- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Keem1
veterán
Emberek, lehet az, hogy az ingyenesnek hirdetett első hónapban a T-Mobile a Music opcióra belépési díjat számol fel? Még nem jött meg a számlám, ám a vártnál épp kb. 1500 Ft-tal több a webes ügyfélszolgálaton kiírt fizetendő összeg. Ha igen, gondolom megreklamálom és le tudom szedetni. Rohadtul nem volt szó arról, hogy egy ingyenes próbaidőszakban egy fillért is fizessek. Csak most nézem a szolgáltatásoknál, hogy a Music opciónak nemcsak havidíja, de belépési díja is van.
-
ferob
őstag
válasz
erdoke #52741 üzenetére
Aki a tartozék vásárlást nyomja az valóban előbb sorra kerül, még akkor is, ha ki van írva, hogy a várakozás akár elég sok időt is igénybe vehet.
Olyan esetben, ha mégsem az adott ügyintéző az illetékes az intézni kívánt dolgokban, akkor át tudja rakni a sorszámot, ami így a sor elejére kerül, de kétlem, hogy sokan örülnének ennek láttán. -
club1
veterán
-
Nazara
őstag
Itt megvannak a feltöltőkártyáshoz ajánlott mobilnet-tarifák, persze az sem mindegy elvileg, hogy az alap Dominó csomagban van, vagy nincs net. Legolcsóbb szerintem egy Domino nap csomag (persze itt drága a telefon/sms, de nincs időszaki dij) + NetPlusz S (200 Mb internet, 1090 Ft/hó) túlforgalmazási dij nélkül. Persze ahogy nézem, drágább netcsomagnál már nem éri meg a domino Nap-ra kérni, inkább a Surf-re, de az már havi 890 Ft - cserébe alacsonyabb a havi netbővités.
-
-
oriic
HÁZIGAZDA
Sziasztok!Kérnék egy kis segítséget. Ha feltöltőkártyás sim kártyát akarok venni, akkor ahhoz tudok egy olyan szolgáltatást kérni, amivel lenne mobilnetem úgy, hogy az adatforgalom felhasználása után ne tiltsák, hanem csak csökkentsék a sebességet?
-
Dilikutya
félisten
Telekom.hu megint lehalt?
-
Vangelis
félisten
Ha mentek T-pontba mindig az Onlány rendelés gombot nyomjátok és mentek a pulthoz egyből
Azt kell mondani, hogy rendeltél de lehet elvétetted. De volna még egy kérdésed.....bla bla bla.segítenek
Jó ez csak egy tanács. Eddig mindig szinte rögtön pulthoz hívtak. Nem kell ide gyémánt kártya.
-
-
válasz
erdoke #52730 üzenetére
úgy vettem észre, attól is nagyon függ, hogy mit akar intézni az ügyfél.
régen az arany kiemeltség is számított, aztán már csak a platina, egy ideje meg... (ezt szigorúan csak adott szituációra írom, más szempontból vannak még jó tapasztalataim, pedig csak aranyos előfizetésekkel rendelkezem) -
erdoke
titán
válasz
Soulfly842 #52716 üzenetére
Ma voltam bent SIM-et cseréltetni, és kávéfőző valóban volt ott, de nem kínáltak. Az is érdekes volt, hogy a sorszámon 16 várakozó volt, és 18-20 ember hívtak előttem. Arra már nem számítok, hogy a Platina kártya bármit ér, de legalább hátrányt be jelentsen...
-
Vangelis
félisten
válasz
Blackmirror #52727 üzenetére
Ami xarabb
-
cris78
őstag
válasz
Soulfly842 #52724 üzenetére
Tavaly engem is megkináltak, de mondták, hogy a vip váróba én nem mehetek, mert az Vangelis-nek van fentartva
-
Vangelis
félisten
válasz
Blackmirror #52722 üzenetére
Saccoltam!
-
cris78
őstag
válasz
Blackmirror #52722 üzenetére
Mind nála van már
gondolom...
És kapott egy kávéfőzőt is. -
#38464487
törölt tag
Huawei Ascend Y300
7990 Ft
Fel is vettem egyet a készletértesítőre. Kiváncsi leszek,hogy lesz e belőle valami.
-
QuarK
senior tag
Sziasztok,
Két kérdésem lenne, hátha itt valaki többet tud.
1)
Tapasztalta-e más is, hogy T hálózaton (legyen a néhai T-Mobile 3G / LTE, vagy néhai T-Home kábelnet) a socketeket 5 perc inaktivitás után levágja? Aminek az egyik vonzata pl. egy 5 percre úgyhagyott Putty ablak bedöglik, de ami engem jobban bosszant, hogy az Apple APNS (Push) szerver felé is megdöglenek a socketek. Így 8 percenként (úgy tapasztaltam, annyi a heartbeat) van egy 3 perces fekete ablakom (az 5 perces szakadás után), amin belül nem pittyeg az iPhone-om, és nem kapok értesítés semmiről (pl. beérkező GMail, vagy Facebook Chat). Olyankor döglött a socket, és nem kapok Push notit.
Mi a halálnak van ez a szabályozás, főleg kábelen, és hogyhogy nincs ebből ügy (pl. Apple vs Telekom)?
2)
Durván idekapcsolódik, hogy pár napja nem hajlandó semmilyen VoIP alkalmazás működni (Viber, Skype, FaceTime Audio) a T-s 3G / LTE hálózaton. Régebben működött így-úgy, de most már abszolút nem lehet kapcsolódni.
Az oké, hogy a Move M díjcsomagom hivatalosan nem támogatja a VoIP-ot, de sok más szolgáltatónál még úgy van, hogy hellyel-közzel megy, vagy egész jól működik. És korábban a T-nél is ment.
De most abszolút süket.
Most kapcsolták volna élesbe a VoIP / RTP szűrést?
-
#78121280
törölt tag
válasz
Soulfly842 #52716 üzenetére
Karácsonyi időszakhoz közeledvén kiváló kávét is ihatsz sok-sok T-Pontban
-
Soulfly842
addikt
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a képlet.
Karácsonyi időszakhoz közeledvén kiváló kávét is ihatsz sok-sok T-Pontban
De ezek mind-mind diákmunkások. A teljes-értékű kollégákhoz komoly előképzettség szükséges és azt a tempót is, amit mind információhullámban, mind terhelésben 'rászakadhat' 'emberünkre' kevesen bírják. A diákmunkások igazából az ügyfelek élmény-érzetét segítik elő, de komoly előképzettség nem szükséges hozzá. A kedvesség, egy-egy mosoly, segítőkészség; vagy ha apróbb kérdésről van szó villámkérdés az értékesítőhöz diszkréten - ez kiváló segítséget jelenthet mind a - karácsonyi időszak alatt - dolgozó kollégáknak, mind az ügyfeleknek.
-
Zoty4
őstag
valaki mondta, hogy meg fogják növelni a T-nél az adatmennyiségeket. Van már valami hír erről, hogy mikortól és mennyire?
-
Kbali
nagyúr
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a legtöbb üzletet nem maga a T üzemelteti? A gombnyomogató hostessek meg sokszor értékesítenek is pl.: hitelkártyát és igazából nem a gombnyomogatás a feladatuk.
Mindenki másnak:
Szállítás: a webshop is akkor tudja a pontos státuszt, ha a szállító ezt berögzíti és elküldi. Pl.: szállítás alatt - átadták a futárnak, majd lesz vele valami - ha a futárcég nem frissíti a státuszt, honnan tudná azt a T??? Ne várj el olyat, ami nem teljesíthető, mert nem rajta múlik. Ugyanez, ha üzletben akarod átvenni - ha ott nem volt készleten, ugyanúgy a futár viszi oda. Ha volt, akkor meg az ott dolgozókon múlik, hogy nyitáskor mondjuk megnézik-e milyen rájuk vonatkozó rendelések voltak és félreteszik az adott készüléket, nehogy megvegyék előled. -
Breki
veterán
MédiaMánia XS díjcsomag mellé lehet vásárolni külön netes csomagot?
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
lugosi #52707 üzenetére
bF-es s4 téma üfsz részről: (fehér, +2 év, díjcsomagra nem írtam alá hűséget)
ugyebár elkummantották a rendelésemet, érvénytelenítették anélkül, hogy szóltak volna róla.
kedden kezdtem érdeklődni, hogy mi van a rendeléssel, 1. üfsz szerint érvénytelen, törölni tudja, új rendelést feladni, de már rendes áron
és megpróbálta beadni, hogy 13:32-kor pont elfogyott, ami még este 6kor is rendelhető volt, hogy épp abban a pillanatban fogyott ki, amikor rákattintottam a rendelésre.
utána a második nem tudott mit kezdeni velem, de továbbította az ügyet a felettesének, utána a harmadik hívás tegnap megoldotta nagyjából, annyi bökkenővel, hogy a 3490 ft-os díjcsomagom alá nem mehetek
ergo hűség a díjcsomagra is.
-
Igen, pont az ilyen sorban jelentkező történetek miatt kérdeztem (ez a topik, ill szifon topikok).
lesaux
Nekem egy személyes üfsz-es ember rontott el egy dolgot, szerencsére egy másik (nem kis munkával) kijavította.
Egy nagy kérdés motoszkál már bennem egy ideje, mióta járok kb rendszeresen az egyik t-pontba ügyet intézni. Hogy ez milyen gazdag cég, milyen jól megy neki, hogy arra külön ember van (megyeszékhelyen 2 üzletben is), hogy az érintőképernyőt megnyomja helyettem, hogy sorszámot kapjak. Tök komoly. Ott áll egy hölgyike, akinek az a dolga, hogy jó napot, miben segíthetek, mondom hogy mit akarok, és akkor megnyomja nekem az ügyfélirányító érintőképernyőn azt a gombot, amit én is el tudok olvasni, és meg tudok nyomni. Azért ez valahol szuper. Mondjuk ha van országosan 100 (?) ilyen alkalmazott, esetleg az ő helyükre nem lehetne érdemi munkát is végző embereket, pl telefonos ügyfélszolgálatosokat felvenni? Csak mert akkor nem 40 perc alatt lehetne kapcsolni valakit, hanem mondjuk csak 10.
Vagy ezek az emberek egyébként normál beosztásban, igazi munkát végző T-s dolgozók, csak valami rosszat csináltak és büntiből vannak letéve gombot nyomogatni? Mondjuk aki 5x késik az egy napig gombos? Vagy mi?
Tőlem arra költik a pénzüket amire akarják, csak vállalkozóként csodálkozok ilyen illogikus dolgokon, hogy hogy van keret ilyen felesleges dolgokra. -
HardRic
addikt
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Két-három napja rendeltem egy mobilt, ma egy másikat, mindkettő átvehető az Europarkban. Odamentem, másodszorra ideadta a hölgy a megfelelő sorszámot, sorra kerültem, majd jöttek a kérdések. Biztos-e, hogy ide kértem a telefonokat? Mikor rendeltem meg őket. Stb. Aztán csak kiderült, hogy nem működik a Webshop, nem tudják ideadni a készülékeket, később kell próbálkozni. Feltettem még egy kérdést SIM-cserével kapcsolatban, arra válaszolt a kolléganő, majd elkezdte a mobilját nyomkodni, mintegy jelezve, hogy ezt a sessiont lezártnak tekinti.
Hát így.
Aki ismer, az elhiszi, hogy nem emeltem fel a hangom, nem voltam goromba, hiszen benne van a pakliban, hogy az informatikai háttér megvadul. Majd arra megyek holnap is, nem nagy gond. Az ügyfélszolgálatok teljesítménye már inkább aggaszt. Majdnem minden szolgáltatásunk T-s, nekem, a szüleimnek, a tesómnak, tévé, internet, mobil, de még az áram és a földgáz is. A család valamennyi tagja t-mobile-os, a gyerekek T-s telefont kaptak, ez magától értetődő.
Mostanában viszont az online ügyfélszolgálat úgy szar, ahogy van, és akkor még túldicsértem. A telefonos ügyfélszolgálatot kétszer kell hívni, hogy a második helyrehozza és jóváírja, amit az első elrontott. De hogy személyesen sem lehet ügyet intézni, az elkeserítő. Hosszú távon ez nem sok jót ígér. -
-
Köszi mindenkinek, annyira nem izgat, ez csak ilyen mi lenne ha - gondolkodás, mert még azt sem tudom, hogy megújítom-e az előfizetést ebben a formában, vagy átdolgoztatom valami egészen másra.
-
HardRic
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 25
- Futás, futópályák
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HP notebook topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest