Hirdetés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Csőtörés lett a Red Magic 11 Pro gyötréstesztjéből
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ForRedGlory
félisten
válasz
hangyász2
#114489
üzenetére
Szerintem nem bug. Egyszerre egyfajta elnevezésű kedvezmény megy, így az összesen ugyanúgy hívják (bár nem láttam még ilyen számlát, így csak tipp. Figyeld meg jövő hónapban). Persze értem, hogy csak a Korlátlan Netes számon kellene ilyen több mobilos kedvemzény elnevezésnek lennie, a többin meg sima Magenta 1 kedvezménynek, de szerintem nem oldható meg. Azért megkérdezheted az ügyfélszolgálatot, bár 101%, hogy vagy fogalmuk sincs vagy azt mondják, amit én.

-
ForRedGlory
félisten
válasz
MadMancs
#114487
üzenetére
Végülis pár hozzászólással korábban nem linkelte a számlaképet... ja de, linkelte. Azon van.
(Az is elég lett volna, ha megnézed melyik hozzászólására válaszoltam.)Az ilyenekből meg jönnek majd a panaszok. Kicsit alaposabban légyszi... A Telekom 15% meg nem ezer éve létezik. Egészen pontosan 1 éve sem létezik. Most lesz az első évfordulója 04.26-án.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
hangyász2
#114450
üzenetére
A 15%-ot technikai okok miatt kapja mindenki az első havi számlában. A következőben megnyugodhatsz, nem lesz benne.
Ez nem hiba, direkt van így beállítva, mert vannak bizonyos esetek, ahol alulkedvezményezné az új előfizetőket, ezért üzleti döntés, hogy inkább több kedvezmény menjen az első számlába.
A több mobilos kedvezmény meg nem jár Net 3 Gb-ra, ezért csak a 30%-ot kapod. Nyilván van másik két előfizetésed, amol valamelyiken van Korlátlan Net. Ott keresd az 50%-ot.
(#114466) MadMancs: Hülyeséget ne mondj már. A 15% a Telekom mobil kedvezmény, de az kizáró a Magentával. Mindkettő esetén kizárólag a Magenta érvényesül, nem halmozható a kedvemzény.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
enginev3.0
#110559
üzenetére
Nem olvastam végig, de hirtelen ezt találtam. Nem mellesleg mobilon torrentet engedélyezni... Szerintem az aláhúzott részt nem nehéz objektíven igazolnia egy szolgáltatónak sem p2p esetében.
Internet-hozzáférési szolgáltatás nyújtása során e szolgáltatások nyújtóinak minden internetes forgalmat egyenlően, megkülönböztetéstől, korlátozástól vagy beavatkozástól mentesen, a feladójától vagy a fogadójától, a tartalmától, az alkalmazástól vagy a szolgáltatástól, illetve a végberendezéstől függetlenül kell kezelniük. Az uniós jog általános elveivel és az állandó ítélkezési gyakorlattal összhangban az összehasonlítható helyzeteket nem lehet eltérő módon kezelni, a nem összehasonlítható helyzeteket pedig nem lehet azonos módon kezelni, hacsak ez objektív módon nem igazolható.
Az ésszerű forgalomszabályozás célja, hogy hozzájáruljon a hálózati erőforrások hatékony felhasználásához és az átviteli minőség összességében való optimalizálásához, tekintettel a szolgáltatásnak a forgalom – és ennélfogva a továbbított tartalom, az alkalmazások és a szolgáltatások – meghatározott kategóriái esetében elvárt műszaki minőségére vonatkozó követelmények objektív különbségeire. Az internet-hozzáférési szolgáltatók által alkalmazott ésszerű forgalomszabályozási intézkedéseknek átláthatóknak, megkülönböztetéstől menteseknek és arányosaknak kell lenniük, és azok alapját nem képezhetik kereskedelmi megfontolások. Az a követelmény, hogy a forgalomszabályozási intézkedések megkülönböztetéstől mentesek legyenek, nem zárja ki, hogy az internet-hozzáférési szolgáltatók az átviteli minőség összességében való optimalizálása érdekében olyan forgalomszabályozási intézkedéseket hozzanak, amelyek különbséget tesznek a forgalom objektíven különböző kategóriái között. A minőség és a felhasználói élmény összességében való optimalizálása érdekében bármely ilyen különbségtételt csak a szolgáltatásnak a forgalom meghatározott kategóriái esetében elvárt műszaki minőségére vonatkozó, objektíven különböző követelmények (például késleltetés, késleltetésingadozás, csomagvesztés vagy sávszélesség) alapján lehet alkalmazni, kereskedelmi megfontolások alapján nem. Az ilyen különbséget tevő intézkedéseknek arányosaknak kell lenniük a minőség összességében való optimalizálásának céljával, és az egyenértékű forgalmat azonos módon kell kezelniük.
Meg kell tiltani minden olyan forgalomszabályozási gyakorlat alkalmazását – az e rendeletben meghatározott, indokolt kivételektől eltekintve –, amely túlmutat az ilyen, ésszerű forgalomszabályozási intézkedéseken azáltal, hogy bizonyos tartalmakat, alkalmazásokat vagy szolgáltatásokat, illetve azok meghatározott kategóriáit letiltja, lelassítja, módosítja, korlátozza, azokba beavatkozik, gyengébb minőségben nyújtja vagy hátrányosan megkülönbözteti. Az említett kivételeket szigorúan kell értelmezni és azoknak meg kell felelniük az arányossági feltételeknek
-
ForRedGlory
félisten
válasz
enginev3.0
#110510
üzenetére
Teljesen más a két eset. Egyikben lassítják a torrentet, másikban plusz szolgáltatást adnak...
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Vangelis
#104553
üzenetére
Valóban már nem a TMX javítja, de a megállapodás szerint a Telekom továbbra is nekik küldi és a TMX fogja tovább küldeni az illetékes szervizbe. Szóval a TMX rontotta el azzal, hogy neked küldték vissza és nem továbbították, ahogy kell.
Sok sikert a panaszhoz. Ha szeretnél extra segítséget, dobd át az IMEI-t privátban és megnézetem, hogy mit sikerült összehozniuk a TMX-nél, illetve megsürgetem a kivizsgálást. Gyanítom nem volt kedvük dolgozni vele vagy éppen nem volt képben az ügyintézőjük.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842
#104498
üzenetére
Tultolod.

Az ugyfelet nem erdekli, hogy a Telekom hivatalos uzletebol mikor erkezik vissza a raktarba. Az sem kell, hogy erdekelje, hetente hany nap van szallitas. Ez mind nem az ugyfel problemaja.
A 14 nap a leadastol szamit. Erdekes lenne, ha a szolgaltatok kiskapukent haszbalnak es azzal vedekeznenek, hogy "de hat a sajat uzletunkbol a raktarunkba 6 nap mulva erkezett, ezrt csuszott az elallas".
Mellesleg a linkeden levol 15 nap visszautalasi ido is el van irva (de holnap javittatom), mert 14 napon belul vissza kell a penzt adni.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Fox Mulder
#101824
üzenetére
Ebben en nem hiszek tovabbra sem.
Ezert holnap kar is bemenned. Egyszerubb, ha a telefonos ugyfelszolgalaton hajtanak el.Az valami nagyon egyedi cucc lehetett vagy siman felreertettetek. Nincs tobbfele arlista befizetett osszegtol fuggoen.
Mind1, holnap utana kerdezek, mert mar erdekel. Ird mar meg mikor vetted pontosan a telefont.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Malachi
#101796
üzenetére
Ilyen lehetoseg sosem volt, ezt garantalom.
Elore befizethetsz annyi reszletet, amennyit akarsz, de a havi torleszto fix osszege nem fog csokkenni, csak a darabszama.

Torlesztot neg utalassal is rendezhetsz elore. Annyi, hogy a kozlemenybe a vasarlasi szamla sorszamat ird be es pontosan a torlesztovel legyen megegyezo az utalt osszeg. Nyilvan ha mindjuk 6 reszletet akarsz rendezni, ami 5000 Ft/ho, akkor 30eFt-t utalsz.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Ice&Lime
#98679
üzenetére
Bemész személyesre és kéred a megszüntetést. A megszüntetés után 1 évig igényelhető vissza az egyenleg online felületen. (Személyesen is kérheted, de nem fog nekik tetszeni az igény
) -
ForRedGlory
félisten
válasz
dptrsk
#98667
üzenetére
Itt nem az azonositasrol van szo

Ha szemelyesen mondanak valamit, akkor nem allok neki utana levelezni ugyanarrol a temarol, kiveve ha nem hiszem el amit mondanak.
Egy esettel igy minimum egy emberrel (de amugy saccra legalabb 3-4-el) tobb foglalkozik, mint kellene.
Egyebkent sem ertem ezt a folyamatos ugyfelszolgalatra rohangalast, amikor a telefonos ugyfelszolgalaton is latjak a tortenteket... Egy rendszerbol dolgoznak, ha szar van a palacsintaban, telefonon is tudnak az esetek donto tobbsegeben segiteni, ami rogzitett hivas.
Ehelyett bemegyek szemelyesre, mondjak, hogy ok, gaz van, utana meg nekiallok levelezni. Irigylem az idomilliomos embereket.
Egyebkent meg panaszt szemelyesen is rogzitenek, olyan nincs hogy nem... Az mas kerdes, hogy le akarnak razni, de csak azt lehet lerazni, aki hagyja magat.
-
ForRedGlory
félisten
-
ForRedGlory
félisten
válasz
norberto_th
#98438
üzenetére
A munkalapot kellene bevinni, amin a regi es uj IMEI is latszodik. (Legalabbis igy remlik). Igazolni kell, hogy mi volt a telefon elotortenete.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
KengelRoland
#98360
üzenetére
Ennek az lenne akkor a megoldasa, ha a szolgaltato IQ szintet is vizsgalna szerzodeskoteskor.
Amennyiben hulye az ugyfel, akkor igy jart. Tok egyertelmuen ott van az SMS-ben minden, amit ha magas ivbol, akkor igya is meg a levet. -
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842
#96403
üzenetére
En csak csendben szemlelodok.

-
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842
#96400
üzenetére
Mar minimum 1.5 eve nincs ervenyben a +5000 Ft-os extra keret. Illetve nem remlik, hogy visszahoztak volna ezt a lehetoseget.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
enginev3.0
#96217
üzenetére
Ezen mi nem érthető? Ezt kérdezted:
"Korlátlan böngészés opció lassítása a régi csomagokra is vonatkozik?"
Evidens, hogy nem korlátlan interneted van, hanem korlátos, különben nem kellene ez az opció. Ezek alapján nem volt egyértelmű, hogy miért mész át a Telenorhoz, mert a Telekomnál pont ugyanúgy van korlátlan internet.

Max akkor éri meg átmenni a Telenorhoz, ha olcsóbb a korlátlan net (amiről fogalmam sincs, de nem is izgat), mert a korlátos net pont ugyanolyan szívás lesz az EU rendelet miatt, mint a Telekomnál vagy Vodafone-nál (hacsak valamit ki nem találnak okosba, ha már olyan leleményes a magyar úgy is).
-
ForRedGlory
félisten
válasz
enginev3.0
#96205
üzenetére
Kifejtened? Csak mert ez EU eloiras, Telenorra ugyanugy vonatkozik... Az alapcsomag viselkedeset veszi fel a kiegeszito csomag is.. Azaz ha lassit, akkor lassit, ha levag, akkor levag. Sok sikert a Telenornal.
Csak a korlatlan csomagnal nem relevans, de oda meg minek kieg.opcio. -
ForRedGlory
félisten
válasz
neo-geo
#95908
üzenetére
Ezt remélem viccnek szántad... Így indul az Urban Legend... Jóhogy nem már szuper-bruttósítást írsz.

Ott van a számlán világosan miért annyi, de levezetem. A bruttó 27624 Ft-os végösszeg három ÁFA kulcsú tételből áll.
- hangalapú: bruttó 18884 Ft
- internet alapú: bruttó 990 Ft
- ÁFA mentes: 7750 FtHangalapú tételek (27%-os ÁFA): havidíj (bruttó 13000 Ft), forgalmi díj (bruttó 1384 Ft, ami az MMS és nemzetközi hívásból áll). Ez összesen bruttó 14384 Ft. Mivel az összesítő alapján bruttó 18884 Ft-ot számláztak, ezért a különbözet (bruttó 4500 Ft) konkrétan hiányzik, ami két ok miatt lehet:
1., van másik előfizetés is a számlán, amit frankón nem mutogatsz
2., ezen a számlán lentebb van még valamilyen egyéb tétel, aminek 27%-os az ÁFA kulcsa.Mivel szép kerek szám, akár átírási díj is lehet. Ha átírási díj, akkor nem jól terhelték, mert fentebb kellene látszódnia és nem a számla legalján, de ez csak technikai kérdés.
Internet alapú tételek (5%-os ÁFA) Net 500 MB (bruttó 990 Ft), így ez maradéktalanul meg is van
Áfa mentes tétele (0% ÁFA): 4500 Ft látható a számlán, azaz itt is hiányzik 3250 Ft, ami 99%, hogy a nem látható mobil vásárlásból adódik.
Szumma: Nem tudod lefotózni normálisan a számládat, aztán mindenféle hülyeséget feltételezel, pedig elhiheted, hogy ami a számlán rajta van, az két tizedesjegyig halálpontosan van összeadva.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842
#91678
üzenetére
TSZA-rol jogos panasz eseten siman le lehet venni.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Kékes525
#89527
üzenetére
Egyébént meg csak a hívó és hívott fél híváslitáját kellett volna megnézni, hogy ott is ott van-e a 3 óra... (nyilván ott van, vagy max törölve lett)
Egyébként az ellenőrizhető, hogy a vonalon volt-e beszédforgalom vagy kuss volt órákon keresztül. Nyilván, ha kuss van akkor abból elég könnyű következtetni rá, hogy úgy maradt a telefon és ilyenkor szokott több esetben is méltány lenni a vége.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
lugosi
#83935
üzenetére
Nem mondtam, hogy a Szolgáltatói nézőpont jó, csak az éremnek két oldala van. Totál felesleges azokon levezetni, akik a legkevésbé tehetnek róla. Ott a lehetőség, lehet panaszt írni, de az nekem sok, ha még vissza is megy valaki magyarázni egy sort, pláne mert fogalma sincs, mi van a háttérben.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
enginev3.0
#83907
üzenetére
Akkoir leírom a gondomat, de ez lehet hosszú lesz.

A gondom pontosan ez a hozzászólásod, vagyis, azt, amit a sorok között olvasni lehet, bár látom páran nem tudnak olvasni.
Számomra ez jött le, ezt írtad:
Tisztában vagyok, hogy mit lehet kezdeni a régi csomagokkal -> azért bementem és megkérdeztem (Őőőőő de miért is!?!) -> nem tetszett a válasz, de miért is tetszett volna, mivel tudtam mi a helyes válasz, ezért faképnél hagytam -> gyorsan az üzlet előtt rákerestem a honlapon a vonatkozó részre -> aztán gondoltam jól beolvasok neki, sorszám nélkül visszamentem ugatni egy sort.
Ez semmivel sem emberségesebb, mint az, ha valaki direkt szopat. Erkölcsileg semmivel sem vagy fentebb, mert viszsamentél és mindenki előtt leugattad. Gondolom meg sem fordult a fejedben, hogy milyen röhejes voltál. Nehezen tudom ezek után elképzelni, hogy normális hangnemben beszéltél vele, de hát ez úgysem derül ki.
Megsúgok valamit. Azt, hogy mit lehet és hogy mit hogy kell kommunikálni rohadtul nem ugyanaz, plána a multiknál... és igen köcsög ügyintéző, mert ő a multi arca, neki kell "átadni" az információt. A Telekom NEM preferálja a régi csomagokkal való értékesítést, ez nyilvánvaló és feltételezem érthető is. Na most, ha a Telekom nem preferálja, akkor szerinted az egyszeri ügyfélszolgálatos mit fog neked mondani?
Azt, hogy lehet, de a Telekom nem szeretné, meg amúgy sem kapok belőle jutalékot vagy azt, hogy egyszerűen annyit mond, hogy nem lehet. Ha meg mégis értékesít, akkor jól meg fogják vizsgálni, hogy miért, aztán adott esetben mehet magyarázkodni. Perzse te biztosan mindenkinek osztogatnád a telefont, mert bántja az igazságérzetedet.Senki sem fog olyat tenni, ami neki árthat és a két rossz közül még ez a kisebb. Feltételezem te sem mennél szembe a főnököd kérésének. Azt meg felejtsük el, hogy a vásárló az első, mert ezt nagyon szeretik hangoztatni az emberek, mert bántja az igazságérzetüket. Megúsgom, rophadtul nem érdekel egy multit, hogy van pár ember, akinek nem tetszenek a dolgok... pont úgy elmegy másik szolgáltatóhoz, mint ahogy átjönnek másik szolgáltatótól is a "csalódott" emberek. Ez nem a Máltai Szeretetszolgálat, hanem vadkapitalizmus, amivel lehet "ágálni", de hogy mennyi eneregiát fektet bele az ember, nem mindegy.
Na más most, azzal, hogy te direkt visszamentél kikoktatni az eladót bőven átléptél nálam egy olyan határt.
Akik ott dolgoznak azok is ugyanolyan emberek és ugyanúgy mondhatnak hülységet, mint ahogy te is, meg én is. Szerintem nem kellene sokat keresnem, hogy találjak érdekes dolgokat a fórumon tőled (is), így az erkölcsi magasló nem túl hiteles.
...és egyébként igen, sokszor órák alatt változnak a dolgok főleg ilyen protfólióváltásnál. Fogalmad sincs, hány információt kapnak nap, mint nap és hány információt pontosítanak, módosítanak akár órákon is belül az illetékesek. Nem az ügyintéző tehet róla, ha két nap múlva mást mond, mint amit korábban mondtak. (Ezt csak úgy általánosságban, és nem a sikersztoridra írtam)
Az meg biztos meg sem fordult a fejedben, hogy a honlapon is lehetnek hülyeségek, de ha kiderült volna, hogy tévedsz, akkor visszamész elnézést kérni?

Azt meg hagyjuk, hoigy S8-at vettél volna, ha kapsz "jó" ajánlatot, mert finoman szólva is röhejes. Ki az, aki személyesre megy be érdeklődni, amikor megteheti telefonon, ingyen, rögzített hívásban, amire bármikor hivatkozhat? Megmondom. Az, aki valahogy szeretne valamilyen extra kedvezményt kikuncsorogni. Más értelmes magyarázat nincs arra, hogy sorban áll az ember potyára.

-
ForRedGlory
félisten
válasz
enginev3.0
#83901
üzenetére
Gratulálok, hogy neked sincs jobb szórakozásod, mint másokat baszogatni...
Venni is akartál telefont, vagy csak célirányosan eldontotted, hogy megszopatod az embereket, mert valamit rosszul mondanak. Te biztos tévedhetetlen vagy. Ha lenne fogalmad arról, hogy napról napra változtatják a marketingesek a dolgokat, akkor nem állnál le habzó szájjal magyarázni ,hogy ez nem így volt meg tegnap-tegnapelőtt...
-
ForRedGlory
félisten
Jó hír

A Like S csomagban lévő 300 MB adatforgalom 2016.11.01-től megemelkedik 2 GB/hó-ra és nem promóciós jelleggel, hanem véglegesen.
-
ForRedGlory
félisten
"A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben."
Sejtettem...jelszo nelkuli rendeles eseten kizarolag sajat cimre lehet kerni a futart. Ez nem hiba, hanem a visszaelesek miatt van igy. Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
313313
#74956
üzenetére
Nem hibazott... annyi tortent, hogy Next kotbert csak a kedvezmenyes honapok utan kell fizetni.
A kotber meg egyenlo a havidij kedvezmennyel (ami a huseg nelkuli es a huseges csomagar kulonbozete)
Ertelemszeruen, ha nincs az elofizetes egy teljes naptari honapot sem a Nextben, akkor kovetkezmenyek nelkul lehet atvaltani. Persze csak ha nem hoztal ki melle telefont.
Semmi koze a 14 napos elallasnak ehhez.
-
ForRedGlory
félisten
rossz topic

-
ForRedGlory
félisten
Tehat...
Ha Telekom gyorsfizetessel fizetsz, akkor be kell lepni. Ha mas megtudja az belepo adataidat akkor az 100%-ig a Te hibad es a Telekom honlapnak semmi koze hozza.
Ha meg nem lenne kartyad beregisztralva, akkor meg eleve a Telekom oldalarol nincs is mit lehekkelni, mert NEM kell megadni kartya adatot a Telekom honlapon a feltoltesenel. Maximum az OTP oldalarol lehet adatot lopni.
Tehat akkor meg egyszer. Mire alapozod hogy a Telekom oldala nem biztonsagos?
-
ForRedGlory
félisten
Zsenikem. Mar unom, ezert megkerdezem...
Amikor a Telekom honlapon toltesz fel, akkor megis hova is irod be a kartya adatokat? Na ugye... Az atiranyitas utan az OTP https oldalara. Megis hogy tudna valaki a Telekom honlaprol ellopni azokat a kartya adatokat, amiket nem is kell a Telekom oldalon beirni? Vagy van Telekom gyorsfizetesed? Ezt nem olvastam eddig.
-
ForRedGlory
félisten
Tudom, hogy nevetseges. Nekem sem tetszik, hiszen azert ezek a telefonok eleg dragak es az ember hasznalna, plane vasarlas utan. Igy meg varhat ra tobb napot is.
Nem is ertem, hogy a fogyved hogy asszisztalhat hozza. A Telekom bevallalja a buntest. Ugyus kevesen mennek el hatosaghoz. Legalabbis gondolom.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
St3ven
#74041
üzenetére
Miert is? Ez nem legenda, az Iphone eseteben NINCS 72 oran beluli csere... Es nem, nem azert mert a Telekom kocsog, hanem mert az Apple kocsog.
Iphonet kivetel nelkul mindig szervizbe kuldik es utana cserelik, ha rossz.
(Igen, ismerem a jogszabalyt, de attol ez meg igy mukodik)
-
ForRedGlory
félisten
válasz
dptrsk
#73907
üzenetére
Ez baromsag. Nincs jogszabalyi kotelezettseg arra, hogy rairjak a munkalapra a telefon allapotat, tovabba sokszor nem is latszodik a serules. Mivel a Telekom nem szervizel, eszkozok nelkul laikusan nem is irhat ra hitelt erdemlo adatot, mert nem tud rairni... Szemrevetelezessel meg nem allapithato meg minden esetben a telefon allapota. Ezzel semmit nem fog tudni kezdeni, de azert hajra. Reklamacio alapjat nem kepezi az allapot feltuntetes hianya.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
_Moriarty_
#71790
üzenetére
Le lesz valtva automatikusan 30 napon belul kb.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ANDROID???
#71730
üzenetére
Chrome alatt néztem.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ANDROID???
#71724
üzenetére
Ha mindenkinel betolt csak nalad nem, akkor ki a tehetsegtelen?
-
ForRedGlory
félisten
válasz
#73820095
#70875
üzenetére
1. Ez csak a tortenet egyik resze.
2. Nagyon sok embert tudnek mondani, akinel engedelyeztem a kotbermentes megszuntetest, ha ilyes eset allt elo.
3. Kettes pontbol kovetkeztetve, rohadtul nem az az altalanos, hogy ilyenkor az ugyfelnek kuss, csak ertelemszeruen az nem fogja kozhirre tenni, hogy milyen rendes a Telekom, hogy engedte megszintetni a szolgaltatast.
Legutobb valami 80+ ugyfel kerte az egyik szamanak megszunteteset mert a 70+ felesege elhunyt. Ez az a kategoria, amikor nem szabad pl elhajtani senkit...
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory
#69417
üzenetére
Az kimaradt, hogy belfoldi vezetekes iranyban is netto 24 Ft.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
SUPREME7
#69393
üzenetére
A “T” sehogy sem kezeli, mert nincs szerviztevekenyseg. Ha porogsz, akkor atveszik es elkuldik szervizbe, majd visszakuldik, hogy nincs hiba. Akkor mar a kerdes inkabb az, hogy a szerviz hogy all ehhez hozza, mert a “T” hiaba veszi at, koze sincs a szerviz sajat politikajahoz, eloirasaihoz es nem is fog beleszolni olyanba, amihez koze sincs.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
lockdown90
#66529
üzenetére
Telefonon is le lehet.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
r3dsnake
#65713
üzenetére
Egyekbkent en csak azt nem ertem, hogy a sima Spotify Premium miert nem eleg. Leszedi az ember a zeneket telefonra, onnan hallgatja. Nem igaz, hogy valakinek olyan sokretu az igenye, hogy naponta 200 fele eloado albumat hallgatna meg. A telefonon amugy meg eleg sok album elfer. Na de, sajat velemeny... Egy forintot nem adnek pluszban a korlatlansagert.
-
ForRedGlory
félisten
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Soulfly842
#65547
üzenetére
"Naptári évente maximálisan fél évig, s a szüneteltetés díja 1100 Ft."
Mármint úgy akartad mondani, hogy 1500 Ft/hó és a hűség alatt ÖSSZESEN lehet 184 napot szüneteltetni, nem?

Ha ezt valaki megfogadja, akkor jól meglepődik...
-
-
ForRedGlory
félisten
válasz
South Velen
#64725
üzenetére
Megnyugodhatsz, 100% hogy ki lesz terhelve 2-3 heten belul (ha valoban nem valthattal volna). Minek kell raprobalni?
Amugy meg kerj meltanyt. Vallalod a regi csomagod de toroljek a kotbert.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Androidos tablet topic
- Linux kezdőknek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Még mindig várunk az új Mass Effectre – az N7 nap sem hozott áttörést
- Házimozi haladó szinten
- Elektromos cigaretta 🔞
- Formula-1 humoros
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3667 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2080 Super 8GB Zalman T4 PLUS FSP 700W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3743, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

(Az is elég lett volna, ha megnézed melyik hozzászólására válaszoltam.)





