- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pető bá' #219924 üzenetére
sok mindentől függ, 100-200k között bármi lehet maradványértéktől meg havi futástól függően az "átváltás" - szóval ez egyediben kell meghatározni, az adott munkavállalóra, adott körülmények mellett.
nálunk volt olyan konstrukció, ahol a havi törlesztő 140k volt (a példában ugye 40k) mert alacsony volt a maradványérték és a kezdő befizető is alacsony volt.
túl sok a csúszka, ami egy ilyen esetben jobbra-balra állítható ahhoz, hogy egyértelmű választ adjak a kérdésedre, sorryaz alacsony maradványértéknek az a lényege, hogy piaci érték alatt lehet autóhoz jutni akkor, ha a főni megengedi, hogy megvedd a nyílt végű lízing végén a verdát maradványértéken. mivel ez egy bújtatott juttatás, így ez szürke zóna. és ha eladod az autót amihez így hozzá jutottál, akkor arra egyértelmű SZJA kötelezettség van. de ösztönzően hat a tulajdonosokra, hogy figyeljenek az autók állapotára, ha sajátjaként tekint rá a munkavállaló, érdekében áll, hogy a lízing lejártakor minél többet érjen. illetve ugye a lízing paramétereinek meghatározásakor (és ezáltal annak eldöntésekor, hogy mennyi "munkabérért cserébe" kapod az autót) fontos már előre tisztázni, hogy megveheted az autót, vagy nem.
-
válasz
pető bá' #219914 üzenetére
Ezt a konstrukciót anno mi vezettük be a régi munkahelyemen elsőként Magyarországon. (Még a nevét is tőlünk lopta el a Porsche Lízing.) Nem volt sikeres, mert igyekeztünk nem átverni az ügyfeleket, aztán átvette pár másik cigânyabb finanszírozó, és pl. Suzuki vásárlók közt szo-szó sikereket értek el, mert ott meg lettek vezetve a vásárlók - azt mondták nekik a szalonban, hogy az utolsó részletet nem az ügyfélnek kell befizetnie, hanem azt az ügyfél kapja majd a banktól.
A következő a felállás:
- kifizeted a kezdőrészletet
- fizeted a havi díjakat
- fizeted az autó fenntartását
- a futamidő végén eldöntheted, hogy 1) "elsétálsz"* , vagy 2) kifizeted egyben az utolsó rezletet, vagy 3) megfinanszíroztatod az utolsó részletet és azt fizeted tovább.*Elsétálsz = az utolsó részlet megegyezik a garantált jövőbeni értékkel (maradványérték), így 4 év múlva dönthetsz úgy, hogy köszönöm, visszaadom az autót, nem tartozunk egymásnak semmivel.
-
Gombinyó
őstag
válasz
pető bá' #219914 üzenetére
4 évre, majd vagy megveszem az autót, vagy kapok 4.4-et.
Szerintem itt inkább arról van szó, hogy a 4 év alatt kifizetsz 6M ft-ot, ami a beugró + a havi részletek (+az egyébb sallangok, ami szintén egy látható összeg) és a 4. év végén eldöntheted, hogy megtartod az autót és kifizetsz még rá egyben 4,4M ft-ot vagy visszaadod és nem fizetsz semmit, de akkor az autó se marad meg. Magyarán 6M ft + járulékos költségért "bérelhetsz" egy Octaviát 4 évre. -
BigBlackDog
veterán
válasz
pető bá' #219914 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy a futamidő végén;
- vagy megtartod az autót és a maradványértéket kifizeted egy összegben/további törlesztéssel
- vagy visszaadod és a finanszírozó a garantált maradványértéken ("visszavásárlási áron") számítja be a pénzügyi finanszírozás törlesztésébe és ezzel zárjátok a lízinget.
De lehet, hogy valamit félreértek, majd remélem mások is véleményezik.A finanszírozott összeg ~5.034M Huf, míg a törlesztőkkel csak bruttó 1.92M Huf megy vissza. Szóval a különbözetet valakinek állnia kell a finanszírozó felé.
Az éves fenntartási költségből még kimaradt a gumizás díja (egy garnitúra biztos kell, illetve cserék összege, ha nem magad intézed), a gépjárműadó és szükség esetén az autópályamatrica díja is. Plusz a vételáron felül az üzembe helyezés díját is rá lehet számolni, ami Octavia esetén tippre 200-230e Huf körül lehet. Azért a casco sem túl alacsony egy ilyen autónál, érdemes egyet kalkulálni!
-
válasz
pető bá' #183921 üzenetére
Vitara sem olyan rossz, SUVhez képest elég merev a futómű, nagyon kellemes az az 1.4T motor benne a kézi váltóval. Pár hónapig jártam vele, amikor kijött még anno a Vitara S.
SSSnek egy gondja van, hogy baromi halk (mondjuk ott az Abarth 500, na az ehhez képest egy II. világháborús repülőgép ezred koncertjét adja el neked). De tényleg az, nekem pl: a V6 Stingerrel is ez volt a bajom, ha valaki ilyen autót akar, az jó eséllyel szeretné hallani a kipufogó duruzsolását.
-
Mauzes
addikt
válasz
pető bá' #183921 üzenetére
Köszi a tippet, ez eszemben volt nekem is, de a melóm miatt bizonyos szint alá nem mehetek sajnos saját autóban. Ez a bármilyen berögzülés miatt lesajnált márkákat érinti (pl. Suzuki, alap Skodák, alap franciák), és részben ezért esnek ki a túl régi típusok is. A Vitara a feleségemé lett volna, az más. Tudom sznobéria, de ez nem rajtam múlik, hanem a cégem ügyfelein.
-
válasz
pető bá' #183916 üzenetére
A régebbiek futóműve nem hazai utakra való, nagyon buta. Az újabbaké nem rossz, viszont nagyon sokan elfelejtik azt, hogy ez hátul hajt és az 5.0 nyomatéka nem kérdez vissza, hogy "biztos, kisgazdám?" hanem kérdés nélkül tol. Még alapállapotban is eltolja a fenekét az autó (mármint nincs sport/track stb üzemmódban), ahol én dolgozom ott már vagy 4 mustangot beleküldtek a zajfogó falba az évek során (pont van egy pici ív az úton, de amúgy egyenes a szakasz). Ami volt nálunk tesztautó az se érte meg a veterán kort, egy idősebb úr villantott vele egy GTKs mutatványt egy előzés közben. Egyébként ha nem bántod, akkor az 5.0hoz képest nem is eszik sokat.
Mauzes: Kérdésedre válaszolva, de, városba araszolni, napi bejárósnak felesleges egy ilyen autó, mégis sokan veszünk, használunk így autókat. Napi inga során is tud olyan örömöt adni 1-1 pillanatban, hogy mosolyogva fordulsz vissza, amikor a parkolóban magára hagyod. Villany valóban húz, kb. 1 órája szálltam ki egy leafből, de össze nem hasonlítható a kettő élményben. Kaparni kapar és közben úszik az autó, mintha kocsonyán pattognál, miközben szorítod a kezedben az amúgy teljesen halott kormány > ettől még nem lesz jó, nem lesz "élményautó".
Biztos eljön az az időszak is, amikor villanyból is lesz jó kis hot hatch, roadster megfizethető áron, de az még odébb van.
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
pető bá' #183710 üzenetére
"1.6-os az kevés, ugye? Minimum 1.8 kell szerintem."
Az 1.6 kevés. Plusz az 1.8 állítólag kevésbé eszi az olajat. Így mindenképpen az 1.8 az ajánlott.
Szerk.: Csak mindenképpen nézz utána az előéletének (a legjobb a magyar forgalomba helyezésű), mert elég sok extaxit hoznak be a cikkek szerint.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pető bá' #183700 üzenetére
Inkább egy faceliftes, patika C Vectra 1.8-as benzinnel. Hatalmas hodály, megbízható, olcsó fenntartani, nem rohad és rendkívül nagyot fejlődött az elődhöz képest.
Az FSI motorok nem túl megbízhatóak, de erről majd a VAG-os szakik beszámolnak. A korai TSI-k szintén nem, de ott még az is probléma lesz a turbónak, hogy rövidtávon akarod használni. -
rbalint88
addikt
válasz
pető bá' #183700 üzenetére
Ha elegedettek voltatok a vectraval, akkor megneznek egy szeria vegi 1.8 vagy 2.2 benzines c vectrat kombi vagy gts (5ajtos) kasztnival. Tempomat eleg gyakori bennuk, kihangositot meg lehet rakni utolag is.
Az ujabb autok kozvetlen benzinfecskendezese es turboja se elvezi annyira a rovid utakat, ez tiz eves tavlatban mar varhatoan problema lesz.
Esetleg avensis kombira is erdemes ralesni.
A masik resze, hogy cuccolos autonak en biztos nem vennek olyat, ami meg erdemben tud amortizalodni, ez meg egy erv az oreg, de olcso mellett. -
dj79
senior tag
válasz
pető bá' #183700 üzenetére
Szia!
Az FSI sajnos pont nem az olcsó szervizeléséről híres, kokszosodás etc, ráadásul elég jó étvággyal bír, de nem tudom, hogy ekkora futásnál ez mennyire befolyásol a választásban.
Ha már strapabíró szívó benzines, akkor Toyota Avensis kombi, esetleg Focus vonalon indulnék az "olcsóbb" kategóriából.10 évre én személy szerint nem terveznék használttal, főleg nem egy bonyolultabb szerkezettel.
-
8th
addikt
-
válasz
pető bá' #162096 üzenetére
Tudod az a baj h itthon sok kókler van autószerelő szakmában. Egy barátom tiguanja a rossz hírű 1.4 tsi kompi+turbós. Elvitte szerelőhöz aki ráadásul gimiben 4 évig osztálytársa is volt. Az kicserélt neki ezt 80k-t de csak nem lett jó, ekkor megpróbálta rábeszélni h cserélje amazt 170k-t de akkor barátom megkérdezte tőle hogy ha ezt kicserélted és még mindig szar a kocsi akkor hogy hogy nem jön le amaz árából?! Ekkor megszakadt a jó emlékű kapcsolat és Péter barátom kicsi utánaolvasással egy 8000 ft-s vákuumszelep cserével otthon orvosolta a gondot.
Ebből vond le a tanulságot magad
-
-
rhonin
senior tag
válasz
pető bá' #159807 üzenetére
Szia,
Nekem z16xer 1.6-os van. A 116 lovas változat. Ezeket 2007-ig gyártották 105 lovas 1.6-al vagy 125 lóreős 1.8-assal majd faceliftkor került bele a 116 Lóerős 1.6-os és a 140 lóerős 1.8-as motor.
Az újak már változó szelepvezérlésűek és egy csomó hibátol már mentesek amikben még a régi motorok szenvedtek. Érdemes ezeket keresni.
Itt egy link ahol részletesen leírják ezen motorok gyengeségeit/különbségeit:
[link]Amit még érdemes megnézni:
toronycsapágyakhoz érdemes bekukkantani a motortérben található 2 műanyagkupak levétele után. Ezek beázás miatt hajlamosak berohadni.
Mind a 4 motor szíjas vezérlésű. Érdemes vásárlás után ezeket cserélni. Alapból 150.000km-enként csereintervallum van megadva.Amúgy pedig szerintem gazdaságosan üzemeltethető és ezekkel a motorokkal már kellően fürge autó.
Alkatrészárak szerintem nem húzósak és van hozzá minden bőséggel.A kinézett kocsiról ami feltűnik, hogy nem gyári lökős van rajta, és a rendszám nem látszik.
Ha tudod azt kérd el és kérdezd le az előéletét. Valamennyire kiszűrhető, hogy tekert órás-e. Gyanús, hogy 13 éves és csak 104k km van benne... -
válasz
pető bá' #135621 üzenetére
A környéken láttam egy Mazda 2-t, naponta megyek el mellette, és eladó. 1.4-es, 68LE-s, dízel, 230k-t futott. Számoltam rá biztosítást, egyszerűen nem értem, miért 58 ezer, mikor egy 115 lovas 1.5-ös Civic-re 52, de mindegy.
Kell valamit tudni erről a modellről-motorról? A célnak tulajdonképpen megfelel, tesztek szerint meglepően tágas a kategórián belül, a konkrét példányt 700k-ért árulják. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
pető bá' #135567 üzenetére
Én anno úgykérdeztem be ide először, hogy milyen dízel kompakt kombi ajánlott, amúgy 10kkm/év futás volt jellemző. Mióta megvan a kályha, inkább 20 lett
Alapvetően egyébként szerintem inkább az utak hosszától függ, nem az össz km-től. Hasraütésszerű példa: aki hét közben buszozik, de hétvégén megy 50 km-re családot látogatni kocsival, annak simán jó a dízel, ha azt akar.
-
válasz
pető bá' #135559 üzenetére
Plusz a dízelekre aránytalanul sok az éves biztosítás, hasonló benzines teljesítményhez képest.
Nem az átírásra gondolsz? A dízelnél a nagyobb hengerűrtartalom miatt valóban lehet magasabb az átírás költsége. De szerintem a biztosításban nincs nagy különbség.
(#135561): A Focus Mk1 nekem nagy kedvencem, volt is a családban régen. Jó a futóműve, megbízható autónak hírlik. Szerintem a benzinesben nincs sok rizikó, inkább a karosszériára érdemes odafigyelni, ne legyen szétrohadva. Meg kell nézni, hogy a kombi mennyivel nehezebb, max annyival fogyaszthat többet (elenyésző különbség).
Én dízelest akartam belőle, de elriasztott az esetleges adagoló-halál, illetve hogy ott maradhatok az út szélén. Mondjuk a TDDI-vel még mindig kisebb a hibalehetőség, mint aTDCI-vel. Jól is fogyasztanak (5-6 liter), de inkább egy tíz évvel öregebb Merci lett, abban nincs mi elromoljon
Ha találsz olyan hirdetést ami megtetszik, szerintem dobd be ide, elmondják a véleményüket
-
válasz
pető bá' #135559 üzenetére
Alapvetően a ferdehátúra gondoltam, de sedanból és kombiból is vannak viszonylag jó Focusok 6-700 között..
ez már a túl szép, hogy igaz legyen kategória, nekem nem gond, ha kétszer ennyi van benne, de tényleg szép példány
Egy kombival mit veszítenék? Nekem általában felesleges, de fogyaszt jelentősen többet? Most is kombit hajtok ugye, ritkán hasznos, de akkor nagyon. Nemrég raklapokat szállítottunk vele.. -
roberto211
őstag
válasz
pető bá' #135524 üzenetére
G astra szvsz.
Tegnap beszeltem pont errol a szerelommel, azt mondja ha olcso fenntartas a cel,olcso alkatresz ,költséghatékonyság akkor minnél kommerszebb autot kell venni amibol minnel tobb van.. Es ebbol kell venni egy megkimelt szervizkonyves darabot..
En igy jutottam arra h akarmennyire nem bejovos de lehet g astra 1.4-1.6 lesz vagy foka I ... Nem egy erőbajnok de jobb mint a semmi
-
válasz
pető bá' #135524 üzenetére
Szia,
Ha eddig is dízellel jártál, miért nem maradsz annál? Persze ha a "sportos vezetés" híve vagy és ódzkodsz a dízel karakterisztikától, megértem.
Szerintem a kis benzines is tud fogyasztani, ha pörgetni kell, hogy menjen.
Én napi 22-22 km-t ingázok Budapesten belül, meg úgy havonta 4-500km országút. A fogyasztás megáll 7 liter körül, pedig 3 literes sor hat motor van benne (dízel természetesen).
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pető bá' #133837 üzenetére
Köszi.
(#133841) focvis
és neked is.A Grand Scenic kicsi egy 6 fős családnak?
-
-
-
-
-
-
8th
addikt
válasz
pető bá' #114083 üzenetére
Hány kiló az az autó? Mert a rövid váltós 2.0 16v 150lovas Kadett GSI evett vegyesben 7,5-8 között sportosan közlekedve. Only Budapest 10liter alatt megállt szintén pár kilométeres etapokkal. Jó abban nincs klíma meg könnyű is de számomra abszurd, hogy egy kis motoros Corsa ennyit zabál.
-
-
roberto211
őstag
válasz
pető bá' #113361 üzenetére
Teljesen jo, megfelelne igényeidnek de 1.6 ot en soknak tartom a stifthez de ha jo állapotba van akkor nyugodtan vedd meg mert egyrészt ritka ennyiért meg amúgy is az 1.6 másrészt az 1.6 sem eszik 6,5nel többet ha nem tolod neki
Nagyon könnyen viszi az 1.6 16v a 850kg ot, tehat lehet vele vadulni is ami nem ajánlatos mert könnyű ugye. Ezekbe ugye van mar stabrud stb stb tehat stabilabb mint a 3/5 ajtós...
Legoptimálisabb választás 1.3 16v lenne szerintem. De 1.6al sincs sok gond. Pont egy ismerősunknek van egy sedan 1.6. Ujonnan vettek 99 be. Azóta annyi baja volt hogy kipuffhegesztes engedett meg most rohadoba van a keresztmerevito de 18e ért megcsinaljak.
Tehat nézd meg aztan ha jó akkor szerintem jó választás.
Vesztor: mind a kettőn lehet segíteni
Féken is meg hangszigetelesen is. De amúgy sedanenal meg abszolút nem veszes.
-
válasz
pető bá' #110736 üzenetére
a fenti kérdésre egy ilyen swift mennyire válasz? Akkor azt javasoltátok, hogy tartsam meg az Opelt, rakjuk rendbe, és ennyi. Viszont az a gondom, hogy néha kellene itthon a Vectra, én pedig úgy tűnik, hogy nem sűrűn járnék haza. Most csak nagyon elméleti síkon gondolkodom, de ezt a Swiftet talán még egyedül is fent tudnám tartani, 1.6-os nem tudom mennyit eszik, de biztosan jól mozgatja a vasat.. Nem vagyok oda a Swift I-ért, de normális felszereltséggel belátom, hogy ilyen árban nem nagyon kapok mást/jobbat, és első saját autónak meg teljesen reális..
-
válasz
pető bá' #110745 üzenetére
Ha van ra lehetoseg at se irasd, szinte biztos hogy apukad joval kedvezobb biztositast tud kotni mint te. En is tavaly vettem uj autot (20 evesen) es inkabb fater nevere irattam, hogy ne kelljen 60k/eves biztit fizetnem
Bar a legjobb az lett volna, ha az en nevemen van es fater az uzemventarto, csak akkor ez nem jutott eszunkbe.
-
-
-
-
gaborbol
őstag
válasz
pető bá' #93446 üzenetére
Valoszinu sms-est irt, vagy keresett valamit.
Ismeros vett a piacon harom almat lerakta az anyos ulesre, az elso kanyarba leesett a padlora, kiszakadt a szatyor. Ures utca, elkezdte felszedni az almat es total telibekapott egy villanyoszlopot a kocsi orraval ment vagy 30-cal. Lett is egy 200K-s kar a kocsin.
-
giigz
veterán
válasz
pető bá' #91956 üzenetére
"ez szép meg jó, csak akkor olyan témákat, amikhez saját bevallásod szerint sincs közöd, nem kellene feszegetni. "
Itt nagyjából senkinek nincs köze semmihez, amatőrök próbálnak releváns információkat adni a másik amatőrnek, de itt komoly szakmaiságról nincs szó. Nyilván ha ez egy szakmai topic lenne, szakmabeli emberekkel, valószínűleg bele sem néznék, de itt hozzám hasonlóan olyanok vannak, akik szeretik az autókat, és próbálják bővíteni tudásukat, közben pedig másokat is segíteni. Az persze sajnálatos, hogy egyes emberek olyan dolgokat ajánlanak, amivel félrevezetik a segítségre várót, de ez ugye amatőr társaságban elkerülhetetlen, itt mindenki csak kontárkodik, érkeznek jó és rossz válaszok is.
Attól, mert alapból nincs nagy szakmai tudásom, egyes részterületen lehet jó információm, amivel segíthetek másnak, mert én már megismertem az adott témát.
"Ez a neduddkis rögeszméd meg talán túlzás."
Félreértés történt, ugyanis ez az ő rögeszméje, ő kötött belém, lekezelően, nagyképűen beszélt, aztán jött a zseniális húzása, hogy nem válaszol nekem.
Ja a trollkodásról meg annyit, hogy az elmúlt pár hónapban/évben nagyjából egy trollkodás az egész topic.
-
giigz
veterán
válasz
pető bá' #91947 üzenetére
"Az csapta ki a biztosítékot, hogy valakinek a tudását kérdőjelezed meg amiatt, hogy milyen autóval jár. Azért mert az ismeretségi körödben ez másképp van."
Az én tudásomat is kérdőjelezték már meg, pedig én bevallom, hogy alapból leszarom a kocsik műszaki tartalmát, viszont autóskártyázni és fogyasztástmérni szeretek
"Nem csodálom, hogy már csak én reagálok Rád. én sem sokáig."
És látod milyen jól teszed, legalább van saját gondolatvilágod, nem csak az aktuálisan elvárt magatartást mered magadra erőltetni. Ezt is neduddki kezdte el, hogy aki nem szimpatikus neki, vagy valaha is szembe mert vele szállni, annak utána nem válaszol
Atya világ, még kimondani is vicces, mintha ovis lenne... Na szóval ha neduddki nem kezdi el ezt is terjeszteni, akkor senkinek eszébe nem jutna ilyen hülyeség, hogy valakivel nézeteltérésbe keveredik, vagy nem tartja szakmailag semmire, és utána nem válaszol neki...
Úgy irányít titeket (nem pont rád gondolok, tudják, akikre vonatkozik) neduddki, hogy rossz nézni, nem mertek miatta semmit csinálni, csak egy nevetséges óvodás álarcot vesztek fel, és meg akartok felelni neki, hogy nektek még visszaírjon...
-
giigz
veterán
válasz
pető bá' #91935 üzenetére
Én: "akik valamelyik szakmaban otthon vannak, es kamatoztatni is tudjak"
Te: "Miért ne hajthatna valaki..." "Nem, nem vezérigazgató, de nem is takarít."
A szakmában otthon van és kamatoztatni is tudja alatt igaz én sem vezérigazgatóra vagy takarítóra gondoltam, de nem is egy átlag irodai munkásra, hanem pl. egy műhely vezetője stb. Aki annyira vágja a témát, mint elvileg neduddki, annak saját vállalkozása van, bármi, ami autóval kapcsolatos, pláne ha ehhez kapcsolódik a végzettsége.
Továbbra is elfogadom, hogy ez is csak az én hibám, de aki a szakmájában vitte valamire, most ugye az autós témakörnél maradva pl. van egy saját műhelye/szervize, nem 10+ éves Civic-kel szokott járni, persze lehet ilyen is, de akiket én ismerek, és jó szakemberek, azok inkább nagyobb kategóriás/újabb autókkal járnak.
"szerk.: és a "4 nap alatt napi 2x 86 km -> 35,7 liter" miért hihetetlen? Hosszútáv, országút, 90-nel.. 2.0-s dti-vel mentem hasonló körülmények között 4,6-ot. csak 370 km, és egy nap alatt volt."
Jajj megint félreértés...
"Mielőtt lepapásoznak, város 55-60, dinamikus haladásokkal, országút 95-100, más nem volt most. Ja, gyorsítószakaszok 150-160 (110-re), és nem kevés előzés, mert sajnos sok muszájból vezető és félős sofőr is van."
Tehát ő az 1.8-as benzinessel VÁROSSAL, dinamikus haladásokkal, országúton 95-100 km/h-val, NEM KEVÉS ELŐZÉSSEL érte el ezt az 5,19-es fogyasztást... Én legalább be merem vallani, hogy nem hiszem ezt el, vagy az érték nem stimmel, vagy a körülmények.
(#91936) 8th: Előfordulnak ilyenek is, az én ismerettségemben nem az az általános, hogy menő szakember régi kiskategóriás autóval jár. Kezdhetnék én is példákat hozni, de annyit az egész téma nem ér, ezek szerint közösen megállapítottuk, hogy neduddki is egy ilyen típus, befutott szakember létére megelégszik a régi Civic-kel, nincs azzal semmi baj, csak a mindenkit lenézéséhez képest furcsa.
(#91939) Lion01: Üdv! Megbocsájtok, persze, de ebben a topicban (is) ez a szokásom...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Keychrone Q1 V2 billentyűzet / Számla / Garancia /
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Keresünk dokkolókat
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest