- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kínai androidos okosórák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryzen 8700G tesztek:
Ezekből tökéletesen látszik, hogy az IGP játékteljesítményre vonatkozó ígéret az AMD részéről finoman fogalmazva is túlságosan is optimista volt. Az AMD azt ígérte, hogy átlagosan a GTX 1650 szintjét fogja hozni a 8700G. A valóság az, hogy azt meg sem tudja közelíteni, az RX 6500 XT pedig kb. duplázza a tempót.
Játékhoz amúgy is értelmetlen ez az APU, mert túl sok butítást kapott a rendes AM5-ös CPU-khoz képest.* HTPC-hez meg sokkal olcsóbb CPU is tökéletes, oda egy Intel IGP is jó. A 8700G 100 dolláros felára túl sok, emiatt a 8600G értelmesebb választás.*A PCI-E és cache csonkítások már túl sok volt a sebességnek, de nem csoda, hogy így meg van vágva, hiszen ezek már két éves laptop chipek, 2 év után jöttek le laptop szférából az asztaliba.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
PuMbA
titán
válasz huskydog17 #47503 üzenetére
Az IGP-s játék nem létezett és sose fog létezni. Az ár / érték aránya egyszerűen rossz. Anno volt nekem AMD A8-7600 APU, mert akkor még bizakodó voltam, de azóta tudom, hogy ez csak parasztvakítás. Ezt tovább erősítik a mostani tesztek.
[ Szerkesztve ]
-
2010 előtti játékokat talán jól vinné.
Igen, az árral van a legnagyobb gond. Ilyen agyon csonkított (laptop)CPU-nak a 230 és 330 dollár túl sok, szerintem 179 (8600G) és 249 dollár (8700G) elfogadható(bb) lenne értük.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Suicide Squad: Kill The Justice League - PS5/Xbox Series X|S/PC/Steam Deck - DF Tech Review
Csak a szokásos stutterfest, amit a stutter engine 4-től megszokhattunk, még szerencse, hogy ez a játék sem érdekel engem.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Alogonomus
őstag
Bár jelenleg éppen botladozik Németország gazdasága, de ez a tiltás így is érzékenyen érintheti az Intel üzleti eredményeit, ha nem tudja sürgősen valahogy a német bírákat véleményét megváltoztatni.
-
Skull and Bones - PCGH Benchmark
A sebesség nincs gond, ami nem meglepő, hiszen egy nagyon régi Anvil motort használ.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Alogonomus
őstag
Mindent megpróbál már az Intel a számok kozmetikázása érdekében.
[ Szerkesztve ]
-
válasz huskydog17 #47508 üzenetére
Kiegészítés:
A CB is csinált tesztet a játékhoz
AMD-nek itt meglehetősen jelentős a lemaradása, a csúcs Radeon csak az RTX 4070 Super-rel tud lépést tartani, a 4080-at nem tudja megközelíteni. A frame pacing szintén sokkal rosszabb AMD kártyákon, mint a zöldeken. VRAM-ból elegendő 8 GB 1080p esetén, a fölötti felbontásnál 10 GB elegendő.
Az Intel kártyák teljesítménye is katasztrofális.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Busterftw
veterán
-
nagyúr
-
Raggie
őstag
válasz FollowTheORI #47515 üzenetére
Értem én, de egyből mégegyszer annyi forgalmat jelentett ez nekik, mint amit minden mással évtizedeken át építgetve csinálnak?
Valahogy kétlem, hogy csak ez volna mögötte.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Egon
nagyúr
válasz huskydog17 #47503 üzenetére
10 vagy 15 éve jósolta Abu, hogy pár éven belül eltűnnek a dGPU-k, és csakiskizárólag APU-k lesznek? Hogy bejött ez a jóslat is...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
félisten
válasz Raggie #47514 üzenetére
Ha visszaemlékszel azt modta Nvidia,hogy az Intel részesedését fogják magukévá tenni.Ezt az AI ra alapozva sikerült megvalósítani.itt volt szó róla az ARM megvételénél még.[link]
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
válasz Raggie #47516 üzenetére
Pedig nem kell ebben kételkedni, "fű-fa", rengeteg cég (a kicsitől az egészen nagyokig) vett most AI cuccot... azért ekkora az ugrás.
Azért van most ekkora ugrás a korábbiakhoz képest, mert a ChatGPT és hasonlók előtte nem voltak képben.
Most viszont mindenki meglátta benne a "fantáziát".[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Albus_D
aktív tag
"és csakiskizárólag APU-k lesznek" - pardon, csakiskizárólag AMD apu-k lesznek - ugye Abu minden feltétel, józan ész és egyebek nélkül felült az amd apu vonatra, hiszen AMD volt, ellenkező esetben csak a gáncsolás és negatív kritika lett volna.
Geforce Now és Google Stadia? Na melyik maradt meg? Pedig a Geforce Now "életképtelen volt" a Stadia nagy számú szerverei miatt. [link]
Hasonló téma a Microsoft és az Intel kooperáció [link] mégiscsak jól jöhet az az intel bérgyártó kapacitás, na ki emlékszik a véleményére Gelsinger bérgyártói ambícióival kapcsolatban? Spoiler: Ha Gelsinger olvassa lehet aznap lemond.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
CoolMan
MODERÁTOR
Uraim!
Takarítottam. Aki folytatja annak alapból három nap pihenő a jutalma!
-
Egy kis érdekesség:
Moore Threads MTT-S80 & S30 im Test - ComputerBase
Érdekes és egyben döbbenetes, hogy mennyire versenyképtelenek ezek a termékek az erős hardver ellenére. Talán itt látszik a legjobban, hogy a driver ugyanolyan kritikus tényező, mint a hardver design. A jelenlegi csúcs MTT, az S80 csak IGP-kkel tud versenyezni, de még egy sima mezei GTX 1650 is háromszor gyorsabb nála.
Szerintetek a Moore Threads fog valaha is a jövőben versenyképes VGA-t kínálni? Én kezdek benne kételkedni az eredmények láttán. Ők jó optimalizálásnak tekintik azt, hogy a csúcs S80-as VGA a Ryzen 5 8600G IGP tempóját hozza. Ez inkább egy vicc. Arról ne is beszéljünk, hogy a DX12-t nem is ismeri.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
paprobert
senior tag
válasz huskydog17 #47539 üzenetére
Elég idővel és pénzzel, talán.
2010 környékén a Mediatek egy szitokszó volt, a butatelefonok beszállítójaként, a gagyi belsős mobil OS-ükkel. Mostanában viszont egészen vállalható dolgokat hoznak.
Ha bárkit kérdezel akkoriban, hogy a MTK versenyképes lesz-e valaha, akkor a válasz határozott nem lett volna.[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Outcast – A New Beginning - CB Teszt
A jó öreg Stutter Engine 4-re épül a játék és guess what, a játék tele van stutteringgel, van itt shader compilation és traversal stuttering is, miközben a DX11 kód extrém CPU limites, vagyis csak a szokásos UE4 jelenség. Az AMD kártyák 1080p-ben eléggé be vannak fékezve ismét, ez nem az első ilyen game.
Ha ez még nem volna elég, a készítők az in-engine átvezetők képkockasebességét az aktuális függőleges frekvencia felére korlátozták, azaz egy 60 Hz-es kijelzőn 30 fps-el futnak.Egyelőre ez az idei év legtrehányabb és legszarabb PC portja. Még csak az év első negyedévében vagyunk, de már jönnek az ilyen szemetek.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Horizon Forbidden West - CB Teszt
CPU-Benchmarks: Horizon Forbidden West vs. Dragon's Dogma 2
Horizon Forbidden West Performance Benchmark Review - 30 GPUs Tested - TPU
Horizon Forbidden West: DLSS vs. FSR vs. XeSS Comparison Review
Dragon's Dogma 2 is a Mess: GPU & CPU Benchmarks, Bottlenecks, & Crashes
Mi lehet leszűrni ezekből a tesztekből? Röviden tömören: Forbidden West PC portja nagyon jó lett, ahogy az a Nixxes-től elvárható. A Dragon's Dogma 2 viszont egy rakás fos lett PC-n legfőképp a nevetségesen, extrém magas CPU limit és a botrányosan szar frame pacing miatt.
Forbidden West esetében a DLSS adja a legjobb minőséget a felskálázó technikák közül, Dragon's Dogma 2-ben azt is elcseszték.Mondjuk az még nagyon érdekes jelenség, hogy a Forbidden West esetében a Radeon 6800XT kicsit gyorsabb, mint a 7800XT.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #47543 üzenetére
Remélem az Iron Galaxy mellőzve lesz Sony-nál. Már az Unchartedben is érthetetlen problémák voltak (egér szaggatás, hang, stb.), amit csak jó sokára sikerült kikalapálniuk, erre nekik adták a Last of Ust is, ami a mai napig szörnyű.
[ Szerkesztve ]
-
válasz gejala #47544 üzenetére
Na igen, az Iron Galaxy nem épp a legügyesebb PC portolós csapat, bár a Spyro Reignited Trilogy PC portját szerintem jól megcsinálták, én azzal elégedett voltam, viszont valóban teljesen érthetetlen, hogy a Sony az egyik (ha nem A) legnagyobb húzócímét miért rájuk bízta. Állítólag sok patch kijött már ahhoz, de nem tudom, hogy most mennyire jó/elfogadható állapotban van a Last of Us, a Digital Foundry legutóbbi, ide vonatkozó videója szerint masszívan javult a launch-hoz képest.
Szerintem mindent amit lehet a Nixxes-re fognak tolni, amíg bírják létszámmal. Egyrészt ez a logikus döntés másrészt nem véletlen vették meg őket, pont emiatt, hogy ők vigyék a PC portokat. A felvásárlás célja pont az volt, hogy legyen nekik egy nagyon tapasztalt PC csapat. Csak remélni lehet, hogy a Sony tanult valamelyest a Last of Us katasztrófából.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
[AMD says the UCIe universal chiplet interface will create a whole ecosystem — custom multi-chiplet designs are the future]
Ebbe rengeteg lehetőség van. Mindegyi nagy cég támogatja, Intel és Nvidia is.
Számomra ez is egy lehetőséget jelent az ARM alapú eszközöknek is. lassan beérik vele kapcsolatban jó pár lehetőség."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
gV
őstag
Image Quality Enhanced: DLSS 3.7 vs XeSS 1.3 vs FSR 2 - ML Upscaling Just Got Better (youtube.com) Digital Foundry
XeSS rendesen lelépte az FSR-t, de a DLSS még odébb van. -
Vannak mozgolódások továbbra is upscaling fronton, néhány példa a közelmúltból:
Remnant II
"Added support for DLSS 3.7 and XeSS 1.3"Horizon Forbidden West
"Updated Intel XeSS to version 1.3 with improved image quality and new XeSS Native AA option"Avatar: Frontiers of Pandora
"Enabled Intel XeSS Super Sampling"
"AMD FSR3 has been temporarily rolled back. Dev Note: To prevent visual artifacts impacting the interpolation output of FSR3 Frame Generation we've decided to roll back to the previously used version of FSR3. Despite this rollback, we've decided to keep certain improvements that we introduced with the upgraded version, such as improvements to UI composition when using Frame Generation. "Érdekes a DLSS és XeSS-t a fejlesztők nagyon nyomják előre, az FSR-t meg rollbackelik.
Úgy látom a játékfejlesztőknél általánosságban már az XeSS nagyobb érdeklődést nyert, mint az FSR. Ez mondjuk nem csoda, hiszen nem csak jobb minőségű, de ugyanolyan felhasználó barát, mint a DLSS, ez alatt értem azt, hogy egyetlen DLL fájl cseréjével verziót lehet váltani.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #47550 üzenetére
XeSS-el az a baj, hogy Intel GPU kell a jó minőséghez, egyébként FSR 2 alatt teljesít. Szóval elhanyagolható számú játékosnak hasznos.
-
válasz gejala #47551 üzenetére
Példának kukkants bele a DF videóiba illetve TPU is sok ilyen jellegű tesztet csinált már. Az XeSS még a szabványos módban is jobb minőséget ad, mint az FSR. Jelenleg az FSR a sereghajtó. Az XMX módban csak tovább nő az szakadék az FSR-től, néhány játékban már a DLSS-t is meg tudja közelíteni.
Az XeSS már most hozza azt a minőséget (nem XMX módban is), amit sokan az FSR 3.1-től várnak el, ami ugye még nincs kész.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W