- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Leépíti a Sony az európai piacot?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
goop
őstag
válasz
Daffni2 #82217 üzenetére
Hagyjuk már. Lehet, hogy a voda egyes csomagjai mellé vehetsz jó pénzért 5 gigát, nem ez az általános. Ellenben telekomnál vehetsz bármihez, és még egyelőre fut a korlátlan böngészés stb opciók is. Nem beszélve a telenorról ahol feltöltős is vehet akár 30 gb ot is olcsóért.
-
#71835392
törölt tag
válasz
Daffni2 #81626 üzenetére
Akkor én egy másik Telenor hálózatot használok biztos, de semmi ilyet nem tapasztaltam pedg folyamatosan járom az országot... Igaz nem torrentezek rajta, csak netezek, valamint zenét és videót streamelek de azt folyamatosan.
Én miért nem tapasztalom ezeket a problémákat? -
Mister_X
nagyúr
válasz
Daffni2 #80111 üzenetére
Mert te aztán biztosra tudod, hogy én egyszer sem "módosítottam" még én magam korrekció címszó alatt IMEI számot? Rendben.
Leírjam ennek a pontos menetét (nyilván nem tehetem) és hogy ehhez milyen szoftvereket kell használnom (gondolom ez is üzleti titok), vagy hajlandó leszel elhinni?
Annyit megsúgok, hogy nem tollal húzzák át a régi IMEI számot a jótálláson, hogy alá írják az újat.
-
Fr3eWar
őstag
válasz
Daffni2 #80107 üzenetére
Erre gondoltam én is, hogy ott írogatott számokat, szerződést garanciajegyet stb..
Majd mondom neki, hogy lehet rá rakni csicsás tokot és le van tudva, előröl szerencsére mindkét telefon feketeLegközelebb mielőtt megy hozzánk unokát látogatni mindent elpakolok szem elől
-
fecske13
tag
válasz
Daffni2 #79630 üzenetére
Igazad van, a lakcímen kívül a többi nem nagyon változik és ez a többségnek így jó.
A másik két szolgáltatóról van szó, de szerintem ez itt sincs másképp.
Azzal indult, hogy az akihez hordoznám azzal kezdte, hogy amíg nem egyeztetem le az adatokat a másikkal addig hozzá se kezdjünk. Mivel náluk most kötöttem szerződést így minden adat most lett felvéve, helyesen.
Elmentem a másik szolgáltatóhoz, hogy egyeztessünk. Kérte a két igazolvány, azok alapján ellenőrizte, átírta az adatokat (gondoltam én, mert elég sokat írogatott, nem kérdezett semmit, én meg sem szólaltam). Majd búcsúztunk, hogy minden rendben és a rendszer a többi számnál is frissítette az adatokat.
Elindult a számhordozás és kiderült, hogy a születési hely nem egyezik (az amit a személyi alapján ellenőrzött).
Telefon ügyfélszolgálatra mi a helyzet? Hát nem az van rögzítve ami a személyiben van, fáradjak be személyesen újra átírni, Ő nem teheti meg. Mondtam, két napja voltam pontosan ezért, látja de nem tud segíteni, menjek be megint. Ez még egészséges embernek is bosszantó, én pedig fél lábbal és kézzel élek, nem olyan egyszerű kétnaponta mászkálnom feleslegesen.
Tudom, csak az nem hibázik aki nem csinál semmit.Ha viszont olyan esettel találkoznak ahol az igazolványok egyeznek, az elég lehetne az azonosításhoz, ott már nem lenne szükséges a többi adat vizsgálata, persze ehhez az kéne, hogy az igazolványszámok is szerepeljenek az elfogadható adatok között.
Na mindegy, marad az újabb út.
-
fecske13
tag
válasz
Daffni2 #79623 üzenetére
Köszönöm a választ. Kezdem érteni. Csak azt a két adatot nem kell feltüntetni a hordozási dokumentumon ami egyértelműen azonosítja az illetőt (feltételezem ugyanaz a szig.szám másnál nem fordulhat elő).
Viszont ha a házszám után az egyiknél van pont a másiknál meg nincs az biztos nem ugyanaz a személy. Ügyes. -
blackmajesty
aktív tag
válasz
Daffni2 #75307 üzenetére
Nézd, bementem a pécsi árkádbeli üzletbe, hogy váltani szeretnénk, azt mondta előre ki kell fizetni. Mondom jó, belefér, de ami nincs kihasználva az visszajár, ugye? A válasz, NEM, ez mondjuk így, a szolgáltató haszna... Ezt mondta az emberke. Én meg szabadságom alatt nem vagyok hajlandó velük ennél többet foglalkozni... Most vagy tévedett, vagy átbaszott, az engem nem érdekel, kerestem más megoldást.
És itt be is fejeztem a vodafone emlegetését, nem célom vita generálása, de úgy látszik ott sem tökéletes emberek ülnek, akik tökéletesen tudnak mindent a munkájukkal kapcsolatban, vagy ők is tudnak hibázni.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Daffni2 #75300 üzenetére
Amit írtak is, s ami teljesen jogos:
Globálisan ez úgy működik, hogy vannak előrefizetett szolgáltatások=feltöltőkártyás (PREpaid), s vannak utólag fizetett szolgáltatások (POSTpaid), ergo havidíjas előfizetések. Ennek így kellene a számlázási rendszer működnie.
Az, hogy neked mi a szimpatikusabb, hogy hogy kellene katonás rendben működnie: az már egy teljesen más, ettől elkülönülő szubjektív kérdés.
"Vissza adják.
A Telenornál nincs ilyen.
A Telekom,és a Vodafone is időarányosan visszatérít."Igen, ez így van... a Telenor csinálja ezt - khm - érdekesen (lásd a korábbi hozzászólásomban szerepeltetett indokra való hivatkozással)
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
Daffni2 #75300 üzenetére
Ezzel egy probléma van. Ha én hó közben felmondom a szolgáltatást, nem adják vissza az előre kifizetett de igénybe nem vett szolgáltatás díját ( ha egy percet sem telefonáltam akkor sem). Ez nettó lehúzás.
Mondok egy konkrét példát. Húgom száma faterom nevén volt, adott hónap 15-én járt le a hűség róla, 19 a számlazárás. Mivel telekomnál vagyok jogosult flottás csomagra, gondoltam átiratom a nevemre (5000ft), és ha lejár a hűség, indítjuk a számhordozást, ez számlazárás előtt végbe is megy. Mindenki örül, kivéve a voda. De ez nem ilyen egyszerű, mivel 250 km-re lakom tőlük, így ugyanazon hónap 5-én, vagyis pont a számlázott hónapja közepén amikor épp szabadságon voltam, és hazautaztam, bementünk átiratni a nevemre. Közölték, hogy lehetséges, DE! nekem mint új előfizetőnek (12 évig voltam náluk előfizető, de kb 8 hónapja váltottam) ki kell fizetnem annak a számlázási hónapnak, 5-19-ig terjedő időszakát előre, és egy hónapot előre. 3500 ft-os csomag, vagyis kb 5000 ft-ot, plusz az előfizető váltás díját. 10000nél járunk. Amit húgom előre kifizetett azt nem adják vissza, amit én kifizetek azt sem. Vagyis a hónap 5-19-ig tartó idejére duplán fizetünk, a következő hónapot is beszedik. Tehát lehúz 5000ft-al csak azért mert előre számláz, és nincs törthavi számlázás, csak féltörthavi. De vehetjük úgy, hogy nem 5, hanem 10ezer lett volna az előfizető váltás, de csak mert nem egy red csomagja van... ott jó eséllyel 20-ban állt volna meg a mutatvány.
Ezzel szemben egyrészt Telekomnál törthavi a számlázás, vagyis utólag elkészül még egy fél számla, nem fizetteti ki előre a teljes hónapot. Ezek után fogtam magam, új számnal lett előfizu, a vodás ment kártyásra, amiben az volt a szerencse, h a hűség pár nappal a számlazárás előtt lejárt, így nem húztak le egy újabb hónappal...
-
St3ven
addikt
válasz
Daffni2 #75297 üzenetére
Most szeptemberben kifizetem az októberi havidíjat, holott még nem láttam semmit a kifizetett szolgáltatásból.
A boltban vásárlást meg a tankolást ne keverd ide, mert ott a teljesítés a fizetéssel egyidejűleg megtörténik. Tankolok = megkapom a szerződés tárgyát -> kifizetem.
-
[P]laci
senior tag
válasz
Daffni2 #75297 üzenetére
nagyon vicces vagy, csak itt az a baj, hogy a vodka logikája rossz...
normális helyen azért kötnek az emberek postpaid csomagot, hogy nyilván amennyit beszélnek utólag ki is fizetik, ha pedig prepaid csomagot használnak, akkor szépen csinálnak maguknak egy egyenleget előre, amit elhasználhatnak.ezzel szemben a vodánál, kvázi minden előfizus postpaid csomag olyan, mint egy hibrid prepaid csomag.
erről beszélnek a többiek... egyébként a problémára a megoldás, hogy nem kell vodásnak lenni ha ez valakit zavar...egyébként se nyújtanak semmivel sem jobb szolgáltatást...
-
313313
addikt
válasz
Daffni2 #74983 üzenetére
"9 „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és a megjelölt időtartamú további „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a fogyasztó az alapjótállás idején túl (a kiterjesztett jótállás idejében) kizárólag a hibás termék kicserélésére, vagy – amennyiben a kötelezett vagy közreműködője a kicserélést nem vállalta vagy annak a jótállási jegy 6.1 pontja szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni – a szerződéstől való elállásra jogosult. A termék kötelező jótállási időt követően történő kicserélése esetén a jótállási idő nem indul újra, hanem a kiterjesztett jótállás eredeti idejének elteltével megszűnik"
-
-
313313
addikt
válasz
Daffni2 #74981 üzenetére
A jogszabály 12 hónap jótállást ír elő. Egyes cégek ezektől eltérően további garanciát vállalnak készülékeikre, de itt már ők diktálják a feltételeket.
Ajánlom figyelmedbe ezt a linket."3 „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra."
Tehát nem fals infót adtam. -
313313
addikt
válasz
Daffni2 #74979 üzenetére
Nincs itt semmiféle fals infó, rá kell keresni itt fórumon, vagy a Garanciális topikba. Nem egy ember járt már így, mint én...
Egy friss hozzászólás, igaz telenorosSzerk.: Nekem konkrétan az Alcatel garipapírjára vezették fel az Lg telefont, fődarab megnevezéssel. A garancia lejárta maradt a vásárlás napjától két év, a szervizben töltött idővel se növekedett...
-
313313
addikt
válasz
Daffni2 #74932 üzenetére
Pedig szerződés kötés után 14 napig felmondhatja az előfizető a szerződést jogkövetkezmény nélkül...
Tavaly nyáron 3-4 nap után én is váltottam kisebb előfizetésre (Next S atk-ról Move S-re..) Maradt a 2 éves hűség és nem kellett semmiféle kötbért se fizetnem... -
Soulfly842
addikt
válasz
Daffni2 #72299 üzenetére
Már miért ne állná meg a helyét. A telekom az adott ügyféllel szerződött és azért kapta az adott kedvezményt, mert az ügyfél vállalta, hogy ő fogja fizetni a készüléket és az adott hívószámot. Az, hogy egy olyan készüléket tovább ruházott másra, ami még nem is volt az övé az irreleváns. A telem az adott személlyel, nem a sufni módon tovább adott fecnivel szerződött. Az ÁSZF etekintetben mindenre kitér egy bíróságon semmilyen szinten nem állná meg a helyét.
-
válasz
Daffni2 #72299 üzenetére
szerintem egyértelműen megállná.
maga az előfizetői szerződéshez tartozó hűség - amihez a készülék kedvezményesen vásárolva kapcsolódik - ugyan nem zárja ki a készülék elidegenítését, de annak megtörténtével nem szűnnek meg arra vonatkozóan a szerződéses kötelmek és korlátok, amik a szolgáltató és az előfizető közötti megállapodáson alapulnak. -
válasz
Daffni2 #72297 üzenetére
tiltható a készülék;
Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti. A kedvezmény igénybevételekor kötött megállapodás aláírásával létrejött tartozás-elismerés az esetleges behajtási eljárás során felhasználható.
forrás: link -
-
válasz
Daffni2 #64017 üzenetére
Bocs, de nem tehetek arról, hogy összességében elégedett vagyok a Telekom hálóval. Nyilván vannak lyukas helyek, de ahol én mozgok, tökéletes az LTE.
Mondjuk Fonyódon közvetlenül a parton nem épp tökéletes a lefedettség, de LTE lévén alacsonyabb jelszintnél is gyors a net.És kérlek tartózkodj máskor a gunyoros írásoktól...
-
djculture
félisten
válasz
Daffni2 #63720 üzenetére
Kb ügyben hagyjuk a hülyeséget szerintem, legtöbb munkásbérbeadó cégnél igy megy a fizetés vagy lekap neked kezelési költséget és kapsz 10-15-ezerrel kisebb fizetést. De pl a volánnál is ez megy az ott dolgozó ismerősök szerint és az állami cég. Mennek a pénztárba felveszik és annyi igy lesz meg nekik a teljes fizetés.. De szerinted biztos jobb lenne egy online fizetésért 15 ezret kevesebbet keresni, ez az álmod ...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Daffni2 #60889 üzenetére
Igazad van, lehet azt kellett volna írnom, hogy Budapest/Pest megye legstabilabb hálózata, mert itt van tapasztalatom, illetve a Balaton környékén, s ott is a Telekom volt stabil, a Telenor pedig...
Nekem ez a tapasztalatom.
Telenor hálózata konkrétan használhatatlan, ahol élek(Budapest) utazás közben elmegy 20-30 mp-re a mobilnet, a lakásban az erkély mellett óránként 5 percre csak segélyhívás indítható üzenet(mert sokan csatlakoznak a cellára s a stabilitás miatt leveszi a hatósugarat). Telenor szerint sz@r a telefon, miután csak az ő kérésükre több SIMmel és több telefonnal is tesztelve lett és mindegyik produkálta a hibát, a válasz az volt ez teljesen normális jelenség, használjam 2G-n ha otthon vagyok, ha elmegyek kapcsoljam be a 3G/4G-t, hogy ne lassan netezzek, mindezért fizessem a havi adatcsomagot, s essek el a HD hang nyújtotta előnytől, mert sz@r a hálózat. Otthagytam őket. mindenkinek 4G talán javít ezen.Vodafonenál pedig hiába van 3G full térerő nem tud hívást indítani a telefon időnként Budapest több pontján.
Itt nincs személyes tapasztalatom, mivel nem az én SIMem, de több készülékkel is ezt produkálja. Nem tudom a Voda4G milyen, az esetleg javít ezen.Telekomnál egyik hiba se fordult elő nekem, nem azt mondodm, hogy maga a szolgáltató tökéletes, de a hálózata messze a legjobb ma Magyarországon a tapasztalatom szerint.
Elhiszem, hogy amerre nem járok, esetleg kevesebb előfizető van és a Telenor/Voda cellái normálisan működnek, de sajnos/nem sajnos budapesti vagyok s itt csak a Telekomnak van megbízható hálózata.
Elfogadom, ha valaki mást tapasztal, de nehéz elhinni, hogy ha Budapesten egy gazdaságilag fontos térségben képtelenek megbízható hálózatot fenntartani, akkor kevésbé lakott területeken miért menne?
Emellett a Telenor teljesen elzárkózik attól, hogy az ő hibája lenne, mert bent a kp-ban nem látnak rendellenességet, de ide nem jönnének, hogy kipróbálják... -
-
-
erdoke
titán
válasz
Daffni2 #60599 üzenetére
Úgy tudom, hogy a Voda kint csak a magyarországi telefonálást adja ingyen, tehát ha Dániában vagyok és dán kollégát hívok, azt nem.
Biztos, hogy az itthonról indított nemzetközi (EU) hívás is benne van? A 10 GB nagyon jól hangzik, de itthon nincs LTE, pedig az nem csak gyorsabb, de tovább is bírja rajta a készülék.
Jelenleg az adat már nem annyira kritikus, mert az eddigi havi 3-4e Ft adat roaming költségből kijön 5-600 MB. Napi 80-100 MB-tal elvagyok mobil hálón, mert van iPass hozzáférésem is. -
válasz
Daffni2 #56190 üzenetére
Nem feltétele a díjcsomagra vállalt hűség. Elég az előfizetésre hűséget vállalnia.
Ha valaki díjcsomagra is vállal hűséget, akkor a vállalása alá nem mehet. Ha felfelé váltott és az új díjcsomagra nem vállalt hűséget, akkor az eredetileg vállalt díjcsomagra eddig vissza engedték az előfizetőt.
-
-
1430
senior tag
válasz
Daffni2 #40095 üzenetére
Nem feltétlen kell a részleteket rendezni, ha az új előfizetőhöz "kerül" a telefon, a részleteket is átválalhatja.
Parasite
Egyrészt kali megválaszolta a kérdésed, másrész kérlek légy megértőbb az azonosítással kapcsolatban. A sikeres azonosítás ténye a híváskezelő rendszerben, kb 10-es betűméretben látható, és azért, mert néha egy ügyfél beazonosítja magát az automatán, nem mindenki ellenőrzi ezt. Ha jelzed, hogy már azonosítottad magad, megnézik, és ha sikeres volt, nem kérnek újra jelszót. A számnak pedig ekkor is el kell hangoznia a hangrögzítés miatt. -
válasz
Daffni2 #38958 üzenetére
Dehogy vicces. Amit a srác ír, az a kellékszavatosság egyik (nem tipikus) esete. Igenis van keresnivalója. A terméket és a szolgáltatást együtt vette. Ha a termék a rendeltetésszerű használat mellett bekövetkezett hiba esetén használatra nem alkalmas, akkor a hozzá kapcsolt szolgáltatás díját feleslegesen fizeti, azaz ebből kára keletkezik. Ezt, hogy "akkor lenne jogos, ha...", ezt mire alapozod? Konkrét álláspont, vagy csak írtál valamit?
-
lord.lakli
őstag
válasz
Daffni2 #38962 üzenetére
Telefont nem lehet bérelni, viszont nem is megy nélküle a szolgáltatás. Azt érdemes megvizsgálni, hogy van-e valami hűségideje még, mert ha igen, akkor illene készüléket adni. Ha nincs, akkor meg újabb hűségidő esetén egy új készülék.
(#38964) polonic: így már szerintem más kérdés, és kellene adniuk valami készüléket, mert nem tudod a szolgáltatást igénybe venni.
-
Onderon
senior tag
válasz
Daffni2 #37158 üzenetére
a vodafone a kispénzűek szolgáltatója. elég unalmas marketinges agymenés lenne ezt kifejteni, de a lényeg, hogy így alakult a piac, erre rendezkedett be, így alakította a díjcsomgat kínálatát, ezért engedte a flottázást szinte korlátok nélkül, ezért nem volt évekig iphone sem. egyszerűen piacot szerzett magának. aki akkor iphone-t akart már átment t-mobile-hoz, a maradéknak végül lett iphone is, így a piac le lett fedve. amúgy azóta váltott a voda és ment rá a pénzesebb előfizetőkre, mióta lett a kínálatban iphone (ők jöttek ki ugye először a korlátlan díjcsomagokkal is (red)), de arányaiban nem adnak el sokat (t-hez képest), így a kevesebb kereslethez az esetleges ugyanolyan (lehet picit jobb) kínálat raktárkészletet eredményez, ezáltal icipici előnyhöz juttatva a vodafone-t (emberek azt látják lehet kapni, nincs sor, sokan biztosan nem, de páran lehet fogják magukat és átmennek, de ezek hányada nem mérvadó).
-
Mate
nagyúr
válasz
Daffni2 #27217 üzenetére
Pontosan úgy van ahogy mondod. Egy telefont ha rendel az ember, bárki átveheti. Nagyon nem lehet visszaélni vele. De egy előfizetéssel, vagy egy sima feltöltőkártyás simmel már igen. Éppen ezért kell már jó pár éve személyi egy sima feltöltőkártya vásárlásához.
Tehát a lényeg, hogy nem a telefonhoz kell személyi, hanem a kártyához.
-
djculture
félisten
-
djculture
félisten
válasz
Daffni2 #22509 üzenetére
Lehet hogy így van manapság de 2003 körül nem volt így arra a haver az élő példa. Ilyen baromságon az egész élete elcsúszott. Akkoriban még simán lehetett bármilyen hajléktalan nevére is venni előfizetést, a kutya se kérdezett semmit. Az sincs manapság így szerencsére.
-
Malachi
veterán
válasz
Daffni2 #22509 üzenetére
előbbi nekem is gyanús volt, de minek kössek bele, nem ismerem a történetet.
utóbbi viszont meglep, amennyire tudom, az ÁSZF-ben is szerepel, hogy tartozás esetén az utolsó lépés a készülék letiltás. maga is ismerek olyat, aki így járt, használt telefonnal. vagy akkor az lopott lehetett?
(#22508) sarkanyolo2 - köszi. kár.
-
csemberlen
őstag
válasz
Daffni2 #21392 üzenetére
Pontosan.
Nálam is 1 évvel meghosszabbitották a hűséget, egy ügyintéző tévedése miatt, miután reklamáltam vissza hallgatták a beszélgetésünket. Ebben 2* rákérdeztem, hogy a módositás nem érinti a a meglévő hűségemet, a javamra döntöttem, és átirták a belső adatbázisukban a tévedésüket..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- Új ASUS VivoBook 15 X1504VA - 15,6"FHD IPS - i5-1335U - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év gari - MAGYAR
- Eladó ASUS ROG Zephyrus G14 GA401Q + teljes gamer szett --csere is érdekel
- Apple iPhone 8 - 256 GB - fekete (152)
- Samsung S23 Ultra 256GB Állapot: 10/10 6 Hónap Jótállás!
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!) (ELKELT)
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest