Hirdetés
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Amazfit Helio Strap – képernyőmentesen
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Google Pixel topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
clon
senior tag
válasz
#71835392
#115880
üzenetére
Igen ha nem 15e az előfizetés és 2-5 Mbit/s kapok érte Bp. meg 100 Mbit/s így az az 1 hely annak aki ott van pont fontosabb mint Bp ahol ő pont nincs.
Azért érdekes, hogy látom a tornyot és csak "csorog a net". Azon a környéken a hálózat nem fejlődik de az ár ugyanolyan mint a fejlesztett helyeken. -
thomas77
senior tag
válasz
#71835392
#110702
üzenetére
A korlátlan netes csomagok szerintem is jók, bár a 30 napos nem olcsó...
Viszont a beszéd opcióknál a 490 Ft-os napi ajánlattal jól fölélőttek a vodafone-os opciónak. 63%-kal drágáb...
Gyakorlatilag minden beszéd ajánlat drágább a Vodáénál, kivéve a 300 perc 7 napra opciót. Ha valakinek elég 300 perc 1 hétre és benyeli, hogy nem tudja a lejárat napján újrarendelni, akkor ez a "tuti"
-
thomas77
senior tag
válasz
#71835392
#110683
üzenetére
Kicsit visszagörgetsz, akkor láthatod, hogy volt már...
Éppen elhasználom a mai 1GB-os Domino szerdát és úgy nézem, hogy nincs 30 Mbit/s-os korlát.
Azt láttam, hogy az 1-3-30 napos korlátlan opciónál 300-as lett a sebesség limit, de a maratonnál még mindig ki van írva a 30.
Van erről valami hivatalos infó? -
válasz
#71835392
#88790
üzenetére
Régebben én is állandóan ilyeneket írtam, mint most te. Azért hagytam abba, mert ebben a témában kétféle fórumozóval találkoztam. Az egyiket nem érdeklik a tények, és nem a valóságban él, így vele nem lehet vitatkozni. A másik pedig pro-kontra szerintem kiegyensúlyozottan látja, vele meg nem kell vitatkozni.
Egyébként szerintem nem is baj, hogy felszínen tartják a témát. Egyrészt tájékozódunk, nézd valószínű hogy valamikor ténylegesen el fognak indulni. Így legalább szinten maradsz infók terén, ha követed ezeket a beírásokat (legfeljebb nem kell készpénznek venni mindent). Másrészt azt sem tartom olyan nagy bajnak, ha a konkurenseken folyamatosan rajta van ha csak egy kicsit is a nyomás, a verseny szélesedése. Ez egyáltalán nem probléma, és még akkor is profitálsz belőle, ha sosem leszel a digi ügyfele.Szóval szerintem másképp állj a témához, én is átgondoltam a dolgot.
-
válasz
#71835392
#88305
üzenetére
Igazából nem tudom.
De azt sem hiszem, hogy az a durván 1000 hang + 1000 adat SIM, amire van közvetve rálátásom mind-mind hibás lenne. Előtte ugyanazokon a helyeken, ahol az adat SIMek vannak, Telekomos SIMek voltak s alig volt panasz, jelenleg mindennapos Telenornál.
Az 1000 mozgó (4G képes) hang SIM se arra utal, hogy minden rendben lenne.Azonban megjegyzem, hogy ezek a tapasztalatok 99%ban Budapesten vannak, lehet, hogy vidéken a Telenor verhetetlen.
Ha pedig olyan területen mozogsz, ahol a megosztott 4G a Telekom infrastruktúráján megy, akkor az nem elhanyagolható tényező.
Kár, hogy a Mobilarena vagy valamely médium nem készíttet ügyfél elégedettségi felmérést, kíváncsi lennék mindhárom szolgáltatónál az arányokra...
-
válasz
#71835392
#88303
üzenetére
Ha rendbe szedték, akkor valamit rosszul csináltak, családban van 4G és nem 4G telefon is.
Eddig erkélyen legalább stabil volt a jel, most ott is van, hogy megszakad a hívás, kb. mióta HelloData van.Illetve az említett 1000+ mobilnetes vállalati SIM is gyakrabban veszti el a kapcsolatot a távfelügyelettel, mint fél éve.
Lehet, hogy Budapesten kívül fejlesztett a Telenor, de Budapesten leépül a hálózat...
Míg a Telenornál ~2-3 éve folyamatos a szolgáltatás kiesés(amit nem ismernek el), addig a Telekomnál van 1-2 leállás, mostanság egyre gyakrabban sajnos.
-
tsteve
senior tag
válasz
#71835392
#86904
üzenetére
Az NMHH-nál bejelentettem, hogy a Telekom nem tette eu-ban használhatóvá a Netplusz díjcsomagját. Mivel díjcsomagként is árulják (az opciós árnál többért) ezért a Telekom itt megsérti az eu regulációs szabályokat, s mellesleg félretájékoztatja az ügyfeleit is, amikor azt állítja hogy a belföldi dijcsomagjai június 15-től eu-ban is használhatóak. Itt kinéz a Telekomnak egy jó kis bünti mindenképpen. Ez egy élő díjcsomag, nem opció, ezért itt nem tehet mást a cég.
-
tsteve
senior tag
válasz
#71835392
#86758
üzenetére
ebben viszont igazad van, a júniusi Ászf-ben még többletdij felszámitást jelez a Telekom a lezárt csomagokra, de a júliusiban ez a mondat már nincs ott...sikerült jól összezavarni most megint mindenkit a Telekomnak... mi van akkor júniusban?
elvileg többletdijas ez a hónap...
erre szokás írni: Ászf-szintű már a zűrzavar... -
Black_Raven
veterán
válasz
#71835392
#86307
üzenetére
Igen de azért hogy NE menjen el az a pár tízezer ügyfél, mert az sok milliárdos kiesés évente.Gondolom készül a válasz, a Telenornak. Arról nem beszélve, ha az a hálózat bírja, ez is fogja.Max 1-2 helyen ráerősitenek picit.Mert épp te mondtad itt kétszer annyi ügyfél van(majdnem)
-
Bferibörs
addikt
válasz
#71835392
#85633
üzenetére
hát nem tudom,nekem ma is akadozott (ugyan olyan car volt mint tegnap) a mobilarénát be sem tudta tölteni, vezetékesen simán ment.
egyébként telenorosok és vodások is panaszkodtak (ismerősök, tegnap és ma is ), hogy azonos szolgáltató számait nem tudták hívni időnként
-
-
-
radio100jozs
őstag
válasz
#71835392
#82069
üzenetére
Ebben lehet valami, mert most már nem is ATK-sok a csomagok nevei, hanem valami integrált társkártya nevet írja ki nekem is, ha belépek az online felületre.
Amúgy sok értelme szerintem sincs ennek a programnak, mert én is csak levásároltam azt a pár forintot amit adott a kapcsolat kártya, de közel sem olyan "presztízs" értékű, mint 15 éve, mikor még előnyt adott, ha valaki arany, sőt ha még platinakártyás is volt a Westel900-nál.
-
-
válasz
#71835392
#81882
üzenetére
Ez érdekes, Budapesten sok helyen a Telenor hálőzata kritikán aluli, a pontszerü lefedettség miatt.
Pár példa:
Csak segélyhívás indítható a lakás több pontján, s a ház környékén az utcán 3. Kerület.
Batyi, Margit híd környékén gyakran elmegy az adathálózat.
Infopark környékén az épületek alsó szintjén (nem alagsorban) csak segélyhívás lehetséges.
...
A Telenornak be lett jelentve több alkalommal is, szerintük mindenhol minden rendben van. A mi készülékeinkben van a hiba(5 eltéró eszköz...)Lehet más városokban nem ilyen kritikus a Telenor helyzete, de Budapesten a Telekom sokkal stabilabb...
-
gabor9991
addikt
válasz
#71835392
#81635
üzenetére
Ezt ne itt beszéljük meg mert nagyon off, gyere át ide DIGI Net Mobil és MobilNET
Jászapátiban egy hete kértek engedélyt bázisállomás építésre, szerinted minek, ha nem csinálnak semmit?(#81636) lugosi :
Ebben igazad van, márciusban nem lesz semmilyen indulás az biztos.
-
-
[P]laci
senior tag
válasz
#71835392
#74379
üzenetére
több mint valószínű, hogy pillanatnyi hiba volt, amúgy meg ha érdekel a lefedettségi térkép, akkor kattints!

OFF topic, de részben idevág: múltkorában hallgattam egy ismerősöm barátját ócsárólni az egyik szolgáltatót (lényegtelen melyiket), hogy milyen rossz szolgáltatást nyújt ez meg az a szolgáltató, mindenhonnan folyik a csapból a 4G, de nincs is sehol sem kb. 4G neki... aztán haláli nyugalommal közöltem vele, hogy az i4 soha nem is támogatta a 4G hálózatot, szóval neki soha nem is lesz 4G-je azon a telefonon.
#csakhogylegyenegyviccestörténetismára -
válasz
#71835392
#73483
üzenetére
Félre ne érts, nem téged bírállak, hanem a site-ot ahonnan a cikk jött: ha már valaki tartalmat gyárt, tudja már toldalékolni a szavakat. Ráadásul címben, "13-al". Az, hogy egy átlag fórumozó már rettenet dolgokat ír ebben a témában (kedvencem pl. az "5-dik"
), de valaki blogot/cikket ír, akkor ne már. -
adam3
aktív tag
válasz
#71835392
#72565
üzenetére
Tegyük fel, hogy fodrász vagy, és egy festék beszállítód van. Minden festéket gyárt, így tökéletes választás. Megszereted, mert megtanulod milyen színű és típusú hajra melyik szín kell ahhoz, hogy azt a végeredményt kapd, amit az ügyfél elvár egy fotó alapján. Majd egyszer csak, két-három év után elkezdi emelgetni a gyártó az árakat. Nem tudsz mit tenni, mert nem ismersz más festéket, egy márkaváltással csak elrontanád a színeket. Majd jön egy újabb emelés egy fél év után. Persze burkoltan, mert nem árat emel, hanem kihoz egy új termékpalettát, amihez már nem 20 perc hanem 19 perc hajon állás is elég, és már nem forgalmazza a régit. Mit tudsz csinálni? Vagy beépíted az áraidba és ügyfeleket (vagy nyereséget) vesztesz vagy szépen lassan elkezded egy másik gyártó termékeit is használni, mert az olcsóbb. Ezt akarják a szolgáltatók megelőzni azzal, hogy már induláskor nem egy gyártó eszközeit használják. Ha ugyanaz lenne a RAN, TRM, Core stb.., a beszállító hülye lenne nem kihasználni azt, hogy nem tudsz könnyen elszakadni tőle. Így sem könnyű, de nehezebb. Külföldön nem ritka az, hogy egy szolgáltató már a RAN részen sem csak egy vendortól vásárol.
Persze ez sokkal komplexebb az írt példánál, de látva az általam olvasott 3-4 szakmai topikban írt szakmai hozzánemértésedről tanúbizonyságot tevő hozzászólásaid, így talán átmegy

-
-
válasz
#71835392
#72377
üzenetére
ahogy írtam is, sok minden változott azóta, ezért ha szeretném sem tudnám az akkori állapothoz hasonlítani a mostanit - és ez sajnos minden más tekintetben (egyéb szolgáltatók, üzletek...stb.) is igaz.
n2zoli; váltanak, akik nagyon akarnak, de ördögi kör(forgás) ez, mert közben más szolgáltatóknál is akad problémája az előfizetőknek, nekik meg abból lesz elegük és mennek át a telekomhoz.
GeneraL_XTX; szia, itt olvashatod a részleteket/feltételeket; link
-
válasz
#71835392
#72362
üzenetére
19 éve vagyok előfizető, bemutatni nem nagyon kell a westel 900 korszakot sem, viszont akkor több tekintetben is más volt minden, nem nagyon lehet a mostani állapotokhoz hasonlítani, de nem csak a szolgáltató okán, hanem külső befolyásoló tényezők miatt is.
a telefonos és e-mail útján történő tájékoztatással és ügyintézéssel nincs problémám - pont nem olyan régen volt szélsőségesen részletes panaszom, amire hasonló aprólékossággal válaszoltak, nem sablonos, semmitmondó levelet kaptam, szóval tudnak ők, ha akarnak -, egyedül az üzletekben szoktam problémába futni néha, főként a partner üzletekben - pont ezért mindent online intézek, amit csak lehet, de vannak sajnos dolgok, amik csak üzletben kivitelezhetők. (ettől még nem általánosítok, üzletben is volt már dolgom olyan ügyintézőkkel, akik előtt megemeltem kalapomat - persze csak virtuálisan, mert amúgy nincs.)
mivel gyakran besegítek más szolgáltatóknak küldött panaszok megírásába és a későbbi ügymenetbe is, így azt kell mondanom, máshol sem sokkal jobb a helyzet - és ezt nem csak a mobilos szolgáltatókra értem -, szinte mindenhol az van, hogy az ügyintézők egy része nem minden tekintetben kellően tájékozott, amire az egyikük nemet mond, arra a másikuk igent és a végén feljebb kel hivatalosan állást foglalni a szolgáltató illetékesének.
ilyen világot élünk, nem csak a szakmai tudás és gyakorlat fontos szempont, amikor kiválasztanak embereket különböző pozíciókra, hanem sok más tényező is, aminek néha az ügyfelek isszák meg a levét...
olyan szolgáltató nincs, ami minden tekintetben jobb a másiknál, emiatt egyéni preferencia kérdése, hogy kinek melyik jobb, melyiket látja a számára fontos szempontok alapján jobbnak, számomra ez a telekom, ellenkező esetben már másiknál lennék előfizető, ahogy tettem azt például a vezetékes szolgáltatások kapcsán anno. -
válasz
#71835392
#71701
üzenetére
egyrészt ne személyeskedj, mert annak következménye lehet, ha nagyon belefolysz, másrészt közöm nincs dolgozói szinten a szolgáltatóhoz, főnököm sincs, szabadúszó vagyok, a saját hang- és fénytechnikai felszerelésemmel lemezlovaskodom és rendezvényhangosítok, illetve hobbi szinten wifi hálózatokat konfigurálok...stb.
felesleges a hangulatot kelteni... -
4Grider
félisten
válasz
#71835392
#71701
üzenetére
Egy éves hír:
"Az időjárási körülmények által okozott optikai kábelszakadás következtében, hálózati leállás tapasztalható Nógrád és Heves megye egyes részein.
A hiba helyreállításán a szakemberek folyamatosan dolgoznak.
A Vodafone elnézést kér az érintett ügyfeleitől a kellemetlenségért." -
válasz
#71835392
#71699
üzenetére
persze, arról is a szolgáltató tehet, ha elvágják/lopják a kábelét...
a másik két mobilos szolgáltatóval akkor lenne értelme hasonlítgatni adott tekintetben, ha azoknak is lenne másmilyen szolgáltatása is, minden, ami a telekomnál adott, de nincs, így nem lehet tudni, hogy ők is úgy oldanák meg akkor is, vagy sem... -
-
válasz
#71835392
#71264
üzenetére
Az 1800-as 4G ilyen. De pl. az osztrák T-Mobile-nál ennél rosszabb a helyzet, mivel a nagyvárosok belsejében 2600-as 4G megy. Az még annyira se terjed, mint az 1800. A megoldás az, amit a Telenor csinál. Ezt nyugodtan megcsinálhatná a Telekom is, ahogy megcsinálta az A1 is Ausztriában. A csak 800 MHz továbbra se nagyvárosokba való. A legideálisabb az 1800+800, esetleg a 2600+1800+800.
Egyébként jut eszembe, a Telekom is elkezdte. Szekszárdon (gondolom máshol is) már az 1800+800-as rendszer működik, 1800-as preferálással, ahogy a Telenor is csinálja. -
válasz
#71835392
#70481
üzenetére
Hívásnál soha nincs problémám, mindig el tudnak érni, és én is el tudok érni mindig mindenkit. A közösködésnek mondjuk annyi előnye azért van, hogy azóta a vidéki lakhelyemen mindig 130 Mbit/s felett van a letöltési sebesség, és 45-50 körül a feltöltési (2x20 MHz ugye), azelőtt ennek a felét se mértem (ahogy most kb. a Vodánál van). A nettel sincs különösebb problémám, csak a leváltással van gond. Majd ha eljutok keletre, beszámolok a tapasztalatokról, de szerintem jó esély van, hogy ott minden rendben, lévén a Telekom fejleszt. A Telenor hálóját pedig sajnos ismertük már eddig is, lehet olvasni róla ezt-azt.
-
-
válasz
#71835392
#68422
üzenetére
azt írtam, hogy én nem találkoztam vele, ez nem jelenti azt, hogy másnál, más helyen és/vagy eszközökkel nem jelentkezhet a dolog!
látom, sok témában csak a flood és a flame megy részedről - az előbbi miatt moderátortól is kaptál már figyelmeztetést -, néha személyeskedéssel is fűszerezed, nem kellene ezt csinálnod, nagyon nem...
itt olvashatod a fórum alapelveit, ha esetleg elkerülte volna a figyelmedet a regisztrációkor - amikor elfogadtad -, vagy azóta; link -
válasz
#71835392
#68354
üzenetére
nem egyszer jártam már az általad említett országrészben, de sosem találkoztam az említett problémával, pedig többször nem is csak átutazóban voltam, hanem 10 - 12 napos balatoni nyaralás, hosszú hétvége kőszegen...stb.
maradjunk annyiban, hogy nem mindenkinél jelentkezik a gond, illetve eszköze is válogatja, így nem olyan problémás a dolog, mint az néhányan szeretnék beállítani.
létező dolog az lte-a hálózat (lte-advanced), nem csak a telekom által, hanem bizonyos mobiltelefonok is jöttek ki ilyen jelöléssel, de itt egy részletes qualcomm prezentáció is; link -
válasz
#71835392
#66091
üzenetére
Telenornál tehnikusok nekem 4G eltűnés miatt magyaráztak ilyet, úgyhogy szerintem a lélegző cella itt is fenn áll, rádiós technológia ez is.
A high-tech eszköz ad pontos adatot a lefedettségről, olyan időszakban amikor nem leterhelt a hely(pl. rendezvény, csúcsforgalom).
Mivel kéne mérni?
-Samsungokkal? (tenyérbe szorított) iPhoneokkal? vagy netán egy mérőeszközzel, amit kimondottan erre találtak ki?Árnyalatokkal valóban lehetne jelezni, hogy hol milyen erős a jel.
DE szerintem, ha egy adott típus gyengébben teljesít egy rosszul optimalizált modem firmware(vagy akár rossz összeszerelés) miatt, arról nem a szolgáltató tehet.
Ha gyenge a jel egy telefonnak és levált 3G-re(miközben egy másik típus boldogan használja ott a 4g-t), ott egyértelműen a telefon gyártó a hibás, gyenge antenna vagy rosszul paraméterezett szoftver miatt. Azt azért szerintem nem szabad elvárni, hogy ott, ahol 1 készüléknek nincs, másiknak pedig van a szolgáltató tegyen egy cellát.
Vagy esetleg minden új készülékkel utazzák körbe az országot, hogy hol milyen a lefedettség adott eszközzel?
Hidd el, ha mértek vele ott térerőt, akkor biztos van készülék ami be tudja ott fogni a jelet.(lehet nem egy 200ezer+-os fém modell, hanem egy 50ezres műanyag...)
Ez olyan dolog, mint a telefonok akksi időtartama, ott se panaszkodsz, hogy csak 1 napot bír, pedig 4-5ször többet írnak vagy mint az autók átlagfogyasztása..A felhasználás helye, ideje meg minden körülmény nagyban befolyásolja, hogy hogy teljesít a telefon. Nem véletlen, hogy a modem, MiFi, amit nem a kezedben tartasz jelentősen jobb vételi képességekkel rendelkezik, mint a kézben tartott telefon. Lehet, hogy az autó olyan jól szigetelt, hogy még a rádióhullámokat is gyengíti.
Nem azt mondom, hogy a szolgáltató nem lehet hibás, de a panaszok többsége "extrém" használati körülmények miatt van.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Torrent meghívó kunyeráló
- Avast! Antivirus topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós kamerák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
- Honor Magic 6 Pro Epic Green Használt, karcmentes garancia 2027. 10. 31-ig
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





dptrsk

