- Vodafone mobilszolgáltatások
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Bemutatkozott a Realme 14x
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch - időtálló
- Yettel topik
- iPhone topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
válasz Bazsee71 #132157 üzenetére
Kellemes csalódás is ért:
A múlt heti 1414-es beszélgetéseimet értékeltem az azt követő SMS felmérésben, tegnap pedig hívott az call center vezetője, hogy az alapján visszahallgatták a beszélgetéseket. Elmondta, hogy sajnos javarészt megfelelő volt a tájékoztatás tartalma, de az ügyintéző kommunikációja erősen megkérdőjelezhető volt, illetve teljesen jogos a felháborodásom, megérti.
Megkérdezte, hogy időközben megoldódott-e a probléma, a nemleges válaszra pedig közölte, hogy akkor ő átvenné és leegyeztetné a készülék átvételét. Ma hívott, hogy mehetek érte a kaposvári üzletbe. Nem tudom hogy, mert időközben nem kaptak árut (tudtommal csak holnap fognak), de már nálam a telefon, és minden rendben ment. -
Balcsix
senior tag
válasz Bazsee71 #132162 üzenetére
Egyébként ha nincsen készleten éppen az adott üzletben, de van központi raktáron, akkor megtudja az üzlet rendelni magához (partner üzlet is). Én szeptemberben vásároltam készüléket a Netre Fel keretén belül. Bár pont volt készleten amit szerettem volna, de azt mondták, hogy ha nincsen, akkor megrendelik oda. Bár simán elképzelem, hogy ezt is üzlete válogatja...
Érdemes lenne tényleg megérdeklődnöd egy másik akár nem partner üzletben.
De chaten vagy 1414-en adnak ki üzlet készletinfót.[ Szerkesztve ]
-
-Maci-
addikt
válasz Bazsee71 #88489 üzenetére
Eddig én sem panaszkodtam. A multinál, ahol dolgozom egy speciális, egyedi csomagot kaptam és volt 1GB netem, ami hó végére csak belassult, nem megszűnt. "Ingyen" hívtam a kollégákat.
Aztán nemrég a vállalat rájött, hogy nem jó a Telekom és egységesen átállt a Vodához.
Így ugrott a csomagom és az "ingyen" hívások helyett hirtelen mindenki hálózaton kívüli lett. A család Telekomis, de velük csak keveset beszélek (illetve sokat, csak személyesen).
Így most fizetek 7000Ft-ot a 4 giga netért + erre jön rá a sok hálózaton kívüli hívás, mert hogy az nem lebeszélhető...
Így kijön, hogy nekem alsó hangon havi 8000-ben van a móka és még a netem is megszűnik közben.Ezzel szemben Hello Data havi 6000, korlátlan nettel, 50 perc lebeszélgetőséggel...
Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-
janeszgol
félisten
válasz Bazsee71 #88454 üzenetére
Ne is mond. Megveszek egy doboz tejet és ha elfogy, nem jön utána cseppekben, pedig lehetne. Poénkát félre téve. Ha 1 gigabájtot veszel, annyit is kapsz. Ha nem elég, lehet többet/többször venni.
Cserébe azt várom el a szolgáltatótól, hogy ha 30 napra veszek netet, azt 30 napig akarom használni. Nem érdekel a hónapforduló, a holdállás stb. De ezt már egyszer megtárgyaltuk és a Telenor is megvilágosodott. A Telekommal meg talán nem volt ilyen gond. -
legenda
válasz Bazsee71 #71534 üzenetére
a hálózati korlátozást kód bepötyögésével feloldós módozat egyszerű és gyors, az biztos nem lesz nagyon huzavonás, de vannak készülékek, amiknél a gyártó felé jelzik és ott intézik, például az apple esetén, aki a szerverre viszi fel a módosításokat, aztán a készülék tulajának kell a későbbiekben itunes útján és a neten keresztül függetleníteni a készüléket.
t-pontban amúgy is feloldják a hálózati korlátozást, a te esetedben legfeljebb megerősítést kérnek majd a megfelelő helyről, hogy mi miatt díjmentes.zebede; arra itt senki sem buzdít, hogy valótlant jelents be, de amúgy menni fog, a biztosítást meg azért fizetted x ideje, hogy ha gond van, akkor élhess/élj azzal.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
StSanya
senior tag
válasz Bazsee71 #44892 üzenetére
Flottás nem kaphatja ezt a csomagot, sajnos...
Ugyanebben a cipőben járok, két hónapig kedvezményes 500 MB-om volt, most visszalépek a 200 MB-os S-re, ha nyáron kell, havonta egyszer lehet ugye csomagot váltani, akkor felváltok egy nagyobbra, majd vissza...
[ Szerkesztve ]
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
premete
veterán
válasz Bazsee71 #44754 üzenetére
Nekem az egyik samsungra azt mondták, azért hólyagos a hátlap festése, mert nedvességet kapott, a másik samsung alaplapja azért füstölt el, mert túláramot adtam neki a gyári samsung töltővel, "természetesen" mindkettőtől megvonták a garanciát.
Semmilyen másik szervizzel (LG, E-Care, Cordon, Nokia, Telekom) nem volt soha problémám.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
legenda
válasz Bazsee71 #44742 üzenetére
a telefon típusa függvényében nem mindegy, hogy prémium futár, vagy prémium szervizes - a csúcskategóriához -, utóbbi háznál javít, és ő nem az általad említett cégtől megy ki, hanem direkt samsung emberke, és ez általában meg is látszik a korrekt hozzáállásukon.
a telemax esetén is van sok pozitív tapasztalat is, így arra sem általánosítok, mindenhol embere válogatja, és több tényező függvénye.beengedett már chrome alól is a my t-mobile.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
-
-
1430
senior tag
-
313313
addikt
válasz Bazsee71 #44470 üzenetére
Lumia 625-re van 10k-s kupon előfizura...
Az meg soha nem érdekelte a t-mobilt, hogy adott telefon kártyásan olcsóbb, mint előfizetésre...klogw: lassított nettel üzenetek simán mennek, telefonálásra ritkán használom, de volt, hogy lassított nettel is szépen ment a voip hívás
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
krisztian112
senior tag
válasz Bazsee71 #6303 üzenetére
Hello. Ha jól tudom érintőkijelzős telefonoknál a kijelzőre nincs garancia. Tehát ha leejtetted és megtört vagy karcos lett akkor az a te bajod, saját költségből kell finanszíroznod a cserét, mert ez nem a gyártó kötelessége. Az ébresztéses gondok elég gyakran előfordulnak arénánál és néha a szoftverfrissítés sem segít. :S
Huawei P10 lite
-
Vassili
tag
válasz Bazsee71 #214 üzenetére
Tudom... De aért az egy kicsit túlás hogy közepes hangerőnél hangosabban olyan érzésed van mintha vki tekergetné a hangerőzabályzót fel és le. Egyébként nem csak Megabassnál ilyen hanem sima mélyhang kiemelésnél is. Normál hagszínen viszont jól szól A poén hogy még senki se hallot ien hibáról..szal nem típushiba. kiváncsi vok mit lépnek rá a szervízbe
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest