- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- iPhone topik
- Megvan a tizedik Redmi Note 12 is
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Magisk
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdoke
titán
válasz rayoliviero #51198 üzenetére
Válthatsz, de kivezetett díjcsomagnál horror árat ír a hosszabbításra. Tehát előbb díjcsomagot kell váltanod, utána hűséget aláírnod.
A legjobb aláírás a héten
-
KZP
őstag
Sziasztok,
Létezik, hogy új előfizetéssel vásárolt, 80000 Ft-nál nagyobb értékű telefonra kötelező 2 hónap időtartamra az extra biztosítás? Webshop-ban rendeltem, ott ugye ki lehetett választani, hogy kérek-e biztosítást. Nem kértem. Amikor viszont bementem a kiválasztott T-pontba átvenni a készüléket, nem működött a webshop-os számlázás, így nem azon keresztül lett intézve a vásárlás. Nekem nincs szükségem készülékbiztosításra. (2500 Ft/hó)[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Jól látom, hogy feltöltőkártyás mobilnet esetén az 500 megás csomag után a következő nagyobb csomag az rögtön 3 gigás?
Csak mert ha már nem válaszoltatok előző kérdésemre, akkor gondoltam nem lehetséges a jelenlegi mobilnetcsomagom újraaktiválása, lassú netet meg nagyon nem szeretnék a következő napokban, ezért gondoltam váltok akkor valami 1 gigásra, az olyan általánosnak hangzik és gondoltam lesz (régebben amúgy mintha úgy emlékeztem láttam volna 1 gigás csomagot).
Ahogy látom tévedek, de örülnék neki, ha tudnátok segíteni és csak én nézek el valamit.[ Szerkesztve ]
-
-
hurenzon
senior tag
lika díjcsomagnál ha lejár a hűség és nem hosszabbítom meg, akkor meddig marad like csomagba?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz rayoliviero #51183 üzenetére
A leváltással vigyázz, ha ikon400ra van tarifahűséged, akkor 24 hónap letelte előtt tudtommal nem válthatsz kisebb havidíjra kötbérfizetés nélkül.
új telefont is a 21 hó letelte után azonos vagy magasabb havidijú tarifával vehetsz, esetleg ikon400ban maradsz a 24. hó végéig és csak 2 év előfizetésre vállalt hűséget vállalsz, majd ha letelik a 24 hó leváltasz MoveM-be... -
legenda
válasz rayoliviero #51181 üzenetére
akkor a 24 hónapos hűségből 21 letelt hónaptól már lehet hosszabbítani.
annyi, hogy bizonyos telefonoknál bekérhetik a le nem tudott hónapokat, iphone esetén nem kellett kifizetnem anno, de régebben volt olyan telefon, amire 1000 ft/hónapot rányomtak, de akkoriban is csak azért vettem észre, mert pont 18 hónap leteltével hosszabbítottam és a + 6000 ft-ot külön írták.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
htc07
addikt
válasz djculture #51166 üzenetére
nincsen még semmilyen SIM, azért szimpatikus a SURF csomag, mert ott 150 mega jár alapból, ingyenesen havonta. Nincsenek nagy igényeim ilyen téren mert szinte folyamatosan van a közelben wifi. Leginkább buszozáshoz, meg az egyéb üresjárati időkben lenne jó, most azért meg nem akarok havidíjat fizetni.
Ja most látom, hogy ez a csomag havidíjas. , feltöltőkártyás havidíjas csomag? akkor tárgytalan a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Drughi
addikt
Üdv,
2 új előfizetést kötnénk. Mennyire választható szabadon a telefonszám? Ügyintéző függő vagy meg van kötve a kezük?
Xiaomi 14T
-
tylerddd
veterán
T-nél csak azok a konstrukciók vannak a telókra, amit a weboldalukon írnak?! Mi alapján megy, h 10 vagy 24 havi részletre lehet elhozni?!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
djculture
félisten
Mert gondolom neki rendes hangalapú simje van vagy hogy a franckarikába hívják és nem biztos hogy átlehet ezt váltani simán web sim kártyára. Kettő én ugytudom teljesen más. De ettől még ez amit linkeltél a legjobb szerintem is, csak költeni kell rá először.
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
-
legenda
válasz rayoliviero #51162 üzenetére
régen a 24 hónapos hűségből már 18 letelt hónaptól lehetett hosszabbítani, ha arany vagy platina kiemeltségről volt szó, ez lett 21 hónapra szigorítva, kiemeltség nélkül legkorábban 30 nappal előtte kivitelezhető.
djculture; azt ő tudja a felhasználói szokásai alapján, mert a surf percdíja olcsóbb, és akár úgy is megérheti neki, ha a surf mellé aktiválja az olcsóbb, 690 ft-os bővítőt, és máris nem átbszás, mert cserébe olcsóbbak a netes opciók, nem is kevéssel, nagyobb keretűnél már bőven a surf 890 ft-os díja felett lehet megtakarítani vele.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
djculture
félisten
Még mindig jobban megéri ugy is 200 mega 1090-ért utána 32k-s korlátozással mint 890-ért 150 mega utána meg a 10 megás 195forintos gyémánt árú nap net.
Ez a surf egy baromság, kártyás telefonnak pont az lenne a lényege hogy ha nem használom ne vonogasson nekem semmit. Ez meg bármi van 890-el havonta kevesebb lesz az egyenleg ha letrudja vonni. Igazi átbszás ez nem más.[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
Előfizetéses vagyok, a 2 év hűségemből még van egy hónap. Vehetek új telefont újabb 2 évre a meglévő előfizetésemre vagy ki kell várnom még le nem jár az egy hónap hűség? Mert régen akár 3 hónappal előtte is lehetett talán venni, de ezt mintha megszigorították volna.
-
htc07
addikt
Sziasztok!
3G-s tabletbe szeretnék Domino Surf feltöltőkártyás SIM-et rakni (havonta 150 MB adatforgalmat biztosít), és ha ezt túllépe, akkor elvileg automatikusan aktiválja a Domino Go!NapiNet adatdíjcsomagot, napi 195 forintért (napi max 10 MB). Kérdés: ezt ki lehet kapcsolni valahogy, hogy ne aktiválja automatikusan? Vagy ha nincs pénz a kártyán, gondolom akkor aktiválni sem tudja automatikusan (és nem lesz net)? (gondolom nyilván így van, de inkább megkérdezem ezt is).
-
vwpolopg
őstag
válasz tzsolesz #51154 üzenetére
Ugyan olvastam, hogy neked alaplapos a teló, de leírom egy jóbarátom tapasztalatait, most esett meg vele pár hete. Leejtette a telót a biztosítás utolsó napján (dominós S3 LTE, 1 év bizti ) ami szombatra esett. Hétfőn felhívta a biztosítót, kapott kárszámot, bevitte a T-hez, elküldték szervizbe, 3 hétig ültek rajta, majd új kijelzővel visszakapta a telót. Ennek 3 hete, közben már túl is adott rajta.
-
Ákinard
aktív tag
válasz tzsolesz #51154 üzenetére
Szerintem nem kell ennyire túlspiláznod a dolgot. Beviszed amikor tudod megkérdezed mik a lehetőségek, és ha neked kedvezőet mondanak, akkor elintézed ha kedvezőtlent, akkor udvariasan azt mondod, hogy ezt még át kell gondolnod/nem ismered a készüléket amit felajánlott és utánanézel/visszajössz stb.
Az ilyen esetekre ez a megoldás be kell menni és intézni, nem a fórumon körberágni ugyanazt a csontot 12x
-
legenda
válasz tzsolesz #51152 üzenetére
más a jótállás/szavatosság, és megint más a biztosítási ügymenet és szabályozás, mind a kettőnél leírva, hogy milyen esetben mit kell alapul venni, és nem is véletlenül létezik több árlista, de azt sem véletlenül írtam, hogy sokszor rugalmasan kezelik a dolgot.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
tzsolesz
nagyúr
válasz dptrsk #51150 üzenetére
Most meg azt mondta egy 1430-as kollega, hogy azt a listaárat kell nézni, amikor én vettem a telefont.
Az meg 110-120K.
Mondtam neki ,hogy ez nemigazán így van leírva a biztosított készülékek cseréjénél.
Ő azt mondta hogy Ő a garanciális cserét mondta. Meg azt is hogy az üzletekben nem nagyon szoktak kukacoskodni ezzel. Ugyan úgy néz ki mintha gariban cserélnék. Neki ez a tapasztalata.Jah, és a választható készülékek listaárát kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
válasz dptrsk #51149 üzenetére
Csak áprilisit,vagy októberit találtam,egyiken sem szerepel,sajnos csak hogy képeben legyek ha a jövőhetén megkapom a csereutalványt,amit jövőhetén vehetek át a TMX-töl.
Remélem ha megkapom,és bemegyek a Té-be,akkor ott a helyszínen meg is kapom a új telefonomat,mert azt halottam nem egyből kapom meg,meg K Zoom nem kell,lehet az bár mi más,pl LG,Sony,Nokia,stb.NAGYPAPA
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz energy4ever #51121 üzenetére
Fizetési felszólítástól számított 30 napon túl korlátoznak.
Ez után már visszakapcsolási díj is van.⭐ Stella
-
tzsolesz
nagyúr
válasz dptrsk #51145 üzenetére
Mivel már nincs forgalomban, így azt kell nézni, mert más nincs.
Amúgy meg azt szerettem volna tudni, hogy a választható készülék listaárát kell-e nézni amikor el lehet hozni egy telót.
Tehát pl. egy Huwei Ascend P7 teszem azt 83K, viszont a jelenlegi listaára 110K. Listaáron nem tudnám elhozni, mert az S3 LTE utolsó listaárának 110%-a csak 89900Ft. Ha viszont a rendes előfizus árát nézzük akkor lehozhatnám.
De mondok mást. Az előfizum Mozaik S, ha azt kellene nézni akkor meg még jobb telót is elhozhatnék. Ebből arra következtetek, amit kali mondott. Hogy annak is a listaárát kell nézni. De hát az elég igazságtalan. -
legenda
válasz [P]laci #51141 üzenetére
nem is azért, csak tényleg annyiszor leírjuk, illetve leírtuk már.
tzsolesz; elvileg, de szokta mutatni listát a választható készülékekről a listaáras 110%-os eltéréssel is kalkulálva, és több esetben is hallottam már, hogy elég rugalmasak voltak.
motoflug; igen, akkor a papír alapú számlán megtalálod majd.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
[P]laci
senior tag
-
[P]laci
senior tag
-
legenda
akkor más(ok) helyett is szomorú vagyok, és;
Amennyiben három munkanapon belül érvényesítjük csereigényünket, az eladó nem hivatkozhat az aránytalanságra, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
hello28
aktív tag
Sziasztok
Telekomnal valaki tudd infot hogy weben vasarolt telefon csak a 14 napos penzfizetes van??
3napos csere miert nem vonatkozik webshopnal??hiszen rendeletbe van!!??
Koszi
Sziasztok -
makoss
veterán
válasz djculture #51131 üzenetére
Amúgy tökmindegy lenne mit ír ki árnak, erre úgy is drágább lenne, kb 1 éve voltak itt ügynökök és próbáltak akkor rávenni a "tutira", de elhajtottam őket mint a legyet, semmiért ne fúrják szét a házat nekem!
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
-
[P]laci
senior tag
válasz makoss #51128 üzenetére
írj nekik weblapon, vagy hívd fel az ügyfélszolgálatot és jelentsd a hibát... vagy ha nem akarsz írok én! én írtam már az edigitalnak is hiba miatt...
jó dolog derülni a multik hibáin, de ezeket a hibákat is ugyanolyan hibázni képes hétköznapi emberek produkálják, mint te vagy én... segíts nekik, szólj rájuk szépen! -
makoss
veterán
válasz [P]laci #51127 üzenetére
nade mindig? (a le feltöltési adatok már korábban is így álltak)
Na meg ezt jól meg nem csinálni egy vezetőnek számító szolgáltatónál.....háát.......pfff
jaj[ Szerkesztve ]
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
[P]laci
senior tag
-
makoss
veterán
Üdv!
A neten is, meg szórólapban is ezt kaptam:
Ennek mi értelme van?
Nincs ár, csak le feltöltési adatok, báár ebbe is belekötnék így hirtelen, mert 30 megás netre 1 megás garantált letöltést adni szerintem butaság!
De az 50 és 120 megánál egyaránt 15 megás garantált letöltés remélem elírás![ Szerkesztve ]
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
MODERÁTOR
válasz energy4ever #51121 üzenetére
Vigyázz, szerintem a biztosítást felmondják x idő nem fizetés után!
-
legenda
válasz motoflug #51122 üzenetére
amennyiben van befizetésre váró számlád, úgy a belépést követően a főoldalon látható az, és a számla száma alatt található a hivatkozás; megtekintem a számlát -> letöltések -> hitelesített számla letöltés pdf formátumban...stb.
ellenkező esetben bal felül; számlák -> befizetett számlák -> az utolsó számla végén a részletek alatt a letöltési hivatkozás; számlajozsi252; szia, budapesten (óbudán) minden okés.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
energy4ever
addikt
Ha 1honapot csuszok a szamla befizetesevel akkor mi tortenik?
Torleszto+biztositas+net. -
veterán
Sziasztok
Nektek a hálózattal minden rninden rendben van? Nekem már kb. 3 órája halott az egész. Nincs hálózat egyáltalán.
iPhone 16 Pro Max
-
Indian74
senior tag
Megkapom jövőhetén a TMX-töl a Samsung csereutalvány,hurrá
De egy fontos kérdés,ha aznap amikor kezemben a csereutalvány, beviszem Alle-ba,akkor meg is kapom aznap telefont amit választok????NAGYPAPA
-
addikt
Sziasztok!
Feltöltőkártyás vagyok NetPlusz M-es mobilinternettel, amit sikerült lehasználnom adatforgalmilag és csak pár nap múlva újulna meg.
Hogyan tudom elintézni, hogy azonnal megújuljon? Web-es felületen próbálkoztam, de Lemondás után mobilnetcsomag váltásnál nincs választási lehetőségeknél a jelenlegi csomagom, én meg szeretnék ebben maradni. -
motoflug
őstag
Sziasztok!
Hol tudom megnézni, hogy egy előfizetésre vásárolt telefonból mennyit kell még kifizetni?
Köszi!
-
tzsolesz
nagyúr
Értem. Akkor nem szabad elkapkodnom, mert ennyiért csak jóval gyatrább telefonok vannak most.
1 GB Ram, szar kamera, kijelzőfelbontás, stb.....
Hát remélem nem kell választanom, és kapok egy felújított készüléket.
Ha csak a jelenlegi webáruházas kínálatot nézem. Ettől függetlenül az üzletben tarthatnak még S3 LTE-t? Hogy tudjátok?[ Szerkesztve ]
-
tzsolesz
nagyúr
válasz vizslakutya #51108 üzenetére
Értem.
Én csak azt nem tudom ha arra kerül a sor, mennyi pontosan a telóm lista ára.
-
vizslakutya
senior tag
válasz tzsolesz #51099 üzenetére
Nekem szintén alap biztosításra a decemberben vízbe esett Skatet csont nélkül becserélték egy Alcatelre.
A lényeg előtte bejelented a biztosítónak,ott elmondod mi történt,ha okés a történet,akkor ad rögtön egy kárszámot és ballaghatsz a T-be.A szervizes megnézte az indikátor pontot (lehet,hogy nem így hívják ).az rózsaszín volt,elővette az árjegyzéket és már választhattam is.>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Redmi Note 13 Pro<
-
tzsolesz
nagyúr
THX.
Valószínű akkor egy felújított készülék lesz ebből.Az milyen is? Végül is új?
Az értékének megfelelő, hasonló paraméterekkel rendelkező?
Kijelzőméret (min. 4.8"), SoC (erős 4 magos) , kamera (jó minőségű 8Mp), 4G LTE támogatás, RAM mennyisége (2GB), amik nekem elengedhetetlenek.
Kapok én ilyet most ott ha arra kerülne a sor? KÉTLEM.
Tehát reménykednem kell, hogy meg tudják oldani az S3 LTE-t.
Máskülönben biztos hogy 3-szor rosszabb telefont tudnék elhozni, akárhogy is nézem.
Ami jöhetne helyette, az minimum G2, S4. Ennyi, azok meg jóval drágábbak, és ezért azok közül nem is választhatnék.............. 8 év hűség ide vagy oda.............[ Szerkesztve ]
-
1430
senior tag
válasz Fr3eWar #50932 üzenetére
Telefonon is lemondható a készülékbiztosítás.
313313 & taip
"Sima" két tanús meghatalmazást csak jogi személytől fogad el a Telekom.ryori
A havi vizsgálat mindig a hónap 10. napja körül van, és ha az eredmény az lesz, hogy arany szintre léphetsz (legkorábban a 7. havi vizsgálatkor), akkor a következő hónap 1-én áll át a kedvezményjogosultsági szint (8. hónapba lépéskor).Példa: január 2-án veszed a hívószámot (aktiválódik is)
előfizetés 1. hónapja, január 10. >> nincs mit vizsgálni (nincs előző havi adat)
[ha január 11-én vennéd az előfizetést, akkor is január az első hónap, csak még vizsgálat sem lesz]
előfizetés 2. hónapja, február 10. >> január vizsgálata > pontszámítás > ha volt is olyan extrém forgalmad, hogy összehoztad a szükséges "hathavi" pontszámot, az időkorlátozás miatt akkor is alap szinten maradsz
előfizetés 3. hónapja, március 10. >> február vizsgálata > pontszámítás > 2 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 4. hónapja, április 10. >> március vizsgálata > pontszámítás > 3 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 5 hónapja, május 10. >> április vizsgálata > pontszámítás > 4 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 6. hónapja, június 10. >> május vizsgálata > pontszámítás > 5 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 7. hónapja, július 10. >> június vizsgálata > pontszámítás > 6 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott és nincs lejárt számlád, akkor a következő hónap elsején arany szintre léphetsz
előfizetés 8. hónapja, augusztus 1. napja >> arany szintre lépsz, ha a 7. havi vizsgálat pozitív lett.Cseréld ki január 2-át (vagy 11-ét) a példában a saját konkrét dátumodra, és számold ki, mikor léphetsz legkorábban arany szintre. (egyszerűsítve: 1. havi vásárláskor 8. hónapban (1+7=8), tehát ha például 5. hónapban (májusban) vetted, akkor 5+7=12. hónapban (decemberben) léphetsz arany szintre)
raskolnikoff
Most nem egyértelmű, hogy te vagy a társkártya díjcsomagos vagy sem, de a lényeg, hogy ha egy fő- és egy társkártyás díjcsomagos hívószám szétvélasztásra kerül (ráadásul az előfizetés személye is változik), akkor a főkártya díjcsomagja változatlan feltételekkel használható tovább, de a társkártyás díjcsomagos hívószámot át kell tenni valamilyen "főkártyás" díjcsomagba. A kedvezményjogosultsági szintje mindenkinek megmarad.punky10
Eddig minden esetben, mikor valaki erre panaszkodott, az volt a magyarázat, hogy elírja a jelszavát, de az oldal annyira agilis, hogy nem is az újrapróbálkozást ajánlja, hanem hogy hozzon létre új jelszót az ügyfél. Ilyenkor az esetek 99,9%-ában az illető "új" jelszónak a régit fogja megadni. Ennek következtében "korlátozott" jelszóként is ugyaz fog szerepelni, mint az érvényes jelszó (belépést követően látható az oldal felső részében, hogy korlátozottan van belépve az illető). Ekkor két eset lehetséges:
1. Rövid időn belül újra belép a "korlátozottésegyszerreérvényes" jelszóval az ügyfél. Ekkor már nincs figyelmeztetés, hogy korlátozottan van belépve, sőt a "korlátozott" jelszót azonnal törli a rendszer és ha még nincs késő, leáll az aktiválókódos levélküldési folyamat is.
2. Másik lehetőség, hogy az ügyfél nem lép be idejében újra az oldalon, ezért létrejön a levél az "aktiváló kóddal" és ezt kiküldik postán. Az ügyfél megkapja, és az utasításnak megfelelően belép a "korlátozott" jelszóval. Ugyanakkor mivel ez az eredeti jelszava is, a rendszer ismét töröl minden korábbi "mesterkedést". Ennek következtében az ügyfél nem találja az oldal tetején lévő korlátozott jelszóval való belépésről szóló figyelmeztetést, amire kattintva megadhatja az aktiváló kódot. Ekkor persze betelefonál, hogy most mi van...Summázva: Ha legközelebb a belépés helyett új jelszó létrehozására kér az oldal, akkor elrontottad a jelszavadat, ezért töltsd be újra a belépési oldalt, és igyekezz nem elírni a jelszót.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
legenda
válasz tzsolesz #51099 üzenetére
a biztosítási feltételek alapján;
6. Amennyiben a Biztosítási Eseménnyel érintett Készülék javítható, és a javítás – a Készülék cseréjéhez képest – gazdaságosan elvégezhető, a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége kizárólag a javítás költségeinek megtérítésére korlátozódik. A gazdaságos javíthatóság feltétele, hogy a javítás előre kalkulált összege (amely tartalmazza a javítás során beépített alkatrészek és felhasznált anyagok bruttó összegét, valamint a javítás bruttó munkadíját) ne haladja meg az adott készülék mindenkori Akciós Kiskereskedelmi Árlistában szereplő bruttó listaárát.
Ilyen esetben a Biztosított a Készülék cseréjének megtérítésére nem tarthat igényt. A Készülék javítását a Szolgáltató végzi el.
7. Ha a sérült Készülék nem javítható, vagy a javítás nem gazdaságos, illetve ha a Készüléket ellopták, a Szolgáltató – a szervizfolyamatainak megfelelően, a saját döntése alapján - új vagy felújított készülékre cseréli a Készüléket. Ezekben az esetekben a Biztosító szolgáltatási kötelezettsége kizárólag a Készülék cseréjének a megtérítésére korlátozódik. A szolgáltatása készpénzre nem váltható be, és a Biztosított semmilyen pénzbeli kártérítésre nem jogosult. A Készülék cseréjét a Szolgáltató szervize végzi el. Ha a Készülék cserére szorul, a kicserélendő Készüléket a csere időpontjában a benne lévő akkumulátorral együtt (lopás esetét kivéve), valamint az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékokat (pl. dobozt, hálózati töltőt, gyári mikrofonos fülhallgatót, stb.) át kell adni a szolgáltatónak.
8. A Készüléket elsősorban típusazonos Készülékre cseréli a Szolgáltató. Amennyiben ilyen készülék nem áll rendelkezésre a fenti 4. pontban meghatározott 15 munkanapos kárrendezési határidőn belül, a Szolgáltató döntése alapján:
a Szolgáltató a sérült Készülékhez hasonló paraméterekkel rendelkező felújított Készülékre cseréli a sérült Készüléket, vagy
a Biztosított legfeljebb a cserélendő Készülék Akciós Kiskereskedelmi Árlistában szereplő aktuális vagy utolsó (kikerülési) bruttó listaára 110%-ának megfelelő értékben hasonló paraméterekkel rendelkező új Készüléket választhat.forrás: link
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
tzsolesz
nagyúr
Köszi szépen mind a kettőtöknek.
Druszám, én is így jártam.
-
313313
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest