- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Statikus
senior tag
válasz
Varszegig #131201 üzenetére
A feltöltőkártyás adategyeztetés nem arról szól, hogy lássa a szolgáltató, hogy te vagy-e te, hanem arról, hogy minden évben legalább 1 alkalommal rögzítve legyen, hogy abban a pillanatban ki használja a kártyát. Pld. év közben odaadod a kártyádat a haverodnak, az indít egy adategyeztetést, beírja az adatokat és kész, onnantól a nevén van. Ha 2 nap múlva visszakapod, indítasz egy adategyeztetést és ismét a nevedre kerül.
És hogy honnan tudja a Telekom/Voda/Yettel a személyi és jogsi adatokat?
Biztosan nincs náluk minden magyar összes adata, amivel összehasonlítják.
Erre az a megoldás, hogy bekérik az adatokat tőled, majd beküldik onlány az "adathivatalhoz" - nem tudom mi a neve pontosan - és ők lecsekkolják, hogy amit megadtak, az helytálló-e, vagy sem és visszaküld a szolgáltatónak egy OK-t, vagy egy NOK-t. Persze, ha minden magyar előfizet az összes szolgáltatónál, akkor összeáll náluk is egy nagy adatbázis, de nem tudják, hogy aktuálisan érvényes-e.
Egészen biztos, hogy a személyit nem kell beküldeni a szolgáltatónak, ha feltöltőkártyás vagy, már csak azért sem, mert egy scannelt/fotózott személyi élő arc nélkül nem sokat ér, legfeljebb bűnszervezetben elkövetett "részletfizetéses nullávalkihozás" esetében... -
válasz
Varszegig #131201 üzenetére
Egyik évben nekem is a jogsi beírása volt az, amit simán elfogadott, de volt olyan eset, amikor az egyébként rohadt hosszú lakcím első számát elrontottam és idegbetegségemben lenyomtam véletlenül az Enter-t és egyszercsak kiírta, hogy elfogadva! Mindaddig, mag tucatnyiszor jól írtam a címet, mindig visszadobta....
-
válasz
Varszegig #131196 üzenetére
Szerintem a Telekomnál bármit is bejelenthetsz, akár azt is, hogy Pápa lettél és a Vatikánban laksz, nincs is evilági okmányod!
Maga az adategyeztetés folyamata ugyanis a BM adatbázisából megy.
Én sem jelentettem be semmit, mégis ment az új személyimmel, igaz utóbbi 8-10 alkalommal sosem ment tök ugyanazon adatokkal, kivéve mostanában úgy, hogy lejáratkor küldenek SMS-ben egy kódot, azzal ment utóbbi 2 esetben.
-
anadroid
senior tag
-
slice14
veterán
-
anadroid
senior tag
válasz
Varszegig #118347 üzenetére
Hol adtad be az igényt? Én személyesen 12-én, szombaton, és 15-én, kedden este hordozódott (Mammut). Ja, Vodafone-tól, feltöltőset dominóra (80 perc+1 GB+5 SMS). Nem kellett fizetnem érte, mert kétszer is meg kellett szakítani az ügyintézést (egy visszatérő ügyfél, és egy másik bolt kisegítése miatt). Nem tudta úgy felvinni az adataimat, ahogy a személyimben szerepel (a település neve mögött zárójelben Magyarország), ezért figyelmeztetett, hogy a Vodával is egyeztessem, ott persze ott volt a (Magyarország), a 20 méterre levő üzletükben kb. 3 perc alatt rendbe hozta a hölgy, így összesen 65 percbe tellett.
-
sethonore
csendes tag
válasz
Varszegig #43004 üzenetére
Szia!
Kivételek azért mindig vannak. 2 éve eladtam egy Samsung Note 4 és egy Samsung Galaxy Tab S készüleket melyekre még volt egy pár havi törlesztő. És képzeld voltam annyira gerinces, hogy kitörlesztettem mind a 2 készüléket. Biztos vannak csalók, de nem mindenki az. -
válasz
Varszegig #68034 üzenetére
amennyiben lenne olyan szolgáltató, amelyik minden tekintetben jobb a többinél, úgy mindenki annak az előfizetője lenne, de ilyen sosem lesz, egy "egészséges" verseny mindig lesz, mindenkinek ez az érdeke.
enginev3.0; nem minden kerül a gyakorlatban is szűrésre, ami papíron szerepel, kicsit a szerencsén/véletlenen is múlik a dolog.
-
válasz
Varszegig #68026 üzenetére
a trükközést hagyjuk, a többi meg egyedi döntés kérdése.
más okok miatt meg másik szolgáltatónál lehetne olyat mondani, ami miatt leléphet az ügyfél.
nem mellesleg, van itt két telenor előfizetés, az egyiken nem megy a voip, szóval nem csak papíron tiltja - minden esetleges hibalehetőség kizárva.enginev3.0; a leírás alapján várható volt, hogy az opció leírásában külön kizárt csatornák nem lesznek villámgyorsak.
-
DonMaster
addikt
válasz
Varszegig #67825 üzenetére
azért egy olyan több mint 20e ft-feleti dolog, amég egy régi nem okos telefon meg van 4-6e ft-bol is. a kettö között van különbség, mondjuk azt olyan mintha elopják a trabantodat, azt hasonlitod ösze avval, hogy ellopták az uj ferrari enzo-dat. van különbség, a kettö sulyossága között, az árábol adodoan, mint cselekedet hogy lopás semmi különbség, csak érték szerint van határolva a dolog, minél nagyobb értékü dolog kerül ellopásra annál elörébb van a megkeresés sorában.
-
válasz
Varszegig #67721 üzenetére
Ja, ebben a szegmensben (havi 50 perc és 8-10 sms) mióta dolgozok, nem nagyon van tapasztalatom. Attól még persze létező.
Csak az a baj, hogy ennél a megtakarítás a konkurensek között, legyen 20%, akkor is párszáz ft.
A hűséggel én meg úgy vagyok, hogy 2 év múlva is kell telefonálnom, akkor már aláírom hogy olcsóbb legyen.
Végső soron úgy gondolom, de majd kijavítasz ha tévedek, hogy neked kb a net volt a lényeg a csomagban. -
válasz
Varszegig #67717 üzenetére
Jó csomag, ez vitán felüli. Szerintem a Vodafone árban mindig nagyon jó volt, nekem mindig minőségbeli problémáim voltak vele. Egy ideje úgy vagyok a dolgokkal, hogy az ár - észszerű keretek között - legyen másodlagos, legyen a minőség az első.
Nekem cserébe a fenti csomaggal szemben 6500-ért van hálón belüli korlátlan hívásom (ami szvsz jóval többet ér, mint ugyanez aktív voda maxosok és redesek között, ezen utóbbiak sokkal kevesebben vannak), korlátlan sms hálón belül, és 160 perc kívülre. Ha összeadod, ez már szerintem eleve jobb csomag, igaz csak 500 mega a net, de ha fölé megyek nem kapcsolják ki, csak lassul, ergo van benne net utána is.
Az enyém nem voip tiltott, skypeon és sip-es hívásokkal is szoktam rajta beszélni. -
DonMaster
addikt
-
Ákinard
aktív tag
-
válasz
Varszegig #67030 üzenetére
az aktuális ppp rendelésére írtam, az üzletben történő átvétel díjmentes.
a viszontos üzletekben értékesíteni szeretnek, abból van direktben hasznuk, sok más dolgot macerának tartanak - tisztelet a kivételnek -, de ha egyszer leszerződtek, akkor csinálják csak a nem szeretik részét is... -
madrac
senior tag
válasz
Varszegig #65069 üzenetére
A telekom-nál is csak papíron volt tiltva. Egyelőre vegyes tapasztalatokat lehet olvasni hogy megy-e blue-n a voip, mert valaki szerint igen, valaki szerint viszont a skype pl nem megy..
Azért durván a telekom árai alá mentek ezzel 50%-al!És manapság a bármely irányba 33 Ft-os percdíj is sokkal jobb a telekom feltöltős árainál. Azért érdekelne hogy hogyan lehetséges ennyire alámenni árban, mert úgy gondolom a telekom se hülye, és jó magas árakat szabott a blue-nak amennyiért biztosítja neki a hálózatát.
-
Zeki
nagyúr
válasz
Varszegig #64860 üzenetére
A viszonteladós boltban itt sem tudta a csaj hogy mit csináljon azzal a csomaggal, amit oda rendeltem átvételre. És előző nap meg is kapták. Szerencsére a srác értette a dolgát, így bevételezték, aztán kiadták.
De még megkérdezte a csaj, hogy ezt már kifizettem? Mondom ki. Amúgy rajta volt a csomagon, hogy Utánvét összege 0Ft. -
válasz
Varszegig #64526 üzenetére
én csak a saját szerződésemet látom, abban pedig semmi olyasmit, ami ellehetetlenítené, hogy akár jóváírással kapjam az eredeti szerződés szerinti árat, így amíg a végösszeg stimmel, addig nem problémázok a dolgon.
repvez; az lte fejlesztések óta/miatt vannak (még) néhol problémák, az év végéig, illetve a jövő év végéig elvileg befejeződnek a munkálatok, aztán hátha megoldódnak a dolgok.
ahogy írod is, más szolgáltatóknál is ez a helyzet, legfeljebb a problémás helyszínek változnak, illetve a vodánál várhatóan tovább húzódnak a fejlesztések, hiszen később kezdték és alacsonyabb szintről. -
válasz
Varszegig #64516 üzenetére
jóváírással kapod az eredeti szerződés szerinti árakat, nem hiszem, hogy jogilag ezzel bármilyen gond lenne.
dome29; szia,
- letiltották a telefont
- szoftveres vagy hardveres hibája van a telefonnak
- meghibásodott a sim kártya
- nincs szolgáltatás adott cellában/területenegyszerűen szűkítheted a hibalehetőségeket, a telefont kipróbálod másik sim kártyával, illetve a sim kártyát másik telefonban.
-
Ákinard
aktív tag
válasz
Varszegig #63597 üzenetére
mert nem fogok azzal az egy csekkel sorban állni 1 órát a postán, az utalás meg ingyen van.
Ez vagy Te.
Én meg 5 perc alatt elintézem a munkahelyem mellett lévő postán a csekkfeladást, ahová úgyis mennem kell, vagy levelet feladni (még létezik ilyen is!), vagy a cégnek intézni valamit.
Az utalás meg pénzbe kerül, ahogy a csoportos beszedés is, a csekk meg nem.A T-t konkrétan neten fizetem, de a többit nem. A T-nél és az OTP-nél is azóta nem kérek papíralapú számlát amióta kedvezményt kapok érte. Ha nem kapok, saját káromra nem fogok spórolgatni a szolgáltatónak...
pietrasko
A te problémád se T-pontba való... 1430on egyszerűbb bejelenteni s a hozzáértők 72 órán belül kivizsgálják s javítják...
Jah, úgy ahogy a hozzáértő számlázási csoport 3 hónap alatt 4 telefonhívás után nagy nehezen jóváírta a pluszban befizetett 3030Ft-omat amit a szar weboldaluk hibája miatt 2x vontak le?
jakos73
Bocs, de mi az hogy "Számlafizető/Domino felhasználó neve*"?
Az előfizető és a számlafizető neve nem feltétlenül ugyanaz.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Varszegig #63592 üzenetére
Ettől függetlenül még előfordulhat, hogy a sors így hozza. Utolsó nap jut eszedbe munkába menet, stb... Ennek a célja nagyon egyszerű. Leszoktatni a nagyon ráérő embereket arról, hogy ilyen piszlicsáré dolgokkal felkeressék az ügyfélszolgálatot, elvéve az "erőforrást" azok elől, akik komolyabb dolgokkal keresik fel az ügyfélszolgálatot. Hirtelen legalább 5-6 db egyéb fizetési módot tudok, nem csoda, hogy ezzel nem kíván az ügyfélszolgálat foglalkozni.
-
djculture
félisten
válasz
Varszegig #63592 üzenetére
Akkor most csak azon gondolkozz el mennyi ember van hitelcsapdában, ami a számláján megjelenik volt nincs.. Innentöl nemfogsz csodálkozni.
jakos73: Szerintem még nem késhetted le elseje után küldték kifele mindenkinek, nézd meg a dátumot. Online is lehet nyilatkozni amugy, majd valaki belinkeli mert nekem nincs elmentve a telekom adott oldala.
-
válasz
Varszegig #61245 üzenetére
hivatalosan nem létezik/létezhet ilyen, de ha egyik sem enged jelentősen, akkor a másik kettő sem fogja meglépni, hiszen nincs rá oka, magának meg nem az ellensége.
CineDOG1; mindenkinek a saját döntése minden, nekem ha valami nem kell drágán és nem elengedhetetlen a szolgáltatás, akkor nem fizetek érte, mert nem veszem igénybe.
más kérdés, hogy az ilyen szolgáltatások árának a csökkentése ellen direktben nem is nagyon tudnak lépni az előfizetők.Sayuar; azért megnézném például a román hozzáállást és a későbbi árazásukat, ha most azt mondanák nekik, hogy na akkor x időponttól +17% speciális adó is terheli őket.
-
Zeki
nagyúr
válasz
Varszegig #60378 üzenetére
Két éve a telekom le sem szarta hogy nem kellett az előfizetésük többé.
Azóta néha töltünk a dominóra, és VOIP telefonálunk.
A mai fiatalság meg nyomja a különböző messengereket.
A gyerekem is otthon skype-ol a többiekkel. Van hogy a teleofnja nem is elég, a tablet is kell mellé. Még jó hogy a wifis net simán bírja.Szóval én kívánok még sok-sok emelést a telekomnak, meg a többi mobilszolgáltatónak! A fiatalokat szépen leszoktatják magukról!
-
-
-
-
-
-
club1
veterán
válasz
Varszegig #52806 üzenetére
A várakozásra szánt terület csökkentése és ott az ülőfelületek megszüntetése pedig a személyes ügyfélszolgálatok terheléselosztásával függ össze. Logikusan ha le lehet ülni a sorunkat kivárni, akkor is be fogunk ülni, ha sokan vannak előttünk. A sorok ráadásul sorokat generálnak. (Egyetemistaként a Váci utcában voltam anno jó pénzért sorban álló statiszta egy farmerbolt akciójánál, itt viszont pont fordított a cél.) A cél tehát az, hogy kevésbé terhelt időszakban újra próbálkozzunk, vagy - ha ez megoldható - használjuk a telefonos/online ügyfélszolgálatot.
A múlt héten intéztem a flottánkban néhány kártyacserét egy kis üzlethelyiséggel rendelkező partnernél. Az előttem lévő 3 ember közül kettő olyan üggyel jött be (bankkártyával történő számlabefizetés, új prepaid készülék kínálat megtekintése), amit simán online is el tudott volna intézni. -
club1
veterán
válasz
Varszegig #52796 üzenetére
A cél az, hogy az ügyfelek ne üljenek le, mert ők ha kényelemben vannak, jobban húzzák az ügyintézést, több mindent kérdeznek/kérnek, így az ügyintéző kevesebb ügyfelet tud egy műszakban kiszolgálni. De mivel az ügyintézőnek szemmagasságban kell kiszolgálnia, vagy ő is áll, vagy bárszéken kell ücsörögnie (mindkettőre van példa).
-
[P]laci
senior tag
válasz
Varszegig #51230 üzenetére
kövezzetek meg, vagy avassatok már be, hogy ez miért is olyan jó dolog? csak mert én nem értem...
bejönnek ezzel a WiFi-free dologgal, amiért kicserélték/kicserélik minden előfizetőjük modemjét egy wifis modemre, hogy aztán minden más UPC-s embernek ingyen adjon a UPC-s UPC-s netet.Na ez frankó is lehet, kivéve ha mégsem lesz az.
ezután ráadásul be is lépnek a virtuális mobilszolgáltatók piacára...eközben egyik szolgáltatásuk sem bestbuy (mondjuk felénk tökéletesen működik a upc net és a tévészolgáltatásuknak is előfizetője vagyunk), de közben terjeszkednek is... biztos okos lépés ez?
-
KZP
őstag
válasz
Varszegig #51210 üzenetére
Hát, most visszamondtam telefonon, így remélem, hogy nem kap jutalékot, legfeljebb csak lebaxást. Azért ez milyen már, hogy így az ember szemébe hazudnak?
Akivel most telefonon beszéltem, elnézést kért.
A hazudós ügyintéző srác előtte a vodánál dolgozhatott, mert csodálkozott, hogy a sorszámhívón amint megnyomtam az Online vásárlás gombot, máris én kerültem sorra, ez neki újdonság volt, meg mondta, hogy ez milyen igazságtalan a többi várakozóval szemben. Én kérek elnézést!
És ekkor beszélt valamit, hogy a vodánál hogy működik ez a sorszámhívós dolog... Ez az egész eset az Europarkban történt.
-
válasz
Varszegig #50585 üzenetére
Az ingyenest használom céges dolgokra 8 éve és hibátlan.
Djculture: én teljesen egyetértek a nyílt levelükben foglaltakkal.
Vangelis: nem feltétlen "gáz". Nem vagyok benne biztos, hogy van olyan magyar vállalatvezető, aki teljesen alkalmas lenne egy multinacionális nagyvállalat hazai cégének megfelelő szintű vezetésére.
-
válasz
Varszegig #50581 üzenetére
nem írom le - pláne nyilvánosan, mert nem akarok jogi problémát -, hogy szerintem miért nem okés komoly dolgokra a gmail, mint írtam, általános levelezésre és csevegésre én is használom, de többre/komolyabbra nem szándékozom, ahogy sok más ingyenes alternatíváját sem, a fizetősek közül meg a t-email bizonyult a legjobbnak a hosszú évek során, így amíg nem muszáj, ezen nem változtatok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- One mobilszolgáltatások
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Linux kezdőknek
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest