
A screenshot sem ér semmit ilyen értelemben. Kábé arra elég, amit lugosi írt.(#85467) Bferibörs
Arról volt szó, hogy az idén vásárolt kártyákat nem kell adategyeztetni. Ehhez képest kaptam rá SMS-t, hogy ne hagyjam elveszni a számom, és sikeres is volt az online adategyeztetés. Jól láthatóan már ők sem tudják, hogy mit kell adategyezteni, és mit nem.(#85469) Bferibörs
Két hete végzik? -
válasz
gianone #85462 üzenetére
Elég sok helyen és netes regisztrációnál van több rovat. Nem jártál még olyan regisztrációs oldalon, ahol volt "middle name"?
Többiek: én is csináltam egy screenshotot arról, hogy sikeres volt az egyeztetés, csak attól tartok, hogy ez max arra lesz jó, hogy legyen alapom a hónapokig tartó vitatkozásra. Már előre érzem, hogy csomó időt, energiát elvesz és csomó bosszúságot fok okozni.
Csak azt nem értem, hogy mi a francra várunk most. Kiírta, hogy sikeres, akkor most mi van? Ezt még egy emberi ügyintézőnek le kell okézni, vagy mi?
-
Cilindrik
aktív tag
válasz
gianone #85359 üzenetére
De miért is fizetné a havidíjat pluszban? Előfizetést váltana és 3 hónapig menne csak párhuzamosan a két szám.
Ez előfizetés díját nem vegyük már bele a készülékdíjba, max akkor ha mondjuk azért vesz valaki a legkisebb csomaggal egy telefont mert megkapja részletre de az előfizut nem használja.
(#85363) gianone : ezt nem tudtam hogy együtt volt
-
k-adi
nagyúr
válasz
gianone #85217 üzenetére
Szerintem akkor még nem volt kész a rendszer. Gondolom mostanában lett élesítve, azért is a sok probléma és a félre kommunikálás.
Számtalanszor volt már itt is példa sajnos, hogy az ügyintéző lány mást mondott mint ami a valóság.
Igazából online kb. 2 perc az adategyeztetés, inkább csináld meg és ne idegeskedj rajta.
-
btudos
nagyúr
válasz
gianone #85179 üzenetére
Nem a matekkal van gondom, hanem szerintem pár száz forint baromira nem ér meg ennyi cumit, amivel a Next S + Domino járna. Alapból abszolút egyetértek, ha nem használja ki a Next S-t, simán meglenne a Dominoval, de a Next S-t mindenképp fizeti, így felesleges plusz szívás a Domino, amivel csak a 160 percen felüli hálón kívüli hívásoknál spórolna. Ha dual SIM-es telefonja lenne, még azt mondanám oké, ott könnyebb kezelni, hogy a megfelelő számot a megfelelő kártyáról hívja, de hacsak nem értettem félre a helyzetet, nem az, így az egész sztori még azzal is járna, hogy cserélgetheti a kártyáit a telefonban.
-
ACE-
addikt
válasz
gianone #85074 üzenetére
Na álljunk meg, tehát azt mondod, hogy valaki elhagyja a kártyáját, valaki más megtalálja (de még előbb, mielőtt az, aki elhagyta ezt bejelentené a Telekomnál) és fut is és a nevére veszi a telót? Erre gondolsz? Ez rendkívül életszerű, ráadásul max. július 1-ig valósulhat meg...
Ráadásul aki ezt megteszi, az elköveti a Btk. 378. §-ba ütköző jogtalan elsajátítást. Nem hiszem hogy egy SIM kártya kedvéért valaki 1 évig terjedő szabadságvesztést rizikózna megNem teheti meg lopott személyivel, mert feltehetően akinek ellopták a cuccát tesz a rendőrségen egy feljelentést, vagy legrosszabb esetben csináltat újat, és akkor feljegyzik a nyilvántartásba érvénytelenként, vagy a rendőrség körözni fogja. Így már nem is tudja regisztrálni arra a személyire a SIM-et... Pont hogy ezt akarta megcélozni a jogalkotó, hogy ne lehessen lopott személyivel szerződést kötni.
A hajléktalanok nevére eddig is volt rengeteg SIM, de mostantól max 10 db
Párszor már írtam, hogy voltak olyan GSM boltok, akik ebből éltek. Szóval nem olyan rossz ez a törvénymódosítás. Kicsit kényelmetlen, de valamit valamiért...
-
Soulfly842
addikt
válasz
gianone #84999 üzenetére
(#85000) tsteve
Nekem ne akarjatok lekicsinyelően (felületesen olvastad át, fuss neki még eggyszer) észt osztani PLS
Kicsit több sejtelmem van a folyamatokról, mint a többi felhasználónak, akiknek válaszoltok, válaszolgattok.
Ideje azt hiszem tisztába tenni néhány dolgot, hogy ne csak spekulációk, találgatások, s a betérőknek dezinformációk szerepeljenek itt! Tele van a topic téves adatokkal és találgatásokkal.
Nem felületesen olvastam át, hanem ti nem vagytok tisztában a dolgokkal.
A metódus, ami fent le lett írva, hogy a 30 napos folyamat alatt, ha jelentkezik az eredeti tulajdonos már MEGSZŰNT létezni magánszemélyek esetén, mivel az az ideiglenes 30 napos felhasználó rögzítési folyamata volt!
A folyamati metódusok teljes egészében megváltoztak.
04.23 óta TILOS és nem működik a Felhasználó rögzítésEz a folyamati metódus jogi személyeknél maradt csak meg (kft-k, magánszemélyek, stb.)
___
Hiába írja le bárki, NEM KELL ügyintézőhöz baktatni átírás, illetve egyebek miatt, mivel a rendszerekben már NEM LÉTEZIK felhasználó rögzítés, s előfizetőt sem rögzítenek közvetlenül.
Ők is csak ugyanazt a rögzítést végezhetik el, amit bárki megtehet az online felületen.
(EGYEDÜLI kivétel, ha riasztóban van az eszköz, vagy ha külföldi személyről van szó) (vadkamera esetén Ki kell műteni addig a kártyát, mivel erre nincs extra kitétel, ezt az előfizetőnek magának kell megoldni.)
Előfizető(!)-váltás
2017. június 30-ig az új előfizető adatait az online adategyeztető felületen tudja megadni az ügyfél és ügyintéző is fent leírt folyamat szerint. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az új előfizetőnek el kell végeznie az adategyezetést a törvény értelmében.
Ebben az esetben is az végezheti el a módosítást, akinél ott van az adott SIM kártya, és vagy arról telefonál, vagy arra tudja fogadni az egyszer használatos jelszót. Tehát az előfizető-váltás feltétele és folyamata 2017. június 30-ig ugyanaz, mint az adategyeztetésé, csak az a feltétel, hogy a SIM kártyának az ügyfélnél kell lennie.
A központi nyilvántartásban történt sikeres ellenőrzés után az adatok a Telekom adatbázisunkban is ellenőrzése kerülnek és ezt követően kerül rögzítésre az adott ügyfélhez. Sikeres rögzítést követően az ügyfél tájékoztató SMS-t kap.
____
Van külföldről is elérhető telefonszám:
+36-30-344-0861
Amit a roaming díjszabás szerint lehet hívni, ha valaki telefonon akarja egyeztetni, s huzamosabb ideig kint tartózkodik.
___
FONTOS!
A Domino adategyeztetés során az ügyfél születési helyét pontosan ugyanúgy kell rögzíteni, mint ahogy az igazolványban szerepel.
Például, ha Budapesten született az ügyfél, és az igazolványban így szerepel: „Budapest 08 (Magyarország)”, akkor a felületen is így kell beírni, fontos a szóközöket is figyelni.
A budapesti kerületek arab, míg a vidéki nagyvárosok kerületei római számokkal szerepelnek az új típusú személyi igazolványokon a születési helynél.Így nagyjából ennyi, amit hirtelen egzakt módon (és vita tárgyát nem képezhető módon) leakartam írni, mert ez ÍGY MŰKÖDIK
Lehet egyet érteni vele és nem, de a törvényi szabályozás az TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS, amiről igazából OFFOLNI lehet csak a témában, de teljesen felesleges a továbbiakban, mivel az erről szóló folyamatos írosgatás miatt elveszlik a lényegi tartalom a TOPIC-ban. Így most már kicsit azt hiszem, hogy ezt az off áradatot félbe is lehet hagyni
Hogy mások is ki tudjanak igazodni itt. Köszönöm!
-
-
ArNick
tag
válasz
gianone #84914 üzenetére
Adategyeztetést végeztem telefonon az imént egy olyan telefonszámra, ami eddig nem a nevemen volt. Az ügyintéző szerint a folyamat sikeresen lezajlott.
Előtte azért rákérdeztem: Tájékoztatása szerint nem szükséges előtte felhasználóként rögzíteni, sőt állítása szerint e folyamat meg is szűnt az adategyeztetés elindulásával.
Ennyit arról, hogy mennyire irreleváns, hogy mit gondolok. A szövegértés még azért megy. Köszönöm a figyelmet.
-
Gabesz87
veterán
válasz
gianone #84907 üzenetére
Elintézzük majd valahogy. Mindenképp a nevemre veszem, egyszerűbb lesz a későbbiekben.
Néztem most a Magentát, kíváncsiságból összeállítottam:
Mobil M+1GB mobilnet+120 Mbit net+Szuper Családi HD+Hoppá Plusz otthoni tel+felvétel opció=16.530 FtJa mondjuk az otthoni előfizum nem is 12-13 közt van, az korábban volt, csak lemondtam az HBO-t. A legutóbbi mobil+otthoni számlám: 7842+8647=16.489. Szóval sok előnyt nem nyújt a Magenta látszólag.
-
tsteve
senior tag
válasz
gianone #84907 üzenetére
jobb lett volna talán ugy inkább, hogy már június folyamán (ha hívni akarsz) legyen egy rövid gépi szöveg a nem egyeztetett prepaid-ekre, hogy "húzzál egyeztetni", s utána jönne csak létre a hívás... de ez is korlátozás, amit a szolgáltató nem tehet meg magától... a törvénybe kellett volna belevésni előtte...de az efféle dolgokba nem gondolnak bele a törvényhozók soha..
-
Gabesz87
veterán
válasz
gianone #84872 üzenetére
Ezt nem is láttam. Viszont olvasom, hogy ehhez:
"Minimum két Telekom havi díjas előfizetést be kell vonnod az opcióba, amelyek azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán szerepelnek." Ill. a további bevont havi díjas hívószámoknak szintén azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán kell szerepelniük.
Itt már elbukott a történet. -
válasz
gianone #84045 üzenetére
Köszönök minden segítséget, ma megjött a véglegesítő SMS a tcom-tól, sikerült véglegesíteni a felhasználói fiókot és azon belül sikerült hozzáadni az előfizetést is
15 évi Dominó használat után a tcom szemében is teljes jogú felhasználója lettem a saját telefonszámomnak
Eddig csak a *102# kóddal tudtam lekérdezni az egyenlegemet, mostmár interneten is látok mindent.
Pl. azt is megláttam, hogy hiába ígérte az ügyfélszolgálatos, a FIX tarifára váltással és a Marathon csomag megrendelésével nem deaktiválódott a korábban használt NetPlusz M adatcsomagom, a Marathon mellett szépen havonta vonták volna a kis hamiskártyások a NetPlusz M díját is
Amúgy az internetes felület nagyon jó, minden infó rajta van, könnyű eligazodni rajta, ezért jár a pirospont a TCOM-nak!
(Arról meg szépen feledkezzünk meg, hogy nekem az elhatározástól 2 hét szívás volt eljutni idáig
)
-
sfefe
addikt
válasz
gianone #84065 üzenetére
Ertem es koszi meg gondolkodom a teman par napot..
Keveset beszelek mert a cegest hasznalom beszelgetesre de a dominoval meg az a bajom, hogy mindig figyelni kell ugymond mikor jar le. ( nehogy elbukjam)
(Meg itt ha elfogy a net csak belassul ott meg ugye megszakad, jo ok persze fel lehet tolteni mindig... haat nem tudom...) -
-
-
-
válasz
gianone #84006 üzenetére
Már bent vagyok a fiókomban, az OK.
Ott akadok el, ahol előfizetést kellene hozzáadni.
Oda milyen jelszót kell beírni?
Ha itt a "Nem tudom a jelszavam" feliratra kattintok, akkor egy újabb azonosítót kér, ahová ha beírom a belépési email címemet, akkor küld egy új jelszót az egész Telekom fiókhoz történő belépéshez, de nem az új előfizetés hozzáadásához
Mit rontok el
-
Soulfly842
addikt
válasz
gianone #84000 üzenetére
Az sem segít... Max két tanús meghatalmazás
(#83999) szabonagyur
Valószínűleg a hívószámkijelzés aktív, csak a hívásküldés szolg (CLIR) nincs jól konfigurálva alapértelmezés szerint (a legtöbb készülékben alapértelmezés szerint a szolgáltatói beállítást veszi alapul, de a készülékbeállításokban (hívásbeáll) ez felülírható).
De maga a szolg módosítása is könnyen kivitelezhető a 1777-es telefonszámon, az alábbi menüpontok szerint (egymásután szerepelnek a menüpontok, szépen sorban):
2.3.2.1.2. Hívószámküldés
Bemondják a jelenlegi státuszt, majd:
1. Státusz változtatása (ki/bekapcs/módosítás)
2. Információ a szolgáltatásrólDe a hívószámkijelzésre is ránézhetsz.
2.3.2.1.3. Hívószámkijelzés
Bemondják a jelenlegi státuszt, majd:
1. Státusz változtatása (ki/bekapcs/módosítás)
2. Információ a szolgáltatásrólEzek közül valamelyik lesz a ludas.
-
válasz
gianone #83996 üzenetére
Ez hogyan működik? Illetve a kérdés az, hogy ez működik Dominóval is?
Úgy jártam, hogy szerettem volna jelszót kérni Dominó kártyámhoz.
A *111#-en el is navigáltam a jelszó beíró menühöz, amire azt írta a kedves rendszer, hogy írjam be a régi 5 számjegyből álló jelszavamat
Na, régi jelszavam az tutira nincs, mert nemrégen vettem a nevemre a kártyát, akkor azt mondták, hogy a jelszót majd állítsam be magamnak. Szóval régi jelszó nincs, anélkül meg nem tudok új jelszót beírni
-
KZP
őstag
válasz
gianone #83881 üzenetére
Beszéltem velük megint, most megint egy új dolgot tudtam meg: a Magenta1-es ügyfelekről csinálnak valami listát, ha összegyűlt x darab, akkor egyszerre történik a TV GO beállítás is, napokon belül. Kérdésemre, hogy mégis, honnan fogom megtudni, hogy már megtörtént-e az aktiválás, azt a választ kaptam, hogy fogok róla sms-t kapni.
De szerintem ez csak lerázó duma volt, a többi előfizetésre sem jött soha ilyen sms, csak a számlából tudtam meg utólag, hogy aktív az adott opció...
Érdekes a beazonosításuk is, amikor felhívom őket: tegnap, az alső hívásnál csak a telefonszámot kellett bepötyögni. A második, harmadik, negyedik hívásnál már kérte utána a rendszer az 5 jegyű kódot is, ma meg megint csak a telefonszámot lehetett beírni, majd az ügyintéző hölgy kérdezte meg az adataimat.
-
-
Cilindrik
aktív tag
-
tsteve
senior tag
válasz
gianone #83762 üzenetére
akkor egyetértünk.. errol beszélek én is.. de itt sok ember azt hitte (eddig) hogy a régi (lezárt) csomagban foglalt percek és MB-ok is hasznalhatóak lesznek eu-ban.. ez baromira nem biztos, sőt... valószínűbb hogy nem a Voda új Aszf alapján.. az utolso mondatod zavaros számomra
-
tsteve
senior tag
válasz
gianone #83760 üzenetére
ez a telekomtol függ...majd eldől hamarosan ez.. ha akarja kiterjeszti eu-ra a csomagban lévő perceket, de valószínűbb hogy nem... ugyanis nincs kiterjesztési kötelezettsége lezárt csomagra... a vodafon sem terjesztette ki ezekre ... sem az angol, sem a magyar.. a three pedig az 1.1 eurocentes szabályt sem alkalmazta lezárt csomagra
-
tsteve
senior tag
válasz
gianone #83757 üzenetére
valóban nem érted akkor... a belső csomagok (percek, megabájtok) nem lesznek felhasználhatóak lezárt dijcsomagok esetén az eu-ban, de a roamingdij maga megszűnik mivel (Mo-on) az un. szolgáltatói egységes roaming dijszabás (0 ft extra költség) szerint fogsz fizetni... azaz a perc es MB csomag nem működik eu-ban majd, de a hazai tarifa igen... ezt kéne végre megértened..
-
tsteve
senior tag
válasz
gianone #83650 üzenetére
ebből amit írsz egyáltalán nem következik, hogy pl. a lezárt dijcsomagok perckeretei is lebeszélhetőek lesznek, EU-n belül, roamingban...ilyen nem következik ebből
a másik az, hogy igenis van kiskapu:
https://ec.europa.eu/digital-single-market/en/roaming-tariffs"Operators are not obliged to offer roaming with all tariffs, but if they do, they must apply these price caps"
ez bizony egy kiskapu a lezárt csomagokra is, csak olvasni kell tudni..
fölösleges erőlködnöd, úgysem hiszem el, hogy létezne ilyen kötelezettség a lezárt csomagokra....a Three sem hülye, meglépte volna korábban a módosításokat már, ha lenne ilyen kötelezettsége a lezárt csomagjaira...de nem lépte meg, pedig EU-s országról beszélünk
júniusban minden kiderül..remélhetőleg
-
tsteve
senior tag
válasz
gianone #83611 üzenetére
a "roam like at home" contract az egész eu szabályozás lényege (ilyen szerződéssel kell rendelkezned a roaming ingyenességhez) és -ez szerint- a régi csomagokra életbe sem lép...ha a régiekre is vonatkozna, nyilván nem hangsúlyoznák, hogy az új és a létező szerződések alakulnak csak át...persze nem csomagokról (plans) hanem contract-ról beszél..de az ir példa engem meggyőzött akkor is
-
viera
őstag
válasz
gianone #83548 üzenetére
Február végén lejárt a Next S-re a hűségidő és hosszabbítottam mert különben drágább lett volna utána.Telefont nem hoztam,gondoltam majd Áprilisban.Közben jöttek az új csomagok és átváltottam Mobil L+4 GB-ra mert árban így ugyanott voltam de 1GB helyett 4-et kaptam.Mondta az ügyintéző,hogy ha átváltom attól még később tudok telefont vinni mert arra már nincs hűségidő.Erre most mégsem tudok online telót rendelni mert az oldal még fejlesztés alatt áll.Ha addig nem lesz jó akkor csak üzletben tudok venni.Ha ezt tudom akkor még nem váltottam volna.
-
viera
őstag
válasz
gianone #83544 üzenetére
Most 1500ft-tal fizetek többet mint előtte (Next S) de most 4GB netem van az 1GB helyett amihez mindig kellett kérnem bővítést.Úgyhogy árban ugyanott vagyok,nekem szükségem van erre a csomagra van úgy,hogy kevés is mert sokszor túllépem.
Azt is mondták,ha nem megy akkor menjek be üzletbe mert ott biztos meg tudják oldani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Nintendo Switch 2
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- ASUS routerek
- Asztalos klub
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Béta iOS-t használók topikja
- Medence topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest