Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Indiában Philips okostelefonokat is lehet majd választani
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fecó88
tag
Sziasztok Samsung galaxy s23 ultránál hogy tudnám b3 ra kényszeríteni a telefont bocsi az off ért de nem találtam a samsung topikot köszi.
-
vence
aktív tag
válasz
yogibear
#139692
üzenetére
Megkímélhetnél a használhatatlan ötleteidtől ...

Gondolom, nem használod rendesen, csak más mellett, azért jössz ilyen szuper ötletekkel ...
Ja, a T. hosszú évek alatt sem tudta megoldani, hogy az ügyfél döntse el, hogy melyik adatot szeretné fogyasztani először ...
Nem beszélve, a rendszeresen nem nulláról induló számlálókról!
Szóval ... -
vence
aktív tag
válasz
Intruder2k5
#139684
üzenetére
Persze, én is megszoktam oldani a problémáimat, csak az a gond, hogy nem ilyen működést, szolgáltatást ígértek/-nek.
És, mint említettem én is otthagytam náluk 1,5 GB-ot a haviból ...
(mert ugye azt még véletlenül se lehet görgetni, pedig ki is lett fizetve jó magas áron).
Mások is említették már itt az ottmaradó GB-os nagyságrendű adatokat.Szóval ezekből bőven telne több sávszél a T App-nak,
ez elég egyértelmű úgy gondolom.Nekik persze nem, mert bármit jelez az ember, vagy kap minimális jóváírást, vagy megy a mellébeszélés, ködösítés, nem ritkán hazudozás, de a probléma a legritkább esetben oldódik meg.
Miért nem lépek ... ?
Mert a többi sem jobb semmivel!
Nincs valós alternatíva ...
Sajnos ez van.
-
-
válasz
esbii22
#139693
üzenetére
Általában ez úgy szokott működni, hogy az ilyen csomagok egy darabig lezárt csomagként működnek még tovább, tehát akinek van az használhatja, de új előfizetést kötni már nem lehet rá, viszont idővel biztos ki fogják vezetni. Aztán, hogy ez fél év múlva lesz, vagy három év múlva, azt nem tudni.
-
btraven
őstag
Dominó adategyeztetés a web oldalon nem működik, csaj egy üres oldal jön be. Valami tipp esetleg?
https://www.telekom.hu/eves-adategyeztetes -
esbii22
őstag
Mi a véleményetek az új tarifákról?
Nekem most 10 GB net van és 80 perc beszéd. Ha jól látom ilyen nincs már a kínálatban. Megtarthatom ezt vagy majd idővel le kell cserélnem?
-
btudos
nagyúr
válasz
Viiktor1989
#139689
üzenetére
Igen, az átirányítás független attól, hogy aktív-e a SIM, ami a hívószámhoz tartozik.
-
Viiktor1989
aktív tag
Sziasztok! Pár napig külföldön leszek ,ezért vettem egy e sim szolgáltatást(Airalo).
A jelenlegi telekom telefonszámomat erre a pár napra át szeretném irányítani anyukám ,szintén telekomos telefonszámára.
EU-n kívül leszek, ezért azt javasolták ,hogy a telekomos számomat addig tiltsam le, és az e-simes legyen prioritásban.
Így megvalósulhat az átirányítás? -
totron
addikt
csasz75 + yogibear, ha nincs egyéb neted, csak a Telekomé, akkor meg tud ám érződni, ha a valóság eltér a mondástól. vence nem a legnépszerűbb kritikus, ti viszont túlontúl elnézőek vagytok.
-
whbear
senior tag
válasz
whbear
#139686
üzenetére
Jó lett! Valami miatt nem volt aktív a 4G hang a kártyán. Ez éjfél körül megoldotta a 4G hang problémát, viszont mikor letettem 2G-re akkor ugyanaz. Se kimenő se bejövő, SMS az megy. Na mondom akkor SIM csere (ami azért meg lesz ma ejtve). Reggel még bekapcsoltam, Android 14-re jött két frissítés. Most már úgy látszik megnyugodott és nincs több update. Viszont kipróbáltam és gyönyörűen írja hogy EDGE, amit azelőtt nem is írt és működik a 2G is. Nem hálózati gond volt mert kipróbáltam másik telefonon.
Szóval megizzasztott rendesen. Hátha jó lesz ez infó még. Köszönöm a segítséget! -
whbear
senior tag
Mindenkinek köszönöm a tippeket. Nem volt aktív a 4G hang. Most már megy a hang és az SMS is 4G-n. Viszont ha átteszem 2G-re akkor se kimenő se bejövő hívás. Fent van a hálózaton és nem is dobja el. Másik telefon megy 2G-n, hálózat az rendben van.
-
Cs1csó
titán
válasz
Intruder2k5
#139684
üzenetére
-
válasz
Cs1csó
#139683
üzenetére
Hogyan aktiválhatom a netbővítőket?
Kattints az AKTIVÁLOM gombra, és kapcsold be a netbővítőket a Telekom Fiókodban az előfizetés kiválasztása után a "Szolgáltatás részletei" menüpontban vagy a Telekom alkalmazásban a Kiegészítő szolgáltatások közt. Hívhatod a 1777-es Domino telefonszámot is.
Világos, hogy nem a legkényelmesebb megoldás, de van lehetőséged a 1777-et hívva is megrendelni a Maraton csomagot, szóval nem mission impossible. -
Cs1csó
titán
válasz
yogibear
#139675
üzenetére
Lehet félrebeszélünk, tehát pl. a Postán vagy egy újságosnál 5 ezer forintért töltöttem pénzt a telefonszámomra (azt igazoló SMS is megjött) majd ezután akartam belépni az alkalmazásba, ahol ugye ha kap netet akkor már látható, hogy van elég pénz ahhoz, hogy tudja aktiválni a Domino Maraton 5GB-ot 4 ezer forintért. DE nem töltődik be az app.
-
vence
aktív tag
válasz
csaszi75
#139674
üzenetére
Nem lassabban, hanem olyan lassan, hogy ember legyen, aki kivárja és azt is lehet látni, hogy vannak helyek (a reklámok helye) ahol akadozik.
Egyébként tudod ezzel az alapvető gond, hogy a felhasználók kifizetett Gigabájtokat hagynak náluk esetenként, ők meg a saját érdekükben sem tudnak normális sávszél-t biztosítani a c@ros applikációjuknak !!!
És a közel nullára korlátozás is csak nálunk szokás egyébként!Az állandó ingyen tanácsadás meg unalmas, mert leginkább még a saját érdeküket se tudják értelmezni, lásd fenti példa.
Nem túl sok logika kellene pedig hozzá, ugyanúgy, mint felérni ésszel, hogy nem blokkolom az applikációmat, mert lehet pár ügyfél olyan helyzetben, hogy épp nem tud frissíteni.
És van pár dolog, ami csak az app-ban megy és a fizetés, feltöltés is más a webes felületen, adatkeret nélkül pl. leginkább time-out.
Ez is csak azt mutatja, h nincsennek normálisan tesztelve a dolgok.De egyesek szerint itt minden facca.
Gondolom neked az autód is mindig kevesebbet fogyaszt legalább 1 literrel, mint másoknál ugyanaz a típus ...
Ismerős sztori!
-
whbear
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy Sony Xperia 10 IV - et. Egy dominó kártyával szeretném használni, ami 4G képes és rendesen működött az előző Xperia XZ-vel. Azt csinálja, hogy felmegy a hálózatra, de se kimenő se bejövő hívás nem csinál semmit, kimenő hívásnál csak eldobja a hálózatot. Ha hívom a számot akkor nem kapcsolható de az SMS a hívásról az kijön rá. Kipróbáltam 3 ugyanilyen kártyával a családból, de minddel ugyanez a helyzet. Viszont van egy kártya ami ugyanolyan dominó, azzal tökéletesen működik. Látszólag egyforma 4 kártya, régebbi telefonokban mind jó, az xperia 10-ben pedig csak az egyik működik. Minden beállítást átnéztem, semmi eredmény. Cseréltessek kártyát? -
csaszi75
senior tag
válasz
Cs1csó
#139673
üzenetére
Lassabban megy, a Telekom sem hülye, biztosan le van korlátozva a sebesség az elfogyott adatnál.. de neked így úgy tűnik, mintha nem működne.
Teszteld le, frissítsd az appot WIFI-n, majd elfogyott adatnál kezd el nyomkodni. Ezt tettem és működött.. Ki is írta hogy "Bejelentkezés a Telekom hálózatba", de közben az APP-ben tudtam navigálni.. és kapcsolgatni.. -
csaszi75
senior tag
válasz
4Grider
#139671
üzenetére
A Vence bejegyzése értelmetlen volt, mert csak fröcsögés volt, nem kért valós segítséget, csak szidta, most épp a Telekomot.
Egy csomó lehetősége lenne, de ezek szerint azok nem érdekelik őt...
Nálam tök jól működik elfogyott adatnál..
Azonban ha nem friss az APP, akkor első indításkor telepíteni szeretné esetleg az új verziót, akkor abba bele fog halni.. mivel nem tudja letölteni a PLAY-ből.
Az nem a szolgáltató hibája..
Most teszteltem, elfogyott adatnál a Vence kedvedért, tökéletesen működik. -
csaszi75
senior tag
válasz
Ateszpapa
#139597
üzenetére
Egyértelműen kiderült, hogy a Telekom APP-ban vagy a Telekom weboldalon nem engedélyezik a lefelé vagyis az olcsóbb díjcsomagra váltást.. csakis a drágábbra váltást..
Szó szerint ezt mondta az ügyintéző a shop-ban..
Kamu hibaüzenetet dob be az app/weboldal, hogy "kötbért akarsz fizetni, inkább válts magasabb csomagra"
Simán ment a shop-ban az olcsóbbra váltás (de a tavaly aláírt két éves árszint felett) -
vence
aktív tag
A T sajnos elég sok mindent kulturálatlanul és nulla körültekintéssel old meg.
A múltkor néztem, a T. app frissítése nagyobb, mint Y orig letöltési mérete.
Az pedig csak a nuilla tovább gondolást, körültekintést igazolja, hogy szerintük rendben, van, h a frissítés jelzésével blokkolják, azaz full használhatatlanná teszik az app-ot.Mindezt csak azért, hogy a legújabb reklám ötleteiket beépíthessék, ill teríthessék.
Az pedig nyilvánvaló mese, hogy nem fogaszt adatot az App.Akkor mégis, miért nem működik normálisan adategyenleg nélkül?!
Ez is kb. olyan, mint a Domino roaming volt anno, az se működött sose az elvárások szerint ...
Szóval, akkor örülök, amikor nem látom az appjukat!
-
4Grider
félisten
válasz
martonl
#139663
üzenetére
Sok helyütt, így itthon is vannak olyan "korlátlan" nagykereskedelmi roaming csomagok, amiket céleszközöknek és kis forgalomra kínálnak a szolgáltatók. Ezek forgalmát nem a szokásos módon, azaz adatforgalom alapján számolják el, hanem átalánydíjasak. Az eszközök köre meghatározott, jellemzően M2M kommunikációt, helymeghatározást vagy egyéb, kis sávszélességen adatszolgáltatást végző eszközök kommunikációjára használhatóak ezek a csomagok. Tehát kizártak a körből a mobiltelefonok, modemek és routerek nagy része. Ha mégis az utóbbi eszközökbe kerül az ilyen roamingot folytató sim, akkor a roaming szolgáltató jogosan léphet fel a kommunikáció ellen, azaz tagadhatja meg, vagy teheti le 2G-re (ha van ilyen lehetősége/jogosultsága). Nyilván ilyenkor nem a roaming szolgáltató a hibás, hanem ezt a kommunikációs lehetőséget rossz helyre értékesítő szolgáltató.
-
martonl
senior tag
válasz
4Grider
#139660
üzenetére
Kb. annyira, mint a másik topikban. Ráadásul gyanús, hogy a hibát a Telekom okozza. Nyilván nekem a Telekom nem fogja elhárítani a hibát (én azért megpróbáltam), azt a honos szolgáltatónak kell kezdeményeznie. Ha lenne itt több roaming partner és mindnél fennállna a probléma, akkor természetesen nem itt kérdeztem volna.
-
martonl
senior tag
válasz
szabonagyur
#139656
üzenetére
-
martonl
senior tag
Ok, köszi a segítséget. Ha esetleg megteszed, megírod a supportjuknak? Chaten az appjukból. E-mail és a webes chat a jelek szerint nem jut el hozzájuk.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur
#139652
üzenetére
Rendeltem egyet tesztre, tényleg szétdobál ott ahol rendes Telekom SIM megy gond nélkül.
Én az eSIM kiadójánál keresném a hibát.
-
martonl
senior tag
válasz
szabonagyur
#139650
üzenetére
Ha ugyanúgy kivágja a 4G hálózat a kártyát akkor ez nem tudom, számít-e valamit.
-
csaszi75
senior tag
-
válasz
Landsmann
#139645
üzenetére
Az a helyzet, hogy jelenleg nem nagyon éri meg 5 MHz-ért B8-at indítani. (Sokkal inkább érné meg országosan a teljes 30 MHz-es B3-at felhasználnia a T-nek pl.: 15-15 MHz felosztásban és aztán CA-val összefogni --- ha már elhappolták az összes szabad frekit a Digi elől, miközben nem is használják semmire.. khm.. a GSM 1800-at elkéne már felejteni...)
A Yettel azért használ B8-at, mert ők 10 MHz-et tudnak rajta nyomni, cserébe B28-on csak 5 MHz-ük van, ami viszont már jobban megéri, mert kicsivel jobb a lefedettsége, így lehet játszani a terhelés eloszlással, hogy csak a nagyon távoli eszközök használják.
A Vodafone ennél sokkal gyalázatosabb és siralmasabb okból használja a B8-at: a lehető legkisebb pénzbeli befektetéssel indított 4G-t az olyan régi elvault site-okon, ahol egészen eddig nem volt 4G, csak 3G. A 3G lekapcsolás után pedig teljesen megszűnt az adatforgalom lehetősége. Ezért teljes bázisállomás modernizálás helyett olcsójancsi megoldással a 3G helyére konkrétan egy 5 MHz-es B8 4G-t tettek be, ugyanazokkal az elavult vasakkal, amiken eddig csak 3G ment maximum.
Meglehet nézni a cellmapperen a voda B8-ra szűrve, hogy milyen sok site érintett az országban, ami eléggé elkeserítő. Sajnos BP-n is elavult rádiós berendezéseket látni a legtöbb helyen a vodának.Mindeközben a Yettel agresszív modernizációjának köszönhetően a hálózatának igen nagy részén az utolsó csavarig lecserélte a rádiós eszközeit.
Sajnos a Telekom is egy kicsit megrekedt a fejlesztésekkel, de azért sok helyen látni az országban, hogy új rádiós eszközök kerültek fel (az amúgy sem annyira elvault eszközök helyett, mint a vodának), viszont nincs változás a frekvenciákban. Gondolom a T most "altat" aztán egyszer csak "durrantani" fog és a már modernizált site-jain elkezdi nyomni az 5G SA N1-et. De legalább a Yettel ösztönzi a versenyre.
A voda meg, hát voda... több éves lemaradással... -
Landsmann
addikt
A Telekomnál nem használják a B8-at?
-
csaszi75
senior tag
válasz
#31816946
#139623
üzenetére
Volt ilyen hiba régebben is a Telekomnál.. egyszerűen volt valami központi hibájuk, ahol is az átvitelben elrontottak valami konfigot/hiba volt.. és ezért egy harmadik számon csörgött ki a hívás..
Ezt be kell jelenteni az ügyfélszolgálatnak.. aki visszahív, attól pontosan megkérdezni, hogy mikor kapta tőled a hívást.. s minden adatot megadni nekik.. és verni az asztalt, hogy vizsgálják ki
-
Dave1984
őstag
Telekomos céges számomra jött egy sms hogy
A parkolas leallitva!
Start: 2024.04.18 13:52
Stop: 2024.04.18 15:55
Rendszam: xxxxxx(H)
Zona: 0501
Dij: 1230 + 50 Ft
NMFR
+36303444806
erről a számról jött az sms.Probléma annyi csak hogy se autóm se jogsim.
Valaki rossz számot adott meg értesítésnek? Vagy mi történhetett? -
EmberXY
veterán
válasz
#31816946
#139628
üzenetére
Bajod nem lehet egyik esetben sem, mert bárki(ke)t is hívogatnak a hívószámoddal, ha "ügy" lenne belőle, a szolgáltatód bármikor tisztázza, hogy a hívást nem te indítottad. A kellemetlen része jelenleg csak az, hogy magyarázkodnod kell, amikor visszahívnak, ez nálam is ugyanígy van, szerencsére egyre ritkábban (havi kb 1 alkalommal).
Ha teszel feljelentést, nagy valószínűséggel elutasítják, ahogy az enyémet is, de sok lúd disznót győz alapon előbb-utóbb hátha lesz eredménye. Ha nem nagy fáradtság, én azt javaslom, hogy tedd meg a feljelentést, akár ügyfélkapun keresztül is megteheted. Hátha előbb-utóbb elér oda a tudomány hazánkban is, hogy néhány unatkozó kiber nyomozó vissza tudja keresni, hogy kik üzemeltetik az ilyen szolgáltatásokat. -
EmberXY
veterán
válasz
#31816946
#139626
üzenetére
Gyakorlatilag semmit, és ezt tapasztalatból írom. Nekem ugyanez a problémám, a szolgáltató is megerősítette, hogy erről van szó, de nem tehetnek semmit, mivel nem az ő rendszerükön megy keresztül a hívás.
Feljelentést is tettem, minden adatot, információt csatoltam, még azt a listát is, hogy kik hívtak fel azzal, hogy én kerestem őket... Feljelentés elutasítva, mert nem valósult meg semmilyen bűncselekmény, papírom van róla.
De azért linkeltem a téma topikját, hogy ne itt szemeteljünk ezzel, ha nem muszáj. -
#31816946
törölt tag
Sziasztok!
Ma hívott egy számomra ismeretlen, hogy kerestem őt. Hogy fordulhat ez elő? Én nem hívtam.
-
onetwo
tag
Sziasztok!
Üzleti előfizetésről (ami a saját nevemen van), lakossági előfizetésre váltás mennyibe kerül most a telekomnál? -
4Grider
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#139620
üzenetére
Akkor ez nem szolgáltatói hiba. Az imessage akárcsak az rcs nem sms. És csak utóbbi útvonala szolgáltató függő.
-
-
4Grider
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#139618
üzenetére
Biztos, hogy sms és nem rcs?
-
Az normális, hogy küldök egy sms-t a főkártyámról, és válasz érkezik, de az okossim-re, és csak arra?
-
martonl
senior tag
válasz
szabonagyur
#139614
üzenetére
Persze, meg amikor éppen felmegy 4G-re, akkor van is adatforgalom, tehát szerintem minden beállítás jó. 2G-re kényszerítve pedig tökéletesen megy.
Yetteles roaming kártya nekem is megy rendesen. -
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day 1 GB -
martonl
senior tag
válasz
szabonagyur
#139610
üzenetére
Igen olyan kártya és használható itt (global), de csak a Telekom az itteni roaming partnerük.
-
szabonagyur
félisten
válasz
martonl
#139579
üzenetére
Ha jól értem ez hasonló mint a Nomad vagy Airalo SIM kártyák.
Eléggé OFF itt a téma, de olyat vettél ami az Eskimo szerint is használható itt az országban?
Tavaly volt Airaloról olyan eSIM-em amit magyarországi használatra vettem, ugye ehhez be kell kapcsolni a roamingot, de pl. Franciaországban ez már nem volt használható.
-
ntomi0730
senior tag
válasz
martonl
#139579
üzenetére
Ugyan ez van Ausztriában romingolva a magenta-t hálózatán. Kivétel nélkül mindegyikünket érinti(különböző készülékek) kb. 1 hónapja van ez a probléma. A mi kártyáink is t-mobilok. Ami érdekes, a céges Osztrák magentás kártyák viszont hiba nélkül mennek. Valami nagyon nem kerek.
-
zzola
titán
válasz
zzola
#138642
üzenetére
1 nap híján 2 hónapba telt, míg számhordozást követően a Domino egyenleget visszautalta a Telekom, amire egyébként 30 nap kötelezettségük van. Ha nem jár utána az ember, simán meglopnak és hazudnak az alkalmazottak. Mondjuk ahol ilyen kormánya van egy országnak, ott mi mást is várhatna el az ember. Ezek után többször meggondolom, hog nekem kell-e ezektől bármilyen szolgáltatás.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Synology NAS
- Energiaital topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Windows 11
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- BestBuy topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- Asztali PC , i7 12700KF , RTX 5070 , 32GB DDR5 , 1TB NVME , 2TB HDD
- Lenovo ThinkPad L570, 15,6" FHD kijelző, I5-7300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, 4G/LTE, W11, Számla, 1 é
- HP EliteBook 840 G3, 14" FHD kijelző, I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia
- HP EliteBook 840 G3, 14" FHD kijelző, I7-6600U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, 1 év garancia
- MacBook Air 13" M2/8GB/256GB/Magyar/Éjfekete/Garancia
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- 171 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3319
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3937, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





