Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
SzlobiG #212702 üzenetére
Meg is van a feketeleves...A ford szerviz semmit nem lát az autóról, azaz nem járt hivatalos szervizbe, ezt bizonyítja a szervizfüzet is, hogy ugyan be voltak pecsételve, de nem hivatalos szervizbe. Egyetlen visszahíváson járt 2019-be akkor 60e km körül volt a bejegyzés.
Nem tudja valaki az olaszoknál ez a módi? Mert olaszból lett behozva 2020-ba.
Mert adódik a kérdés, hogy miért viszel kis szervizbe egy autót és bukod el a garanciát, ahelyett hogy márkaszervizbe vinnéd?
-
TrollBalint
addikt
válasz
SzlobiG #212702 üzenetére
Eddig kiestek nekünk a Fordok, és valószínűleg ki is fognak, de egy ilyen az tetszetős és az ára is baráti*
Én továbbra is ezen gondolkodom nagyon: Skoda octaviaSzerelő megnézte, gyertyacsere kell, meg az olaj a minimumon van, meg az első fékbetétek lesznek kb. 10.000 km múlva cserések. És van hozzá téli / nyári gumi. Reggel volt megnézni, de vissza se kellett állnia a garázsba, mert már mentek mások is nézni, szóval ha emellett döntünk, akkor gyorsan kell
Nem szeretem az ilyen helyzeteket...
*azokhoz képest, amiket én találtam, de azok Skodák
-
TrollBalint
addikt
válasz
SzlobiG #212684 üzenetére
Meg akartam nézni mit linkeltél, de már csak az fogadott, hogy törölt hirdetés. Gondoltam, hátha Te vetted meg, de ezek szerint nem.
Ettől én is parázok kicsit, hogy látok valami nagyon jó ajánlatot, aztán ha nem csapok le rá egyből, akkor elviszi más, ha meg lecsapok, lehet esetleg megbánom, mert mégsem olyan jó csak annak tűnt -
grizlisandor
veterán
válasz
SzlobiG #212663 üzenetére
Ezt a futást letagadhatná!
Nem az az orvos+boltba járós gép.Váltóban legyen igazoltan olajcsere 60k-100k kilométerenként.
Ha jól emlékszem az EGR csere és a nagynyomású üzemanyagpumpa felújítás fog beköszönni, de mivel ezt használták, így még lehet bőven idő.(#212664) Qru:
170 ló sima, 190 lóra is szokták. -
válasz
SzlobiG #209788 üzenetére
nem tudom, ki hogy van vele, de, mindig az emberi figyelem lesz a szűk keresztmetszet. Elbambulsz, megcsúszik a lábad, v elfelejted egy pillanatra, hogy R-ben hagytad, és kész a baj. Márpedig ilyenek naponta előfordulnak az élet minden területén (félreütések, kiejtett dolgok vagy simán pár mp "laggal" indulni lámpánál..) Pont ezért nem érdemes ilyenen fennakadni, szerintem. Nekem is sikerült pár hete meghúznom a garázsbejáratnál az autó orrát, de, abszolút orvosolható apróság, és nem olyan, amivel izibe rohanni kell fényezőhöz, ha műanyag elemen van
-
Kickass
őstag
válasz
SzlobiG #209788 üzenetére
de találtam az autón azért rányitásokat, pici horzsolás nyomokat ilyesmik
Meg is fogalmaztad magadnak, ez egy használtautó...
Az enyém is meg lett tolatva pedig radar van benne, jobbos ajtó végigkulcsozva, pont nem érdekelt, műszakilag patika, az első parkolóban úgyis rányitja majd valaki az ajtót vagy nekitolja a kosarat. -
tibbike01
őstag
válasz
SzlobiG #209621 üzenetére
Bocsi, lehet leírtad már, de milyen felhasználásra keresel autót? Én is 6-7 misi körül keresek autót, eddig kombi golf 7 tsiket néztem, de egyre inkább tetszene a Passat TDI auto valtoval. Kb pontosan 50-50% ban város-pálya. Ha pálya, akkor Budapest Debrecen táv. Oda kellene a kraft.
Eddig csak benzines autóim voltak és fosok a dízeltől, pláne, hogy mindbe már 150k+ van.
-
Vismajor01
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SzlobiG #209597 üzenetére
Várjunk-várjunk… Valami nem stimmel. Ha ez a szíjas vezérlésű DW10, mint mk4-ben, az csak 6 gangos Powershift volt, kinek bűneit ismeri a nagyvilág. Az a trükk, hogy 2019.02-től a Ford új, saját Panther motorja került bele, ez olajban futó szíjas (le is szokta morzsolni), emellé járt a 8 gang automata…
Ha már említetted a beltereket múltkor, az mk5 szerintem gyengébb, mint az mk4 volt előtte, pontatlan illesztés és sorja előfordul látható helyen is emlékeim szerint. Mondjuk én kb németh-bérencz vagyok, de eddig nem feltétlenül érzem jobbnak az alternatívákat a B9-hez képest (garis váltó javítást feltételezve, de DSG lehet egy adaptációval is sokat javul már), a Merci talán elsősorban a kevesebb km-ből eredő alacsonyabb meghibásodási eséllyel előzhetne be, ha ismerném milyen konstrukció…
Aztán lehet végül egy Passattal lenne a legkevesebb bajod.
-
KoVee84
senior tag
válasz
SzlobiG #209595 üzenetére
Kollégám 2019-es Galaxyjában 120k-nál cseréltek váltót úgy, hogy Bécs-Sopron-Bp tengelyen ingázik, tehát jellemzően hosszúkat megy. Ha ez a javított PS, akkor nem tudom milyen volt előtte.
Ha a mercinek korrekt az előélete, simán azt vinném. Váltólajcsere ára márkától független kb 200k, szóval az ne tartson vissza. -
imyourfriend
őstag
válasz
SzlobiG #209587 üzenetére
Azon a véleményen vagyok ennyiért már legyen rendbe.. kintről behozva, polírozta egy feltételezhetően hozzá nem értő ember, nem megfelelően szerelt motorháztető melynek az eladó nem tudja az okát.. mindezt 7.3-ért? Lehet az én fejemben van a baj, de amennyiben ennyiért veszek autót az már legyen autó.. itthonról, leinformálható mindig időben szervizelve, normálisan álljanak rajta az elemek és ne kontárkodják össze a fényezését és ez a kiindulópont. Aztán kinek mi az ingerküszöbe, de nem kevés pénz azért a szekérért amit még rendbe kell rakni kozmetikailag.
-
MunezXBK
nagyúr
-
mandleee
tag
válasz
SzlobiG #188758 üzenetére
Én kerülném ezt a váltót. Nem ismerem a konkrétan ez melyik váltó, de én jókat nem hallottam a Renault automata váltóiról. Elég butus és ha elromlik, nehéz hozzá találni szerelőt, de legalább jó drága lesz javítani. Ha mindenképpen Megane III-at keresel ajánlom a márka specifikus facebook csoportot, szoktak érdekes darabok felkerülni, akár hahu előtt is. Valamint sok hasznos infó begyűjthető a keresőből. Állítólag az újabbakban már jobbak (Megane 4).
-
-
válasz
SzlobiG #188758 üzenetére
Már el is vitték, komolyan már a sokadik hogy elviszik az orrom elől rohadt nepper hiénák, holnap már 2.5-ért lesz fent.
Egyszerűen esélyem sincs ezeket megcsípni, mire megindulnék már el is vitték. Pár hete fóka 900k-ért leakciózták aaa-nál egynapra rá megvette egy nepper már 1.5-ért árulja...
(#188852) diegho
Kicsi a sansz a szopó rollerségre, mert igencsak megbízható motorok, bosch befecskendező rendszer, láncos motor. DPF viszont van már benne sztem, de ahogy írod kettős tömegű nincs. Amire érdemes figyelni az a rozsda, ezt amúgy már régóta hirdetik, sztem a 3 ajtós mivolta végett. -
kenwood
veterán
válasz
SzlobiG #188758 üzenetére
En ugy tudom, hogy eladni nem szabad az AAA-nak, mert bemondanak egy osszeget a teloban, felhozod 250 kilometerrol a verdat, majd a helyszinen a telefonos ar 60-70%-at kinaljak. Vevoi panaszok (a meretukhoz kepest) ritkabbak. Elvileg ezzel a beszerzesi uzleti modellel epitettek fel magukat itthon.
-
kisza25
félisten
válasz
SzlobiG #188511 üzenetére
Van benne egy sebességváltó, amit használni kell, minél több a fokozat, annál többet.
6. sebesség tartásárá van, emelkedőn 1,4 szívó 6.-ban nem fogja neked tartani a 140-et, vissza rakod 5.-be és tartja. Amúgy is városba országútra való, aki sokat pályázik vegyen dieselt, vagy fele-fele, akkor egy nagyobb/turbós benzinet.
Nálam többet fogyasztott, mint az fb csoport 90%-nak és így volt 7,9 16500km átlaga.
Amúgy néha kedvem lenne felrakni egy videót, hogy engem folyamatosan feltart a forgalom akármilyen gyenge autóban ülök, magyarán nekem felesleges erősebb autó -
kisza25
félisten
válasz
SzlobiG #188504 üzenetére
Szerinted más alap autók belépő motorja jobb 4M Ft környékén?
Amúgy első 5-6e km után érezhetően jobban megy, meg nem 6.ban kell vele gyorsítani. Igen pályán 8 liter körül eszik 140-150-nél.
Kamionál 150yt!
Ez meg egy 110yt! -
-
ates2
senior tag
válasz
SzlobiG #188399 üzenetére
Olvastam,kommentek között megtaláltam a megoldás.
Szóval tesó - tesó közt van illeték, szülő gyerek közt nincs.
Tehát a legjobb megoldás az lenne, ha tesó1 eladja kocsit apa/anyának, apa/anya eladja tesó-nek papíron még aznap és akkor nincs illeték meg eredetiségvizsgálat. Csak 12e ft törzskönyv + forgalmi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
SzlobiG #187539 üzenetére
Igen, pontosan. De gond nála a gyakran meghaló gyújtótrafó és könnyen lekokszolódik az EGR illetve a pillangószelep, továbbá a katalizátor is hajlamos idejekorán tönkre menni. Ha sokat pályázol vele a túlmelegedés miatt átéghetnek a szelepek/hidrotőkék...
Egyszóval látszik, hogy nem VW motor, hanem a Skoda saját tervezése.Meg is szűnt utód nélkül ez a motor elég gyorsan.
-
Doki16
addikt
válasz
SzlobiG #187481 üzenetére
Békében már fizetős. Még 3 töltő ingyenes a városban, de az sem lesz túl sokáig. Most 2 kilométerre van a lakhelyemtől ahova járok. Egyszer használom hétvégente, nem nagy teher elmenni érte. REX-es i3-at nagyon szerettem volna, de féltem tőle. Drága és az utascella karbon. Kicsit tartottam tőle ha valami történne. De szimpatikus kis kocsi. Csak olyan felszereltségben amit én kerestem nem volt 7 milla alatt nagyon. Azért 5,5-ért nem tudnám benyelni a sima halogén fényszórót pl.
-
Doki16
addikt
válasz
SzlobiG #187298 üzenetére
Jetta elgondolkodtató ha jól felszerelt és okés az ár a piachoz képest. Mármint úgy, hogy ha bejön valami hiba a képbe akkor az alacsonyabb ár miatt a javítás annyira nem fáj
VCDS-t neki és ha rendben vannak az értékek akkor vehető, nagyon jó a 2.0 tdi hosszútávra amire nektek kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
SzlobiG #187298 üzenetére
C4 infók? Évjárat, motor, km? Az újabb fajtát használtam, annak ortopéd a kuplungja, de lehet csak velem nem kompatibilis. Illetve fap lötyit igényelhet.
Jetta sem rossz, ha felszerelkezel hozzá diaggal és figyelgeted a dolgokat. Gondolom vezérlés cserélve volt, 210k km rémlik.
-
Somatom
veterán
válasz
SzlobiG #187201 üzenetére
Eddig szembejöttek az ilyenek. 2005 körül az autópiacon, egy neppertől vettem egy 1993 -as Fiesta -t. Mondom, szépen újra van fényezve.
-Gyári az.
-Ne viccelj, még a gumin is látszik.
-Nézd meg az évjáratát! Az a gyári gumija. De, a kesztyűtartóban ott a szervízkönyv.
-Jó, alkudjunk!
-Ha bele bírsz kötni...
Nem tudtam. 31 ezer volt a Fiestaban, makulátlan volt.
A következő egy Kalos volt, amit a haverom vett 20 ezerrel, én meg tőle 60 -nal. Ezt ütötték ki alólam a télen. Most meg ez jön szembe. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
SzlobiG #187111 üzenetére
Biztonsági játékos vagyok, amikor félig van a tartály már töltöm is utána. Amúgy nálunk a Skodában elég pontos a szintjelző de azért nem szeretnék ilyen miatt a trélerre várni.
Viszont külön csókoltatom a Simply Clever tervezőket, mert a csomiban az oldalzseb akkora, hogy az adBlue kanna pár centi hiányában pont nem fér bele.
-
frame>24
addikt
válasz
SzlobiG #187104 üzenetére
ITT olvastam
4. oldal, 10.2 pontmost így máshol nézve, a MOL-os MSDS adatlap is utal erre, 7.2 -nél
-
kisza25
félisten
válasz
SzlobiG #187078 üzenetére
kb 5-8ekm után kezd el menni kicsit jobban, de a 6. max sebesség tartásra van benne, amúgy az 5 van felosztva 6-ra, nem hosszú benne a 6. Nálam stabilan 8 körül evett. Forgatni kell, ha haladni akarsz, nyomatékcsúcs 4500-nál van, a max paci meg 6000-nél. 3500-4000-től lehet vele érdemben gyorsítani. Amúgy 140-el stabilabban tud menni, mert ott már 3800-at forog, közelebb van a nyomatékcsúcshoz.
Nem tudom, én tudtam azzal is haladni. (kamion mellett 150) -
parandroid
félisten
-
dj79
senior tag
-
-
Doki16
addikt
válasz
SzlobiG #186933 üzenetére
Az az ember fogja megvenni akinek fogalma sincs ilyen JSZP dolgokról. Hidd el a magyarok nagy részének lövése sincs erről az egészről. Mondjuk a durva inkább az, hogy még a kereskedés sem volt képes csinálni egy lekérdezést mielőtt bevették, akkor mit várunk egy átlag polgártól
-
Kickass
őstag
-
footy
addikt
válasz
SzlobiG #186822 üzenetére
úgy látszik sokáig agyaltam jó vétel volt az...
Regen en is progogtem ilyenen , nyugodj meg valoszinubb az hogy egy palimadar elvitte atnezes nelkul.
Carnext:
Ausztriaban eleg jo velemennyel vannak roluk, de en meg autojukat nem lattam mert nekem a telephely messze van(Becs). Ahogy irod lizingbol visszavett max5eves autok. -
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest