- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Google Pixel topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
erdoke #137538 üzenetére
Nálunk annyiban egyszerű a helyzet, hogy régebbi díjcsomagok vannak, azok még jobban megérik, hűség már régóta nincs.
A család, rokonság, ismerősök jelentős hányada Telekomos, ezért hálózaton belül ki van használva a díjmentesség, minden másra meg adott a céges, netre is korlátlan.
Ügyintézés a Yettelnél nem tudom milyen, de a Vodafone gáz, Telekomnál meg már tudom, mit és hogyan kell intézni, hogy az első szinten ne mondjanak fals infókat, butaságokat. (Mert előfordul sajnos, pláne üzletben.)
Mondjuk ha a minőséggel gond lenne a Telekomnál, hamar elgondolkodnék a váltáson, mert azzal gyorsan kiveri nálam bármi a biztosítékot. -
Oliverda
titán
válasz
erdoke #137514 üzenetére
Ugyan csak bő harmad ennyi idő után, de januárban én is dobbantok. Mostanra jóformán teljesen elveszett az összes technológiai előnyük, csak a magas árak és a support elképesztő inkompetenciája maradt. Az optikai hálózat kiépítését tavaly október óta nem tudták befejezni a házban, és persze fogalmuk sincs, hogy mikor lesznek vele kész.
-
Zsolt,72
senior tag
válasz
erdoke #137514 üzenetére
Közel egy időben kötöttünk szerződést a Westel900 Kft-vel. Nem semmi, már egy negyed évszázad van mögöttünk…
Ha jól sejtem, a zöldeket választottátok, ebben az esetben érdemes fontolóra venned 4Grider topiktárs javaslatát. Noha nálam még nem volt probléma a Telekom vezetékes net/Yettel WI-FI Hang párossal, viszont tény, hogy vannak rá panaszok.
-
4Grider
félisten
válasz
erdoke #128329 üzenetére
Jellemzően nem olyan jók a T flottás ajánlatai, mint a yetiéi. Most januárban kértünk be ajánlatot a saját zárt vállalati flottánkra, az olcsóbb havidíjas előfizetések esetén a Telekom árai 30-40%-al voltak drágábbak, a flat csomagjait meg 20-al adta drágábban. Főleg a mobilnet volt jóval drágább. Ezzel nem sok ügyfelet lehet szerezni egy KÜF-höz képest...
-
válasz
erdoke #61237 üzenetére
nem, nem csak egy tényező befolyásolja, hanem mindegyik/több összessége, de nem is írtam, hogy csak és kizárólag emiatt van, viszont nézz már egy aktuális listát az általam említettel kapcsolatban, árnyalja csak a képet.
él még bennem a kép - meg is keresem majd a kimutatásokat -, hogy régóta vezetjük azon listákat, ahol a legtöbb adó terheli az egy perc beszélgetést...stb. -
dptrsk
Topikgazda
válasz
erdoke #60616 üzenetére
Business Red
EU Premium, erről beszélt a fórumtárs. -
válasz
erdoke #60279 üzenetére
A 2 hónap átlaga a Voda ÁSZF-ben is benne van. Arra kíváncsi leszek, mennyire veszik ezt komolyan majd. Lehet, hogy csak berakták biztonsági okból, hasonlóan a UPC 300 GB-os forgalmi limitjéhez, hogy ha kirívóan sokat roamingolsz, akkor legyen mire hivatkozva tiltani.
Igen, Törökország és Svájc nyugodtan benne lehetne az EU-s tarifazónában, ezt én is sajnálom. Franc vigye el őket. -
válasz
erdoke #60270 üzenetére
Ha jól értelmeztem az apróbetűs leírást az ÁSZF-ben, akkor úgy van, ahogy írod. De ahogy néztem, a DT is csak 5 "ajrós" felárért kínálja a 100 nemzetközi percet és SMS-t. Mondjuk ez még így is jobb ajánlat telefonálásra, mint a Voda Red EU csomagjai, amivel kizárólag hazatelefonálhatsz ingyen.
-
dptrsk
Topikgazda
-
petipetya
nagyúr
válasz
erdoke #59598 üzenetére
Én is ezt a hibaüzenetet kaptam. A mai napon tisztult le, hogy már volt egy telekom fiókom november óta, amikor is egy dominó kártyát regisztrálam be oda. Ez januárban át lett váltva előfizetéses csomagra, amely nem lett beregisztrálva a telekom fiókba.
Amikor ma reggel be akartam regisztrálni az előfizetést a telekom fiókba, akkor az azonosítónál a telefonszámot adtam meg, és aztán a belépés után jött is az általad írt hibaüzenet. Ezután egy gondolattól vezérelve az email címemmel léptem be a telekom fiókba, és láss csodát: sikerült az előfizetést hozzárendelni.
-
válasz
erdoke #59590 üzenetére
regisztráláskor megadtad az e-mail címet és hozzá a jelszót, utána kaptál megerősítő levelet, benne az aktivációs linkkel? arra rákattintva aktiváltad a fiókot? utána hozzáadtad az előfizetéseket? (nem feltétlenül kell külön mindegyiket, nekem az első után a többit automatikusan hozzácsapta a rendszer)
lugosi; sokkal jobb lett pedig az új verzió, végre nem kell visszalépegetnem, ha a különböző előfizetéseimmel akarok egy bizonyos készüléket meghatározott konstrukció(k)ban megnézni, mert immár ott is tudom változtatni az előfizetéseimhez tartozó telefonszámaimat, mindenhol szépen együtt kezeli a rendszer és opciókon belül is felkínálja a kiválaszthatóságot.
a facebook fiókommal nem szándékozom összekapcsolni, az nem ilyesmire való, máshol sem teszem meg.
-
válasz
erdoke #59577 üzenetére
Na én akkor neki se vágok komolyan.
Most azon a gépen dolgozok, amin el voltak mentve az előfizetések jelszavai (telefonszám+jelszó). Hogy ezt mi a fenéért kellett megváltoztatni? Nincs telekom otthoni előfizetésem, valószínű nem is lesz. Csak a mobil. Tök jól működött idáig, be tudtam lépni, el tudtam intézni amit akartam. Most már nem tudom. Látom, hogy a Telekom példálózása szerint "Józsi" milyen egyszerűen meg tudja oldani, hogy fiókozik, ezt csinál, azt csinál, belép facebook-kal, és...Basszus telekom, eddig legalább működött, hogy a nyomorult telefonszámommal be tudtam lépni. Elfelejtettétek a régi mondást: ami működik, azt nem kell megjavítani.
(Most tekintsünk el attól, hogy a webshop tekintetében ez nem igaz, mert az nem is igazán működött, azaz hol működött, hol nem. De az előfizetések rész legalább működött.)
Mi a fenéért kellett átalakítani? Gratulálok nekik. Na nem baj, majd intézünk mindent telefonon a jövőben, ha ez kell nekik 2015-ben, hogy elrontsák az eddig működő, önkiszolgáló online felületet. Legalább munkahelyeket teremtünk vele, mert több ügyfélszolgálatos fog kelleni, az tuti -
-
Watt25
veterán
válasz
erdoke #59495 üzenetére
Én is próbálok feleségemnek telefont nézni, de röviden azt lehet mondani, hogy tulajdonképpen nem működik a honlap. Nálam is volt ez a felfüggesztéses szöveg, aztán sikerült belépnem valahogy, de semmi sem működik jól. Egy katasztrófa. Nem szoktam ilyet mondani, de most nincsen jobb szó rá, csak az, hogy egy rakás sz*r az egész.
A telefonok oldalai nem jönnek be. Ha valamilyen trükkel sikerül behoznom, akkor ugye szükségem lenne arra, hogy olyan árat írjon ki, ami a meglévő, lejárt hűségidejű szerződéshez jár, de azt még nem sikerült előhoznom. Be vagyok lépve, de kiírja, hogy ehhez lépjek be, ha meg megadom a belépési adatokat ott, akkor meg megint csak egy fehér üres oldalt kapok. Vásárolni szeretnék baszki, de nem hagyják. Ezek hülyék. -
-
válasz
erdoke #59101 üzenetére
"Mi köze a mozgásnak a lépés számláláshoz?"
Komoly?
Hát szerintem annyi, hogy ha jár az ember (=lépked), vagy fut (=lépked csak gyorsan), akkor mozog.
Amúgy szerintem egy jó motivációs lehetőség, ha valami méri, hogy mennyit mozogtam adott idő alatt. Javul az ember erőnléte, több dologban pozitív hatással van a szervezetre a mozgás.
De mondom, lehet hogy ezeket már megcáfolták azóta, én még így tudom.
Az oroszlános példád korrekt, mivel mind az oroszlán, mind az antilop hobbiból, testedzés szintjén mozog, és úgy hallom újabban mind hordanak okosórát és/vagy fitnesz karperecet is. Tehát teljesen korrekt és életszerű vadon élő állatoknak a napi életbenmaradáshoz szükséges mozgását hasonlítani a civilizációban élő ember hobbi testmozgásához, mert ebből nem származnak fals dolgok!
Komolyra fordítva, biztos írsz néha helytálló dolgokat is, de az ilyen képzavaraid teljesen elhiteltelenítik a mondanivalód.
A kalóriás témákat szerintem ne keverjük ide, azt meg sem említettem. Csak a mozgásról volt szó. -
-
-
-
Soulfly842
addikt
válasz
erdoke #57050 üzenetére
Nem, Polonic írta jól.
(#57057) JoHnni
Szerintem csak az ismerősnek erősen javasolták, hogy mivel elérhető a gyártói szerviz is, úgy gyorsabb lehet az ügyintézés.
Ez sajnos igaz is.
(#57058) Aaron14
Nem, nem mindegy. Bár volt/van a neten az online ügyintézésre vonatkozó leírás egy többkörös futammal, de élő ügyfelet még nem láttam, akinek ez sikerült volna úgy.
A Sim kártyáknak is van kb. 8 alaptípusa és dominóról havidíjasra váltásnál pl. ált. még rossz kártya kiküldéssel is találkoztam már
Üzletben egyből megcsinálják pár perc alatt. 1000* könnyebb lesz a kivitelezése. Tehát: erősen javasolt!
-
313313
addikt
válasz
erdoke #55763 üzenetére
" Sziasztok ! Volt már valakinek gondja
szerződéshosszabbításos telefon
vásárlással ?
A gondom a következő Iphon 6-ot
szerettem volna, de üzletben sehol
nincs. Egye fene, gondoltam,
megrendelem webshopban, online. Rendelésnél
kiírta, hogy ez így nem fog menni, hívjam a 1401-et
segít a RED asszisztensem. Mindent szépen
leellenőrzött, de a végén nem fogadta el neki a
rendelést, és állítólag nem csak nekem volt ez így.
Jelen pillanatban így nem tudok készülékhez jutni
sehogy. Visszahívtam őket, felvették a panaszomat,
de nem tudom mikorra sikerül megoldani. A dolog
csak azért lenne érdekes, mert az egyik boltban
megsúgták, hogy van telefonjuk, de mivel baromi
kevés van, csak új előfizetéshez adhatnak. Ezt
persze bent tagadták.... Vollt aki tudott mostanában
venni akármilyen módon sima hatost, vagy valaki
aki hasonló cipőben jár mint én ?"Ezt vodás topikba találtam.... azért Iphonnal mindenhol csak a baj van.
Idézet miatt elmézést, telóról vagyok, csak így megy....
-
ANDROID???
addikt
válasz
erdoke #55763 üzenetére
Az az érdekes, hogy napi rendszerességgel vannak ilyen esetek. (sok az ügyfelük...)
Másik érdekes, hogy ilyen stílusban dolgozhatnak ott "eladók" "ügyintézők", van több ilyen T pont ahol érdekes stílusban intézik az ügyeket mint pl nyugati...
(Az előfizetőnek, ha nem tetszett a stílus nem értem miért nem kérte el a vásárlók könyvét.)
Az is jó benne, hogy az üzletvezető tesz egy ígéretet, de egyértelműen semmit nem tart be belőle semmit...
Vicc az, hogy sok esethez "nincs felhatalmazásuk", és érdekes módon van amikor hirtelen önszántukból 1-2 jó mondat után (saját tapasztalat) önhatalmúlag saját kútfőből (felettesek megkérdezése nélkül) döntenek valamiről...
"Megbecsült ügyfelek" na ja... -
-
-
-
erdoke
titán
válasz
erdoke #54105 üzenetére
Ma reggel picivel trükkösebb voltam, nem engedtem az ajtónálló hölgynek, hogy sorszámot adjon, hanem én kerestem ki a Vásárlás-Tartozék menüpontot. A szervizbe irányított mindössze 10 perc várakozás után, ahonnan elsőbbségivel visszaküldtek a normál ügyintézőkhöz. Sejtettem, hogy a vásárlás prioritást élvez az általános ügyintézéssel szemben...
-
Blue meth
senior tag
válasz
erdoke #52918 üzenetére
Most néztem össze a két készülék specifikációját, tény, hogy jobb az 5c (valahol érthető is), de messze nem annyival, mint amennyivel drágább (szerintem).
Egy kicsit erősebb a procija, egy picit több RAM van benne, és nagyobb a kijelzője (ppi ugyanaz). Kamera is ugyanolyannak tűnik a leírás alapján, és ugye műanyag a hátulja...
Mindenesetre jobb, mint a 4s, de nem olyan sokkal, és nekem nem is kéne.
-
Varszegig
veterán
válasz
erdoke #52855 üzenetére
Én már bizony láttam olyat, hogy androidos telefon a roaming net kikapcsolt állapotában újraindítás után pár mp-ig használta a netet. Ha jól emlékszem, olvastam is erről, hogy ez egy ismert droid bug, lehet mostanra már javították, de nem tesztelném, ha nem kell
Mindenesetre, ha valaki minden este kikapcsolja a telefonját, és 2 hétig mondjuk Törökországban van, simán bukhat 2-3e Ft-ot ezen az apróságon
-
válasz
erdoke #52741 üzenetére
nézem üzleti oldalról, ráadásul úgy, sok dologra nem látok rá, inkább csak tippelek, meg sarkítok is talán, de; nem direkt t-sek az üzletben, hanem 'alvállalkozó cégek", valamilyen szinten muszáj elvégezni a a szolgáltató minden kapcsolódó ügyét az előfizetők/ügyfelek irányába, de az értékesítések alapján biztos kapnak valamilyen nemű jutalékot, így az az elsődleges számukra.
amit csak lehet, online intézek, a webshop útján rendelt készülék...stb átvételét szoktam csak üzletben intézni, ha gyorsan kell valami és épp van készleten számomra megfelelő helyen lévő üzletben, illetve a sim kártya cserét, de az elég ritka, illetve a jelenlegi legkisebb van azon előfizetéseimhez, amiknél ilyen probléma adódhat, felfelé meg adapteres megoldással lépek, szóval ilyen csere is csak technológiai váltáskor lesz esedékes legközelebb, de azt akarom kihozni ebből, hogy amikor üzletben intézek valamit, nem nagyon látok rendszert abban, hogy milyen igénnyel mikor kerülök sorra.
biztos van valami szisztéma a rendszerben, de gondolom több tényező függvénye, ezért változik, néha vásárlással vagy online rendelt készülék átvételével is viszonylag sokat kell várni, máskor meg csak ügyintézésre is keveset, pedig amúgy sokan vannak az üzletben és ahhoz képest kevés ügyintéző. -
ferob
őstag
válasz
erdoke #52741 üzenetére
Aki a tartozék vásárlást nyomja az valóban előbb sorra kerül, még akkor is, ha ki van írva, hogy a várakozás akár elég sok időt is igénybe vehet.
Olyan esetben, ha mégsem az adott ügyintéző az illetékes az intézni kívánt dolgokban, akkor át tudja rakni a sorszámot, ami így a sor elejére kerül, de kétlem, hogy sokan örülnének ennek láttán. -
válasz
erdoke #52730 üzenetére
úgy vettem észre, attól is nagyon függ, hogy mit akar intézni az ügyfél.
régen az arany kiemeltség is számított, aztán már csak a platina, egy ideje meg... (ezt szigorúan csak adott szituációra írom, más szempontból vannak még jó tapasztalataim, pedig csak aranyos előfizetésekkel rendelkezem) -
-
-
rayoliviero
veterán
válasz
erdoke #51200 üzenetére
Beléptem az önkiszolgáló ügyfélszolgálatba. Hosszabbításra horror árat ír, de felajánlja az olcsóbb Move M csomagot is, hogy meg tudom úgy venni. Ezek szerint akkor nem kell megvárnom még lejár az egy hónap hűségem? Most is megvehetem akár a telefont olcsóbb díjcsomagra váltással? Mert ha nem így lenne, akkor nem ajánlaná fel gondolom, nem?
-
Soulfly842
addikt
válasz
erdoke #50740 üzenetére
Nyugodtan átválthatsz.
Hogy egy helyen össze legyen foglalva (ezek az összegek a szerződéskiegészítésekben is szerepelni szoktak (bár ár érték arányban sokkal jobb szerintem a Next S aranytárskártya):
Mozaik Xs, Move S, Like S:
3049 Ft - 3899 FtMove M, Next S aranytárskártya, Move M-es, Mozaik S-es, régi Ikon 200:
3900-6299 Ft.Next S-es, Next M aranytárskártya, Mozaik M:
6300-9550 ft.Mozaik L, régi Ikon 400:
9551-12599 FtNext M, Music M:
12600-19989 Ft.Next XL:
19990-től. -
djculture
félisten
válasz
erdoke #50319 üzenetére
Ha csak egy kettő van akkor nagy összeg nem lesz az biztos. Itt az fog szopni akinek a családjában van két-három gyerek plusz az asszony meg ő és eleve 1 gigás netet tartalmaz a csomagja az összesnek, plusz vezetékes. 6*700ft az már nem lesz gyerekjáték.Cégek ügyében meg én ugytudom minden flottás annak számit, igy 5000ft lesz az összesre a max sarc.
-
[P]laci
senior tag
-
[P]laci
senior tag
válasz
erdoke #50121 üzenetére
részben egyetértek veled, de azért mikor pályán párszor majdnem leszorítottak minket Pest felé... na akkor azért újragondoltam az életemet (a félreértés elkerülése végett nem 100-zal mentünk
).
plusz Eger felé egy Bükkön átvezető utat SOHA nem cserélnék le bármi más opcióra...
mindazonáltal a pályák megléte nem ok arra, hogy a gyorsforgalmi utakon (3-as és 4-es) rossz legyen a térerő szvsz.
(#50122) kali: ezt örömmel hallom, hogy a 4G kezd rendben lenni (nemcsak a technológia miatt, hanem amúgyis öröm
)... akkor tényleg érdemes beszerezni 4G-képes telefont a nem túl távoli jövőben...
viszont akkor megint visszatérünk kb. az eredeti problémakörhöz, hogy drágák a készülékek (tudom vegyem függetlenül).
-
[P]laci
senior tag
válasz
erdoke #50116 üzenetére
hál' Istennek nekem sincs bajom úgy összességében a szolgáltatóval, sőt pár környezetemben lévő ember szavaiból és tapasztalataiból következtetve, kifejezetten örülök hogy a Telekom felhasználói bázisát erősítem.
(az imént emberek 90%-a közben áttért a Telekomhoz és megelégedettséggel használják a szolgáltatásokat.
)
nekem úgy általában a most trendi szokásokkal van a bajom... tudom ez nem a Telekom hibája, erre a közösség bólintott rá java részt és a szolgáltató meg hülye lenne nem élni a lehetőséggel...
amúgy azt nem értem, hogy csak nekem ennyire elviselhetetlen néha a térerő azon a vasútvonalon? mert oké, hogy autópályán tényleg jó (meg Debrecenben és Miskolcon sincs okom a panaszra), de pl. ha a 3-as úton megyünk Miskolcról Pest felé, akkor vannak elég erősen térerő ingadozások (mobilnet és térerő pár szakaszon zéró és nem csak az én telefonon, hanem több okostelón és feature telefonon is)... tesóm nyáron volt gyakorlaton Pakson és párszor megtettük az utat odafele (igaz nem pályán mentünk, hanem oldschool utakon) és azon az úton is volt pár hely, ahogy vagy semmi, vagy kb. használhatatlan erősségű volt a jel.
ha tenném jelezném egy illetékesnek, de nem tudom lenne-e egyáltalán értelme...
-
#99546112
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gitáros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom mobilszolgáltatások
- EAFC 25
- Apple MacBook
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z390 i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asus H410M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI H510M i5 10500 32GB DDR4 960GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S3 DeepCool 850W
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Xiaomi Redmi A3 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- 135 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest