- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Yettel topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Motorola G86 - majdnem Edge
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
ARC Raiders egy TPS-TPP nézetű, PvPvE extraction shooter, amelyet az Embark Studios fejlesztett az Unreal Engine 5 segítségével. A játék célja, hogy a játékosok egy gépek által uralt Földön zsákmányt gyűjtsenek, túléljenek és fejlődjenek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.07.29.
Hello Raiders!
Ismét jelentkezünk egy közösségi frissítéssel arról, hol tartunk most.
A Design Directorral, Virgillel való beszélgetésben kitértünk a játék fő tervezési pilléreire (választás és döntési szabadság, valósághűség és mélység, valamint kockázat és jutalom), és arra, hogy ezek hogyan emelik a tétet az ARC Raiders világában!
Az ARC Raiders alapvetően a kockázatvállalásról szól. A „High Stakes”, azaz a magas tétek egy megszokott tervezési eszköz a játékvilágban, de nálunk a Rust Belt területen teljesednek ki igazán. Ez az egyik alappillérünk, és kihat mindenre – attól kezdve, milyen tárgyakat viszel magaddal, milyen hangokat keltesz, milyen harcokat vállalsz be, egészen addig, hogy milyen helyekre mersz elmerészkedni. A veszélyek, amelyekkel szembenézel, és a döntések, amelyeket meghozol a leküzdésükre, mindig érdemesek kell legyenek a jutalomhoz, amit kapsz.Egy ARC Raiders-játékban a legegyértelműbb módja a kockázat kommunikálásának a térképképernyő. Ez kiemeli azokat a területeket, ahol nagyobb ARC-fenyegetéssel számolhatsz – legyen az a mennyiség vagy a típus miatt –, viszont ezek a helyek gazdag zsákmányt rejtenek. A játékosokat természetesen vonzzák ezek a „forró pontok”, ami gyakran vezet más Raider játékosokkal való találkozáshoz.
A TT2 adatai szerint ezek a magas kockázatú területek beváltak. Több játékost vonzottak, jobb zsákmányt kínáltak, és több összeütközést generáltak. Voltak azonban eltérések, amiket most javítunk – például voltak zárt szobák, amelyek nem adtak elég értéket a ritka kulcsaikért cserébe, illetve a bejutás nehézsége miatt. Emellett voltak magas kockázatú zónák, ahol remek loot volt, de nem volt hozzá illő ARC-jelenlét. Itt módosítjuk az ARC megjelenéseket, hogy megfelelő kihívást nyújtsanak azoknak, akik elsőként érnek oda.Adataik érdekes „rejtett” hotspotokat is felfedtek, amelyek nem voltak tervezetten népszerűek. Most nyomozunk, mi vonzotta oda a játékosokat, és mitől lettek ilyen érdekesek. Ezeket a pontokat nem eltávolítani akarjuk, hanem továbbfejleszteni, hogy valóban érdemes legyen ott játszani!
Az egyik eszköz, amit a játékosviselkedés elemzésére használunk, a hőtérkép – például az alábbi, amely a Dam területen mutatja a játékosmozgást a TT2 alatt. Ezek az eszközök segítenek meghatározni, hol zajlik a legtöbb aktivitás, és lehetővé teszik, hogy megfelelően egyensúlyozzuk a kockázatot és jutalmat. A hőtérképet sokféleképp használjuk: például az ARC-viselkedés hőtérképeivel összevetve megállapíthatjuk, hol túl nagy vagy épp túl alacsony a veszély. Fenntartunk hőtérképeket spawnokra, halálesetekre, zsákmányolási műveletekre, ARC spawnokra és halálokra, PvP és PvE sebzésekre, kivonási próbálkozásokra – sikeres és sikertelen – és még sok másra. Ahogy közeledünk a megjelenéshez, az ilyen betekintések kulcsfontosságúak, hogy a lehető legjobb verziót szállítsuk az ARC Raidersből.Még egy magas tétes helyzet: Minden Topside-kalandban felmerül a kérdés: hogyan jutsz vissza Speranzába? Eljön az idő a kivonásra, és ismét a térképre kell hagyatkoznod. Főbb kivonási pontjaink közvetlen költség nélkül használhatók, viszont sok figyelmet vonzanak be – az ARC-től és más játékosoktól egyaránt. Minél tovább maradsz egy sessionben, annál kevesebb és veszélyesebb kivonási lehetőség marad. Végső soron a játékos dönti el, hogy tovább vadászik-e a jutalomért kevesebb és kockázatosabb kijutási lehetőségért cserébe, vagy biztonságosan elmenekül kevés zsákmánnyal.
Persze van más módja is a kivonásnak: Raider Hatches, azaz kijárati csapóajtók. Ezekhez Hatch kulcsokra van szükség, amelyeket meg kell venni, készíteni, vagy megtalálni. Mivel ezek használata költséggel jár, csendesebbé, gyorsabbá és kisebb forgalmú helyekre tudjuk őket elhelyezni. A TT2 adatai szerint ezek igen népszerűek voltak – a magas szintű játékosok az esetek 40%-ában választották ezt. Ez jóval több, mint amit terveztünk.
A csapóajtók biztonságosabbak, de unalmasabbak is, ráadásul egy három az egyben kivonást nyújtanak egy csapatnak. Mi pedig azt szeretnénk, hogy a kivonás izgalmas legyen – nem történhet meg, ha mindig csendben „lecsúszhatsz egy lyukba”. Ezért újragondoljuk a Hatch kulcsok beszerzését, és biztosítjuk, hogy ezek használata valódi döntés legyen, ne pedig automatikus megoldás minden kivonásra.
A megjelenésig tovább finomítjuk és egyensúlyozzuk a kivonási pontokat, loot zónákat, spawn helyeket, drónösszetételeket és még sok mást, amit a Topside során tapasztalhat a játékos. A jól kiegyensúlyozott kockázat és jutalom élménye az ARC Raiders szívverést fokozó játékélményének alapja. Minden döntés, amit hozol, és minden másodperc, amit Speranzán kívül töltesz, számít – mert akár végzetes következménye is lehet.
–Az ARC Raiders fejlesztői csapata
-
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.06.27
Helló, Raiders!
Van néhány információnk számotokra az ARC Raiders csapatától, ahogy közeledünk a megjelenéshez. Ne felejtsétek el megnézni az @Embark | Sprinkles frissítését és a kulisszák mögötti videót, reméljük, tetszeni fog!
Helló! SprinkleMountain vagyok, a fegyveres srác, és egyben az egyik harci tervező az ARC Raiders csapatából.
A második technikai teszt (TT2) óta keményen dolgozunk a megjelenés előkészítésén. Új tartalmakat adunk hozzá, finomítjuk a meglévőt, és azon dolgozunk, hogy az összecsapások izgalmasak, kiegyensúlyozottak és kielégítőek legyenek. Ez rengeteg egyensúlyozási munkát jelent, amit a rengeteg adat és visszajelzés alapján végzünk, amelyeket a játékosoktól kaptunk, akik csatlakoztak, játszottak és feszegették a játék határait! Ha részt vettél a TT2-ben, figyeld az e-mailed, mert kisebb adagokban újabb kérdőíveket küldünk ki, hogy még mélyebbre ássunk az élményeid és elvárásaid terén.
Sok minden tanultunk a TT2-ből – például, hogy néhány fegyver és kütyü túlzottan átlépte az általunk felállított szabályokat: túl gyors harcokat eredményeztek, túl egyoldalú helyzeteket teremtettek, vagy nem adtak elegendő esélyt a játékosoknak a reagálásra. A szabályok alatt pedig azokra az „harci alapelvekre” gondolunk, amelyek meghatározzák, hogyan kell érezni magát az ARC Raiders játékosának a harcok során, legyen szó emberről vagy gépről.Harcrendszerünk a ritmusra és az áramlásra épül. Ez azt jelenti, hogy a cselekmény fokozatosan bontakozik ki, és van ideje lélegezni – nem robban ki és ér véget egy pillanat alatt. Szeretnénk, ha megmaradnának azok a pillanatok, amikor két játékos egymás mozdulatait figyeli és reagál rájuk. Az olyan fegyvereknél, mint az Arpeggio és a Tempest, a túl gyors tűzgyorsaság és a rövid TTK (Time To Kill) miatt ezek a pillanatok nem tudtak létrejönni. Ezért finomítjuk őket, hogy visszaállítsuk az egyensúlyt.
Sokat gondolkodunk a hatótávról és a sokoldalúságról is. A felszerelésednek hatással kell lennie arra, hogyan mozogsz a világban, milyen harcokat vállalsz, és hogyan nyered meg őket. Bár az Anvil személyes kedvencem, túl jól teljesített nagy távolságokon, és ezzel háttérbe szorította a puskákat. Ugyanígy, a sörétes puskák túlragyogták az SMG-ket. Szeretnénk, hogy a sörétesek életképesek legyenek – talán jobban is, mint ahogy PvP játékokban általában –, de túlzásba vittük. A Vulcano túl nagyot ütött, túl gyorsan, és túl messziről. Ezért újrahangoljuk az alap ritmusát, szórását és a sebzés csökkenését távolság függvényében, miközben meghagyjuk a lehetőséget, hogy úgy módosítsd, ahogy neked tetszik.És igen, igazatok volt – a nehéz pajzsok túl erősek voltak, és a pajzscsere túl hatékony.
Még sok mindent szeretnénk megmutatni nektek a megjelenéskor! Új eszközök, új játékok, új élmények: olyan tartalmakat tervezünk, amelyek remélhetőleg megfelelnek az elvárásaitoknak, és még több lehetőséget adnak arra, hogy felszereljétek magatokat a Topside küldetésekhez.Bár október talán távolinak tűnik számotokra, számomra ez verseny az idővel, hogy olyan élményt nyújthassunk nektek, amiért érdemes várni!
Köszönjük, hogy velünk vagytok ezen az utazáson!
– SprinkleMountain
-
RazoR
Topikgazda
Community Update 2025.06.07.
Helló, Raiders—
A megjelenési dátum bejelentését megelőzően kiadtunk egy visszaszámlálást június 6-ig. Ez azt a téves benyomást kelthette, hogy a játékot titokban fogjuk kiadni. Ehelyett kiderült, hogy az ARC Raiders október 30-án érkezik — vagyis egy visszaszámlálás egy másik visszaszámláláshoz.A frusztráció és csalódottság, amit ez kiváltott, 100%-ban a mi hibánk.
A közzétett teaser valódi izgatottságból született. Végre van egy konkrét dátumunk! De világos, hogy amit mi játékos, hangulatkeltő dolognak szántunk, sokatoknak félrevezető és frusztráló volt — és értjük, miért.Elrontottuk a hype kezelését, félreolvastuk a helyzetet, és nagyon sajnáljuk, hogy ez csalódást okozott.
Ezt a játékot nektek készítjük, és az ARC Raiders iránti reakciótok egyszerre volt megható, elsöprő és izgalmas.
**A következő lépések: **lehajtjuk a fejünket, és teljes erővel a játék fejlesztésére koncentrálunk. Tudjuk, hogy egy játék a csiszoltságán, minőségén, egyensúlyán és hosszú távú szórakoztató értékén áll vagy bukik. Szükségünk van erre az extra időre, hogy biztosan teljesíteni tudjuk az elvárásaitokat.
Kövessetek minket itt és a közösségi oldalainkon, ahol friss hírekkel jelentkezünk a fejlődésünkről és a megjelenéshez vezető útról.Köszönjük, hogy magasra tettétek a mércét. Elszántak vagyunk, hogy elérjük.
//Dusty és az ARC Raiders csapata
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest