Hirdetés
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
T webshopon vásároltam egy alcatlet, az egyik előfizetésemre 05.25. Tegnap hívtak, hogy a szla net szempontjából 10E felett van, holott kaptam 100MB adatforgalmat ingyen. A rendeléssel kapcsolatban volt egy kis kavarás is, végül is 2 sikeres rendelés törlését követően sikerült a rendelést leadni, egyiket elszúrtam a másikat meg az ügyfélszolgálatos készítette , aki szépen át is akart vágni mert állította hogy annyiba fog kerülni mintha én állítanám be a weben, holott a bolti áron jutottam volna hozzá...
Lényeg hogy megjött a tel és használgattam is, amíg fel nem hívtak a beszélgetés alatt kiderült, hogy elfelejtették mondani, hogy arra a számomra használhatom a 100MB amire a telt vettem és a másikra ez nem használható fel. Bementem egy T pontba panasszal éltem, amire most várok hogy elengedik e az adott összeget.
Kb 25E ről szól a panasz és utólag a netes felületen szembesültem, hogy a nethasználat miatt az egyik számlám 16000 (előző havi) és az e havi nettó 25E nél tart.
Szerintetek, van rá esély hogy az említett tételeket elengedjék, mert nem kaptam kellő tájékoztatást és ha el engedik az mind a két hó nethasználatára érvényes lehet?Ez előtt még nem voltam mobil neten, és most van először okos telefonom...
Kezdő vagyok és beleszaladtam a szolgáltató csapdájába...Korábban már volt 2 hasonló eset, amit nehezen de orvosoltak...
Bízom a legjobbakban. -
ANDROID???
addikt
válasz Sn[4k3] #17741 üzenetére
Ja nem arról tájékoztattak, hogy ha felmegyek netre x összeg lesz, hanem arról mennyi a már felhasznált forgalom, és akkor havtak amikor már meghaladta a 10000-et a netforgalom, de 2012-ben hogy a fszba lehetnek ilyen prasztok az ügyfelekkel, pléáne, hogy ott a thome is meg a net is tőlük, bár ezek is megszüntethetőek az összes tmobile számommal együtt, ha ezt ki kell jattolnom és majd más szolgáltató kapja a havidíjakat helyettük, ez alatt értek még legalább 7-8 előfizut, ami a közeli rokonságnál van, és meg lesz oldva a nem engedik el kérdés....
Mert amikor annó a díjcsomagomat átváltották flottásról (céges) magánra, akkor is elfelejtettek szólni, hogy lökött ügyfél az 5 előfizetését (akkor annyi volt) áttettük 130HUF/perc díjas díjcsomagba a tudtán kívül, és pár ezerrel megugrott a szla, akkor is csak azért vettem észre mert épp felnéztem a honlapra, hol is tarthat a számlaegyenlegem, ha akkor azt nem teszem meg akkor nem váltottam volna díjcsomagot csak 2-3héttel később a telefonokon és akkor is ki tudja hány tízezerrel vettek volna még le...
De persze én vagyojk a pcs, ha nem figyelek a részletekre... -
ANDROID???
addikt
válasz Sn[4k3] #17755 üzenetére
Csak ezen az egyen van jelenleg hűség, de ha kötbérrel otthagyom őket, akkor is anyagilag a T jön ki rosszabbul mintha 2 évig használnám normálisan az előfizt...
Aza ügyfélszolgálatossal amikor beszéltem, direkt mondtam neki, hogy ezen a számon veszem a telt de a másikon fogom használni, így neki kellett volna jelezni, hogy valamit válasszak mert alap esetben drága lesz a dolog, és nem ajánlgatni hogy ha hűséget vállalok a csomagok közül valamelyikre, akkor még 10-15-el olcsóbb lesz a tel mint most... Ezt nem tette meg... Így félre tájékoztatott, lehet nekem nem jutott eszembe, de annyi mindenről dumált, hogy el is felejtkezik az ember róla, az a szitu hogy az összes lehetőséget elmondják mellé mert ez van nekik kiadva... -
ANDROID???
addikt
válasz Nietzsche_ #17757 üzenetére
Ebben bízom én is(ha nekem szántad a választ) , mert nem most kezdtem a T-nél, és a számláim sorra rendezve vannak, és terveztem újabb készülék vásárlását és ezzel szerződésem meghosszabítását, ill. több szerződés meghosszabbítását..
-
ANDROID???
addikt
Azt hiszem szervusz volt... (nem most volt)
Panasz "leadás" T pontban személyesen 06.04. (délelőtt) történt.
Távszámla van beállítva, és a netes felületen lehetne látni a korrekciót?(Különben 100mb ingyen netezés lett választva a készülékcseréhez...)
SN Bíztatókat ír. Remélem igaza lesz...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz oosaki_nana #17829 üzenetére
Amennyiben dominóra váltod az előfizt, annak lehet lesz költsége.
Már elérhető a távszla szolgáltatás, és azzal nincs olyan gond, hogy nem érkezik meg a "csekk"... -
ANDROID???
addikt
Mikor kellene egy levélnek megérkeznie T mobiletől, ha elvileg postára adták Jún.6. (akkor érkezett értesítő sms a levél postázásáról)?
-
ANDROID???
addikt
válasz andrás47 #18634 üzenetére
Vennék egy új készüléket, de mindenképpen bemennénk egy T-pontba és ott megnézetném a készüléket, ha nem a készülékedben van a hiba, akkor pedig több embernek kellene a településről jeleznie a T felé, hogy nincs térerő, ahogy egy öreg nénitől hallottam "nincsen háttér"
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz hackeeeee #18674 üzenetére
Valószínű az van sok felhasználónál (sat), ha van olyanra lehetősége, hogy ip tvre Váltson az előfizető az is csak drágább lesz neki...
(lehet butaság: )
Talán ha most azt mondja, hogy nem emel díjakat 1 évig akkor gyűjthetett volna új ügyfeleket magának a cég, bár "tudjuk" mi a helyzet a piacon...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz Repsol600 #18827 üzenetére
Olvasva a "kisregényedet", most felhívtam a T-mobile 14340-at, hogy tiltsák ezeket az sms és mms-ket melyek számla összeget generálhatnak, le is tiltotta a kimenőt, közben azt az infót kaptam, hogy a T Július 1. -től tiltotta a bejövő emelt díjas mms és sms-ket így emiatt nem generálódhat számlám. Valamilyen "szűrő rendszert" állítottak be ezekre a számla generáló tényezőkre.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz #51736960 #19198 üzenetére
Nem akarok csúnyát mondani, mert azt nem szabad. Pár éve tapasztaltam olyat , hogy az egyik volt munkahelyemen az egyik drága kollegina férje T dolgozó volt, és ő hozta a köteg A4 lapot tele nevekkel számokkal, mert a drága kollegina, hideg hívásokkal kereste akkor a kenyerét...
Ez most hogy van nem tudom, de ez több mint 4 éve volt... -
ANDROID???
addikt
válasz Varszegig #19202 üzenetére
Így van, de mit lehet tenni ilyenek az emberek...
Nekem is titkos a számom, még is megtaláltak már telemarketing megkereséssel, amikor megkérdeztem, hogy honnan a f.szból jutott a számomhoz, rögtön ment a nyögés, és a gyors elköszönés...
Azzal lehet őket legegyszerűbben a sarokba szorítani...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19837 üzenetére
Azért ez is milyen franko, hogy várni kell xy dolgok miatt..
Nekem az alca ment a szervizbe és kaptam addig egy samu Corby-t, de hogy miért nem tudtak legalább egy Ace-t adni... -
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19884 üzenetére
hol cserélték, westen?
-
ANDROID???
addikt
válasz Kiralylanyka #19895 üzenetére
Tegnap a westen-ben láttam egy csajszit aki "őfonja" miatt volt a szerviznél....
Kapott egy szép újat... -
ANDROID???
addikt
Valaki tudja esetleg, hogy a szervizelt készülékeket a westen.be mikor hozzák?
-
ANDROID???
addikt
válasz ANDROID??? #19979 üzenetére
Valaki a 19979re?
-
ANDROID???
addikt
Mi a helyzet akkor, ha a T-nél leadtam egy készüléket garanciába és sérült kerettel érkezett vissza a telefon a szervizből? Nem vettem át a készüléket, vissza is küldték a szervizbe, hogy ott majd utánanéznek a leadáskor készült képeknek és majd intézkednek.
Mi van, ha a képeken a keret hibátlan, akkor a telefon keretét cserélik újra és kapom vissza a készülékemet, vagy adnak egy új készüléket vagy mi van ilyenkor?
Ja a 15 nap az 8-án járt volna le, de én szerdán kaptam az sms-t a készülék átvételi lehetőségéről, viszont a gyors szerviz ügyintézés miatt 56 perc után meguntam a várakozást (volt előttem olyan is aki több mint 1,5 órája ott várt a szervizre) és csütörtökön mentem csak el a telefonért, ilyenkor a 15 nap is újra indul? Amennyiben újra indul, az azért már nem korrekt eljárás velem szemben, mert nem én tehetek róla hogy a készülék nem olyan állapotban került vissza mint ahogyan én azt leadtam, hanem "gratis" külsérelmi nyomokkal. Remélem a szerviz nem fogja a fotóit "visszadátumozva" frissíteni, mert nekem nincsenek fotóim a leadás előtti állapotról, csak kis naivan leadtam a a telt... -
ANDROID???
addikt
válasz blueye #20253 üzenetére
Nagyon bízom benne, mert a T szerviz azt mondta, hogy visszaküldik az alcatelnek (elvileg budaörs) és kb jövő hét vége felé fogják küldeni az sms-t hogy mehetek érte...
Viszont a leírtakat meg fogják szegni, vagyis a 15 napot túl fogják így lépni, ami a papíron 2012.09.08 volt feltüntetve, mivel egy samsung corby-t kaptam cserekészüléknek, amivel netezni sem tudtam, mert mint a lajhár vagy a csiga olyan lassú volt az egész így azt is ott hagytam, hogy ha valakinek kell cserekészülék tudjanak adni, inkább használom az ezerszer jobb D750i régi telefonomat...
Szerintem a jövő hét vége felé nem számít túl gyorsnak...
Azért az sem állapot, hogy a telefonom miatt sorban kell állnom órákat...[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Ott mondtad ki a dolgot az ügyfelek kezelésével kapcsolatban: "azzal nem foglalkoznak, hogy te...".
Amikor venni készülsz valamit kinyalják az ember fenekét jó mélyen, de ha már valami az ügyfélnek kell, akkor természetesen várjál, ha már visszakérdezel, hogy mi tart eddig akkor jön az hogy elnézést kérünk, de ez van...
Ez szerintem valahol azért nem egy ügyfélbarát hozzáállás, meg azért sokszor amit látunk a T-ben hogy mint aki valami lassítót vett be éppen , kb úgy mozog 1-2 ügyintéző, NEM mindegyik!, de nagyobb százalék aki nem "pörög" és ez sem egy előnyös dolog... -
ANDROID???
addikt
Tudja valaki, hogy a Westendből T pont mikor kerülhet egy telefon a TELEMAX-hoz Budaörsre, ha tegnap 10:10-kor lett leadva?
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
T-nél lesz alca 997?
-
ANDROID???
addikt
Tök jó ez a szabály a T-nél, hogy a panaszlevelekre van 30 napjuk választ adni, az időhúzás legprofibb lehetősége ez...
Telefonon meg tök suta volt a csaj (1430-on), csak kinyomta a mikrofont és nem szólt bele...
közben ahogy beszéltem az ügyfélszolgálattal, azalatt hívtak 30/9303100-ról tök jó, ugyan mit akartak... persze most vacakoljam végig a süket szöveget lenyomó hanggal....Tele van vele a hócipőm...
Ha leadtam panaszt telefon készülékkel kapcsolatban (szervizelés, 3 szervizelés már volt (ebből 1 volt hiba a többi s a szervizelés hanyagsága mint a mostani is) de ismét be kellene küldeni szervizbe, de már a 1,5 hónap várakozás után nincs kedvem többet várni) emailben mikorra fogok választ kapni? már nagyon unom ezt az ügyintézési módszert...
Nem azért vettem a készüléket, hogy a szerviz elkúrja... -
ANDROID???
addikt
[Ebben a hsz-ben kicsit több info van. ]
Összesen 3alkalommal volt a telefon a szervizben utolsó alkalommal a kijelzon található szemcsek+kijelzo mozgás miatt. A kijelzo mozgása nem szunt meg, de roszabb lett...
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
Sziasztok!
Ide szabad bemásolni levelet?
Panaszlevél és választ?
Csak, hogy más ne járjon úgy mint én, hátha tapasztalatot másnak is... -
ANDROID???
addikt
Az volna a kérdésem:
Ha a telefon készülékemet a T hivatalos partner szervize 3 szervizelés után is hibásan adja vissza, és a T nem hajlandó cserélni a készüléket és a szerviz is csak újabb szervizre hajlandó, nemhogy cserére kihez forduljak?
Ugyanis a szervizelés 2. és 3. alkalommal a szervizelés közben okozott hiba miatt kellett megtörténjen. Ez az állapot már hetek óta folyik, a T a panaszlevelemre elutasító választ írt azzal, hogy ők csak 72 órán belül cserélnek készüléket, vagy ha nincs arányban a szervizelés ktg-e a telefon árával, mert akkor cserélik.
Ez mind szép meg jó, hogy őket védi a jogszabály, de ha "leamortizálták" a telefonomat a szervizelésekkel, akkor nekem csak annyi a teendőm, hogy örülök a ténynek????
Kérlek segítsetek, mert már nagyon unom a helyzetemet. A telefonom plexije mozog, és eddig is elég sok időmet vették el ezzel mind a T-ben a várakozással, mind pedig a szervizelési időre várva. A telefont pedig nem így adtam le és nem is így vettem meg, ezáltal miért kellene elfogadnom a helyzetet amit nem is én okoztam magamnak? Szerencsére, azt még nem mondták, hogy "így jártál"...
Ja persze a panaszlevelekre van 30 napjuk, hogy válaszoljanak, és azalatt az idő telik amit majd jól ki is tudnak használni, hogy használatból eredő a hiba... Na akkor aztán nem fogok magamért jótállni...
Valaki adjon ötletet.. -
ANDROID???
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen