Hirdetés
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andris837
senior tag
válasz vence #138072 üzenetére
Igen, hűséggel a meglévő otthoni (TV) előfizetésre. Amúgy is terveztem hosszabbítani a hűséget, csak folyamatban van itt az optikai fejlesztésük a településen ahol élek és úgy voltam vele, hogy akkor már megvárom míg az éles lesz. Mondta az ügyintéző, hogy nem fontos megvárnom, hiszen nem minősül szerződésszegésnek, ha arra módosítok majd.
A várható áremelés nem került szóba.
Nekem otthoni előfizetésre ők véleményem szerint a "legjobbak", sok lehetőségem nincs válogatni. Van még más szolgáltató ugyan, olyan is akinek optikája van, de rájuk meg panasz van folyamatosan. Nekem nagyon régóta van Telekom szolgáltatás, akár mobil, akár vezetékes és mindig megbízható volt és - lekopogom - soha nagyobb gondom nem volt vele. Idős anyukám velünk lakik, aki már megszokta és megszerette ezt a csomagot, megvannak a kis csatornái amiket néz, így most ha váltok, akkor megint tanulhatná meg újra a csatornákat, stb... Igazából neki van ez a TV előfizu, nekünk a párommal szerintem max. a sport- és természetcsatornák miatt lenne rá igény.
Engedmény pedig nem számottevő volt, de volt (134 860 Ft listaár helyett 126 968 Ft lett a készülék ára). És nem is gondoltam, hogy a Telekomnál lesz a legolcsóbb ez a készülék. Konkrétan legjobb áron (árukereső alapján) tudtam megvenni a telefont 22 havi kamatmentes részletre - ami nem is volt igény, de ha már lehetőség van rá, akkor miért ne?! (amúgy listaáron vettem volna) -iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN
-
btudos
veterán
válasz vence #138072 üzenetére
Minden szolgáltatónál ÁSZF-ben szerepel, hogy maximum a hivatalos éves infláció mértékével emelhet, teljesen mindegy, hogy mikor melyik szolgáltatóval szerződsz, ebben sajnos érdemi különbség nem lesz, akár tetszik, akár nem. Ha most kötsz szerződést, akkor is emelkedhet a fizetendő havi díj márciustól, ha megvárod, akkor már csak az emelt havi díjon tudsz szerződni, ez alól nincs kibúvó.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
-
-
kchris78
veterán
válasz vence #138093 üzenetére
Abszolut igazad van. Ez a folyamat akkor kezdodott 10 eve mikor evrol evre szepen 3-5-? szazalekkal emelkedtek a berek, inflacio gyakorlatilag nem volt. Na akkor szaladt el a lolab, es csucsosodott ki a valasztasi penzzel ( nem minositem nem akarok politikat ).
Tessek kicsit rosszabbul elni: abszolut igaz ez is. Viszont a telko megkerulhetetlen, ez nem annyira opcionalis dolog, mint egy premium kaja vagy ruha etterem stb ami ritkithato - elhagyhato tobbe kevesbe. Ott lehet operalni ezekkel a fogyasztoi modszerekkel.
-
Kbali
nagyúr
válasz vence #138093 üzenetére
"Az pedig, h a 3 nagy azonos mértékben emel, versenyjogi szempontból, helyből aggályos" - termékmenedzserként figyeled a piacot, a vásárlói reakciókat, versenytársakat: majd hülye leszel kevesebbet emelni, főleg, ha nincs szükséged piacra (akkor meg jön, hogy dömpingár és veszteség).
-
csaszi75
senior tag
válasz vence #138167 üzenetére
Biztosan valami olyasmi van, hogy ha elfogy az adatkeret, akkor ugye nem érsz el semmit, de ez mellett ami meg elérhető, az le van korlátozva valami nagyon lassú sebességre.. 32/32 vagy 64/64 vagy 128/128 kbps..
Ez tökre érthető, a visszaélések elkerülése végett
Kb 10-12 évvel ezelőtt voltak ilyenek a T-nél és a V-nél is, hogy ki lehetett játszani az adat elfogyását.. kis trükkökkel Nah és ezt védik le a lassú adatsebességgel..
*** Jah és tényleg baromi lassan tölt be a T APP elfogyott kvóta mellett, most teszteltem egy Domino kártyámon. De miután betölt, akkor más stabil lesz..[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz vence #138171 üzenetére
Igazad van, ha valakinek mindennel csak a baja van (ráadásul több reggel), butaságokat is ír, a segítő információkat pedig jobbára figyelmen kívül hagyja, csak a kritikát nyomja, ahhoz egy idő után nehéz építőleg hozzászólni... Szóval el is engedem a dolgot
Ja, amire megtévesztést és hasonlókat írsz, azért előtte el kellene olvasnod a tájékoztatókat, használati feltételeket az alkalmazás...stb. kapcsán.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
félisten
-
AnonymusX
senior tag
válasz vence #138229 üzenetére
Legközelebb maradj végig Wi-Fi-n és látni fogod, hogy megkapod a teljes adatmennyiséget.
Mellékesen megjegyezném, hogy a Gateway (GW), ami a telefonodat kezeli, meghatározott egységenként foglal le a rendelkezésre álló adatkeretedből. Simán lehet ez 100 MB egység. Ha ebből te végül 50 MB-ot forgalmazol el és lecsatlakozol a hálózatról, akkor a GW természetesen visszajelenti a kvótakezelő rendszernek, hogy 50 MB-t fennmaradt a kért egységből, így az jóváíródik.
Viszont amíg van sessionöd, addig a pontos elfogyasztott adatmennyiséged nem lesz visszajelezve.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
4Grider
nagyúr
válasz vence #138276 üzenetére
Legalább tennéd off-ba. Semmi köze nincs ui. egyik ország frekvenciagazdálkodásához és az adóztatáshoz egy másik ország szolgáltatójának, így logikusan az árképzés is egészen más elvek alapján működik. Érdekes módon nem hivatkoztok olyan országokra, ahol hasonló árképzés van mint nálunk, mert hasonló az adóztatás és a frekvenciagazdálkodás is.
-
4Grider
nagyúr
válasz vence #138279 üzenetére
Ez a hozzászólásod meg pont ontopik volt. De mindegy, majd belejössz.
A T kiemelkedő adózás utáni eredményéről még nem hallottam, azt hittem, majd csak május végén lesz meg a mérlegük. Ha én ennyire lemaradtam volna a konkurenciától hálózatfejlesztés tekintetében, mint ez a két szolgáltató a yetitől, én is gyűjteném a pénzt. Nem két fillér lecserélni a régi rru-kat ennyi bázisállomáson, a 700 MHz alapú 5G-jük is csak egy farokmutogatás, ami lehet hogy nagy, csak éppen elég petyhüdt... -
veterán
válasz vence #138276 üzenetére
Szerintem fejezd be ezt a más országban mi van dolgot. Itt minden drágább és sz$rabb a fizetés. Ez van, én nem így akarom, de a "2/3-ad" igen.
Kár ide beírogatni, mi van a hanyatló nyugaton, ahol egymást eszik az emberek, miközben megfagynak.
Szóval kérlek én is, hagyjuk mi van máshol. Ez a Magyar Telekom mobilos topic. -
csaszi75
senior tag
válasz vence #138276 üzenetére
Csak egy adalék, a DT group éves árbevételének a Magyar Telekom a *JAV: 1-2%-át adja.
Egy magyarországi szolgáltatónak ugyanannyiért adnak el a szállítók berendezéseket szolgáltatásokat mind bármely más országban.
A 2% bevételből ugyanolyan szolgáltatást kellene adni, mint pl Németországban..
Eleve lehetetlen pénzügyileg fenntartani ugyanazt, abból a kevés pénzből, amit az ügyfelek generálnak.
Mindig is csodálkoztam azon, hogy hogyan tart fenn egy-egy kisebb ország 2-3-4-5 szolgáltatót.. Egyszerűen nem mindegy, hogy 10 millió előfizető vagy 80 millió előfizető finanszíroz 2-4 mobil szolgáltatót...
Azon imádkozhatunk, hogy ne dőljön be egyik sem és ne szűküljön le a szolgáltatók száma kettőre[ Szerkesztve ]
-
ubyegon2
nagyúr
válasz vence #138445 üzenetére
- - Ebből azért máshol 2 nagyon jó előfizetés lazán kijön ...
Akkor nincs más hátra...no de annak ellenére mégis itt miniblogolsz, de miért? Bár nem szólhatok semmit, ma még nem toltad, hogy a free DD 300megából mennyit nyúlt le a galád Telekom.
mennyé' be az ólajtón és ne gyere ki
-
4Grider
nagyúr
válasz vence #138445 üzenetére
Nyilván a szolgáltató nem érdekelt abban, hogy nagyon olcsón adja a korlátlan netes díjcsomagjait, főleg nem azokat, amikben benne van további kettő korlátlan netes sim is. Megfigyelhető volt, hogy amikor megjelent a multisim és elég sokan elkezdték használni, rendesen beesett az elérhető sebesség, így a szolgáltatónak sok 100 milliót kellett a bázisállomásainak fejlesztésére fordítania. Az olcsó korlátlanság így végtelen fejlesztési spirálba kényszeríti a szolgáltatót és mivel a felhasználható frekvenciablokkok száma véges, nem lehetne jól kijönni belőle. Aki tehát olcsón ad ténylegesen korlátlan mobilnetet, az előbb-utóbb letérdelteti a hálózatát.
-
4Grider
nagyúr
válasz vence #138449 üzenetére
Magyarországon élünk, a saját törvényeinket/lehetőségeinket használva. Sajnos az EU még nincs azon a színvonalon, hogy minden országban és minden területen egységes jogszabályok és adózási rendszer legyen, ahogy elnézem, egy darabig nem is lesz, mivel a társulási szerződés elég sok mindenre nem kényszeríti rá a kormányokat. Innentől kezdve semmi értelme nincs annak, hogy egy másik országban történtekre hivatkozol, meg a működő piacot hiányolod. Attól hogy itt írogatsz, még nem történik semmi...
-
félisten
-
veterán
válasz vence #138468 üzenetére
Valamelyik másik fórumban, de lehet, hogy itt valaki már leírta, hogy teljesen felesleges más országokkal összehasonlítani az itteni viszonyokat. Attól, hogy naponta többször valahova bekommenteled ezeket, még nem lesz változás. Sz$r dolog, hogy máshol jobb árérték arányú a telekommunikáció? Sz$r. Az esély meg lett volna, hogy itt is jobb legyen, a digi megléte alapja volt ennek a lehetőségnek. De mocskos tolvaj érdekek a kartellezés felé tolták a jelenlegi magyar telekommunikációs viszonyokat. Én nem akartam ezt, de a "többség" erre szavazott.
Ne kínlódj ezen tovább. Majd egyszer ez az ország is másképp áll dolgokhoz, ma még nem. Hátrafelé megyünk. Ez van.
Kérlek, ne másold be más országok árérték arányban sokkal jobb csomagjait ide.
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
válasz vence #138449 üzenetére
Ez Magyarorszag. A masik fele annak amit irsz hogy ingyen kellene minden vagy legalabbis jo olcson, aztan az elvaras hogy 0-24-ig porogjon a torrent meg hasonlok. Mobilnet NEM alternativaja a vezetekes netnek. Ezt itthon sokan nem hajlandok elfogadni. (plusz sajnos keves ilyen felhasznalo is eleg egy-egy cella leterdeltetesehez) Indult ez az egesz anno a voda gprs korlatlan akciojaval.. Mas orszagokban NINCS ncore meg hasonlok. Plusz, pl Olaszorszag ahol olcso a mobilnet, a tenylegesen korlatlan csomagok qqq... dragak, ellenben az 50-100-300-500GB csomagok olcsok . Rad bizom annak a megfejteset hogy vajon miert . Itthon is ezt kellene csinalni es lekopnanak azok akiknek a felhasznalasi szokasaik alapjan semmi keresnivalojuk nem lenne a mobilneten.
[ Szerkesztve ]
-
yogibear
addikt
válasz vence #138503 üzenetére
Pedig alkalmazzák... a zöld mammutnál már 2005-ben is volt, a Net számlacsomaghoz alapból járt például MC webkártyával együtt, amit ugyanúgy 3 évente cserélnek... a mostan Smarthoz is lehet külön kérni minimális havidíjért (147 huf asszem)...
Átvezetés meg ingyenes...
Csak sokan úgy vannak vele, hogy elég a sima számla és a plasztik azzal is tudnak online vásárolni... csak ha egyszer beleszaladnak a késbe akkor jön a jajveszék...„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
Landsmann
addikt
válasz vence #138531 üzenetére
Én is rühellem a frissítéseket, mert általában több problémát okoznak mint amennyit megszüntetnek. Jó példa a Maildroid levelező program. Kifogástalanul működött, aztán vagy 2 év múlva eszükbe jutott, hogy frissíteni kellene. Na, onnantól fogva nincs értesítési hang, illetve nem töltötte le automatikusan a megadott időközönként a leveleket. Aztán egy hónapon belül gyorsan kiadtak még két frissítést, ezzel megoldották az automatikus letöltés problémáját, de értesítés azóta sincs. De újabb frissítés sem. De ugyanilyen gáz volt a windows frissítés. A hangkártya driverét frissítette. Na, onnantól fogva hol volt hangja a gépnek, hol nem. Leszedtem a frissítést és mindjárt helyre állt a béke. Ha valami nem úgy működik ahogy elvárható, akkor oké, legyen a frissítés, hátha megoldja a problémát. De ami jó, azt nem kellene bántani. Az OTP appal is az a bajom, hogy nem tudom a telefonszámlát fizetni. Látszólag minden oké, jóvá is hagyom a tranzakciót, csak éppen nem küldi el a számla értékét. Az meg nem megoldás, hogy minden hónapban leszedem és újra telepítem, újra konfigurálom.Ezt már megtettem, akkor a következő számlafizetésig jó volt, aztán megint nem. Egyszer legyen egy működőképes verzió, hogy azt utána nem engedem frissülni, az tuti.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Cs1csó
félisten
válasz vence #138603 üzenetére
Érdekes, frissíteni akartam de valami másra nyomtam végül nem feissült egy.későbbi app újra futtatásakor végül lefrissült.
Az ilyen "szolgáltatói" vagy "hivatalos" appokat érdemes frissíteni, hátha valami olyan funkció,. szolgáltatás jön amire ajár azükség is lehet.
Nyilván egy film vagy zene lejátszónál ez a frissítési "kényszer" elhanyagolható. Ott max ha bug vagy adott oprendszerrel való inkompatibilitás nem kényszerít rá.
Mi a bajod azzal hogy frissül?
-
vence
tag
válasz vence #138603 üzenetére
Az, hogy jelzi a frissítést és akkor engedem, amikor nekem alkalmas, az szerintem nagyon más ...
mint, amikor úgy jelenik meg, hogy blokkolja az App-ot, ami egyébként működne és használható is lenne.
Nem minősítem most, aki csinálta, vagy még inkább, aki rábólintott.
Régebben ez nem így működött, egyes helyeken talán még most is, voltak különböző kategóriák: időszaki, kritikus stb. frissítés.Nem beszélve arról, hogy leginkább felesleges dolgokat szeretnének felrakni, soron kívül, hogy az adatgyűjtögetésüket ne is említsem!
Elég gyakran használom, használnám az Appot, de sajnos a telón már nincs hely.
(Már többször csináltam, de ez hosszú történet lenne ...
engedély nélküli frissítések stb.)
Egyébként már nincs is mit levenni!Új telefon pedig pont emiatt az inflációs rablás miatt tolódott el.
De nem is kell nekik az új szerződés, mert nem foglalkoznak a problémával.Persze nem csodálkozom, amikor ennyi +bevételt kapnak ajándékba!
(Erre az évre 3% körüli gazdasági növekedést várnak Mo-on,
mai hír ...)
Ehhez kell viszonyítani az IKÁ-t! -
4Grider
nagyúr
válasz vence #138656 üzenetére
Mivel törvényi hely van most már a hordozás esetén bennmaradt egyenleg visszafizetésére, így az ÁSZF-ekben maximum az lehet benne, hogy ezzel kapcsolatban x% vagy y Ft az egyszeri adminisztrációs díj. Mivel ilyen egyelőre nincs még a szolgáltatók ÁSZF-jeiben, így tök felesleges volt a hozzászólásod (megint), az egyenleg visszakérhető hordozást követően 30 napon belül.
Az viszont szomorú, hogy erről a munkatársak nem tudnak, vagy annyira kicsi az összeg, hogy nem foglalkoznak vele. Ha utóbbi eset áll fenn, a szolgáltatók be fogják írni az ÁSZF-be az ezzel kapcsolatos díjaikat (nyilván sem az utalás, sem az ezzel foglalkozó kolléga nincs ingyen a szolgáltatónak). -
yogibear
addikt
válasz vence #138656 üzenetére
Érdemes tudni, hogy ha a feltöltőkártyás előfizetésünk hívószámát hordozzuk el, akkor a fennmaradó egyenlegünk visszatérítését 30 napon belül kérhetjük az átadó szolgáltatótól. Lényeges, hogy a visszatérítés díjköteles lehet, ha ezt előfizetői szerződésünk rögzítette. Ugyanakkor fontos kitétel, hogy ebben az esetben ennek a díjnak arányosnak és összemérhetőnek kell lennie a visszatérítés során – a szolgáltatónál – jelentkező költségekkel.
„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”
-
félisten
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen