- iPhone topik
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Magisk
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz
ForRedGlory #114488 üzenetére
Elnézést.
-
hangyász2
aktív tag
válasz
ForRedGlory #114492 üzenetére
Ergo, ezt úgy tervezték, hogy ne működjön jól. Értem.
-
hangyász2
aktív tag
válasz
ForRedGlory #114490 üzenetére
Ha nem oldható meg, az a bug. Nem az a kedvezmény van ráírva a számlámra, mint amit kapok, ami jár.
Én nagyjából képben vagyok a Telekom szolgáltatásaival, és így is furcsálltam, hogy két olyan dolog szerepel az első számlán, aminek egyáltalán nem kellene. Aki most lát először ilyet, az mit kezdene vele? Ne mondjuk már, hogy ez normális.
És mondom, elsőre még az előfizetésnél is rosszul szerepelt, rossz árral, de azt már javították.
És nagyjából nekem minden váltásom, új szerződésem így megy náluk. Végül helyre kerül minden, de ez nonszensz pont a Telekomnál. -
hangyász2
aktív tag
válasz
ForRedGlory #114486 üzenetére
Izgalmas, még sosem vettem észre. Elég butaság értesítés nélkül, csak bekavar, de jól jön az 50 forint is.
De egyébként az még mindig bug, hogy a 30 %-os Magenta 1 kedvezményt Több mobilos Magenta 1 kedvezménynek hívják a számlám. -
MadMancs
veterán
válasz
ForRedGlory #114486 üzenetére
Egy szóval se említette hogy milyen 15% ról beszél. Magentáról meg pláne nem. Csak az hogy 3 mobil van. 🤷♂️ Telekom mobil 15% ezer éve létezik. Akkor miért beszeltem hülyeséget?
-
enginev3.0
félisten
válasz
ForRedGlory #110567 üzenetére
Én nem akarok mobilon torrentet
Szimplán kíváncsi vagyok a végeredményre
-
4Grider
félisten
válasz
ForRedGlory #110520 üzenetére
A pozitiv megkülönböztetés sem felel meg az úniós irányelvnek.
-
Vangelis
félisten
válasz
ForRedGlory #104659 üzenetére
Köszi... hát nem tudom, de ma elküldtem a készüléket...
De az a kis cetli nem nyugtat meg, amit kaptam....
Meglátjuk!
-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory #104525 üzenetére
Meg is van. Egyebkent minosithetetlen, amit a Telekom csinal. A jelenlegi telefonomat is 3 het alatt sikerult kihozniuk, mert az elso rendelest toroltek, miutan 2 hetig nem tudtak megoldani a problemat a nagy IT szakértők. Kiváncsi vagyok ezt a rendelést meddig fogják húzni.
Abba már bele se merek gondolni, hogy ha TV-t is szeretnék, akkor tudják-e tartani a 30 napos kiszállítási időt. 2019-ben. 30 napos. Óriási! 😅
-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory #104520 üzenetére
Telefonon gyorsabb vagy e-mailben szerinted? Vagy az már mindegy?
-
Aaron14
őstag
válasz
ForRedGlory #104514 üzenetére
Óriási!
Felhívtam újra a 1414-et és közölte a srác, hogy menjek be üzletbe, mert tudnak a hibáról és még hetek mire megjavul, de az is lehet, hogy több. Sokan jelezték már, de nem tudják az informatikus kijavítani.
Szerintetek ha bemegyünk az üzletbe és mégsem tudjak megadni, akkor utólag reklamálhatok, hogy egy havi törlesztő részletet írjanak jóvá?
-
válasz
ForRedGlory #101825 üzenetére
IPhone 5 megjelenés után 1 hét, IPhone 6 megjelenés nap után 1 nappal. Megjelenés alatt az itthoni Telekomos árusítás napját értem. Allee.
-
válasz
ForRedGlory #101820 üzenetére
De pontosan, hogy volt ilyen én is úgy vettem anno. Mindegy holnap bemegyek személyesen és rápróbálok mit tudnak intézni.
-
viktorhu
veterán
válasz
ForRedGlory #101820 üzenetére
Én is úgy vettem a 4s-t annak idején a Telekomtól, hogy lehetett választani kezdőrészletet, és attól függött a későbbi havi részlet - a végösszeg és a futamidő ugyanannyi maradt, szóva nagy jelentősége nem volt a dolognak. Más a helyzet a vodánál, ahol nem kamatmentes a törlesztés, szóval jobban járhat, aki nagyobb kezdő összeget vállal.
-
válasz
ForRedGlory #101558 üzenetére
A kivezetés egyáltalán nem biztos, eddig is volt egy végső dátuma, ami mindig változott.
-
Ice&Lime
veterán
válasz
ForRedGlory #98680 üzenetére
Érdekes:
"Visszatérítés bankszámlaszáma: az előfizető nevén lévő bankszámlaszámot kell beírni, az összeg utalása erre fog megtörténni."Mi van akkor, ha más nevén lévő bankszámlaszámra szeretném utaltatni, akkor nem is működik?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #98664 üzenetére
Helyben panasz?
Ritkán járok személyes üfsz-re, többnyire, ha telefonos csatorna irányít oda, párszor már próbálkoztam személyes panaszfelvétellel:
-szájhúzás, direkt lassan gépelés (amit otthon megírtam volna 5 perc alatt, az ügyintézőnek 15-20 perc volt és nem azért, mert nem ment volna gyorsabban, csak látszott rajta, hogy nincs kedve ezzel foglalkozni...)
-írjam le papírra, bescannelve továbbítja, ő addig mással tud foglalkozni.
(persze volt pozitiv tapasztalatom is...)A dupla panasz egy modern rendszerben nem okoz gondot, ha a személyesen továbbított és e-mailes panasz is egyértelműen beazonosítja az ügyfelet. A második panasz elolvasásakor és ügyfélhez rendeléskor össze lehetne vonni a 2 panaszt, persze, ehhez olyan rendszer kell, ami ezt támogatja.
A fórumtárs pedig azért ment be személyesen, mert nem érdeklődni akart, hanem helyrehozni azt, amit a (bevezetés óta bughalmaz) honlap elcseszett, másrészt nem 30 napos megoldást remélt, hanem azonnalit.
Ha nem lehet hosszabbítani flottát online miért engedi a rendszer vagy miért nem figyelmeztet, hogy csomagváltásra készül? Bár azt nem tudom mire, mert a korlátlan+korlátlan csomag 18900, a 21000 forint semmire sem passzol. -
Soulfly842
addikt
válasz
ForRedGlory #98664 üzenetére
Részben csatlakozva, részben válaszolva.
Bodrik,Bornie127
Arról nem is beszélve, hogy a leírtak alapján ez is olyan flotta, ahol a flottába való belépéskor aláírta belépési nyilatkozat formájában, hogy minden hűségidőhosszabbítással együtt járó készülékvásárlást munkáltatóival/szolgálattevői igazolással/céges igazolvánnyal kell igazolni, hogy még jogosult rá... És hát ugyebár ott az online csatorna még erre nem alkalmas a flották majd egészénél. A futár meg soha nem is lesz alkalmas rá, hogy ezeket a dokumentumokat kezelje. Így nem csoda, hogy a díjcsomagváltást ajánlotta fel a webshop a folyamatban
-
#73820095
törölt tag
válasz
ForRedGlory #98428 üzenetére
Mint írtam, csak pillanatnyilag. Utána újra visszakerül a kosárba, mintha nem is töröltem volna.
Sőt a második belépésnél már egyből 2t írt ki ma, nem is 1et... Totál megbolondult... -
Soulfly842
addikt
válasz
ForRedGlory #96402 üzenetére
Basszus, mindig engem használ minden kolléga kétlábon járó intraként, de ez nekem is kimaradt
(de szerintem sokaknak. A 212es szabályzás tavaly februári aktualizálása óta nincs benne
De nem is kapott ez igazán hangsúlyt.
Hát, köszi
-
enginev3.0
félisten
válasz
ForRedGlory #96225 üzenetére
Jah, így értem
Telekom korlátlan net 10ezer
Telenor pedig 5500ftEzért váltok
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
ForRedGlory #96225 üzenetére
2x annyiba kerül Telekomnál, és bizonyos dolgok a korlátlannál is korlátozva vannak. (Tudtommal torrent, vpn...) Míg a telenornál tényleg korlátlan.
De javítsatok ki, ha tévedek.
-
enginev3.0
félisten
válasz
ForRedGlory #96216 üzenetére
?
Egyértelmű hogy a korlátlan netes csomagba megyek át, nem is értem
-
neo-geo
senior tag
válasz
ForRedGlory #95896 üzenetére
Hátha Te ilyen jól tudsz számolni, akkor vezesd már le nekem, hogy jött ki 14869ft. Ami ugyebár bruttó, tehát 27 százalék áfa már rajta van! És ezt még egyszer megadóztatja a 27 százalék ÁFÁ-val.
-
Soulfly842
addikt
válasz
ForRedGlory #91680 üzenetére
Ha jogos...
-
Kékes525
félisten
válasz
ForRedGlory #89529 üzenetére
"Egyébént meg csak a hívó és hívott fél híváslitáját kellett volna megnézni, hogy ott is ott van-e a 3 óra... (nyilván ott van, vagy max törölve lett)"
Ez eszembe sem jutott, pedig nyilvánvaló.
"Egyébként az ellenőrizhető, hogy a vonalon volt-e beszédforgalom vagy kuss volt órákon keresztül."
Ezt hogyan lehet és lehet e ilyet kezdeményezni, vagy ezt most is megnézhették?
-
btudos
nagyúr
válasz
ForRedGlory #89384 üzenetére
Dehogynem, a részletszámlák a befizetési határidővel együtt a vásárláskor létrejönnek, abból helyszínen vagy később egy postaponton bármelyiket be lehet fizetni, a rendszer nem módosítgatja a meglévő számlák határidejét.
-
br4adam
aktív tag
válasz
ForRedGlory #89381 üzenetére
Nem bug. Be lehet fizetni a végéről is pl. törlesztőket.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #89379 üzenetére
Akkor csendben maradok, mert nekem tényleg 8 hónapig jött számla, s utána nem.
Amit kaptam befizetési igazolás, azon is konkrét év-hónap bontásban szerepelt a befizetett részlet sorszáma, kb 1 és negyed A4 oldal volt a tizenvalahány részlet.Akkor már nem lehet így, kár érte...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #89377 üzenetére
Ez mostanában változott? nem tudtam.
2 éve még lehetett választani, én a végén levőket fizettem ki, így csak 8 hónapig kellett a részleteket törleszteni, akkor mondták, hogy van aki minden második hónapot veteti ki.
-
enginev3.0
félisten
válasz
ForRedGlory #83924 üzenetére
Azért egy fórumot ne keverjünk már egy ügyfélszolgálattal, és elnézést kell kérnem hogy nem követi a saját szakmája újdonságait, pedig úgy tudom hogy az egyik követelmény vagy elvárás az, hogy legyen nyitott az újdonságokra, és tudja naprakészen tartani tudását. Ne hogy már én legyek a hibás mert nem úgy bánnak az ügyféllel ahogy kellene, azért kicsit fogjuk már vissza magunkat... Ne hogy már én legyek a hibás, de akár kerülhetjük is egymás kommentjeit
Az egyik rossz tapasztalat Érden, a másik Maglódon volt, a jó pedig Nagykátán
-
_Moriarty_
aktív tag
válasz
ForRedGlory #83937 üzenetére
Sztem pont nem is kell tudnia mi van a háttérben. Korrekt kiszolgálást/ügyintézést várt volna és ez nem valósult meg.
-
válasz
ForRedGlory #83924 üzenetére
Pár dologban tévedsz szerintem. Az ügyfél fizet a szolgáltatónak, és nem fordítva. Ezért szerintem illik normálisan bánni vele, és nem átverni.
Az pedig, hogy a szolgáltatót nem érdekli pár ügyfél, szerintem nagy hiba. Pár elégedetlen ügyfél sokkal rosszabb reklám, mint 1000 elégedett, mert ők nem hangoskodnak. Az ilyen viselkedéssel a szolgáltató csinál maga ellen egy hatékony, az ügyfélnek semmibe nem kerülő negatív reklámot.Én az illető helyében még írnék egyet a fogyasztóvédelemnek is, végül is nem szolgálták ki, amikor ki kellett volna. Ez se kerül semmibe neki.
Ezért is felesleges a szolgáltató részéről az ilyen húzás.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #83924 üzenetére
A sorok között olvasáshoz a megfelelő informálódás elmaradt, a fórumtárs még márciusban érdeklődött, hogy S8-at személyesen ki tud-e hozni régi csomagra.
Tehát azért ment be, mert AKART egy S8-at.
Ha annyira zavarta volna a Telekomot a régi és új csomagok átfedése beharangozza a lezárást, s csak lezárás után adja ki az új csomagokat, esetleg nem félig zárja le, hanem az új csomagoktól kezdve nem lehet új készüléket a régire.
Olyan utasítás van az ügyintézőknek, hogy azt KELL mondania, hogy régi csomagra nem lehet, akkor a honlapra miért írják ki, hogy lehet?
Semmi értelme nincs így.Az, hogy napon belül változnak a kondiciók ennek a munkának a része. Ha valaki ezt a hivatást választja, akkor ez vele jár.
A buszvezető is, ha kell (és Budapesten sokszor kell) megy helyettesíteni egy számára teljesen ismeretlen útvonalra és megoldja pedig lehet életében sohasem járt arra. Ez a munkája, hivatása. -
k-adi
nagyúr
válasz
ForRedGlory #83924 üzenetére
Az S8-as bekezdésed totál irreleváns most. Az, hogy miért ment be, az ügyfél indoka, neked ahhoz semmi közöd. Ha extra kedvezményekért ment kuncsorogni ha nem, nem a te dolgod.
Bement, érdeklődött a régi csomagok felől amik az ő hivatalos oldaluk szerint még van. Ha rosszul írják ki, javítsák. De amíg ott van addig a leírt a hivatalos.Most gondold el a következő szitut: netre kiírják hogy bármelyik ájfon 2 forintért a tiéd. Bemész, majd mondja a csaj hogy hoppá bocsi a neten rosszul van írva, nem két forint hanem két millió forint.
Ennyi erővel akkor semmilyen információban nem lehetne megbízni, akkor minek van a weboldal?
Nekem ebből az jön le, hogy online nem, de személyesen még lehet HA veszed a fáradtságot és besétálsz valahova: "...díjcsomagokat 2017. május 1-jével lezárjuk. Online megrendelésre 2017. március 24-étől nincs lehetőség. A Move díjcsomagok 2017. május 1-jét követően nem választhatók"
Ha a weblapon kiírják hogy online NEM de személyesen IGEN akkor mi a probléma??
-
enginev3.0
félisten
válasz
ForRedGlory #83902 üzenetére
Na azért kicsit várjunk már, nyilván nem azért mentem be mert azt vártam hogy átvérnek, hanem mert szerettem volna egy jó ajánlat esetén egy Galaxy S8at kihozni/előrendelni, még mindjárt szarul érzem magam mert ő nincs tisztában a munkájával
Ha én hibaznek akkorát a munkámban mint ahogy ezt most ő tette, tudod hányan szidnák az anyámat?
Azelőtt voltam bent egy másik ügyfélponton ahol nem adtak duó SIM kártyát "mert azt csak új csomagokhoz lehet" , majd másik üzletben olyan rendes volt az ügyfélszolgálatos csaj hogy telefonon meg is érdeklődte nekem hogy régi move xs csomag esetén még tudom e osztani a tematikus opciót duó net SIM kártyával, majd a kezembe nyomta hogy minden jó lesz
Ezt akkor le is írtam ide
Úgy lehet hogy ez emberség kérdése, hogy ki hogy végzi ebben a szakmában a munkáját, semmi másra nem lehet fogni, se tudatlanságra, se semmire, szimplán emberség, és azt hiszem, abból nekik nagyon sok kéne
Egyébként én pedig olyan vagyok, aki ha valamire akciósan 189ft van írva 229 helyett, de a kasszás 229et számol akkor igenis kiverem a balhét, mert ha valami úgy van akkor legyen is úgy! Összegtől függetlenül
Ha rajtam be tudnak hajtani, számon tudnak kérni, akkor én bizony nem fogom hagyni magam
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #83902 üzenetére
Az a baj, hogy ez a munkája.
Ha egy ápoló félre kezel, mert azt értette a doktor úrtól, hogy mától kell tripla dózis, ha nem enyhülnek a tünetek, közben meg 1 hónap múlva...
Csak az elhivatottság kérdéses.
Ha lelkiismeretes, akkor képben lesz a napi változtatásokkal is.Már bennem is érik egy ideje, de ha már itt tartunk csak az elmúlt 2 hét eseményeiből:
SIM cserét fizetősen akarta megcsinálni, mert nem méretcsere miatt kértem, hanem más indokkal(a SIM ép állapotban jelen volt). Másik ügyintéző 10 perccel később kicserélte simán, kedves volt.
Domino SIMet akartam venni utánajárás nélkül rávágta, hogy 2000 forintért tud adni. 15 perc múlva ugyanott másik ügyintéző adott 990ért. Az elsőnél is direkt rákérdeztem nincs-e olcsóbb...Ezen nincs mit szépíteni, a velem 2 hét alatt történtek miatt 2 embert el kéne bocsájtani mert alap dolgokban hazudott. Vagy erre is van mentség?
Visszatérve a fórumtárs esetére, az alap, hogy megnézem a gépben, hogy meg tudom-e neki csinálni, ha arra sem vettem a fáradtságot, hogy felkészülten álljak munkába.Mégegyszer ez a dolga, egy buszvezető sem áll le a dugó közepén, mert letelt a 8 óra munkája. Az ügyintéző jobb helyzetben van, mert otthon is tudja tanulmányozni amit kellene.
Sajnos túl sok olyan ügyintéző van, aki nem érti a dolgát s csak heverészik és csak kevés olyan akik valóban lelkiismeretesen dolgoznak.
-
Beca1990
senior tag
válasz
ForRedGlory #83902 üzenetére
már nem azért de én sem hagytam volna ezeket szó nélkül...
mennyi olyan esetet hallok ahol az ügyintézést megtámadják mert az már sok amit ott képzelnek magukról... -
Zeki
nagyúr
válasz
ForRedGlory #76452 üzenetére
A többit is emelhetnék.
--
sem a telekom app, sem az immmr nem mükszik most. -
r3dsnake
nagyúr
válasz
ForRedGlory #75133 üzenetére
Jelszóval történő belépés után rendeltem, és nem adta ma oda a futár családtagnak.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #75047 üzenetére
Nekem késedelmes hibajavítás kötbér volt s be kellett telefonálni, hogy rendezzék, mert jött a felszólító SMS 3 éve, lehet azóta javították.
-
313313
addikt
válasz
ForRedGlory #74959 üzenetére
Ezt már tisztáztuk.
Hibázott alatt azt értettem, hogy mikor megkötöttem a Magenta1 (tv, telefon, net) és Next S atk csomagot, nem írtam alá semmilyen szerződést se... Nem is nyomtatott, meg tabon se írtam alá... -
válasz
ForRedGlory #74116 üzenetére
Tehat akkor meg egyszer. Mire alapozod hogy a Telekom oldala nem biztonsagos?
Hol írtam?
A telekomon keresztüli Dominos feltöltés,vagy gyorsfizetéssel,vagy bankkártyával történik,a gyorsfizetés létrehozásánál is bankártyaszám alapján történik,mint ahogy a bankkártyás fizetés is,Ha mas megtudja az belepo adataidat akkor az 100%-ig a Te hibad es a Telekom honlapnak semmi koze hozza.
Hát persze,biztos hogy ugy van
Na én befejeztem látom nem jutok elöbbre -
4Grider
félisten
válasz
ForRedGlory #74116 üzenetére
Garantált, hogy nem a Telekom és a partner bank lesz a hunyó. Csak az ember képtelen ezt belátni...
-
válasz
ForRedGlory #74114 üzenetére
Igen van telekomos gyorsfizetésem,és az is gondolom az OTP-n keresztül megy,mig a bankkártyás fizetés is zsenikém,ha unod,ne olvasd el
-
n@p@lm
őstag
válasz
ForRedGlory #74042 üzenetére
Amíg valaki perre nem viszi a dolgot.
Aztán az alma körül nézhet.... -
-Ben-
veterán
válasz
ForRedGlory #74042 üzenetére
De ez nevetséges. Az apple meg persze ha nem ismeri el a hibát (ahogy eddig se nagyon akarta), akkor kampó? Így jártam?
Azért mindig új szerződést kötni, egészen addig míg egy többé-kevésbé „tökéletes” telefont kapok, eléggé fárasztó és időigényes.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #73915 üzenetére
Ez kicsit furcsa...
Én rábízom a kereskedőre az eszközömet, aki törvényi előírás miatt átveszi.
Az én kezemből látható külsérelmi nyomok nélkül került ki, s ha a szervízből azzal jön vissza, hogy van egy repedés a kijelzőn, ami szabad szemmel látható, akkor így játam?Nem kötekedni akarok csak ez most így eszembe jutott.
Ha ráírta a lapra, hogy sérült, akkor persze van nyoma.
De szerintem azt is rögzíteni kellene, hogy külsérelmi nyomok szabad szemmel nem láthatóak vagy hasonló.Konkrét esetben nem feltétlen szabad szemmel látható, ezért nem biztos, hogy ér valamit is a küzdelem...
-
azigazimoris
aktív tag
válasz
ForRedGlory #73915 üzenetére
Fordított esetben pedig rögtön felveszik a munkalapra, ha a teló egyik sarka sérült, hiába állítom, hogy hónapok óta olyan de a problémám most jött elő és köszönőviszonyban sincs a hibával... Na mindegy. Le kell játszani a biztosítóval 'azt' kész
-
bopeti98
őstag
válasz
ForRedGlory #73897 üzenetére
Nyilván nem azért hagytam az utolsó napra, mert hogy az milyen vicces...
Egyébként nem szokásom, de most sajnos így jött ki.
A djínet jó is lenne, de oda csak az otthoni van beregisztrálva. A mobil nincs, és nem is terveztem, de lehet befogom. Most átutalással kifizettem, csak ennek elég hosszú az átfutási ideje. -
_Moriarty_
aktív tag
válasz
ForRedGlory #71791 üzenetére
Akkor hűséget kötök, köszi a választ
-
ANDROID???
addikt
válasz
ForRedGlory #71727 üzenetére
Akkor, lehet hogy nem én, hanem a Chrome a f.s, mert nem ér fel a Telekom oldalának magasságába?
Azért nézzél már vissza a közelmúltba is, nem fordult még elő, hogy az oldal nem töltött be???
Köszönöm az információt a többi hozzászólónak, megpróbáltam a firefox-al és megnyitotta.hurenzon, csako: köszi!
-
#73820095
törölt tag
válasz
ForRedGlory #70883 üzenetére
Ha ilyen lett volna a hozzáállás, sztem nem ilyen szösszenet születik.
-
válasz
ForRedGlory #70855 üzenetére
bármelyik lehetséges.
saját részre nem jellemző (szerencsére) a garis ügyintézés, de ha belefutnék esetleg, akkor is inkább direktben a gyártói/szerződéses szervizzel intézném, már csak a gyorsabb átfutás miatt is. -
Ateszpapa
addikt
válasz
ForRedGlory #69724 üzenetére
Látod ezt nem tudtam. Amikor igénybe vettem akkor a telekomhoz kellett bemenni a kárszámmal és ők intézték. Ezek szerint változott azóta.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #69417 üzenetére
Az kimaradt, hogy belfoldi vezetekes iranyban is netto 24 Ft.
-
#04441088
törölt tag
válasz
ForRedGlory #69022 üzenetére
Próbáltam. Ott meg azt írja hogy hibás PUK.
Holnap bemegyek T-hez. Azt hiszem 500 Ft-ért kiadják a PUK-ot. Akkor már csak jó lesz...
2 lehetőségem maradt már csak a 10-ből, nem próbálkozok többet. Pedig a SIM-en pont ugyan az a számsor van, mint alul a vonalkódnál, de mindegy. -
Oliverda
titán
válasz
ForRedGlory #67339 üzenetére
Igen, ott látom, hogy mennyi van még hátra, de azt nem, hogy mikor indul újra...
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
ForRedGlory #66625 üzenetére
De ebbol hogy jon ki a feltorthavi? Nem a havidij felet jelentene akkor?
-
hurenzon
senior tag
válasz
ForRedGlory #66625 üzenetére
Pontosan
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
ForRedGlory #66623 üzenetére
-
válasz
ForRedGlory #66339 üzenetére
Mióta nem lehet?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
ForRedGlory #66339 üzenetére
Ezek szerint már nem lehet...
-
glaci
őstag
válasz
ForRedGlory #66164 üzenetére
Ez működik a mobil részlegnél is?
Tehát a párom számát, ha átveszem, mint számlafizető (nem tudom ennek a költsége hogy viszonyul az átíráshoz képest), akkor az Ő száma lehet az én társkártyám? -
#73820095
törölt tag
válasz
ForRedGlory #65939 üzenetére
A bárholt csak egyféleképpen, a működőt 2féleképpen: függő v nem másholfüggő, de mivel ez mind2 igaz, nincs is vele smi probléma. Itt még a vessző is helyes, mert a telefon a bárhol és nem a kártya, szóval ezt jól írta a tré, még akkor is, ha sok helyen vban nem jól fogalmaz, ezt kivételesen sikerült tömören, normálisan leírnia.
AzA kártyacserét díjmentesen biztosítjuk bárhol vásárolt, Telekomos, micro vagy nano SIM kártyával működő készülék használata céljából.mást jelentene, de az is egyértelmű lenne. -
Deck
titán
válasz
ForRedGlory #65939 üzenetére
A telefon mindegy. Ingyen cserélik.
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
ForRedGlory #65715 üzenetére
A lokalis tarolas felesleges helypazarlas, es nem tudsz leszedni 40-50 gigat elore mindenfele kedvenccel. Raadasul a Spotify generalt radioi is nagyon jok.
-
válasz
ForRedGlory #65715 üzenetére
Elmondom neked. Nekem sokszor van, hogy "hú, de hallgatnék ez, vagy azt". Ennyi. Korlátlannal szépen rákeresek, az alapján vagy playlistet, vagy rádiót indítok és mehet is. Persze van amit letöltök,de azok a fix dolgok és témakörök. A hirtelen felindulásból és pillanatnyi hangulatból fakadó igényt ez nem fedi le.
-
migabi24
nagyúr
válasz
ForRedGlory #65647 üzenetére
Ilyenkor kell belevágni egy lavor vízbe azt nézegethetik a knoxomat
-
válasz
ForRedGlory #65580 üzenetére
Akkor oké.
-
válasz
ForRedGlory #65578 üzenetére
De állandóan, minden hozzászólásában kiírja. Szerinted ez így full oké? Még te se írod ki, pedig ott dolgozol...
Szerintem rettentő modoroskodó. Most erre írjam én is azt, hogy ha nem tetszik a kifogásom, akkor ne olvasd? Ez olyan gyenge. -
Soulfly842
addikt
válasz
ForRedGlory #65555 üzenetére
Jogos, két ügyfél közt írtam gyorsan
Árakban,változásokban, szabályzásban mindig képben vagyok, de hogy ez felment 1100-ról 1500-ra az kimaradt az életemből ...
(#65549) generic
Öt számjegyű jelszó ellenében külföldről is kezdeményezheted a 1430-on keresztül.
(#65551) hunterrop8
Készülékmodernizálás esetén díjmentes.
És ezt véresen komolyan veszik. Nem fogják másnak kicserélni.
-
farkzoli
tag
válasz
ForRedGlory #65480 üzenetére
"Net&Roll S, 8 GB adatforgalommal 4390 Ft. Hu de rossz ajanlat a RelaxNet M mellett
"
Köszi a tippet, csak épp a Relaxnet ment a Dominón is, ez meg előfizetés és csak külön adatsimen megy. Mit kezdjek vele a telefonban...
-
Ákinard
aktív tag
válasz
ForRedGlory #65223 üzenetére
Miért nem jó az ATK?
Decemberben nekem is lejár a SAT40 és kellene valami értelmes alternatíva, ATK-ra gondoltam én is.
-
Zeki
nagyúr
válasz
ForRedGlory #65026 üzenetére
Aztán el ne felejtődjön.... nem tudom mi tart 30 napig egy hiba elhárításban...
-
generic
senior tag
válasz
ForRedGlory #64696 üzenetére
Igen, otp-s felületen.
-
tomy86
addikt
válasz
ForRedGlory #64693 üzenetére
Az első esetnél be is lassított, azért voltam kiakadva akkor, de a mostani után egyelőre rendben van a sebesség.
-
Ákinard
aktív tag
válasz
ForRedGlory #63856 üzenetére
Én holnap megyek ki Angliába, szintén benevezek egy Lebarás SIM-re, 1-1,5 gigával bőségesen elleszek. És fizetek érte kb 3500 forintot, nem 6000-ért roamingolhatok a'la T...
-
Csabi1984
addikt
válasz
ForRedGlory #63858 üzenetére
Gondolom ez csak külföldi hálózatnál megy?
-
válasz
ForRedGlory #63858 üzenetére
Jó ajánlatok, nem vitás
Nevetséges, ami magyar földön zajlik -
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory #63856 üzenetére
Jah, van jobb, jut eszembe le is fotoztam. A harmadik ajanlat
http://1drv.ms/1K8YdiE
-
Teko001
őstag
válasz
ForRedGlory #63807 üzenetére
Nem itthon fogják eladni:
"A készülékcsere során lehetőség van meglévő okostelefon beszámítására is, a Telenor azonban csak olyan mobilokat (tehát tabletet, notebookot, routert nem) számít be az új eszköz vételárába, melyet a szolgáltatónál vett az ügyfél. Az így lecserélt, használt készülékeket egy közvetítőcégen keresztül az ázsiai piacon értékesítik tovább. Fontos, hogy még az általa valaha forgalmazott telefonok közül sem mindegyiket számítja be a készülékcserénél a Telenor, az eszközök köre folyamatosan változik, a beszámítási ár pedig a telefon eredeti árától, korától ás állapotától függően egyedi lehet." (HWSW)
-
313313
addikt
válasz
ForRedGlory #63716 üzenetére
Nem.
De "diszkriminál", akinek van bakszámlája olcsóbban kapja a szolgáltatásokat.Daffni2: 2010 óta azért történt 1-2 dolog a bankrendszerbe. Másrészről, attól, hogy valakinek van bankszámlája, nem jelenti azt, hogy van is rajta pénzmozgás.
Attól mert valaki kp-ba kapja a fizetését, még nem jelenti azt, hogy nem is adózik utána... -
[P]laci
senior tag
válasz
ForRedGlory #63596 üzenetére
Magánvélemény, de tényleg le kéne szoktatni az embereket erről...
Múltkor igaz nem ASAP, de azért fontos dologgal be kellett mennem egy Telekom üzletbe. Előttem 2-en fizettek számlát, 1 tartozást egyenlített ki, 1 telefont vásárolt és csak utána jöttem én azzal a problémával, hogy az online felület összekeverte kb a két előfizetésemet teljesen.lehet hogy én vagyok teljesen haladó szellemű, de az előttem levő dolgokat én simán online intéztem volna el.
Ezért vártam én egy órát az üzletben gyakorlatilag teljesen feleslegesen.
-
djculture
félisten
válasz
ForRedGlory #63596 üzenetére
Szerintem meg egyszer már volt ebböl vizsgálat még a csekkes ügyben, akkor is elmeszelte a hatóság ezt a gyakorlatot hogy egyik meg másik fizetési mód között különbség legyen. Ez ugyanugy jogtalan bárki ezt jelezi aki így járt megint viszgálat lesz belőle.
-
zoli62
addikt
válasz
ForRedGlory #63556 üzenetére
Nem, a másik folyószámlán minden időben van fizetve. Azt mondták, ez azért van, hogy ott is elmaradást ír a webshop, mert mindkét előfizetés ugyanazon a néven van. A túlfizetés pedig kéne kezelnie a rendszernek, attól még nem kéne megakadáályozniia a kedvezményes készélükcserét már csak azért sem, mert a telefonrészlet úgyis külön számlán lenne kezelve. Ez mindenképpen a rendszer hibája.
-
tjokai
senior tag
válasz
ForRedGlory #63535 üzenetére
Vagy úgy, akkor mindegy,marad a sima S6....nem ér annyit az egész
Köszi a gyors és kielégítő választ -
György1212
újonc
válasz
ForRedGlory #63531 üzenetére
Párom felvette az ügyintézővel folytatott beszélgetést. Éppen most hallgattam meg. (csak a lényeget irom, kivonatolva, mert elég hosszú)
Alapból azzal kezdi a pasi, hogy igen, a mobilnet miatt lett a korlátozás.
Ügy.szolg: ...egy kiugróan magas NetSatrt forgalom miatt, ami bruttó 22 ezer forint. Internet lett használva a telefonon?
Párom: Két sim-kártyás telefonom van, és egy t-mobilos simkártya van a netre. (Az, amit írtam is, hogy odaadtam neki). Direkt, erről még korlátozva is van.(mmint a nethozzáférés a saját simjéről.)
Ügy.szolg: A korlátozás azért került rá, mert egy tényleges 22e forintos forgalom történt erről a telefonszámról. A telefon beállításait meg kellene nézni, hogy biztos, hogy erről a kártyáról történt a forgalmazás?
Párom: És ez 22 ezer forint? Mert az aktuális egyenlegem 1001004 forint.
Ügy.szolg: Ezt hol nézi?
Párom: a t-mobil oldalon a saját egyenlegemnél. Itt írja, hogy kedvezmények levonása nélkül...
Ügy.szolg: Itt a kulcsszó, kedvezmények levonása nélkül! És ez tájékoztató jellegű forgalom, ebből le lesznek vonva.. ( és itt kezdi a hantázást... ugyan mit von le 1 millióból? A felét? 500 ezer, hurrá! És olyan hangnemben beszélt, hogy igencsak megborítottam volna)
Párom: *nagy sóhaj* hát igen, de ezt azért elég megdöbbentő így látni, meg, hogy hogy lesz ebből utána 50 ezer forintos számla (jól felértékelte, soha az életben még csak közelébe sem voltunk az 50 ezernek).
Ügy.szolg: *hosszú másodpercekig néma csend* (már azt hittem, hogy megszakadt a vonal) Hát... hát... ez... ez az 1 milliós összeg ez valami rendszerhiba lesz, 1 milliós forgalmat nem tud 1 hónapon belül, főleg úgy, hogy 10-e van és elsejétől indul a forgalmazás... tehát az szerintem egy rendszerhiba lesz, hogy ekkora összeg van ott.Eddig tart az érdemi rész. Ezután letiltotta a már régen letiltott NetStart csomagot (ez is érdekes volt egyébként...), amit meg is erősített a telefonban, hogy le lett tiltva, de mire megírtam ezt a szösszenetet addigra Párom jelezte, hogy megint történt adatforgalom.
Felhívta őket megint, az Ő szavaival élve "kábít, szédít, arrogáns is, szerinte biztos nem 1 millió de várjuk meg a számlát mert ő nem látja". Meg azért természetesen be kell fizetni... Anyátokat! (bocsánat!)
Itt tartunk jelenleg. -
Antraxon
csendes tag
válasz
ForRedGlory #62932 üzenetére
move xs csomagom van
-
A@ron
tag
válasz
ForRedGlory #62885 üzenetére
Úgy, ahogy a kolléga a #62878-as kommentben leírta:
"felhivtam a 1430at, jeleztem, hogy nem kivanom elfogadni az aszf modositast.
igy a rogzites pillanataban ervenyes tarifak mennek tovabb a regi dijakkal (domino: netplusz XL es surf dijcsomag), amig nem valtoztatok dijcsomagot, vagy amig a tmobil nem valtoztat hivatalosan." -
tjokai
senior tag
válasz
ForRedGlory #62006 üzenetére
Már kb 40 percce nyomkodom de nem adja be
-
Tappancs2001
senior tag
válasz
ForRedGlory #62008 üzenetére
Szia! Még egyet szeretnék kérdezni. A készülék részletfizetése és az előfizetésre vállalt hűség egy időben fog majd lejárni?
-
Tappancs2001
senior tag
válasz
ForRedGlory #62004 üzenetére
Szia! Igen vettem az előfizetés mellé részletre egy Sony xperia sp telefont 24*910 Ft havi részletre. A észülék kötbér mikor csökken elfogadható mértékűre? Előre is köszi a választ.
-
Dilikutya
félisten
válasz
ForRedGlory #61995 üzenetére
Fakk. Like S. Most akkor mehetek megint? A tököm tele van már ezekkel a szerencsétlenekkel.
-
Dilikutya
félisten
válasz
ForRedGlory #61986 üzenetére
Bementem. Elmondom mi van. Kérdi kinél intéztem. Mondom nem tudom. Jó, megnézi. Átváltottak a lejáratkor, mondom az remek, én napokkal előtte voltam. De kinél. Mit tudom én, borostás volt. Jó. De ezt így nem lehet visszacsinálni, meg kell szüntetni, új szám lesz. Jó-e. Mondom nem. Jó, akkor egy hónapig Domino, utána bemegyek, és arra át tudjuk váltani. Azt mondja ez a kevésbé fájdalmas. Kérdezi melyik legyen. Mondom szám maradni fájdalommentesen. Hátramegy az üzletvezetőhöz, visszajön, jó, akkor visszaállítjuk, és fél perc alatt visszakattogta.
De azért köszi!
-
Dilikutya
félisten
válasz
ForRedGlory #61983 üzenetére
Én kimondottan hosszabbítottam, azért mentem a lejárat előtt napokkal.
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz
ForRedGlory #61964 üzenetére
Köszönöm és Neked is kali!
Így korrekt. Kihasználom amennyire tudom. -
válasz
ForRedGlory #61962 üzenetére
Nem írta, hogy azt írtad, hogy nincs igaza. Csak azt, hogy öngól.
Neked viszont nincs igazad, kb a Sayuar által is belinkelt hsz-ed egyik része sem jött be. Ezt azért nevezhetjük öngólnak ha arról van szó.
A srácnak meg úgy néz ki végig igaza volt, a Telekom úgy tűnik, hogy elfelejtette kivizsgálni a panaszát, vagy pedig kivizsgálta, csak elfelejtette értesíteni az eredményről.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Magyar az űrben
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Spórolós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 SUPER 6GB Rampage Everest 500W
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest