Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Csőtörés lett a Red Magic 11 Pro gyötréstesztjéből
- Apple iPhone 17 - alap
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Dupla kamerával menekülne az iPhone Air a kaszától
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
AnonymusX
#146156
üzenetére
Igen, sajnos így van.
Ma pechemre az üzletvezető nem érhető el, nincs benn és már nem is lesz.
Jövő héten remélem fel fog hívni, megbeszéltem a dolgozóval.
Megyek Zalaegerszegre pár napot és asszem viszem magammal a paksamétát és betérek egy T-Pontba ott...kivi leszek mi lesz a reakció.
-
-
Az a baj, hogy 30 nap van rá és ez el is szokott telni...
A panasz kivizsgálása hivatalosan 30 nap
Közben jeleztem Online Chaten is, 1414-t hívva lehet rajta gyorsítani, kell kérni Speciális Csoportot és ők foglalkoznak vele.Azt tudom jó szívvel javasolni neked, hogy a holnapi napon a 1414-en hívd fel a kollégáimat, mert telefonon keresztül van lehetőséged speciális csoporttal egyeztetni. - Ők kifejezetten panaszokkal foglalkoznak, és így nem kell 30 napot várnod, kiemelten tudnak foglalkozni a problémáddal.
Másrészt az ügyintéző hozzá adta a számhoz és MT-n is látszik a rendszerbe, hogy az a készülék xy számmal cserére szorul és csak be kell mennem, vinni a telefont és cserélik (+ráfizetéssel arra Honor készülékre) pl.A cserék valóban a 2G képes készülékekre vonatkoznak, ez külön szabályozva van sajnos.
Az Alcatel One Touch 1054X egy 2G képes készülék.
Szívesen jelzem a rendszerben, hogy cserélni kell a készüléket.
Megtettem a jelzést, amikor üzletbe mentek fogják látni a kollégák a jelzésemet.
Vigyétek nyugodtan ezt az alcatel telefont.
Ezek a munkatárs válaszai voltak...a rendszerben nyoma van mobilszám vagy MT-t bemondva.
Fogyvéd helyi (Megyei) kirendeltség felé is meg lett írva a bejelentés. Remélem lesz valami hatása a boltra nézve. -
-
válasz
AnonymusX
#146136
üzenetére
Ügyfélszolgálatnál rákérdeztem.
Valóban csak 2G képes telefont vesznek így be és a pech az amit be akartunk adni az pont 2G-s telefon is volt!
/ezzel is elhajtottak, hogy az 3G-s készülék../Ment a bejelentés és vizsgálat kérés a bolt ellen ez miatt is és a nem megfelelő garanciális ügyintézés, ügykezelés hiánya miatt is...
-
-
válasz
donjohnson
#146140
üzenetére
Samsung Galaxy S23 Ultra (12/512GB) - 609k+ vételár volt.
-
-
válasz
AnonymusX
#146136
üzenetére
Igen, én is ezt mondtam.. 4G képest adnak azért ami azt nem tudja...de na!

Olyan okosak voltak...el nem hinnéd!
Megakarta magyarázni, hogy kp. vissza fizetést nem lehet, csak cserét, mert munkalapon csere van...a kék csere utalvány meg egyértelműen tartalmazza azt is, hogy kp. vissza fizetés is kérhető, ha nem tudnak megfelelő készüléket biztosítani..
-
válasz
zzola
#146135
üzenetére
Akkor ez is megért volna egy bejegyzést a "vásárlók könyvébe" ?
Amúgy tök nulla volt az ügyintézők hozzá értése...mindenhez nulla..!
Csere utalványt 4-ből 3 nem is látott és voltak bajok az ügyintézéssel...
Kértem üzletvezetőt, de azt mondták interjú van és nem tudják mikor végez. -
Ma voltam édesanyámmal egy ilyen telefon csere miatt és a nyomógombos az eladó szerint tudja a 3G-t így nem cserélhető.
Azt mondták a beváltás előtt nézik a hálózaton milyen sávban regelt fel és ha tudja a 3G-t akkor nem él rá az a csere, csak 2G-s telefont lehet leadni így...ezt nem is tudtam.
Most kell néznem más megoldást, egy Honor X5C Plus lett volna a kiszemelt.
Erre ez történt és pech!A másik meg, hogy csere utalványom nem volt egyszerű a beváltás és nem is lett beváltva!
Nem tudtak megfelelő telefont biztosítani és cash kifizetést sem lehet szerintük.. TMX-re is írtam és szerintük a KÉK csere utalvány ezt is tartalmazza és lehet casht vissza is...vicc ez a telekom! Békéltető vagy Fogyvéd. felé bejelentés vagy ügyvéd és feljebb...ha nincs más!
-
-
Telekomnál édesanyámnak nyomógombos telefont szeretnék váltani okos telefonra.
WiFi-t tudja és kb. Ennyi.(indulásnak ennyi is elég, s ha pár évet elmegy, akkor lenne cserélve jobbra) jelenlegin az sms-t vagy nem fogadott hívást sem igen tudja ellenőrizni, tehát nagy tudású nem kell, csak itthoni WiFi netre tudjon csatlakozni.
Milyet ajanlanátok?
-
-
-
Telekomnál szokott gond lenni, ha készülék gariztatva van, kapok csere utalványt és a csere utalvány a nevemre szól, de a korábbi telefon törlesztő nem. (részletek rég kifizetve egy összegben) Ezzel ha bemegyek a közeli T pontba, akkor elhajtanak?
Minden hivatalos dokumentum (számla, gari jegy, TMX munkalap és Samsung csere utalvány) , részletfizetés igazolás, a rendelkezésemre áll.
Beszéltem közben T-vel is és azt mondták ilyen esetben kell mind2 fél jelenléte az ügyintézés idején. "vagy HA"
Ez nem megoldható távolság, munka miatt akkor mi a teendő?
Elvileg lett értesítve T-s vezető (email írt neki a T-s ügyfélszolgálatos kolléga) személy és ő engedélyezheti számomra az ügyintézést.
Most erre várok...azt mondták 1-2 munkanap max. -
válasz
jociolaszi
#145753
üzenetére
Mit kérnek, vagy hogyan megy ez?
Bár akinek egy Dominó kártya a nevén van és évente adatot egyeztet, az már ügyfélnek számít és személyi igazolvány felmutatása majd telefon leadás után jogosult is egy telefon elhozatalra?
-
-
-
Telekom időpont miért csak 11:00-tól lehetséges a foglalás?
9:00-kor nyit. 🤔 -
-
Sziasztok,
Ez a 10GB Maraton net állandó vagy csak időszakos?
Eddig nem is láttam...🤔🤭
-
válasz
RoyalAirForc
#142945
üzenetére
Mi mind2 telekomos.

-
válasz
Intruder2k5
#142930
üzenetére
Hiba bejelentve a T felé.

-
válasz
Intruder2k5
#142928
üzenetére
Teljes a térerő.
Most ugyintezohoz tovabbitottam, appon keresztül. -
Azért na...
Hívok egy számot és nem elérhető, nem cseng ki és kis idő után automata bekapcsol (vissza felé hasonló), hogy szám SMS ertesitest kap ha engedelyezem, az sem tud hivast kezdeményezni, ez cella hiba? Vagy mi a fene?
Szam aktív, minden nap beszélek vele...
Aztán 5 percre rá kapott 2 nem fogadott hivasrol SMS üzenetet...
Ő is megprobalt 1x hívni, de én nem kaptam SMS ertesitest hogy keresett volna.Aztán tudott hívni...most meg nem tud megint senkit...mi a fene ez!?!?
-
Azért na...asztal borítás?
Esetleg valami vizsgálati szervnél bejelentés, feljelentés, stb...?
-
-
-
válasz
csacsi67
#142582
üzenetére
Igen, csak érdekesség, hogy a Telekom ragaszkodik hozzá és köti az ebet a karóhoz! Eddig így volt, vagy már ez is változott!?
Ha nevemre jött valami, akkor azt csak én vehettem át, személyi igazolványt felmutatva, meghatalmazás sem játszott, lakóhelyen élő közeli családtagnag sem! Tehát nekem itthon kellett tartózkodni a futár érkezés napján...
Rendeltem már TV-t, SIM kártyákat, régen Microsoft Windows szoftvereket és sorolhatnám.....mindig kellett személyit felmutatni.Amúgy meg mindennek nyoma van...(rendszerbe) és ha valaki hibázott, azt kell elő venni és felelősségre vonni!🤔
-
-
-
-
-
-
válasz
Marci112233
#139242
üzenetére
Sajna én csak itthon vagyok jelenleg.
Menni nem tudok, az még odébb van, így marad a WiFi.
-
-
-
Kaptatok ti is?

-

Telekom csinál néha érdekes dolgokat.
De ezt már nem újdonság! -
Köszi a megerősítést!

-
Nem tudom mennyire igaz/hiteles forrás, de: 38 órára leállnak a Telekom egyes rendszerei, cserébe korlátlan mobilnetet kap mindenki
-
válasz
Intruder2k5
#138474
üzenetére
Akkor az egy ilyen bug lehet
Gépen weben keresztül pár perc.
-
válasz
Intruder2k5
#138453
üzenetére
Ma pont jött frissítés a T-s progira, nézz rá, lehet nálad is updatel és aztán tudsz egyeztetni.
-
válasz
Öcsielvtárs
#138215
üzenetére
Ha jól emlékszem, mikor én átvittem, akkor még ez az
adategyeztetés
story sem volt még.
Az mióta is van jelen hazánkba?
-
válasz
Bogyi007
#138148
üzenetére
Mikor én voda számom átvittem Telekomhoz, akkor voltak gondok.
Hasonlóan jártam mint te... 3x fizettek (kötbér) mire jó lett.
Nem voltak a helyzet magaslatán.Aztán mikor jó volt a szám, netet nem lehetett bekapcsolni rajta... Az miatt a T-hez is be kellett mennem... Kártyát is cserélték meg mindent kipróbáltak.
Vicc volt az egész.
-
-
válasz
Cs1csó
#137450
üzenetére
Online feltöltés esetén aktíválható BÓNUSZ ami van.

Más esetben,Töltsd fel egyenleged legalább 3000 Ft-al egyösszegben és 50 perc extra beszélgetést kaphatsz.
-
-
válasz
Red product
#137284
üzenetére
Illetékes Polgármesteri hivatalba érdeklődj ezzel kapcsolatban.
OFF OFF -
-
-
válasz
kovacsmi_74
#137264
üzenetére
Igen, már ott is be lehet kapcsolni Ma 12:00-ig
-
-
válasz
kopeter1982
#137260
üzenetére
Én is most kapcsoltattam be a számokon (korlátlan beszélgetés 1 napra) ami a Telekom fiókomba van.
12:00-ig van rá lehetőség.
Központi hiba miatt hibát dobott a program és webes felületen sem lehetett bekapcsolni! -
válasz
kovacsmi_74
#137122
üzenetére
Nem VoWiFi

Az nálam van, de Optika van és gond nélkül megy.
Volt tesztelve azzal és nélküle is. -
-
-
-
-
Beszélgettem valakivel és a másik fél hangja 1x csak durva recsegés lett és csak akkor hallottam mikor beszélt/recsegett.
Mikor én beszéltem, mindent hallott és válaszolt is rá, de én recsegést hallottam csak semmi mást...aztán letette és újra hívott. felvétel a beszélgetésből
Valakinek ötlet, mitől van ez, vagy mi volt ez?

/Telekomnál vagyunk mindketten/
-
-
-
-
-
-
Családtag Vodafone számot atviszi Telekomhoz, akkor a Vodafone egyenleg elveszik?
-
válasz
Nikaré
#136348
üzenetére
Most tesztelgettem...
Engem hívnak (egy régi Nokia nyomógombos telefonról) akkor recseg (90%+)
Én hívom akkor nem recseg, másik szám hív akkor sem recseg és ha azt a másik számot hívom akkor sem recseg...(nálam)Most pl. az a szám hív akinél szokott nálam recsegni és most nem recseg...
Kezd sok lenni ez most így
-
-
válasz
MaxxDamage
#136343
üzenetére
Emeletről lejöttem alsó fürdőbe.
Itt hívtak és hívtam és semmi recsegés !
Mi a f*sz van már!?!?!?
-
válasz
MaxxDamage
#136337
üzenetére
Bármit állítok és bármire...az recseg ropog.

Jelentsem be T-nél?
Felvétel rólaVolt 5G 2 csík is a térerő... (kikapcsolt WiFi mellett)
-
válasz
MaxxDamage
#136336
üzenetére
Akkor a hiba hol keresendő?

Most néztem WiFi hivasnal a hálózat volt beallitva elsődlegesen nem a WiFi hálózat.
Ezt megpróbálom WiFi-re állítva is!
-
válasz
slice14
#136335
üzenetére
Azt hittem az csak előfizetéseseknek opció.
Tudja VoWiFi , VoLTE meg minden extrák (S20 Ultra 5G, LG V50 ThinQ 5G meg van még a V30+ DS ThinQ ami régebbi) nem hinném hogy mind3 készülék hibás lenne...Viszont az emlitesre méltó, hogy volt nálam egy törött kijelzős S20 Ultra 5G amibe másik T-s SIM volt (másodlagos számom) és azzal (lehet pont akkor) semmi gond nem volt kihangositas közben (sem)

-
-
-
-
-
-
válasz
herdsman12
#136320
üzenetére
Van még 2 másik.
SIM maradjon?
-
Volna egy gondom.
Eddig azt hittem a telefonommal van a gond, de a hálózattal van a bibi.
Kihangositva recseg a hang, 3/4 hangerőn és maxon is próbáltam.
Most beszéltem megint es rendesen telefonáltam úgy is recsegett, kihangositva is. Tuti nem telefon gond ez.Van ötletetek?
-
-
Erre tud nekem mondani valaki valamit?

Semmi dokut nem töltöttem fel, nincs garanciám hivatalosan, de lehet mégis lenne rá és így csak logisztikai díjat kell fizetnem?

-
válasz
herdsman12
#135770
üzenetére
4Grider jól írja.
Weben nézve jól írja (nálam is)

-
Domino Day
500 MB ma. -
-
válasz
szabonagyur
#134849
üzenetére
Mobil applikáció is valtozott ahogy nézem

-
-
-
Hétvégén megyek Ausztriába.
Mit kell tennem, hogy ott is legyen mobilnetem? (Dominos vagyok - Maraton nettel)
-
-
-
Köszi mindenkinek, akkor marad úgy az a beállítás.
Ez a telefon (ami már nem mai darab) tud jó pár funkciót amit eddig nem is nagyon értettem mi is. 😁
-
Köszi mindenkinek!
Igen, telefonnal/telefonról készített kép.
Az a VoWiFi is olyan költség mint a normál "hálózati" csak jobb a minőség? -
-
-
-
-
válasz
kovacsmi_74
#129319
üzenetére
Köszi, akkor bekapcsolva hagyom és az a biztos.

-
válasz
kovacsmi_74
#129313
üzenetére

Csak egy kérdés még.
Ha folyamatosan be van kapcsolva, de csak nagy ritkán használnám, akkor úgy lehet (tartani) és nem jár + EXTRA költséggel?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Samsung Galaxy S23 Plus / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497, 100% Akksi
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest








