- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- DIGI Mobil
- Magisk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Megvan a tizedik Redmi Note 12 is
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
veterán
válasz slice14 #56893 üzenetére
Itt válaszolok, mert igazából a fórumba tartozik.
Szóval annyira még nem merültem bele a dolgokba, de ne rohanj a T-Pontba Ha véletlen arra jársz, és van időd, akkor nézz be, és intézd el.
Mindenesetre még dolgozom rajta, nem lesz egyszerű a dolog, és nem is biztos, hogy menni fog. A Secure Elementhez elvileg nem csak szoftveres dolog kell, hanem hardveres is, ami nincs meg az N5-ben, mivel az a jóval fejlettebb HCE-t támogatja. Elvileg ezt rá lehet bírni, hogy Secure Elementként működjön, csak a mikéntjére még nem jöttem rá...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Ákinard
aktív tag
válasz raziel01 #56897 üzenetére
Hívd fel őket és mondd meg, hogy írják át a neten a befizetendőt. Nekem is erősködtek az utalással de mondtam, hogy ez nekem plusz költség amit nem akarok vállalni. Főleg amellett, hogy a rendszerük hibája miatt szívtam hónapok óta. Másnapra átírták, és be tudtam fizetni.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz raziel01 #56897 üzenetére
Ha a számlát letöltöd PDFben, akkor van az első oldal jobb részén egy rész, hogy
Amennyiben banki átutalással kívánja számláját kiegyenlíteni, kérjük a XXXXXXXXXX számlaszámra hivatkozzon.
Ezt írod a közlemény rovatba, ha még belefér az egyik telefonszámodat/előfizető nevét írd bele, hogy ha esetleg nem találják így könnyebb keresni.
És a számla bal felső részén van a számlaszám, ha minden igaz:
Szolgáltató - Kibocsátó / Service provider
Magyar Telekom Nyrt. 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Bankszámla száma: K&H 10402142-21421442-00000000Gondolom ide kell utalni.
-
-
Tomy007
tag
Hali
Valaki tudnál dominoba melyik most a legjobb csomag pl hívásra s netezésre egyarátn amiben használhatóak a voip szolgáltatások ?
Köszi
-
veterán
-
namenlos
tag
Telefon-törlesztést a havi számlával együtt kell fizetni? Mert úgy látom, hogy a törlesztés határideje az adott hónap vége, míg a számláé hónap közepe.
-
Bailey
senior tag
válasz ForRedGlory #56885 üzenetére
Köszi!
Glaci-nak is.
-
-
Bailey
senior tag
Eddig Domino 5-öt használtam netplusz L-el. Most átváltottam domino surf csomagba mert így a netplusz csomagnál elvileg a bővítős árat kell fizetni, és így ugyanannyiért lesz több netem és jobb percdíjam. Viszont a jelenlegi netplusz opcióm aktív és az online felületen azt mutatja hogy a netplusz csomag automatikusan megújul és a 2190-es havidíjat mutatja. Ha lejár majd a netplusz akkor magától 1290-et fog majd vonni mivel közben surfre váltottam, vagy le kell mondani és majd újra megrendelni hogy az olcsóbb ár legyen érvényes?
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz zsof Nokia #56880 üzenetére
A frissen bekapcsolt opciók már megkapják.
-
Soulfly842
addikt
válasz Kispotter #56876 üzenetére
Március 1-től hivalatosan is elérhető lesz az LTE domino csomagban, illetve a mix típusú előfizetéseknél az LTE mobilinternet (lásd az ÁSZF változások összefoglalóit). 2 napja viszont amikor frissen csatlakoztattam fel MIX típusú előfizetést a hálózatra engem is meglepett a 4G kiírás. Valószínűleg tesztüzemben hamarabb elérhető lett a 4G több dominó és mix típusú előfizetéssel rendelkező előfizetőnek a 4G/Lte hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
Kispotter
tag
Sziasztok! Domino feltöltőkártyás vagyok NETplusz M (500Mb) Mobilnetem van mellé. Mindíg 3500 Ft-tal töltöttem eddig az egyenlegemet és HSPA netem volt mindenhol.10-én lejárt az internetem és mivel nem volt az telefon egyenlegemen pénz így felfüggesztették a netet. Ma feltöltöttem a telekom netes felületén 5000Ft-tal bankártyáról a telefonomat aktiválták az internetet, és LTE hálózaton van a telefonom azóta. A kérdésem az, hogy miért van azon amikor a netplusz M csomagban nincsen LTE??
Egy férfi bemegy az óvodába, és azt mondja: -jöttem a gyerekemért. -Hogy hívják? -Nem mindeggy?! Holnap úgyis visszahozom...
-
btz
addikt
-
Killing
addikt
Sziasztok!
A korlátlan böngészés opcióban tiltott a youtube, ugyebár. Ha VPN-en keresztül netezek akkor észleli a szolgáltató? Valamilyen módon kilehet játszani ezt? iPhone 6-om van, notebookra osztanék netet.
Előre is köszi!
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
club1
veterán
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/internetes_ugyintezes/mit_szeretne_elintezni
Dominó ügyintézés rész, utolsó menüpont. -
jeni
félisten
válasz zsof Nokia #56866 üzenetére
igen 1 év + 3 hó(de ebben nem voltam biztosan 100%)
ha azt a tel.számot nem tölti fel, az azonos azzal,hogy felteszi a polc legtetejére és sz@rik rá onnantól!igen lehetséges úgy is,hogy bejelenteni a megszűnését,rosszabb esetben be kell sétálni hozzájuk és eltölteni 1 órát.
club1
és vissza szerezni a volt dominós számot hogyan lehetséges? még nem adták át a forgalomba.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz zsof Nokia #56862 üzenetére
Természetesen üzletekben van rá lehetőség, csak hülyének fogják nézni...
-
jeni
félisten
válasz zsof Nokia #56860 üzenetére
1 évig él a rendelkezési állás idő,utána 1-2 hónap az a felhívás jelző,hogy lejár a hűséged,és onnantól meg sose kapod vissza a tel.számot.
tehát meg kell fontolni,hogy kell-e vagy sem az adott szám?
nem hinném,hogy van ilyen,hogy szüntessék,meg. szerintem azt fogják mondani,hogy ha nem fizeti be a dominós díjakat,vagyis nem tölti fel a kötelező időszak alatt akkor megszűnhet az adott kártya tel.száma,ennél többet nem mondhatnak,mivel nem is lenne szabad ilyet javasolniuk.
ha meg nem fizeted be, abból anyagi és jogi felelősséged nem lesz a Tmobil felé![ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz zsof Nokia #56860 üzenetére
Minek? Dominós számnál fogod a sim-et és kettévágod (persze csak az után, hogy lebeszélted róla az egyenleget). Idővel úgyis kikapcsolják, ha már egy ideje nem töltöttél rá...
-
zsof Nokia
aktív tag
Sziasztok
Meg lehet szüntetni dominós számot, ha az illető bemegy és kéri, hogy szüntessék meg a számát?
A lényeg lényegében lényegtelen
-
őstag
válasz LógaGéza #56858 üzenetére
Jaa, értem már a problémát, azt hittem csak simán nem találod
Próbáld innen
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
LógaGéza
veterán
válasz Piloss #56857 üzenetére
Persze, csak épp: This app is incompatible with your device. - épp ezért telepíteni se tudom
És telón lévő Play Storeba meg se találja...
Ezért kéne az apk. Valaki?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Soulfly842
addikt
válasz Soulfly842 #56855 üzenetére
Szépen felsoroltam egy-két példát
Fia/felesége/gyermeke... No de, értjük, nem?
Sok olyan eset is van, amikor hosszasan bizonyítja valaki egy Dominónál, hogy ő vette a kártyát és már pedig az ő nevén van. Több perces bizonyítási eljárást követően viszont felismeri a tényt, hogy pontosan melyik használt mobilosnál vette...
Ilyen esetben ügyet nem lehet intézni. 30 napos 'ideiglenes' felhasználóként lehet rögzíteni - ez alatt tájékoztatás történik az eredeti előfizető irányába - s ha a korábbi előfizető/felhasználó nem jelentkezik, akkor átírásra kerül a SIM kártyát felmutató ügyfél részére.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz cris78 #56853 üzenetére
Igen, azt tudom. De ez elég fogós kérdés
Utánaolvasva kicsit: A támogatott készülékek között BB termék nem szerepel egy sem.
Mindezek alapján:
A, tényleg nem támogatottak a BB termékek.
B, erre az eshetőségre nem gondoltak(#56854) szabogabor10
Jelenleg az Xperia L, M2, SP, Z1 Comp., Z2, Z3 Compact van feltüntetve a támogatott készülékek körébe...
Tény, hogy elég sok készülék nem szerepel ezek között. De korábban is voltak olyan esetek, amikor szembesültem azzal - pl. a TV Go kapcsán találkoztam ilyennel - hogy gyártó oldali tiltás miatt nem volt támogatott egy adott alkalmazás használhatósága.
(#56846) A@ron
Látom még nem kellett szabályozási környezetekkel egy Multinál szembesülnöd
Nem az a kérdés, hogy mi vizsgálható és mi nem. A szabályzások értelmében kell eljárni. Minden más csak szőrszálhasogatás. A gyakorlati példák itt semmit nem érnek. Megvannak ennek is a miértjei és válaszai.
A Sim kártya bemutatása kötelező. Máskülönben hogy lenne ellenőrizhető, ha volt egy normál simed ellopták és ezt követően kéred a kártyacserét? Mondjuk Microra. A microsim kitörhető microként és normálként is és Sim adapter is létezik a világon.
Mindenki:
Anno régen-régen - egy messzi-messzi galaxisban - még úgy oktatták, hogy a lecserélt sim kártyát rituálisan még az ügyfél színe előtt rituálisan meg is kell semmisíteni, de szerencsére ez utóbbi momentumhoz kapcsolódó leírás már nem szerepel a szabályokban. Ez így van rendjén, hiszen az ügyfél számára fontos adatok szerepelhetnek rajta és a lecserélt kártyát már úgy is csak az adatok elérésére tudja használni.Még egy-két érdekesség:
1,
Sokszor olvasok itt arról, hogy mi alapján lehet cserélni díjmentesen kártyát és hogy más-más típusú eljárásokkal szembesülnek az előfizetők.Régen - kb. 2014 jan előtt - még úgy szóltak a szabályzások, hogy díjmentes kártyacsere abban az esetben biztosítható az ügyfélnek, ha vásárlási számlával tudja igazolni, hogy készülékmodernizálás miatt kéri ezt és hogy a Telekomtól vásárolta.
Ezen viszont enyhítettek. Hiszen a fent említett dátumot követően már minden esetben díjmentesen kell biztosítani a kártyacserét, ha készülékmodernizálás miatt történik a kártyacsere (és nem elveszett/rongált indokkal - ez utóbbi 4500 Ft).
Elég érdekes szituációt teremt az - és ilyennel rengeteggel lehet találkozni - amikor az ügyfél bejön és közli, hogy nem működik a mobilinternet, a 4G, eldobálja a hívásokat, instabil a háló stb. Majd kirakja az asztalra a vagdosott/szabdalt kártyát.
Alap esetben ilyenkor díjmentes lett volna a kártyacsere, de az ügyfél a rongálással felülírta ezt. Ez esetben 4500 Ft a kártyacsere díja.
2, a kártyacserét szigorúan csak az elő-, szlafizető kérheti (régen csak az előfizető kérhette). Jelszó/ a kártya felmutatása nem elégséges hozzá.
Több ok miatt sem:
- Pl. ügyfél találta a kártyát az utcán....
- Jogilag ezek szigorúan szabályozásra kerültek, hiszen az adott hívószám valakinek a tulajdona. Annyi erővel - ahogy sokan bemennek üzletbe (kicsit banalizálva a kérdéskört) - Ha valaki tudja Orbán Viktor számát, akkor bemehet egy kártyacsere miatt?
- A legjobb: De hát én a fia/felesége/gyermeke vagyok. Igen ám, de sokszor ebből vannak a legnagyobb gondok (válás alatt a két fél, stb)Abban az esetben, ha az előfizető nincs jelen személyesen, akkor közjegyző által hitelesített meghatalmazással, vagy ügyvéd által készített és ellenjegyzett meghatalmazással lehet csak és kizárólagosan eljárni
Sokan összekeverik a Számlafizető-t azzal, hogy ők vannak beállítva postázási címként és kézbesítési információként az ő nevük szerepel. Ez nem azonos viszont az elő-/szlafizetővel.
Megkülönböztetnek mindenhol: Előfizetőt, Számlafizetőt és postázási címet (amin esetleg kézebesítési információ is szerepel). A postázási információkba viszont személyes adatok nem szerepelnek és ügyintézéssel kapcsolatban ő nem járhat el.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Soulfly842 #56852 üzenetére
Gyári 4.3 van rajta.
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
cris78
őstag
válasz Soulfly842 #56852 üzenetére
és Blackberryre? OS10-zel. Mert mennek az androidos appok is....
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Soulfly842
addikt
válasz szabogabor10 #56850 üzenetére
4.2-es android vagy attól újabb szükséges rá mindenképpen. Ettől korábbi verziókat nem támogat az applikáció.
-
LógaGéza
veterán
válasz szabogabor10 #56850 üzenetére
Anno harcoltunk vele, elvileg nem a gyári 0-s porton kommunikál, mint kellene (legalábbis N5-nél) - az más kérdés, hogy forrást átírva talán megoldható...
Van egy olyan opció, hogy hitelesített készülékbe belerakod, ott kikapcsolod a kódkérést, és akkor menni fog, ugyanis nem kell hozzá az app Viszont ezt is csak futólag olvastam, ha meglenne az APK, akkor többet tudnék...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
veterán
Ha már mobiltárca: tényleg csak a hitelesített készülékekkel működik? Van egy régebbi Sony NFC-s telóm, azzal nem működne? Play-ről természetesen nem tudom letölteni az alkalmazást.
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
LógaGéza
veterán
Valaki a MobilTárca app APK-ját el tudná nekem küldeni? "Sajnos" T-nél sose forgalmazott készülékem van, és meg se találja a Play Storeban az appot...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
legenda
írhatsz még sokkal több esetet, kifogást és gyakorlati tapasztalatot - erre és emiatt direkt írtam korábban, hogy nem a gyakorlatra vagyok kíváncsi, hiszen ügyintézője válogatja, hogy mit és miként csinál, az az ő felelőssége -, akkor is vannak olyan feltételek, amit az ügyintéző nem tud ellenőrizni, ha nem kéri el a sim kártyát, és ha ellenkezőleg tesz, akkor nem tartja be a vonatkozó szabályozást, ezen nincs mit ragozni.
régen ebből sem volt probléma, nem cseréltek bemondásra egy hibásnak vélt sim kártyát, szervizzel rendelkező üzletbe kellett bevinni és a szervizes ellenőrizte azt - neki a képzése része volt adott munkafolyamat is. (igaz, akkoriban még az ügyintézők is jobbak, képzettebbek voltak összességében...)
aki sima ügyintézőhöz kért sorszámot, azt szépen átirányították a szervizeshez és megtörtént a sim kártya ellenőrzése, csak aztán cserélték, ha valóban problémás volt a működése.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
A@ron
tag
Nézzük a másik oldalát a dolognak.
Ha pl ~50 km-ről bejön az ügyfél (mivel nincs közelebb hozzá üzlet), mert neki egy új kártya kell, kisebb méretű mint az eddigi, az ügyintéző látja a gépben, hogy tényleg nagy a kártyája, esetleg ott villogtatja a csillivilli új telefont is, amibe tényleg kisebb kell, papírok rendben vannak, viszont nincs nála a kártya, akkor ki fogja a +100 kilométer utazást meg rengeteg időt kifizetni neki, pusztán azért mert valaki kőbe véste, hogy kötelező bemutatni a kártyát? Mert az ügyintéző biztosan nem.
Tehát: ha a kártyát méret miatt cseréli az ügyintéző, akkor ingyenes, és mivel meg tudja állapítani ennek jogosságát, teljesen mindegy hogy ott van-e a kártya a helyszínen avagy sem.
Ha bármely más eset áll fenn, akkor valóban kérheti az ügyintéző a kártyát, és annak függvényében ítéli meg, hogy fizetős-e a csere vagy sem. Ennyi, aztán kész. Az én magánvéleményem szerint ezzel a módszerrel 95%-ban helyesen meg tudja ítélni az ügyintéző, hogy díjmentes-e a csere, avagy sem.
Vicces is lenne, hogyha minden mezei ügyintézőnek kötelezően kellene olyan jellegű képzéseken részt venni, hogy meg tudja állapítani, hogy vajon ez a sim-kártya most túlhasználat miatt hibásodott meg, vagy tényleg magától romlott el, netalántán gyártási hibás, vagy a telefon sim-foglalatával nem pöpec valami, illetve hogy melyik gyártmányú telefont melyik típusú kártya szívja le, esetleg hogy azt egy másik T-üzletben vágták-e le neki kártya-készlethiány miatt (ilyenről is hallottam már), vagy otthon kezdte el szabdalni az ügyfél. És most még végtelen hosszan esztergálhatnám a fingot, és sorolhatnám, hogy miért lenne hülyeség, hogyha a való életben tényleg az ügyintézőnek kellene felelősen döntenie erről a kérdésről és az bármilyen világmegváltó következménnyel járna.
Értem én, hogy neked az a véleményed, hogy anomália van, ettől függetlenül, továbbra is azt tartom, életszerűtlen lenne, ha kötelező lenne az ügyfélnek bemutatnia a kártyát. (Ugyanúgy, ahogy az előfizető hűségidőn kívül szerződés megszűnésekor sem köteles leadni a kártyát. Ott is be lehet jelölni olyan lehetőséget, mint a kártyacserénél, hogy nem adta le. Nincs semmi következménye.)
-
legenda
alapesetben nem, nem véletlenül tettem zárójelbe, illetve írtam a honos szolgáltatót, de roaming esetén vannak/lehetnek kiskapuk, ami ellen a saját szolgáltató nem feltétlenül tud tenni, illetve tájékoztat erről az ászf megfelelő pontjaiban (emelt díjas hívás + roaming költség összeadódása, harmadik fél szolgáltatásának igénybevétele esetén annak a feltételeiről is tájékozódás...stb.).
A@ron; valóban nem olyan bonyolult, ezért is írtam, hogy a állításod, miszerint nem kötelező elkérnie az ügyintézőnek a sim kártyát, hivatalosan eléggé kérdéses/érdekes, mert akkor akarva sem tudja betartani a szerződésben foglaltakat.
minden más, ami a gyakorlatban másként működik, mint ahogyan írva vagyon, már az ügyintéző felelőssége.
megrongáltam a sim kártyát, ami nem az én, hanem a szolgáltató tulajdonát képezi, így az ászf szerint fizetős lenne annak a cseréje, de az ügyintézőnek - állításod szerint - nem kell elkérni, így azt mondom, hogy otthon felejtettem, de a rongálás tényét nem említem, díjmentesen kicseréli, nem tartja be a munkáltatója által írt szerződési feltételeket, hibázik.
eltulajdonították a sim kártyát, szintén a fentiek szerint járok el, az ügyintéző szintén hibásan ügyintéz, arról nem is beszélve, hogy ebben az esetben más, komolyabb probléma is adódhat, amiért őt is jobban előveszik majd, mint az első eset miatt történne az.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Lacko84
aktív tag
Mert csak úgy válthatok át az 5490ft next s -re ha az is arany szintű! Nekem is elmagyarázta, bár sok mindent én se értek de minden jól kivan találva... pontosan ez miatt nem válthattam díjcsomagot mert egy év után se volt aranyszintű...
A mozaik xs kártyám már évek óta arany szintű
A fun társkártyám is arany szintű
Már csak a fun s nem arany szintű pedig már rég annak kellene lennie, ezt próbálja a ügyintéző elintézni...mivel a fun 3 hónap múlva lejár azt vissza adom. Ezért amire még egy évig hűség van rá azt próbálnánk és akkor tudnék váltani...De ha nem sikerül neki akkor nem tudom hogy lehet megoldani. Persze tudom kérhetném simán is a nextet 8-10 ezerért de ha van rá lehetőség inkább 5490-ez fizessek már havonta a társ kártyát meg az asszony használná úgy is.[ Szerkesztve ]
Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300
-
btz
addikt
Engem is hívtak erről a 24-es számról. Bárcsak lett volna lehetőségem tudtáraadni az illetőnek az anyja prostituált mivoltát!
ⓑⓣⓩ
-
A@ron
tag
Nem olyan bonyolult a dolog.
Ha méret miatti cserét kér az ügyfél az ügyintéző tudja ellenőrizni a gépében hogy ténylegesen milyen méretű kártya van kint nála.
Ha hiba miatt akkor pedig a helyszínen kell jelen lenni az ügyfél kártyájának, hiszen akkor az ügyintéző állapítja meg a hibát (Általában régi a kártya).
Ebben a két alapesetben ingyenes a kártyacsere. Persze lehet bonyolultabb is a dolog, pl előfordulhat hogy méltányosságból engedik el a díjat (ügyintézői tévedés történik, vagy rendszerhiba, stb stb ), szóval minden esetet felsorolni nyilván lehetetlen. Illetve persze az is az ügyintézőn múlik, hogy elhiszi-e a történetet, amit az ügyfél mond.
Ezért mondom, hogy az ügyintéző kérheti a kártya bemutatását, de anélkül is jó eséllyel meg tudja állapítani, hogy díjmentes-e a dolog avagy nem, tehát nem feltétlen helytálló, amit írtál.
Nyilván a bemutatgatós verzió logikusabb lenne, de - tapasztalatból mondom - rengeteg olyan élethelyzet van, amikor a kártya cseréje bár ingyenes lenne, valamilyen technikai okból nem megoldható az, hogy ott legyen maga a kártya, ezért fordulhat az elő, hogy ügyintézők nem kérik el a régi kártyát.
-
Zeki
nagyúr
válasz ForRedGlory #56838 üzenetére
Én azt nem értem, hogy van egy Általános Szerződési feltételek, ott leírva mindenféle tarifa, amiket a júzer hívni tud.
Hogy tudna külföldi emeltdíjast hívni? Arra nincs tarifa. A szolgáltatónak el kell utasítania ennek kifizetését a másik szolgáltató felé. -
legenda
válasz Ferrarer #56836 üzenetére
amennyiben a te készüléked a honos szolgáltatód hálózatán lóg, úgy nyugodtan felvehetted volna, csak te ne kezdeményezz hívást arra a telefonszámra - már ha tudsz egyáltalán adott előfizetéseden nemzetközi (emelt díjas) kimenő hívás indítani.
akkor lehet csapdába esni, ha emelt díjas (belföldi) számot hívsz, vagy kimenő nemzetközi (emelt díjas) hívást kezdeményezel.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
ForRedGlory
félisten
Most jelen pillanatban Hollandiaval is vigyazni kell. Konkretan valamelyik holland szolgaltato halozatat letiltotta a Telekom, mert onnan "erdekes" csalasok vannak. Most meg nem mondom melyik, max holnap tudom. Szoval, ako Hollandiaban van, es nem talal halozatot, akkor masik szolgaltatora kell vatani.
-
Zeki
nagyúr
TELEKOMOS SZAKÉRTŐKTŐL VÁROM A VÁLASZT!
Azért került sokba a hívónak, mert Kongót drága hívni, vagy mert magyar valóban hívhat kongói emeltdíjas számot?
Ezt utóbbit kétlem, hiszen nincs rá magyar tarifa. -
Ferrarer
tag
Hellosztok!
Elromlott az LG telefonom, amit leadtam a T-mobile ügyfélszolgálaton és javíthatatlannak minősítették, kaptam egy készülékcserére jogosító igazolást. Elég lehet a készülékcseréhez ez az igazolás és a jótállási jegy?
Az baj ha a számlát, amin a vásárló neve szerepel nem adom le? A jótállási jegyen nincs név és az igazoláson sincs kitöltve a név és a lakcím.
Előre is köszönöm! -
legenda
a leadni és a bemutatni között van különbség, ha eleve nem kellene megnéznie a sim kártyát az ügyintézőnek, akkor miként tudna megfelelni a szabályozásban leírtaknak, miszerint rongálódás...stb. esetén fizetős a csere?
nem a gyakorlatot kérdezem, hiszen tudjuk, hogy valóban nem mindig kérik el/nézik meg, legyen az ő dolguk az ügyintézés menetének a lepapírozása, de hivatalosan is le van nekik írva, hogy nem kötelesek megnézni - csak megnézni, utána visszaadhatják, immár nem aktív állapotban - a cserélendő sim kártyát?
mert akkor anomália van a kapcsolódó szabályozás és a munkaköri leírás tekintetében.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
A@ron
tag
válasz Lacko84 #56828 üzenetére
Átválthatod Next S-re de mivel az a főkártyás számod így készülékkel (csekkes, személyes fizetés esetén) 8590 ft havidíjat fogsz fizetni (ha nincs rajta készülék úgy 7090). Mivel egy néven mindig legalább egy főkártyának kell lenni, a te három számodból pedig a Fun Társkártya és a Fun S Aranytárskártya díjcsomagok (nevükből is adódóan) társkártyás díjcsomagok. Így hogyha a Next S-r Társkártya kedvezményt szeretnél (ahol csekkel 6090, online 5490 ft a havidíj), akkor a Fun kártyádat át kell váltanod főkártyás (pl Move XS, S, M) csomagba, hogy legyen legalább egy főkártya a neveden. Ha az arany szintű akkor nyertél. Ha jól értem így érheted el amit akarsz.
-
Lacko84
aktív tag
válasz 313313 #56813 üzenetére
Mi az hogy a fő számom nem tudom? Ezt hogy érted? Mozaik xs díjcsomagom van (bár most nem tudom hogy hívják ezt a díjcsomagot), vagyis volt mivel egy hónapja lejárt, de még használom 3490ft a havidíja ha jól tudom, van még egy fun díjcsomag társkártya 1990ft ami arany szintű, és van egy fun s 2290ft ami nem aranyszintű még.... bár azt ígérték panaszt tesznek mez már annak kellene lenni. ezekből mindjárt lejár a 1990-es is és vissza is adom. Azt hittem ami most lejárt 3490-es az átválthatom next-re a másik fun társkártyával mellette.
Azt ígérte a csávó panaszt tesz és 30 nap az átfutása és hívni fog amint átváltják arany társkártyára. Akkor a fun csomagot fel kell nagyobbra váltani move s-re ami 2790ft lesz havonta így válthatok majd next s-re.... rohadjak meg ha értem a logikát...
[ Szerkesztve ]
Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300
-
313313
addikt
válasz #38464487 #56816 üzenetére
Arra figyelj oda, ha olyan díjcsomagba vagy, amit már nem értékesítenek, akkor nem válthatsz rá vissza.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
Arra figyelj, ha az illető akivel "közösen" veszitek a telefont, nem fizeti az előfizetési díjat, akkor tiltják a mobil készüléket és nem bírod majd a telefont használni.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#38464487
törölt tag
Még egy kérdésem lenne, ha mai nap online váltok domino csomagot,és ha az nem jön be az a csomag amire váltottam. Legközelebb a régi csomagra mikkor válthatok vissza ?
-
Evome
senior tag
válasz 313313 #56814 üzenetére
Az úgy már nem annyira csábító Igaz én csak a telefont fizetném mert a kártya másnak kellene és "közösen" lenne. Hát átgondolom hogy akarok e mobilt vagy hagyom a csudiba az egészet. Mert néztem ki másikat is amit megvennék, de annál butábbért nem adnék ki képzt az meg 3290 lenne
Most akkor meg ne az az 1000ft legyen közöttem meg a mobil közöttköszönöm a segítséget
Humans Killing Humans Since birth of Humans
-
313313
addikt
3.500 ft a díjcsomagod, 4.890ft a telefon törlesztő. Havonta 2 évig jönni fog minimum egy 8.390ft-s számlád, ha használod a telefont, ha nem....
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz Lacko84 #56810 üzenetére
Akkor te Next S ATK-ra akartál váltani. A fő számod persze nem tudod. ATK kártya alá meg bevinni másik ATK díjcsomagot megint nem lehet.
Ha van egy előfizetésed, ami min havi 3k (hogy meglegyen az arany szinted) utána tudsz ATK díjcsomagot váltani mellé, akkor kapod a Next S-t kedvezményes áron.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Evome
senior tag
Tegnap itt pár nagyon segítőkész emberkével beszéltem arról hogy szeretnék egy olyat csinálni telekomnál hogy Move S Díjcsomag + egy telefon vétele
Ma eldöntöttem hogy ez a telefon a Xperia Z2 legyen és be is állítgattam a neten mindent hogy miylen díjcsomag + részletmentes fizetés + ugye a készülék
Nos most ugye MoveS + Mobil 2 év hűséggel
és nekem kiadta a következőket ha kosárba raktam a csomagot :SONY XPERIA Z2
-Move S havidíjas díjcsomaggal, e-Pack kedvezménnyel
-2 év hűség a díjcsomagra és az előfizetésre
-3490 Ft havidíj
-Havi törlesztés: 24 x 4890 Ft (teljes ár: 117 360 Ft)
-Kezdőrészlet: 0 Ft3500 forint a MoveS + 4890-et fizetnem kell a mobilra ?
Vagy az egész csomag lesz 2 éven át 4890 Ft ?Csak ez nem tiszta nekem hogy 3500+4890 vagy pedig csak 4890 az egész
Előre is köszönöm
Humans Killing Humans Since birth of Humans
-
#38464487
törölt tag
A Domino 7-nél a csúcsidő meddig vonatkozik ? reggel 8-tól este 7 ig ?
-
Lacko84
aktív tag
válasz 313313 #56634 üzenetére
Bementem és nem tudtak segíteni, mivel az újabb társkártyám még nem arany szintű egy év után se, pedig mondta a csávó 7 hónap után már annak kellene lenni nem hogy egy év után, ráadásul a másik társkártyám arany szintű pedig az alacsonyabb havidíjú, de azt vissza fogom adni mivel már nincs rá szükségünk. A másik hogy a fun díjcsomagot fentebb kellene váltani kb 3 ezres díjcsomagra hogy utána megkapjam a fő előfizetésemre a next s díjcsomagot 5490-ért..... jól kivan ez találva, de vicc hogy 10 év előfizetés vagy több már nem is tudom ilyen bonyolult egy kedvezőbb díjcsomagra váltás persze úgy hogy azért nekem is megérje! Hiába gondolkozott a csávó nem tudott mit kitalálni. Kérdezte mikor akarok váltani meg készüléket venni, mondom azért vok itt kifizettem az aktuális számlám és egybe váltanék és készülékhez is vinnék......
Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300
-
A@ron
tag
nem kötelező elkérnie az ügyintézőnek. (a kártyacserés papíron van egy rovat, ahol feltünteti, hogy leadta/nem adta le )
(#56802) Ferrarer: Ha még forgalmazzuk a készüléket, akkor csak arra, ha nem, akkor bármilyenre, viszont az adott készülék utolsó forgalmazói listaárával maximum 10%-kal drágább jelenlegi listaárút.
(#56807) jenei1994: egyik csomagban sincs net, így az nem releváns. Domino 5 vagy Domino NAP ami neked jó lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
#38464487
törölt tag
Sziasztok!
Domino 5-röl érdemes Domino 7-re váltani ?
Keveset beszélek ,netezni egyáltalán nem netezek csak wifivel.
[ Szerkesztve ]
-
Ferrarer
tag
Ha használtan veszek egy telefont amit Domino feltöltőkártyás csomagban vásároltak akkor azt biztos, hogy nem tilthatják le? Vagy ha van az eredeti tulajnak egy előfizetése amit nem fizet, akkor letilthatják a Dominos készüléket is?
Előre is köszönöm! -
Soulfly842
addikt
válasz lugosi #56711 üzenetére
Régebbi kártyáknál nagyobb a chip felület, de azokat is még éppen hogy lehet vágni.
Szerintem valószínűleg a jobb oldali vágott, a bal normál Micro.
(#56679) Imilenni
Ha még nem került kiosztásra, akkor létezik olyan a Telekomnál is, hogy Egyedi hívószám megrendelése és havidíjasként visszakérheted.
Ha csak Sim Only-ként aktiválod, akkor utána 5000 Ft-os belépési díj kifizetése ellenében megszüntetheted.
[ Szerkesztve ]
-
Ferrarer
tag
Hellósztok!
Elromlott az LG telefonom, amit leadtam a T-mobile ügyfélszolgálaton és javíthatatlannak minősítették, kaptam egy készülékcserére jogosító igazolást. Ezzel az igazolással csak LG telefont kaphatok cserébe, vagy más gyártmányút is?
Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest