Hirdetés
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- iPhone topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz
Fr3eWar #50932 üzenetére
Telefonon is lemondható a készülékbiztosítás.
313313 & taip
"Sima" két tanús meghatalmazást csak jogi személytől fogad el a Telekom.ryori
A havi vizsgálat mindig a hónap 10. napja körül van, és ha az eredmény az lesz, hogy arany szintre léphetsz (legkorábban a 7. havi vizsgálatkor), akkor a következő hónap 1-én áll át a kedvezményjogosultsági szint (8. hónapba lépéskor).Példa: január 2-án veszed a hívószámot (aktiválódik is)
előfizetés 1. hónapja, január 10. >> nincs mit vizsgálni (nincs előző havi adat)
[ha január 11-én vennéd az előfizetést, akkor is január az első hónap, csak még vizsgálat sem lesz]
előfizetés 2. hónapja, február 10. >> január vizsgálata > pontszámítás > ha volt is olyan extrém forgalmad, hogy összehoztad a szükséges "hathavi" pontszámot, az időkorlátozás miatt akkor is alap szinten maradsz
előfizetés 3. hónapja, március 10. >> február vizsgálata > pontszámítás > 2 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 4. hónapja, április 10. >> március vizsgálata > pontszámítás > 3 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 5 hónapja, május 10. >> április vizsgálata > pontszámítás > 4 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 6. hónapja, június 10. >> május vizsgálata > pontszámítás > 5 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott, akkor is időkorlátozás miatt maradsz alap szinten
előfizetés 7. hónapja, július 10. >> június vizsgálata > pontszámítás > 6 hónap összege > ha a szükséges pontszám adott és nincs lejárt számlád, akkor a következő hónap elsején arany szintre léphetsz
előfizetés 8. hónapja, augusztus 1. napja >> arany szintre lépsz, ha a 7. havi vizsgálat pozitív lett.Cseréld ki január 2-át (vagy 11-ét) a példában a saját konkrét dátumodra, és számold ki, mikor léphetsz legkorábban arany szintre. (egyszerűsítve: 1. havi vásárláskor 8. hónapban (1+7=8), tehát ha például 5. hónapban (májusban) vetted, akkor 5+7=12. hónapban (decemberben) léphetsz arany szintre)
raskolnikoff
Most nem egyértelmű, hogy te vagy a társkártya díjcsomagos vagy sem, de a lényeg, hogy ha egy fő- és egy társkártyás díjcsomagos hívószám szétvélasztásra kerül (ráadásul az előfizetés személye is változik), akkor a főkártya díjcsomagja változatlan feltételekkel használható tovább, de a társkártyás díjcsomagos hívószámot át kell tenni valamilyen "főkártyás" díjcsomagba. A kedvezményjogosultsági szintje mindenkinek megmarad.punky10
Eddig minden esetben, mikor valaki erre panaszkodott, az volt a magyarázat, hogy elírja a jelszavát, de az oldal annyira agilis, hogy nem is az újrapróbálkozást ajánlja, hanem hogy hozzon létre új jelszót az ügyfél. Ilyenkor az esetek 99,9%-ában az illető "új" jelszónak a régit fogja megadni. Ennek következtében "korlátozott" jelszóként is ugyaz fog szerepelni, mint az érvényes jelszó (belépést követően látható az oldal felső részében, hogy korlátozottan van belépve az illető). Ekkor két eset lehetséges:
1. Rövid időn belül újra belép a "korlátozottésegyszerreérvényes" jelszóval az ügyfél. Ekkor már nincs figyelmeztetés, hogy korlátozottan van belépve, sőt a "korlátozott" jelszót azonnal törli a rendszer és ha még nincs késő, leáll az aktiválókódos levélküldési folyamat is.
2. Másik lehetőség, hogy az ügyfél nem lép be idejében újra az oldalon, ezért létrejön a levél az "aktiváló kóddal" és ezt kiküldik postán. Az ügyfél megkapja, és az utasításnak megfelelően belép a "korlátozott" jelszóval. Ugyanakkor mivel ez az eredeti jelszava is, a rendszer ismét töröl minden korábbi "mesterkedést". Ennek következtében az ügyfél nem találja az oldal tetején lévő korlátozott jelszóval való belépésről szóló figyelmeztetést, amire kattintva megadhatja az aktiváló kódot. Ekkor persze betelefonál, hogy most mi van...Summázva: Ha legközelebb a belépés helyett új jelszó létrehozására kér az oldal, akkor elrontottad a jelszavadat, ezért töltsd be újra a belépési oldalt, és igyekezz nem elírni a jelszót.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iPhone 12 Red 64 GB
- Asus ROG Flow Z13 GZ301VIC Acronym Limitált kiadás - 13.4" QHD 165Hz Érintő - 32GB - 1TB - RTX 4070
- X1 Carbon 10th 27% 14" 2.2K IPS i7-1260P 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite 32GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF VG27AQ1A 27 170Hz 1ms IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest