Új hozzászólás Aktív témák

  • KZP

    őstag

    Leírom tanulságul a tegnapi díjcsomag váltási procedúrámat az utókor számára. :DDD

    Egy folyószámlán belül van több előfizetésem, van otthoni szolgáltatásunk is, meg ezáltal Magenta1 is.
    Az egyik előfizetésem, amit én használok, Sportoló (Partner3) flotta díjcsomag volt, amire Fradi szurkolói kártya bemutatásával lehetett szerződni.
    A legutóbbi számlán viszont úgy látszott, hogy a korlátlan TV GO opció csak a többi előfizetésen él.
    Gondoltam, felhívom a Telekom-ot, hogy az én díjcsomagomon is lehet-e aktiválni, vagy, ha nem, akkor váltok díjcsomagot.

    Az első telefonhívásom 23 percig tartott. Kiderült, hogy a korlátlan TV GO ezen a flottás előfizetésen nem fog menni. Utána kiderítette az ügyintéző, hogy tudok majd váltani díjcsomagot. (Először az volt az állás, hogy nem, utána pedig már az, hogy bármilyen díjcsomagot tudok majd választani.) Mondta, hogy ne neten csináljam, hanem telefonon, vagy személyesen. Próbáltam időpontot foglalni a Telekom alkalmazásban, de láttam, hogy a személyes díjcsomag módosítás díja 2000 Ft... :Y

    Második hívásom már csak 22 percig tartott, mire a kevésbé hozzáértő (de segítőkész) ügyfélszolgálatos hölgyet sikerült meggyőznöm, hogy korábban már kiderítette a kollégája, hogy lehetséges a váltás. Át is lett váltva a flottás csomagom egy új díjcsomagra. Rákérdeztem a 25%-os kedvezményre és a TV GO opcióra is. Mondta, hogy persze, mindkettő be lett állítva. Aha, persze...

    Harmadszor ismét felhívtam őket, mert nem akartam a hazafelé úton lefogyasztani az 1 giga adatmennyiségemet, ha mégsem működne még a TV GO. Itt 7 percig tartott a beszélgetés, a kedves hölgy azt mondta, hogy nem látja sem a 25%-os, sem pedig a TV GO-s beállítást, mert előtte össze kell rendelni ezt az előfizut is az otthoni szolgáltatásokkal a Magenta1 miatt... :W Tehát az előző kollegina ezt nem tette meg. Abban maradtunk, hogy kb. 1 óra az átfutási ideje a rendszeren ennek a két beállításnak. Direkt rákérdeztem, hogy akkor 2 óra múlva, ha elindítom a TV GO-t, akkor már nem fogja fogyasztani az adatomat? Igenlő választ kaptam. Később már látszott is a fiókomba belépve, hogy valóban 25%-kal kevesebb lett a havidíj. De a TV GO beállításában még mindig nem voltam biztos. ;] (Az tök gáz, hogy ezt sehol sem látni, csak utólag a számlán...)

    Kb. 3 órával később, gondoltam, ha ma már úgyis annyit társalogtunk, rákérdezek még hazaindulás előtt a TV GO-ra. :D 13 perces beszélgetés volt. Az ügyintéző nem látta, hogy be lenne állítva az opció. Mondta, hogy próbáljam ki, fogyasztja-e az adatkeretemet, kérdeztem, hogy mégis hogyan? :F Ő is mondta az 1 órás várakozást, mondtam, hogy 3 órával azelőtt is ezt mondták.

    Most megint fel fogom őket hívni, hátha valami csoda történt az éjszaka... Ez nagyon gáz, hogy ezek a dolgok nem automatikusak, hanem az ügyfélnek kell cseszegetni őket, hogy ugyan már, állítsák be azokat a dolgokat, amiket be kell. És még ilyenkor sem sikerül... Szóval vannak még hiányosságok a rendszerben. :U

Új hozzászólás Aktív témák