- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Tab S9 FE+ teszt
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz DrBubo77 #142910 üzenetére
Nem
Náluk van egy feltöltő kártyás eSIM-em, de az adategyeztetésen és a feltöltésen kívül nem foglalkozom a szolgáltatóval, mert mindenünk Telekomos és nem is tervezünk váltani róla. 20+ éves számok (még a Westel idejéből), Magenta, sok kedvezmény, felénk jó szolgáltatás, érdemi készülékvásárlási kedvezmény stb.
Ez a full valami új szolgáltatás lenne? -
aktív tag
válasz Intruder2k5 #142906 üzenetére
Plusz MultiSIM, de jelenleg egyedül itt van eSIM gyors költöztetés két iPhone között, vagy a Magentához hasonló lehetőség se nagyon van másutt. Kicsit sarkos lett az, hogy “csak az utalás miatt jó a Telekom”.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
aktív tag
Ilyennel sem volt még dolgom idáig: [kép]
Előzmény: egyetlen otthoni T szolgáltatás sem működik ma délután óta. Gyanús volt, hogy nem a mi összes eszközünk (router, Set top box, TV, telefon) ment tönkre teljesen egyszerre, úgyhogy nyittattam hibajegyet. Volt vonalvizsgálat (távoli), és ezt dobta ki, ami a képen van. Nem mindennapi olvasni, hogy “egyetlen szolgáltatás sem érhető el”. Tartozás nincs, de ha volna, akkor sem szó nélkül lőnék ki alólunk a hozzáférést. Kiváncsi leszek, mi okozhatta ezt. Máshol minden működik a szomszédoknál, csak nálunk döglött meg valami (de az aztán nagyon megdöglött, minden OFF).
-
aktív tag
válasz Bferibörs #142760 üzenetére
Próba nélkül nem fogod tudni.
Anno az iOS is mutatta minden régióban, miközben csak a US regionális telefonok esetén működött. Azóta már ez változott, itt is elérhető lett, de önmagában az, hogy ott a menüpont a rendszerben, még nem jelenti azt, hogy működik is.
Az iOS esetén erről volt hír több felületen is, plusz a Telekom oldala is írja. Ha lesz Androidon is ilyen, arról is lesz majd hír, bejelentés.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Kicsirics77 #142688 üzenetére
Így igaz, az Alma világban ez már megoldott kérdés.
Remélhetőleg előbb-utóbb a többiek is lehetővé teszik. -
aktív tag
Valami nem igazán kerek a rendszerben.
36 db SMS jött tőlük, hogy egy szám bevonása után létrejött a Magenta csoport, majd ezt a csoportot rögtön meg is szüntették. Erről szólt a tömeges üzenet, ami érkezett.
A fiókokban persze semmi változás, a Magenta él és virul. Téves üzenetek jöttek. -
aktív tag
válasz MaxxDamage #142580 üzenetére
Amikor ügyintézek, gyorsan beírom a számológépbe, oda történik az előkészítés. Így nem gond gyorsan megadni, utána pedig törlés. -
aktív tag
válasz insight #142529 üzenetére
Ebben biztos, hogy hosszabb távon lesz változás. Meg kell lépniük a gyártóknak, szolgáltatóknak a gyors és könnyű átvitelt, mert hosszabb távon valószínű, hogy búcsúzhatunk a fizikai kártyától.
Első fecske az Egyesült Államok, ahol az iPhone 15 és 16 család tagjai kizárólag eSIM-mel kaphatóak… -
aktív tag
válasz szabonagyur #142314 üzenetére
Egyetértek, ezt a rosszul kezelést én is meglepve olvastam, mert van tapasztalat ilyen téren nálam is, és nem tartom valósnak.
-
aktív tag
válasz totototo #142254 üzenetére
Egyre több helyen lehet a Telokom 5G-n 500 feletti értékeket mérni. Ezek valószinűleg N78 NSA-an vannak mérve.
Egyetértek. Más ütemben, mint a rivális Yettel, de a Telekom is fejleszt az 5G hálózaton. Egyre jobb lesz.
Miért nem találom ezeket az N78 bázisokat a cellmapperen?
Ezt nem tudom. Magam nem is használom a Cellmapper appot, mert iOS alatt nem érhető el…. -
aktív tag
válasz zoltaneger #142239 üzenetére
-
aktív tag
válasz enginev3.0 #142226 üzenetére
Jogos👍
-
aktív tag
válasz szabonagyur #142028 üzenetére
Köszönöm, jó tudni.
-
aktív tag
válasz adika4444 #142018 üzenetére
Vannak ezirányú fejlesztések, idő szükség az elterjedéshez.
Telekom havidijas előfizetés esetén működik két iPhone között a Quick eSIM TRANSFER.
Hasonlóan terjed az a módszer is, amikor egyik iPhone-ról költözöl másikra és csak egymás mellé teszed őket (megtörténik az átvitel). Ez jelenleg csak néhány régióban van így (pl U.S.), ahol már a tavalyi család bemutatója óta csak eSIM van az iPhone-ok fedélzetén.
Jó példa a Yettel pre-paid esete is, ahol egy papír lapon kapod a QR kódot, ami többször is felhasználható. Az előző eSIM törlése után csak beolvasod és kész.
Tehát alakul ez, értelemszerűen időbe telik a terjedés. De van pozitív változás, hogy könnyen, gyorsan menjen a költözése. -
aktív tag
válasz Tompika777 #141749 üzenetére
de azt mondták neki, hogy arra nem lesz szükség, nyugodtan használja a telefonját a megszokott módon a benne lévő kártyával...
Magas Ég, mekkora sületlenség
Jó, hogy képben vagy és tudsz neki segíteni. -
aktív tag
válasz Tompika777 #141745 üzenetére
-
aktív tag
válasz AnonymusX #141447 üzenetére
„Az iPhone-okon tudtommal csak úgy lehet ezt kikényszeríteni, ha repülőmódba váltva visszakapcsolod a Wi-Fi-t.“
Nem zárom ki, hogy régebben esetleg nem így volt, jelenleg viszont nincs szükség „kényszerítésre”, már maximálisan erős hálózati jel esetén is automatikusan átvált mind a jelenleg használt iPhone 15-öm [kép] , mind pedig az előtte általam birtokolt iPhone 13 típus. Másokkal nincs tapasztalatom, de ezek szépen váltanak Wi-fi Hangra, ha az be van kapcsolva/aktiválva van.
Az tény, hogy az iOS nem tartalmaz kapcsolót a preferált mód elérésére, mert ezt a rendszer automatikus módon hajtja vége, tapasztalatom szerint igen jó eredménnyel. -
aktív tag
-
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #141070 üzenetére
A biztosító dönti el, hogy miként kezeli a káreseményt. Az egyik lehetséges megoldás a készülék cseréje. Érdemes lenne megtekintened az általad aláírt (elfogadott) biztosítási szerződést, hogy mit tartalmaz ezzel kapcsolatban, illetve hogyan történik a kár bejelentése, a javítási vagy csere folyamat.
A Telekomon keresztül fizeted a biztosítás díját, de nem a Telekom a biztosító, így neked a biztosítóval (külön cég) szükséges intézni a szükséges dolgokat. -
-
aktív tag
válasz Lauda #141006 üzenetére
Szia!
Magenta csoportban, összevont hűség vállalás esetén érdemi kedvezmény kapható (nálam ez az elmúlt évek során 90 és 120 ezer forintot jelentett).
Ehhez több előfizetés szükséges (nálam 3 mobil, egy-egy TV és internet mellett van egy vezetékes telefon is). Tehát minél több előfizetés van, amire egyszerre vállalod a 2 év hűséget, annál magasabb a kapható készülék kedvezmény. Ha te új belépő vagy, akkor jó eséllyel kell előleget fizetni (nálam 1998 óta fut az alap számom, így ez nem érint, tartozásom sem volt eddig az elmúlt évtizedek során, ez is számít). -
aktív tag
válasz #73820095 #140936 üzenetére
"az atiranyitas a telefonon a kivanalmaknak megfeleloen beallitva latszik"
Melyik számra történik az átirányítás?
Az elmúlt években ugyanis változott a szám.
Ezt találtam a Telekom fórumon:
"Kedves Fórumozók,
tudom, kicsit régi a post. De szerintem még releváns. Nekem most hasonló problémám volt a héten.
Pár infó/probléma, amin végig rágtam magamat:
- 0036309888333-as számot kivezették. Régebben a hívásátirányítást a foglalt, nem veszi fel, nem elérhetőre erre kellett irányítani.
- Nekem először azt mondták a Telekomosok, hogy erre kéne átírni a hívásátirányítást: 0036309888444. USSD kódokkal ez nekem nem sikerült. Azt mondták hogy a Domino előfizetés volt a hibás. Mert ott korlátozva van a hívásátirányítások száma vagy mi a manó.
- Végülis a Telekomos technikai segítségnyújtás* központilag nekem nagy nehezen bekapcsolta a 0036309876543-as számra a fent említett 3 hívásátirányítást és így már működik az SMS értesítő.
*1414-es telefonszámon tudtak csak segíteni. A cseten elhajtottak, mert nem tudtak kapcsolni ilyen "magas szintű" technikai segítségnyújtást.
Remélem segít majd valakinek talán."
Nálam a 0036309876543 van beállítva és így mindig megérkeznek az értesítő üzenetek.
-
aktív tag
válasz Donki Hóte #140870 üzenetére
Nemrég vált elérhetővé az eSIM, talán egy hetes a hír.
-
aktív tag
válasz kovacsmi_74 #140859 üzenetére
Igen, nálam is most frissült az iOS alatti app-verzió és már század értékig jelzi [kép] .
-
aktív tag
válasz nincsnév007 #140669 üzenetére
-
aktív tag
válasz nincsnév007 #140664 üzenetére
Hmmmm.... itt akkor nem kerek valami. Próbáld meg a következő hét elején.
-
aktív tag
válasz nincsnév007 #140661 üzenetére
Nézz rá a Dokumentumok fül alatt a lehetséges szűrési módokra, illetve figyelj a kiválasztott időintervallumra is. Tapasztalataim szerint néhány perccel, maximum fél órával a sikeresen leadott rendelést követően elérhető a számla (erről e-mail is szokott érkezni, linkkel együtt).
-
aktív tag
válasz boborján2 #140656 üzenetére
Itt? Minden? Inkább a rosszindulat szól belőled (ami gyakran előfordul a hozzászólásaidban, több topikban is).
Előfizetés megszüntetése 3 perc beszélgetés volt, amiben benne volt az azonosítás. Az előfizetés azonnal megszűnt, még azelőtt, hogy elköszöntünk volna egymástól (mellettem volt a mobil, amiben a hozzá tartozó kártya volt és még a beszélgetés közben megszűnt rajta a hálózati jel). Sokáig tartott? Nem.
Online rendelt eszközök házhoz szállítása: [kép] és [kép] Sokáig tart? Nem.
Az elállás során a jogszabály által előírt időintervallumon belül dolgozik a szolgáltató, ezt akár lehet sokallni is, szerintem elfogadható az időtartam és ez nem Telekom sajátosság.
Vannak problémás esetek náluk? Igen, vannak, ez a szolgáltató sem tökéletes. Ám barokkos túlzás (vagy utálkozás, tájékozatlanság) azt állítanod, hogy „itt minden sokáig tart”. -
aktív tag
válasz kovacsmi_74 #140611 üzenetére
Ez igazán jó hír.
-
aktív tag
válasz Baboesbogyo #140563 üzenetére
Az utóbbi idők során egyre több alkalommal találkozom 100 mega felett mért értékekkel, az Alföldön mászkálva, kisvárosokban; illetve nagyobb településeken is inkább e felé történt elmozdulás a korábbi 10-30 megás számok helyett.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz zoltanz #140258 üzenetére
Tkomnál forgalmazott iPone 15 Androidhoz képest kizárólag eSim és
Ez jelenleg csak az Egyesült Államokra igaz, Európában továbbra is 1 fizikai és 1 eSIM lehet párhuzamosan aktív (illetve lehetséges 2 eSIM egyidejű használata is, ekkor a fizikai nem aktív).
…feltéve, hogy jól értettem a nem kicsit kesze-kusza🙂 posztot és ez:„kizárólag eSIM és”
ezt jelenti: kizárólag eSIM-es
-
aktív tag
válasz Intruder2k5 #140148 üzenetére
App
Ráböksz a hívószámra
jobb szélén: SIM
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Sony DSC-RX100M VI prémiumkategóriás 20.1 MP digitális fényképezőgép
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Új 2TB KINGSTON XS1000 hordozható SSD , USB 3.2 Gen2, 1050/1000 MB/s, fekete .
- Honor 200 Pro új, 12/512GB black eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest