- Google Pixel topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
Telekomtól való számhordozás esetén azeSIM profil automatikusan törlődik?
-
zoli62
addikt
válasz
zzola #143229 üzenetére
Hát úgy látom, ez elég macerás, lehet, hogy megvárom a hűség leteltét, mert a belépési 5000 Ft-ot sem szeretném kifizetni, ugyanis az előző állapot visszaállítása azt jelentené, hogy visszakerülne a szám a Yettelhez, ahonnan a Telekomhoz hordoztam, de a Yettelnél levő tarifába már nem lehet belekerülni.
-
zoli62
addikt
Telekommal mobil szerződést kötöttem, de találtam olcsóbb megoldást One-nál. Kérdésem, ha elhordozom a számomat, az 14 napon belül automatikusan elállásnak fog minősülni?
-
zoli62
addikt
Tegnap óta van egy Mobil L díjcsomag előfizetésem az otthoni telefon és internet előfizetésem mellé, de a Telekom fiókban nem látom magam Magentás ügyfélnek. A telefonos ügyfélszolgálkaton leadtram belső IT-s hibára. Ennek ellenére remélem, a Magentás kedvezmények a következő számklában szerepelni fognak. Más is járt így?
-
zoli62
addikt
Van egy Domino kártyám egy stickben, kimondottan vésztartaléknak, már évek óta. Maratonnal ugye itt az adat addig tart, amíg el nem fogy. Most három nappal később töltöttem fel a kártyát, mint az érvényességi idő, de nem tudtam, hogy ezzel a Maraton is megszűnik. Feltöltöttem, és méltányosságból kértem, hogy töltsék vissza rajta felhalmozódott adatot (kb. 8-12 GB). Mennyire esélyes, hogy pozítivan bírálják ezt el?
-
zoli62
addikt
Mennyi idő alatt szokták javítani az olyan jellegű hibákat, amikor az előző rendelés már rég törölve lett, de még nincs lezárva?
-
zoli62
addikt
Állandóan baj van az online megrendelések lemondásával. Töröltettem egy megrendelést, de a Telekomnak lassan egy hónapja nem sikerül lezárni a megrendelést. Az ilyen belső IT hibák javítása akár évekig is eltarthat, de addig nem lehet online rendelni.
-
zoli62
addikt
válasz
enginev3.0 #141713 üzenetére
Folyószámla szintű vezetékes E-pack kedvezményként volt feltüntetve.
-
zoli62
addikt
Múltkoriban megrendeltem egy Mobil L díjcsomagot a lehető legkisebb 5 Gb mobilinternettel otthoni 1000-es gigabites internet, és vezetékes alapdíjcsomag mellé speciál egy kedvezménnyel Magenta kedvezményekkel, e-pack-kal. A szerződésö összefoglalón (ami az egyedi előfizetői szerződést jelenti) 3600 Ft értékű vezetékes e-pack kedvezmény szerpelt, a visszaigazoló emailben pedig 700 Ft. Természetesen visszamondtam, de a kérdésem az, hogy ilyen esetben melyik a mérvadó? Járt már valaki így?
-
zoli62
addikt
Másnak sem töltődik be a webshop laptop szekciója, vagy csak én vagyok ilyen szerencsés?
-
zoli62
addikt
válasz
tamas.nick #100412 üzenetére
Valószínűleg hangpostára való átirányítás.
-
zoli62
addikt
válasz
vpanangin #100368 üzenetére
Igen, az is eltűnt. Be is jelentettem. Azt mondták, hogy okozhatja ezt az, hogy most volt a harmadik negyedéves nagy frissítés, de ez is csak találgatás. Ami a lényeg, hogy a érdekes módon a Telekom appban helyesen szerepelnek a hívásadatok. A hónap elejére leszek kíváncsi, hogy sikerül-e rendbe tenni. Az nem megoldás, hogy mindenre azt mondják, használj Telekom appot. Sok olyan telefon van, amin nem megy.A Telekom fiókban kellene működnie elsősorban.
-
zoli62
addikt
Hány nem publikus flottás lakossági előfizetéssel rendelkezőnek sikerült beaktiválni a telekom appban a 3 GB 7 napra promóciót?
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Gondolom, még mindig többen küszködnek az online ügyfélszolgálatra kapcsolattartói e-mail fiókkal való belépéssel. Tegnap legalábbis a telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy tömeges hiba.
-
zoli62
addikt
Meglátjuk. Utoljára 2012-ben volt szolgáltatós telefonom. Akkor még hűséggel olcsóbb volt, mint függetlenül kereskedőnél. Két-három év alatt ellenkezőjére változott a helyzet. Nem véletlen, hogy a Telekom is rákényszerül, hogy egyre több telefont kártyafüggetlenül forgalmazzon. Két laptopot is vettem tíz éven belül, hogy aranykártyával, hozzáadott kétéves mobilinternettel is olcsóbb volt, mint a gyártó által ajánlott ár. Most csak a Honor 9 jó ajánlat otthoni előfizetésre vállalt hűséggel.
-
zoli62
addikt
Milyen tapasztalatok vannak az otthoni előfizetés mellé rendelt mobiltelefonok rendelésének átfutási idejével kapcsolatban?
-
zoli62
addikt
válasz
Quentin Ruby #93118 üzenetére
Tehát kaptál egy hivatalos piár választ anélkül, hogy kivizsgálták volna. Nekem még ennél is jobban tetszett, amikor ügyintéző akart meggyőzni arról, hogy a májusban bevezetett új Mobil díjcsomagok díja kedvezőbb, mint akár az eggyel korábbi Nexté.
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #93003 üzenetére
Webshopos kiszállításnál étvételkor nem volt szükség flottaengedélyre, nem beszélve arról, hogy van, ahol nár nincs elérhető kijelölt céges kapcsolattartó.
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #92875 üzenetére
Ehhez hozzáteszem, hogy korábban nyugodtan lehetett készülékcserét webshopban kérni meglevő előfizetés megtartásával egyedi díjcsomaggal mi9ndenfajta egyéb engedély nélkül.
-
zoli62
addikt
válasz
szabogabor10 #92676 üzenetére
Én ebben nem vagyok olyan biztos. Vannak olyan hibák, amik évek óta nincsenek javítva.
-
zoli62
addikt
válasz
radio100jozs #92421 üzenetére
Talán lépés a Hello Data-ra, ami szintén inkább egy adatcsomagnak tűnik, pedig a Telenor hangdíjcsomagok közé sorolja. Persze nyilván a Telekomnál ezek a hangdíjcsomag nélküli adatcsomagoknál csak a Voip kiegészítésére jó a 35 Ft/perc tarifa, illetve hívhatóság szempontjából. Talán a Telekomnál rájöttek, hogy az egyre többen használnak hívásra VOIP-ot, ami nem feltétlen Skype/Viber, de azért kell a hagyományos 2G/3G/4G hívás is? Egyébként ahhoz mit szóltok, hogy a korlátlan hangcsomag decembertől megszűnik, de egyelőre nincs helyette másik?
-
zoli62
addikt
válasz
South Velen #92416 üzenetére
Mióta Telekom fiók van a My T-Mobile helyett, azóta ilyen. Bug vagy feature, egykutya.
-
zoli62
addikt
Domino kártya egyenlegfelhasználási idejének letelte ugye után jól tudom, hogy nem lehet az online ügyfélszolgálatra belépni, mert a korlátozottá válás miatt letilt a rendszer?
-
zoli62
addikt
Na és mi lesz a létszámában nagyobb postpaid előfizetésekkel, ott nem lesz változás?
-
zoli62
addikt
válasz
musicryder #75697 üzenetére
Sajnos a szolgáltatók ügyfélszolgálatain jellemző magatartás,hogy csak a meglevő ügyfél az igazi ügyfél, ez leginkább a Telenornál fordul elő, de például egyszerű érdeklődőként nem lehet hívni az Üzleti Telekom 1435-ös telefonszámát sem, ha meg 1412/1430-ról kérsz átkapcsolást, akkor nem mindegyik operátor hajlandó erre.
-
zoli62
addikt
válasz
ANDROID??? #75684 üzenetére
Múltkor egy jól felkészült ügyfélszolgálatos mondta, hogy a düggetlen készülékek értékesítése lesz a jövő iránya. Huawei-t azért vettem máshol, mert a Telekom a második SIM-et szoftveresen tiltja, és egy tizessel drágább volt náluk feltöltőkártyásként. Viszont hogy jót is írjak, a P8 Lite-on LTE hálózaton a mért letöltési sávszélesség 130 Mbs körül volt.
-
zoli62
addikt
válasz
ANDROID??? #75676 üzenetére
A Telekomnak egyre inkább üzleti érdeke hálózatfüggetlen telefonok forgalmazása, mert a webáruházak és boltok jó részében azonos, vagy alacsonyabb áron kaphatók ezek a készülékek.
-
zoli62
addikt
válasz
St3ven #74746 üzenetére
Akkor mégsem változtattak. Felhívtam őket, és azon vitetkoztam, hogy az akciós leírásban nem szerepel, hogy flottásoknak nem rendelhető meg. a nő belső leírásra hivatkozott, de ugye akkor ennek a feltételnek szerepelnie kellene az akció leírásában. Még mindig visszahívásra várok.
-
zoli62
addikt
válasz
balint82 #74703 üzenetére
Az eredeti feltételek: Havidíjas és Domino benne foglalt adatot tartalmazó hang díjcsomagok mellé, adatdíjcsomagok mellé és havidíjas mobilinternet csomagok mellé egyaránt megvásárolható. Kínált sávszélesség le-/feltöltés esetén:150/50 MBit/s. Az akció időtartama 2016.08.15 - 2016.09.30, az így vásárolt adatmennyiség 2016. december 31-ig használható fel. Egy telefonszámra csak egyszeri alkalommal rendelhető meg.
Szerintem ez kissé más, mint a most aktuális. Az első megfogalmazás szerint minden havidíjas díjcsomagra megrendelhető, ha van mellé mobilinternet, ami szintén havidíjas, vagy tartalmaz benne foglalt adatforgalmat. Szerepel benne kifejezetten a Domino is. Azt újabb feltételekben pedig már csak bizonyos, elsősorban adatforgalmat tartalmazó díjcsomagok esetén rendelhető meg, valamint a Domino sem szerepel benne.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
válasz
napocska2 #74604 üzenetére
Köszi, ügyfélszolgálat szerint sem rendelhető meg a flottásoknak. Nekem még nálad is kisebb adatcsomagom van, gyakorlatilag alig használom a mobilinternetet a telefonon, jobbára wifit, csak gondoltam, most egy régen várt ár/érték arányon (1000 Ft/GB) miért ne bővítenék, erre pont ezt nem engedályezik, ami népszerűsítené az amúgy statisztikailag annyira nem kihasznált LTE mobilnetet.
Érdekes, hogy az annak idején akciós és promóciós Go Net adatdíjcsomagokat meg lehetett rendelni flottásoknak is.
-
zoli62
addikt
A Level Up opciót meg tudta valaki rendelni lakossági előfizetőként, ha van vállalati kedvezménye, magyarul flottás? A Go Net-nél még működött az akciós megrendelés, de itt nem.
-
zoli62
addikt
Csak nekem az az érzésem, hogy az egész új Telekom weboldal stílusa olyan minimalista lett, mint például a Windows 10 Edge böngészője?
Más. Az folyoszámlaszintű jelszóval használható elektronikus hívásrészletező linkjét mgtalálta már valaki?
-
zoli62
addikt
Tipikus Telekomos ügyfélkiszolgálásról szóló történet. December 2-ána 1430-on kértem, hogy a bevételi osztály a túlfizetésemet könyvelje össze az előző havi lezártszámlám egyenlegével. Naponta ellenőrzönm az online ügyfélszolgálaton, hogy mikor jelenik meg a helyes befizetendő összeg. Hétfőn, 14-én megelégeltem, hogy még mindig nincs változás, rákérdezek, annyit mondanak, türelem.Ma megint rákérdezek, hogy miért nem látom a helyes összeget, válasz nem tudjuk, erre reklamációt adok be. Felhívom a behajtási osztályt, kiderül, hogy ennek ellenére nincs kiemelve a számla felszólítási folyamatból. Véletlen szerencse, hogy egy olyan ügyintézővel beszélek, aki az különféle átszervezések előtt a számlreklamációs osztályon dolgozott. Természetesen a számlámat az esetre való tekintettel a jogos reklamáció idejére egyből kiemelte, és csofálkozott, hogy bár az átkönyvelés már 4-én megtörtént, miért nem frissült az egyenleg az online felületen.Tanulság: többek között ezért kellett szétverni idén áprilisban az ügyfélszolgálaton belül az évek óta jól működő számlareklamációs osztályt.... Magyar Telekom, én így szeretlek...
-
zoli62
addikt
Erre azt mondom, hogy az értesítő levélben csak a számlegyenleg szerepel, szmlakép nem. Mivel sokaknak nincs távszámla regisztrációja, csak elektronikus számla regisztrációval rendelkeznek, és az online felületen meg az ismert okok miatt már két hete nincs letölthető számlakép, így aztán nem tudják ellenőrizni, hogy helyes-e az a befizetendő számla, amit a Telekom kiállított. Így aztán csak egy megoldás maradt. Díjmentesen kérnek a szolgáltatótól papír alapú számlát, de akkor megkérdezem, hogy minnek az egész cécó az elektronikus számlával?
-
zoli62
addikt
Nálam még mindig jogosultsági hibát ír ki az online felület mindkét előfizetésemnél,és nem jelenikmeg a számla.
-
zoli62
addikt
Friss info: az ügyfélszolgálat megerősítette, hogy az online felületen a számlamegjelenítési hiba még mindig fönnáll.
-
zoli62
addikt
válasz
zsoltzsolt #67746 üzenetére
Megkérdeztem az ügyfélszolgálaton: e-mailen sosem küldenek ki számlát.
-
zoli62
addikt
A Telekom hivatalos kommunikációja ellenére még mindig nem működik az online felületen a mobil előfizetések megtekintése és a számlák befizetése. http://www.hwsw.hu/hirek/54756/telekom-online-ugyfelszolgalat-leallas-pillango.html
-
zoli62
addikt
http://hvg.hu/tudomany/20151110_magyartelekom_ugyfelszolgalat_nem_mukodik Bár a sajtócikktől nem lesz gyorsabb a javítás.
-
zoli62
addikt
Van itt valaki, akinek Huawei P8 Lite telefonja van? Mik a tapasztalatok? Egyébként ez is egy példa arra, hogy hálózatfüggetlenül olcsóbb egy mobil, mint Domino díjcsomaggal.
-
zoli62
addikt
Mennyire jó választás ezért az árért készülékcsere keretében Lumia 735-öt venni? Androidos SGSA után néztem ki.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Mit szóltok ahhoz, hogy novemberig a Telekom kivezeti a csak hang alapú régebbi díjcsomagjait, illetbe megszünteti a Médiamániát, (amiben az M volt ár/értékben a legjobb, anno még én is hasznáétam), Relaxnetet, stb?
-
zoli62
addikt
válasz
Soulfly842 #64733 üzenetére
Ez a baj, hogy kedvezményes készülékváltás részletre csak üzletben, online kedvezmény nélkül lehetséges, míg egy új ügyfél webshopban minden további nélkül vehet részletre telefont új előfizetéssel, ez diszkriminatív a rég hűséges ügyfelekkel szemben.
-
zoli62
addikt
válasz
dedike #64617 üzenetére
Pont erről írtam,te legalább megértetted a mondanivalóm lényegét..
Tévedések elkereülése végett én sem értettem egyet azzal, hogy egy darabig mindenkinek engedélyezték a részletfizetéses készülékcserét, de azzal sem értünk egyet sokakkal együtt, hogy a régi hűséges, de nem kiemelt előfizetőt a cég még ezzel sem becsüli meg, míg egy új előfizető egyesetleges kaució mellett automatikusan megkapja ezt a lehetőséget.
-
zoli62
addikt
Meg is kérdeztem. Több ügyintéző is egybehangzóan állította, hogy valóban online vásárlásnál meglevő nem kiemelt régi ügyfeleknek kedvezményes készülékcserénél meglevő díjcsomagjuk megtartásával, az előfizetésre vállalt hűség mellett már nincs részletfizetési lehetőség, korábban volt ilyen.
-
-
zoli62
addikt
Továbbra sem az a lényeg, hogy milyen díjcsomaggal, hanem az, hogy egy utcáról betérő vehet kamatmentes részlettel telefont új előfizetés kötéssel együtt, természetesen mindenfajta hűséggel, kaucióval, amit a havidíj fejében pár hóbap alatt jóváírnak neki, míg pl. egy tíz éve hűséges nem kiemelt ügyfél kedvezményes készülékcserénél az előfizetésére vállalt újabb hűségért cserébe csak egy összegben vehet telefont Azaz a cégnek értékesebbek a leendő új ügyfelek, mint a régiek, ezt ügyintézők is elismerték, hogy így van és nem jó, nem csak az én véleményem.
-
zoli62
addikt
Itt az a lényeg, hogy régi, nem minimum aranykártyás ügyfél online csak egy összegben vásárolhat meglevő előfizetésére való újabb hűségszerződés kötésével, míg egy utcáról beeső leendő ügyfélm az esetleges kaucivall díjcsomagtól függetlenül részletre is megveheti ugyanazt a telefont.
-
zoli62
addikt
Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.
-
zoli62
addikt
-
zoli62
addikt
Ha már felvetődött, szerintetek még mennyi időnek kell eltelnie, hogy a szolgáltatók a készülékeket hálózatfüggetlenül forgalmazzák? T-Mobile-nál a múltban is volt, és jelebnleg is van ilyen mobil a kínálatban, legalábbis így olvastam.
-
zoli62
addikt
válasz
ForRedGlory #63556 üzenetére
Nem, a másik folyószámlán minden időben van fizetve. Azt mondták, ez azért van, hogy ott is elmaradást ír a webshop, mert mindkét előfizetés ugyanazon a néven van. A túlfizetés pedig kéne kezelnie a rendszernek, attól még nem kéne megakadáályozniia a kedvezményes készélükcserét már csak azért sem, mert a telefonrészlet úgyis külön számlán lenne kezelve. Ez mindenképpen a rendszer hibája.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Építő/felújító topik
- Google Pixel topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Nagyon érzékeny lett a játékok archiválására a Nintendo
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16GB) Kingston FURY Beast RGB 6000MHz DDR5 CL30 memória 27% 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB WIN10
- Microsoft Surface Laptop 3 - 15 col - Fekete
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest