Új hozzászólás Aktív témák

  • Statikus

    senior tag

    válasz Varszegig #131201 üzenetére

    A feltöltőkártyás adategyeztetés nem arról szól, hogy lássa a szolgáltató, hogy te vagy-e te, hanem arról, hogy minden évben legalább 1 alkalommal rögzítve legyen, hogy abban a pillanatban ki használja a kártyát. Pld. év közben odaadod a kártyádat a haverodnak, az indít egy adategyeztetést, beírja az adatokat és kész, onnantól a nevén van. Ha 2 nap múlva visszakapod, indítasz egy adategyeztetést és ismét a nevedre kerül.
    És hogy honnan tudja a Telekom/Voda/Yettel a személyi és jogsi adatokat?
    Biztosan nincs náluk minden magyar összes adata, amivel összehasonlítják.
    Erre az a megoldás, hogy bekérik az adatokat tőled, majd beküldik onlány az "adathivatalhoz" - nem tudom mi a neve pontosan - és ők lecsekkolják, hogy amit megadtak, az helytálló-e, vagy sem és visszaküld a szolgáltatónak egy OK-t, vagy egy NOK-t. Persze, ha minden magyar előfizet az összes szolgáltatónál, akkor összeáll náluk is egy nagy adatbázis, de nem tudják, hogy aktuálisan érvényes-e.
    Egészen biztos, hogy a személyit nem kell beküldeni a szolgáltatónak, ha feltöltőkártyás vagy, már csak azért sem, mert egy scannelt/fotózott személyi élő arc nélkül nem sokat ér, legfeljebb bűnszervezetben elkövetett "részletfizetéses nullávalkihozás" esetében...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák