- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!
Az lenne a kérdésem hogy vettem egy Samsung K zoom mobiltelefont a t-mobil-nál,szoftveres problémái voltak,elvittem a szervizbe,( pl wifi jel szakadozik,feloldó billentyűzet nem reagál feloldásnál,valamikor csak harmadszorra,hívásnál ne látom a kijelzőt,és szakadozva csörgött,stb),megcsinálták,két hét se telt el,előjöttek ugyan azok a hibák még egyszer,akkor vártam a javításra megint kb. két hetet,azt mondták cserekészüléket kapok mert az előző telefonom,hibás termék.(2 hónapos volt a telefon,ebből egy hónap szerviz).
De amit kaptam új telefont,eljöttek azok a hibák megint,max. a hívásnál egyszer tapasztaltam a hibát a többi hiba megint folyamatos,a fél napos telefonomon,ja és új hibát is észrevettem,ha be van kapcsolva ha nincs is akkor is felvillannak egy pillanatra az érintő gombok maguktól,ha billentyűzárból feloldom.
Ilyenkor mit tehetek,mától indult újra a garanciája.
Előre is megköszönném válaszotokat.Üdv
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz vwpolopg #48240 üzenetére
Kösz,igaz
Csak hogy a t-mobil-os SM-C 115....
Jaj tényleg az,bocs ez benéztem,mert kb még egy hónapja nem volt fent.
Meg csak arra akartam kitérni hogy ha most új telefont kaptam,és mégis rossz 72 órán belül kicserélik,mert ma kaptam meg kb 6 órája a cserekészüléket.
De azért Köszönöm még egyszer.Üdv
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz zsolt19900 #48247 üzenetére
Szia!!
Nem így van mert a webshopból rendelte,akkor is lennie kell garancialevélnek,számlának és ha törlesztésre vette akkor a részletfizetésnek is meg kell lennie,mert a vevőnek ilyenkor elküldik a megadott email címére,és ott letölteti,és kinyomtathatja,és a legelső t-mobil szaküzletben érvényesítik a garancialevelet,és a számlát is.
Én így csináltam,és szó nélkül le is pecsételték és alá is írták.Üdv
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!!
Szeretnék segítségeteket kérni mi a teendő ha Samsung k zoom telefonom(Telekom) megint kijöttek a hibái (szoftveres,és ugyan azok),de már ez csere telefon,az előzőt javították kétszer,és utána kaptam az új telefont,de ez hibás.
Ilyenkor újból szerviz,bevizsgálás,vagy prémium garanciába javítatás??
Megint a procedúra előröl kezdődik,az első kéthetente volt szervizbe,2 hónapig volt nálam,a mostani még egy hetes sincs nálam de már hibás.
Ilyenkor nincs valami jogom,új készüléket kérni,cseréltetni??
Már unom az állandó mászkálást,beadom visszakapom játékot,és vettem egy drága telefont hogy az 5 hete született kislányomról tudjak jó fényképeket csinálni de így hogyan ha állandóan szerviben van??
Csere készülékekről ne is beszéljünk,katasztrofálisak.
Előre is megköszönném segítségeteket.
Üdv mindenkinek[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz lord.lakli #48469 üzenetére
Na az lenne e legjobb,de sajna marad a procedúra ,bevizsgálják,ha prémium garancia rövidebb is max 5 nap(telenor-nál 14 nap),de nagyon nehezen cserélik ki,és akkor is ugyan erre a típusra,ha csak nem fogyott el a raktárból mert akkor kötelesek kicserélni ha jól tudom másik készülékre ebben az árkategóriában,és az lenne a legjobb mert nagyon unom.
De kösz a jó tanácsot,majd próbálkozom.
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok csak megosztanám tapasztalataimat meg észrevételeimet,hogy a Telekom szervizesei hogy nincsenek képben sajnos.
Itt már leírtam hogy kétszer volt szervizben a Samsung Galaxy K zoom okos telefonom,de egyszer javítva másodszorra kicserélték,de még az nap ugyan azok a hibák kijöttek rajta,másnap vissza Telekom szerviz,érvényisteni szeretem volna a 3 nap csere garanciát de ellát tőle a szervizes,így hogy már cserélték erre nem vonatkozik,vagy megint szerviz (15 munka nap),vagy még tesztelgessem mert a memóriakártya hibás lehet.
De ahogy tudtam hívtam a Samsung,hogy a telefonom prémium garanciális (5 munka nap max),és rá kérdeztem hogy erre a csere garancia érvényesíthető,aznap nem tudta megmondani de mondta visszahív,na vissza is hívott és csodák csodája arra is szól a 3 nap csere garancia.
Ebben az a szomorú hogy így félrevezetik az embert,és egy majdnem 130000 ft os telefont nem cserélik ki állandóan csak szerviz,és a sok utána járás,várakozás,és még nem is tudom kihasználni a drága fényképezős csodatelefonomat.
Mindenkit aki járatos ebben kis segítséget kérnék hogy most mi tudok majd tenni ha megint hibás lesz,javítva lesz,és ugyan úgy rossz,mert most már nagyon el vagyok keseredve,erre nekem pedig nincs időm mert otthon vár a öt hetes kislányom,és az számomra sokkal fontosabb,és se kedvem sincs ehhez a tortúrához!?Előre is köszönöm
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Vangelis #48573 üzenetére
Igen házhoz,pontosabban a munkahelyere jött,el is vitte de még csere készüléket se tudtak biztosítani,de nem is ez a nagy bajom hanem hogy már harmadszor megy szervizbe telefonom,és már ez második készülék ahogy leírtam,unom hogy javítják cserélik,és sohase jó,sajnos.
Na mindegy,remélem,minél hamarabb visszakapom,működésképesen,hibátlanul.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Én meg arra leszek kíváncsi hogy a Galaxy k zoom telefonomat hányszor fogják javítani,szervizelni,és hányszor kapok cserét.
Sajnos nagyon hibásat fogtam ki,pontosabban kettőt,az elsőt kétszer javították de második szervizelés után már cserét kaptam,de a második telefonom is kétszer szervizbe küldtem,most is ott van.
Arra lennék kíváncsi hogy ha másik típust vagy márkájú készüléket kapok,akkor hogyan számolják,listaárban,vagy vagy amennyit a törlesztőben fizetek érte,mert az valamivel több???
Elegem van abból hogy mindig szerviz,csere készülékek pedig egy halál.És ha meg is javítják és megint előjönnek ugyan azok a hibák,vagy megint újat kapok???
Kb 3 hónapja vettem de elegem van ebből a tortúrából.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Vangelis #49233 üzenetére
Időnkén a hívás fogadásakor a kijelző sötét marad,a csengés szakadozik.
Wifi kapcsolatot gyakran elveszíti.
Szundiból nehezen lehet kivenni mert ekkor a kijelző csak felvillan és nem lép be az alkalmazásba,csak többszöri próbálkozásra.
Alsó érintőgombok felvillantak ha be van kacsolva az érintőgomb világítás ha nincs akkor is.
Sajnos azóta a kamera is játszadozik ha belépek a kamera menüjébe sötét képernyő,csak az ikonokat látom,és ki-be mozog a kamera lencséje,jó ez csak kétszer csinálta meg.
De az a nagy bajom hogy ez már a második telefonom,(egyszer már kicserélték)ebből a típusból és megint hibás,és ugyan azok a hibák jöttek elő újból.
Ennyi csak így röviden.
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok! Visszakaptam a K zoom telefonomat de megint kijönnek ugyan azok a szoftveres problémák és sajnos összeszerelési hibát is találtam rajta.
Milyen jogaim vannak hova vigyem kit keressek hogy panaszomat érvényesítsem.
A Samsung központot felhívtam de ők össze vissza beszéltek hogy email címen nyújtsak be panaszt lefényképezve meg a többi papírokkal a telefon adataival és ha a központ elfogadja panaszomat akkor bevizsgàljàk kb 3-4 munkanap és akkor is javítják vagy jobbik estebe kapok egy új készüléket.
Mivel úgy hallottam meg itt olvastam hogy a Telekom-nál nem lesz szervizes ügyintézés,akkor hol is intézkedjek hova is menjek????!!!
Meddig kell várnom hogy egy korrekt működő jól összeszerelt telefont kapjak vissza????
Tudom nem ide kellene írnom,de ha valaki tudna,segítsen már nekem.
Köszönöm.
NAGYPAPA
-
-
Indian74
senior tag
-
Indian74
senior tag
Üdv mindenkinek!!
Az lenne a kérdésem hogy ha kapok telefonomra egy cserutalványt,mert már többször javították,akkor a Telekom-nál csak azonos készülékre és típusra lehet kicserélni,vagy másra is,és értékben mennyiért számolnak be telefont,listaár szerint vagy a vételár szerint???
Azt is hallottam hogy plusz/mínusz 10% listaár vagy vételártól függően engedik hogy válasszak másik készüléket ha nem ugyan azt a típust kell választanom.
Ezt ott azonnal kp ba kell fizetni ha pluszba engedik??Előre is megköszönném válaszotokat.
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
-
Indian74
senior tag
válasz dptrsk #50884 üzenetére
Akkor most ezt nem értem kisker árat számolják ha levásárolhatom,vagy vissza kapom a pénzt,nem a listaárat nézik vagy a 24x befizetett összeg össz. értékét ha részletre vettem???
Samsung Galaxy K Zoom benne sincs a kisker árak között,vagy is én nem láttam.
Mert nekem is harmadszor van bent ugyan azzal a hibákkal,és bevizsgálás alatt van.
Remélem a csere igazoló lapot kapok,nem javítják,mert mer nem az első telefonom ,és kb ötször volt szervizben,pontosabban ez az ötödik,de ezt bevizsgáltatásra küldtem be.
Nekem az is jó lenne ha kapnék egy hasonló kategóriájú mobiltelefont.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz 313313 #50887 üzenetére
Oké értem,remélem ,kapok csereigazoló lapot,és másik készüléket,de ne K Zoom-ot,és kösz a segítségedet.
Csak annyit szeretnék hogy ne ezt a típust kapjam vissza,bármi mást pl LG,Sony,Nokia vagy másik Samsungot.Sajna azóta még mindig húzódik a bevizsgáltatás,de a tmx oldalán már az szerepel hogy szervizelés alatt,a többit már nem mondom,kiakasztó a történetem.
És kösz még egyszer.
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Hát nagyon remélem hogy lesz valami és neked is sikerül a végére járni.
Nos nekem 127 napja vettem a telefont,szerviz kétszer,kaptam újat,aztán újból szerviz háromszor,már megint rossz, mai napig számolva 55 napot volt szervizbe a két telefon.
Nos ezt nekem ki fogja megfizetni,hogy én közben meg fizetem a részletet,meg a havidíjakat,net-et,stb,plusz az utánajárás,várakozás,addig kapok valami nagyon alap készüléket,ja és sok,sok levelezés aminek semmi értelme.
Vagyis ahogy írtad,legyünk élőfizetők,és fizess mint a katonatiszt,és ha elromlik,járj utána,de és ha megint újból elromlik ,újból és újból......
Tegnap írtam sehsupport@samsung.com cimére,hogy meddig kell várnom,tudnak valamit mondani??
A válaszuk:Tisztelt H Z Úr!
Értesítjük, hogy levelét megkaptuk, a válaszig szíves türelmét kérjük.
Tisztelettel:Samsung Electronics Magyar Zrt.
ÜgyfélszolgálatLegszívesebben visszaírnék
MEDDIG VÁRJAK MÉGNAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Vangelis #50956 üzenetére
De jár prémium garancia,csak az a baj bevizsgáltatást kértem,írjak a sehsupport@samsung.com-nak levelet a hibáról ha van fényképem,vagy videóm azt küldjem el nekik,megtörtént,október 27-én leadtam személyesen a TMX--hez azóta semmi,csak ez a rövidke levelecske.
A tö..m ki van az egész Samsung-al meg a szervizes központjukkal Telemax-al.
Felhivtam a Pest Megyei Fogyasztovédelmet,az monták öt napjuk van a bevizsgátatásra,az már lejárt,de unom már az egészet.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Vangelis #50958 üzenetére
Pontosan TMX ,egy nagy rabló banda,csak meresztik a pi...jukat
Bocsánat a kifejezésért.
De ha már lenne eredménye pl csere igazoló lapot megkapnám,mondjuk holnap(aminek kicsi az esélye,jól elhúzzák)akkor nem is értem,mire is cseréljem,mit is kérjek,ezek után,milyen telefont,okosat???
Ha mégis kapom,hogyan választhatok telefont,mert benne sincs az enyém a KISKER ÁRLISTÁBAN.
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Tudna nekem valaki segíteni??
Samsung Galaxy K Zoom telefonomra megkaptam a cserkigazolólapot,(Hála az égnek)vagyis az engedélyt hogy kicseréltethetem,de nem találom a kisker árlistában az árát,hogy mennyiért is kaphatok másik telefont??
És kisker akciós árlistát nézzem vagy a kisker árlistát????
Jó lenne tudni hogy mennyiért számolják be,vagyis mire számíthatok??Előre is megköszönném
[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Megkapom jövőhetén a TMX-töl a Samsung csereutalvány,hurrá
De egy fontos kérdés,ha aznap amikor kezemben a csereutalvány, beviszem Alle-ba,akkor meg is kapom aznap telefont amit választok????NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz dptrsk #51149 üzenetére
Csak áprilisit,vagy októberit találtam,egyiken sem szerepel,sajnos csak hogy képeben legyek ha a jövőhetén megkapom a csereutalványt,amit jövőhetén vehetek át a TMX-töl.
Remélem ha megkapom,és bemegyek a Té-be,akkor ott a helyszínen meg is kapom a új telefonomat,mert azt halottam nem egyből kapom meg,meg K Zoom nem kell,lehet az bár mi más,pl LG,Sony,Nokia,stb.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
-
Indian74
senior tag
Sziasztok !!
Az lenne kérdésem hogy vettem a meglevő elfizetésemre,egy új telefont tegnap,(személyesen vettem,nem online keresztül) de sajnos nem rendeltetés szerűen működik,élhetek a 3 napos cseregaranciával??
És ha nincs raktáron a boltba olyan telefon,tényleg várnom kell 15 napot,nem kaphatok más készüléket,abban az árkategóriában amiben vettem????
Válaszokat előre is megköszönném.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz lupus_l #73116 üzenetére
Köszi a válaszod.
Hát ez nem megnyugtató,vagyis attól függ van-e ott olyan készülék,és milyen az üzletvezető kedve,hát ez kemény!?
Nem ezért vettem telefont,hogy midig csak elromoljon,azt szervizeljék,hát itt nincs semmi joga a vásárlónak max addig míg alá nem írja a szerződéseket,ez nagyon komoly???
És még egyszer köszi
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Vangelis #73124 üzenetére
Pl hívást indítanék,és kikapcsol,lefagy lapozásnál,azt elkezd ugrálni a kép,képernyő feloldásnál,többszöri elhúzásnál se old fel,csak nagy nehezen,mintha panel nem úgy érzékelne.
És úgy tetszett ez a telefon,azt máris egy hibásat fogtam ki,de most kicsit elveszett benne a bizodalmam,de majd meglátjuk mit mondanak a trében,az eladó,üzletvezető.
NAGYPAPA
-
-
Indian74
senior tag
válasz ANDROID??? #73141 üzenetére
Nos én személyesen vettem,ezért volt egy kis para,de hála az égnek a üzletvezető jóvoltából ,kicserélték a készüléket
Hát igen a TELEMAX,meg van róluk a véleményem,tisztelet a kivételnek.
Sajnos igen,kifogtam egy gyári hibást,csak sajna kicsit megingott a bizalmam hogy ilyen hibás készüléket kaptam,de majd meglátjuk.
Az a lényeg hogy normálisak voltak a trében,és sikerült kicseréltettnem ,és mindenkinek megköszönném a segítségét.
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
válasz Hege1234 #78498 üzenetére
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem,lehet hogy nem ide tartozik,nem ebbe a topikba,de hogy van az ha én t-mobile előfizető vagyok,már vagy 8 éve,de vennék egy laptopot,és csak úgy adják meg ha mobilinternettel együtt veszem meg,(nekem az nem kell) mert otthoni ( T-home) szolgáltatást ott nálunk a kis falunkba nem elérhető,és vállalkozásom nincs és nem is alkarok.
Más megoldás nincsen hogy csak a laptop részleteit keljen kifizetni,és más ne???
A válaszokat előre is megköszönnémNAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!!!
Lenne egy fontos kérdésem,vettünk egy telefont 3 napja,de nem tetszik nekünk a telefon,mert nagyon lassu,rosssz az éritö felület,wifi se a legtökéletesebb.
De az gond feleségem nevére vettük,webshop-on keresztül,(a 14 napos ellálási jog).
Én is vissza vihetm,vagy csak futárszolgálton keresztül,és tényleg várni kell,kb 15 napot???
Elöfizetés meghosszabítására vettük részletre,de kellne egy megbizhatobb készülék,ez sajna nem az igazi.
A válaszokat elöre is megköszönném.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Valaki erre tudna nekem érdemleges választ adni,kis segítséget,jól jönne???
Előre is megköszönném
[link]NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy e-hónap elején rendeltünk elöfizetés meghosszabításra egy telefont (Galaxy a5 2016),és az ajándék BT fülest.
Namármost,készlethinyában,az irták a honlapukon hogy január végéig kiküldik futárszólgálattal,de még ma sem kaptuk meg.
Mit tudok tenni,hivjam öket,várjak türelmessen????
Kicist idegesitö hogy ha már megigérik,adják a BT fülest,akkor idöben küldék is ki,szerintem.
A válaszokat elöre is megköszönném.További szép napot mindenkinek
NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
Sziasztok
Lehet hogy nem itt kéne kérdeznem de úgy látom hogy laptopot mobilinternetre már részletfizetésre nem lehet kérni,rendelni,csak egy összegben??
Az adott elöfizetésem mellé szeretném,de úgy látom ez már a multé.NAGYPAPA
-
Indian74
senior tag
És ez is igaz???
"NetPlusz L
A NetPlusz mobilinternet-csomagokat 2017. május 1-jétől lezárjuk. Így azok a jelzett időponttól már nem választhatók új vagy meglévő előfizetéshez sem. Ajánljuk új Mobil díjcsomagjainkat választható internettel 400 MB-tól 30 GB-ig!"Ha én NetPlusz L-röl váltok,PL: NetPlusz XL-re,és ha visszaváltanék május 1 után,már nem lehet változtatni???
Ha így van,nagyon érdekes.[ Szerkesztve ]
NAGYPAPA
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Laptop 15,6" -70% i7-10610U 4Mag 32GB 512GB SSD FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia