- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Prohardver app (nem hivatalos)
-
Mobilarena

Új hozzászólás Aktív témák
-
kavalkád
senior tag
meglátásom szerint egyrészt anélkül is teljesen stabil lesz ez, elég szilárd/merev a PLA, másrészt ha indokolt is lenne statikailag akkor sem ér sokat, ahhoz átlóban kellene lennie (feltéve, hogy a csavarodás és oldalirányú mozgás megakadályozása lett volna a cél).
nyugodtan elhagyhatod, csak anyagpazarlás. -
oba
addikt
Ha esetleg valakinek van kedve/ideje ránézne erre a modellre? Google drive link: [link]
Én rajzoltam, egy szerszám tartó/rendszerező lenne az asztalra. Teljesen kezdő vagyok, olyannyira, hogy még a nyomtatóm sincs meg
Egy Bambu A1-et fogok majd venni nemsokára. A Bambu Studio töménytelen mennyiségű supportot akar generálni hozzá. Erre tényleg szükség van, vagy csak túl óvatos és akár support nélkül is mehetne ez? PLA-ból nyomtatnám majd. -
Sketch001
tag
válasz
Sketch001
üzenetére
Egy sovol sv08 / centauri carbon / bármelyik anycubic kb/ a legtöbb creality is tud elég jó minőséget már, és attól függően hogy mennyire akarsz belemaszni a lelki világába akár hobbizni is többet lehet velük... Mondjuk a bambuval eleve alig tudsz bármit tenni, úgyhogy ahhoz képest bármi többet ad ha szerelni szeretsz.
Egy jó voron kit sose rossz ha tényleg csavarhuzozni kell, ott már vannak izgi dolgok.... Egy vzbot...
-
soldi3r
veterán
válasz
Sketch001
üzenetére
Ez érdekes. Pl melyikre gondolsz? Ha találnék olyan mozgásvezérlőt, ami hasonló szintet tudna, mint pl ez a kettő, akkor lehet építenék inkább. A makerbase oldalán van néhány, csak még nem olvastam utánuk.