- Egy hét múlva érkezik a Huawei kamerabajnoka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- iPhone topik
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #229041 üzenetére
Köszi!
Motor? -
Csaby25
őstag
válasz
szebe #229038 üzenetére
Igen, nekem is gyanús a magyar szervizkönyv...
Na meg az ülés állapota, köszi Eugene Roe -
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #229036 üzenetére
Jogos
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #229035 üzenetére
Tippre kint keres mivel mond roman hirdetes.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Úgy tűnik sürgősebb lett az autó váltás, mint kiderült a jelenlegire muszáj lenne egy nagyobb beruházás(Octavia mk1 2002, 1.8T, 385000 km) és már nem érné meg.
Szóval a max keret 3.2 milla.
Használat:
Reggel elviszem a családot oviba-suiba(feleség+2 gyerek)
Utána: napi 2x35 km egy személy, ebből kb 2x30 vidék és 2x5 város.
Ezen kívül évi 1-2 hosszabb kirándulás(pár száz km, 2 felnőtt, 2 gyerek)
Nem szeretnék kombit(csak ha nem lesz más választásom)
Eddig VW csoportot nézegettem, gondolom a 2.0 CR TDI lenne az ideális, de ebben az árban 250k km körül már elég nagy a rizikó, úgy értettem...
Szóval ti mit választanátok hosszútávra ebben az árban?
Esetleg TSI motor, vagy 1.6 CR TDI?
Köszi! -
Csaby25
őstag
válasz
imyourfriend #229025 üzenetére
Gondolom ebben kevesebb lenne a rizikó:
[link]
Mondjuk gyanús ez a 94000 km -
Csaby25
őstag
válasz
imyourfriend #229025 üzenetére
És akkor mit ajánlasz?
-
imyourfriend
őstag
válasz
Csaby25 #229024 üzenetére
Belefut az ember egy olyan szekérbe aminél kezdődik a mókuskerék főleg 250ezer futásteljesítménynél bármi probléma előjöhet egy 2.0 cr tdi motorral is és megindul a porlasztóval, ha le kell szedni a dpf-et akkor érdemes a turbót is + ott van az EGR és ezeket a dolgokat nem lehet csakúgy kizárni diagnosztikával.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
lockdown90 #229011 üzenetére
1,6t X156 GLA, vagyis pontosabban egy Infiniti Q30S
de az üléseket, műszerfalat és külsőt leszámítva ugyanaz az összes alkatrész (és konkrétan Mercedes logós, cikkszámozott).
-
Sunnam
tag
Tudom nem ez a fórum témája, de esetleg valaki tudna nekem privátban Miskolcon megbízható autó átvizsgálót ajánlani?
Nem szeretném átutazni a fél országot, hogy lukra fussak. -
Debilon
addikt
autót keresek, nagyon max. 3 M Ft-ért, 2010-2012 évjáratot (kb. ez fér bele a pénzbe)
jelenleg 2002 Mazda6 kombi van, amit keresek az kb. ez a méret (amiket néztem, Mazda6, Octavia, Focus, Mondeo kb.), szívó motorban 1,8 - 2L, ha turbós 1,5-1,6, downsizing 3 hengeres motorok nem, nem félek a 3F szabálytól volt Fordom már és Renault is
csak benzines érdekel, dízelt nem szeretnék, amire használom főleg melóba járás reggel-este oda vissza nem városban hanem két település között, de hosszabb távok is rendszeresen vannak, nincs futott km fétisem, nem baj ha 200 környéke, de ahogy körbe néztem ezzel az évjárattal nincs olyan márka amivel ne lenne valami
hosszú távra tervezek az autóval, nem a szomszédnak venném
tippeket, javaslatokat szívesen fogadok
-
lockdown90
senior tag
válasz
Eugene Roe #229010 üzenetére
melyik mercid van?
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #229009 üzenetére
Még azt se, belőttem a megyeri hídon 140-re, Kecskeméten pedig kinyomtam. Lehajtókon lőttem csak ki, ott sok lett volna a 140
a Merci változatot konkrétan a megállós sáveltérítéseken is bent lehet hagyni. Vész esetére óvatosságból leveszem olyankor 140-ről 50-re, + átsorolásnál lábam a fék felett, de ha vannak előttem, akkor 60-140 között semmit se állítok rajta.
-
kenguru99
senior tag
-
DuDieHUN
aktív tag
7-8 személyes mikrobuszt szeretnék venni, automata fontos lenne, hosszú/hosszabb utakra
VW transporter/multivan nézegetem, van más bombabiztos ajánlat?
Keret 3-4 millio Ft
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
dellfanboy #228924 üzenetére
Városban? Igen. Vegyesbe kevesebb lesz, mint 5 liter.
-
Jimmy8
senior tag
Sziasztok! Első magyarországi forgalomba helyezett autó esetén milyen lekérdező oldalon kapok (veszek) olyan információt, melyben részletesen látom a sérülés mértékét? Van egy kinézett autó (már rendbe van hozva), de az eredetvizsgás fotókon látok egy 5. ajtós komolyabb sérülést, kicsit a lökháritó is kapott, (valaki utolérte, valamilyen magasabb autóval). Arra gondolok, ilyenkor látom-e egy lekérdezésben hogy az alváz is sérült-e? Az nem zavar ha cserélték az ajtót és a lököst majd szépen lefestették, de sérült alvázzal már nem venném meg...
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228996 üzenetére
2022es Scross (Rav4 kinezet) vs tavaly ami volt legujabb Xceed (neztem akkor minden felet is, Taigo, Tcross, Troc, Formentor, Sportage, Tucson, G8).
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228995 üzenetére
Hát melyik, nekem az eggyel korábbi az annak minősült 9 év használat alatt. Az újat nem próbáltam.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228993 üzenetére
Azert nem papir mar. Csomagter nagyobb, egymas melle tettem oket taval amikor az is kalapban volt.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228991 üzenetére
Nekem tetszett a bunkerszerű a papír Scross után. Mondjuk én végül még az Xceed-nél is kisebb Q30-nál kötöttem ki, de nekem kifejezetten bejön a kesztyű szerű belső
a pakolható rész a suzukiban se nagyobb, csak Suzukinál lapos a csomagtartó, Xceedé meg nem (nekem ez nem számított).
Ami biztosan visszalépés benne, az a kormány feletti műszerfalborítás, mert a Suzukiban is olcsó, de legalább nem akar drágábbnak tűnni.
-
KoVee84
senior tag
válasz
F-ECT$ #228989 üzenetére
Szomszédnak most kellett motort cserélni az 5 éves 1.6 GDI Sportageben, de szerencsére garis neki. Viszont ugye csak magát a blokkot cserélik, a hengerfej síkolást nem állják. Illetve ilyenkor szoktak kuplungot is cserélni a szervíz szerint, az megint +150k, így olyan 350-be áll meg neki a mutatvány, illetve 1,5 hónapig nem volt autójuk.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Eugene Roe #228987 üzenetére
Belul joval kisebb mondjuk, nekem bunkerszeru pedig 180 alatt vagyok.
Anyagminosegre sem vagyok meggyozodve hogy jobb pedig gold vagy platinum volt a felszereltseg amit neztunk.
-
F-ECT$
titán
válasz
BigBlackDog #228988 üzenetére
Ez a reklámozott 7 illetve 5 év gari a gyakorlatban nem olyan egyszerűen érvényesíthető?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Eugene Roe #228987 üzenetére
Na igen, a fő ok a cserével kapcsoltban pont ez volt, hogy elmúlt 7 éves és ki tudja, hogy milyen hibák fognak előjönni.
A Kia-Hyundai vonalon is van egy-két jónak tűnő opció, de azért a megbízhatóság és garancia (értelmezése) miatt kicsit félnék ajánlani egyértelműen onnan bármit.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Kia Xceed kívül belül előrelépés, de megbízhatósága sose lesz olyan
(semminek se)
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228982 üzenetére
Nyilvan, alacsonyabb kategoria mindketto, mint az scross.
Egyebkent a 2018-ban ujonnan vett Scross a legjobb ar-ertek aranyu auto kb, amit birtokolhatnak. Ha nincs benne nagyon sok km, akkor nem latom, mibe lenne erdemes atulni 10M alatt, ha kell a magas epites. Egy Start Golfba azt mondom elorelepes lenne a minoseget illetoen, 10-be kellemesen felszerelve belefer, ott max a 115 lo miatt lehet szajat huzni - de csuriban van az ujjam, hogy feltorjek az SFD2-t es mehessen ra a csatachip -
válasz
rbalint88 #228980 üzenetére
Feleségemnek van T-cross, hangszigetelésben agyon veri szerintem az scrosst (az meg nekem volt), és nem hybrid. De szerintem azért kisebb belül mint az scross (szerintem a taigo is az), és az 1.4t azért erősebb mint az 1.0 tsi 115. Ha jó a full alap t-roc (start) felszereltsége az nyerhet (és az 1.5 tsi), pont 10 milla.
Jó eséllyel én inkább megtartanám az scrosst idős házaspár esetén mert fenntartás is sokkal olcsóbb.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Ha valamilyen akcióban egy Káskájt meg lehetne csípni az 1.33-as motorral, akkor az biztos, hogy előrelépés lenne.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #228977 üzenetére
Taigo az sztem is ok, az meg ki is nez vhogy.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
szabonagyur velemenyet osztom, egyebkent VW T-Cross vagy Taigo beleferhet 10-be, ha suv jellegu kellene.
pl: [link] -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Ujabbra minek cserelni a regit?
Uj kulso, hybridseg (nem ad hozza szerintem semmit) ami plusz, esetleg par extra felszereltseg ha abban nem volt meg.En ugy mondanam 10et nem er a 2018al szemben.
-
-
BigBlackDog
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Semmivel nem jobb. Uj auto aranytalanul draga, neznek egy G7/7.5 Golfot pl.
-
BigBlackDog
veterán
Egy 2018-as S-Crossról mi jelentene érdemi feljebblépést? Mondjuk 10M Huf alatt (első körben újonnan). Nehezítő tényező, hogy sokszor áll az autó 2-3 hetet is egyhuzamban, emiatt a hibrideket el is vetném. Az új S-Crossban a 130 lovas 1.4 Boosterjet motorral mennyivel jobb, vagy rosszabb, mint a régi?
-
tomgabor
senior tag
Ezek a 2000-2002-es Suzuki Swift-ek 300-500k körül milyenek? Kb olcsóbb mint egy 50-es robogó.
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Ford Fiesta 2014 1.25 benzin, 220k km.
Ezt nézte ki egy ismerősöm.
Használat: 70% város, 30% vidék lenne.
Szerintetek megfelelő erre?
Illetve mire kell odafigyelni vásárláskor, vannak típushibák?
Köszi! -
m3tr0
őstag
válasz
Tom1939 #228964 üzenetére
Semmivel sem lett rosszabb mint előtte a hangszigetelés.
Nyilván tisztában vagyunk vele,hogy ez egy utángyártott - vélhetően kínai - üveg de azóta megint kapott kavicsot, de legalább most nem repedt el.
A szélvédő fogyó eszköz sajnos( 40 autós flottáról beszélek)...ebből szerintem felesleges a legdrágább - gyárit -belerakni,főleg egy Lexusnál. -
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Melyik oldalt ajánljátok alvázszám alapú ellenőrzésre?
Köszi! -
Jimmy8
senior tag
válasz
Tothgera30 #228959 üzenetére
Opelt nem szeretnénk
-
m3tr0
őstag
válasz
gabro0 #228958 üzenetére
Tuti lehet itthon is szerezni...autouvegek.hu ahogy másik is mondták, illetve bestglass.hu.
Főnökasszonyom Lexusában is cserélni kellett, állították,hogy 1 millió bele egy első üveg.
Mondom kizárt,hiába HUD-os meg kamerás stb., autouvegeknél került bele szélvédő, 230 ezerért beépítve.
Azóta se hiszi el,hogy ennyivel megúszta. -
-
-
gabro0
őstag
Nem HUD-os, nem kamerás, azért is meglepő.
- ~500k készletről, szállítás nincs még benne
- autouvegek.hu érdekes, 30 és 270k közt, de nem derül ki gyártó és a készlet seViszont mivel máshol sem kapható, fenntartom a jogot, hogy nincs az autouvegek.hu-nál sem, a kiírt ár pedig tájékoztató jellegű
Úgyhogy ez alapján én reálisnak látom az 500k-t.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228951 üzenetére
A Jazz-ben tavaly 48k-ért cserélték ki, nyilván egy Accordé ennél drágább lesz (jobb hangszigetelés, szenzorok, miegymás), de nem hiszem, hogy 10x-es szorzó lenne, legfeljebb 3-4x-est tudnék elképzelni munkadíjjal és áfával együtt.
-
kenguru99
senior tag
válasz
Jimmy8 #228943 üzenetére
"Szomorú tapasztalat : az elérhető autók 98% kintről jön-jött, fékrendszer -futómű alváz korrodált, belül szétcigizett, tuti tekert (170ekm-es autóban a váltókulissza szétkopva
)."
Ezzel nincs mit tenni. A kereskedők is csak azt tudják haszonnal eladni itthon ami kint olcsó volt. Tehát elhasznált, lelakott, rozsdás, sérült. A jó autó kint is drága, sőt sokszor még drágább mint itthon. -
grizlisandor
veterán
válasz
szabonagyur #228947 üzenetére
Fura, nem hiszem el, hogy a Pilkington cégnél nincs, ha meg igen, akkor herion áron.
Minden Honda fórum ettől lenne hangos.
-
gabro0
őstag
válasz
szabonagyur #228949 üzenetére
Készleten? Link?
-
gabro0
őstag
válasz
szabonagyur #228947 üzenetére
Sima 8. generációs szedán. Privátban vagy a Honda fórumban várok ötleteket a szélvédő gazdaságos cseréjére (javítás nem játszik, a szélrózsa minden irányába reped már a kereskedés udvarán). A mostani formában felejtős, nem is értem mit gondolt, hátha nem vesszük észre
-
gabro0
őstag
Köszi srácok az átvizsgálás tippeket
Majdnem vettem egy szép Accordot, megnéztük Borsával és tök jó volt minden, csak amikor beült, kérdezte láttuk-e a törött szélvédőt, aminek nagyjából 500k a cseréje
Nyilván ez az apró tényező, meg az utóbbi látogatás óta fémig karcolt ajtók nem alkualap a kereskedőnek (700k körüli költség egy 4,5M-ért hirdetett autónál), így elköszöntünk.
-
Jimmy8
senior tag
Egy kis szösszenet az elmúlt kb egy hónap alapján:
Keresem a 2005-ös Clio2 (1.2 16V, klíma, ABS, elektromos ablak-tükör, gyári alufelni, stb.) helyett az utódot, de nem is tudom: rossz felé nézelődök, vagy ez a mostani valóság:
Min. 4-5 évvel fiatalabb, lehetőség szerint benzines autót keresek ESP-vel, jó (jobb) passzív biztonsággal, nem rozsdás karosszériával-futóművel, megkímélt belsővel 2mFt-on belül. Clio3 (1.2 16V, 75-101LE), Polo5 (1.4 86LE), Golf6 (1.4 86LE) stb. Diesel esetleg Peugeot 308 Hdi,
Szomorú tapasztalat : az elérhető autók 98% kintről jön-jött, fékrendszer -futómű alváz korrodált, belül szétcigizett, tuti tekert (170ekm-es autóban a váltókulissza szétkopva). A 20 éves Clionk alváza ezekhez képest újszerű, hibátlan.
Találtam egy Polo5 1.4-t, ami szintén kinti, és egész jónak tűnik, de a hátsó elektromos ablakon, illetve az ESP-n kívül ugyanazt "tudja" mint a mostani Clio (viszont nincs benne vízhőfok mérő, és nincs kormányról kezelhető audio, és acélfelni van rajta), és a Clio árához hozzá kellene még raknom 1.7M ft-ot. Egy négy évvel fiatalabb, szinte azonos felszereltégű autóban nem érzem azt a közel másfél millió Ft-ot (tudom-tudom VW vs Renault
), és egy 16 éves autó ne legyen már bőven 2mFt felett...
Ez van, és készüljek fel, hogy 5év fiatalítás az most 1,5-2m Ft pluszt jelent?
Amit tapasztaltam, hogy BP-en drágábbak és rosszabb állapotúak az autók, mint itt a délvidéken, viszont itt meg alig van választék (szerintem a nepperek az autók egy részét elviszik a főváros közelébe, mert nagyobb haszonkulccsal és gyorsabban tudják eladni...) -
válasz
Tothgera30 #228928 üzenetére
+1 az 1.4 D4D-re
-
Paxker315
veterán
-
válasz
zgospel #228936 üzenetére
A nagyon szépet úgy értsd, hogy a többi eladó páldányhoz képest és a tavalyi 14 éves kora ellenére.
A gumi és fék az valóban látható volt a vásárláskor és a vezérlés cserével is lehetett számolni, de azzal már nem igazán, hogy eltörik a kinyomócsapágy műanyag rúdja (akkor már cseréled a kuplungot is, ha egyszer szét van szedve) és a generátor hibája miatt mindenféle hibaüzenetet dobál (bemérés alapján egyébként hibátlannak tűnt a generátor, ennek ellenére kértük a felújítást és láss csodás, jó lett).
Ez az 1.6 benzines modell, ami jóval ritkább, mint az 1.6 dízel, jelentősen szűkebb a kínálat.
Most csak egy ilyen sötétben készített fotóm van, de egyébként meglepően jó a kiállása a mai napig. A ramaty fényezés azt jelenti, hogy olyan, mintha dörzsi szivaccsal mosták volna egész életében, full mikrokarc az egész.
-
zgospel
őstag
válasz
xEon1337 #228935 üzenetére
Köszi a listát
ebben semmilyen meglepetés nincs számomra, azt hittem valami váratlan gebasz vitt el 1 milliót és Volvo felárat is kellett fizetni. De ezekben semmi extra nincs, és az árak is teljesen normálisak.
Amiket felsoroltál azok átlagos karbantartások, csak egyszerre megcsinálva őket sok. Mondjuk ezeket a vásárlás előtt az előéletet figyelembe véve és az autót átvizsgálva már mind lehet tudni/sejteni. A gumik, fékek állapotát szemmel is látni, a kuplung sem egyik napról a másikra szokta magát megadni.
"a fényezése nagyon ramaty állapotban van"
vs
"tavaly vettünk egy nagyon szép állapotú példányt"Nem kötekedni akarok, de most akkor tulajdonképpen az autónak melyik része volt a nagyon szép állapotú?
-
válasz
zgospel #228923 üzenetére
Teljes szerviz, vezérlés cserével, vízpumpával, gyertyák, fékek, stb. 250k
4 évszakos gumi szereléssel (Continental): 237k
Generátor felújítás 1-2 hónap után: 80k
Akkumulátor 1-2 hónap után: 40k
Kuplung és kinyomócsapágy pár hónap után: 120k
Csomagtartó gumikéder (rossz állapotban volt), csomagtérajtó fogantyú, ablaktörlő lapátok, egyéb gyári apróság: 120k
KGFB, megyei matricák, vagyonszerzési illeték meg minden ilyen kötelező dolog: 135kMég így is lehetne rá költeni esztétikai szempontból, mert a fényezése nagyon ramaty állapotban van, egy polír sokat dobna rajta, a hátsó üvegeket is fóliáztatni kellene és egy 15 éves autóról beszélünk, amivel bármikor lehet bármi.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #228930 üzenetére
ez a longfile baromsag miatt ennyi
de aki nem "ugy" hasznalja az autot, annak eleve nem ennyikent kene cserelnie
csak azert a reszet mar nem halljak meg
aztan sok lett gyar fele a nyivakolas es levittek 20k-ra
de aki esznel van az 10-12k-nel tobbet nem megy el egy olajjal, mert eleve nincs is benne sok olaj (vmi ~3.2liter a teljes toltet)
ilyen keves olaj meg hamararabb telitodik szennyezodessel meg valtozik meg az allaga, es a viszkozitasa is -
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #228926 üzenetére
Sok baja abból fakad, hogy fix 30k-es periódust írtak elő (flottákba szánt modelleknél akár 50k-est is), a vezlánc át tud ugrani, ha már kissé megnyúlt, és emelkedőn kézifék nélkül, csak sebességben hagyva rögzítik az autót (olajnyomással működik a láncfeszítő), illetve dízeleknél szokásos EGR bajok itt is előfordulnak, de mindent összevetve jobb, mint amilyen híre van, észszérű karbantartással rengeteget kibír. A Bosch CP1-es pumpa olcsón felújítható porlasztókkal meg kifejezetten előny, ahogy az is, hogy - modelltől, váltótól és évjárattól függően - van olyan, amiben nincs se DMF, se DPF.
A fogyi pedig a teljes utat tekintve és a kúton számolva 5,058-ra jött ki.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dellfanboy #228924 üzenetére
A korai példányokkal nem voltak problémák (pl. itt is szerepel)?
-
tboldi
nagyúr
válasz
dellfanboy #228924 üzenetére
Meg lehet fogni 5-höz közelebb, még stage 1 remappal is.
[link] -
futo001
senior tag
válasz
zgospel #228917 üzenetére
A C30 es az ufo Civic-kel van tapasztalatom ezek kozul.
Nekem komfortra, erore es hangra jobban bejott a 2.2 Honda. De mindkettot szerettem amugy.
A Hondara picit tobbet kellett koltenem.
Ha karban voltak tartva mindketto lehet jo, ha nem akkor pedig mindketto lehet penztemeto. Alapvetoen olcso volt fenntartani oket, a futomure kellett neha kolteni, motorra csak fillereket. Meg a Hondaban tobbszor meghalt a fekpedal alatt levo kapcsolo, de az filleres dolog, inkabb az ijeszto mikor kiirja, hogy a VSA-val van valami es azt hiszed ez valami komoly es draga lesz.Aztan mindig az a hulye kapcsolo volt.
Ismerve mindkettot, en a Hondat vennem a ketto kozul. Varosban es nehez labbal nem 5l korul van a fogyasztasa ennek sem, de magabiztosan lehet vele kozlekedni. A belseje kicsit jobban kopik mint a C30, foleg a festett elemek, valtogomb de ez ilyen.Olcso fenntartas ilyen koru autoknal, foleg dizeleknel szerencse es korultekintes kerdese, ennyi ev nem mulik el nyom nelkul.
Nem vagyok tisztaban az arakkal, erre a felhasznalasra en lehet Priust is neznek ha van ennyiert. Varosban kellemesebb lesz. -
zgospel
őstag
Nő ismerősöm keres átírással 2 millió Ft-ig kisautót, évi 25-30 ezer km-es futáshoz, főleg M0-n és Budapesten belüli ingázáshoz. Az igények a szokásosak: fogyasszon keveset (5 liter környéke jó lenne), megbízható legyen, és olcsó a fenntartása. Más igény nincs.
Volvo C30 tetszik neki nagyon, de ebbe a 116 lovas 1.6 dízel nem nagyon fér bele, csak a 109 lovas. Az mennyire kerülendő? Mik a buktatók?
Mito és Giulietta kizárva, nem tetszik neki.
Suzuki szerinte nem elég biztonságos, kizárta.Amik formára tetszenek neki még, de nem tudom mennyire felelnek meg a fenti igényeknek:
2.2 dízel ufó Civic
1.3 dízel D Corsa
Fiat Bravo vagy Grande Punto, de melyik motorral ajánlott?Én még az 1.6 dízel Kia Ceedet javasoltam neki, igénytelen, mert a 2011 körüliekben még kettőstömegű sincs és 5 literből elvan Bp-n belül.
Bármi egyéb?
-
zgospel
őstag
válasz
gabro0 #228912 üzenetére
A többiek javaslatához még hozzátenném az Autórevizort, apumnak két kocsit nézett át, kultúrált, intelligens, nem beszélt mellé.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gabro0 #228912 üzenetére
Sok a kókler ebben a közegben is. Esetleg Varga Tibor. Nem tévedhetetlen de azért elég jó név a szakmában.
-
gabro0
őstag
válasz
gabro0 #228798 üzenetére
Motorválasztásban kérek segítséget, miután nem beszélt le senki a 8. gen Accordról
Pontosítva az előzőeket;
- nagyrészt M5-ös autópálya lenne Szeged és Bp. közt (havi 2-4 alkalommal), nyilván valamennyi várossal az utak elején/végén,
- alkalmanként (havi 1-3 alkalommal) kb. 28 km táv vidékre közepesen rossz országúton
- alkalmanként (havi 1-2 alkalommal) városon belül rövid (2-3km) bevásárló-áruszállító kör
- nyaranta alkalmanként (havi 1-2 alkalommal) hosszabb (~300km) országút/autópálya belföldi utak
- ritkán (évente 1-2) hosszabb (~600km) országút/autópálya külföldi utak...legalábbis ez a terv, a valóságot meglátjuk
Erre a felhasználásra a 2.0 benzinest vagy valamelyik dízelt mondanátok inkább?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #228897 üzenetére
Egyszer ultem en is M3-ban de nekem nem tunt zajosnak. Mondjuk Bubi utan kb minden suketszoba.
-
szebe
addikt
válasz
Eugene Roe #228905 üzenetére
Ha robban a motor, akkor az nem duruzsolás lesz
-
Paxker315
veterán
válasz
rbalint88 #228906 üzenetére
koszi! Az anyagi oldal miatt ovatos vagyok, mert nyilvan erzekenyen erintett, hogy a cc 5M piaci erteku auto GTK, es par szazezret kinaltak a roncsert, erzekenyen erint, hogy augusztustol uj munkaszerzodes vegett harmadannyi lesz a fizetesem, mint eddig volt, erzekenyen erint, hogy vlszg meg egy rendorsegi birsaggal is kell majd szamolnom, igy igazabol szivem szerint semmitsemvennek jopar evre, de sajnos mobilnak kell maradnom. Na segond, majd lesz valahogy, de teny, hogy az autora a szuksegestol tobbet (vetelar) nem szeretnek, mert a fenntartason viszont nem vagyok hajlando sporolni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Paxker315 #228881 üzenetére
Lexus vonalt mondanam en is, azon belul barmi ami belefer a merettartomanyba. UX, IS, prioritasilag utolso helyen CT200h - mivel az egy regi modell regi hibrid rendszerrel, szerintem az a legzajosabb es a legkevesbe jok a vezetestamogatoi, de nyilvan az a legolcsobb is egyben.
Golf 1.4-1.5tsivel szinten nem elvetendo, bar szarazkuplungos dsg7 van benne (dq200), de talan a palyazashoz jobb, mint a phev verziok - bar azok meg eleg magas tempoig tudnak villanykodni.
Volvo V40 esetleg, mint biztonsagos es “premium”, de nem tudom mennyire zajos gyarilag.
Aisin valtotol nem felnek, ZF8HP legkisebb meretben kb BMW2-ben lesz, de a kupebol a garazsban nehez lehet kiszallni, ha nem csak a bejarat keskeny. -
Eugene Roe
őstag
Ami olcsó model 3, az a facelift előtti vékonyüvegű, és 95km/h felett azt kívánod bárcsak lenne benne valami robbanómotor, ami a kedves kis duruzsolásával kezdene valamit a jelentős (és elég kellemetlen frekvenciájú gördülési zajjal (a 18"-as kereke is elég peres gumit kíván)
-
F-ECT$
titán
válasz
BigBlackDog #228903 üzenetére
Azért nem mindegy hogy 110 vagy 140 km/h.
Volt pár modell frissítés és ezeknél vannak felszereltségi eltérések.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Vismajor01 #228899 üzenetére
Érdekes, amiben én ültem nemrég, az egész moderáltan volt zajos 110-120 közötti tempónál. Van különbség Model 3-on belül, felszereltség tekintetében?
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228901 üzenetére
És nem is volt más a célom vele. 🤷♂️
Új hozzászólás Aktív témák
- Egy hét múlva érkezik a Huawei kamerabajnoka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Fűnyíró topik
- Házimozi belépő szinten
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- PS3 Játékok 1500Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- IPhone 15 Pro 128GB Függelten! Akku: 89% Jótállás: 2027.01 hó ig
- Quadro FX 570 eladó
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest