- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Magisk
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- iPhone topik
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Mit tudunk a Pitaka márkáról, és milyenek a kiegészítőik?
- Vodafone mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz postasbeci #44797 üzenetére
Csak személyesen tudod előre befizetni.
-
postasbeci
csendes tag
Sziasztok!
Van még pár hónap részletfizetésem két készülékre, tudtommal kifizethetem egyben az egészet.
Megtehetem ezt online is, vagy csak személyesen? -
hitchins
őstag
válasz #40993792 #44792 üzenetére
Még nem vettem át, abban maradtunk, hogy holnapig kitalálom átveszem-e vagy visszaküldöm.
A probléma csak az, hogy csere készüléket nem tudtak adni, az én régi telóm amit helyette használok, viszont teljesen megadta magát
szóval nagyon kellene a telefon.....
Nem nagyon várnék rá újabb másfél hetet[ Szerkesztve ]
-
hitchins
őstag
Sziasztok
Remélem jó helyre írok...csak egy kis garanciális ügyintézéssel kapcsolatban érdeklődnék, háta tudtok tanácsot adni.
Adott egy lumia 800 telefon, ami kb másfél éves.
kb 8 hónap után volt némi problémám vele,(fagyás, hanghibák, szenzor hiba) aminek köszönhetően szervizelték.
Kicserélték a komplett kijelzőt, de mindeközben a házon sérülések keletkeztek.
Jeleztem az ügyfélszolgálat felé, hogy ez így nem oké, de kb azt mondták, hogy bizonyítsam be, hogy korábban nem voltak rajta, szóval majdhogynem én hazudtam.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy valóban volt rajta egy leejtésből adódó pici sérülés, de mikor visszakaptam már felül is volt, amit NEM én okoztam.Mindegy nem volt sem időm, sem energiám utánamenni a dolognak fő, hogy működik alapon használtam.
fél év elteltével a korábbiakhoz hasonló hibajelenséget tapasztaltam.
Most a 3hét helyet 8 nap után visszakaptam a telefont. Gyakorlatilag a fél telefont kicserélték, még a házat is.
Az egyetlen problémám, hogy az "új" ház tiszta foltos, láthatóan használt!
Olyan mint amikor a szilikon toktól foltos lesz.
A két kis sérülés nem zavart ennyire mint ez a leopárdfoltos sz*r....
Most kérdem én mit tudok ilyenkor tenni.Tudom, hogy nem eget rengető probléma, de nem hiszem el, hogy tényleg így kell működni egy szerviznek.
Legszívesebben visszavinném hogy adjanak egy újat vagy vigyék a francba....Most komolyan hányszor kell elfogadnom a javítást, vagy mit tehetek ilyenkor?
Remélem a hiba is újra előjön és akkor dobok egy hátast.... -
babeltornya
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a paletta100s(dominós) díjcsomagomnak mikor van a fordulónapja? Most járt le a 100percem, a paletta aktiválása április14-én volt, de az lehetetlen, hogy május 14óta lebeszéltem volna, mert az utóbbi 1 héten be sem volt kapcsolva a mobilom(rossz sim vágás az új mobilhoz). Ebből gondolom, hogy az előfizetéses napfordulót kell nézni, az mikor van? Köszi szépen! -
MaxxDamage
félisten
válasz dptrsk #44777 üzenetére
Igen, akkor meg is van a kérdésemre a válasz.
Mobilon csak arany van és otthoni platinával összevonva, de csak ettől a hónaptól indult ez az előfizum. /mobil/L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
legenda
válasz dokee78 #44785 üzenetére
az egyedi fordulónap az adatforgalomra vonatkozik, és nem függ össze a számlázással.
a fordulónap ilyenkor már jellemzően nem változik, de a különböző opciók aktiválásakor küldenek róla értesítést szöveges üzenetben.
az előző opcióval elkövetett forgalmazásnak nincs köze a következőhöz, tehát amikor aktiválásra került az új opció, akkor annak teljes adatkeretét megkaptad a fordulónapig, amennyiben az a hónap 9-ik napja, úgy 8-án éjfélig, tehát most nem egy hónapra, hanem annak csak töredékére is teljes 500 megabyte adatforgalmat.
a számlázás mindig a hónap első napjától az utolsóig történik, de törthavi, tehát az előző opciót a hónap utolsó napjától a kikapcsolásig kell kifizetni, az újonnan aktiváltat pedig a bekapcsolástól a hónap utolsó napjáig.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
dokee78
félisten
Volt egy NETPLUSZS csomagom,aminek 9-dikén volt a számlázási időszaka,vagy hogy is nevezik.
Ma váltottam a NETPLUSZM-re,akkor 29-én lesz a számlási időszak,vagy marad 9-e.A NETPLUSZS-nek már leforgalmaztam a 200MB-ját utána lassítottal még 300MB-ot.
Most mivel váltottam,mától számít az 500MB ugye?
És nem vonják le belőle azt a nagyjából 300MB-ot amit már a belassított nettel forgalmaztam?[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Pancsermeste #44781 üzenetére
Van netes feltoltes is a t-mobile honlapon.
Bankkartyas fizetes. -
lord.lakli
őstag
válasz Pancsermeste #44781 üzenetére
21. század 22-es csapdája
-
Pancsermeste
őstag
válasz #74774528 #44779 üzenetére
Jah, vagy úgy!
Ez a szöveg: "2014.08.23-ig feltölthető" teljesen megtévesztett... tavaly azt hiszem ilyet nem írt, csak azt, hogy meddig érvényes, és most is arra gondoltam, hogy 08.23-ig érvényes...
No mindegy, akkor felkeresek egy automatát, mert Internet bankba se tudok belépni, mivel nem kapom meg az SMS-t.
Köszi!-= Pancsermeste® =-
-
Hege1234
addikt
-
#74774528
törölt tag
válasz Pancsermeste #44778 üzenetére
Egyszerű,lejárt az utolsó feltöltéstől számított egy éved ezért felfüggesztették a számod. Töltsd fel legalább 3000ft-al és újra 1évig fog élni.
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Az hogy lehetséges, hogy felfüggesztették a domino nap előfizetésem?
Egyenleg info szerint egyenlegem 0 ft, 2014.08.23-ig feltölthető.
Senki nem tud hívni, postafiók jelentkezik...
A webes felületre nem tudok belépni, mert ott azt írja, hogy az előfizetésem felfüggesztett.
Én nem függesztettem fel semmit, akkor ez hogy lehetséges?-= Pancsermeste® =-
-
dptrsk
Topikgazda
válasz MaxxDamage #44776 üzenetére
Csak a 6 hónaposnál idősebb pontok beválthatóak.
Csak arany/platina előfizetőnek lehetnek beváltható pontjai. Domino és még nem arany előfizunak nincs mit beváltani, ha jól tudom.[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
válasz dptrsk #44771 üzenetére
Köszi!
Beáll. elsődlegesnek a KAP pontokat, de beválthatónak 0db-ot ír...polonic: no problem!
L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
HUNPSP
aktív tag
Köszönöm! Ezt az oldalt egyébként a laikus felhasználó hol találja meg, van egyáltalán közvetlen link a T főoldaláról?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
polonic
félisten
válasz MaxxDamage #44770 üzenetére
Mar a forumtars linkelte is. Bocsi, en lusta voltam itt a borozas kozepette
-
dptrsk
Topikgazda
válasz MaxxDamage #44770 üzenetére
itt belépsz, és az elsődleges költés a KAP pontok legyenek.
-
MaxxDamage
félisten
válasz polonic #44769 üzenetére
Igen, tudni tudok, de nem akarom, hogy a 250HUF-ot kiszámlázzák a havi számlával... Hanem a KAP pontjaim szeretném költeni!
L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
polonic
félisten
válasz MaxxDamage #44768 üzenetére
Lehet
-
MaxxDamage
félisten
Telefonról lehet valahogy lottózni, hogy a kapcsolat pontjaimmal fizessek érte? (ne külön számlázzák)
L
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
ShadowX
őstag
Jól látom a T honlapja alapján, hogy a külföldön fogadott SMS-ek díjtalanok fogadhatóak?
Jövő héten utazni szeretnék USA-ba és a netbankomat is szeretném kint használni, amihez ugye a jóváhagyó kódokat sms-ben küldi az OTP.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Hege1234 #44765 üzenetére
Előfizetéses vagy?
Ha igen, akkor ha hó közben aktiválod, akkor csak a fennmaradó napokat kell kifizetned.
Ha ma aktiválod 1090*4/31 havidíjat számolnak fel a májusi számlára.
És 06.01-től, ameddig használod pl 06.28án mondod le, akkor 1090*28/30 lesz a júniusi számlában.Dominonál az aktiválástól 30napig él, utána megújul.
[ Szerkesztve ]
-
Hege1234
addikt
D@reeo
Club1
köszi a gyors választ !ha aktiválom a netplusz s -t tesztelésre 1 hónapig
hónap végén kell majd deaktiválnom ? (ha nem jön be akkor szeretnék újra nettelen lenni)+ ugye azt jól gondolom ha most előfizetnék rá akkor az csak 31. é ig működne és 1.-én megint
levenne 1090ft-ot ? -
-
Hege1234
addikt
ahol le van fedve a 3G épületben mennyire használható ?
-
bopeti98
őstag
Csak úgy hasít az LTE.
-
premete
veterán
válasz Bazsee71 #44754 üzenetére
Nekem az egyik samsungra azt mondták, azért hólyagos a hátlap festése, mert nedvességet kapott, a másik samsung alaplapja azért füstölt el, mert túláramot adtam neki a gyári samsung töltővel, "természetesen" mindkettőtől megvonták a garanciát.
Semmilyen másik szervizzel (LG, E-Care, Cordon, Nokia, Telekom) nem volt soha problémám.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
Bazsee71
őstag
válasz raziel01 #44752 üzenetére
Ugyanez TeleMax-nál, de nálam még az indikátor sem volt elszíneződve. Sőt, semmilyen folyadéknyom nem volt a nyákon, egy - feltehetőleg - kondi durrant el, annyi látszott. Ezt akarták beázásként megetetni, és megvonni a garanciát. Jegyzőkönyvben pár fotó, meg sablon szöveg. A szervizes egy dilettáns **** volt, kötötte az ebet a karóhoz, a Samsungon keresztül sikerült javíttatni. Azóta megint nem jó, de garit nem hosszabbítottak, mert méltányossági alapon volt a javítás...többet nem is kérek a nagy méltányosságukból.
-
legenda
válasz raziel01 #44752 üzenetére
az a baj, hogy ilyenkor van egy állítás és egy tagadás, az igazság meg odaát, vagy tényleg elszíneződött indikátort/víznyomot láttak, vagy nem, de ilyen minden gyártó szervizében előfordul, illetve a szolgáltatói szervizekben is, az iphone témában is találni olyan hozzászólást, ahol a tulaj szerint a szolgáltató szervizese nyomott bele vizet - amikor hátravitte vizsgálatra -, mert bár ő nem látott bele az indikátor tekintetében, de szerinte nem érte víz/pára a készüléket...
ebből az egy szempontból voltam nyugodt, amíg például s4 telefonom volt, kijönne házhoz s szervizes, előttem szedné szét, nem trükközne, és még látonám is, hogy milyen munkát végez, miként rakja össze...stb.
meg is ütne a guta, ha netán a jelenlegi iphone 5s meghibásodna, és a szolgáltatói szervizes ok nélkül ráfogná, hogy elszíneződött az indikátor...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
raziel01
veterán
-
206 cc
senior tag
válasz kokokka #44745 üzenetére
Visszaolvastam....ez nem jelent semmit.
Nem foglalok állást ilyen hozzászólás alapján.Mivel a szervizet én nagyon is korrektnek ismertem meg a 4-5 év alatt....nem egy példa volt rá....206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....
-
legenda
válasz br.rak #44746 üzenetére
a nokia esetén is van negítív és pozitív tapasztalatom is.
a szolgáltatót tényleg érdemes általában kihagyni a hardveres hiba esetén, az átfutási idő gyorsabb lesz, arról nem is beszélve, ha a gyártói szerviznek van prémium szekciója, mint a samsung esetén említett házhoz kivonuló szervizes, aki általában csak 30 percet vesz el az ember életéből, nem pedig napokra/hetekre kell leadni a telefont.
a nokia sem a gyors szervizelésről híres, de más gondok is vannak néha ott is, elég beleolvasni a lumia 920...stb témákba itt a fórumon...
igaz, olyan szervizet még nem láttam, amivel mindenki maradéktalanul elégedett.premete; akkor elég kevés gyártó típusaiból válogathatsz...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
br.rak
őstag
Annyit tennék hozzá, hogy tényleg a Nokia tűnik legkorrektebbnek, Kellett pát telefont segíteni garanciáztatni és nem kötekedtek. Aki teheti jobb ha egyből márkaszervizbe viszi be, a T-t ki kell hagyni belőle, mert csak megkavarják. (enyhén zárójeles megjegyzés nagyon sok telónál a szerviz annyit takar, hogy újrahúzzák a szoftot)
Br
-
legenda
válasz Bazsee71 #44742 üzenetére
a telefon típusa függvényében nem mindegy, hogy prémium futár, vagy prémium szervizes - a csúcskategóriához -, utóbbi háznál javít, és ő nem az általad említett cégtől megy ki, hanem direkt samsung emberke, és ez általában meg is látszik a korrekt hozzáállásukon.
a telemax esetén is van sok pozitív tapasztalat is, így arra sem általánosítok, mindenhol embere válogatja, és több tényező függvénye.beengedett már chrome alól is a my t-mobile.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Bazsee71
őstag
Az én készülékemhez is prémium szervizszolgáltatás járt. A gond ott kezdődik, hogy a TeleMax-ot bízták meg szervizeléssel. Ilyen dilettáns, trehány szervizzel még nem találkoztam, ennek ellenére nagyon sok márka tartozik hozzájuk. Nehéz úgy készüléket választani, hogy ne legyen hozzájuk közöm (talán most a Nokiával sikerül).
Ha nem műszaki ember volnék, simán átvágtak volna a palánkon. Szemét egy banda.
-
bandi0000
nagyúr
hali
Nekem lenne pár kérdésem, t-home-al kapcsolatban, kis városban lakok, és azt mondták a t-be hogy parabolás tv-t tudok csak beköttetni, kijött a kolléga azt mondta hogy a tetőre kell rakni egy vas csövet hogy kilógjon a fákon túl fölfelé majd a parabola hogy jó legyen az adás, de kijött az internetes srác is ő meg kételkedett benne hogy meg tudják majd a fáktól oldani a tv-t,tehát kinek higgyek mert ugye nem lehet kipróbálni és aztán megköttetni a szerződést, és 2 évre írnék alá de nem akarom hogy szar legyen az adás mert az szívás lenneA másik kérdés meg hogy próbáltam összeállítani a csomagot online azt írta hogy ip tv van nem tudom hogy ugyan az e mint a parabola, viszont azt írta hogy max 3 tv re lehet, de bent a t-be meg azt mondták hogy amit nekem tudnának adni az max 2 tv és a 3.-ra meg új előfizetést kéne kötni ez így van tényleg?
Xbox One: bandymnc
-
dptrsk
Topikgazda
válasz dokee78 #44729 üzenetére
A netcsomag tuti nincs benne, az nem forgalom(ha jól tudom). Az emeltdíjast nem tudom, hogy benne van-e..
De ha MyT-mobilba belépsz elvileg ingyen lekérdezhetsz minden forgalmat, s ha a hívás/SMS forgalmak nem haladják meg a ~100 Ft-ot, akkor benne van az 1500Ft emeltdíjas ebben az összegben -
legenda
válasz kokokka #44728 üzenetére
azért is írtam, hogy létezik domino, listaár, és korrekt forrású független opció is.
a támogatás a lényeg, néhány gsm üzletben is lehet korrekt gyártói jótállással venni készüléket, és ha drágább is, mint a bolti garis, akkor is érdemesebb azt venni, sok esetleges kellemetlenségtől megkímélheti magát az ember, ha meghibásodik a telefonja.
a kötöttség sem mindenkinek probléma, aki mindentől függetlenül is használja adott előfizetést, annak mindegy, tarifára meg nem muszáj hűséget aláírni, elég csak az előfizetésre, és akkor probléma nélkül lehet ugrálni az aktuálisan legolcsóbb előfizetésre is.Bazsee71; ilyen is van, de ez a sokkal ritkább, és még mindig jobban jártál, mert a bolti garival még ennyit sem szoktak csinálni, ott jellemzően nem nyelik be a kárt, hiába jársz a nyakukra, meg fenyegetőzöl, pláne ha kérdéses feltételekkel lett vásárolva a készülék...
sok "garis" ügyet intézek, természetes és jogi személyeknek egyaránt, és pont a samsung terén van a legtöbb pozitív tapasztalatom, pláne a prémium szerviz terén.
boltok - bolti gari - esetén is besegítek néha a vásárlóknak, de ott sokkal több a hibalehetőség, így kevesebb a jó eredmény is.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
kokokka
őstag
válasz raziel01 #44727 üzenetére
Nekem viszont jó tapasztalatom van (igaz, csak egy esetbeni) bolti garanciával. Annak idején volt egy Ericsson-om amit boltban vettem, szó nélkül javították mikor behányt! Elmondtam mi a baja, egy héten (!) belül a kezemben volt hibátlanul! Bár az is igaz, hogy két éves gyári gariban még semmit sem kellett javíttatnom, de itt a fórumokon is írnak olyanokat néha, hogy ha helyükben lenne az ember legszívesebben kirángatná a székéből az ügyintézőt!
-
Bazsee71
őstag
Azért a gyári szerviz sem egy életbiztosítás.
Samsung nekem gond nélkül visszaküldte a telefonom, hogy garancia megvonva, beázott, pedig az életben nem látott vizet. Igazolni sem tudták, ezért a nyakukra jártam.
Végül méltányossági alapon javították. Ez annyit jelent, hogy papíron kicserélték a teljes belsejét, de garanciát tovább nem vállalnak. A telefonom pedig továbbra is rossz, de nem tudok mit tenni. Legfeljebb annyit, hogy az életben nem veszek többet Samsung terméket.
Wave II-ről van szó, mikor vettem még bőven felső kategóriás volt.
-
kokokka
őstag
válasz raziel01 #44725 üzenetére
Nem a fizetéssel van a gond, hanem a kötöttséggel. Persze, hogy kartell van, de ha nem vagy rabszolga úgy jóval kevesebb a kötöttség. Sajnos az "akciós" telefonárakkal kötik meg igazán az emberek kezét, pedig két év egy telefonnal a mai világban... Mikor valójában fél évente lehetne cserélni őket, úgy fejlődik a piac! Nézd meg a telefonos topikokat hányan írják, hogy függetlenül vesznek csak telefont, pont ezért! Tudom, kinek így kinek úgy. Én is két évvel vettem telót, mert nem volt pénzem és most se lenne X10 vagy 100 ezer forintot kiadni egy ilyenért. De fél ével a hűségmekötés után máris váltanék szívesen telefont is, csomagot is meg ha úgy adódna szolgáltatót is. Mert egyik sem tökéletes sajnos
-
legenda
válasz kokokka #44724 üzenetére
erre inkább nem reagálok teljes részletességgel, csak néhány gondolatban, illetve maradok annyiban, hogy a bolti garancia nem ajánlott, és nem véletlenül!
a boltokban sokkal gyakrabban előfordul a bolti garinál, hogy nem tapasztalják a hibát, vagy a felhasználóra fogják, hogy ő okozta, továbbá nem szakszerűen javítanak, használt alkatrészt tesznek be a csere során, nem újra cserélnek...stb.
pont, hogy a korrekt forrásból származó, gyártói jótállás esetén lehet jobban érvényesíteni a jogszabályok adta lehetőséget, ha nem, vagy nem megfelelően szervizelik a készüléket.
aki nem akar hűséget a szolgáltatónál, az vegyen dimono csomagban, listaáron, vagy függetlenül de korrekt forrásból készüléket, a kérdéses forrásból származó, nem ebbe a régióba szánt és szürkén/feketén behozott, áfát és különböző jogdíjakat nem letudó...stb okból bolti garis készüléket csak saját felelősségre vásároljon mindenki, mert úgy gyakran többe kerül utólag a leves, mint a hús...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
kokokka
őstag
Nana! Nem mindig ér többet a két éves garancia. Amikor mindeféle mondvacsinált okkal visszaküldik, hogy semmi baja, pedig Te tudod, hogy igenis rossz, mégsem tehetsz sok mindent. Poros a kijelző belülről és nem garanciális a hiba? Volt, sőt van is erre példa és azért ez is egy érdekes álláspont azt hiszem. Ezt a problémát például boltban szó nélkül megoldják (kitisztítják), pedig normál garanciában is csak ugyan addig tartana!
Arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy a gari csak egy év, de nem vagy rabszolga sehol! És ez nagy szó manapság ilyen szolgáltatók melett! -
St3ven
addikt
Még egy gyors kérdés, érvényes még ez a megállapításod az SMS Plusz kedvezmény számlázásával kapcsolatban?
"Ha jövő hónapra nem kéred, akkor még ebben a hónapban mond le a Kapcsolat SMS kedvezményt. A számlázás szempontjából már az is elég, ha egy éjfélen át aktív, akkor már az adott hónapra élni és számlázódni fog a teljes kedvezmény."
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
legenda
persze, ha bolti "garanciával" veszed, aminek köze nincs a gyártói 2 éves teljes körűhöz, amivel a szolgáltató is adja.
érdemes elolvasni a gsm üzletek garanciális feltételeit, a linkelt üzletben nem elég, hogy csak bolti garival van, de még a drágábbik bolti is csak 1 év teljes körű + 1 év szoftveres, amiből utóbbi nem sokat ér, viszont a korrekt gyártói jótállás 2 év teljes körű, és a szolgáltató is úgy adja.
igaz, a bolti 2 év teljes körű sem érne fel - ha annyit adnának - a 2 év gyártói jótállással.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
félisten
-
MLmot
tag
válasz lugosi #44716 üzenetére
Mostanában ez a stílus sajnos.
Én már múltkor írtam a Tnek, mert minden határon túlment emberünk.
Ahelyett, hogy lecseszték volna kaptam egy 6000 ft jóváírást...
Írták volna, hogy sajnáljuk emberünk viselkedését.
Egyébként főleg a férfiaknál vettem észre.
Pedig én türelmesen végighallgatom majd elutasítom az ajánlatot, mert tudom, hogy ez a dolguk, de amikor ezek után még kérdőre vonnak meg jobban tudják nekem mi a jó... -
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #44707 üzenetére
És még ez a modoroskodó szöveg, "kérlek fogadd megértéssel álláspontunkat".
-
veterán
-
legenda
válasz szabonagyur #44707 üzenetére
szia,
jól képben van a tisztelt t-s ügyintéző...
- jelenleg 25.000 ft a hálózati korlátozás feloldása a domino konstrukcióban vásárolt készülék esetén; link (25. oldal), június 1-től lesz csak 15.000 ft; link
- amennyiben a szolgáltató old(at)ja fel - adott összegek befizetése ellenében - az általa forgalomba hozott készülékeken a hálózati korlátozást, úgy a művelet elvégzését követően is érvényes azokra az eredetileg biztosítottgaranciajótállás/szavatosság, nagyon érdekes lenne jogszabályilag, ha azt amiatt megvonnák...
az egy dolog, hogy nem érdekük a hálózati korlátozás feloldása, mert nyilván azért történik, miszerint más szolgáltató sim kártyájával (is) akarja használni azt a készülék tulajdonosa, de attól még nem kellene butaságokat mondaniuk/leírniuk...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
kokokka
őstag
válasz M.A.Z. #44705 üzenetére
De azért jó volt használni a hálózatukat éveken át....
Milyen kérdés ez? Szinte a világon semmi különbség nincs percdíjakra (sem) a szolgáltatóknál a hasonló árú előfizetéseket figyelembe véve. Nem egyszer megjelent már itt is és máshol is a "kartell" szó ezzel kapcsolatban. Akkor mitől is lenne jobb ennek vagy egy másiknak, netán egy harmadiknak a hálózatát használni? Ja, hogy horror összegeket be lehet szedni nálunk mindenre, eszi-nem eszi alapon? Kicsit olyan a mondatod, mintha nekünk kéne hálálkodni feléjük, amiért egyáltalán fizethetjük ezeket az összegeket. Nézz körül ugyanezen szolgáltatók nem magyar oldalain és rájössz, hogy nem azért használjuk a hálózatukat, mert "jó használni", hanem azért mert nincs más. Nincs alternatíva, nincs verseny. Kartell?
-
#78121280
törölt tag
válasz zsof Nokia #44710 üzenetére
2 a mobil és 2 a home részleget.
-
MODERÁTOR
Szegeden nem volt fennakadás a hálózatban.
-
zsof Nokia
aktív tag
válasz szabonagyur #44709 üzenetére
Nem tudom hány ember kezelheti a fészes T-mobile oldalát de jó lenne tudni néha
A lényeg lényegében lényegtelen
-
félisten
-
Vangelis
félisten
válasz szabonagyur #44707 üzenetére
Ahh ... ha annyi 1000-esem volna....
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
félisten
-
glaci
őstag
válasz szabonagyur #44701 üzenetére
Szerintem ha hivatalosan oldják fel, az a hivatalos garanciát nem érintheti hátrányosan!
(#44707) szabonagyur:
Ez hülyeség!
Akkor minek fizetné ki az ember azt rengeteg pénzt a hivatalos úton?"Okosba" OK, akkor elvész!
De a hivatalos pont ezért hivatalos, hogy magmaradjon![ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
Vangelis
félisten
válasz szabonagyur #44701 üzenetére
Ha a telekom oldja fel akkor miért ne maradna meg a garancia?
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
andris811
tag
Sziasztok!
Like 300 díjcsomagom van/volt eddig, 1Gb adatforgalommal (+1000Ft-ért), így fizetek összesen 3790 Ft-ot. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen díjcsomagot tudnátok ajánlani ehelyett? A telefonálás annyira nem lényeg (3 szám van kb, amit napi szinten hívok), viszont a mobilinternet fontos lenne... Ha a csomagban nincs is, de bővítve lehessen LTE-re is csatlakozni... Move díjcsomagok esetleg? 5000 Ft-nál többet nem szeretnék fizetni azért. Köszi! -
zsof Nokia
aktív tag
-
félisten
Sziasztok
Ha van egy Telekomos telefon Domino csomagban és kérem a hálózati feloldást akkor a garancia megmarad vagy sem? Múltkor írtam nekik fb oldalon privátot azt írta megmarad, most egy publikus kérdésre azt írták elveszlik a gari. MI az igazság?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest